MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)
  • Αρχική
  • CV
  • Υπηρεσίες
    • Μάρκετινγκ Προϊόντων
    • Μάρκετινγκ Υπηρεσιών
    • B2B Μάρκετινγκ
    • Personal Branding
    • Διευθυντής μάρκετινγκ (εξωτερικός)
    • Ψηφιακό Μάρκετινγκ
    • Marketing Plan
    • Social Media Content
    • Εξειδικευμένες υπηρεσίες
      • Έρευνες Μάρκετινγκ
      • F&B Consulting and Marketing
  • Βιβλία
    • 32 Φράσεις πελατών που αγαπάμε να μισούμε – Εκδόσεις Rosili
    • Η εργαλειοθήκη του σύγχρονου επιχειρηματία – Εκδόσεις Rosili
    • Το μάρκετινγκ της επιχείρησής σας! – Εκδόσεις Rosili
    • Το μάρκετινγκ σε 10 + 2 ερωτήσεις
    • Η Συμπεριφορά του Καταναλωτή
    • 16 Μυστικά επιτυχίας για το Μάρκετινγκ
    • 9+1 ερωτήσεις για την επιχείρηση
  • Σεμινάρια & Ομιλίες
    • Σεμινάρια
      • Σεμινάρια Μάρκετινγκ
        • Webinar: Η Σιωπηλή Δύναμη της Επιρροής στις Πωλήσεις
        • Free Mini Webinar: Στρατηγικές Αποτελεσματικής Τιμολόγησης Υπηρεσιών
        • Summer Business Camp 2024
        • Online Marketing Masterclass & Consulting On Demand
        • Webinar: Τεχνικές Τηλεφωνικών Πωλήσεων
        • Webinar: 3 & 4 τεχνικές για περισσότερες πωλήσεις
        • Webinar: Η ψυχολογία του σύγχρονου πελάτη!
        • Webinar: Διαχειριστείτε την κριτική!
      • Εκπαίδευση Προσωπικού
    • Ομιλίες
      • 2025 – Ομιλία Αθήνα: Ανακαλύπτοντας τις Αόρατες Τάσεις του Marketing
      • 2025 – Ομιλία Θεσσαλονίκη: Ανακαλύπτοντας τις Αόρατες Τάσεις του Marketing
      • Ομιλία Θεσσαλονίκη: Τάσεις Μάρκετινγκ 2024. Ανοίξτε το δρόμο για νέους πελάτες!
      • Ομιλία Αθήνα: Τάσεις Μάρκετινγκ 2024. Ανοίξτε το δρόμο για νέους πελάτες!
      • Ομιλία: 2023 – 5 έξυπνες δράσεις μάρκετινγκ για απόκτηση νέων πελατών
      • ΕΕΘ Masterclasses
      • Workshop: 2022: Τεχνικές Πωλήσεων & Μάρκετινγκ
      • Ομιλία: Δράση σήμερα, ανάπτυξη αύριο!
      • Videos ομιλιών
    • Πρόγραμμα Ομιλιών – Σεμιναρίων
      • Πρόγραμμα Ομιλιών – Σεμιναρίων (πριν το 2022)
  • e-Shop
  • ΜΜΕ
    • TV
      • Αρχείο Εκπομπών TV
    • Podcasts
    • Συνεντεύξεις
    • Radio
      • Αρχείο Εκπομπών Alpha Radio 989
      • Kanali 1
        • Αρχείο Εκπομπών Radio Κανάλι 1
      • Amagi Radio
  • App
  • Πελάτες
    • Testimonials Πελατών
  • Άρθρα
  • Contact
  • Αγγλικα
  • Ελληνικα
0

€0,00

✕

Τρελές ιστορίες εξυπηρέτησης πελατών και πως τις βίωσα!

Author Θέμης Σαρανταένας at 26 Σεπτεμβρίου 2018
Τρελές Ιστορίες εξυπηρέτησης πελατών

Λόγω επαγγέλματος είμαι εξαιρετικά ευαισθητοποιημένος σε θέματα πωλήσεων, μάρκετινγκ αλλά και εξυπηρέτησης πελατών. Έτσι συχνά στην καθημερινή μου ζωή ως πελάτης παρατηρώ, ακούω και βιώνω περιπτώσεις και καταστάσεις που θα μπορούσαν να είχαν αντιμετωπιστεί με διαφορετικό τρόπο από τους πωλητές/επιχειρηματίες.  Σημείωσα τα best of των τελευταίων 3 χρόνων και σας τα παραθέτω προς … έμπνευση και παραδειγματισμό!

Τρελές Ιστορίες εξυπηρέτησης πελατών

Πρώτη δημοσίευση: huffingtonpost.gr

Ιστορία 1 «Ο Σημερινός Ξυνός»

Αν έχετε παρατηρήσει πάντα – μα πάντα – σε κάθε παρέα, σε κάθε ομάδα: στο γραφείο, στο στρατό, στο δρόμο, στην εφορία, στο ταχυδρομείο, στο πλοίο υπάρχει ένα εξυπνάκιας που θα δημιουργήσει πρόβλημα, θα πεταχτεί να πει την εξυπνάδα του και θα δημιουργήσει αναμπουμπούλα. Αυτή την κατηγορία ανθρώπων την ονομάζω «Ο σημερινός Ξυνός». Έτσι λοιπόν σε μια πτήση μου από Θεσσαλονίκη προς Αθήνα με την Aegean, κάθομαι περίπου στη μέση του αεροπλάνου. Κατά την διάρκεια της επιβίβασης, και ενώ έχουν μπει διάφοροι επιβάτες, μπαίνει ένας νεαρός με ένα μεσαίο Labrador, χωρίς κλουβί απλά με το λουράκι του. Ο σκύλος φορά το Ιατρικό σήμα του Σταυρού και φυσικά τράβηξε τα βλέμματα των επιβατών που έσπευσαν να το χαϊδέψουν. Αν έχετε παρατηρήσει, κατά τη διάρκεια της επιβίβασης οι αεροσυνοδοί βρίσκονται πάντα σε διάταξη στην αρχή, στη μέση και στο τέλος του αεροπλάνου. Αφού πέρασε ο σκύλος με το αφεντικό του και κατευθύνθηκαν στο πίσω μέρος του αεροπλάνου, ακούγεται δυνατά η φωνή του «Σημερινού Ξυνού» να λέει στην αεροσυνοδό που κάλυπτε την μέση του αεροπλάνου (με σκοπό να τον ακούσουμε όλοι): «Α ώστε επιτρέπονται τα σκυλιά στα αεροπλάνα, κάνετε εξαιρέσεις!». Η αεροσυνοδός, χωρίς να ταραχθεί, του απάντησε «Καταλαβαίνω πως το βλέπετε όμως είναι ειδική συνθήκη, ο σκύλος αυτός είναι σκύλος βοηθείας και επιτρέπεται η επιβίβασή του στην καμπίνα των επιβατών». Ο «Σημερινός Ξυνός» δεν απάντησε καθώς η προσπάθειά του να δημιουργήσει εντυπώσεις απέτυχε.

 

Tip: Στην επαγγελματική μας καθημερινότητα, υπάρχουν αρκετοί πελάτες που αναζητούν ακροατήριο για να λάβουν επιβεβαίωση και να αποδείξουν ότι δεν κάνουμε καλά τη δουλειά μας. Η θεωρία της εξυπηρέτησης πελατών λέει πως τέτοιους πελάτες πρέπει να τους απομονώσουμε για να μην αναστατώσουν τους υπόλοιπους πελάτες μας. Στο συγκεκριμένο παράδειγμα όμως η απομόνωση του επιβάτη ήταν αδύνατη. Η σωστή εκπαίδευση της αεροσυνοδού ωστόσο που αντέκρουσε την παραδοχή της «εξαίρεσης» και το γύρισε σε «ειδική συνθήκη» κατάφερε όχι μόνο να αποστομώσει τον επιβάτη αλλά να «εκπαιδεύσει» και εμάς τους υπόλοιπους στο γιατί μπήκε ο σκύλος στο αεροπλάνο. Αν προσέξετε τον τρόπο διατύπωσης της απάντησης της αεροσυνοδού θα παρατηρήσετε πως δεν χρησιμοποιεί άρνηση. Για παράδειγμα δεν είπε «Δεν είναι εξαίρεση αλλά….», καθώς κάτι τέτοιο πιθανόν να έβαζε τον επιβάτη σε θέση άμυνας και ο διάλογος να συνεχιζόταν. Αντιθέτως, έδειξε πως άκουσε τον πελάτη «Καταλαβαίνω πως το βλέπετε», με άλλα λόγια άσκησε ενσυναίσθηση, και στη συνέχεια τεκμηρίωσε την θέση της εταιρίας, κάμπτοντας την αρνητικότητα του επιβάτη.

 

Ιστορία 2 Ο πλανόδιος μανάβης της Μυκόνου

Κατά την διάρκεια των καλοκαιρινών μου διακοπών και επιστρέφοντας από μια παραλία της Μυκόνου με το αυτοκίνητο, αποφασίσαμε να αγοράσουμε πατάτες για να μαγειρέψουμε. Μπαίνοντας στο χωριό Άνω Μερά, στα δεξιά υπήρχε ένας πλανόδιος μανάβης με το ημιφορτηγό του και την πραμάτεια του. Οδηγούσα εγώ το αυτοκίνητό που είχα τότε: ένα Opel Astra ασημί και μέσα ήταν οι φίλοι μου. Ο ένας από τους φίλους μου -ο πιο οικονόμος- έχει τη συνήθεια να συγκρίνει τις τιμές πριν αγοράσει και οι υπόλοιποι πλέον δεν του χαλάμε χατίρι. Έτσι μου ζητάει να ρωτήσουμε την τιμή πριν αγοράσουμε. Προσεγγίζω λοιπόν με το αυτοκίνητο, χωρίς να βγω και ρωτάω  από το παράθυρο του οδηγού τον κύριο δίπλα στο ημιφορτηγό «Πόσο έχετε το κιλό τις πατάτες;». Ο μανάβης με κοιτάει, κοιτάει το αυτοκίνητο και μου απάντα «Άστες, είναι ακριβές». Περιττό να σας πως μείναμε άφωνοι όλοι και ρωτούσαμε ο ένας τον άλλον τι είπε ο άνθρωπος. Όπως αντιλαμβάνεστε δεν αγοράσαμε!

 

Tip: Πολλές φορές στην καθημερινότητα μας οδηγούμαστε σε διακρίσεις, ακόμα και υποσυνείδητα. Οι διακρίσεις προκύπτουν όταν αντιμετωπίζουμε τους ανθρώπους διαφορετικά στηριζόμενοι σε προκαταλήψεις που δημιουργούνται από στερεότυπα. Ο βαθμός στον οποίο είμαστε επιρρεπείς στις διακρίσεις εξαρτάται από τον  τρόπο που μεγαλώσαμε και τα ερεθίσματα που μας έδωσε η πρώτη και η δεύτερη κοινωνική ομάδα στην οποία αναπτυχθήκαμε. Η τάση μας αυτή πολύ εύκολα μπορεί να διεισδύσει στην επαγγελματική μας ζωή, χωρίς να το βλέπουμε. Και αυτό είναι καταστροφικό. Η εμπειρία έχει δείξει πως πελάτες που δεν τους φαίνεται μπορούν να γίνουν πελάτες αστέρια για μια επιχείρηση. Πρέπει (για μένα  είναι υποχρεωτικό) να αντιμετωπίζουμε τους πελάτες μας με απόλυτη ισότητα: είτε είναι συχνοί πελάτες είτε όχι, είτε δείχνουν να έχουν χρήματα να δαπανήσουν είτε όχι, είτε ρωτάνε την τιμή πριν αποφασίσουν να αγοράσουν. Στο τέλος θα βγούμε απόλυτα κερδισμένοι!

 

Ιστορία 3 Η πρώτη online παραγγελία για το γραφείο

Όταν άνοιξα το πρώτο μου γραφείο, στο Μαρούσι στην Αθήνα, χρειάστηκα ένα τραπέζακι για τον projectorστην αίθουσα των σεμιναρίων. Έτσι το παρήγγειλα από ένα shop, καθαρά επιλέγοντας βάσει τιμής και ευκολίας ώστε να μην τρέχω να το αγοράσω και το κουβαλήσω. Όταν έφτασε η παραγγελία, άνοιξα όλο ενθουσιασμό την συσκευασία για να το τοποθετήσω καθώς ήταν το τελευταίο έπιπλο που έλειπε για να ολοκληρωθεί η διακόσμηση του γραφείου. Όμως το τραπεζάκι στη γωνία ήταν χτυπημένο. Όπως αντιλαμβάνεστε έπρεπε να το επιστρέψω. Κάλεσα το μαγαζί να τους ενημερώσω για το πρόβλημα. Το σήκωσε ένας ευγενέστατος κύριος και πολύ πρόθυμος να βοηθήσει. Του λέω λοιπόν: «Καλησπέρα σας, παρέλαβα το τραπεζάκι, όμως είναι χτυπημένο στη γωνία» και μου απαντά με απόλυτη ειλικρίνεια: «Το φαντάστηκα, έπεσε 2-3 φορές από τα χέρια του παιδιού που σας το έφερνε». Αφού πέρασα τα πρώτα δευτερόλεπτα αναλογιζόμενος ότι παράκουσα, συνεχίζω «Θα πρέπει να σας το επιστρέψω» για να μου απαντήσει «Βεβαίως! Κανένα πρόβλημα, αλλά πρέπει να μας το φέρετε εσείς καθώς το παιδί δεν μπορεί να έρθει». Και έτσι, επειδή δεν είχα χρόνο -ούτε ψυχική δύναμη- να το αντιμετωπίσω, πήρα το τραπεζάκι και πήγα από το Μαρούσι στην Ελευσίνα (όπου βρισκόταν το μαγαζί) για να το αλλάξω!

 

Tip: Η ειλικρίνεια στην επαγγελματική μας ζωή είναι πολύ σημαντική, και πολλοί επιχειρηματίες την προβάλλουν ως ανταγωνιστικό τους πλεονέκτημα. Όμως υπάρχουν και όρια. Στη συγκεκριμένη περίπτωση, ο πωλητής έπρεπε να μην παραδώσει το τραπεζάκι εφόσον έπεσε και όφειλε να έχει μια εύκολη διαδικασία επιστροφών. Είναι σημαντικό όταν έχουμε e-shopνα συμπεριφερόμαστε σα να έχουμε ένα ακόμα φυσικό κατάστημα με σωστές και δομημένες διαδικασίας παράδοσης αλλά και επιστροφής. Το σίγουρο είναι πως δεν με έχασε μόνο ως μελλοντικό πελάτη, αλλά έχασε και όλους όσους άκουσαν από εμένα την ιστορία αυτή.

 

Ιστορία 4Α Με το τρένο για Λάρισα

Έπρεπε να επισκεφτώ την Λάρισα για ένα σεμινάριο στους επιχειρηματίες εκεί, με χορηγία και διοργάνωση ενός τοπικού φορέα της περιοχής. Αποφάσισα να χρησιμοποιήσω το τραίνο για να φτάσω στην πόλη με την λογική να εκμεταλλευτώ τον χρόνο του ταξιδιού και να δουλέψω με τον υπολογιστή μου. Βρήκα τη θέση μου εύκολα, μου είχαν κλείσει πρώτη θέση και ήταν μια συμπαθητική κουκέτα με 4 θέσεις, ιδανική για να έχω ησυχία και να δουλέψω. Σαφώς όπως γνωρίζετε τα τρένα του ΟΣΕ δεν είναι σε καθόλου καλή κατάσταση και αυτό είναι εμφανές στους επιβάτες. Τα βαγόνια αλλά και η ποιότητα του ταξιδιού δεν αντιπροσωπεύουν μια Ευρωπαϊκή πόλη του 21ουαιώνα. Δεν σας κρύβω ότι δεν ένιωθα ευχάριστα σε ένα τέτοιο περιβάλλον. Μόλις ξεκίνησε το τρένο και άφησε πίσω του τον Σταθμό Λαρίσης ήθελα να πάρω έναν καφέ. Φτάνω στο κυλικείο όπου με εξυπηρέτησε μια κυριά γύρω στα 50, χωρίς να έχει και ιδιαίτερο κέφι να ασχοληθεί μαζί μου. Για την ακρίβεια ένιωθα πως έκανε αγγαρεία: ειδικά όταν ζήτησα Fredo Cappucino που απαιτεί περισσότερες κινήσεις για τον εργαζόμενο από την προετοιμασία ενός Φραπέ. Μόλις παρήγγειλα την ρώτησα: «Σε πόση ώρα φτάνουμε Λάρισα;» για να λάβω την αποστομωτική απάντηση: «Σε 4 ώρες περίπου, ΑΝ φτάσουμε». Ένιωσα ασφάλεια και σιγουριά για την επιλογή μου ως πελάτης!

 

Ιστορία 4Β Μια λεμονάδα στο νησί

Σαφώς ο τουρισμός στη χώρα μας λειτουργεί ως κινητήριος δύναμη της Οικονομίας μας. Πολλοί συμπολίτες μας είτε ως επιχειρηματίες του τουρισμού είτε ως τουριστικοί υπάλληλοι, συμβάλλουν στην ανάπτυξη του. Στόχος είναι η απόλυτη ικανοποίηση του επισκέπτη για να λειτουργήσει ως πηγή ενημέρωσης στην χώρα του, και με τα θετικά του σχόλια να παρακινήσει κι άλλους να επισκεφθούν την Ελλάδα. Κάθε χρόνο γίνονται σεμινάρια επι σεμιναρίων και εκπαιδεύσεις επι εκπαιδεύσεων (και όχι μόνο) για την επίτευξη του στόχου αυτού. Για μια τουριστική επιχείρηση ο πελάτης δικαιούται να έχει την ίδια μεταχείριση είτε πρόκειται για εσωτερικό τουρίστα (κάτοικο Ελλάδας) είτε για εξωτερικό (κάτοικο άλλης χώρας). Με αυτό στο μυαλό μου, παρατηρώ πάντα τους ανθρώπους που μας εξυπηρετούν σε κάθε τουριστική επιχείρηση. Ήμουν με την παρέα μου στο νησί της Τήνου, σε ένα από τα φημισμένα της χωριά. Εκεί στην κεντρική πλατεία ζήτησα να πιώ μια λεμονάδα και είπα στον σερβιτόρο που λάμβανε την παραγγελία μας «Θα ήθελα μια λεμονάδα, αλλά θα την ήθελα κρύα παρακαλώ» για να λάβω την απάντηση «Όσο κρύα μπορεί να είναι, τα ψυγεία μας ξέρετε είναι…άστα να πάνε!».

 

Tip: Και στις δύο αυτές ιστορίες βλέπουμε την έλλειψη εκπαίδευσης του προσωπικού αλλά και πιθανώς την δυσαρέσκεια τους για την εργασία τους. Ένας εργαζόμενος πρέπει αφενός να υπερασπίζεται τις επιλογές της Διοίκησης και αφετέρου πρέπει η Διοίκηση να του έχει δώσει τα εργαλεία (μέσω εκπαίδευσης) για να απαντά σωστά στα ζητούμενα του πελάτη και να προσπαθεί να τον ικανοποιήσει. Δυστυχώς πολλοί επιχειρηματίες, ενώ έχουν την θέληση να αναπτύξουν την επιχείρησή τους, υστερούν στην σωστή διαχείριση του προσωπικούς τους με αποτέλεσμα οι άνθρωποι πρώτης γραμμής (αυτοί που έρχονται σε επαφή με τον πελάτη) να καταστρέφουν – άθελά τους- ό,τι προσπαθεί να χτίσει ο επιχειρηματίας. Είναι απαραίτητο συστατικό να είναι ικανοποιημένος ο υπάλληλός μας: στην αμοιβή του, στα καθήκοντά του, στην εξέλιξή του, στην ανταμοιβή του κλπ. Είναι υποχρέωσή μας να τηρούμε το ψυχολογικό συμβόλαιο (psychological contract) που «υπογράφουμε» μαζί του κατά την έναρξη της συνεργασίας. Η ικανοποίηση του προσωπικού φαίνεται στον πελάτη, και σήμερα που οι επιλογές για τους πελάτες είναι πολλές, μας είναι ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ!

 

Ιστορία 5 Brand name και ξερό ψωμί

Μιλάμε συνεχώς για την σημασία του Brand name. Αναμφισβήτητα ένα ισχυρό Brand name έλκει πελάτες, τους κάνει να νιώθουν ασφάλεια και σιγουριά για αυτό που θα αγοράσουν ή θα βιώσουν στην επιχείρησή μας. Πολλοί επιχειρηματίες αναγνωρίζουν την σημασία του Brand name και επιδιώκουν να το χτίσουν σε γερές βάσεις. Η τελευταία ιστορία μου, πάλι διαδραματίζεται στο νησί της Μυκόνου. Να σας αναφέρω πως το θρυλικό μπαρ Caprice πριν 2-3 χρόνια έκλεισε και στην θέση του άνοιξε ένα καινούριο με άλλο όνομα. Το δε Caprice, άνοιξε εκ νέου 2-3 μαγαζιά αριστερά από εκεί που ήταν. Η μετακίνησε αυτή, το άλλαξε. Άλλαξε λίγο τον κόσμο που το επισκέπτεται, άλλαξε και το ύφος της διασκέδασης, δημιουργήθηκε ένα νέο Caprice. Και εδώ εμφανίζεται το γνωστό στο μάρκετινγκ Location – Location – Location! Αλλά δεν θέλω να σταθώ εκεί. Είχα επισκεφθεί το νησί με δύο φίλες μου, είχαμε περάσει από διάφορα μπαράκια και είχαμε πολύ ανεβασμένη διάθεση. Έτσι αποφασίσαμε να πάμε και στο νέο Caprice. Φτάνοντας εκεί, τη δεδομένη στιγμή, το νέο Caprice δεν είχε κόσμο. Στην πραγματικότητα απογοητευτήκαμε και πρότεινα στις φίλες μου να πάμε πιο δίπλα στο παλιό μαγαζί που ήταν το Caprice που είχε πολύ κόσμο και διασκέδαζε. Οι φίλες μου ήταν ανένδοτες: ήθελαν να διασκεδάσουν μόνο στο επώνυμο και αυθεντικό Caprice. Έτσι γυρίσαμε στο Ξενοδοχείο για ύπνο. Στην αρχή μου έκανε εντύπωση που επέλεξαν να ολοκληρωθεί η βραδιά από το να συνεχίσουν την διασκέδασή τους σε ένα μπαράκι που δεν είχε φήμη αλλά είχε κέφι. Στην πορεία όμως που το σκέφτηκα καλύτερα, διαπίστωσα ξανά την δύναμη του Brand name. Ή Caprice ή τίποτε. Και αυτό είναι αλήθεια: αρκετοί πελάτες σκέφτονται έτσι και επηρεάζονται από την δύναμη του ονόματος.

 

Tip: Έτσι λοιπόν είναι απαραίτητο για κάθε επιχείρηση να φροντίζει για το σωστό χτίσιμο του Brand της. Και αυτό επιτυγχάνεται με τη σωστή και θετική φήμη (wordof mouth), από την παρουσία της σε όλα (ή στα περισσότερα) μέσα προώθησης, στην καλή ποιότητα, στο ανταγωνιστικό της πλεονέκτημα και στο γεγονός πως προσφέρει κάτι διαφορετικά. Για να είμαι όμως απόλυτα δίκαιος μαζί σας, πρέπει να σας επισημάνω πως το Caprice έχτισε το Brand του σε μια άλλη εποχή. Αυτό ισχύει και για πολλές άλλες επιχειρήσεις. Παλαιότερα που η ταχύτητα της επικοινωνίας ήταν λιγότερη (δεν υπήρχε ίντερνετ), μπορούσες να δημιουργήσεις θρύλους γύρω από επιχειρήσεις πιο εύκολα. Σήμερα είναι πιο δύσκολο να χτίσεις ένα ισχυρό Brand, όχι όμως ακατόρθωτο. Θέλει τόλμη, επιμονή και υπομονή. Έχετε;

Ενδιαφέροντα άρθρα

3 ανορθόδοξες τεχνικές πώλησης που δουλεύουν.
16 Ιουνίου 2025

Άσπρη γάτα – μαύρη γάτα!


Διαβάστε περισσότερα
Προσλαμβάνετε στελέχη στο μάρκετινγκ; Τι ερωτήσεις να κάνετε.
5 Ιουνίου 2025

Καλέ μου άνθρωπε, ξέρεις από μάρκετινγκ;


Διαβάστε περισσότερα
Συμβουλές για διαχείριση κρίσεων
19 Μαΐου 2025

Μην πιαστείτε απροετοίμαστοι στην επόμενη κρίση!


Διαβάστε περισσότερα

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Διακρίσεις

Πιστοποιημένος Senior Consultant από τον ΣΕΣΜΑ
Μέλος της Διεθνούς Μένσα
Πιστοποιημένος
Social Media Marketing Associate CSMA
Μέλος του Συνδέσμου Συμβούλων    Επιχειρήσεων (ΣΥΠΕΠ)
Best Marketing Consultant 2019
Best Marketing Consultant 2021
Best Aesthetics Marketing Consultant 2022
Visionary Marketing Consultant Award 2025

Επικοινωνία

Αθήνα: +30 2117706299

Θεσσαλονίκη: +30 2311118477‬

Social Media

Αριθμός Γ.Ε.ΜΗ:

122524803000

Εγγραφείτε στο Newsletter

για να λαμβάνετε νέα, ιδέες & tips μάρκετινγκ!

Κατεβάστε την εφαρμογή

buttonapplestore
buttongoogleplay
Privacy Policy – Terms and Conditions
Copyright © 2025 E. Sarantaenas. All Rights Reserved.
    0

    €0,00

    • No translations available for this page
      ✕

      Σύνδεση

      Χάσατε τον κωδικό σας;

      ✕

      Καλάθι

      Ολοκλήρωση Παραγγελίας
      Συνεχίστε τις αγορές Καλάθι
      Χρησιμοποιούμε τις πληροφορίες που συλλέγονται μέσω cookies και παρόμοιων τεχνολογιών για να βελτιώσουμε την εμπειρία σας στην ιστοσελίδα μας, να αναλύσουμε τον τρόπο που τη χρησιμοποιείτε και για σκοπούς μάρκετινγκ.
      Τήρηση προσωπικών δεδομένων

      Οι ρυθμίσεις προσωπικού απορρήτου σας

      Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τα στοιχεία που συλλέγονται μέσω cookies και παρόμοιων τεχνολογιών για να βελτιώσουμε την εμπειρία σας στον ιστότοπό μας, να αναλύσουμε τον τρόπο χρήσης του και για διαφημιστικούς σκοπούς. Επειδή θαυμαστείτε το δικαίωμά σας στην προσωπική ζωή, μπορείτε να επιλέξετε να μην επιτρέπετε κάποιους τύπους cookies. Ωστόσο, η αποκλεισμός κάποιων τύπων cookies μπορεί να επηρεάσει την εμπειρία σας στον ιστότοπο και τις υπηρεσίες που μπορούμε να σας προσφέρουμε. Σε κάποιες περιπτώσεις, οι δεδομένα που προέρχονται από cookies κοινοποιούνται με τρίτους για λόγους ανάλυσης ή διαφήμισης. Μπορείτε να εκπαιδεύσετε το δικαίωμά σας να εξαιρεθείτε από το διαμοιρασμό και πάντα με την απενεργοποίηση των cookies.
      Τήρηση προσωπικών δεδομένων
      Απενεργοποίηση όλων Αποδοχή Όλων

      Διαχείριση προτιμήσεων συγκατάθεσης

      Απαραίτητο

      Πάντα ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΜΕΝΟ
      Αυτά τα cookies και τα scripts είναι απαραίτητα για να λειτουργεί η ιστοσελίδα και δεν μπορούν να απενεργοποιηθούν. Συνήθως ρυθμίζονται μόνο σε απάντηση σε ενέργειες που κάνετε, οι οποίες προσομοιώνουν αίτημα για υπηρεσίες, όπως την ρύθμιση των προτιμήσεων ιδιωτικού απορρήτου, την είσοδο ή την συμπλήρωση φόρμων. Μπορείτε να ρυθμίσετε τον browser σας να μπλοκάρει ή να σας ειδοποιεί για αυτά τα cookies, αλλά μερικά τμήματα της ιστοσελίδας δεν θα λειτουργούν. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν κανένα προσωπικά διακριτικά στοιχεία.

      Αναλυτικές

      Αυτά τα cookies και τα scripts επιτρέπουν σε εμάς να μετράμε τις επισκέψεις και τις πηγές των κινήσεων, έτσι ώστε να μετράμε και να βελτιώνουμε την απόδοση της ιστοσελίδας μας. Σας βοηθούν να ξέρουμε ποιες σελίδες είναι οι πιο και λιγότερο δημοφιλείς και να δούμε πως οι επισκέπτες κινούνται στην ιστοσελίδα. Όλες οι πληροφορίες που συλλέγονται από αυτά τα cookies είναι συγκεντρωμένες και επομένως ανώνυμες. Εάν δεν επιτρέψετε τα cookies και τα scripts, δεν θα ξέρουμε όταν επισκεφτήκατε την ιστοσελίδα μας.

      Ενσωματωμένα βίντεο

      Αυτά τα cookies και scripts μπορούν να εγκατασταθούν μέσω της ιστοσελίδας μας από εξωτερικές υπηρεσίες hosting βίντεο όπως το YouTube ή το Vimeo. Μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την παροχή περιεχομένου βίντεο στην ιστοσελίδα μας. Είναι δυνατό για τον παροχέα βίντεο να δημιουργήσει μια διάταξη των ενδιαφερόντων σας και να σας εμφανίσει σχετικές διαφημίσεις σε αυτή την ιστοσελίδα ή σε άλλες. Δεν αποθηκεύουν προσωπικές πληροφορίες απευθείας, αλλά βασίζονται στο να διευκρινίζουν μοναδικά τον φυλλομετρητή σας και τη συσκευή του διαδικτύου. Εάν δεν επιτρέπετε αυτά τα cookies ή scripts, είναι πιθανό η ενσωματωμένη βίντεο να μην λειτουργεί όπως αναμενόταν.

      Google Fonts

      Τα Google Fonts είναι μια βιβλιοθήκη υπηρεσιών ενσωμάτωσης γραμματοσειρών. Τα Google Fonts αποθηκεύονται στην CDN της Google. Η API των Google Fonts έχει σχεδιαστεί για να περιορίσει τη συλλογή, την αποθήκευση και τη χρήση των δεδομένων των τελικών χρηστών μόνο σε αυτό που είναι απαραίτητο για την εύκολη διανομή γραμματοσειρών. Η χρήση της API των Google Fonts δεν απαιτεί ταυτοποίηση. Καμία cookie δεν στέλνεται από τους επισκέπτες της ιστοσελίδας στην API των Google Fonts. Οι αιτήσεις στην API των Google Fonts γίνονται σε ειδικούς τομείς των πόρων, όπως τα fonts.googleapis.com ή τα fonts.gstatic.com. Αυτό σημαίνει ότι οι αιτήσεις γραμματοσειρών σας είναι ξεχωριστές και δεν περιέχουν καμία πιστοποίηση που στέλνετε στο google.com ενώ χρησιμοποιείτε άλλες υπηρεσίες της Google που απαιτούν ταυτοποίηση, όπως το Gmail.

      Μάρκετινγκ

      Αυτά τα cookies και τα scripts μπορεί να οριστούν μέσα από την ιστοσελίδα μας από τους συνεργάτες μας στην διαφήμιση. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν από αυτές τις εταιρείες για να δημιουργήσουν ένα προφίλ των ενδιαφερόντων σας και να σας εμφανίσουν σχετικές διαφημίσεις σε άλλες ιστοσελίδες. Δεν αποθηκεύουν άμεσα προσωπικές πληροφορίες, αλλά βασίζονται στην μοναδική αναγνώριση του προγράμματος περιήγησης και της συσκευής διαδικτύου σας. Αν δεν επιτρέψετε αυτά τα cookies και τα scripts, θα εμπειρεύεστε λιγότερη εξατομικευμένη διαφήμιση.

      Facebook Advanced Matching

      Η Προηγμένη Αντιστοίχιση του Facebook μπορεί να βελτιώσει την αφαίρεση των διαφημίσεων και την παρακολούθηση μετατροπών. Μπορεί να μας βοηθήσει να επιτευχθούν καλύτερα στοχευμένες προσαρμοσμένες ομάδες μέσω των διαφημίσεων μας. Όταν είναι δυνατό, θα μοιραστούμε με το Facebook κατακερματισμένες πληροφορίες όπως το όνομά σας, τηλέφωνο, email ή διεύθυνση.

      Facebook CAPI

      Τα Συμβάντα της Προηγμένης Αντιστοίχισης του Facebook (CAPI) μας βοηθούν να κατανοήσουμε καλύτερα πως αλληλεπιδράτε με τις ιστοσελίδες μας. Σας επιτρέπουν να μετρήσουμε την επίδραση των διαφημίσεων μας στις μετατροπές της ιστοσελίδας και να βελτιώσουν την στοχευμένη διαφήμιση μέσω προσαρμοσμένων ομάδων. Όταν είναι δυνατό, ίσως μοιραστούμε με το Facebook πληροφορίες όπως όνομα, email, τηλέφωνο, διεύθυνση.
      Επιβεβαιώνω τις επιλογές μου Αποδοχή Όλων Απενεργοποίηση όλων
      Verified by ConsentMagic
      X