MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)
  • Αρχική
  • CV
  • Υπηρεσίες
    • Μάρκετινγκ Προϊόντων
    • Μάρκετινγκ Υπηρεσιών
    • B2B Μάρκετινγκ
    • Personal Branding
    • Διευθυντής μάρκετινγκ (εξωτερικός)
    • Ψηφιακό Μάρκετινγκ
    • Marketing Plan
    • Social Media Content
    • Εξειδικευμένες υπηρεσίες
      • Έρευνες Μάρκετινγκ
      • F&B Consulting and Marketing
  • Βιβλία
    • 32 Φράσεις πελατών που αγαπάμε να μισούμε – Εκδόσεις Rosili
    • Η εργαλειοθήκη του σύγχρονου επιχειρηματία – Εκδόσεις Rosili
    • Το μάρκετινγκ της επιχείρησής σας! – Εκδόσεις Rosili
    • Το μάρκετινγκ σε 10 + 2 ερωτήσεις
    • Η Συμπεριφορά του Καταναλωτή
    • 16 Μυστικά επιτυχίας για το Μάρκετινγκ
    • 9+1 ερωτήσεις για την επιχείρηση
  • Σεμινάρια & Ομιλίες
    • Σεμινάρια
      • Σεμινάρια Μάρκετινγκ
        • Webinar: Η Σιωπηλή Δύναμη της Επιρροής στις Πωλήσεις
        • Free Mini Webinar: Στρατηγικές Αποτελεσματικής Τιμολόγησης Υπηρεσιών
        • Summer Business Camp 2024
        • Online Marketing Masterclass & Consulting On Demand
        • Webinar: Τεχνικές Τηλεφωνικών Πωλήσεων
        • Webinar: 3 & 4 τεχνικές για περισσότερες πωλήσεις
        • Webinar: Η ψυχολογία του σύγχρονου πελάτη!
        • Webinar: Διαχειριστείτε την κριτική!
      • Εκπαίδευση Προσωπικού
    • Ομιλίες
      • 2025 – Ομιλία Αθήνα: Ανακαλύπτοντας τις Αόρατες Τάσεις του Marketing
      • 2025 – Ομιλία Θεσσαλονίκη: Ανακαλύπτοντας τις Αόρατες Τάσεις του Marketing
      • Ομιλία Θεσσαλονίκη: Τάσεις Μάρκετινγκ 2024. Ανοίξτε το δρόμο για νέους πελάτες!
      • Ομιλία Αθήνα: Τάσεις Μάρκετινγκ 2024. Ανοίξτε το δρόμο για νέους πελάτες!
      • Ομιλία: 2023 – 5 έξυπνες δράσεις μάρκετινγκ για απόκτηση νέων πελατών
      • ΕΕΘ Masterclasses
      • Workshop: 2022: Τεχνικές Πωλήσεων & Μάρκετινγκ
      • Ομιλία: Δράση σήμερα, ανάπτυξη αύριο!
      • Videos ομιλιών
    • Πρόγραμμα Ομιλιών – Σεμιναρίων
      • Πρόγραμμα Ομιλιών – Σεμιναρίων (πριν το 2022)
  • e-Shop
  • ΜΜΕ
    • TV
      • Αρχείο Εκπομπών TV
    • Podcasts
    • Συνεντεύξεις
    • Radio
      • Αρχείο Εκπομπών Alpha Radio 989
      • Kanali 1
        • Αρχείο Εκπομπών Radio Κανάλι 1
      • Amagi Radio
  • App
  • Πελάτες
    • Testimonials Πελατών
  • Άρθρα
  • Contact
  • Αγγλικα
  • Ελληνικα
0

€0,00

✕

Τhis is a man’s brand.

Author Θέμης Σαρανταένας at 5 Δεκεμβρίου 2021
Personal Branding

Ξεχώρισε στον επαγγελματικό σου χώρο [και όχι μόνο] με personal branding.

Personal Branding. Εεεε;

Το έχεις ακούσει σίγουρα από coaches και από motivational speakers. Το έχεις διαβάσει σε βιβλία και online αρθρογραφία. Ίσως έχεις αναρωτηθεί πόσο απαραίτητο είναι να ασχοληθεί κάποιος σε βάθος με την επαγγελματική του – μοναδική- ταυτότητα. Και η απάντησή είναι ΠΟΛΥ.

Personal Branding

Το άρθρο δημοσιεύτηκε στην Athens Voice στα πλαίσια ενός αφιερώματος για άνδρες. Δείτε το εδώ.

Βασικά η σωστή απάντηση είναι: ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ από ποτέ! Ειδικά σε μια εποχή που ο ανταγωνισμός είναι αμείλικτος και η ανάγκη να ξεχωρίσουμε είναι επιβεβλημένη. Μην ξεχνάς πως σήμερα οι εργοδότες για τους μισθωτούς και οι πελάτες και οι συνεργάτες για τους επιχειρηματίες έλκονται από έντονες προσωπικότητες που έχουν «κάτι» να πουν. Αυτό το «κάτι» είναι το αποτύπωμα που αφήνει το personal brand σου.

Η θεωρία μας λέει πως “Η μάρκα (brand) είναι το άυλο άθροισμα των χαρακτηριστικών ενός προϊόντος” και κατ’ επέκταση “Η προσωπική μάρκα (personal brand) είναι το άυλο άθροισμα των δικών σας χαρακτηριστικών”. Ο Jeff Bezos της Amazon, το είπε ακόμα καλύτερα: “Your brand is what other people say about you when you’re not in the room”.

Θυμήσου: σημασία δεν έχει ποιο είναι το πραγματικό όνομά σου, σημασία έχει το «όνομα» με το οποίο θέλεις να ταυτίζει ο κόσμος εσένα και αυτό που προσφέρεις!

Συνοψίζω τα οφέλη ενός ισχυρού personal brand σε τρία βασικά (κατ’ εμέ):

  • α) η ενίσχυση της αυτοπεποίθησης (που δημιουργεί έλξη και αυξάνει την πειθώ μας),
  • β) το χτίσιμο της εμπιστοσύνης (καθώς η εικόνα που βλέπει ο συνομιλητής μας είναι συμπαγής και ισχυρή) και
  • γ) η μοναδικότητα (που αυτόματα μας τοποθετεί σε ένα ξεχωριστό σημείο στον χάρτη αντίληψής του και άρα αποτυπωνόμαστε ευκολότερα στο μυαλό του).

Η διαδικασία του να χτίσουμε το brand μας ονομάζεται personal branding και εν ολίγοις είναι η τέχνη του να προβάλλεις (projecting) αυτόν που θα ήθελες να είσαι (και να γίνεσαι αυτός).

Σου προτείνω να ακολουθήσεις 5 βήματα για να τελειοποιήσεις το δικό σου personal brand!

Βήμα 1: Εντόπισε ποιος είσαι

Στην επιχειρηματικότητα και στο μάρκετινγκ, όπως και στο personal branding (που ουσιαστικά είναι μάρκετινγκ) όλα ξεκινούν από τη διάγνωση.

Eίναι πολύ σημαντικό να προσδιορίσεις 3 βασικούς άξονες που θα διατηρήσεις αναλλοίωτους για ένα μεγάλο χρονικό διάστημα. Οι γύρω σου θα τους εντοπίσουν και θα τους ταυτίσουν μ΄ εσένα, άρα θα δημιουργείται επανάληψη και θα επιβεβαιωθούν τα χαρακτηριστικά σου:

  1. Ομιλία: Ποιος τόνος φωνής σε εκφράζει; Ποιες λέξεις χρησιμοποιείς που δείχνουν τον τρόπο που σκέφτεσαι; Τι μοτίβο θετικότητας χρησιμοποιείς για να χτίσεις σχέσεις; Πόσο προσαρμόζεσαι στο πλαίσιο επικοινωνίας του συνομιλητή σου για να περνάς τα μηνύματά σου;
  2. Στήσιμο/Περπάτημα: Τι βηματισμό έχεις; Πώς χρησιμοποιείς τη γλώσσα του σώματός σου για να ευθυγραμμίζεις την επικοινωνία σου με τον συνομιλητή σου; Πώς στέκεσαι και τι εκφράζει αυτό;
  3. Ρούχα: Τα ρούχα σου ταιριάζουν με αυτό που θέλεις να προβάλλεις; Τα φοράς ή σε φοράνε; Ποια ποιοτικά χαρακτηριστικά σου τονίζουν;

Βήμα 2: Βρες τι σε διαφοροποιεί

Το έχεις ακούσει στην επιχειρηματικότητα και μιλάω για το ανταγωνιστικό (σου) πλεονέκτημα. Ποιο είναι αυτό το ένα, το μοναδικό, το ξεχωριστό χαρακτηριστικό, δεξιότητα, ικανότητα ή προσέγγιση για το οποίο θα σε θυμάται κάποιος; Μόνο εντοπίζοντας και προβάλλοντας αυτό το χαρακτηριστικό μπορούμε να ξεχωρίσουμε, να διαφοροποιηθούμε και να δώσουμε λόγο σε κάποιον να μας επιλέξει: είτε σε επαγγελματικό είτε σε προσωπικό επίπεδο. Είμαι σίγουρος πως είσαι καλός σε πολλά πράγματα, αλλά το ανταγωνιστικό σου πλεονέκτημα πρέπει να είναι αυστηρά ένα.

Βήμα 3: Γίνε Bold

Θέλει γερό στομάχι αλλά το να ξεχωρίζεις τραβάει τα βλέμματα: κάποια θαυμασμού και κάποια αποδοκιμασίας. Πόσο καλά τα πας λοιπόν με την αρνητική κριτική; Πώς διαχειρίζεσαι το ότι κάποιος/κάποια δεν πιστεύει στην αξία της εικόνας που προβάλλεις; Πώς εμπνέεσαι και δεν τσαντίζεσαι; Θυμήσου ότι για να φανείς πρέπει να βγεις και να «φωνάξεις» το τι σε διαφοροποιεί (από το βήμα 2).

Βήμα 4: Εστίασε

Σε όρους μάρκετινγκ, εδώ μιλάω για το target group. Είναι σημαντικό να προσδιορίσεις ποιος θέλει να σε γνωρίζει με τα παραπάνω χαρακτηριστικά. Στην συγκεκριμένη περίπτωση δεν έχει τόσο νόημα να προσδιορίσεις το κοινό-στόχο σου βάσει δημογραφικών και ψυχογραφικών χαρακτηριστικών (όπως θα κάναμε σε ένα προϊόν ή μια υπηρεσία) αλλά περισσότερο σε επαγγελματικούς κλάδους ή κατηγορίες. Αν καταφέρεις και προσδιορίσεις το κοινό σου, τότε θα μπορέσεις να «μιλήσεις» στην γλώσσα του, να το προσεγγίσεις στοχευμένα και να ξεχωρίσεις ευκολότερα μέσα σε αυτό.

Βήμα 5: Κάνε Self-Marketing!

Και αφού βρούμε το ποιος, το τι, το πώς και το σε ποιον, ακολουθεί η επικοινωνία του personal brand μας προς το κοινό-στόχο. Όλα ξεκινούν από τη διαμόρφωση του βιογραφικού σημειώματος που αναδεικνύει με σωστό τρόπο τα τυπικά σου προσόντα. Μετά ακολουθεί η αβανταδόρικη online παρουσία που πρέπει να είναι προσεγμένη, χωρίς πολλές φωτογραφίες με μαγιό, ημίγυμνος στα αποδυτήρια στο γυμναστήριο, με την κοπέλα σου ή την όποια σχέση σου ή από τα μπουζούκια. Εκτός και εάν ασχολείσαι με έναν από αυτούς τους χώρους και τέτοιες εικόνες ενισχύουν την επαγγελματική σου εικόνα (δλδ προσελκύουν πελάτες). Είναι σοφό στα κοινωνικά δίκτυα να κρατάς ένα χαμηλό προφίλ καθώς πελάτες, συνεργάτες και εργοδότες τα κοιτούν πριν από κάθε νέα γνωριμία. Στη συνέχεια φροντίζεις το findability σου (την προσβασιμότητά σου όπως λέμε στο σύγχρονο μάρκετινγκ) μέσω email, SMS, Viber ή Skype καθώς πλέον οι millennials χρησιμοποιούν αυτούς τους τρόπους επικοινωνίας. Τέλος, πολύ σημαντικό είναι να συμμετέχεις ενεργά σε ομάδες και συλλόγους καθώς οι γνωριμίες (networking) είναι δύναμη!

Καλή επιτυχία!

Ενδιαφέροντα άρθρα

3 ανορθόδοξες τεχνικές πώλησης που δουλεύουν.
16 Ιουνίου 2025

Άσπρη γάτα – μαύρη γάτα!


Διαβάστε περισσότερα
Προσλαμβάνετε στελέχη στο μάρκετινγκ; Τι ερωτήσεις να κάνετε.
5 Ιουνίου 2025

Καλέ μου άνθρωπε, ξέρεις από μάρκετινγκ;


Διαβάστε περισσότερα
Συμβουλές για διαχείριση κρίσεων
19 Μαΐου 2025

Μην πιαστείτε απροετοίμαστοι στην επόμενη κρίση!


Διαβάστε περισσότερα

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Διακρίσεις

Πιστοποιημένος Senior Consultant από τον ΣΕΣΜΑ
Μέλος της Διεθνούς Μένσα
Πιστοποιημένος
Social Media Marketing Associate CSMA
Μέλος του Συνδέσμου Συμβούλων    Επιχειρήσεων (ΣΥΠΕΠ)
Best Marketing Consultant 2019
Best Marketing Consultant 2021
Best Aesthetics Marketing Consultant 2022
Visionary Marketing Consultant Award 2025

Επικοινωνία

Αθήνα: +30 2117706299

Θεσσαλονίκη: +30 2311118477‬

Social Media

Αριθμός Γ.Ε.ΜΗ:

122524803000

Εγγραφείτε στο Newsletter

για να λαμβάνετε νέα, ιδέες & tips μάρκετινγκ!

Κατεβάστε την εφαρμογή

buttonapplestore
buttongoogleplay
Privacy Policy – Terms and Conditions
Copyright © 2025 E. Sarantaenas. All Rights Reserved.
    0

    €0,00

    • No translations available for this page
      ✕

      Σύνδεση

      Χάσατε τον κωδικό σας;

      ✕

      Καλάθι

      Ολοκλήρωση Παραγγελίας
      Συνεχίστε τις αγορές Καλάθι
      Χρησιμοποιούμε τις πληροφορίες που συλλέγονται μέσω cookies και παρόμοιων τεχνολογιών για να βελτιώσουμε την εμπειρία σας στην ιστοσελίδα μας, να αναλύσουμε τον τρόπο που τη χρησιμοποιείτε και για σκοπούς μάρκετινγκ.
      Τήρηση προσωπικών δεδομένων

      Οι ρυθμίσεις προσωπικού απορρήτου σας

      Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τα στοιχεία που συλλέγονται μέσω cookies και παρόμοιων τεχνολογιών για να βελτιώσουμε την εμπειρία σας στον ιστότοπό μας, να αναλύσουμε τον τρόπο χρήσης του και για διαφημιστικούς σκοπούς. Επειδή θαυμαστείτε το δικαίωμά σας στην προσωπική ζωή, μπορείτε να επιλέξετε να μην επιτρέπετε κάποιους τύπους cookies. Ωστόσο, η αποκλεισμός κάποιων τύπων cookies μπορεί να επηρεάσει την εμπειρία σας στον ιστότοπο και τις υπηρεσίες που μπορούμε να σας προσφέρουμε. Σε κάποιες περιπτώσεις, οι δεδομένα που προέρχονται από cookies κοινοποιούνται με τρίτους για λόγους ανάλυσης ή διαφήμισης. Μπορείτε να εκπαιδεύσετε το δικαίωμά σας να εξαιρεθείτε από το διαμοιρασμό και πάντα με την απενεργοποίηση των cookies.
      Τήρηση προσωπικών δεδομένων
      Απενεργοποίηση όλων Αποδοχή Όλων

      Διαχείριση προτιμήσεων συγκατάθεσης

      Απαραίτητο

      Πάντα ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΜΕΝΟ
      Αυτά τα cookies και τα scripts είναι απαραίτητα για να λειτουργεί η ιστοσελίδα και δεν μπορούν να απενεργοποιηθούν. Συνήθως ρυθμίζονται μόνο σε απάντηση σε ενέργειες που κάνετε, οι οποίες προσομοιώνουν αίτημα για υπηρεσίες, όπως την ρύθμιση των προτιμήσεων ιδιωτικού απορρήτου, την είσοδο ή την συμπλήρωση φόρμων. Μπορείτε να ρυθμίσετε τον browser σας να μπλοκάρει ή να σας ειδοποιεί για αυτά τα cookies, αλλά μερικά τμήματα της ιστοσελίδας δεν θα λειτουργούν. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν κανένα προσωπικά διακριτικά στοιχεία.

      Αναλυτικές

      Αυτά τα cookies και τα scripts επιτρέπουν σε εμάς να μετράμε τις επισκέψεις και τις πηγές των κινήσεων, έτσι ώστε να μετράμε και να βελτιώνουμε την απόδοση της ιστοσελίδας μας. Σας βοηθούν να ξέρουμε ποιες σελίδες είναι οι πιο και λιγότερο δημοφιλείς και να δούμε πως οι επισκέπτες κινούνται στην ιστοσελίδα. Όλες οι πληροφορίες που συλλέγονται από αυτά τα cookies είναι συγκεντρωμένες και επομένως ανώνυμες. Εάν δεν επιτρέψετε τα cookies και τα scripts, δεν θα ξέρουμε όταν επισκεφτήκατε την ιστοσελίδα μας.

      Ενσωματωμένα βίντεο

      Αυτά τα cookies και scripts μπορούν να εγκατασταθούν μέσω της ιστοσελίδας μας από εξωτερικές υπηρεσίες hosting βίντεο όπως το YouTube ή το Vimeo. Μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την παροχή περιεχομένου βίντεο στην ιστοσελίδα μας. Είναι δυνατό για τον παροχέα βίντεο να δημιουργήσει μια διάταξη των ενδιαφερόντων σας και να σας εμφανίσει σχετικές διαφημίσεις σε αυτή την ιστοσελίδα ή σε άλλες. Δεν αποθηκεύουν προσωπικές πληροφορίες απευθείας, αλλά βασίζονται στο να διευκρινίζουν μοναδικά τον φυλλομετρητή σας και τη συσκευή του διαδικτύου. Εάν δεν επιτρέπετε αυτά τα cookies ή scripts, είναι πιθανό η ενσωματωμένη βίντεο να μην λειτουργεί όπως αναμενόταν.

      Google Fonts

      Τα Google Fonts είναι μια βιβλιοθήκη υπηρεσιών ενσωμάτωσης γραμματοσειρών. Τα Google Fonts αποθηκεύονται στην CDN της Google. Η API των Google Fonts έχει σχεδιαστεί για να περιορίσει τη συλλογή, την αποθήκευση και τη χρήση των δεδομένων των τελικών χρηστών μόνο σε αυτό που είναι απαραίτητο για την εύκολη διανομή γραμματοσειρών. Η χρήση της API των Google Fonts δεν απαιτεί ταυτοποίηση. Καμία cookie δεν στέλνεται από τους επισκέπτες της ιστοσελίδας στην API των Google Fonts. Οι αιτήσεις στην API των Google Fonts γίνονται σε ειδικούς τομείς των πόρων, όπως τα fonts.googleapis.com ή τα fonts.gstatic.com. Αυτό σημαίνει ότι οι αιτήσεις γραμματοσειρών σας είναι ξεχωριστές και δεν περιέχουν καμία πιστοποίηση που στέλνετε στο google.com ενώ χρησιμοποιείτε άλλες υπηρεσίες της Google που απαιτούν ταυτοποίηση, όπως το Gmail.

      Μάρκετινγκ

      Αυτά τα cookies και τα scripts μπορεί να οριστούν μέσα από την ιστοσελίδα μας από τους συνεργάτες μας στην διαφήμιση. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν από αυτές τις εταιρείες για να δημιουργήσουν ένα προφίλ των ενδιαφερόντων σας και να σας εμφανίσουν σχετικές διαφημίσεις σε άλλες ιστοσελίδες. Δεν αποθηκεύουν άμεσα προσωπικές πληροφορίες, αλλά βασίζονται στην μοναδική αναγνώριση του προγράμματος περιήγησης και της συσκευής διαδικτύου σας. Αν δεν επιτρέψετε αυτά τα cookies και τα scripts, θα εμπειρεύεστε λιγότερη εξατομικευμένη διαφήμιση.

      Facebook Advanced Matching

      Η Προηγμένη Αντιστοίχιση του Facebook μπορεί να βελτιώσει την αφαίρεση των διαφημίσεων και την παρακολούθηση μετατροπών. Μπορεί να μας βοηθήσει να επιτευχθούν καλύτερα στοχευμένες προσαρμοσμένες ομάδες μέσω των διαφημίσεων μας. Όταν είναι δυνατό, θα μοιραστούμε με το Facebook κατακερματισμένες πληροφορίες όπως το όνομά σας, τηλέφωνο, email ή διεύθυνση.

      Facebook CAPI

      Τα Συμβάντα της Προηγμένης Αντιστοίχισης του Facebook (CAPI) μας βοηθούν να κατανοήσουμε καλύτερα πως αλληλεπιδράτε με τις ιστοσελίδες μας. Σας επιτρέπουν να μετρήσουμε την επίδραση των διαφημίσεων μας στις μετατροπές της ιστοσελίδας και να βελτιώσουν την στοχευμένη διαφήμιση μέσω προσαρμοσμένων ομάδων. Όταν είναι δυνατό, ίσως μοιραστούμε με το Facebook πληροφορίες όπως όνομα, email, τηλέφωνο, διεύθυνση.
      Επιβεβαιώνω τις επιλογές μου Αποδοχή Όλων Απενεργοποίηση όλων
      Verified by ConsentMagic
      X