MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)
  • Αρχική
  • CV
  • Υπηρεσίες
    • Μάρκετινγκ Προϊόντων
    • Μάρκετινγκ Υπηρεσιών
    • B2B Μάρκετινγκ
    • Personal Branding
    • Διευθυντής μάρκετινγκ (εξωτερικός)
    • Ψηφιακό Μάρκετινγκ
    • Marketing Plan
    • Social Media Content
    • Εξειδικευμένες υπηρεσίες
      • Έρευνες Μάρκετινγκ
      • F&B Consulting and Marketing
  • Βιβλία
    • 32 Φράσεις πελατών που αγαπάμε να μισούμε – Εκδόσεις Rosili
    • Η εργαλειοθήκη του σύγχρονου επιχειρηματία – Εκδόσεις Rosili
    • Το μάρκετινγκ της επιχείρησής σας! – Εκδόσεις Rosili
    • Το μάρκετινγκ σε 10 + 2 ερωτήσεις
    • Η Συμπεριφορά του Καταναλωτή
    • 16 Μυστικά επιτυχίας για το Μάρκετινγκ
    • 9+1 ερωτήσεις για την επιχείρηση
  • Σεμινάρια & Ομιλίες
    • Σεμινάρια
      • Σεμινάρια Μάρκετινγκ
        • Webinar: Η Σιωπηλή Δύναμη της Επιρροής στις Πωλήσεις
        • Free Mini Webinar: Στρατηγικές Αποτελεσματικής Τιμολόγησης Υπηρεσιών
        • Summer Business Camp 2024
        • Online Marketing Masterclass & Consulting On Demand
        • Webinar: Τεχνικές Τηλεφωνικών Πωλήσεων
        • Webinar: 3 & 4 τεχνικές για περισσότερες πωλήσεις
        • Webinar: Η ψυχολογία του σύγχρονου πελάτη!
        • Webinar: Διαχειριστείτε την κριτική!
      • Εκπαίδευση Προσωπικού
    • Ομιλίες
      • 2025 – Ομιλία Αθήνα: Ανακαλύπτοντας τις Αόρατες Τάσεις του Marketing
      • 2025 – Ομιλία Θεσσαλονίκη: Ανακαλύπτοντας τις Αόρατες Τάσεις του Marketing
      • Ομιλία Θεσσαλονίκη: Τάσεις Μάρκετινγκ 2024. Ανοίξτε το δρόμο για νέους πελάτες!
      • Ομιλία Αθήνα: Τάσεις Μάρκετινγκ 2024. Ανοίξτε το δρόμο για νέους πελάτες!
      • Ομιλία: 2023 – 5 έξυπνες δράσεις μάρκετινγκ για απόκτηση νέων πελατών
      • ΕΕΘ Masterclasses
      • Workshop: 2022: Τεχνικές Πωλήσεων & Μάρκετινγκ
      • Ομιλία: Δράση σήμερα, ανάπτυξη αύριο!
      • Videos ομιλιών
    • Πρόγραμμα Ομιλιών – Σεμιναρίων
      • Πρόγραμμα Ομιλιών – Σεμιναρίων (πριν το 2022)
  • e-Shop
  • ΜΜΕ
    • TV
      • Αρχείο Εκπομπών TV
    • Podcasts
    • Συνεντεύξεις
    • Radio
      • Αρχείο Εκπομπών Alpha Radio 989
      • Kanali 1
        • Αρχείο Εκπομπών Radio Κανάλι 1
      • Amagi Radio
  • App
  • Πελάτες
    • Testimonials Πελατών
  • Άρθρα
  • Contact
  • Αγγλικα
  • Ελληνικα
0

€0,00

✕

Σωστό marketing: Ποια είναι τα «ναι» και ποια τα «όχι»;

Author Θέμης Σαρανταένας at 27 Φεβρουαρίου 2019
Σωστό marketing: Ποια είναι τα «ναι» και ποια τα «όχι»;
Με την εμπειρία τόσων χρόνων και με όλα όσα έχω συναντήσει στη συμβουλευτική μάρκετινγκ μικρομεσαίων επιχειρήσεων, συγκέντρωσα για εσάς τα βασικότερα do’s and don’ts. Αυτά τα tips θεωρώ πως πρέπει να τα λάβει υπόψη του κάθε επιχειρηματίας που ασχολείται με το κεφάλαιο μάρκετινγκ στην επιχείρησή του:
Σωστό marketing: Ποια είναι τα «ναι» και ποια τα «όχι»;

Πρώτη δημοσίευση:  huffingtonpost.gr

ΝΑΙ

  1. Δημιουργήστε Στρατηγική

Όλα ξεκινούν από τη στρατηγική. Συνήθως όλοι βάζουν στόχους (πχ να αυξήσω τον τζίρο μου κατά Χ%) αλλά λίγοι καταστρώνουν το πώς θα τους πετύχουν. Πιστεύω ακράδαντα ότι ο κάθε επιχειρηματίας αποφασίζει εκείνος τί τζίρο θα κάνει η επιχείρησή του και όχι οι πελάτες του. Είναι στο χέρι σας να φέρετε στο ταμείο σας τα χρήματα που επιθυμείτε και που θα σας εξελίξουν. Και αυτό είναι το αποτέλεσμα μία στρατηγικής με συγκεκριμένες τακτικές και δράσεις μάρκετινγκ (online& offline), μήνα-μήνα σε σχεδιασμό & προγραμματισμό 12 μηνών. Έχοντας καταστρώσει το πώς θα πετύχετε την αύξηση του τζίρου σας, γνωρίζετε εξ’ αρχής πόσο χρόνο, χρήμα και πόση σκέψη πρέπει να καταναλώσετε για το πετύχετε. Και αυτή η γνώση στη δύσκολη επιχειρηματική καθημερινότητα είναι ανεκτίμητης αξίας με πολλαπλά οφέλη!

  1. Σκεφτείτε το Μάρκετινγκ ως Επένδυση

Αυτό που συναντώ συχνά στους μικρομεσαίους επιχειρηματίες είναι η λογική πως υπάρχει non-budgetmarketing. Δυστυχώς ΔΕΝ υπάρχει κάτι τέτοιο και όποιος σας το υποσχεθεί σας λέει ψέματα. Και αν υπάρχουν κάποιες «δωρεάν» δράσεις, αυτές δεν έχουν την δυναμική να σας φέρουν τα νούμερα που επιθυμείτε. Σχετικά με τον άλλο όρο που κυκλοφορεί: δράσεις lowbudgetmarketing, εδώ θα σας απαντήσω με το γνωστό «ό,τι πληρώσεις παίρνεις». Δεν υπονοώ σε καμία περίπτωση πως το μάρκετινγκ είναι μια ακριβή υπόθεση, όμως, όπως όλες οι επιχειρήσεις πρέπει και εσείς να ορίσετε πόσα χρήματα θα επενδύσετε (πόσα μπορείτε να επενδύσετε!) στο μάρκετινγκ σας κάθε χρόνο. Λίγα; Πολλά; Δεν έχει σημασία! Αρκεί να το προσδιορίσετε στην αρχή του χρόνου και βέβαια να τα χρησιμοποιήσετε σωστά με μια λογική στρατολόγησης πελατών και διατήρησής τους.

  1. Μετρήστε την Απόδοση

Άντε κάναμε μια δράση μάρκετινγκ, μετρήσαμε την αποτελεσματικότητα της; Τι τζίρο έφερε; Πόσους νέους πελάτες; Τι αντίκτυπο είχε στους υπάρχοντες πελάτες; Τι θα αλλάζαμε κατά την εκτέλεση της δράσης; Ερωτήσεις που δυστυχώς στους γρήγορους ρυθμούς τις καθημερινότητας ξεχνάμε και παραλείπουμε να απαντήσουμε. Είναι όμως ζωτικής σημασίας καθώς το μάρκετινγκ λειτουργεί με το σύστημα trial and error. Δοκιμάζω, διορθώνω, προχωρώ. Έτσι λοιπόν, πρέπει να καταγράψετε όλα τα δεδομένα (σε χαρτί) για να θυμάστε στο μέλλον με ακρίβεια τι και πως πρέπει να προσέχετε!

  1. Πιστέψτε στο Conversion

Σε ό,τι αφορά το onlinemarketing, το βασικό tipπου σας προτείνω είναι να εστιάζετε στο conversion(μετατροπή του αγνώστου σε γνωστού υποψήφιου πελάτη). Δεν μας νοιάζει η επισκεψιμότητα, δεν μας νοιάζουν τα likes, μας ενδιαφέρει να ξέρουμε ποιοι μας επισκέφθηκαν onlineκαι ποιοι έκαναν engagementμε το περιεχόμενο μας. Εκεί είναι το μυστικό, αν ξέρεις, τότε μπορείς να τους προσεγγίσεις ξανά και ξανά (με όλο το φάσμα των onlineτεχνικών μάρκετινγκ που υπάρχουν). Μην ξεχνάτε, πως και στο μάρκετινγκ: η επανάληψη είναι μήτηρ πάσης μαθήσεως!

  1. Πιστεύετε πως το offline μάρκετινγκ έχει πεθάνει; Αφήστε το φτυάρι στην άκρη!

Και εκεί που πολλοί πιστεύουν πως οι παραδοσιακές μέθοδοι μάρκετινγκ ολοκλήρωσαν τον κύκλο της ζωής τους και ότι δεν έχουν πια δύναμη, δίνοντας τη σκυτάλη στις onlineενέργειες, όλο και περισσότεροι επιχειρηματίες αρχίζουν να αντιλαμβάνονται ότι τα πράγματα είναι λίγο πιο σύνθετα. Δεν αντιλέγω πως το onlineμάρκετινγκ αποτελεί αιχμή του δόρατος για κάθε σύγχρονη επιχείρηση αλλά για να είναι αιχμηρό αυτό το δόρυ, χρειάζεται ακόνισμα. Και οι offlineενέργειες (directmail, τύπου, τηλεόρασης, ραδιοφώνου, outdoor, instorepromotions, eventsκαι wordofmouthκ.α.), είναι το ακόνι κάθε επιχείρησης!

 

ΟΧΙ

  1. Μη βιάζεστε

Το μάρκετινγκ για να αποδώσει θέλει χρόνο. Αυτό που συνηθίζω να λέω στους πελάτες μου είναι πως αν υπήρχε μια δράση μάρκετινγκ που θα είχε 100% σίγουρα αποτελέσματα, όλες οι επιχειρήσεις θα την εφάρμοζαν και όλες θα ήταν γεμάτες με πελάτες σήμερα. Αλλά αυτό δεν συμβαίνει! Το μάρκετινγκ είναι συνδυασμός πολλών παραγόντων και θέλει χρόνο και συνέχεια, να υπάρχει προγραμματισμός. Πρέπει να εφαρμόζετε, λοιπόν, μια δομημένη στρατηγική για αρκετό διάστημα για να αποδώσει αυτή. Μην ξεχνάτε οτι θέλουμε πελάτες με διάρκεια και όχι πελάτες «της μιας φοράς»!

  1. Δεν είστε διαφημιστές

Θα σας απογοητεύσω αλλά οι περισσότεροι (και εγώ μεταξύ αυτών) δεν γράφουμε διαφημιστικά κείμενα. Ούτε για έντυπα, ούτε για googleadbanners, ούτε για ραδιοφωνικά spots. Ο τρόπος που θα γραφούν τα κείμενα αυτά, η χρήση θετικών λέξεων, η αποφυγή αρνητικών και η δημιουργικότητα είναι ταλέντο και εξασκείται από κειμενογράφους (εξειδικευμένοι συνεργάτες). Το διαφημιστικό κείμενο είναι το πιο δυνατό σας όπλο γιατί αν είναι έξυπνο και σωστό θα τραβήξει το ενδιαφέρον του δέκτη(Attention). Μπορεί να έχεις την πιο ωραία ιδέα μάρκετινγκ, αλλά η εκτέλεση της να την καταστρέψει. Έτσι, όταν λέμε για παράδειγμα ότι πρέπει να φτιάξετε ένα φυλλάδιο, εννοούμε ένα καλό φυλλάδιο που πρέπει να πουλάει από μόνο του ως ο «σιωπηλός πωλητής» σας. Και αυτό θέλει καλούς συνεργάτες (και πάλι θα πω: ό,τι πληρώσεις παίρνεις).

  1. Μην κάνετε λάθος επιλογές

Αντιλαμβάνομαι πως πολλοί από εσάς δεν έχετε την όρεξη ή τον χρόνο να ασχοληθείτε με το μάρκετινγκ της επιχείρησής σας. Και είναι λογικό γιατί απαιτείται πολύς χρόνος, τόσο για τη δημιουργία contentγια τον onlineκόσμο όσο και για τον συντονισμό των υπολοίπων offlineενεργειών που θα πλαισιώσουν το onlineμάρκετινγκ. Μια αποτελεσματική λύση για έναν μικρομεσαίο επιχειρηματία είναι να κάνει outsourceτις υπηρεσίες μάρκετινγκ και ο ίδιος να είναι ο ενορχηστρωτής της όλης διαδικασίας για να κερδίσει τόσο σε χρόνο όσο και σε χρήμα από πιθανές αστοχίες. Η επιλογή του συνεργάτη θέλει προσοχή, ειδικά σε μια αγορά που έχει γεμίσει από συμβούλους. Αναζητήστε εμπειρία, αναζητήστε πιστοποιήσεις και πελατολόγιο. Αλλά το βασικότερο: να είστε σίγουροι ότι ο συνεργάτης που θα επιλέξετε σας ταιριάζει τόσο σε επίπεδο επικοινωνίας όσο και αλληλεπίδρασης. Δεν ταιριάζουμε όλοι με όλους και είναι απόλυτα υγιές αυτό!

  1. Δεν τα ξέρετε όλα

Το tip3 πιο πάνω, αφορά τους επιχειρηματίες που γνωρίζουν ότι δεν τα γνωρίζουν όλα. Σαφώς είναι ειδικοί στο πως εφαρμόζεται η δουλειά τους όμως πιθανόν σε ό,τι αφορά το μάρκετινγκ να μην έχουν τις γνώσεις για να λάβουν σωστές αποφάσεις. Λογικό μου φαίνεται: εγώ πχ δεν ξέρω πως να κουρέψω, γιατί ο κομμωτής να ξέρει πως θα κάνει μάρκετινγκ; Πρέπει λοιπόν να εμπιστευτούν τους ειδικούς που θα επιλέξουν. Η μίση λύση στο πρόβλημα (λένε οι ψυχολόγοι) είναι ο εντοπισμός και η συνειδητοποίηση του προβλήματος. Αν ο επιχειρηματίας αντιληφθεί ότι δεν έχει τις κατάλληλες γνώσεις σε ένα τομέα (πχ του μάρκετινγκ) και αφήσει χώρο σε κάποιον που τις έχει -χωρίς να παρεμβαίνει- τότε τα αποτελέσματα θα είναι μέγιστα.

  1. Content is the King – really?

Σαφώς και το content παραμένει ο Βασιλιάς του internet και ειδικά των κοινωνικών δικτύων, όμως το ερώτημα που τίθεται εδώ είναι ποιο content; Σχεδόν όλοι σήμερα παράγουν content ασύστολα για να τραβήξουν το ενδιαφέρον του target group τους! Το έχετε αντιληφθεί; Ανοίγουμε τις σελίδες και κατακλυζόμαστε από άρθρα, video, φωτογραφίες και τόσα άλλα! Ναι στο content, όχι στην αναπαραγωγή τετριμμένων ιδεών, ναι στην δημιουργία νέου πρωτότυπου contentπου θα κάνει την διαφορά. Μην αρκεστείτε σε ένα άρθρο, μην αρκεστείτε σε ένα video, σκεφτείτε και εμπνευστείτε. Δεν είναι εύκολο, όμως είναι εφικτό! Skyisthelimit!

Σίγουρα το μάρκετινγκ μπορεί να σας βοηθήσει, αρκεί να μην το αντιμετωπίσετε ως «έξοδο» αλλά ως επένδυση: μια επένδυση η οποία θα σας επιστραφεί πολλαπλώς. Πρέπει ωστόσο να υλοποιηθεί σωστά και μεθοδευμένα από ανθρώπους που έχουν και την εμπειρία και τη γνώση. Μην ξεχνάτε πως το αποτελεσματικό μάρκετινγκ, εκτός από την ακαδημαϊκή βάση χρειάζεται αντίληψη, διορατικότητα, εμπειρία και ταχύτητα σκέψης. Βέβαια, όπως έχω αναλύσει και στο 1ο μου βιβλίο: μαγικές συνταγές δεν υπάρχουν, θέλει υπομονή, επιμονή και πίστη στις επιλογές και τη στρατηγική σας.

Μπορούμε να δούμε μαζί, πως το μάρκετινγκ μπορεί να βοηθήσει στην ανάπτυξη της επιχείρησής σας! Κάντε click εδώ.

Ενδιαφέροντα άρθρα

3 ανορθόδοξες τεχνικές πώλησης που δουλεύουν.
16 Ιουνίου 2025

Άσπρη γάτα – μαύρη γάτα!


Διαβάστε περισσότερα
Προσλαμβάνετε στελέχη στο μάρκετινγκ; Τι ερωτήσεις να κάνετε.
5 Ιουνίου 2025

Καλέ μου άνθρωπε, ξέρεις από μάρκετινγκ;


Διαβάστε περισσότερα
Συμβουλές για διαχείριση κρίσεων
19 Μαΐου 2025

Μην πιαστείτε απροετοίμαστοι στην επόμενη κρίση!


Διαβάστε περισσότερα

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Διακρίσεις

Πιστοποιημένος Senior Consultant από τον ΣΕΣΜΑ
Μέλος της Διεθνούς Μένσα
Πιστοποιημένος
Social Media Marketing Associate CSMA
Μέλος του Συνδέσμου Συμβούλων    Επιχειρήσεων (ΣΥΠΕΠ)
Best Marketing Consultant 2019
Best Marketing Consultant 2021
Best Aesthetics Marketing Consultant 2022
Visionary Marketing Consultant Award 2025

Επικοινωνία

Αθήνα: +30 2117706299

Θεσσαλονίκη: +30 2311118477‬

Social Media

Αριθμός Γ.Ε.ΜΗ:

122524803000

Εγγραφείτε στο Newsletter

για να λαμβάνετε νέα, ιδέες & tips μάρκετινγκ!

Κατεβάστε την εφαρμογή

buttonapplestore
buttongoogleplay
Privacy Policy – Terms and Conditions
Copyright © 2025 E. Sarantaenas. All Rights Reserved.
    0

    €0,00

    • No translations available for this page
      ✕

      Σύνδεση

      Χάσατε τον κωδικό σας;

      ✕

      Καλάθι

      Ολοκλήρωση Παραγγελίας
      Συνεχίστε τις αγορές Καλάθι
      Χρησιμοποιούμε τις πληροφορίες που συλλέγονται μέσω cookies και παρόμοιων τεχνολογιών για να βελτιώσουμε την εμπειρία σας στην ιστοσελίδα μας, να αναλύσουμε τον τρόπο που τη χρησιμοποιείτε και για σκοπούς μάρκετινγκ.
      Τήρηση προσωπικών δεδομένων

      Οι ρυθμίσεις προσωπικού απορρήτου σας

      Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τα στοιχεία που συλλέγονται μέσω cookies και παρόμοιων τεχνολογιών για να βελτιώσουμε την εμπειρία σας στον ιστότοπό μας, να αναλύσουμε τον τρόπο χρήσης του και για διαφημιστικούς σκοπούς. Επειδή θαυμαστείτε το δικαίωμά σας στην προσωπική ζωή, μπορείτε να επιλέξετε να μην επιτρέπετε κάποιους τύπους cookies. Ωστόσο, η αποκλεισμός κάποιων τύπων cookies μπορεί να επηρεάσει την εμπειρία σας στον ιστότοπο και τις υπηρεσίες που μπορούμε να σας προσφέρουμε. Σε κάποιες περιπτώσεις, οι δεδομένα που προέρχονται από cookies κοινοποιούνται με τρίτους για λόγους ανάλυσης ή διαφήμισης. Μπορείτε να εκπαιδεύσετε το δικαίωμά σας να εξαιρεθείτε από το διαμοιρασμό και πάντα με την απενεργοποίηση των cookies.
      Τήρηση προσωπικών δεδομένων
      Απενεργοποίηση όλων Αποδοχή Όλων

      Διαχείριση προτιμήσεων συγκατάθεσης

      Απαραίτητο

      Πάντα ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΜΕΝΟ
      Αυτά τα cookies και τα scripts είναι απαραίτητα για να λειτουργεί η ιστοσελίδα και δεν μπορούν να απενεργοποιηθούν. Συνήθως ρυθμίζονται μόνο σε απάντηση σε ενέργειες που κάνετε, οι οποίες προσομοιώνουν αίτημα για υπηρεσίες, όπως την ρύθμιση των προτιμήσεων ιδιωτικού απορρήτου, την είσοδο ή την συμπλήρωση φόρμων. Μπορείτε να ρυθμίσετε τον browser σας να μπλοκάρει ή να σας ειδοποιεί για αυτά τα cookies, αλλά μερικά τμήματα της ιστοσελίδας δεν θα λειτουργούν. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν κανένα προσωπικά διακριτικά στοιχεία.

      Αναλυτικές

      Αυτά τα cookies και τα scripts επιτρέπουν σε εμάς να μετράμε τις επισκέψεις και τις πηγές των κινήσεων, έτσι ώστε να μετράμε και να βελτιώνουμε την απόδοση της ιστοσελίδας μας. Σας βοηθούν να ξέρουμε ποιες σελίδες είναι οι πιο και λιγότερο δημοφιλείς και να δούμε πως οι επισκέπτες κινούνται στην ιστοσελίδα. Όλες οι πληροφορίες που συλλέγονται από αυτά τα cookies είναι συγκεντρωμένες και επομένως ανώνυμες. Εάν δεν επιτρέψετε τα cookies και τα scripts, δεν θα ξέρουμε όταν επισκεφτήκατε την ιστοσελίδα μας.

      Ενσωματωμένα βίντεο

      Αυτά τα cookies και scripts μπορούν να εγκατασταθούν μέσω της ιστοσελίδας μας από εξωτερικές υπηρεσίες hosting βίντεο όπως το YouTube ή το Vimeo. Μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την παροχή περιεχομένου βίντεο στην ιστοσελίδα μας. Είναι δυνατό για τον παροχέα βίντεο να δημιουργήσει μια διάταξη των ενδιαφερόντων σας και να σας εμφανίσει σχετικές διαφημίσεις σε αυτή την ιστοσελίδα ή σε άλλες. Δεν αποθηκεύουν προσωπικές πληροφορίες απευθείας, αλλά βασίζονται στο να διευκρινίζουν μοναδικά τον φυλλομετρητή σας και τη συσκευή του διαδικτύου. Εάν δεν επιτρέπετε αυτά τα cookies ή scripts, είναι πιθανό η ενσωματωμένη βίντεο να μην λειτουργεί όπως αναμενόταν.

      Google Fonts

      Τα Google Fonts είναι μια βιβλιοθήκη υπηρεσιών ενσωμάτωσης γραμματοσειρών. Τα Google Fonts αποθηκεύονται στην CDN της Google. Η API των Google Fonts έχει σχεδιαστεί για να περιορίσει τη συλλογή, την αποθήκευση και τη χρήση των δεδομένων των τελικών χρηστών μόνο σε αυτό που είναι απαραίτητο για την εύκολη διανομή γραμματοσειρών. Η χρήση της API των Google Fonts δεν απαιτεί ταυτοποίηση. Καμία cookie δεν στέλνεται από τους επισκέπτες της ιστοσελίδας στην API των Google Fonts. Οι αιτήσεις στην API των Google Fonts γίνονται σε ειδικούς τομείς των πόρων, όπως τα fonts.googleapis.com ή τα fonts.gstatic.com. Αυτό σημαίνει ότι οι αιτήσεις γραμματοσειρών σας είναι ξεχωριστές και δεν περιέχουν καμία πιστοποίηση που στέλνετε στο google.com ενώ χρησιμοποιείτε άλλες υπηρεσίες της Google που απαιτούν ταυτοποίηση, όπως το Gmail.

      Μάρκετινγκ

      Αυτά τα cookies και τα scripts μπορεί να οριστούν μέσα από την ιστοσελίδα μας από τους συνεργάτες μας στην διαφήμιση. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν από αυτές τις εταιρείες για να δημιουργήσουν ένα προφίλ των ενδιαφερόντων σας και να σας εμφανίσουν σχετικές διαφημίσεις σε άλλες ιστοσελίδες. Δεν αποθηκεύουν άμεσα προσωπικές πληροφορίες, αλλά βασίζονται στην μοναδική αναγνώριση του προγράμματος περιήγησης και της συσκευής διαδικτύου σας. Αν δεν επιτρέψετε αυτά τα cookies και τα scripts, θα εμπειρεύεστε λιγότερη εξατομικευμένη διαφήμιση.

      Facebook Advanced Matching

      Η Προηγμένη Αντιστοίχιση του Facebook μπορεί να βελτιώσει την αφαίρεση των διαφημίσεων και την παρακολούθηση μετατροπών. Μπορεί να μας βοηθήσει να επιτευχθούν καλύτερα στοχευμένες προσαρμοσμένες ομάδες μέσω των διαφημίσεων μας. Όταν είναι δυνατό, θα μοιραστούμε με το Facebook κατακερματισμένες πληροφορίες όπως το όνομά σας, τηλέφωνο, email ή διεύθυνση.

      Facebook CAPI

      Τα Συμβάντα της Προηγμένης Αντιστοίχισης του Facebook (CAPI) μας βοηθούν να κατανοήσουμε καλύτερα πως αλληλεπιδράτε με τις ιστοσελίδες μας. Σας επιτρέπουν να μετρήσουμε την επίδραση των διαφημίσεων μας στις μετατροπές της ιστοσελίδας και να βελτιώσουν την στοχευμένη διαφήμιση μέσω προσαρμοσμένων ομάδων. Όταν είναι δυνατό, ίσως μοιραστούμε με το Facebook πληροφορίες όπως όνομα, email, τηλέφωνο, διεύθυνση.
      Επιβεβαιώνω τις επιλογές μου Αποδοχή Όλων Απενεργοποίηση όλων
      Verified by ConsentMagic
      X