MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)
  • Αρχική
  • CV
  • Υπηρεσίες
    • Μάρκετινγκ Προϊόντων
    • Μάρκετινγκ Υπηρεσιών
    • B2B Μάρκετινγκ
    • Personal Branding
    • Διευθυντής μάρκετινγκ (εξωτερικός)
    • Ψηφιακό Μάρκετινγκ
    • Marketing Plan
    • Social Media Content
    • Εξειδικευμένες υπηρεσίες
      • Έρευνες Μάρκετινγκ
      • F&B Consulting and Marketing
  • Βιβλία
    • 32 Φράσεις πελατών που αγαπάμε να μισούμε – Εκδόσεις Rosili
    • Η εργαλειοθήκη του σύγχρονου επιχειρηματία – Εκδόσεις Rosili
    • Το μάρκετινγκ της επιχείρησής σας! – Εκδόσεις Rosili
    • Το μάρκετινγκ σε 10 + 2 ερωτήσεις
    • Η Συμπεριφορά του Καταναλωτή
    • 16 Μυστικά επιτυχίας για το Μάρκετινγκ
    • 9+1 ερωτήσεις για την επιχείρηση
  • Σεμινάρια & Ομιλίες
    • Σεμινάρια
      • Σεμινάρια Μάρκετινγκ
        • Webinar: Η Σιωπηλή Δύναμη της Επιρροής στις Πωλήσεις
        • Free Mini Webinar: Στρατηγικές Αποτελεσματικής Τιμολόγησης Υπηρεσιών
        • Summer Business Camp 2024
        • Online Marketing Masterclass & Consulting On Demand
        • Webinar: Τεχνικές Τηλεφωνικών Πωλήσεων
        • Webinar: 3 & 4 τεχνικές για περισσότερες πωλήσεις
        • Webinar: Η ψυχολογία του σύγχρονου πελάτη!
        • Webinar: Διαχειριστείτε την κριτική!
      • Εκπαίδευση Προσωπικού
    • Ομιλίες
      • 2025 – Ομιλία Αθήνα: Ανακαλύπτοντας τις Αόρατες Τάσεις του Marketing
      • 2025 – Ομιλία Θεσσαλονίκη: Ανακαλύπτοντας τις Αόρατες Τάσεις του Marketing
      • Ομιλία Θεσσαλονίκη: Τάσεις Μάρκετινγκ 2024. Ανοίξτε το δρόμο για νέους πελάτες!
      • Ομιλία Αθήνα: Τάσεις Μάρκετινγκ 2024. Ανοίξτε το δρόμο για νέους πελάτες!
      • Ομιλία: 2023 – 5 έξυπνες δράσεις μάρκετινγκ για απόκτηση νέων πελατών
      • ΕΕΘ Masterclasses
      • Workshop: 2022: Τεχνικές Πωλήσεων & Μάρκετινγκ
      • Ομιλία: Δράση σήμερα, ανάπτυξη αύριο!
      • Videos ομιλιών
    • Πρόγραμμα Ομιλιών – Σεμιναρίων
      • Πρόγραμμα Ομιλιών – Σεμιναρίων (πριν το 2022)
  • e-Shop
  • ΜΜΕ
    • TV
      • Αρχείο Εκπομπών TV
    • Podcasts
    • Συνεντεύξεις
    • Radio
      • Αρχείο Εκπομπών Alpha Radio 989
      • Kanali 1
        • Αρχείο Εκπομπών Radio Κανάλι 1
      • Amagi Radio
  • App
  • Πελάτες
    • Testimonials Πελατών
  • Άρθρα
  • Contact
  • Αγγλικα
  • Ελληνικα
0

€0,00

✕

Βρίσκοντας τον “αντ’ αυτού”. Τι πρέπει να προσέχετε.

Author Θέμης Σαρανταένας at 30 Νοεμβρίου 2024
Βρίσκοντας τον “αντ’ αυτού”. Τι πρέπει να προσέχετε.

Όταν δεν μπορείτε να κάνετε τα πάντα μόνοι σας.

Στην πορεία ανάπτυξης κάθε επιχείρησης υπάρχει η ρομαντική και η ρεαλιστική φάση. Η ρομαντική φάση είναι εκείνη κατά την οποία ο επιχειρηματίας, προσπαθώντας να σταθεί στα πόδια του, κάνει, κυριολεκτικά, τα πάντα: από να φέρνει τους λιγοστούς εργαζόμενους στη δουλειά με το δικό του αυτοκίνητο μέχρι να δουλεύει ο ίδιος την πρέσα, την αποθήκη, τα λογιστικά, ακόμη και να σηκώνει τα τηλέφωνα.

Όμως, πάντοτε φτάνει ένα σημείο, και μάλιστα πολύ γρήγορα για τους χαρισματικούς επιχειρηματίες, όπου η επιχείρηση έχει πλέον απογειωθεί. Οι ανάγκες είναι πια τόσο πολλές, τόσο πιεστικές ή τόσο άγνωστες, που δεν μπορούν να διεκπεραιωθούν εσωτερικά από έναν μόνο άνθρωπο. Ο επιχειρηματίας πρέπει να βρει τον δικό του “αντ’ αυτού”.

Διαβάστε στο άρθρο μου πώς πρέπει να χειριστείτε τη σημαντική αυτή περίσταση, από την οποία, πολλές φορές, εξαρτάται το μέλλον της επιχείρησης.

Βρίσκοντας τον “αντ’ αυτού”. Τι πρέπει να προσέχετε.

Τι σημαίνει “αντ’ αυτού”;
Η ορολογία στο επιχειρείν είναι γεμάτη τίτλους που έχουν φτιαχτεί για να περιγράψουν θέσεις και, κάποιες φορές, για να θρέψουν “εγώ”. Όμως, το θέμα δεν είναι εάν κάποια ή κάποιος θα ονομαστεί Γενικός Διευθυντής, CEO, Manager, Executive, Supervisor, Head of Operations ή Αρχηγός των Ινδιάνων.

Η πραγματική ικανότητα αυτού του ανθρώπου είναι να κάνει ακριβώς αυτά που θα κάνατε εσείς, επειδή εσείς δεν έχετε πια τον χρόνο. Και μάλιστα να τα κάνει χωρίς να χρειαστεί να τα ξανακάνετε εσείς από την αρχή. Πέντε συμβουλές στη συνέχεια θα σας βοηθήσουν για αυτό.

Βρείτε κάποιον με γνώση του κλάδου σας
Ναι, για τις θέσεις “αντ’ αυτού”, ταλέντα υπάρχουν παντού, και μάλιστα τεράστια. Όμως, είναι σημαντικό, όταν κοιτάζετε βιογραφικά, να βρίσκετε άτομα με παρόμοια καθήκοντα με αυτά που αναζητάτε. Κατά τη διάρκεια των συνεντεύξεων, κάντε ερωτήσεις σχετικές με θέσεις που κατείχαν στο παρελθόν, στον δικό σας κλάδο. Μη χάνετε τον χρόνο σας με το ποιο κολλέγιο τελείωσαν.

Εάν έχετε κολλήσει ανάμεσα σε δύο ή περισσότερους υποψηφίους, πριμοδοτήστε πάντοτε αυτόν που έχει εμπειρία, σχετική με τον κλάδο σας. Είναι πολύ πιο πιθανό να εκτελέσει τα καθήκοντά του αποτελεσματικά από ό,τι θα το κάνει ένα “αστέρι” που μέχρι όμως να λάμψει, η επιχείρηση θα έχει μείνει στάσιμη.

Δείξτε εμπιστοσύνη διατηρώντας όμως τον έλεγχο
Βρήκατε τον “αντ’ αυτού” σας. Συγχαρητήρια! Δείξτε του τώρα την εμπιστοσύνη που χρειάζεται, αναθέτοντάς του όλα τα καθήκοντα που είχατε υπόψιν σας. Δώστε του τον χώρο να λάμψει, να αποδείξει την αξία του, και μην αναπνέετε πάνω από τον σβέρκο του, από το πρωί μέχρι το βράδυ.

Μην τον αφήσετε όμως να λειτουργεί και εν λευκώ. Πρέπει να παραμένετε ενήμεροι, ειδικά στην αρχή, καθώς τα λάθη που παραβλέπονται, θα βλάψουν τόσο την εταιρεία, όσο και το ηθικό. Μία συμβουλή που μπορώ να σας δώσω, και είναι αρκετά αποτελεσματική, είναι να ζητήσετε από τον “αντ’ αυτού” σας, να σας ενημερώνει με bcc σε κάθε mail που στέλνει. Με αυτόν τον τρόπο, τον αφήνετε να ολοκληρώνει την εργασία, αλλά μπορείτε επίσης να επέμβετε, σε περίπτωση που χρειαστεί.

Δώστε περίοδο χάριτος
Δεν είναι όλα τα δάχτυλα ίδια, όπως δεν είναι και όλες οι επιχειρήσεις. Ακόμη και αν έχετε βρει κάποιον με πολλά χρόνια πείρας στον κλάδο σας, δεν εξυπακούεται ότι από την πρώτη ημέρα θα κάνει τα πάντα τέλεια, ειδικά όταν προκειται για ασχολίες που μέχρι τώρα “παίρνατε πάνω σας”.

Εάν ο εκλεκτός σας δείχνει να είναι πιο αργός τις πρώτες μέρες από ό,τι περιμένατε, προσφέρετέ του περισσότερη καθοδήγηση και υποστήριξη. Εάν βλέπετε ότι δυσκολεύεται με κάποια καθήκοντα, κρατήστε τα για εσάς. Υπάρχουν άνθρωποι που με το “καλημέρα” κάνουν θαύματα και άλλοι που χρειάζονται τον χρόνο τους. Σε αυτούς, δώστε τους μία (πραγματική) περίοδο χάριτος.

Θέστε ξεκάθαρες προσδοκίες και ορίστε την επιτυχία
Για να κάνει καλά τη δουλειά του ο αντ’ αυτού, πρέπει να ξέρει τι ακριβώς χρειάζεστε από αυτόν. Μην τον ρίξετε στα βαθιά χωρίς σωσίβιο. Συναντηθείτε μαζί του, για πολλές ώρες, ή και μέρες και βοηθήστε τον να καταλάβει τι είναι σημαντικό επιχειρησιακά για εσάς, και και τι περιμένετε να δείτε από αυτόν.

Δώστε συγκεκριμένους στόχους, όπως, για παράδειγμα, “φέτος θέλουμε να αυξήσουμε τις πωλήσεις μας κατά 20%”, και όχι κάποια αοριστία του τύπου “τώρα που ήρθες, θα αυξήσουμε τις πωλήσεις”. Η στοχοθέτηση θα επιτρέψει στον άνθρωπό σας να δημιουργήσει ένα σχέδιο για να πετύχει. Επιπλέον, θα του μειώσει το άγχος.

Διατηρήστε ανοιχτή γραμμή επικοινωνίας
Αφήνω για το τέλος το σημαντικότερο. Αν όλα έχουν πάει καλά, έχετε βρει τον αντ’ αυτού που πάντα ψάχνατε, και μέσα σε έξι μήνες λειτουργεί ακριβώς όπως θα το κάνατε και εσείς, επιτρέποντάς σας να πάτε επιτέλους για γκολφ στο Costa Navarino, σάς έχω νέα. Μην βγάλετε ακόμη τα μπαστούνια από τον σάκο σας.

Για να μπορέσει το δεξί σας χέρι να συνεχίσει να σας βγάζει ασπροπρόσωπο, πρέπει να σας έχει διαθέσιμο, όταν και όποτε χρειαστεί (αυτό φυσικά, ισχύει και αντίστροφα). Για αυτό μην εξαφανίζεστε! Ειδικά στις μέρες μας, υπάρχουν πάντα τρόποι για να παραμέντε σε επαφή, μέσω Skype, Slack, Microsoft Teams, Zoom κλπ.

Επίλογος
Στο επιχειρείν, δεν είναι εύκολο να βρείτε το “δεξί σας χέρι”, και αρκετές φορές ίσως χρειαστούν περισσότερες από μία ή δύο απόπειρες. Όμως, αν η επιχείρησή σας είναι πια σε ξεκάθαρη τροχιά ανάπτυξης, είναι κάτι που πρέπει να κάνετε, και που δεν πρέπει να αναβάλλετε. Κάθε εταιρεία μπορεί να είναι “one man show” μέχρι ενός μόνο σημείου.

Ενδιαφέροντα άρθρα

3 ανορθόδοξες τεχνικές πώλησης που δουλεύουν.
16 Ιουνίου 2025

Άσπρη γάτα – μαύρη γάτα!


Διαβάστε περισσότερα
Προσλαμβάνετε στελέχη στο μάρκετινγκ; Τι ερωτήσεις να κάνετε.
5 Ιουνίου 2025

Καλέ μου άνθρωπε, ξέρεις από μάρκετινγκ;


Διαβάστε περισσότερα
Συμβουλές για διαχείριση κρίσεων
19 Μαΐου 2025

Μην πιαστείτε απροετοίμαστοι στην επόμενη κρίση!


Διαβάστε περισσότερα

2 Comments

  1. Ο/Η ΝΙΚΟΣ ΚΑΡΑΓΓΕΛΗΣ λέει:
    2 Δεκεμβρίου 2024 στις 10:31

    πολυ καλο το άρθρο σας

    Απάντηση
    • Ο/Η Θέμης Σαρανταένας λέει:
      2 Δεκεμβρίου 2024 στις 10:32

      Σας ευχαριστώ!

      Απάντηση

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Διακρίσεις

Πιστοποιημένος Senior Consultant από τον ΣΕΣΜΑ
Μέλος της Διεθνούς Μένσα
Πιστοποιημένος
Social Media Marketing Associate CSMA
Μέλος του Συνδέσμου Συμβούλων    Επιχειρήσεων (ΣΥΠΕΠ)
Best Marketing Consultant 2019
Best Marketing Consultant 2021
Best Aesthetics Marketing Consultant 2022
Visionary Marketing Consultant Award 2025

Επικοινωνία

Αθήνα: +30 2117706299

Θεσσαλονίκη: +30 2311118477‬

Social Media

Αριθμός Γ.Ε.ΜΗ:

122524803000

Εγγραφείτε στο Newsletter

για να λαμβάνετε νέα, ιδέες & tips μάρκετινγκ!

Κατεβάστε την εφαρμογή

buttonapplestore
buttongoogleplay
Privacy Policy – Terms and Conditions
Copyright © 2025 E. Sarantaenas. All Rights Reserved.
    0

    €0,00

    • No translations available for this page
      ✕

      Σύνδεση

      Χάσατε τον κωδικό σας;

      ✕

      Καλάθι

      Ολοκλήρωση Παραγγελίας
      Συνεχίστε τις αγορές Καλάθι
      Χρησιμοποιούμε τις πληροφορίες που συλλέγονται μέσω cookies και παρόμοιων τεχνολογιών για να βελτιώσουμε την εμπειρία σας στην ιστοσελίδα μας, να αναλύσουμε τον τρόπο που τη χρησιμοποιείτε και για σκοπούς μάρκετινγκ.
      Τήρηση προσωπικών δεδομένων

      Οι ρυθμίσεις προσωπικού απορρήτου σας

      Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τα στοιχεία που συλλέγονται μέσω cookies και παρόμοιων τεχνολογιών για να βελτιώσουμε την εμπειρία σας στον ιστότοπό μας, να αναλύσουμε τον τρόπο χρήσης του και για διαφημιστικούς σκοπούς. Επειδή θαυμαστείτε το δικαίωμά σας στην προσωπική ζωή, μπορείτε να επιλέξετε να μην επιτρέπετε κάποιους τύπους cookies. Ωστόσο, η αποκλεισμός κάποιων τύπων cookies μπορεί να επηρεάσει την εμπειρία σας στον ιστότοπο και τις υπηρεσίες που μπορούμε να σας προσφέρουμε. Σε κάποιες περιπτώσεις, οι δεδομένα που προέρχονται από cookies κοινοποιούνται με τρίτους για λόγους ανάλυσης ή διαφήμισης. Μπορείτε να εκπαιδεύσετε το δικαίωμά σας να εξαιρεθείτε από το διαμοιρασμό και πάντα με την απενεργοποίηση των cookies.
      Τήρηση προσωπικών δεδομένων
      Απενεργοποίηση όλων Αποδοχή Όλων

      Διαχείριση προτιμήσεων συγκατάθεσης

      Απαραίτητο

      Πάντα ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΜΕΝΟ
      Αυτά τα cookies και τα scripts είναι απαραίτητα για να λειτουργεί η ιστοσελίδα και δεν μπορούν να απενεργοποιηθούν. Συνήθως ρυθμίζονται μόνο σε απάντηση σε ενέργειες που κάνετε, οι οποίες προσομοιώνουν αίτημα για υπηρεσίες, όπως την ρύθμιση των προτιμήσεων ιδιωτικού απορρήτου, την είσοδο ή την συμπλήρωση φόρμων. Μπορείτε να ρυθμίσετε τον browser σας να μπλοκάρει ή να σας ειδοποιεί για αυτά τα cookies, αλλά μερικά τμήματα της ιστοσελίδας δεν θα λειτουργούν. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν κανένα προσωπικά διακριτικά στοιχεία.

      Αναλυτικές

      Αυτά τα cookies και τα scripts επιτρέπουν σε εμάς να μετράμε τις επισκέψεις και τις πηγές των κινήσεων, έτσι ώστε να μετράμε και να βελτιώνουμε την απόδοση της ιστοσελίδας μας. Σας βοηθούν να ξέρουμε ποιες σελίδες είναι οι πιο και λιγότερο δημοφιλείς και να δούμε πως οι επισκέπτες κινούνται στην ιστοσελίδα. Όλες οι πληροφορίες που συλλέγονται από αυτά τα cookies είναι συγκεντρωμένες και επομένως ανώνυμες. Εάν δεν επιτρέψετε τα cookies και τα scripts, δεν θα ξέρουμε όταν επισκεφτήκατε την ιστοσελίδα μας.

      Ενσωματωμένα βίντεο

      Αυτά τα cookies και scripts μπορούν να εγκατασταθούν μέσω της ιστοσελίδας μας από εξωτερικές υπηρεσίες hosting βίντεο όπως το YouTube ή το Vimeo. Μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την παροχή περιεχομένου βίντεο στην ιστοσελίδα μας. Είναι δυνατό για τον παροχέα βίντεο να δημιουργήσει μια διάταξη των ενδιαφερόντων σας και να σας εμφανίσει σχετικές διαφημίσεις σε αυτή την ιστοσελίδα ή σε άλλες. Δεν αποθηκεύουν προσωπικές πληροφορίες απευθείας, αλλά βασίζονται στο να διευκρινίζουν μοναδικά τον φυλλομετρητή σας και τη συσκευή του διαδικτύου. Εάν δεν επιτρέπετε αυτά τα cookies ή scripts, είναι πιθανό η ενσωματωμένη βίντεο να μην λειτουργεί όπως αναμενόταν.

      Google Fonts

      Τα Google Fonts είναι μια βιβλιοθήκη υπηρεσιών ενσωμάτωσης γραμματοσειρών. Τα Google Fonts αποθηκεύονται στην CDN της Google. Η API των Google Fonts έχει σχεδιαστεί για να περιορίσει τη συλλογή, την αποθήκευση και τη χρήση των δεδομένων των τελικών χρηστών μόνο σε αυτό που είναι απαραίτητο για την εύκολη διανομή γραμματοσειρών. Η χρήση της API των Google Fonts δεν απαιτεί ταυτοποίηση. Καμία cookie δεν στέλνεται από τους επισκέπτες της ιστοσελίδας στην API των Google Fonts. Οι αιτήσεις στην API των Google Fonts γίνονται σε ειδικούς τομείς των πόρων, όπως τα fonts.googleapis.com ή τα fonts.gstatic.com. Αυτό σημαίνει ότι οι αιτήσεις γραμματοσειρών σας είναι ξεχωριστές και δεν περιέχουν καμία πιστοποίηση που στέλνετε στο google.com ενώ χρησιμοποιείτε άλλες υπηρεσίες της Google που απαιτούν ταυτοποίηση, όπως το Gmail.

      Μάρκετινγκ

      Αυτά τα cookies και τα scripts μπορεί να οριστούν μέσα από την ιστοσελίδα μας από τους συνεργάτες μας στην διαφήμιση. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν από αυτές τις εταιρείες για να δημιουργήσουν ένα προφίλ των ενδιαφερόντων σας και να σας εμφανίσουν σχετικές διαφημίσεις σε άλλες ιστοσελίδες. Δεν αποθηκεύουν άμεσα προσωπικές πληροφορίες, αλλά βασίζονται στην μοναδική αναγνώριση του προγράμματος περιήγησης και της συσκευής διαδικτύου σας. Αν δεν επιτρέψετε αυτά τα cookies και τα scripts, θα εμπειρεύεστε λιγότερη εξατομικευμένη διαφήμιση.

      Facebook Advanced Matching

      Η Προηγμένη Αντιστοίχιση του Facebook μπορεί να βελτιώσει την αφαίρεση των διαφημίσεων και την παρακολούθηση μετατροπών. Μπορεί να μας βοηθήσει να επιτευχθούν καλύτερα στοχευμένες προσαρμοσμένες ομάδες μέσω των διαφημίσεων μας. Όταν είναι δυνατό, θα μοιραστούμε με το Facebook κατακερματισμένες πληροφορίες όπως το όνομά σας, τηλέφωνο, email ή διεύθυνση.

      Facebook CAPI

      Τα Συμβάντα της Προηγμένης Αντιστοίχισης του Facebook (CAPI) μας βοηθούν να κατανοήσουμε καλύτερα πως αλληλεπιδράτε με τις ιστοσελίδες μας. Σας επιτρέπουν να μετρήσουμε την επίδραση των διαφημίσεων μας στις μετατροπές της ιστοσελίδας και να βελτιώσουν την στοχευμένη διαφήμιση μέσω προσαρμοσμένων ομάδων. Όταν είναι δυνατό, ίσως μοιραστούμε με το Facebook πληροφορίες όπως όνομα, email, τηλέφωνο, διεύθυνση.
      Επιβεβαιώνω τις επιλογές μου Αποδοχή Όλων Απενεργοποίηση όλων
      Verified by ConsentMagic
      X