MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)
  • Αρχική
  • CV
  • Υπηρεσίες
    • Μάρκετινγκ Προϊόντων
    • Μάρκετινγκ Υπηρεσιών
    • B2B Μάρκετινγκ
    • Personal Branding
    • Διευθυντής μάρκετινγκ (εξωτερικός)
    • Ψηφιακό Μάρκετινγκ
    • Marketing Plan
    • Social Media Content
    • Εξειδικευμένες υπηρεσίες
      • Έρευνες Μάρκετινγκ
      • F&B Consulting and Marketing
  • Βιβλία
    • 32 Φράσεις πελατών που αγαπάμε να μισούμε – Εκδόσεις Rosili
    • Η εργαλειοθήκη του σύγχρονου επιχειρηματία – Εκδόσεις Rosili
    • Το μάρκετινγκ της επιχείρησής σας! – Εκδόσεις Rosili
    • Το μάρκετινγκ σε 10 + 2 ερωτήσεις
    • Η Συμπεριφορά του Καταναλωτή
    • 16 Μυστικά επιτυχίας για το Μάρκετινγκ
    • 9+1 ερωτήσεις για την επιχείρηση
  • Σεμινάρια & Ομιλίες
    • Σεμινάρια
      • Σεμινάρια Μάρκετινγκ
        • Webinar: Η Σιωπηλή Δύναμη της Επιρροής στις Πωλήσεις
        • Free Mini Webinar: Στρατηγικές Αποτελεσματικής Τιμολόγησης Υπηρεσιών
        • Summer Business Camp 2024
        • Online Marketing Masterclass & Consulting On Demand
        • Webinar: Τεχνικές Τηλεφωνικών Πωλήσεων
        • Webinar: 3 & 4 τεχνικές για περισσότερες πωλήσεις
        • Webinar: Η ψυχολογία του σύγχρονου πελάτη!
        • Webinar: Διαχειριστείτε την κριτική!
      • Εκπαίδευση Προσωπικού
    • Ομιλίες
      • 2025 – Ομιλία Αθήνα: Ανακαλύπτοντας τις Αόρατες Τάσεις του Marketing
      • 2025 – Ομιλία Θεσσαλονίκη: Ανακαλύπτοντας τις Αόρατες Τάσεις του Marketing
      • Ομιλία Θεσσαλονίκη: Τάσεις Μάρκετινγκ 2024. Ανοίξτε το δρόμο για νέους πελάτες!
      • Ομιλία Αθήνα: Τάσεις Μάρκετινγκ 2024. Ανοίξτε το δρόμο για νέους πελάτες!
      • Ομιλία: 2023 – 5 έξυπνες δράσεις μάρκετινγκ για απόκτηση νέων πελατών
      • ΕΕΘ Masterclasses
      • Workshop: 2022: Τεχνικές Πωλήσεων & Μάρκετινγκ
      • Ομιλία: Δράση σήμερα, ανάπτυξη αύριο!
      • Videos ομιλιών
    • Πρόγραμμα Ομιλιών – Σεμιναρίων
      • Πρόγραμμα Ομιλιών – Σεμιναρίων (πριν το 2022)
  • e-Shop
  • ΜΜΕ
    • TV
      • Αρχείο Εκπομπών TV
    • Podcasts
    • Συνεντεύξεις
    • Radio
      • Αρχείο Εκπομπών Alpha Radio 989
      • Kanali 1
        • Αρχείο Εκπομπών Radio Κανάλι 1
      • Amagi Radio
  • App
  • Πελάτες
    • Testimonials Πελατών
  • Άρθρα
  • Contact
  • Αγγλικα
  • Ελληνικα
0

€0,00

✕

Να ανοίξω δική μου επιχείρηση ή να αγοράσω franchise;

Author Θέμης Σαρανταένας at 2 Οκτωβρίου 2013
franchise μάρκετινγκ Θέμης Σαρανταένας

Για πολλούς επιχειρηματίες, το franchising είναι η πιο “εύκολη” μέθοδος για να ξεκινήσουν τις επιχειρηματικές τους δραστηριότητες. Υπάρχουν πολλά θετικά και πολλά αρνητικά στοιχεία τα οποία πρέπει να αξιολογήσει σωστά και με προσοχή ο κάθε ενδιαφερόμενος που επιθυμεί να υπογράψει ένα συμβόλαιο franchise. Έτσι θα είναι σίγουρος ότι η επιλογή του είναι η καταλληλότερη, για την επίτευξη των στόχων του.

franchise μάρκετινγκ Θέμης Σαρανταένας

 


Πρώτη δημοσίευση epixeiro.gr 2 Οκτωβρίου 2013

marketing franchise Θέμης Σαρανταένας Σύμβουλος Μάρκετινγκ

Αναδημοσίευση Επαγγελματικό Επιμελητήριο Αθηνών eea.gr 8 Οκτωβρίου 2013

Επαγγελματικό Επιμελητήριο Αθηνών Θέμης Σαρανταένας Σύμβουλος Μάρκετινγκ

Τα βασικά

Το franchising είναι η νομική και εμπορική σχέση μεταξύ του ιδιοκτήτη ενός brand και ενός επιχειρηματία που επιθυμεί να το χρησιμοποιήσει στις επιχειρηματικές του δραστηριότητες. Συνήθως ο franchisee πωλεί προϊόντα ή υπηρεσίες που του παρέχει ο franchisor.

Δείτε το franchising σαν να πληρώνετε το αποτέλεσμα της δουλειάς κάποιου άλλου, που έχει ήδη δημιουργήσει ένα επιτυχημένο επαγγελματικό μοντέλο, μια επιτυχημένη στρατηγική μάρκετινγκ και άλλες επιτυχημένες εμπορικές διαδικασίες. Παρ’ ότι η δημοτικότητα των επιχειρήσεων franchise στηρίζονται στην επιτυχία της αρχικής επιχείρησης του franchisor και στην ευκολία να αποκτήσει κάποιος ένα συμβόλαιο franchise, δεν συνεπάγεται πως η επιχείρηση του franchisee θα είναι το ίδιο επιτυχημένη.

Απαραίτητο βήμα

Το βασικό συστατικό στο να βρείτε ένα franchise που σας ταιριάζει είναι να ερευνήσετε σωστά όλες τις εναλλακτικές. Αρχικά, αποφασίστε πόσα χρήματα θέλετε να επενδύσετε και τι πραγματικά σας ενδιαφέρει επαγγελματικά, ώστε να κινηθείτε στους σωστούς και αντίστοιχους κλάδους. Στους υπολογισμούς σας, τα αρχικά κόστη, εκτός από τον βασικό εξοπλισμό και τον χώρο, περιλαμβάνουν και δικαιώματα (royalties) που κυμαίνονται ανάλογα τη συμφωνία και το είδος του συμβολαίου και τη διάρκεια του. Τέλος, συζητήστε εκτενώς με τον ιδιοκτήτη για να δείτε τι υποστήριξη μάρκετινγκ ή συμβουλευτική θα έχετε, καθώς και την εκπαίδευση που θα χρειαστεί να παρακολουθήσετε. Να είστε σίγουροι στους χρηματοοικονομικούς σας υπολογισμούς πως η επιχείρησή σας δεν πρέπει να είναι απλά κερδοφόρα, αλλά και βιώσιμη.

Διαβάστε μερικά θετικά και μερικά αρνητικά πριν αποφασίσετε να μπείτε στον κόσμο του franchise.

Θετικά

• Ήδη γνωστό brand name και πιθανών πελατειακή βάση.
• Υποστήριξη μάρκετινγκ. Είναι λογικό να σας παρέχονται έντυπα, μηχανισμοί και know how καθώς και να διαφημίζεται το brand από τον franchisor.
• Προμηθευτές. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε προμηθευτές που ήδη προμηθεύουν άλλα παραρτήματα σε καλές τιμές.
• Επιχειρηματική Υποστήριξη. Θα πρέπει ο franchisor να σας υποστηρίζει.
• Εκπαίδευση. Συνήθως τα ακριβότερα franchise παρέχουν τεχνική/επιχειρηματική εκπαίδευση.
• Οικονομική υποστήριξη. Μερικοί franchisor μπορεί να παρέχουν και υποστήριξη με την μορφή επιχειρηματικών εσωτερικών δανείων. Συνηθισμένο στην αγορά της Αμερικής.
• Είστε το αφεντικό του εαυτού σας.
• Συνεχής αναβάθμιση του προϊόντος ή της υπηρεσίας, από τον franchisor. (για να είναι βιώσιμο το franchisor του)
• Μειωμένο ρίσκο. Για όλα τα παραπάνω το επιχειρηματικό σας ρίσκο είναι μειωμένο.

Αρνητικά

• Αρχικό κόστος. Το αρχικό σας κόστος είναι μεγαλύτερο λόγων των δικαιωμάτων.
• Τα ετήσια δικαιώματα, σας αυξάνουν τα έξοδα.
• Marketing έξοδα. Μερικά συμβόλαια ζητούν επιπρόσθετα χρήματα για την κεντρική υποστήριξη μάρκετινγκ.
• Περιορισμένη δημιουργικότητα. Καθώς πρέπει η ταυτότητα και οι αξίες του brand να διατηρηθούν, επικοινωνιακά πρέπει να ακολουθήσετε την γραμμή του franchisor.
• Μεγάλα συμβόλαια, πολλών χρόνων που δημιουργούν δέσμευση.
• Άμεση σύνδεση με τον franchisor. Καθώς η φήμη και η δουλειά του είναι άμεσα συνδεδεμένη με την δική σας επιχείρηση, οποιαδήποτε λάθος κίνησή του θα έχει αντίκτυπο και στη δική σας επιχείρηση,
• Λάθος προσδοκίες. Όπως είπαμε, το ότι η επιχείρηση του franchisor είναι επιτυχημένη δεν σημαίνει πως θα είναι και η δική σας. Χρειάζεται εξίσου έντονη προσπάθεια και δουλειά.
• Ρίσκο. Πάντα υπάρχει ρίσκο στις επιχειρήσεις!

Καθώς η δέσμευση και το κόστος θα είναι υψηλά, καλό θα ήταν να συμβουλευτείτε φίλους και γνωστούς και φυσικά ειδικούς για το business plan σας. Υπάρχουν ειδικοί δικηγόροι, που εξειδικεύονται σε συνεργασίες franchise και θα σας καθοδηγήσουν διαβάζοντας όλα τα “ψιλά γράμματα“.

Καλή επιτυχία!

Ενδιαφέροντα άρθρα

Στρατηγική αστάθεια (strategy fatigue)
13 Ιουλίου 2025

Στρατηγική αστάθεια (strategy fatigue).


Διαβάστε περισσότερα
Η εμπειρία του πελάτη είναι η πρόκληση του μέλλοντος.
7 Ιουλίου 2025

CX. Τα πιο σημαντικά γράμματα στο αλφάβητο του επιχειρείν.


Διαβάστε περισσότερα
Ήρεμα μιλάω: Εισαγωγή στο Marketing. Back to basics.
27 Ιουνίου 2025

Ήρεμα μιλάω: Εισαγωγή στο Marketing. Back to basics.


Διαβάστε περισσότερα

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Διακρίσεις

Πιστοποιημένος Senior Consultant από τον ΣΕΣΜΑ
Μέλος της Διεθνούς Μένσα
Πιστοποιημένος
Social Media Marketing Associate CSMA
Μέλος του Συνδέσμου Συμβούλων    Επιχειρήσεων (ΣΥΠΕΠ)
Best Marketing Consultant 2019
Best Marketing Consultant 2021
Best Aesthetics Marketing Consultant 2022
Visionary Marketing Consultant Award 2025

Επικοινωνία

Αθήνα: +30 2117706299

Θεσσαλονίκη: +30 2311118477‬

Social Media

Αριθμός Γ.Ε.ΜΗ:

122524803000

Εγγραφείτε στο Newsletter

για να λαμβάνετε νέα, ιδέες & tips μάρκετινγκ!

Κατεβάστε την εφαρμογή

buttonapplestore
buttongoogleplay
Privacy Policy – Terms and Conditions
Copyright © 2025 E. Sarantaenas. All Rights Reserved.
    0

    €0,00

    • No translations available for this page
      ✕

      Σύνδεση

      Χάσατε τον κωδικό σας;

      ✕

      Καλάθι

      Ολοκλήρωση Παραγγελίας
      Συνεχίστε τις αγορές Καλάθι
      Χρησιμοποιούμε τις πληροφορίες που συλλέγονται μέσω cookies και παρόμοιων τεχνολογιών για να βελτιώσουμε την εμπειρία σας στην ιστοσελίδα μας, να αναλύσουμε τον τρόπο που τη χρησιμοποιείτε και για σκοπούς μάρκετινγκ.
      Τήρηση προσωπικών δεδομένων

      Οι ρυθμίσεις προσωπικού απορρήτου σας

      Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τα στοιχεία που συλλέγονται μέσω cookies και παρόμοιων τεχνολογιών για να βελτιώσουμε την εμπειρία σας στον ιστότοπό μας, να αναλύσουμε τον τρόπο χρήσης του και για διαφημιστικούς σκοπούς. Επειδή θαυμαστείτε το δικαίωμά σας στην προσωπική ζωή, μπορείτε να επιλέξετε να μην επιτρέπετε κάποιους τύπους cookies. Ωστόσο, η αποκλεισμός κάποιων τύπων cookies μπορεί να επηρεάσει την εμπειρία σας στον ιστότοπο και τις υπηρεσίες που μπορούμε να σας προσφέρουμε. Σε κάποιες περιπτώσεις, οι δεδομένα που προέρχονται από cookies κοινοποιούνται με τρίτους για λόγους ανάλυσης ή διαφήμισης. Μπορείτε να εκπαιδεύσετε το δικαίωμά σας να εξαιρεθείτε από το διαμοιρασμό και πάντα με την απενεργοποίηση των cookies.
      Τήρηση προσωπικών δεδομένων
      Απενεργοποίηση όλων Αποδοχή Όλων

      Διαχείριση προτιμήσεων συγκατάθεσης

      Απαραίτητο

      Πάντα ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΜΕΝΟ
      Αυτά τα cookies και τα scripts είναι απαραίτητα για να λειτουργεί η ιστοσελίδα και δεν μπορούν να απενεργοποιηθούν. Συνήθως ρυθμίζονται μόνο σε απάντηση σε ενέργειες που κάνετε, οι οποίες προσομοιώνουν αίτημα για υπηρεσίες, όπως την ρύθμιση των προτιμήσεων ιδιωτικού απορρήτου, την είσοδο ή την συμπλήρωση φόρμων. Μπορείτε να ρυθμίσετε τον browser σας να μπλοκάρει ή να σας ειδοποιεί για αυτά τα cookies, αλλά μερικά τμήματα της ιστοσελίδας δεν θα λειτουργούν. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν κανένα προσωπικά διακριτικά στοιχεία.

      Αναλυτικές

      Αυτά τα cookies και τα scripts επιτρέπουν σε εμάς να μετράμε τις επισκέψεις και τις πηγές των κινήσεων, έτσι ώστε να μετράμε και να βελτιώνουμε την απόδοση της ιστοσελίδας μας. Σας βοηθούν να ξέρουμε ποιες σελίδες είναι οι πιο και λιγότερο δημοφιλείς και να δούμε πως οι επισκέπτες κινούνται στην ιστοσελίδα. Όλες οι πληροφορίες που συλλέγονται από αυτά τα cookies είναι συγκεντρωμένες και επομένως ανώνυμες. Εάν δεν επιτρέψετε τα cookies και τα scripts, δεν θα ξέρουμε όταν επισκεφτήκατε την ιστοσελίδα μας.

      Ενσωματωμένα βίντεο

      Αυτά τα cookies και scripts μπορούν να εγκατασταθούν μέσω της ιστοσελίδας μας από εξωτερικές υπηρεσίες hosting βίντεο όπως το YouTube ή το Vimeo. Μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την παροχή περιεχομένου βίντεο στην ιστοσελίδα μας. Είναι δυνατό για τον παροχέα βίντεο να δημιουργήσει μια διάταξη των ενδιαφερόντων σας και να σας εμφανίσει σχετικές διαφημίσεις σε αυτή την ιστοσελίδα ή σε άλλες. Δεν αποθηκεύουν προσωπικές πληροφορίες απευθείας, αλλά βασίζονται στο να διευκρινίζουν μοναδικά τον φυλλομετρητή σας και τη συσκευή του διαδικτύου. Εάν δεν επιτρέπετε αυτά τα cookies ή scripts, είναι πιθανό η ενσωματωμένη βίντεο να μην λειτουργεί όπως αναμενόταν.

      Google Fonts

      Τα Google Fonts είναι μια βιβλιοθήκη υπηρεσιών ενσωμάτωσης γραμματοσειρών. Τα Google Fonts αποθηκεύονται στην CDN της Google. Η API των Google Fonts έχει σχεδιαστεί για να περιορίσει τη συλλογή, την αποθήκευση και τη χρήση των δεδομένων των τελικών χρηστών μόνο σε αυτό που είναι απαραίτητο για την εύκολη διανομή γραμματοσειρών. Η χρήση της API των Google Fonts δεν απαιτεί ταυτοποίηση. Καμία cookie δεν στέλνεται από τους επισκέπτες της ιστοσελίδας στην API των Google Fonts. Οι αιτήσεις στην API των Google Fonts γίνονται σε ειδικούς τομείς των πόρων, όπως τα fonts.googleapis.com ή τα fonts.gstatic.com. Αυτό σημαίνει ότι οι αιτήσεις γραμματοσειρών σας είναι ξεχωριστές και δεν περιέχουν καμία πιστοποίηση που στέλνετε στο google.com ενώ χρησιμοποιείτε άλλες υπηρεσίες της Google που απαιτούν ταυτοποίηση, όπως το Gmail.

      Μάρκετινγκ

      Αυτά τα cookies και τα scripts μπορεί να οριστούν μέσα από την ιστοσελίδα μας από τους συνεργάτες μας στην διαφήμιση. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν από αυτές τις εταιρείες για να δημιουργήσουν ένα προφίλ των ενδιαφερόντων σας και να σας εμφανίσουν σχετικές διαφημίσεις σε άλλες ιστοσελίδες. Δεν αποθηκεύουν άμεσα προσωπικές πληροφορίες, αλλά βασίζονται στην μοναδική αναγνώριση του προγράμματος περιήγησης και της συσκευής διαδικτύου σας. Αν δεν επιτρέψετε αυτά τα cookies και τα scripts, θα εμπειρεύεστε λιγότερη εξατομικευμένη διαφήμιση.

      Facebook Advanced Matching

      Η Προηγμένη Αντιστοίχιση του Facebook μπορεί να βελτιώσει την αφαίρεση των διαφημίσεων και την παρακολούθηση μετατροπών. Μπορεί να μας βοηθήσει να επιτευχθούν καλύτερα στοχευμένες προσαρμοσμένες ομάδες μέσω των διαφημίσεων μας. Όταν είναι δυνατό, θα μοιραστούμε με το Facebook κατακερματισμένες πληροφορίες όπως το όνομά σας, τηλέφωνο, email ή διεύθυνση.

      Facebook CAPI

      Τα Συμβάντα της Προηγμένης Αντιστοίχισης του Facebook (CAPI) μας βοηθούν να κατανοήσουμε καλύτερα πως αλληλεπιδράτε με τις ιστοσελίδες μας. Σας επιτρέπουν να μετρήσουμε την επίδραση των διαφημίσεων μας στις μετατροπές της ιστοσελίδας και να βελτιώσουν την στοχευμένη διαφήμιση μέσω προσαρμοσμένων ομάδων. Όταν είναι δυνατό, ίσως μοιραστούμε με το Facebook πληροφορίες όπως όνομα, email, τηλέφωνο, διεύθυνση.
      Επιβεβαιώνω τις επιλογές μου Αποδοχή Όλων Απενεργοποίηση όλων
      Verified by ConsentMagic
      X