MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)
  • Αρχική
  • CV
  • Υπηρεσίες
    • Μάρκετινγκ Προϊόντων
    • Μάρκετινγκ Υπηρεσιών
    • B2B Μάρκετινγκ
    • Personal Branding
    • Διευθυντής μάρκετινγκ (εξωτερικός)
    • Ψηφιακό Μάρκετινγκ
    • Marketing Plan
    • Social Media Content
    • Εξειδικευμένες υπηρεσίες
      • Έρευνες Μάρκετινγκ
      • F&B Consulting and Marketing
  • Βιβλία
    • 32 Φράσεις πελατών που αγαπάμε να μισούμε – Εκδόσεις Rosili
    • Η εργαλειοθήκη του σύγχρονου επιχειρηματία – Εκδόσεις Rosili
    • Το μάρκετινγκ της επιχείρησής σας! – Εκδόσεις Rosili
    • Το μάρκετινγκ σε 10 + 2 ερωτήσεις
    • Η Συμπεριφορά του Καταναλωτή
    • 16 Μυστικά επιτυχίας για το Μάρκετινγκ
    • 9+1 ερωτήσεις για την επιχείρηση
  • Σεμινάρια & Ομιλίες
    • Σεμινάρια
      • Σεμινάρια Μάρκετινγκ
        • Webinar: Η Σιωπηλή Δύναμη της Επιρροής στις Πωλήσεις
        • Free Mini Webinar: Στρατηγικές Αποτελεσματικής Τιμολόγησης Υπηρεσιών
        • Summer Business Camp 2024
        • Online Marketing Masterclass & Consulting On Demand
        • Webinar: Τεχνικές Τηλεφωνικών Πωλήσεων
        • Webinar: 3 & 4 τεχνικές για περισσότερες πωλήσεις
        • Webinar: Η ψυχολογία του σύγχρονου πελάτη!
        • Webinar: Διαχειριστείτε την κριτική!
      • Εκπαίδευση Προσωπικού
    • Ομιλίες
      • 2025 – Ομιλία Αθήνα: Ανακαλύπτοντας τις Αόρατες Τάσεις του Marketing
      • 2025 – Ομιλία Θεσσαλονίκη: Ανακαλύπτοντας τις Αόρατες Τάσεις του Marketing
      • Ομιλία Θεσσαλονίκη: Τάσεις Μάρκετινγκ 2024. Ανοίξτε το δρόμο για νέους πελάτες!
      • Ομιλία Αθήνα: Τάσεις Μάρκετινγκ 2024. Ανοίξτε το δρόμο για νέους πελάτες!
      • Ομιλία: 2023 – 5 έξυπνες δράσεις μάρκετινγκ για απόκτηση νέων πελατών
      • ΕΕΘ Masterclasses
      • Workshop: 2022: Τεχνικές Πωλήσεων & Μάρκετινγκ
      • Ομιλία: Δράση σήμερα, ανάπτυξη αύριο!
      • Videos ομιλιών
    • Πρόγραμμα Ομιλιών – Σεμιναρίων
      • Πρόγραμμα Ομιλιών – Σεμιναρίων (πριν το 2022)
  • e-Shop
  • ΜΜΕ
    • TV
      • Αρχείο Εκπομπών TV
    • Podcasts
    • Συνεντεύξεις
    • Radio
      • Αρχείο Εκπομπών Alpha Radio 989
      • Kanali 1
        • Αρχείο Εκπομπών Radio Κανάλι 1
      • Amagi Radio
  • App
  • Πελάτες
    • Testimonials Πελατών
  • Άρθρα
  • Contact
  • Αγγλικα
  • Ελληνικα
0

€0,00

✕

“Ρώτησα ένα φίλο που ξέρει” – Φράσεις πελατών που αγαπάμε να μισούμε.

Author Θέμης Σαρανταένας at 1 Νοεμβρίου 2021
Ρώτησα ένα φίλο που ξέρει

Φράσεις πελατών που αγαπάμε να μισούμε.

Η επιτυχία απροσδόκητη. Η συμμετοχή αθρόα. Η συνέχεια εγγυημένη!

Η αγαπημένη σας σειρά άρθρων “φράσεις πελατών που αγαπάμε να μισούμε” συνεχίζει για μία ακόμη χρονιά να ψυχαγωγεί αλλά και να προβληματίζει. Για τη σημερινή φράση ευχαριστώ την interior designer Μαρία Κ. Η φράση που μου πρότεινε:

“Ρώτησα ένα φίλο που ξέρει”

Να μη σας πω τώρα τι ξέρει.

Ρώτησα ένα φίλο που ξέρει

Αυτός που ξέρει και δεν ξέρει πώς δεν ξέρει

Υπάρχει μία πανάρχαια περσική παροιμία, ιδιαίτερα ψαγμένη, που λέει τα εξής:

“Αυτός που δεν ξέρει και δεν ξέρει πώς δεν ξέρει είναι ανόητος. Απόφυγέ τον.
Αυτός που δεν ξέρει και ξέρει πώς δεν ξέρει είναι παιδί. Μόρφωσέ το.
Αυτός που ξέρει και δεν ξέρει πως ξέρει είναι παραπλανημένος. Δείξε του το δρόμο.
Αυτός που ξέρει και ξέρει πώς ξέρει είναι σοφός. Ακολούθησέ τον.”

Όμως, οι Πέρσες της αρχαιότητας δεν μας άφησαν παρακαταθήκη για το τι είναι αυτός που δεν ξέρει και ρωτάει ένα φίλο που ξέρει! Δείτε στο άρθρο μου που ακολουθεί την ανάλυση της συγκεκριμένης φράσεις καθώς και το τι ακριβώς εννοεί, πίσω από τις γραμμές, όποιος τη λέει.

Κάποιες φράσεις ακούγονται μόνο στο επιχειρείν

Πρώτα από όλα, θέλω να φανταστείτε ένα υποθετικό σενάριο. Σε ένα ιατρείο, ένας φτασμένος πνευμονολόγος εξηγεί στον ασθενή του ότι η γριπώδης συνδρομή από την οποία πάσχει οφείλεται σε ιό (όχι μικρόβιο) και ως εκ τούτου, δεν χρειάζεται αντιβίωση. Η αντιβίωση δεν δρα εναντίον ιών.

Στην πραγματικότητα μάλιστα, η αντιβίωση όχι μόνο δεν θα κάνει απολύτως τίποτα, αλλά η αλόγιστη χρήση της μπορεί να είναι και επιβλαβής για το μέλλον, καθώς ευθύνεται για τα σούπερ ανθεκτικά μικρόβια. Μετά από αυτό το λογύδριο του πνευμονολόγου, ο ασθενής αναστενάζει, κοιτάζει τον γιατρό στα μάτια και με ειλικρίνεια του απαντά: “Γιατρέ μου, σας ευχαριστώ, αλλά πρέπει οπωσδήποτε να πάρω αντιβίωση. Ρώτησα ένα φίλο που ξέρει”.

Χαμογελάτε ή γελάτε; Σας φαίνεται αδιανόητο; Και έτσι είναι. Κάποιες φράσεις ακούγονται μόνο από πελάτες! Δυστυχώς, το επιχειρείν, που τόσο αγαπάμε, έχει τις μαγικές του στιγμές, αλλά και αυτές στις οποίες πρέπει να είστε προικισμένοι με ΤΕΡΑΣΤΙΑ υπομονή. Και ο “φίλος που ξέρει” είναι μία από αυτές τις περιπτώσεις.

Πάνω από όλα, ανασφάλεια

Τι υποδηλώνει όμως στην πραγματικότητα αυτή η φράση; Είναι ξεκάθαρο. Έχετε να κάνετε με τον ανασφαλή εκείνο τύπο πελάτη που αμφισβητεί τα πάντα, δεν δέχεται τη γνώμη του ειδικού (προτιμά αυτή του φίλου του) και όταν έρθει η στιγμή της τελικής απόφασης για συνεργασία θα διαπιστώσετε ότι “εκατό μέρες κοσκινίζει” και όχι δέκα. Το πρόβλημα δεν είναι σε εσάς που κάνετε τη δουλειά σας όσο πιο επαγγελματικά μπορείτε. Το πρόβλημα είναι στον πελάτη.

Πώς να αντιδράσετε

Είναι προφανές ότι εσείς έχετε κάνει την τοποθέτηση Α επί του θέματος και ο φίλος του πελάτη την τοποθέτηση Β – εάν ο φίλος συμφωνούσε μαζί σας, ο πελάτης δεν θα το ανέφερε καν. Ακόμη, το πιο πιθανό είναι η συζήτηση του πελάτη με τον φίλο του να έγινε σε κάποιο τραπέζι ταβέρνας στα Καλύβια εν μέσω ρουμελιώτικου κοκορετσιού, μερακλίδικου σπληνάντερου και σταβλίσιας μοσχαρίσιας (ή μπορεί και σε café στο Κολωνάκι, δεν έχει σημασία).

Το πρώτο που σας συστήνω να κάνετε είναι να ζητήσετε, ευγενικά, τα credentials του ευρυμαθούς φίλου. Είναι συνάδελφός σας; Δραστηριοποιείται στο industry; Με ποιον τρόπο ξέρει; Πόσες παρόμοιες δουλειές με τη δική σας έχει αναλάβει; Για να έχουμε ένα μέτρο σύγκρισης βρε αδερφέ!

Ανάλογα με την απάντηση του πελάτη σας, σας προτείνω Plan B και Plan C.

Plan B

Εάν ο πελάτης, μετά από μία τόσο λογική και ψύχραιμη τοποθέτηση από εσάς, καταλάβει ότι μάλλον έχει κάνει “πατάτα”, είναι πιθανόν να ξεπεράσει το θέμα και να βάλει τον φίλο στο χρονοντούλαπο της ιστορίας. Εν τοιαύτη περιπτώσει, είναι πιθανόν τελικά, να συνεργαστείτε – ή αν ήδη συνεργάζεστε, να συνεχίσετε.

Plan C

Εάν ο πελάτης σας αντιδράσει αρνητικά, σχεδόν προσβεβλημένος για το ότι τολμήσατε να αμφισβητήσετε τα διαπιστευτήρια αυτού του πάνσοφου φίλου και σας δείξει ξεκάθαρα ότι τα χρόνια σπουδών σας, οι δεκαετίες εμπειρίας σας στη δουλειά και τα εκατοντάδες project pου έχετε αναλάβει, δεν μετράνε μία μπροστά στη γνώμη του φίλου που ξέρει, τότε σας προτείνω το Plan C.

Plan C = C-κω και φύγε.

Εάν έχετε και εσείς κάποια φράση πελάτη σας που “αγαπάτε να μισείτε”, στείλτε τη μου εδώ και είναι πιθανόν να γράψω ένα άρθρο για αυτήν!

Ενδιαφέροντα άρθρα

3 ανορθόδοξες τεχνικές πώλησης που δουλεύουν.
16 Ιουνίου 2025

Άσπρη γάτα – μαύρη γάτα!


Διαβάστε περισσότερα
Προσλαμβάνετε στελέχη στο μάρκετινγκ; Τι ερωτήσεις να κάνετε.
5 Ιουνίου 2025

Καλέ μου άνθρωπε, ξέρεις από μάρκετινγκ;


Διαβάστε περισσότερα
Συμβουλές για διαχείριση κρίσεων
19 Μαΐου 2025

Μην πιαστείτε απροετοίμαστοι στην επόμενη κρίση!


Διαβάστε περισσότερα

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Διακρίσεις

Πιστοποιημένος Senior Consultant από τον ΣΕΣΜΑ
Μέλος της Διεθνούς Μένσα
Πιστοποιημένος
Social Media Marketing Associate CSMA
Μέλος του Συνδέσμου Συμβούλων    Επιχειρήσεων (ΣΥΠΕΠ)
Best Marketing Consultant 2019
Best Marketing Consultant 2021
Best Aesthetics Marketing Consultant 2022
Visionary Marketing Consultant Award 2025

Επικοινωνία

Αθήνα: +30 2117706299

Θεσσαλονίκη: +30 2311118477‬

Social Media

Αριθμός Γ.Ε.ΜΗ:

122524803000

Εγγραφείτε στο Newsletter

για να λαμβάνετε νέα, ιδέες & tips μάρκετινγκ!

Κατεβάστε την εφαρμογή

buttonapplestore
buttongoogleplay
Privacy Policy – Terms and Conditions
Copyright © 2025 E. Sarantaenas. All Rights Reserved.
    0

    €0,00

    • No translations available for this page
      ✕

      Σύνδεση

      Χάσατε τον κωδικό σας;

      ✕

      Καλάθι

      Ολοκλήρωση Παραγγελίας
      Συνεχίστε τις αγορές Καλάθι
      Χρησιμοποιούμε τις πληροφορίες που συλλέγονται μέσω cookies και παρόμοιων τεχνολογιών για να βελτιώσουμε την εμπειρία σας στην ιστοσελίδα μας, να αναλύσουμε τον τρόπο που τη χρησιμοποιείτε και για σκοπούς μάρκετινγκ.
      Τήρηση προσωπικών δεδομένων

      Οι ρυθμίσεις προσωπικού απορρήτου σας

      Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τα στοιχεία που συλλέγονται μέσω cookies και παρόμοιων τεχνολογιών για να βελτιώσουμε την εμπειρία σας στον ιστότοπό μας, να αναλύσουμε τον τρόπο χρήσης του και για διαφημιστικούς σκοπούς. Επειδή θαυμαστείτε το δικαίωμά σας στην προσωπική ζωή, μπορείτε να επιλέξετε να μην επιτρέπετε κάποιους τύπους cookies. Ωστόσο, η αποκλεισμός κάποιων τύπων cookies μπορεί να επηρεάσει την εμπειρία σας στον ιστότοπο και τις υπηρεσίες που μπορούμε να σας προσφέρουμε. Σε κάποιες περιπτώσεις, οι δεδομένα που προέρχονται από cookies κοινοποιούνται με τρίτους για λόγους ανάλυσης ή διαφήμισης. Μπορείτε να εκπαιδεύσετε το δικαίωμά σας να εξαιρεθείτε από το διαμοιρασμό και πάντα με την απενεργοποίηση των cookies.
      Τήρηση προσωπικών δεδομένων
      Απενεργοποίηση όλων Αποδοχή Όλων

      Διαχείριση προτιμήσεων συγκατάθεσης

      Απαραίτητο

      Πάντα ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΜΕΝΟ
      Αυτά τα cookies και τα scripts είναι απαραίτητα για να λειτουργεί η ιστοσελίδα και δεν μπορούν να απενεργοποιηθούν. Συνήθως ρυθμίζονται μόνο σε απάντηση σε ενέργειες που κάνετε, οι οποίες προσομοιώνουν αίτημα για υπηρεσίες, όπως την ρύθμιση των προτιμήσεων ιδιωτικού απορρήτου, την είσοδο ή την συμπλήρωση φόρμων. Μπορείτε να ρυθμίσετε τον browser σας να μπλοκάρει ή να σας ειδοποιεί για αυτά τα cookies, αλλά μερικά τμήματα της ιστοσελίδας δεν θα λειτουργούν. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν κανένα προσωπικά διακριτικά στοιχεία.

      Αναλυτικές

      Αυτά τα cookies και τα scripts επιτρέπουν σε εμάς να μετράμε τις επισκέψεις και τις πηγές των κινήσεων, έτσι ώστε να μετράμε και να βελτιώνουμε την απόδοση της ιστοσελίδας μας. Σας βοηθούν να ξέρουμε ποιες σελίδες είναι οι πιο και λιγότερο δημοφιλείς και να δούμε πως οι επισκέπτες κινούνται στην ιστοσελίδα. Όλες οι πληροφορίες που συλλέγονται από αυτά τα cookies είναι συγκεντρωμένες και επομένως ανώνυμες. Εάν δεν επιτρέψετε τα cookies και τα scripts, δεν θα ξέρουμε όταν επισκεφτήκατε την ιστοσελίδα μας.

      Ενσωματωμένα βίντεο

      Αυτά τα cookies και scripts μπορούν να εγκατασταθούν μέσω της ιστοσελίδας μας από εξωτερικές υπηρεσίες hosting βίντεο όπως το YouTube ή το Vimeo. Μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την παροχή περιεχομένου βίντεο στην ιστοσελίδα μας. Είναι δυνατό για τον παροχέα βίντεο να δημιουργήσει μια διάταξη των ενδιαφερόντων σας και να σας εμφανίσει σχετικές διαφημίσεις σε αυτή την ιστοσελίδα ή σε άλλες. Δεν αποθηκεύουν προσωπικές πληροφορίες απευθείας, αλλά βασίζονται στο να διευκρινίζουν μοναδικά τον φυλλομετρητή σας και τη συσκευή του διαδικτύου. Εάν δεν επιτρέπετε αυτά τα cookies ή scripts, είναι πιθανό η ενσωματωμένη βίντεο να μην λειτουργεί όπως αναμενόταν.

      Google Fonts

      Τα Google Fonts είναι μια βιβλιοθήκη υπηρεσιών ενσωμάτωσης γραμματοσειρών. Τα Google Fonts αποθηκεύονται στην CDN της Google. Η API των Google Fonts έχει σχεδιαστεί για να περιορίσει τη συλλογή, την αποθήκευση και τη χρήση των δεδομένων των τελικών χρηστών μόνο σε αυτό που είναι απαραίτητο για την εύκολη διανομή γραμματοσειρών. Η χρήση της API των Google Fonts δεν απαιτεί ταυτοποίηση. Καμία cookie δεν στέλνεται από τους επισκέπτες της ιστοσελίδας στην API των Google Fonts. Οι αιτήσεις στην API των Google Fonts γίνονται σε ειδικούς τομείς των πόρων, όπως τα fonts.googleapis.com ή τα fonts.gstatic.com. Αυτό σημαίνει ότι οι αιτήσεις γραμματοσειρών σας είναι ξεχωριστές και δεν περιέχουν καμία πιστοποίηση που στέλνετε στο google.com ενώ χρησιμοποιείτε άλλες υπηρεσίες της Google που απαιτούν ταυτοποίηση, όπως το Gmail.

      Μάρκετινγκ

      Αυτά τα cookies και τα scripts μπορεί να οριστούν μέσα από την ιστοσελίδα μας από τους συνεργάτες μας στην διαφήμιση. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν από αυτές τις εταιρείες για να δημιουργήσουν ένα προφίλ των ενδιαφερόντων σας και να σας εμφανίσουν σχετικές διαφημίσεις σε άλλες ιστοσελίδες. Δεν αποθηκεύουν άμεσα προσωπικές πληροφορίες, αλλά βασίζονται στην μοναδική αναγνώριση του προγράμματος περιήγησης και της συσκευής διαδικτύου σας. Αν δεν επιτρέψετε αυτά τα cookies και τα scripts, θα εμπειρεύεστε λιγότερη εξατομικευμένη διαφήμιση.

      Facebook Advanced Matching

      Η Προηγμένη Αντιστοίχιση του Facebook μπορεί να βελτιώσει την αφαίρεση των διαφημίσεων και την παρακολούθηση μετατροπών. Μπορεί να μας βοηθήσει να επιτευχθούν καλύτερα στοχευμένες προσαρμοσμένες ομάδες μέσω των διαφημίσεων μας. Όταν είναι δυνατό, θα μοιραστούμε με το Facebook κατακερματισμένες πληροφορίες όπως το όνομά σας, τηλέφωνο, email ή διεύθυνση.

      Facebook CAPI

      Τα Συμβάντα της Προηγμένης Αντιστοίχισης του Facebook (CAPI) μας βοηθούν να κατανοήσουμε καλύτερα πως αλληλεπιδράτε με τις ιστοσελίδες μας. Σας επιτρέπουν να μετρήσουμε την επίδραση των διαφημίσεων μας στις μετατροπές της ιστοσελίδας και να βελτιώσουν την στοχευμένη διαφήμιση μέσω προσαρμοσμένων ομάδων. Όταν είναι δυνατό, ίσως μοιραστούμε με το Facebook πληροφορίες όπως όνομα, email, τηλέφωνο, διεύθυνση.
      Επιβεβαιώνω τις επιλογές μου Αποδοχή Όλων Απενεργοποίηση όλων
      Verified by ConsentMagic
      X