MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)
  • Αρχική
  • CV
  • Υπηρεσίες
    • Μάρκετινγκ Προϊόντων
    • Μάρκετινγκ Υπηρεσιών
    • B2B Μάρκετινγκ
    • Personal Branding
    • Διευθυντής μάρκετινγκ (εξωτερικός)
    • Ψηφιακό Μάρκετινγκ
    • Marketing Plan
    • Social Media Content
    • Εξειδικευμένες υπηρεσίες
      • Έρευνες Μάρκετινγκ
      • F&B Consulting and Marketing
  • Βιβλία
    • 32 Φράσεις πελατών που αγαπάμε να μισούμε – Εκδόσεις Rosili
    • Η εργαλειοθήκη του σύγχρονου επιχειρηματία – Εκδόσεις Rosili
    • Το μάρκετινγκ της επιχείρησής σας! – Εκδόσεις Rosili
    • Το μάρκετινγκ σε 10 + 2 ερωτήσεις
    • Η Συμπεριφορά του Καταναλωτή
    • 16 Μυστικά επιτυχίας για το Μάρκετινγκ
    • 9+1 ερωτήσεις για την επιχείρηση
  • Σεμινάρια & Ομιλίες
    • Σεμινάρια
      • Σεμινάρια Μάρκετινγκ
        • Webinar: Η Σιωπηλή Δύναμη της Επιρροής στις Πωλήσεις
        • Free Mini Webinar: Στρατηγικές Αποτελεσματικής Τιμολόγησης Υπηρεσιών
        • Summer Business Camp 2024
        • Online Marketing Masterclass & Consulting On Demand
        • Webinar: Τεχνικές Τηλεφωνικών Πωλήσεων
        • Webinar: 3 & 4 τεχνικές για περισσότερες πωλήσεις
        • Webinar: Η ψυχολογία του σύγχρονου πελάτη!
        • Webinar: Διαχειριστείτε την κριτική!
      • Εκπαίδευση Προσωπικού
    • Ομιλίες
      • 2025 – Ομιλία Αθήνα: Ανακαλύπτοντας τις Αόρατες Τάσεις του Marketing
      • 2025 – Ομιλία Θεσσαλονίκη: Ανακαλύπτοντας τις Αόρατες Τάσεις του Marketing
      • Ομιλία Θεσσαλονίκη: Τάσεις Μάρκετινγκ 2024. Ανοίξτε το δρόμο για νέους πελάτες!
      • Ομιλία Αθήνα: Τάσεις Μάρκετινγκ 2024. Ανοίξτε το δρόμο για νέους πελάτες!
      • Ομιλία: 2023 – 5 έξυπνες δράσεις μάρκετινγκ για απόκτηση νέων πελατών
      • ΕΕΘ Masterclasses
      • Workshop: 2022: Τεχνικές Πωλήσεων & Μάρκετινγκ
      • Ομιλία: Δράση σήμερα, ανάπτυξη αύριο!
      • Videos ομιλιών
    • Πρόγραμμα Ομιλιών – Σεμιναρίων
      • Πρόγραμμα Ομιλιών – Σεμιναρίων (πριν το 2022)
  • e-Shop
  • ΜΜΕ
    • TV
      • Αρχείο Εκπομπών TV
    • Podcasts
    • Συνεντεύξεις
    • Radio
      • Αρχείο Εκπομπών Alpha Radio 989
      • Kanali 1
        • Αρχείο Εκπομπών Radio Κανάλι 1
      • Amagi Radio
  • App
  • Πελάτες
    • Testimonials Πελατών
  • Άρθρα
  • Contact
  • Αγγλικα
  • Ελληνικα
0

€0,00

✕

Πώς να γράψετε μια αποτελεσματική επιστολή πωλήσεων: 11 συμβουλές

Author Θέμης Σαρανταένας at 20 Νοεμβρίου 2013
Θέμης Σαρανταένας Σύμβουλος Μάρκετινγκ Επιτυχημένη Πώληση

Ένα από τα εργαλεία του μάρκετινγκ, που ακόμα χρησιμοποιείται από μερικές μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις είναι οι επιστολές πωλήσεων. Καθώς η επιστολή πωλήσεων είναι ένας κλασσικός και παραδοσιακός τρόπος προσέγγισης των πελατών μιας επιχείρησης, και άρα είναι και πολυ-χρησιμοποιημένος, πρέπει να είμαστε πολύ προσεκτικοί όταν τον χρησιμοποιούμε ώστε να είμαστε αποτελεσματικοί. Διαβάστε 11 βασικές συμβουλές που θα σας βοηθήσουν να ετοιμάσετε μια επιτυχημένη επιστολή πωλήσεων!

Θέμης Σαρανταένας Σύμβουλος Μάρκετινγκ Επιτυχημένη Πώληση

Ανασημοσίευση: από το eea.gr (Επαγγελματικό Επιμελητήριο Αθηνών) 21.11.13

eea.gr Θέμης Σαρανταένας Πωλήσεις

Ένα από τα εργαλεία του μάρκετινγκ, που ακόμα χρησιμοποιείται από μερικές μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις είναι οι επιστολές πωλήσεων. Συνήθως συνοδεύουν ένα εταιρικό έντυπο ή τον δειγματισμό του προϊόντος και χρησιμοποιούνται κυρίως μέσω ταχυδρομικής αποστολής (direct mailing). Καθώς η επιστολή πωλήσεων είναι ένας κλασσικός και παραδοσιακός τρόπος προσέγγισης των πελατών μιας επιχείρησης, και άρα είναι και πολυ-χρησιμοποιημένος, πρέπει να είμαστε πολύ προσεκτικοί όταν τον χρησιμοποιούμε ώστε να είμαστε αποτελεσματικοί. Παρακάτω θα βρείτε 11 βασικές συμβουλές για μια επιτυχημένη επιστολή πωλήσεων. Να σημειώσω εδώ πως αυτά που ισχύουν για μια έντυπη επιστολή πωλήσεων δεν ισχύουν ακριβώς όταν επιθυμούμε να γράψουμε ένα διαφημιστικό email ή ένα email πωλήσεων/ newsletter. Εκεί οι κανόνες αλλάζουν καθώς μιλάμε για online επικοινωνία.

Ας ξεκινήσουμε από ένα μικρό παράδειγμα!

Πραγματική (και ελαφρώς τροποποιημένη) επιστολή πώλησης:

“Τίτλος: Μέσα σε μια δεκαετία η εταιρία μου ΧΧΧΧΧ τελικά βγάζει κέρδη.

Γράφω για να σας ενημερώσω για την καταπληκτική καφετιέρα που έχω και εμπορεύομαι! Πρώτα απ ‘όλα, ξέρω ότι είναι πραγματικά μοναδική, γιατί πέρασα χρόνια μελετώντας τις καφετιέρες – κάθε είδους: από βραδείας εγχύσεως μέχρι ηλεκτρικές. Συνέχισα την έρευνα μου στις εμπορικές καφετιέρες, και έμαθα όλα τα πιθανά μυστικά για αυτές. Τώρα, επτά χρόνια αργότερα, είμαι έτοιμος να σας αποκαλύψω τα αποτελέσματα της έρευνάς μου. Έχω όντως δημιουργήσει την καφετιέρα TEC CAFE και, τολμώ να σας πω, ότι δεν συγκρίνεται με καμία άλλη καφετέρια!”

Πώς σας φαίνεται αυτή η επιστολή; Ποιο είναι το λάθος της; Σχεδόν τα πάντα!

Ξεκινώντας από τον τίτλο. Ο τίτλος είναι σχετικός με τον συγγραφέα και δεν μιλάει για τον πελάτη. Ακόμα δεν είναι ευρηματικός τίτλος με αποτέλεσμα να μην κινεί το ενδιαφέρον του αναγνώστη να διαβάσει την επιστολή. Έτσι οι πιθανοί πελάτες θα χαθούν. Είναι ένας βαρετός και ανιαρός τίτλος. Άρα Συμβουλή 1: Πάντα βρίσκουμε έξυπνους και ενδιαφέροντες πελατοκεντρικούς τίτλους!

Στο κείμενο, χρησιμοποιεί τη διάλεκτο των επιχειρήσεων – “R & D” για την έρευνα και την ανάπτυξη – για να έχει ένα τόνο εμπιστευτικών πληροφοριών της βιομηχανίας. Στην πραγματικότητα η χρήση δύσκολων όρων και τεχνικών ορολογιών προκαλεί σύγχυση σε ορισμένους καταναλωτές και τους αφήνει αδιάφορους γενικά. Ακόμα το κείμενο τονίζει όλα τα λάθος πράγματα και δεν τεκμηριώνει τα χρόνια της έρευνας με αποτέλεσμα να μην είναι πειστική. Συμβουλή 2: Χρησιμοποιούμε απλή γλώσσα, προσιτή και κατανοητή, πάντα αναλόγως σε ποιόν απευθυνόμαστε (ποιο είναι το κοινό στόχος μας: target group) και τεκμηριώνουμε επακριβώς ό,τι αναφέρουμε στο κείμενο!

Εκτός από έναν ισχυρό τίτλο, η επιστολή θα πρέπει να έχει σαφή επιδιωκόμενο στόχο. Μια επιτυχημένη επιστολή πωλήσεων πρέπει να τραβήξει την προσοχή του παραλήπτη με μια συναρπαστική υπόσχεση και στη συνέχεια να την τεκμηριώσει. Ουσιαστικά πρέπει να κερδίσετε την εμπιστοσύνη του αναγνώστη. Θα πρέπει να κάνετε χρήση του “εσύ” και “σας” – έτσι ώστε οι ανάγκες του πελάτη να έρχονται πρώτα, και ύστερα η επιθυμία σας να πουληθεί κάτι. Συμβουλή 3: Πάντα ενημερώνουμε τον αναγνώστη για το όφελος που θα έχει με την αγορά του προϊόντος/υπηρεσίας μας. ΠΡΟΣΟΧΗ! Δεν υποσχόμαστε περισσότερα από αυτά που μπορούμε να προσφέρουμε!

Όπως στις περισσότερες “call-2-action” ενέργειες μάρκετινγκ πρέπει να υπάρχει επιβράβευση του αναγνώστη, σε αντάλλαγμα για το χρόνο και την προσοχή για το διάβασμα της επιστολής. Συμβουλή 4: Πάντα δίνετε στον αναγνώστη ένα “δωράκι” ή προσφορά σε συνάρτηση με το προϊόν/ υπηρεσία ή ακόμα και μια παροxή τύπου “δωρεάν εφαρμογή / παρουσίαση” (Πάντα με προσοχή στο προϊόν/υπηρεσία που παρέχετε και στις αξίες του)

Πριν από την εγγραφή κάθε επιστολής πωλήσεων, φυσικά, πρέπει να κάνετε μια προεργασία για την απόκτηση και την ανάλυση των κατάλληλων πελατών που θέλετε να προσεγγίσετε. Άρα είναι σημαντικό να γνωρίζετε εκ των προτέρων σε ποιον θέλετε να απευθυνθείτε. Στο μάρκετινγκ αυτό είναι το γνωστό target group. Μ’ αυτό τον τρόπο θα μιλήσετε στη γλώσσα του και… θα σας καταλάβει! Συμβουλή 5: H βάση της επιστολής πωλήσεων είναι το target group στο οποίο απευθύνεστε! Ξεκινήστε απαντώντας στην ερώτηση : ” Σε ποιόν θέλω να μιλήσω; Ποιός είναι ο κατάλληλος πελάτης για το προϊόν/υπηρεσία μου;”

Μην ξεχνάτε πως ο σκοπός της επιστολής είναι να φτάσει σε συγκεκριμένους παραλήπτες, ονομαστικά, γι αυτό και στα ελληνικά ονομάζεται άμεσο μάρκετινγκ (direct marketing). Οι μπροσούρες ή τα φυλλάδια, ωστόσο, είναι μεν γυαλιστερά , αλλά έχουν την τάση να είναι απρόσωπα και μπορεί να απορριφθούν ως ενοχλητική αλληλογραφία ή να μην ληφθούν υπόψη από τον παραλήπτη. Αντίθετα, οι επιστολές πωλήσεων να απευθύνονται στον πελάτη με το όνομα του και κατ’ επέκταση στις ανάγκες του. Συμβουλή 6: Οι επιστολές πωλήσεων πρέπει να είναι ονομαστικές. Άρα πάντα ξεκινάτε την επιστολή με μια προσφώνηση τύπου “Αγαπητέ κ. Παπαδόπουλε…..”

Θέμης Σαρανταένας Σύμβουλος Μάρκετινγκ Επιτυχημένη Πώληση

Σημαντικό ακόμα είναι να ενημερώνετε πάντα τον παραλήπτη τι πρέπει μετά τη λήψη της επιστολής. Πχ. “καλέστε μας στο 210-ΧΧΧΧΧ” ή “επισκεφθείτε την ιστοσελίδα για περισσότερες πληροφορίες” Συμβουλή 7: Καθοδηγήστε τον πελάτη στην επιχείρησή σας. Δώστε του όλα τα στοιχεία επικοινωνίας για να έχει εύκαιρα και να επικοινωνήσει ευκολότερα μαζί σας.

Οι πελάτες μας λαμβάνουν καθημερινά πολλές επιστολές. Ένα από τα πλεονεκτήματα της επιστολής πωλήσεων είναι η προοπτική για μια μελλοντική δράση. Εκπληκτικές επιστολές -μερικές φορές καταλήγουν σε μια πόρτα του ψυγείου ή ένα πίνακα ανακοινώσεων για πολύ καιρό! Προτείνεται να περιλαμβάνετε στις επιστολές σας λόγους για τους οποίους οι πελάτες σας θα θέλουν να περάσουν περισσότερο χρόνο με την επιστολή σας και ως εκ τούτου περισσότερο χρόνο εξετάζοντας την προσφορά σας. Για παράδειγμα, μια υπηρεσία επισκευής υπολογιστή μπορεί να περιλαμβάνει τις 10 πρώτες συμβουλές για τη συντήρηση του υπολογιστή. Συμβουλή 8: Κάντε την αξέχαστη!

Η εμφάνιση και στην επιστολή πωλήσεων παίζει σημαντικό ρόλο. Δώστε έμφαση στη καλή εμφάνιση. Μπορείτε να δημιουργήσετε εύκολα πρότυπη επαγγελματική εμφάνιση για τις πωλήσεις, με διάφορα προγράμματα επεξεργασίας κειμένου που υπάρχουν στην αγορά για του υπολογιστές και μην αγνοήσετε να χρησιμοποιήσετε το της εταιρείας σας, το branding και τα χρώματα της εταιρικής σας ταυτότητας. Συμβουλή 9: Δώστε στην επιστολή μια ωραία εικόνα και κάντε ξεκάθαρα εικαστικά πως η επιστολής αυτή, είναι “προέκταση” της επιχείρησής σας!

Τελικός στόχος κάθε επικοινωνίας με τους πελάτες μας είναι το χτίσιμο μιας μακροχρόνιας σχέσης και όχι να τον πιέσει σε μια πώληση με έκπτωση ή προσφορά. Χρησιμοποιήστε την επιστολή σας για να διερευνήσετε εάν μπορείτε να λύσετε τα προβλήματα του πελάτη ή την κάλυψη των αναγκών του. Προσπαθήστε να δημιουργήσετε μια σχέση που θα διαρκέσει στο μέλλον. Συμβουλή 10: Σε κάθε επιστολή που ετοιμάζετε, να σκέφτεστε το αύριο και όχι το σήμερα!

Κλείνοντας, όταν σχεδιάζετε μια επιστολή πωλήσεων, πριν την στείλετε στους περισσότερους πελάτες σας, στείλτε μερικές επιστολές σε μικρές ομάδες στόχους πελατών. Έτσι θα δείτε την ανταπόκριση και θα προσαρμόσετε τα κείμενα ανάλογα. Συμβουλή 11: Τεστ, Τεστ, Τεστ!

Καλή Επιτυχία!

Ενδιαφέροντα άρθρα

Η εμπειρία του πελάτη είναι η πρόκληση του μέλλοντος.
7 Ιουλίου 2025

CX. Τα πιο σημαντικά γράμματα στο αλφάβητο του επιχειρείν.


Διαβάστε περισσότερα
Ήρεμα μιλάω: Εισαγωγή στο Marketing. Back to basics.
27 Ιουνίου 2025

Ήρεμα μιλάω: Εισαγωγή στο Marketing. Back to basics.


Διαβάστε περισσότερα
3 ανορθόδοξες τεχνικές πώλησης που δουλεύουν.
16 Ιουνίου 2025

Άσπρη γάτα – μαύρη γάτα!


Διαβάστε περισσότερα

1 Comment

  1. Ο/Η ΒΑΣΙΛΙΣ ΜΑΧΑς λέει:
    1 Ιουλίου 2014 στις 17:20

    Αγαπητε Κυριε γεια σας
    Ονομαζομε Μαχας Βασιλης και εκπροσωπω την εταιρια XXXXX XXXXXXXXXXX Α.Β.Ε.Ε.μια απο της μεγαλυτερες οικογενειακες και πιο παλαιες επιχειρησεις που δραστηριοποιειται πλεον των 40 χρονων στην επεξεργασια,τυποποιηση και εξαγωγη επιτραπεζιων XXXXX.
    Αναζητω την συνεργασια σας με σιγουρο οφελος για εσας και τους πελατες σας.
    Εγγυηση αυτων αποτελη το οραμα και ο στοχος μας που δεν ειναι αλλος απο την αριστη ποιοτητα παραγωγης μας με σεβασμο στο περιβαλλον και η συνεχης αναπτυξη της εταιρειας στην εξαγωγικη της δραστηριοτητα σε 6 ηπειρους.Σας αποστελω πληροφοριες εντος συννημενων.

    ευχαριστω
    ΒΑΣΙΛΗΣ ΜΑΧΑΣ

    Απάντηση

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Διακρίσεις

Πιστοποιημένος Senior Consultant από τον ΣΕΣΜΑ
Μέλος της Διεθνούς Μένσα
Πιστοποιημένος
Social Media Marketing Associate CSMA
Μέλος του Συνδέσμου Συμβούλων    Επιχειρήσεων (ΣΥΠΕΠ)
Best Marketing Consultant 2019
Best Marketing Consultant 2021
Best Aesthetics Marketing Consultant 2022
Visionary Marketing Consultant Award 2025

Επικοινωνία

Αθήνα: +30 2117706299

Θεσσαλονίκη: +30 2311118477‬

Social Media

Αριθμός Γ.Ε.ΜΗ:

122524803000

Εγγραφείτε στο Newsletter

για να λαμβάνετε νέα, ιδέες & tips μάρκετινγκ!

Κατεβάστε την εφαρμογή

buttonapplestore
buttongoogleplay
Privacy Policy – Terms and Conditions
Copyright © 2025 E. Sarantaenas. All Rights Reserved.
    0

    €0,00

    • No translations available for this page
      ✕

      Σύνδεση

      Χάσατε τον κωδικό σας;

      ✕

      Καλάθι

      Ολοκλήρωση Παραγγελίας
      Συνεχίστε τις αγορές Καλάθι
      Χρησιμοποιούμε τις πληροφορίες που συλλέγονται μέσω cookies και παρόμοιων τεχνολογιών για να βελτιώσουμε την εμπειρία σας στην ιστοσελίδα μας, να αναλύσουμε τον τρόπο που τη χρησιμοποιείτε και για σκοπούς μάρκετινγκ.
      Τήρηση προσωπικών δεδομένων

      Οι ρυθμίσεις προσωπικού απορρήτου σας

      Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τα στοιχεία που συλλέγονται μέσω cookies και παρόμοιων τεχνολογιών για να βελτιώσουμε την εμπειρία σας στον ιστότοπό μας, να αναλύσουμε τον τρόπο χρήσης του και για διαφημιστικούς σκοπούς. Επειδή θαυμαστείτε το δικαίωμά σας στην προσωπική ζωή, μπορείτε να επιλέξετε να μην επιτρέπετε κάποιους τύπους cookies. Ωστόσο, η αποκλεισμός κάποιων τύπων cookies μπορεί να επηρεάσει την εμπειρία σας στον ιστότοπο και τις υπηρεσίες που μπορούμε να σας προσφέρουμε. Σε κάποιες περιπτώσεις, οι δεδομένα που προέρχονται από cookies κοινοποιούνται με τρίτους για λόγους ανάλυσης ή διαφήμισης. Μπορείτε να εκπαιδεύσετε το δικαίωμά σας να εξαιρεθείτε από το διαμοιρασμό και πάντα με την απενεργοποίηση των cookies.
      Τήρηση προσωπικών δεδομένων
      Απενεργοποίηση όλων Αποδοχή Όλων

      Διαχείριση προτιμήσεων συγκατάθεσης

      Απαραίτητο

      Πάντα ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΜΕΝΟ
      Αυτά τα cookies και τα scripts είναι απαραίτητα για να λειτουργεί η ιστοσελίδα και δεν μπορούν να απενεργοποιηθούν. Συνήθως ρυθμίζονται μόνο σε απάντηση σε ενέργειες που κάνετε, οι οποίες προσομοιώνουν αίτημα για υπηρεσίες, όπως την ρύθμιση των προτιμήσεων ιδιωτικού απορρήτου, την είσοδο ή την συμπλήρωση φόρμων. Μπορείτε να ρυθμίσετε τον browser σας να μπλοκάρει ή να σας ειδοποιεί για αυτά τα cookies, αλλά μερικά τμήματα της ιστοσελίδας δεν θα λειτουργούν. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν κανένα προσωπικά διακριτικά στοιχεία.

      Αναλυτικές

      Αυτά τα cookies και τα scripts επιτρέπουν σε εμάς να μετράμε τις επισκέψεις και τις πηγές των κινήσεων, έτσι ώστε να μετράμε και να βελτιώνουμε την απόδοση της ιστοσελίδας μας. Σας βοηθούν να ξέρουμε ποιες σελίδες είναι οι πιο και λιγότερο δημοφιλείς και να δούμε πως οι επισκέπτες κινούνται στην ιστοσελίδα. Όλες οι πληροφορίες που συλλέγονται από αυτά τα cookies είναι συγκεντρωμένες και επομένως ανώνυμες. Εάν δεν επιτρέψετε τα cookies και τα scripts, δεν θα ξέρουμε όταν επισκεφτήκατε την ιστοσελίδα μας.

      Ενσωματωμένα βίντεο

      Αυτά τα cookies και scripts μπορούν να εγκατασταθούν μέσω της ιστοσελίδας μας από εξωτερικές υπηρεσίες hosting βίντεο όπως το YouTube ή το Vimeo. Μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την παροχή περιεχομένου βίντεο στην ιστοσελίδα μας. Είναι δυνατό για τον παροχέα βίντεο να δημιουργήσει μια διάταξη των ενδιαφερόντων σας και να σας εμφανίσει σχετικές διαφημίσεις σε αυτή την ιστοσελίδα ή σε άλλες. Δεν αποθηκεύουν προσωπικές πληροφορίες απευθείας, αλλά βασίζονται στο να διευκρινίζουν μοναδικά τον φυλλομετρητή σας και τη συσκευή του διαδικτύου. Εάν δεν επιτρέπετε αυτά τα cookies ή scripts, είναι πιθανό η ενσωματωμένη βίντεο να μην λειτουργεί όπως αναμενόταν.

      Google Fonts

      Τα Google Fonts είναι μια βιβλιοθήκη υπηρεσιών ενσωμάτωσης γραμματοσειρών. Τα Google Fonts αποθηκεύονται στην CDN της Google. Η API των Google Fonts έχει σχεδιαστεί για να περιορίσει τη συλλογή, την αποθήκευση και τη χρήση των δεδομένων των τελικών χρηστών μόνο σε αυτό που είναι απαραίτητο για την εύκολη διανομή γραμματοσειρών. Η χρήση της API των Google Fonts δεν απαιτεί ταυτοποίηση. Καμία cookie δεν στέλνεται από τους επισκέπτες της ιστοσελίδας στην API των Google Fonts. Οι αιτήσεις στην API των Google Fonts γίνονται σε ειδικούς τομείς των πόρων, όπως τα fonts.googleapis.com ή τα fonts.gstatic.com. Αυτό σημαίνει ότι οι αιτήσεις γραμματοσειρών σας είναι ξεχωριστές και δεν περιέχουν καμία πιστοποίηση που στέλνετε στο google.com ενώ χρησιμοποιείτε άλλες υπηρεσίες της Google που απαιτούν ταυτοποίηση, όπως το Gmail.

      Μάρκετινγκ

      Αυτά τα cookies και τα scripts μπορεί να οριστούν μέσα από την ιστοσελίδα μας από τους συνεργάτες μας στην διαφήμιση. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν από αυτές τις εταιρείες για να δημιουργήσουν ένα προφίλ των ενδιαφερόντων σας και να σας εμφανίσουν σχετικές διαφημίσεις σε άλλες ιστοσελίδες. Δεν αποθηκεύουν άμεσα προσωπικές πληροφορίες, αλλά βασίζονται στην μοναδική αναγνώριση του προγράμματος περιήγησης και της συσκευής διαδικτύου σας. Αν δεν επιτρέψετε αυτά τα cookies και τα scripts, θα εμπειρεύεστε λιγότερη εξατομικευμένη διαφήμιση.

      Facebook Advanced Matching

      Η Προηγμένη Αντιστοίχιση του Facebook μπορεί να βελτιώσει την αφαίρεση των διαφημίσεων και την παρακολούθηση μετατροπών. Μπορεί να μας βοηθήσει να επιτευχθούν καλύτερα στοχευμένες προσαρμοσμένες ομάδες μέσω των διαφημίσεων μας. Όταν είναι δυνατό, θα μοιραστούμε με το Facebook κατακερματισμένες πληροφορίες όπως το όνομά σας, τηλέφωνο, email ή διεύθυνση.

      Facebook CAPI

      Τα Συμβάντα της Προηγμένης Αντιστοίχισης του Facebook (CAPI) μας βοηθούν να κατανοήσουμε καλύτερα πως αλληλεπιδράτε με τις ιστοσελίδες μας. Σας επιτρέπουν να μετρήσουμε την επίδραση των διαφημίσεων μας στις μετατροπές της ιστοσελίδας και να βελτιώσουν την στοχευμένη διαφήμιση μέσω προσαρμοσμένων ομάδων. Όταν είναι δυνατό, ίσως μοιραστούμε με το Facebook πληροφορίες όπως όνομα, email, τηλέφωνο, διεύθυνση.
      Επιβεβαιώνω τις επιλογές μου Αποδοχή Όλων Απενεργοποίηση όλων
      Verified by ConsentMagic
      X