ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ

Δημιουργήστε αξιομνημόνευτες εμπειρίες στους πελάτες σας.

Ο πελάτης όταν ακούσει για την επιχείρηση σας δημιουργεί μια προσδοκία εμπειρίας. Δηλαδή, αρχίζει και φαντάζεται πώς θα απολαύσει την υπηρεσία και τι, θα αποκομίσει. Με την επίσκεψή του στην επιχείρηση και αφού λάβει την υπηρεσία που επιθυμεί,

κάνει επιβεβαίωση της εμπειρίας του. Μπορεί να μείνει ικανοποιημένος ή να δυσαρεστηθεί. Την επόμενη φορά που θα χρειαστεί την ίδια υπηρεσία θα κάνει ανάμνηση της εμπειρίας που έζησε στην επιχείρηση. Αν η ανάμνηση είναι θετική, τότε έχετε κερδίσει μια ακόμα πώληση.


Οι Υπηρεσίες χρειάζονται ειδικό χειρισμό γιατί:

  • είναι άυλες
  • είναι απόλυτα συνδεδεμένες με τον ανθρώπινο παράγοντα (τον υπάλληλό μας)
  • παράγονται και καταναλώνονται αμέσως
  • είναι δύσκολες γιατι ο καταναλώτης συμμετέχει στην διαμόρφωσή τους

Εάν έχετε επιχείρηση παροχής υπηρεσίων, μπορώ να σας βοηθήσω να:


  • Να εντοπίσετε το κατάλληλο κοινό στο οποίο πρέπει να απευθυνθείτε
  • Να διαφοροποιηθείτε από τον ανταγωνισμό
  • Να δημιουργήσετε αξιομνημόνευτες εμπειρίες στους πελάτες σας
  • Να αυξήσετε την πιστότητα των πελατών σας
  • Να εκπαιδεύσετε κατάλληλα το προσωπικό σας ώστε να μεγιστοποιηθεί η παραγωγικότητά τους

Ελάτε να αυξήσουμε μαζί την ποιότητα της υπηρεσίας σας και να αυξήσουμε τις πωλήσεις σας!

Συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα για περισσότερες πληροφορίες

X