MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)
  • Αρχική
  • CV
  • Υπηρεσίες
    • Μάρκετινγκ Προϊόντων
    • Μάρκετινγκ Υπηρεσιών
    • B2B Μάρκετινγκ
    • Personal Branding
    • Διευθυντής μάρκετινγκ (εξωτερικός)
    • Ψηφιακό Μάρκετινγκ
    • Marketing Plan
    • Social Media Content
    • Εξειδικευμένες υπηρεσίες
      • Έρευνες Μάρκετινγκ
      • F&B Consulting and Marketing
  • Βιβλία
    • 32 Φράσεις πελατών που αγαπάμε να μισούμε – Εκδόσεις Rosili
    • Η εργαλειοθήκη του σύγχρονου επιχειρηματία – Εκδόσεις Rosili
    • Το μάρκετινγκ της επιχείρησής σας! – Εκδόσεις Rosili
    • Το μάρκετινγκ σε 10 + 2 ερωτήσεις
    • Η Συμπεριφορά του Καταναλωτή
    • 16 Μυστικά επιτυχίας για το Μάρκετινγκ
    • 9+1 ερωτήσεις για την επιχείρηση
  • Σεμινάρια & Ομιλίες
    • Σεμινάρια
      • Σεμινάρια Μάρκετινγκ
        • Webinar: Η Σιωπηλή Δύναμη της Επιρροής στις Πωλήσεις
        • Free Mini Webinar: Στρατηγικές Αποτελεσματικής Τιμολόγησης Υπηρεσιών
        • Summer Business Camp 2024
        • Online Marketing Masterclass & Consulting On Demand
        • Webinar: Τεχνικές Τηλεφωνικών Πωλήσεων
        • Webinar: 3 & 4 τεχνικές για περισσότερες πωλήσεις
        • Webinar: Η ψυχολογία του σύγχρονου πελάτη!
        • Webinar: Διαχειριστείτε την κριτική!
      • Εκπαίδευση Προσωπικού
    • Ομιλίες
      • 2025 – Ομιλία Αθήνα: Ανακαλύπτοντας τις Αόρατες Τάσεις του Marketing
      • 2025 – Ομιλία Θεσσαλονίκη: Ανακαλύπτοντας τις Αόρατες Τάσεις του Marketing
      • Ομιλία Θεσσαλονίκη: Τάσεις Μάρκετινγκ 2024. Ανοίξτε το δρόμο για νέους πελάτες!
      • Ομιλία Αθήνα: Τάσεις Μάρκετινγκ 2024. Ανοίξτε το δρόμο για νέους πελάτες!
      • Ομιλία: 2023 – 5 έξυπνες δράσεις μάρκετινγκ για απόκτηση νέων πελατών
      • ΕΕΘ Masterclasses
      • Workshop: 2022: Τεχνικές Πωλήσεων & Μάρκετινγκ
      • Ομιλία: Δράση σήμερα, ανάπτυξη αύριο!
      • Videos ομιλιών
    • Πρόγραμμα Ομιλιών – Σεμιναρίων
      • Πρόγραμμα Ομιλιών – Σεμιναρίων (πριν το 2022)
  • e-Shop
  • ΜΜΕ
    • TV
      • Αρχείο Εκπομπών TV
    • Podcasts
    • Συνεντεύξεις
    • Radio
      • Αρχείο Εκπομπών Alpha Radio 989
      • Kanali 1
        • Αρχείο Εκπομπών Radio Κανάλι 1
      • Amagi Radio
  • App
  • Πελάτες
    • Testimonials Πελατών
  • Άρθρα
  • Contact
  • Αγγλικα
  • Ελληνικα
0

€0,00

✕

Τα 7 «θανάσιμα» αμαρτήματα του μάρκετινγκ.

Author Θέμης Σαρανταένας at 23 Μαρτίου 2022
Δείτε τα πιο συνηθισμένα λάθη στο μάρκετινγκ και αποφύγετέ τα.

Δείτε τα πιο συνηθισμένα λάθη στο μάρκετινγκ και αποφύγετέ τα.

Εάν έχετε δει τη θρυλική ταινία Seven, θα γνωρίζετε τα 7 θανάσιμα αμαρτήματα, όπως μεταφέρθηκαν στην έβδομη τέχνη: απληστία, αλαζονεία, ζηλοφθονία, λαγνεία, λαιμαργία, οκνηρία, οργή. Όμως, πόσο καλά γνωρίζετε τα 7 «θανάσιμα» αμαρτήματα του μάρκετινγκ;

Δείτε στο άρθρο μου που ακολουθεί τα πιο συνηθισμένα λάθη της επιχείρησης στο μάρκετινγκ και αποφύγετέ τα.

Δείτε τα πιο συνηθισμένα λάθη στο μάρκετινγκ και αποφύγετέ τα.

Αμάρτημα #01 Ανετοιμότητα

Ο σκοπός κάθε ενέργειας μάρκετινγκ είναι να φέρει αποτελέσματα. Αν η επιχείρησή σας, οι άνθρωποί σας και εσείς οι ίδιοι δεν είστε έτοιμοι να εκμεταλλευθείτε τα αποτελέσματα, η προσπάθεια θα πάει χαμένη – και μαζί της, και ένα μεγάλο κομμάτι από τη φήμη της εταιρείας σας.

Εάν η καμπάνια Google Ads για τα ανταλλακτικά ποδηλάτων που προσφέρετε έχει κινήσει το ενδιαφέρον χιλιάδων ποδηλατών, αλλά εσείς, αυτή τη στιγμή έχετε μόνο τέσσερα πιρούνια, τρεις παγουροθήκες και δύο δαγκάνες φρένων και δηλώνετε ότι θα φέρετε ανταλλακτικά “σε ένα μήνα” υποπέσατε στο αμάρτημα της ανετοιμότητας. Είναι πολύ δύσκολο η επιχείρηση να ανακάμψει από κάτι τέτοιο.

Αμάρτημα #02 Αστοχία

Εάν το προϊόν σας βρίσκεται κατά κύριο λόγο στους πάγκους των λαϊκών αγορών και απευθύνεται στην τρίτη ηλικία, δεν έχετε λόγο να αγοράσετε τηλεοπτικό χρόνο στην εκπομπή της COSMOTE TV για τους φίλους των videogames. Η γιαγιά δεν ενδιαφέρεται για την ένατη γενιά Pokémon. Εάν δεν αναγνωρίσετε, οριοθετήσετε και απευθυνθείτε στο δικό σας κοινό, τα πυρά σας θα είναι άσφαιρα. (Συνήθως αυτό το συναντάτε όταν σας έρχονται προτάσεις για έκτακτες διαφημιστικές προβολές, τύπου «ευκαιρία»).

Όσο δημιουργική και αν είναι η καμπάνια σας, τα αποτελέσματα θα είναι πενιχρά – και δεν θα φταίει ο κειμενογράφος.

Αμάρτημα #03 Απροθυμία

Το μάρκετινγκ δεν είναι σαν το ράντισμα του αμπελιού για τον περονόσπορο. Δεν μπορεί να γίνει “μία φορά το χρόνο” ή πάνω στη λογική “ας ξεκινήσουμε να δούμε τι θα μας φέρει και βλέπουμε”. Το μάρκετινγκ πρέπει να είναι μία σταθερή, συνεχής διαδικασία, σαν τις πωλήσεις σας.

Εάν τα αποτελέσματα από την πρώτη σας καμπάνια μάρκετινγκ δεν είναι τα αναμενόμενα, δεν χρειάζεται να “τιμωρήσετε” το μάρκετινγκ για αυτό. Θέλει υπομονή και επιμονή.

Αμάρτημα #04 Υποτίμηση

Το μάρκετινγκ, αν δεν γίνεται από επαγγελματίες, παύει να είναι μάρκετινγκ και γίνεται κάτι σαν, στην καλύτερη περίπτωση, χόμπι. Υπάρχει ένας αστικός μύθος για τις παλιές ελληνικές οικογενειακές εταιρείες που έλεγε ότι ο πιο προικισμένος γιος (ή κόρη) έπρεπε να αναλάβει την εταιρεία και ο λιγότερο προικισμένος το μάρκετινγκ για να έχει “κάτι να ασχολείται”.

Λάθος! Το μάρκετινγκ χρειάζεται επαγγελματίες με εμπειρία, είτε εντός της εταιρείας είτε outsourced. Μην το υποτιμάτε ποτέ και μην το επιχειρήσετε μόνοι σας.

Αμάρτημα #05 Κρυψίνοια

Αυτό είναι το άλλο άκρο από το προηγούμενο αμάρτημα. Εάν για εσάς το μάρκετινγκ είναι κάτι τόσο σοβαρό που το κρατάτε σε ένα στενό κύκλο δύο ή τριών ατόμων, θα χάσετε πολλά περισσότερα από όσα θα κερδίσετε. Δεν έχετε λόγους να κρατάτε την καμπάνια “μυστική” μέχρι την ημέρα του λανσαρίσματος.

Αντίθετα, όσοι περισσότεροι άνθρωποί σας εμπλέκονται στη διαδικασία του ελέγχου ιδεών και προτάσεων, τόσο περισσότερες ευκαιρίες διόρασης θα έχετε.

Αμάρτημα #06 Προχειρότητα

Ίσως να νομίζετε ότι ένα ορθογραφικό λάθος, ειδικά αν είναι κάτι τόσο μικρό όσο το τελικό “ν”, να είναι ασήμαντο. Όμως, στο μάρκετινγκ και την επικοινωνία, το ένα λάθος έχει την τάση να φέρνει το άλλο, και πριν το καταλάβετε, θα βρεθείτε με μία καμπάνια που βρίθει λαθών, ακόμη και με χρήση λάθος λογοτύπου.

Το μάρκετινγκ είναι σαν το χαμόγελό σας. Δεν μπορεί να έχει “λεκέδες”. Τσεκάρετε και ξανατσεκάρετε όλα σας τα υλικά, ψάχνοντας τυχόν λάθη – γιατί αν το κάνουν οι πελάτες σας για εσάς, θα είναι πλέον αργά.

Αμάρτημα #07 Άγνοια

Δεν μπορείτε να ξεκινήσετε μία καμπάνια μάρκετινγκ αγνοώντας την περιρρέουσα ατμόσφαιρα ή το τι κάνει ο ανταγωνισμός σας. Εάν το κάνετε, το πιο πιθανό είναι τα μηνύματά σας και το brand positioning statement της μάρκας σας να ταυτιστούν με αυτά του ανταγωνισμού. Θα ρίχνετε δηλαδή νερό στο μύλο των άλλων.

Συγκεντρώστε το επικοινωνιακό υλικό του ανταγωνισμού σας (εάν δεν μπορείτε οι ίδιοι, υπάρχουν εταιρείες που εξειδικεύονται σε αυτό) και πράξτε ανάλογα. Αναζητήστε νέους δρόμους και κατευθύνσεις. Μην μένετε στο σκοτάδι, γιατί εκεί, δυστυχώς, θα καταλήξει και το μεγαλύτερο μέρος των ενεργειών σας μάρκετινγκ.

Ενδιαφέροντα άρθρα

Ήρεμα μιλάω: Εισαγωγή στο Marketing. Back to basics.
27 Ιουνίου 2025

Ήρεμα μιλάω: Εισαγωγή στο Marketing. Back to basics.


Διαβάστε περισσότερα
3 ανορθόδοξες τεχνικές πώλησης που δουλεύουν.
16 Ιουνίου 2025

Άσπρη γάτα – μαύρη γάτα!


Διαβάστε περισσότερα
Προσλαμβάνετε στελέχη στο μάρκετινγκ; Τι ερωτήσεις να κάνετε.
5 Ιουνίου 2025

Καλέ μου άνθρωπε, ξέρεις από μάρκετινγκ;


Διαβάστε περισσότερα

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Διακρίσεις

Πιστοποιημένος Senior Consultant από τον ΣΕΣΜΑ
Μέλος της Διεθνούς Μένσα
Πιστοποιημένος
Social Media Marketing Associate CSMA
Μέλος του Συνδέσμου Συμβούλων    Επιχειρήσεων (ΣΥΠΕΠ)
Best Marketing Consultant 2019
Best Marketing Consultant 2021
Best Aesthetics Marketing Consultant 2022
Visionary Marketing Consultant Award 2025

Επικοινωνία

Αθήνα: +30 2117706299

Θεσσαλονίκη: +30 2311118477‬

Social Media

Αριθμός Γ.Ε.ΜΗ:

122524803000

Εγγραφείτε στο Newsletter

για να λαμβάνετε νέα, ιδέες & tips μάρκετινγκ!

Κατεβάστε την εφαρμογή

buttonapplestore
buttongoogleplay
Privacy Policy – Terms and Conditions
Copyright © 2025 E. Sarantaenas. All Rights Reserved.
    0

    €0,00

    • No translations available for this page
      ✕

      Σύνδεση

      Χάσατε τον κωδικό σας;

      ✕

      Καλάθι

      Ολοκλήρωση Παραγγελίας
      Συνεχίστε τις αγορές Καλάθι
      Χρησιμοποιούμε τις πληροφορίες που συλλέγονται μέσω cookies και παρόμοιων τεχνολογιών για να βελτιώσουμε την εμπειρία σας στην ιστοσελίδα μας, να αναλύσουμε τον τρόπο που τη χρησιμοποιείτε και για σκοπούς μάρκετινγκ.
      Τήρηση προσωπικών δεδομένων

      Οι ρυθμίσεις προσωπικού απορρήτου σας

      Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τα στοιχεία που συλλέγονται μέσω cookies και παρόμοιων τεχνολογιών για να βελτιώσουμε την εμπειρία σας στον ιστότοπό μας, να αναλύσουμε τον τρόπο χρήσης του και για διαφημιστικούς σκοπούς. Επειδή θαυμαστείτε το δικαίωμά σας στην προσωπική ζωή, μπορείτε να επιλέξετε να μην επιτρέπετε κάποιους τύπους cookies. Ωστόσο, η αποκλεισμός κάποιων τύπων cookies μπορεί να επηρεάσει την εμπειρία σας στον ιστότοπο και τις υπηρεσίες που μπορούμε να σας προσφέρουμε. Σε κάποιες περιπτώσεις, οι δεδομένα που προέρχονται από cookies κοινοποιούνται με τρίτους για λόγους ανάλυσης ή διαφήμισης. Μπορείτε να εκπαιδεύσετε το δικαίωμά σας να εξαιρεθείτε από το διαμοιρασμό και πάντα με την απενεργοποίηση των cookies.
      Τήρηση προσωπικών δεδομένων
      Απενεργοποίηση όλων Αποδοχή Όλων

      Διαχείριση προτιμήσεων συγκατάθεσης

      Απαραίτητο

      Πάντα ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΜΕΝΟ
      Αυτά τα cookies και τα scripts είναι απαραίτητα για να λειτουργεί η ιστοσελίδα και δεν μπορούν να απενεργοποιηθούν. Συνήθως ρυθμίζονται μόνο σε απάντηση σε ενέργειες που κάνετε, οι οποίες προσομοιώνουν αίτημα για υπηρεσίες, όπως την ρύθμιση των προτιμήσεων ιδιωτικού απορρήτου, την είσοδο ή την συμπλήρωση φόρμων. Μπορείτε να ρυθμίσετε τον browser σας να μπλοκάρει ή να σας ειδοποιεί για αυτά τα cookies, αλλά μερικά τμήματα της ιστοσελίδας δεν θα λειτουργούν. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν κανένα προσωπικά διακριτικά στοιχεία.

      Αναλυτικές

      Αυτά τα cookies και τα scripts επιτρέπουν σε εμάς να μετράμε τις επισκέψεις και τις πηγές των κινήσεων, έτσι ώστε να μετράμε και να βελτιώνουμε την απόδοση της ιστοσελίδας μας. Σας βοηθούν να ξέρουμε ποιες σελίδες είναι οι πιο και λιγότερο δημοφιλείς και να δούμε πως οι επισκέπτες κινούνται στην ιστοσελίδα. Όλες οι πληροφορίες που συλλέγονται από αυτά τα cookies είναι συγκεντρωμένες και επομένως ανώνυμες. Εάν δεν επιτρέψετε τα cookies και τα scripts, δεν θα ξέρουμε όταν επισκεφτήκατε την ιστοσελίδα μας.

      Ενσωματωμένα βίντεο

      Αυτά τα cookies και scripts μπορούν να εγκατασταθούν μέσω της ιστοσελίδας μας από εξωτερικές υπηρεσίες hosting βίντεο όπως το YouTube ή το Vimeo. Μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την παροχή περιεχομένου βίντεο στην ιστοσελίδα μας. Είναι δυνατό για τον παροχέα βίντεο να δημιουργήσει μια διάταξη των ενδιαφερόντων σας και να σας εμφανίσει σχετικές διαφημίσεις σε αυτή την ιστοσελίδα ή σε άλλες. Δεν αποθηκεύουν προσωπικές πληροφορίες απευθείας, αλλά βασίζονται στο να διευκρινίζουν μοναδικά τον φυλλομετρητή σας και τη συσκευή του διαδικτύου. Εάν δεν επιτρέπετε αυτά τα cookies ή scripts, είναι πιθανό η ενσωματωμένη βίντεο να μην λειτουργεί όπως αναμενόταν.

      Google Fonts

      Τα Google Fonts είναι μια βιβλιοθήκη υπηρεσιών ενσωμάτωσης γραμματοσειρών. Τα Google Fonts αποθηκεύονται στην CDN της Google. Η API των Google Fonts έχει σχεδιαστεί για να περιορίσει τη συλλογή, την αποθήκευση και τη χρήση των δεδομένων των τελικών χρηστών μόνο σε αυτό που είναι απαραίτητο για την εύκολη διανομή γραμματοσειρών. Η χρήση της API των Google Fonts δεν απαιτεί ταυτοποίηση. Καμία cookie δεν στέλνεται από τους επισκέπτες της ιστοσελίδας στην API των Google Fonts. Οι αιτήσεις στην API των Google Fonts γίνονται σε ειδικούς τομείς των πόρων, όπως τα fonts.googleapis.com ή τα fonts.gstatic.com. Αυτό σημαίνει ότι οι αιτήσεις γραμματοσειρών σας είναι ξεχωριστές και δεν περιέχουν καμία πιστοποίηση που στέλνετε στο google.com ενώ χρησιμοποιείτε άλλες υπηρεσίες της Google που απαιτούν ταυτοποίηση, όπως το Gmail.

      Μάρκετινγκ

      Αυτά τα cookies και τα scripts μπορεί να οριστούν μέσα από την ιστοσελίδα μας από τους συνεργάτες μας στην διαφήμιση. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν από αυτές τις εταιρείες για να δημιουργήσουν ένα προφίλ των ενδιαφερόντων σας και να σας εμφανίσουν σχετικές διαφημίσεις σε άλλες ιστοσελίδες. Δεν αποθηκεύουν άμεσα προσωπικές πληροφορίες, αλλά βασίζονται στην μοναδική αναγνώριση του προγράμματος περιήγησης και της συσκευής διαδικτύου σας. Αν δεν επιτρέψετε αυτά τα cookies και τα scripts, θα εμπειρεύεστε λιγότερη εξατομικευμένη διαφήμιση.

      Facebook Advanced Matching

      Η Προηγμένη Αντιστοίχιση του Facebook μπορεί να βελτιώσει την αφαίρεση των διαφημίσεων και την παρακολούθηση μετατροπών. Μπορεί να μας βοηθήσει να επιτευχθούν καλύτερα στοχευμένες προσαρμοσμένες ομάδες μέσω των διαφημίσεων μας. Όταν είναι δυνατό, θα μοιραστούμε με το Facebook κατακερματισμένες πληροφορίες όπως το όνομά σας, τηλέφωνο, email ή διεύθυνση.

      Facebook CAPI

      Τα Συμβάντα της Προηγμένης Αντιστοίχισης του Facebook (CAPI) μας βοηθούν να κατανοήσουμε καλύτερα πως αλληλεπιδράτε με τις ιστοσελίδες μας. Σας επιτρέπουν να μετρήσουμε την επίδραση των διαφημίσεων μας στις μετατροπές της ιστοσελίδας και να βελτιώσουν την στοχευμένη διαφήμιση μέσω προσαρμοσμένων ομάδων. Όταν είναι δυνατό, ίσως μοιραστούμε με το Facebook πληροφορίες όπως όνομα, email, τηλέφωνο, διεύθυνση.
      Επιβεβαιώνω τις επιλογές μου Αποδοχή Όλων Απενεργοποίηση όλων
      Verified by ConsentMagic
      X