MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)
  • Αρχική
  • CV
  • Υπηρεσίες
    • Μάρκετινγκ Προϊόντων
    • Μάρκετινγκ Υπηρεσιών
    • B2B Μάρκετινγκ
    • Personal Branding
    • Διευθυντής μάρκετινγκ (εξωτερικός)
    • Ψηφιακό Μάρκετινγκ
    • Marketing Plan
    • Social Media Content
    • Εξειδικευμένες υπηρεσίες
      • Έρευνες Μάρκετινγκ
      • F&B Consulting and Marketing
  • Βιβλία
    • 32 Φράσεις πελατών που αγαπάμε να μισούμε – Εκδόσεις Rosili
    • Η εργαλειοθήκη του σύγχρονου επιχειρηματία – Εκδόσεις Rosili
    • Το μάρκετινγκ της επιχείρησής σας! – Εκδόσεις Rosili
    • Το μάρκετινγκ σε 10 + 2 ερωτήσεις
    • Η Συμπεριφορά του Καταναλωτή
    • 16 Μυστικά επιτυχίας για το Μάρκετινγκ
    • 9+1 ερωτήσεις για την επιχείρηση
  • Σεμινάρια & Ομιλίες
    • Σεμινάρια
      • Σεμινάρια Μάρκετινγκ
        • Webinar: Η Σιωπηλή Δύναμη της Επιρροής στις Πωλήσεις
        • Free Mini Webinar: Στρατηγικές Αποτελεσματικής Τιμολόγησης Υπηρεσιών
        • Summer Business Camp 2024
        • Online Marketing Masterclass & Consulting On Demand
        • Webinar: Τεχνικές Τηλεφωνικών Πωλήσεων
        • Webinar: 3 & 4 τεχνικές για περισσότερες πωλήσεις
        • Webinar: Η ψυχολογία του σύγχρονου πελάτη!
        • Webinar: Διαχειριστείτε την κριτική!
      • Εκπαίδευση Προσωπικού
    • Ομιλίες
      • 2025 – Ομιλία Αθήνα: Ανακαλύπτοντας τις Αόρατες Τάσεις του Marketing
      • 2025 – Ομιλία Θεσσαλονίκη: Ανακαλύπτοντας τις Αόρατες Τάσεις του Marketing
      • Ομιλία Θεσσαλονίκη: Τάσεις Μάρκετινγκ 2024. Ανοίξτε το δρόμο για νέους πελάτες!
      • Ομιλία Αθήνα: Τάσεις Μάρκετινγκ 2024. Ανοίξτε το δρόμο για νέους πελάτες!
      • Ομιλία: 2023 – 5 έξυπνες δράσεις μάρκετινγκ για απόκτηση νέων πελατών
      • ΕΕΘ Masterclasses
      • Workshop: 2022: Τεχνικές Πωλήσεων & Μάρκετινγκ
      • Ομιλία: Δράση σήμερα, ανάπτυξη αύριο!
      • Videos ομιλιών
    • Πρόγραμμα Ομιλιών – Σεμιναρίων
      • Πρόγραμμα Ομιλιών – Σεμιναρίων (πριν το 2022)
  • e-Shop
  • ΜΜΕ
    • TV
      • Αρχείο Εκπομπών TV
    • Podcasts
    • Συνεντεύξεις
    • Radio
      • Αρχείο Εκπομπών Alpha Radio 989
      • Kanali 1
        • Αρχείο Εκπομπών Radio Κανάλι 1
      • Amagi Radio
  • App
  • Πελάτες
    • Testimonials Πελατών
  • Άρθρα
  • Contact
  • Αγγλικα
  • Ελληνικα
0

€0,00

✕

“Το βλέπουμε εσωτερικά”

Author Θέμης Σαρανταένας at 13 Σεπτεμβρίου 2022
Το βλέπουμε εσωτερικά - Φράσεις πελατών που αγαπάμε να μισούμε.

Φράσεις πελατών που αγαπάμε να μισούμε.

Υπάρχουν φράσεις πελατών που αγαπάμε να μισούμε, οι οποίες μας εξοργίζουν (προσωπική αγαπημένη το “είστε ακριβός”). Άλλες φράσεις πάλι μας κουράζουν καθώς τις έχουμε ακούσει πολλές περισσότερες φορές από όσες θα θέλαμε (όπως το “μαζί θα κάνουμε πολλές δουλειές”).

Τέλος, κάποιες μας κάνουν, ενδόμυχα, να γελάμε (“ρώτησα έναν φίλο που ξέρει” ή “αυτά δεν είναι για εμάς!”). Όμως, λίγες φράσεις μας μπλοκάρουν και μας βραχυκυκλώνουν τόσο, όσο η φράση αυτού του άρθρου, δέκατη έκτη της σειράς (ναι, φτάσαμε τόσες). Μιλάω για το εκνευριστικό…

“Το βλέπουμε εσωτερικά”

Σας καλώ λοιπόν να διαβάσετε περισσότερα στο άρθρο μου ακολουθεί.

Το βλέπουμε εσωτερικά - Φράσεις πελατών που αγαπάμε να μισούμε.

Παραλλαγές

“Το βλέπουμε εσωτερικά και θα σας ενημερώσουμε”.

Το μόνο βέβαιο είναι η αβεβαιότητα

Εάν μετά την παρουσίαση του προϊόντος ή της υπηρεσίας σας στον πελάτη, η απάντησή του στην επόμενη κρούση σας επρόκειτο να είναι ένα παγωμένο “θα σας καλέσουμε εμείς”, θα καταλαβαίνατε τουλάχιστον αμέσως ότι σας απορρίπτουν ευγενικά. Αυτό το τρένο έφυγε και σας άφησε στην αποβάθρα – πρέπει να δείτε πώς θα προλάβετε το επόμενο.

Όμως, η φράση “το βλέπουμε εσωτερικά” έχει μεγάλη αβεβαιότητα, και για αυτό ίσως είναι και πιο ψυχοφθόρα. Το τρένο σε αυτή την περίπτωση έχει βάλει τις μηχανές εμπρός, δονείται, τραντάζεται ολόκληρο, αλλά δεν έχει φύγει ακόμη χωρίς εσάς. Υπάρχουν πολλές μάλιστα πιθανότητες να καταφέρετε τελικά να επιβιβαστείτε.

Πότε είναι θετικό

Υπάρχει κάτι που μπορεί να σας βοηθήσει να καταλάβετε προς τα “πού φυσάει ο άνεμος”. Εάν η παρουσίασή σας έγινε σε έναν μεγάλο οργανισμό με πολλά επίπεδα, όπου ίσως ακόμη και το C-level μπορεί να χρειάζεται να συνεννοηθεί με το εξωτερικό, είναι πολύ πιθανό, όντως να εξετάζεται εσωτερικά η συνεργασία σας μαζί τους.

Αυτό είναι ιδιαίτερα έντονο και θα το αντιμετωπίσετε σχεδόν σε κάθε δεύτερή σας παρουσίαση, εάν ηγείστε μίας startup που φέρνει στην αγορά κάτι πρωτοποριακό μεν, δύσκολο στην έγκριση δε. Από τη μία, το προϊόν σας μοιάζει φτιαγμένο για το μέλλον και από την άλλη μοιάζει με καυτή πατάτα. Μέχρι να την πετάξει ο ένας στον άλλον και ο τελευταίος στον decision maker, είναι πιθανό να το “βλέπουν εσωτερικά” για πολύ καιρό.

Πότε είναι αρνητικό

Εάν παρουσιάσατε την πρότασή σας σε μία σχετικά μικρή ή οικογενειακή επιχείρηση, με τον πρεσβύτερο ιδρυτή στο τραπέζι, τον γιο στις πωλήσεις και την κόρη στο μάρκετινγκ, τότε ίσως θα πρέπει να ανησυχείτε περισσότερο για την έκβαση του πιθανού deal.

Οι μικρομεσαίες και οικογενειακές επιχειρήσεις έχουν την τάση να τοποθετούνται σχετικά γρήγορα επί των πιθανών συνεργασιών – είτε τους αρέσατε από τη στιγμή της παρουσίασης είτε όχι. Εάν το “βλέπουν εσωτερικά” οι πιθανότητες είναι μάλλον ότι εσείς δεν θα τους ξαναδείτε – τουλάχιστον επαγγελματικά.

Τι να κάνετε

Εάν ακούσετε στο τηλέφωνο το “το βλέπουμε εσωτερικά” ή το δείτε στο email σας, ευχαριστήστε ευγενικά και δηλώστε ότι παραμένετε στη διάθεση του πελάτη. Είναι πενήντα – πενήντα το να δείτε “λευκό καπνό” για αυτή τη συνεργασία. Για το επιχειρείν, αυτές είναι απροσδόκητα καλές πιθανότητες.

Τι να μην κάνετε

Μην προσφερθείτε να στείλετε συμπληρωματική παρουσίαση ή να δώσετε διευκρινιστικές απαντήσεις σε ερωτήσεις που δεν σας έχουν κάνει. Επίσης, σε καμία περίπτωση μην αναφέρετε ότι είστε πρόθυμοι να κάνετε την παρουσίασή σας σε υψηλότερα κλιμάκια. Είναι σαν να υπονοείτε ότι τα στελέχη με τα οποία μιλήσατε είναι αν όχι ο τελευταίος, το πολύ ο μεσαίος τροχός της αμάξης.

Εν κατακλείδι

Σε οποιαδήποτε περίπτωση, μείνετε ψύχραιμοι και εκμεταλλευθείτε τον χρόνο της αναμονής. Όσο ο πελάτης “το βλέπει εσωτερικά”, εσείς δείτε τον επόμενο πελάτη και τον μεθεπόμενο. Το επιχειρείν δεν μπορεί να περιμένει!

Εάν έχετε και εσείς κάποια φράση πελάτη σας που “αγαπάτε να μισείτε”, στείλτε τη μου εδώ και είναι πιθανόν να γράψω ένα άρθρο για αυτήν!

Ενδιαφέροντα άρθρα

3 ανορθόδοξες τεχνικές πώλησης που δουλεύουν.
16 Ιουνίου 2025

Άσπρη γάτα – μαύρη γάτα!


Διαβάστε περισσότερα
Προσλαμβάνετε στελέχη στο μάρκετινγκ; Τι ερωτήσεις να κάνετε.
5 Ιουνίου 2025

Καλέ μου άνθρωπε, ξέρεις από μάρκετινγκ;


Διαβάστε περισσότερα
Συμβουλές για διαχείριση κρίσεων
19 Μαΐου 2025

Μην πιαστείτε απροετοίμαστοι στην επόμενη κρίση!


Διαβάστε περισσότερα

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Διακρίσεις

Πιστοποιημένος Senior Consultant από τον ΣΕΣΜΑ
Μέλος της Διεθνούς Μένσα
Πιστοποιημένος
Social Media Marketing Associate CSMA
Μέλος του Συνδέσμου Συμβούλων    Επιχειρήσεων (ΣΥΠΕΠ)
Best Marketing Consultant 2019
Best Marketing Consultant 2021
Best Aesthetics Marketing Consultant 2022
Visionary Marketing Consultant Award 2025

Επικοινωνία

Αθήνα: +30 2117706299

Θεσσαλονίκη: +30 2311118477‬

Social Media

Αριθμός Γ.Ε.ΜΗ:

122524803000

Εγγραφείτε στο Newsletter

για να λαμβάνετε νέα, ιδέες & tips μάρκετινγκ!

Κατεβάστε την εφαρμογή

buttonapplestore
buttongoogleplay
Privacy Policy – Terms and Conditions
Copyright © 2025 E. Sarantaenas. All Rights Reserved.
    0

    €0,00

    • No translations available for this page
      ✕

      Σύνδεση

      Χάσατε τον κωδικό σας;

      ✕

      Καλάθι

      Ολοκλήρωση Παραγγελίας
      Συνεχίστε τις αγορές Καλάθι
      Χρησιμοποιούμε τις πληροφορίες που συλλέγονται μέσω cookies και παρόμοιων τεχνολογιών για να βελτιώσουμε την εμπειρία σας στην ιστοσελίδα μας, να αναλύσουμε τον τρόπο που τη χρησιμοποιείτε και για σκοπούς μάρκετινγκ.
      Τήρηση προσωπικών δεδομένων

      Οι ρυθμίσεις προσωπικού απορρήτου σας

      Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τα στοιχεία που συλλέγονται μέσω cookies και παρόμοιων τεχνολογιών για να βελτιώσουμε την εμπειρία σας στον ιστότοπό μας, να αναλύσουμε τον τρόπο χρήσης του και για διαφημιστικούς σκοπούς. Επειδή θαυμαστείτε το δικαίωμά σας στην προσωπική ζωή, μπορείτε να επιλέξετε να μην επιτρέπετε κάποιους τύπους cookies. Ωστόσο, η αποκλεισμός κάποιων τύπων cookies μπορεί να επηρεάσει την εμπειρία σας στον ιστότοπο και τις υπηρεσίες που μπορούμε να σας προσφέρουμε. Σε κάποιες περιπτώσεις, οι δεδομένα που προέρχονται από cookies κοινοποιούνται με τρίτους για λόγους ανάλυσης ή διαφήμισης. Μπορείτε να εκπαιδεύσετε το δικαίωμά σας να εξαιρεθείτε από το διαμοιρασμό και πάντα με την απενεργοποίηση των cookies.
      Τήρηση προσωπικών δεδομένων
      Απενεργοποίηση όλων Αποδοχή Όλων

      Διαχείριση προτιμήσεων συγκατάθεσης

      Απαραίτητο

      Πάντα ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΜΕΝΟ
      Αυτά τα cookies και τα scripts είναι απαραίτητα για να λειτουργεί η ιστοσελίδα και δεν μπορούν να απενεργοποιηθούν. Συνήθως ρυθμίζονται μόνο σε απάντηση σε ενέργειες που κάνετε, οι οποίες προσομοιώνουν αίτημα για υπηρεσίες, όπως την ρύθμιση των προτιμήσεων ιδιωτικού απορρήτου, την είσοδο ή την συμπλήρωση φόρμων. Μπορείτε να ρυθμίσετε τον browser σας να μπλοκάρει ή να σας ειδοποιεί για αυτά τα cookies, αλλά μερικά τμήματα της ιστοσελίδας δεν θα λειτουργούν. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν κανένα προσωπικά διακριτικά στοιχεία.

      Αναλυτικές

      Αυτά τα cookies και τα scripts επιτρέπουν σε εμάς να μετράμε τις επισκέψεις και τις πηγές των κινήσεων, έτσι ώστε να μετράμε και να βελτιώνουμε την απόδοση της ιστοσελίδας μας. Σας βοηθούν να ξέρουμε ποιες σελίδες είναι οι πιο και λιγότερο δημοφιλείς και να δούμε πως οι επισκέπτες κινούνται στην ιστοσελίδα. Όλες οι πληροφορίες που συλλέγονται από αυτά τα cookies είναι συγκεντρωμένες και επομένως ανώνυμες. Εάν δεν επιτρέψετε τα cookies και τα scripts, δεν θα ξέρουμε όταν επισκεφτήκατε την ιστοσελίδα μας.

      Ενσωματωμένα βίντεο

      Αυτά τα cookies και scripts μπορούν να εγκατασταθούν μέσω της ιστοσελίδας μας από εξωτερικές υπηρεσίες hosting βίντεο όπως το YouTube ή το Vimeo. Μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την παροχή περιεχομένου βίντεο στην ιστοσελίδα μας. Είναι δυνατό για τον παροχέα βίντεο να δημιουργήσει μια διάταξη των ενδιαφερόντων σας και να σας εμφανίσει σχετικές διαφημίσεις σε αυτή την ιστοσελίδα ή σε άλλες. Δεν αποθηκεύουν προσωπικές πληροφορίες απευθείας, αλλά βασίζονται στο να διευκρινίζουν μοναδικά τον φυλλομετρητή σας και τη συσκευή του διαδικτύου. Εάν δεν επιτρέπετε αυτά τα cookies ή scripts, είναι πιθανό η ενσωματωμένη βίντεο να μην λειτουργεί όπως αναμενόταν.

      Google Fonts

      Τα Google Fonts είναι μια βιβλιοθήκη υπηρεσιών ενσωμάτωσης γραμματοσειρών. Τα Google Fonts αποθηκεύονται στην CDN της Google. Η API των Google Fonts έχει σχεδιαστεί για να περιορίσει τη συλλογή, την αποθήκευση και τη χρήση των δεδομένων των τελικών χρηστών μόνο σε αυτό που είναι απαραίτητο για την εύκολη διανομή γραμματοσειρών. Η χρήση της API των Google Fonts δεν απαιτεί ταυτοποίηση. Καμία cookie δεν στέλνεται από τους επισκέπτες της ιστοσελίδας στην API των Google Fonts. Οι αιτήσεις στην API των Google Fonts γίνονται σε ειδικούς τομείς των πόρων, όπως τα fonts.googleapis.com ή τα fonts.gstatic.com. Αυτό σημαίνει ότι οι αιτήσεις γραμματοσειρών σας είναι ξεχωριστές και δεν περιέχουν καμία πιστοποίηση που στέλνετε στο google.com ενώ χρησιμοποιείτε άλλες υπηρεσίες της Google που απαιτούν ταυτοποίηση, όπως το Gmail.

      Μάρκετινγκ

      Αυτά τα cookies και τα scripts μπορεί να οριστούν μέσα από την ιστοσελίδα μας από τους συνεργάτες μας στην διαφήμιση. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν από αυτές τις εταιρείες για να δημιουργήσουν ένα προφίλ των ενδιαφερόντων σας και να σας εμφανίσουν σχετικές διαφημίσεις σε άλλες ιστοσελίδες. Δεν αποθηκεύουν άμεσα προσωπικές πληροφορίες, αλλά βασίζονται στην μοναδική αναγνώριση του προγράμματος περιήγησης και της συσκευής διαδικτύου σας. Αν δεν επιτρέψετε αυτά τα cookies και τα scripts, θα εμπειρεύεστε λιγότερη εξατομικευμένη διαφήμιση.

      Facebook Advanced Matching

      Η Προηγμένη Αντιστοίχιση του Facebook μπορεί να βελτιώσει την αφαίρεση των διαφημίσεων και την παρακολούθηση μετατροπών. Μπορεί να μας βοηθήσει να επιτευχθούν καλύτερα στοχευμένες προσαρμοσμένες ομάδες μέσω των διαφημίσεων μας. Όταν είναι δυνατό, θα μοιραστούμε με το Facebook κατακερματισμένες πληροφορίες όπως το όνομά σας, τηλέφωνο, email ή διεύθυνση.

      Facebook CAPI

      Τα Συμβάντα της Προηγμένης Αντιστοίχισης του Facebook (CAPI) μας βοηθούν να κατανοήσουμε καλύτερα πως αλληλεπιδράτε με τις ιστοσελίδες μας. Σας επιτρέπουν να μετρήσουμε την επίδραση των διαφημίσεων μας στις μετατροπές της ιστοσελίδας και να βελτιώσουν την στοχευμένη διαφήμιση μέσω προσαρμοσμένων ομάδων. Όταν είναι δυνατό, ίσως μοιραστούμε με το Facebook πληροφορίες όπως όνομα, email, τηλέφωνο, διεύθυνση.
      Επιβεβαιώνω τις επιλογές μου Αποδοχή Όλων Απενεργοποίηση όλων
      Verified by ConsentMagic
      X