MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)
  • Αρχική
  • CV
  • Υπηρεσίες
    • Μάρκετινγκ Προϊόντων
    • Μάρκετινγκ Υπηρεσιών
    • B2B Μάρκετινγκ
    • Personal Branding
    • Διευθυντής μάρκετινγκ (εξωτερικός)
    • Ψηφιακό Μάρκετινγκ
    • Marketing Plan
    • Social Media Content
    • Εξειδικευμένες υπηρεσίες
      • Έρευνες Μάρκετινγκ
      • F&B Consulting and Marketing
  • Βιβλία
    • 32 Φράσεις πελατών που αγαπάμε να μισούμε – Εκδόσεις Rosili
    • Η εργαλειοθήκη του σύγχρονου επιχειρηματία – Εκδόσεις Rosili
    • Το μάρκετινγκ της επιχείρησής σας! – Εκδόσεις Rosili
    • Το μάρκετινγκ σε 10 + 2 ερωτήσεις
    • Η Συμπεριφορά του Καταναλωτή
    • 16 Μυστικά επιτυχίας για το Μάρκετινγκ
    • 9+1 ερωτήσεις για την επιχείρηση
  • Σεμινάρια & Ομιλίες
    • Σεμινάρια
      • Σεμινάρια Μάρκετινγκ
        • Webinar: Η Σιωπηλή Δύναμη της Επιρροής στις Πωλήσεις
        • Free Mini Webinar: Στρατηγικές Αποτελεσματικής Τιμολόγησης Υπηρεσιών
        • Summer Business Camp 2024
        • Online Marketing Masterclass & Consulting On Demand
        • Webinar: Τεχνικές Τηλεφωνικών Πωλήσεων
        • Webinar: 3 & 4 τεχνικές για περισσότερες πωλήσεις
        • Webinar: Η ψυχολογία του σύγχρονου πελάτη!
        • Webinar: Διαχειριστείτε την κριτική!
      • Εκπαίδευση Προσωπικού
    • Ομιλίες
      • 2025 – Ομιλία Αθήνα: Ανακαλύπτοντας τις Αόρατες Τάσεις του Marketing
      • 2025 – Ομιλία Θεσσαλονίκη: Ανακαλύπτοντας τις Αόρατες Τάσεις του Marketing
      • Ομιλία Θεσσαλονίκη: Τάσεις Μάρκετινγκ 2024. Ανοίξτε το δρόμο για νέους πελάτες!
      • Ομιλία Αθήνα: Τάσεις Μάρκετινγκ 2024. Ανοίξτε το δρόμο για νέους πελάτες!
      • Ομιλία: 2023 – 5 έξυπνες δράσεις μάρκετινγκ για απόκτηση νέων πελατών
      • ΕΕΘ Masterclasses
      • Workshop: 2022: Τεχνικές Πωλήσεων & Μάρκετινγκ
      • Ομιλία: Δράση σήμερα, ανάπτυξη αύριο!
      • Videos ομιλιών
    • Πρόγραμμα Ομιλιών – Σεμιναρίων
      • Πρόγραμμα Ομιλιών – Σεμιναρίων (πριν το 2022)
  • e-Shop
  • ΜΜΕ
    • TV
      • Αρχείο Εκπομπών TV
    • Podcasts
    • Συνεντεύξεις
    • Radio
      • Αρχείο Εκπομπών Alpha Radio 989
      • Kanali 1
        • Αρχείο Εκπομπών Radio Κανάλι 1
      • Amagi Radio
  • App
  • Πελάτες
    • Testimonials Πελατών
  • Άρθρα
  • Contact
  • Αγγλικα
  • Ελληνικα
0

€0,00

✕

To be… or B2B;

Author Θέμης Σαρανταένας at 26 Οκτωβρίου 2020

Η δημιουργικότητα στο B2B Marketing.

Στα πολλά χρόνια που εξυπηρετώ την αγορά και τους ανθρώπους της, έχω καταλήξει σε συγκεκριμένα συμπεράσματα και “νόμους” που αφορούν τη δημιουργικότητα στην επικοινωνία των πελατών:

Η δημιουργικότητα στο B2B Marketing.

Πρώτη δημοσίευση άρθρου μου: startup.gr

  • 1ος νόμος: Όσο πιο μικρή είναι η επιχείρηση, τόσο πιο μεγάλη και η απροθυμία του να προχωρήσει σε κάτι δημιουργικό και ρηξικέλευθο. Μην περιμένετε να κάνει κάτι αντίστοιχο με την καμπάνια του ΑΒ όπου ο μπαμπάς ντύνεται μπαλαρίνα για την κόρη του – θα προτιμούσε να ντυθεί ο ίδιος μπαλαρίνα.
  • 2ος νόμος: Το 80% των δημιουργικών καμπανιών γίνεται από το 20% των πελατών (ναι, η αρχή του Pareto σαφώς και έχει εφαρμογή και εδώ).
  • 3ος νόμος: Εάν υπάρχει κάτι ακόμη πιο δύσκολο από μία δημιουργική καμπάνια B2C για ένα επιχειρηματία είναι μία δημιουργική καμπάνια B2B.

Στο σημερινό μου άρθρο θα ασχοληθώ με τον τρίτο νόμο. Διαβάστε λοιπόν γιατί, όσο δύσκολο και αν σας φαίνεται, μία δημιουργική καμπάνια είναι προτιμότερη για να επικοινωνήσετε τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας σε άλλες επιχειρήσεις πελάτες σας (Β2Β).

Οι λόγοι πίσω από την απουσία δημιουργικότητας

Γιατί όμως συμβαίνει αυτό; Γιατί οι μικρομεσαίοι entrepreneurs βρίσκουν τη δημιουργικότητα “ανεπιθύμητη” για το B2Β marketing; Οι λόγοι είναι 3:

  • Υπάρχει συχνά σύγχυση αφορά το tone of voice της επικοινωνίας. Για πολλούς το Β2Β marketing είναι μία “σοβαρή” υπόθεση που δεν “σηκώνει αστεία”.
  • Όταν ο επιχειρηματίας απευθύνεται προς επιχειρηματία και όχι προς τον τελικό καταναλωτή, έχει πολλές φορές την εντύπωση ότι απευθύνεται σε κάποιον με τον οποίο μιλάνε την ίδια γλώσσα και βρίσκονται, κατά κάποιο τρόπο, στον ίδιο “inner circle”. Δεν υπάρχει λόγος να παρεμβληθεί δημιουργικότητα.
  • Τέλος, υπάρχει η αντίληψη ότι το B2B marketing είναι υπόθεση αριθμών, επιτροπών και οικονομικών διευθυντών, ή του τμήματος προμηθειών. Όταν μιλάνε τα excel ποιος τα θέλει τα σενάρια;

Η πραγματικότητα

Η πραγματικότητα είναι ότι οι 3 παραπάνω λόγοι στην πραγματικότητα μπορεί να σας αποτρέψουν από το να κάνετε μία επιτυχημένη πώληση. Τους καταρρίπτω έναν προς έναν.

Tone of voice

Το ύφος της επικοινωνίας είναι ένα από τα πιο παρεξηγημένα στοιχεία της επικοινωνίας. Επηρεασμένοι από την πληθώρα χιουμοριστικών διαφημίσεων, πολλοί επιχειρηματίες θεωρούν ότι το χιούμορ είναι το μόνο tone of voice που έχει αποτέλεσμα. Και από τη στιγμή που κρίνουν ως “ανάθεμα” το χιούμορ στην B2B επικοινωνία, προτιμούν το “ξερό” ύφος ανακοίνωσης.

Όμως, δεν είναι έτσι. Υπάρχουν πάρα πολλές αποχρώσεις tone of voice για να επικοινωνήσετε τη δική σας μοναδικότητα! Μπορεί να είστε δημιουργικά σοβαροί, δημιουργικά ευαίσθητοι, δημιουργικά ανταγωνιστικοί, δημιουργικά αλαζόνες, δημιουργικά ταπεινοί. Πρέπει όμως να είστε δημιουργικοί και στην B2B επικοινωνία.

Επιχειρηματίας προς επιχειρηματία

Πολλές φορές, σαν επιχειρηματίας, μπορεί να είστε σε ένα τραπέζι, σε ένα meeting με έναν συνεργάτη και να νιώθετε ότι “καταλαβαινόσαστε” – και πιθανόν να έχετε απόλυτο δίκιο. Όμως, δεν υπάρχει λόγος να παρεκτείνετε αναλογικά (extrapolate) τη μεμονωμένη εμπειρία σε ένα αξίωμα ή ένα νόμο.

Για κάθε ένα επιχειρηματία με τον οποίο νιώθετε ότι καταλαβαινόσαστε, και ως εκ τούτου, δεν υπάρχει ανάγκη να μπει δημιουργικότητα στην προσέγγισή σας προς αυτόν, υπάρχουν άλλοι δέκα με τους οποίους “δεν καταλαβαίνεστε”. Σε αυτή την περίπτωση , η δημιουργικότητα είναι το όπλο σας!

Οι άνθρωποι δεν είναι αριθμοί

Τέλος, έχετε υπόψη σας το πιο σημαντικό: οι άνθρωποι δεν είναι αριθμοί, ούτε ρομπότ. Ναι, ένας οικονομικός διευθυντής ή μία επιτροπή θα κοιτάξει το ΕΒΙΤDA σας και τις εκπτώσεις που προσφέρετε και τους όρους διακανονισμού και όλα τα excel.

Όμως, πάντα να θυμάστε ότι η δημιουργικότητα, ακόμη και σε αυτές τις περιπτώσεις μπορεί να λειτουργήσει ως πολιορκητικός κριός και να προλειάνει το έδαφος. Όλοι θα σας θυμούνται ευχάριστα αν είστε αυτός που στείλατε τη δημιουργική καμπάνια με τον μπαμπά – μπαλαρίνα!

Ο 4ος νόμος!

Έχοντας πει τα παραπάνω, θα σας αποκαλύψω κλείνοντας και τον 4ο νόμο μου:

Δημιουργικότητα B2C + Δημιουργικότητα B2B = Επιτυχία!

Ενδιαφέροντα άρθρα

Είστε πιο επιτυχημένοι από ό,τι νομίζετε εάν…απαντήσετε“ναι” στις παρακάτω ερωτήσεις.
2 Μαΐου 2025

Είστε πιο επιτυχημένοι από ό,τι νομίζετε εάν…


Διαβάστε περισσότερα
Πώς θα εμπνευστείτε για την επόμενη μεγάλη επιχειρηματική ιδέα, σε ένα ανταγωνιστικό περιβάλλον.
6 Απριλίου 2025

Κάθε λιμάνι και καημός, κάθε καημός και ιδέα.


Διαβάστε περισσότερα
Από τα social media στις ανθρώπινες σχέσεις.
26 Μαρτίου 2025

Από τα social media στις ανθρώπινες σχέσεις.


Διαβάστε περισσότερα

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Διακρίσεις

Πιστοποιημένος Senior Consultant από τον ΣΕΣΜΑ
Μέλος της Διεθνούς Μένσα
Πιστοποιημένος
Social Media Marketing Associate CSMA
Μέλος του Συνδέσμου Συμβούλων    Επιχειρήσεων (ΣΥΠΕΠ)
Best Marketing Consultant 2019
Best Marketing Consultant 2021
Best Aesthetics Marketing Consultant 2022
Visionary Marketing Consultant Award 2025

Επικοινωνία

Αθήνα: +30 2117706299

Θεσσαλονίκη: +30 2311118477‬

Social Media

Αριθμός Γ.Ε.ΜΗ:

122524803000

Εγγραφείτε στο Newsletter

για να λαμβάνετε νέα, ιδέες & tips μάρκετινγκ!

Κατεβάστε την εφαρμογή

buttonapplestore
buttongoogleplay
Privacy Policy – Terms and Conditions
Copyright © 2025 E. Sarantaenas. All Rights Reserved.
    0

    €0,00

    • No translations available for this page
      ✕

      Σύνδεση

      Χάσατε τον κωδικό σας;

      ✕

      Καλάθι

      Ολοκλήρωση Παραγγελίας
      Συνεχίστε τις αγορές Καλάθι
      Ομιλία Αθήνα: Ανακαλύπτοντας τις Αόρατες Τάσεις του Marketing
      Χρησιμοποιούμε τις πληροφορίες που συλλέγονται μέσω cookies και παρόμοιων τεχνολογιών για να βελτιώσουμε την εμπειρία σας στην ιστοσελίδα μας, να αναλύσουμε τον τρόπο που τη χρησιμοποιείτε και για σκοπούς μάρκετινγκ.
      Τήρηση προσωπικών δεδομένων

      Οι ρυθμίσεις προσωπικού απορρήτου σας

      Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τα στοιχεία που συλλέγονται μέσω cookies και παρόμοιων τεχνολογιών για να βελτιώσουμε την εμπειρία σας στον ιστότοπό μας, να αναλύσουμε τον τρόπο χρήσης του και για διαφημιστικούς σκοπούς. Επειδή θαυμαστείτε το δικαίωμά σας στην προσωπική ζωή, μπορείτε να επιλέξετε να μην επιτρέπετε κάποιους τύπους cookies. Ωστόσο, η αποκλεισμός κάποιων τύπων cookies μπορεί να επηρεάσει την εμπειρία σας στον ιστότοπο και τις υπηρεσίες που μπορούμε να σας προσφέρουμε. Σε κάποιες περιπτώσεις, οι δεδομένα που προέρχονται από cookies κοινοποιούνται με τρίτους για λόγους ανάλυσης ή διαφήμισης. Μπορείτε να εκπαιδεύσετε το δικαίωμά σας να εξαιρεθείτε από το διαμοιρασμό και πάντα με την απενεργοποίηση των cookies.
      Τήρηση προσωπικών δεδομένων
      Απενεργοποίηση όλων Αποδοχή Όλων

      Διαχείριση προτιμήσεων συγκατάθεσης

      Απαραίτητο
      Πάντα ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΜΕΝΟ
      Αυτά τα cookies και τα scripts είναι απαραίτητα για να λειτουργεί η ιστοσελίδα και δεν μπορούν να απενεργοποιηθούν. Συνήθως ρυθμίζονται μόνο σε απάντηση σε ενέργειες που κάνετε, οι οποίες προσομοιώνουν αίτημα για υπηρεσίες, όπως την ρύθμιση των προτιμήσεων ιδιωτικού απορρήτου, την είσοδο ή την συμπλήρωση φόρμων. Μπορείτε να ρυθμίσετε τον browser σας να μπλοκάρει ή να σας ειδοποιεί για αυτά τα cookies, αλλά μερικά τμήματα της ιστοσελίδας δεν θα λειτουργούν. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν κανένα προσωπικά διακριτικά στοιχεία.
      Αναλυτικές
      Αυτά τα cookies και τα scripts επιτρέπουν σε εμάς να μετράμε τις επισκέψεις και τις πηγές των κινήσεων, έτσι ώστε να μετράμε και να βελτιώνουμε την απόδοση της ιστοσελίδας μας. Σας βοηθούν να ξέρουμε ποιες σελίδες είναι οι πιο και λιγότερο δημοφιλείς και να δούμε πως οι επισκέπτες κινούνται στην ιστοσελίδα. Όλες οι πληροφορίες που συλλέγονται από αυτά τα cookies είναι συγκεντρωμένες και επομένως ανώνυμες. Εάν δεν επιτρέψετε τα cookies και τα scripts, δεν θα ξέρουμε όταν επισκεφτήκατε την ιστοσελίδα μας.
      Ενσωματωμένα βίντεο
      Αυτά τα cookies και scripts μπορούν να εγκατασταθούν μέσω της ιστοσελίδας μας από εξωτερικές υπηρεσίες hosting βίντεο όπως το YouTube ή το Vimeo. Μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την παροχή περιεχομένου βίντεο στην ιστοσελίδα μας. Είναι δυνατό για τον παροχέα βίντεο να δημιουργήσει μια διάταξη των ενδιαφερόντων σας και να σας εμφανίσει σχετικές διαφημίσεις σε αυτή την ιστοσελίδα ή σε άλλες. Δεν αποθηκεύουν προσωπικές πληροφορίες απευθείας, αλλά βασίζονται στο να διευκρινίζουν μοναδικά τον φυλλομετρητή σας και τη συσκευή του διαδικτύου. Εάν δεν επιτρέπετε αυτά τα cookies ή scripts, είναι πιθανό η ενσωματωμένη βίντεο να μην λειτουργεί όπως αναμενόταν.
      Google Fonts
      Τα Google Fonts είναι μια βιβλιοθήκη υπηρεσιών ενσωμάτωσης γραμματοσειρών. Τα Google Fonts αποθηκεύονται στην CDN της Google. Η API των Google Fonts έχει σχεδιαστεί για να περιορίσει τη συλλογή, την αποθήκευση και τη χρήση των δεδομένων των τελικών χρηστών μόνο σε αυτό που είναι απαραίτητο για την εύκολη διανομή γραμματοσειρών. Η χρήση της API των Google Fonts δεν απαιτεί ταυτοποίηση. Καμία cookie δεν στέλνεται από τους επισκέπτες της ιστοσελίδας στην API των Google Fonts. Οι αιτήσεις στην API των Google Fonts γίνονται σε ειδικούς τομείς των πόρων, όπως τα fonts.googleapis.com ή τα fonts.gstatic.com. Αυτό σημαίνει ότι οι αιτήσεις γραμματοσειρών σας είναι ξεχωριστές και δεν περιέχουν καμία πιστοποίηση που στέλνετε στο google.com ενώ χρησιμοποιείτε άλλες υπηρεσίες της Google που απαιτούν ταυτοποίηση, όπως το Gmail.
      Μάρκετινγκ
      Αυτά τα cookies και τα scripts μπορεί να οριστούν μέσα από την ιστοσελίδα μας από τους συνεργάτες μας στην διαφήμιση. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν από αυτές τις εταιρείες για να δημιουργήσουν ένα προφίλ των ενδιαφερόντων σας και να σας εμφανίσουν σχετικές διαφημίσεις σε άλλες ιστοσελίδες. Δεν αποθηκεύουν άμεσα προσωπικές πληροφορίες, αλλά βασίζονται στην μοναδική αναγνώριση του προγράμματος περιήγησης και της συσκευής διαδικτύου σας. Αν δεν επιτρέψετε αυτά τα cookies και τα scripts, θα εμπειρεύεστε λιγότερη εξατομικευμένη διαφήμιση.
      Facebook Advanced Matching
      Η Προηγμένη Αντιστοίχιση του Facebook μπορεί να βελτιώσει την αφαίρεση των διαφημίσεων και την παρακολούθηση μετατροπών. Μπορεί να μας βοηθήσει να επιτευχθούν καλύτερα στοχευμένες προσαρμοσμένες ομάδες μέσω των διαφημίσεων μας. Όταν είναι δυνατό, θα μοιραστούμε με το Facebook κατακερματισμένες πληροφορίες όπως το όνομά σας, τηλέφωνο, email ή διεύθυνση.
      Facebook CAPI
      Τα Συμβάντα της Προηγμένης Αντιστοίχισης του Facebook (CAPI) μας βοηθούν να κατανοήσουμε καλύτερα πως αλληλεπιδράτε με τις ιστοσελίδες μας. Σας επιτρέπουν να μετρήσουμε την επίδραση των διαφημίσεων μας στις μετατροπές της ιστοσελίδας και να βελτιώσουν την στοχευμένη διαφήμιση μέσω προσαρμοσμένων ομάδων. Όταν είναι δυνατό, ίσως μοιραστούμε με το Facebook πληροφορίες όπως όνομα, email, τηλέφωνο, διεύθυνση.
      Επιβεβαιώνω τις επιλογές μου Αποδοχή Όλων Απενεργοποίηση όλων
      Verified by ConsentMagic
      X