MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)
  • Αρχική
  • CV
  • Υπηρεσίες
    • Μάρκετινγκ Προϊόντων
    • Μάρκετινγκ Υπηρεσιών
    • B2B Μάρκετινγκ
    • Personal Branding
    • Διευθυντής μάρκετινγκ (εξωτερικός)
    • Ψηφιακό Μάρκετινγκ
    • Marketing Plan
    • Social Media Content
    • Εξειδικευμένες υπηρεσίες
      • Έρευνες Μάρκετινγκ
      • F&B Consulting and Marketing
  • Βιβλία
    • 32 Φράσεις πελατών που αγαπάμε να μισούμε – Εκδόσεις Rosili
    • Η εργαλειοθήκη του σύγχρονου επιχειρηματία – Εκδόσεις Rosili
    • Το μάρκετινγκ της επιχείρησής σας! – Εκδόσεις Rosili
    • Το μάρκετινγκ σε 10 + 2 ερωτήσεις
    • Η Συμπεριφορά του Καταναλωτή
    • 16 Μυστικά επιτυχίας για το Μάρκετινγκ
    • 9+1 ερωτήσεις για την επιχείρηση
  • Σεμινάρια & Ομιλίες
    • Σεμινάρια
      • Σεμινάρια Μάρκετινγκ
        • Webinar: Η Σιωπηλή Δύναμη της Επιρροής στις Πωλήσεις
        • Free Mini Webinar: Στρατηγικές Αποτελεσματικής Τιμολόγησης Υπηρεσιών
        • Summer Business Camp 2024
        • Online Marketing Masterclass & Consulting On Demand
        • Webinar: Τεχνικές Τηλεφωνικών Πωλήσεων
        • Webinar: 3 & 4 τεχνικές για περισσότερες πωλήσεις
        • Webinar: Η ψυχολογία του σύγχρονου πελάτη!
        • Webinar: Διαχειριστείτε την κριτική!
      • Εκπαίδευση Προσωπικού
    • Ομιλίες
      • 2025 – Ομιλία Αθήνα: Ανακαλύπτοντας τις Αόρατες Τάσεις του Marketing
      • 2025 – Ομιλία Θεσσαλονίκη: Ανακαλύπτοντας τις Αόρατες Τάσεις του Marketing
      • Ομιλία Θεσσαλονίκη: Τάσεις Μάρκετινγκ 2024. Ανοίξτε το δρόμο για νέους πελάτες!
      • Ομιλία Αθήνα: Τάσεις Μάρκετινγκ 2024. Ανοίξτε το δρόμο για νέους πελάτες!
      • Ομιλία: 2023 – 5 έξυπνες δράσεις μάρκετινγκ για απόκτηση νέων πελατών
      • ΕΕΘ Masterclasses
      • Workshop: 2022: Τεχνικές Πωλήσεων & Μάρκετινγκ
      • Ομιλία: Δράση σήμερα, ανάπτυξη αύριο!
      • Videos ομιλιών
    • Πρόγραμμα Ομιλιών – Σεμιναρίων
      • Πρόγραμμα Ομιλιών – Σεμιναρίων (πριν το 2022)
  • e-Shop
  • ΜΜΕ
    • TV
      • Αρχείο Εκπομπών TV
    • Podcasts
    • Συνεντεύξεις
    • Radio
      • Αρχείο Εκπομπών Radio Talk Radio 989 by Alpha
      • Kanali 1
        • Αρχείο Εκπομπών Radio Κανάλι 1
      • Amagi Radio
  • App
  • Πελάτες
    • Testimonials Πελατών
  • Άρθρα
  • Contact
  • Αγγλικα
  • Ελληνικα
0

€0,00

✕

Στρατηγική μάρκετινγκ και η διαμόρφωσή της για μέγιστα αποτελέσματα.

Author Θέμης Σαρανταένας at 21 Σεπτεμβρίου 2023
Στρατηγική μάρκετινγκ και η διαμόρφωσή της για μέγιστα αποτελέσματα

Ζούμε σε μία χώρα στρατηγών. Οι περισσότεροι από εμάς έχουμε κάποιον συγγενή, φίλο, γείτονα ή γνωστό, συνταξιούχο πλέον στις ένοπλες δυνάμεις, τον οποίο προσφωνούμε “στρατηγέ μου!” όταν τον βλέπουμε (συνήθως στο καφενείο). Όμως, παρά την υπερπροσφορά στρατηγών στην Ελλάδα, υπάρχει, δυστυχώς, έλλειψη στη στρατηγική μάρκετινγκ.

Στρατηγική μάρκετινγκ και η διαμόρφωσή της για μέγιστα αποτελέσματα

Κακώς, και δεν θα έπρεπε να είναι έτσι, καθώς η στρατηγική μάρκετινγκ είναι, αν όχι το άλφα και το ωμέγα, σίγουρα το “άλφα” για κάθε επιχείρηση. Δείτε περισσότερα στο άρθρο μου που ακολουθεί και διαμορφώστε τη δική σας έξυπνη στρατηγική μάρκετινγκ.

Τι είναι η στρατηγική μάρκετινγκ

Στρατηγική μάρκετινγκ είναι ένα ολοκληρωμένο σχέδιο που περιγράφει τον τρόπο με τον οποίο μια επιχείρηση σκοπεύει να προωθήσει και να πουλήσει τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες της στο κοινό-στόχο της. Η στρατηγική μάρκετινγκ αποτελεί κρίσιμο στοιχείο του συνολικού επιχειρηματικού σχεδίου μιας εταιρείας, καθώς παρέχει έναν οδικό χάρτη για την επίτευξη συγκεκριμένων στόχων και την προώθηση της επιχειρηματικής ανάπτυξης.

Γιατί είναι απαραίτητη η στρατηγική μάρκετινγκ;

Η στρατηγική μάρκετινγκ δεν είναι απλά ένα Word Document που πρέπει να συνταχθεί, αλλά ένα δυναμικό εργαλείο που οδηγεί μια επιχείρηση προς τους στόχους της, ενισχύει την ανταγωνιστικότητά της και διασφαλίζει ότι οι προσπάθειες μάρκετινγκ είναι εστιασμένες και αποδοτικές.

Φανταστείτε ότι εάν όλες οι ενέργειες μάρκετινγκ που κάνετε είναι τα βαγόνια ενός τρένου, η στρατηγική μάρκετινγκ είναι η ατμομηχανή που καθορίζει την ένταση και την ταχύτητα των πάντων.

Όμως, τι ακριβώς κερδίζετε από μία έξυπνη στρατηγική μάρκετινγκ;

Δείτε παρακάτω τα σημαντικότερα οφέλη.

  • Η στρατηγική μάρκετινγκ παρέχει σαφή κατεύθυνση και σκοπό για όλες τις δραστηριότητες μάρκετινγκ και διασφαλίζει ότι όλοι στην επιχείρηση είναι ευθυγραμμισμένοι και εργάζονται προς τους ίδιους στόχους.
  • Μέσω έρευνας και ανάλυσης αγοράς, η στρατηγική μάρκετινγκ βοηθά στην κατανόηση των αναγκών, των προτιμήσεων και των συμπεριφορών των πελατών.
  • Κατανομή πόρων. Με την εφαρμογή μιας στρατηγικής μάρκετινγκ, ο προϋπολογισμός, ο χρόνος και το προσωπικό μπορούν να κατανεμηθούν αποτελεσματικά. Η σπατάλη πόρων μειώνεται θεαματικά.
  • Το γνωστό μας ROI! Εστιάζοντας στα πιο αποτελεσματικά κανάλια και τακτικές μάρκετινγκ, η στρατηγική μάρκετινγκ μεγιστοποιεί την απόδοση επένδυσης (ROI).
  • Μακροπρόθεσμη ανάπτυξη. Η στρατηγική δεν αφορά μόνο βραχυπρόθεσμα κέρδη. Λαμβάνει υπόψη τη μακροπρόθεσμη βιωσιμότητα και ανάπτυξη και θέτει τα θεμέλια για την οικοδόμηση brand name και customer loyalty.
  • Διαχείριση κινδύνων. Διεξάγοντας ενδελεχή έρευνα αγοράς και αξιολόγηση κινδύνου, η στρατηγική μάρκετινγκ βοηθά στον εντοπισμό πιθανών παγίδων και επιτρέπει την προληπτική διαχείριση κινδύνου.

Τα στάδια διαμόρφωσης μίας στρατηγικής μάρκετινγκ

Μια σωστά καθορισμένη στρατηγική μάρκετινγκ περιλαμβάνει συνήθως τα ακόλουθα στάδια διαμόρφωσης:

  • Έρευνα Αγοράς. Η κατανόηση του κοινού-στόχου, των αναγκών, των προτιμήσεων και της συμπεριφοράς του είναι απαραίτητη.
  • Τμηματοποίηση και στόχευση. Διαίρεση της αγοράς σε διακριτά τμήματα και επιλογή των πιο ελκυστικών για την επιχείρησή σας, όπου και θα εστιάσετε.
  • Positioning. Απίστευτα σημαντικό. Καθορισμός του τρόπου με τον οποίο η επωνυμία ή το προϊόν θα γίνει αντιληπτό στο μυαλό των πελατών σε σύγκριση με τους ανταγωνιστές.
  • Marketing Mix. Τα περιβόητα 4Ps (product, price, place, promotion). Ανάπτυξη προϊόντων, στρατηγικές τιμολόγησης, επιλογή καναλιών διανομής και δημιουργία καμπανιών μάρκετινγκ και διαφήμισης.
  • Προϋπολογισμός και κατανομή πόρων. Χωρίς αυτά, η στρατηγική μάρκετινγκ είναι ελλιπής.
  • Κανάλια μάρκετινγκ. Προσδιορισμός των πιο αποτελεσματικών καναλιών για την προσέγγιση του κοινού-στόχου (πχ διαδικτυακές πλατφόρμες, μέσα κοινωνικής δικτύωσης, email μάρκετινγκ, παραδοσιακή διαφήμιση και άλλα).
  • KPIs. Καθιέρωση βασικών δεικτών απόδοσης (Key Performance Indicators) που καταδεικνύουν το κατά πόσο η στρατηγική μάρκετινγκ είναι επιτυχημένη.
  • Χρονοδιάγραμμα και υλοποίηση. Η ορθή στρατηγική μάρκετινγκ προϋποθέτει χρονοδιάγραμμα και ανάθεση ευθυνών.
  • Feedback και διορθώσεις. Τόσο εσωτερικά, όσο και από τους πελάτες, τα διδάγματα που θα πάρετε από το feedback θα σας βοηθήσουν να βελτιώσετε τόσο τις τρέχουσες καμπάνιες σας, όσο και τις μελλοντικές σας προσπάθειες.

Τα εργαλεία της στρατηγικής μάρκετινγκ

Υπάρχουν πλέον δύο τεράστιες κατηγορίες, δύο “κόσμοι” θα έλεγε κανείς στην επικοινωνία με τον πελάτη, το online και το offline. Και για τις δύο κατηγορίες, υπάρχουν εργαλεία που βοηθούν τις επιχειρήσεις να αναπτύξουν, να εκτελέσουν και να μετρήσουν την αποτελεσματικότητα μιας στρατηγικής μάρκετινγκ. Ας δούμε κάποια από αυτά.

  • Έρευνα Αγοράς. Εστιάζει στην αγορά, τους ανταγωνιστές και το κοινό-στόχο. Τα ερευνητικά εργαλεία μπορεί να περιλαμβάνουν focus groups στο offline ή διαδικτυακά εργαλεία ανάλυσης στο online, όπως το Google Analyticss.
  • Ανάλυση SWOT. Μια ανάλυση SWOT (Strengths, Weaknesses, Opportunities, Threats) βοηθά στην αξιολόγηση των εσωτερικών και εξωτερικών παραγόντων που μπορούν να επηρεάσουν μια επιχείρηση. Είναι ένα θεμελιώδες εργαλείο για την ανάπτυξη μια έξυπνης στρατηγικής μάρκετινγκ.
  • Εργαλεία προϋπολογισμού. Χρηματοοικονομικά εργαλεία όπως υπολογιστικά φύλλα προϋπολογισμού ή λογισμικό βοηθούν στην κατανομή των πόρων για τις καμπάνιες μάρκετινγκ αλλά και στην παρακολούθηση των δαπανών.
  • Εργαλεία περιεχομένου μάρκετινγκ. Εργαλεία όπως συστήματα διαχείρισης περιεχομένου (CMS), πλατφόρμες διαχείρισης μέσων κοινωνικής δικτύωσης και λογισμικό email μάρκετινγκ βοηθούν στη δημιουργία, διανομή και ανάλυση περιεχομένου.
  • Πλατφόρμες ψηφιακής διαφήμισης. Εργαλεία όπως το Google Ads, το Facebook Ads Manager και το LinkedIn Ads αποτελούν πλατφόρμες για τη δημιουργία και τη διαχείριση διαδικτυακών διαφημιστικών καμπανιών.
  • Εργαλεία διαχείρισης έργου. Σύγχρονα tools όπως το Trello και το ClickUp, βοηθούν τις επιχειρήσεις να οργανώσουν σωστά τις ομάδες τους και να συνεργαστούν για την εύρεση μιας έξυπνης και αποδοτικής στρατηγικής μάρκετινγκ.
  • Εργαλεία βελτιστοποίησης μηχανών αναζήτησης (SEO). Εργαλεία όπως το Moz, το SEMrush ή το Ahrefs βοηθούν στη βελτιστοποίηση περιεχομένου του site σας για τις μηχανές αναζήτησης και στην ανάλυση της απόδοσης των λέξεων-κλειδιών.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η επιλογή κάποιων από τα παραπάνω εργαλεία εξαρτάται από τους συγκεκριμένους στόχους, το κοινό-στόχο και τους πόρους που διαθέτει κάθε εταιρεία.

Αξιολόγηση της στρατηγικής μάρκετινγκ

Πώς όμως αξιολογείται μία στρατηγική στο τέλος της ημέρας (ή της εβδομάδας, του μήνα ή της χρονιάς); Οι πιο συνηθισμένοι τρόποι είναι οι παρακάτω:

  • Ανταπόκριση και Αντιδράσεις Πελατών. Ο πελάτης είναι πάντα βασιλιάς! Και η ανταπόκρισή του, σε όλες τις ποικίλες μορφές της, θα σας βοηθήσει να αξιολογήσετε δίκαια τη στρατηγική μάρκετινγκ. Ακόμα και απλές ερωτήσεις όπως “πώς μάθατε για την προσφορά μας 1 + 1” θα σας βοηθήσουν.
  • Feedback συνεργατών. Πολύ συχνά, οι ίδιοι οι συνεργάτες σας θα σας συγχαρούν ή θα σας κρούσουν τον κώδωνα του κινδύνου για τη στρατηγική μάρκετινγκ που ακολουθείτε. Καθώς το δικό σας συμφέρον είναι και δικό τους, σας συμβουλεύω να τους ακούτε πάντα.
  • Σχόλια πωλητών. Οι πωλητές σας είναι οι στρατιώτες σας στο πεδίο της μάχης. Αρκετές φορές, οι επιχειρήσεις αγνοούν ή ακόμη και αδιαφορούν για τη γνώμη τους, αλλά δεν θα έπρεπε. Οι πωλητές είναι ένα εξαιρετικό βαρόμετρο για την αξιολόγηση της στρατηγικής σας μάρκετινγκ.
  • Αντίδραση ανταγωνισμού. Η αγορά δεν μπορεί να κρυφτεί! Εάν οι ανταγωνιστές βιαστούν να αντιγράψουν ό,τι έχετε κάνει, σημαίνει ότι η στρατηγική σας μάρκετινγκ έχει πιάσει τόπο. Προσοχή όμως, μην επαναπαύεστε ποτέ. Η αγορά είναι κινούμενη άμμος και η έξυπνη στρατηγική μάρκετινγκ οφείλει να κινείται γρηγορότερα από αυτή.

Για να δούμε μαζί την στρατηγική σας στο μάρκετινγκ, επικοινωνήστε μαζί μου εδώ!

Ενδιαφέροντα άρθρα

Είστε πιο επιτυχημένοι από ό,τι νομίζετε εάν…απαντήσετε“ναι” στις παρακάτω ερωτήσεις.
2 Μαΐου 2025

Είστε πιο επιτυχημένοι από ό,τι νομίζετε εάν…


Διαβάστε περισσότερα
Πώς θα εμπνευστείτε για την επόμενη μεγάλη επιχειρηματική ιδέα, σε ένα ανταγωνιστικό περιβάλλον.
6 Απριλίου 2025

Κάθε λιμάνι και καημός, κάθε καημός και ιδέα.


Διαβάστε περισσότερα
Από τα social media στις ανθρώπινες σχέσεις.
26 Μαρτίου 2025

Από τα social media στις ανθρώπινες σχέσεις.


Διαβάστε περισσότερα

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Διακρίσεις

Πιστοποιημένος Senior Consultant από τον ΣΕΣΜΑ
Μέλος της Διεθνούς Μένσα
Πιστοποιημένος
Social Media Marketing Associate CSMA
Μέλος του Συνδέσμου Συμβούλων    Επιχειρήσεων (ΣΥΠΕΠ)
Best Marketing Consultant 2019
Best Marketing Consultant 2021
Best Aesthetics Marketing Consultant 2022
Visionary Marketing Consultant Award 2025

Επικοινωνία

Αθήνα: +30 2117706299

Θεσσαλονίκη: +30 2311118477‬

Social Media

Αριθμός Γ.Ε.ΜΗ:

122524803000

Εγγραφείτε στο Newsletter

για να λαμβάνετε νέα, ιδέες & tips μάρκετινγκ!

Κατεβάστε την εφαρμογή

buttonapplestore
buttongoogleplay
Privacy Policy – Terms and Conditions
Copyright © 2025 E. Sarantaenas. All Rights Reserved.
    0

    €0,00

    • No translations available for this page
      ✕

      Σύνδεση

      Χάσατε τον κωδικό σας;

      ✕

      Καλάθι

      Ολοκλήρωση Παραγγελίας
      Συνεχίστε τις αγορές Καλάθι
      Ομιλία Αθήνα: Ανακαλύπτοντας τις Αόρατες Τάσεις του Marketing
      Χρησιμοποιούμε τις πληροφορίες που συλλέγονται μέσω cookies και παρόμοιων τεχνολογιών για να βελτιώσουμε την εμπειρία σας στην ιστοσελίδα μας, να αναλύσουμε τον τρόπο που τη χρησιμοποιείτε και για σκοπούς μάρκετινγκ.
      Τήρηση προσωπικών δεδομένων

      Οι ρυθμίσεις προσωπικού απορρήτου σας

      Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τα στοιχεία που συλλέγονται μέσω cookies και παρόμοιων τεχνολογιών για να βελτιώσουμε την εμπειρία σας στον ιστότοπό μας, να αναλύσουμε τον τρόπο χρήσης του και για διαφημιστικούς σκοπούς. Επειδή θαυμαστείτε το δικαίωμά σας στην προσωπική ζωή, μπορείτε να επιλέξετε να μην επιτρέπετε κάποιους τύπους cookies. Ωστόσο, η αποκλεισμός κάποιων τύπων cookies μπορεί να επηρεάσει την εμπειρία σας στον ιστότοπο και τις υπηρεσίες που μπορούμε να σας προσφέρουμε. Σε κάποιες περιπτώσεις, οι δεδομένα που προέρχονται από cookies κοινοποιούνται με τρίτους για λόγους ανάλυσης ή διαφήμισης. Μπορείτε να εκπαιδεύσετε το δικαίωμά σας να εξαιρεθείτε από το διαμοιρασμό και πάντα με την απενεργοποίηση των cookies.
      Τήρηση προσωπικών δεδομένων
      Απενεργοποίηση όλων Αποδοχή Όλων

      Διαχείριση προτιμήσεων συγκατάθεσης

      Απαραίτητο
      Πάντα ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΜΕΝΟ
      Αυτά τα cookies και τα scripts είναι απαραίτητα για να λειτουργεί η ιστοσελίδα και δεν μπορούν να απενεργοποιηθούν. Συνήθως ρυθμίζονται μόνο σε απάντηση σε ενέργειες που κάνετε, οι οποίες προσομοιώνουν αίτημα για υπηρεσίες, όπως την ρύθμιση των προτιμήσεων ιδιωτικού απορρήτου, την είσοδο ή την συμπλήρωση φόρμων. Μπορείτε να ρυθμίσετε τον browser σας να μπλοκάρει ή να σας ειδοποιεί για αυτά τα cookies, αλλά μερικά τμήματα της ιστοσελίδας δεν θα λειτουργούν. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν κανένα προσωπικά διακριτικά στοιχεία.
      Αναλυτικές
      Αυτά τα cookies και τα scripts επιτρέπουν σε εμάς να μετράμε τις επισκέψεις και τις πηγές των κινήσεων, έτσι ώστε να μετράμε και να βελτιώνουμε την απόδοση της ιστοσελίδας μας. Σας βοηθούν να ξέρουμε ποιες σελίδες είναι οι πιο και λιγότερο δημοφιλείς και να δούμε πως οι επισκέπτες κινούνται στην ιστοσελίδα. Όλες οι πληροφορίες που συλλέγονται από αυτά τα cookies είναι συγκεντρωμένες και επομένως ανώνυμες. Εάν δεν επιτρέψετε τα cookies και τα scripts, δεν θα ξέρουμε όταν επισκεφτήκατε την ιστοσελίδα μας.
      Ενσωματωμένα βίντεο
      Αυτά τα cookies και scripts μπορούν να εγκατασταθούν μέσω της ιστοσελίδας μας από εξωτερικές υπηρεσίες hosting βίντεο όπως το YouTube ή το Vimeo. Μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την παροχή περιεχομένου βίντεο στην ιστοσελίδα μας. Είναι δυνατό για τον παροχέα βίντεο να δημιουργήσει μια διάταξη των ενδιαφερόντων σας και να σας εμφανίσει σχετικές διαφημίσεις σε αυτή την ιστοσελίδα ή σε άλλες. Δεν αποθηκεύουν προσωπικές πληροφορίες απευθείας, αλλά βασίζονται στο να διευκρινίζουν μοναδικά τον φυλλομετρητή σας και τη συσκευή του διαδικτύου. Εάν δεν επιτρέπετε αυτά τα cookies ή scripts, είναι πιθανό η ενσωματωμένη βίντεο να μην λειτουργεί όπως αναμενόταν.
      Google Fonts
      Τα Google Fonts είναι μια βιβλιοθήκη υπηρεσιών ενσωμάτωσης γραμματοσειρών. Τα Google Fonts αποθηκεύονται στην CDN της Google. Η API των Google Fonts έχει σχεδιαστεί για να περιορίσει τη συλλογή, την αποθήκευση και τη χρήση των δεδομένων των τελικών χρηστών μόνο σε αυτό που είναι απαραίτητο για την εύκολη διανομή γραμματοσειρών. Η χρήση της API των Google Fonts δεν απαιτεί ταυτοποίηση. Καμία cookie δεν στέλνεται από τους επισκέπτες της ιστοσελίδας στην API των Google Fonts. Οι αιτήσεις στην API των Google Fonts γίνονται σε ειδικούς τομείς των πόρων, όπως τα fonts.googleapis.com ή τα fonts.gstatic.com. Αυτό σημαίνει ότι οι αιτήσεις γραμματοσειρών σας είναι ξεχωριστές και δεν περιέχουν καμία πιστοποίηση που στέλνετε στο google.com ενώ χρησιμοποιείτε άλλες υπηρεσίες της Google που απαιτούν ταυτοποίηση, όπως το Gmail.
      Μάρκετινγκ
      Αυτά τα cookies και τα scripts μπορεί να οριστούν μέσα από την ιστοσελίδα μας από τους συνεργάτες μας στην διαφήμιση. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν από αυτές τις εταιρείες για να δημιουργήσουν ένα προφίλ των ενδιαφερόντων σας και να σας εμφανίσουν σχετικές διαφημίσεις σε άλλες ιστοσελίδες. Δεν αποθηκεύουν άμεσα προσωπικές πληροφορίες, αλλά βασίζονται στην μοναδική αναγνώριση του προγράμματος περιήγησης και της συσκευής διαδικτύου σας. Αν δεν επιτρέψετε αυτά τα cookies και τα scripts, θα εμπειρεύεστε λιγότερη εξατομικευμένη διαφήμιση.
      Facebook Advanced Matching
      Η Προηγμένη Αντιστοίχιση του Facebook μπορεί να βελτιώσει την αφαίρεση των διαφημίσεων και την παρακολούθηση μετατροπών. Μπορεί να μας βοηθήσει να επιτευχθούν καλύτερα στοχευμένες προσαρμοσμένες ομάδες μέσω των διαφημίσεων μας. Όταν είναι δυνατό, θα μοιραστούμε με το Facebook κατακερματισμένες πληροφορίες όπως το όνομά σας, τηλέφωνο, email ή διεύθυνση.
      Facebook CAPI
      Τα Συμβάντα της Προηγμένης Αντιστοίχισης του Facebook (CAPI) μας βοηθούν να κατανοήσουμε καλύτερα πως αλληλεπιδράτε με τις ιστοσελίδες μας. Σας επιτρέπουν να μετρήσουμε την επίδραση των διαφημίσεων μας στις μετατροπές της ιστοσελίδας και να βελτιώσουν την στοχευμένη διαφήμιση μέσω προσαρμοσμένων ομάδων. Όταν είναι δυνατό, ίσως μοιραστούμε με το Facebook πληροφορίες όπως όνομα, email, τηλέφωνο, διεύθυνση.
      Επιβεβαιώνω τις επιλογές μου Αποδοχή Όλων Απενεργοποίηση όλων
      Verified by ConsentMagic
      X