Συμμετοχή σε νέα επιστημονική έκδοση του ΙΜΕ ΓΣΕΒΕΕ
Συμμετοχή του συμβούλου μάρκετινγκ Θέμη Σαρανταένα με μελέτη του, στην νέα επιστημονική έκδοση του ΙΜΕ ΓΣΕΒΕΕ με τίτλο “9+1 απαντήσεις για την δυναμική μικρή επιχείρηση“.
Το θέμα που αναπτύχθηκε στην επιστημονική έκδοση αφορά στο μάρκετινγκ της μικρομεσαίας επιχείρησης και έχει τίτλο: “Μάρκετινγκ, αυτός ο άγνωστος“**. Η έκδοση διατίθεται δωρεάν από το ΙΜΕ ΓΣΕΒΕΕ.
** Ο Θέμης Σαρανταένας είναι επιστημονικός συνεργάτης του ΙΜΕ ΓΣΕΒΕΕ.