MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)
  • Αρχική
  • CV
  • Υπηρεσίες
    • Μάρκετινγκ Προϊόντων
    • Μάρκετινγκ Υπηρεσιών
    • B2B Μάρκετινγκ
    • Personal Branding
    • Διευθυντής μάρκετινγκ (εξωτερικός)
    • Ψηφιακό Μάρκετινγκ
    • Marketing Plan
    • Social Media Content
    • Εξειδικευμένες υπηρεσίες
      • Έρευνες Μάρκετινγκ
      • F&B Consulting and Marketing
  • Βιβλία
    • 32 Φράσεις πελατών που αγαπάμε να μισούμε – Εκδόσεις Rosili
    • Η εργαλειοθήκη του σύγχρονου επιχειρηματία – Εκδόσεις Rosili
    • Το μάρκετινγκ της επιχείρησής σας! – Εκδόσεις Rosili
    • Το μάρκετινγκ σε 10 + 2 ερωτήσεις
    • Η Συμπεριφορά του Καταναλωτή
    • 16 Μυστικά επιτυχίας για το Μάρκετινγκ
    • 9+1 ερωτήσεις για την επιχείρηση
  • Σεμινάρια & Ομιλίες
    • Σεμινάρια
      • Σεμινάρια Μάρκετινγκ
        • Webinar: Η Σιωπηλή Δύναμη της Επιρροής στις Πωλήσεις
        • Free Mini Webinar: Στρατηγικές Αποτελεσματικής Τιμολόγησης Υπηρεσιών
        • Summer Business Camp 2024
        • Online Marketing Masterclass & Consulting On Demand
        • Webinar: Τεχνικές Τηλεφωνικών Πωλήσεων
        • Webinar: 3 & 4 τεχνικές για περισσότερες πωλήσεις
        • Webinar: Η ψυχολογία του σύγχρονου πελάτη!
        • Webinar: Διαχειριστείτε την κριτική!
      • Εκπαίδευση Προσωπικού
    • Ομιλίες
      • 2025 – Ομιλία Αθήνα: Ανακαλύπτοντας τις Αόρατες Τάσεις του Marketing
      • 2025 – Ομιλία Θεσσαλονίκη: Ανακαλύπτοντας τις Αόρατες Τάσεις του Marketing
      • Ομιλία Θεσσαλονίκη: Τάσεις Μάρκετινγκ 2024. Ανοίξτε το δρόμο για νέους πελάτες!
      • Ομιλία Αθήνα: Τάσεις Μάρκετινγκ 2024. Ανοίξτε το δρόμο για νέους πελάτες!
      • Ομιλία: 2023 – 5 έξυπνες δράσεις μάρκετινγκ για απόκτηση νέων πελατών
      • ΕΕΘ Masterclasses
      • Workshop: 2022: Τεχνικές Πωλήσεων & Μάρκετινγκ
      • Ομιλία: Δράση σήμερα, ανάπτυξη αύριο!
      • Videos ομιλιών
    • Πρόγραμμα Ομιλιών – Σεμιναρίων
      • Πρόγραμμα Ομιλιών – Σεμιναρίων (πριν το 2022)
  • e-Shop
  • ΜΜΕ
    • TV
      • Αρχείο Εκπομπών TV
    • Podcasts
    • Συνεντεύξεις
    • Radio
      • Αρχείο Εκπομπών Alpha Radio 989
      • Kanali 1
        • Αρχείο Εκπομπών Radio Κανάλι 1
      • Amagi Radio
  • App
  • Πελάτες
    • Testimonials Πελατών
  • Άρθρα
  • Contact
  • Αγγλικα
  • Ελληνικα
0

€0,00

✕

Στρατηγική μάρκετινγκ. Και οι στρατηγοί κάνουν λάθη. Αποφύγετέ τα!

Author Θέμης Σαρανταένας at 20 Νοεμβρίου 2017
general

Κάθε επιχείρηση ανεξάρτητα από το μέγεθός της, χρειάζεται ένα σχέδιο πάνω στο οποίο θα βασίσει τη δραστηριοποίηση, πορεία και εξέλιξή της. Με πολύ απλά λόγια χρειάζεται το λεγόμενο πλάνο μάρκετινγκ. Ευτυχώς όλο και περισσότερες επιχειρήσεις σήμερα, έχουν διαπιστώσει την αναγκαιότητα ενός τέτοιου πλάνου και φροντίζουν ώστε να κινούνται πάνω στη στρατηγική που έχουν επιλέξει. Η ύπαρξη απλώς και μόνο ενός πλάνου δεν εγγυάται την επιτυχία. Τι την εγγυάται; Η αποφυγή κάποιων βασικών λαθών όπως αυτά που ακολουθούν!

general

 

Πρώτη δημοσίευση: inbusiness.com

Ένας και ξεκάθαρος στόχος

Ίσως για κάποιους να φαντάζει αυτονόητο πως μία στρατηγική πρέπει να έχει ένα ξεκάθαρο στόχο αλλά πολλοί επιχειρηματίες είτε δεν το καταλαβαίνουν είτε αδυνατούν να συνειδητοποιήσουν πως η ο στόχος πρέπει να ένας και ισχυρός. Πίσω από κάθε καμπάνια μάρκετινγκ πρέπει να υπάρχει ένας κύριος στόχος και όχι πολλοί με μικρή δυναμική. Είναι αυτονόητο πως κάθε επιχείρηση θέλει να συμπυκνώσει σε μία και μόνο ενέργειά της και την αύξηση του τζίρου και την αναγνωρισιμότητά της και την πιστότητα των πελατών της κτλ. Μεγάλο λάθος! Η στρατηγική πρέπει να είναι συγκεκριμένη έτσι ώστε να μην αποδυναμώνεται κατά την προσπάθεια να ικανοποιηθούν όλο και περισσότεροι στόχοι. Θέστε έναν ξεκάθαρο, κάθε φορά, στόχο για την επιχείρησή σας και μείνετε πιστοί στην εκπλήρωσή του.

Μάρκετινγκ χωρίς ψυχή!

Οι άνθρωποι έχουν ψυχή και οι πελάτες, είναι άνθρωποι! Ψυχή λοιπόν πρέπει να έχει και το μάρκετινγκ που θα εφαρμόσετε στην επιχείρησή σας. Οι άνευρες και χωρίς συναισθηματική προσέγγιση ενέργειες, σχεδόν πάντα καταλήγουν σε αποτυχία. Πρέπει να δίνετε στο κοινό που απευθύνεστε τα συναισθηματικά ερεθίσματα που θα το κάνουν να επιλέγει τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας εξαιτίας της ταύτισης που αισθάνεται για την επιχείρησή σας και όλα εκείνα που αυτή πρεσβεύει. Για να το πετύχετε όμως αυτό, χρειάζεται να ξέρετε καλά το κοινό που απευθύνεστε!

Γνώθι σ’ αυτούς!

Είναι πραγματικά άξιο απορίας το πώς πολλές επιχειρήσεις καταφέρνουν να ξοδεύουν τόσα πολλά χρήματα, προωθώντας προϊόντα και υπηρεσίες σε ένα κοινό που δεν ενδιαφέρετε καθόλου γι’ αυτά! Μην κάνετε το ίδιο λάθος. Αποκτήστε σαφή και σωστή εικόνα για τους εν δυνάμει πελάτες σας και προσφέρετέ τους αυτό που πραγματικά αποζητούν από μία επιχείρηση σαν και τη δική σας. Γνωρίστε το κοινό σας και αλληλεπιδράστε μαζί τους ώστε να το γνωρίσετε ακόμη καλύτερα. Καλύτερη πληροφορία του κοινού που απευθυνόμαστε μεταφράζεται ως εξής: Πιο αποτελεσματικές ενέργειες μάρκετινγκ, με λιγότερα έξοδα και καλύτερα αποτελέσματα!

Πίστη σε αυτό που χαράξατε

Για τη χάραξη μίας επιτυχημένης στρατηγικής μάρκετινγκ χρειάζεστε τις γνώσεις και τις εμπειρίες ενός ειδικού επαγγελματία με τον οποίο και θα συνεργαστείτε. Για τη συνεπή και αποτελεσματική όμως εφαρμογή της, χρειάζεται υπομονή, επιμονή και πίστη από πλευράς του επιχειρηματία. Είναι σύνηθες φαινόμενο στην πρώτη δυσκολία, οι επιχειρηματίες να θέτουν ζητήματα παρέκκλισης από τον αρχικό σχεδιασμό. Αν υποκύψουν στις πρωτογενείς αυτές φοβίες τότε πολύ απλά αρχίζουν να πριονίζουν τα θεμέλια της στρατηγικής τους ανάπτυξης. Όχι, δε λέμε πως αν μία στρατηγική δεν αποδίδει πρέπει να συνεχίζουμε στο λάθος δρόμο. Το αντίθετο, όπως θα δείτε και παρακάτω! Λέμε όμως πως θα πρέπει να δοκιμάσουμε διαφορετικά μονοπάτια έχοντας όμως πάντα, τον ίδιο προαποφασισμένο προορισμό!

Η τέχνη της προσαρμοστικότητας

Όταν κάτι δεν υπηρετεί τους σκοπούς της δημιουργίας του, τότε το αντικαθιστούμε. Το ίδιο ισχύει και για τη στρατηγική σας. Όταν τα νούμερα και οι αριθμοί δείχνουν πως τα αποτελέσματα των επιλογών σας δεν είναι τα επιθυμητά, τότε πρέπει να προσαρμόζετε τη στρατηγική σας. Προσοχή εδώ. Αυτό πρέπει να γίνεται μόνο όταν έχει προηγηθεί μελέτη στα δεδομένα που εκ προοιμίου πρέπει να συλλέγετε κατά τη διάρκεια μίας ενέργειας μάρκετινγκ. Μόνο τότε μπορούμε να πούμε σαφώς, πως η μέχρι τώρα στρατηγική μας δεν απέδωσε καρπούς. Αν λοιπόν τα νούμερα δεν είναι υπέρ μας, τότε πρέπει να προσαρμοστούμε στα νέα δεδομένα και να δοκιμάσουμε εναλλακτικά μονοπάτια που και πάλι όμως θα πρέπει να μας οδηγήσουν στον τελικό μας στόχο. Είναι πολύ σημαντικό για μία επιχείρηση να μπορεί να προσαρμοστεί στις εκάστοτε εξελίξεις και κυρίως με την ίδια θετική διάθεση που ξεκίνησε τις προσπάθειές της, να διαχειριστεί τις προκλήσεις της αλλαγής, της διερεύνησης και της δοκιμής!

Μικρές αλλά μεγάλες επιχειρήσεις αυτή την περίοδο βρίσκονται σε ένα δημιουργικό οργασμό καταστρώνοντας σχέδια και στρατηγικές για τη νέα χρονιά. Ακόμη είμαστε στο στάδιο της προετοιμασίας και έχουμε τα χρονικά περιθώρια ώστε να σκεφθούμε σωστά τα βήματά μας. Κάντε το με ηρεμία και τη συμβολή των κατάλληλων επαγγελματιών που θα αποφασίσετε να συνεργαστείτε. Καλύτερα να αφιερώσετε τώρα όλο σας το χρόνο με στόχο μία σωστή και εξατομικευμένη στρατηγική για την επιχείρησή σας, παρά να προσπαθείτε να διορθώσετε τους επόμενους μήνες, λάθη και παραλείψεις που θα μπορούσαν εξαρχής να αποφευχθούν.

Ο χρόνος ακόμη είναι σύμμαχός σας. Διαχειριστείτε τον, σωστά!

 

Ενδιαφέροντα άρθρα

3 ανορθόδοξες τεχνικές πώλησης που δουλεύουν.
16 Ιουνίου 2025

Άσπρη γάτα – μαύρη γάτα!


Διαβάστε περισσότερα
Προσλαμβάνετε στελέχη στο μάρκετινγκ; Τι ερωτήσεις να κάνετε.
5 Ιουνίου 2025

Καλέ μου άνθρωπε, ξέρεις από μάρκετινγκ;


Διαβάστε περισσότερα
Συμβουλές για διαχείριση κρίσεων
19 Μαΐου 2025

Μην πιαστείτε απροετοίμαστοι στην επόμενη κρίση!


Διαβάστε περισσότερα

1 Comment

  1. Ο/Η Ευη Κολεβρη λέει:
    2 Δεκεμβρίου 2017 στις 07:12

    Θα ηθελα να ενημερωνομαι σχετικα με στρατηγικες επιχειρησεων.

    Απάντηση

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Διακρίσεις

Πιστοποιημένος Senior Consultant από τον ΣΕΣΜΑ
Μέλος της Διεθνούς Μένσα
Πιστοποιημένος
Social Media Marketing Associate CSMA
Μέλος του Συνδέσμου Συμβούλων    Επιχειρήσεων (ΣΥΠΕΠ)
Best Marketing Consultant 2019
Best Marketing Consultant 2021
Best Aesthetics Marketing Consultant 2022
Visionary Marketing Consultant Award 2025

Επικοινωνία

Αθήνα: +30 2117706299

Θεσσαλονίκη: +30 2311118477‬

Social Media

Αριθμός Γ.Ε.ΜΗ:

122524803000

Εγγραφείτε στο Newsletter

για να λαμβάνετε νέα, ιδέες & tips μάρκετινγκ!

Κατεβάστε την εφαρμογή

buttonapplestore
buttongoogleplay
Privacy Policy – Terms and Conditions
Copyright © 2025 E. Sarantaenas. All Rights Reserved.
    0

    €0,00

    • No translations available for this page
      ✕

      Σύνδεση

      Χάσατε τον κωδικό σας;

      ✕

      Καλάθι

      Ολοκλήρωση Παραγγελίας
      Συνεχίστε τις αγορές Καλάθι
      Χρησιμοποιούμε τις πληροφορίες που συλλέγονται μέσω cookies και παρόμοιων τεχνολογιών για να βελτιώσουμε την εμπειρία σας στην ιστοσελίδα μας, να αναλύσουμε τον τρόπο που τη χρησιμοποιείτε και για σκοπούς μάρκετινγκ.
      Τήρηση προσωπικών δεδομένων

      Οι ρυθμίσεις προσωπικού απορρήτου σας

      Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τα στοιχεία που συλλέγονται μέσω cookies και παρόμοιων τεχνολογιών για να βελτιώσουμε την εμπειρία σας στον ιστότοπό μας, να αναλύσουμε τον τρόπο χρήσης του και για διαφημιστικούς σκοπούς. Επειδή θαυμαστείτε το δικαίωμά σας στην προσωπική ζωή, μπορείτε να επιλέξετε να μην επιτρέπετε κάποιους τύπους cookies. Ωστόσο, η αποκλεισμός κάποιων τύπων cookies μπορεί να επηρεάσει την εμπειρία σας στον ιστότοπο και τις υπηρεσίες που μπορούμε να σας προσφέρουμε. Σε κάποιες περιπτώσεις, οι δεδομένα που προέρχονται από cookies κοινοποιούνται με τρίτους για λόγους ανάλυσης ή διαφήμισης. Μπορείτε να εκπαιδεύσετε το δικαίωμά σας να εξαιρεθείτε από το διαμοιρασμό και πάντα με την απενεργοποίηση των cookies.
      Τήρηση προσωπικών δεδομένων
      Απενεργοποίηση όλων Αποδοχή Όλων

      Διαχείριση προτιμήσεων συγκατάθεσης

      Απαραίτητο

      Πάντα ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΜΕΝΟ
      Αυτά τα cookies και τα scripts είναι απαραίτητα για να λειτουργεί η ιστοσελίδα και δεν μπορούν να απενεργοποιηθούν. Συνήθως ρυθμίζονται μόνο σε απάντηση σε ενέργειες που κάνετε, οι οποίες προσομοιώνουν αίτημα για υπηρεσίες, όπως την ρύθμιση των προτιμήσεων ιδιωτικού απορρήτου, την είσοδο ή την συμπλήρωση φόρμων. Μπορείτε να ρυθμίσετε τον browser σας να μπλοκάρει ή να σας ειδοποιεί για αυτά τα cookies, αλλά μερικά τμήματα της ιστοσελίδας δεν θα λειτουργούν. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν κανένα προσωπικά διακριτικά στοιχεία.

      Αναλυτικές

      Αυτά τα cookies και τα scripts επιτρέπουν σε εμάς να μετράμε τις επισκέψεις και τις πηγές των κινήσεων, έτσι ώστε να μετράμε και να βελτιώνουμε την απόδοση της ιστοσελίδας μας. Σας βοηθούν να ξέρουμε ποιες σελίδες είναι οι πιο και λιγότερο δημοφιλείς και να δούμε πως οι επισκέπτες κινούνται στην ιστοσελίδα. Όλες οι πληροφορίες που συλλέγονται από αυτά τα cookies είναι συγκεντρωμένες και επομένως ανώνυμες. Εάν δεν επιτρέψετε τα cookies και τα scripts, δεν θα ξέρουμε όταν επισκεφτήκατε την ιστοσελίδα μας.

      Ενσωματωμένα βίντεο

      Αυτά τα cookies και scripts μπορούν να εγκατασταθούν μέσω της ιστοσελίδας μας από εξωτερικές υπηρεσίες hosting βίντεο όπως το YouTube ή το Vimeo. Μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την παροχή περιεχομένου βίντεο στην ιστοσελίδα μας. Είναι δυνατό για τον παροχέα βίντεο να δημιουργήσει μια διάταξη των ενδιαφερόντων σας και να σας εμφανίσει σχετικές διαφημίσεις σε αυτή την ιστοσελίδα ή σε άλλες. Δεν αποθηκεύουν προσωπικές πληροφορίες απευθείας, αλλά βασίζονται στο να διευκρινίζουν μοναδικά τον φυλλομετρητή σας και τη συσκευή του διαδικτύου. Εάν δεν επιτρέπετε αυτά τα cookies ή scripts, είναι πιθανό η ενσωματωμένη βίντεο να μην λειτουργεί όπως αναμενόταν.

      Google Fonts

      Τα Google Fonts είναι μια βιβλιοθήκη υπηρεσιών ενσωμάτωσης γραμματοσειρών. Τα Google Fonts αποθηκεύονται στην CDN της Google. Η API των Google Fonts έχει σχεδιαστεί για να περιορίσει τη συλλογή, την αποθήκευση και τη χρήση των δεδομένων των τελικών χρηστών μόνο σε αυτό που είναι απαραίτητο για την εύκολη διανομή γραμματοσειρών. Η χρήση της API των Google Fonts δεν απαιτεί ταυτοποίηση. Καμία cookie δεν στέλνεται από τους επισκέπτες της ιστοσελίδας στην API των Google Fonts. Οι αιτήσεις στην API των Google Fonts γίνονται σε ειδικούς τομείς των πόρων, όπως τα fonts.googleapis.com ή τα fonts.gstatic.com. Αυτό σημαίνει ότι οι αιτήσεις γραμματοσειρών σας είναι ξεχωριστές και δεν περιέχουν καμία πιστοποίηση που στέλνετε στο google.com ενώ χρησιμοποιείτε άλλες υπηρεσίες της Google που απαιτούν ταυτοποίηση, όπως το Gmail.

      Μάρκετινγκ

      Αυτά τα cookies και τα scripts μπορεί να οριστούν μέσα από την ιστοσελίδα μας από τους συνεργάτες μας στην διαφήμιση. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν από αυτές τις εταιρείες για να δημιουργήσουν ένα προφίλ των ενδιαφερόντων σας και να σας εμφανίσουν σχετικές διαφημίσεις σε άλλες ιστοσελίδες. Δεν αποθηκεύουν άμεσα προσωπικές πληροφορίες, αλλά βασίζονται στην μοναδική αναγνώριση του προγράμματος περιήγησης και της συσκευής διαδικτύου σας. Αν δεν επιτρέψετε αυτά τα cookies και τα scripts, θα εμπειρεύεστε λιγότερη εξατομικευμένη διαφήμιση.

      Facebook Advanced Matching

      Η Προηγμένη Αντιστοίχιση του Facebook μπορεί να βελτιώσει την αφαίρεση των διαφημίσεων και την παρακολούθηση μετατροπών. Μπορεί να μας βοηθήσει να επιτευχθούν καλύτερα στοχευμένες προσαρμοσμένες ομάδες μέσω των διαφημίσεων μας. Όταν είναι δυνατό, θα μοιραστούμε με το Facebook κατακερματισμένες πληροφορίες όπως το όνομά σας, τηλέφωνο, email ή διεύθυνση.

      Facebook CAPI

      Τα Συμβάντα της Προηγμένης Αντιστοίχισης του Facebook (CAPI) μας βοηθούν να κατανοήσουμε καλύτερα πως αλληλεπιδράτε με τις ιστοσελίδες μας. Σας επιτρέπουν να μετρήσουμε την επίδραση των διαφημίσεων μας στις μετατροπές της ιστοσελίδας και να βελτιώσουν την στοχευμένη διαφήμιση μέσω προσαρμοσμένων ομάδων. Όταν είναι δυνατό, ίσως μοιραστούμε με το Facebook πληροφορίες όπως όνομα, email, τηλέφωνο, διεύθυνση.
      Επιβεβαιώνω τις επιλογές μου Αποδοχή Όλων Απενεργοποίηση όλων
      Verified by ConsentMagic
      X