MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)
  • Αρχική
  • CV
  • Υπηρεσίες
    • Μάρκετινγκ Προϊόντων
    • Μάρκετινγκ Υπηρεσιών
    • B2B Μάρκετινγκ
    • Personal Branding
    • Διευθυντής μάρκετινγκ (εξωτερικός)
    • Ψηφιακό Μάρκετινγκ
    • Marketing Plan
    • Social Media Content
    • Εξειδικευμένες υπηρεσίες
      • Έρευνες Μάρκετινγκ
      • F&B Consulting and Marketing
  • Βιβλία
    • 32 Φράσεις πελατών που αγαπάμε να μισούμε – Εκδόσεις Rosili
    • Η εργαλειοθήκη του σύγχρονου επιχειρηματία – Εκδόσεις Rosili
    • Το μάρκετινγκ της επιχείρησής σας! – Εκδόσεις Rosili
    • Το μάρκετινγκ σε 10 + 2 ερωτήσεις
    • Η Συμπεριφορά του Καταναλωτή
    • 16 Μυστικά επιτυχίας για το Μάρκετινγκ
    • 9+1 ερωτήσεις για την επιχείρηση
  • Σεμινάρια & Ομιλίες
    • Σεμινάρια
      • Σεμινάρια Μάρκετινγκ
        • Webinar: Η Σιωπηλή Δύναμη της Επιρροής στις Πωλήσεις
        • Free Mini Webinar: Στρατηγικές Αποτελεσματικής Τιμολόγησης Υπηρεσιών
        • Summer Business Camp 2024
        • Online Marketing Masterclass & Consulting On Demand
        • Webinar: Τεχνικές Τηλεφωνικών Πωλήσεων
        • Webinar: 3 & 4 τεχνικές για περισσότερες πωλήσεις
        • Webinar: Η ψυχολογία του σύγχρονου πελάτη!
        • Webinar: Διαχειριστείτε την κριτική!
      • Εκπαίδευση Προσωπικού
    • Ομιλίες
      • 2025 – Ομιλία Αθήνα: Ανακαλύπτοντας τις Αόρατες Τάσεις του Marketing
      • 2025 – Ομιλία Θεσσαλονίκη: Ανακαλύπτοντας τις Αόρατες Τάσεις του Marketing
      • Ομιλία Θεσσαλονίκη: Τάσεις Μάρκετινγκ 2024. Ανοίξτε το δρόμο για νέους πελάτες!
      • Ομιλία Αθήνα: Τάσεις Μάρκετινγκ 2024. Ανοίξτε το δρόμο για νέους πελάτες!
      • Ομιλία: 2023 – 5 έξυπνες δράσεις μάρκετινγκ για απόκτηση νέων πελατών
      • ΕΕΘ Masterclasses
      • Workshop: 2022: Τεχνικές Πωλήσεων & Μάρκετινγκ
      • Ομιλία: Δράση σήμερα, ανάπτυξη αύριο!
      • Videos ομιλιών
    • Πρόγραμμα Ομιλιών – Σεμιναρίων
      • Πρόγραμμα Ομιλιών – Σεμιναρίων (πριν το 2022)
  • e-Shop
  • ΜΜΕ
    • TV
      • Αρχείο Εκπομπών TV
    • Podcasts
    • Συνεντεύξεις
    • Radio
      • Αρχείο Εκπομπών Alpha Radio 989
      • Kanali 1
        • Αρχείο Εκπομπών Radio Κανάλι 1
      • Amagi Radio
  • App
  • Πελάτες
    • Testimonials Πελατών
  • Άρθρα
  • Contact
  • Αγγλικα
  • Ελληνικα
0

€0,00

✕

Πριν θέσουμε τους στόχους της νέας χρονιάς, ας απαλλαγούμε από τις αστοχίες των προηγούμενων ετών!

Author Θέμης Σαρανταένας at 2 Ιανουαρίου 2023
Καλή Χρονιά!

Ας είμαστε ειλικρινείς. Το 2022 δε θα λέγαμε πως δικαίωσε το θερμό καλωσόρισμα που του επιφυλάξαμε πριν από έναν ακριβώς χρόνο. Ήταν μία χρονιά γεμάτη προκλήσεις, διεθνείς αναταράξεις και εμπόδια, τα απόνερα των οποίων ακόμη ταλαιπωρούν την αγορά. Η έλευση του νέου έτους και έτσι είναι το σωστό, αποτελεί την αφορμή για να μηδενίσουμε το κοντέρ και να επανέλθουμε με όρεξη και ενέργεια στο “στίβο” της επιχειρηματικής καθημερινότητας. Για να το επιτύχουμε όμως αυτό και πριν θέσουμε τους νέους στόχους μας, καλό θα ήταν να ξεμπερδεύουμε με τις αστοχίες του παρελθόντος!

Καλή Χρονιά!

1) Ξεχάστε την καραμέλα του «Θέλω να πετύχω».

Be specific! Αν δεν είμαστε συγκεκριμένοι με τους στόχους μας, δεν μπορούμε να τους οριοθετήσουμε και να τους επιτύχουμε. Θέλετε να αυξήσετε την επισκεψιμότητα στο eshop σας; Επιθυμείτε να αυξήσετε τον τζίρο σας; Διακαής πόθος σας είναι η εκτόξευση της αναγνωρισιμότητας της επιχείρησής σας; Όλα τα παραπάνω εντάσσονται στο πλαίσιο του «Θέλω να πετύχω» αλλά το κάθε ένα από αυτά απαιτεί τη δική του μεθοδολογία για να γίνει πραγματικότητα και σίγουρα δε γίνονται όλα μαζί. Κάντε σωστή στοχοθέτηση!

 

2) Δεν είστε το search της GOOGLE!

Με απλά λόγια, δεν τα ξέρετε όλα! Όσο πιο σύντομα εξοικειωθείτε με την ιδέα αυτή, τόσο πιο γρήγορα θα εντοπίσετε και θα διορθώσετε τα τρωτά σημεία σας. Αναζητήστε και κυρίως δεχθείτε χωρίς εγωισμό, τη συμβολή ειδικών που έχουν τη γνώση και την εμπειρία για να σας βοηθήσουν. Ακόμη καλύτερα επιδιώξτε ταυτόχρονα και τη δική σας προσωπική επιχειρηματική εξέλιξη, συμμετέχοντας σε επιμορφωτικά σεμινάρια!

3) Κλείστε τις εκκρεμότητες.

Μία σελίδα στο Facebook που δεν ενημερώνετε τακτικά, ένα δυσλειτουργικό eshop και μία μισοτελειωμένη εγγραφή στο LinkedIn που δεν ολοκληρώσατε ποτέ. Είναι σίγουρο πως έχετε μία δικαιολογία για κάθε ένα από τα παραπάνω ζητήματα και αυτό είναι το πιο σημαντικό πρόβλημά σας. Η αναβλητικότητα. Αφιερώστε ελάχιστο χρόνο καθημερινά και αρχίστε να κλείνετε τις εκκρεμότητές σας, μία – μία τη φορά. Θα δείτε πως τελικά περισσότερο σας εμπόδιζε η “ιδέα” παρά ο κόπος της προσπάθειας που καταβάλατε.

4) Πείτε ναι στη δικτύωση!

Ίσως η ιδιοσυγκρασία σας να αντιδρά στην ιδέα της δικτύωσης και των επαφών με πρόσωπα κλειδιά για την ανάπτυξη της επιχείρησής σας, αλλά αποτελεί μία από τις πιο σημαντικές κινήσεις που θα πρέπει να κάνετε. Η αυτοπεποίθηση που θα αποκτήσετε από τη συμμετοχή σας σε εκδηλώσεις κοινωνικής δικτύωσης, οι γνώσεις, οι ιδέες αλλά και οι ευκαιρίες που μπορείτε να αποκομίσετε, θα σας αλλάξουν μια για πάντα τον τρόπο που αντιμετωπίζατε έως χθες τέτοιες παρόμοιες δράσεις. Ανοίξτε τους ορίζοντές σας!

5) Σταματήστε να επιδιώκετε σε όλα, την οικονομική εξαργύρωση.

Οι πιο πετυχημένοι άνθρωποι δεν κοστολογούν τα πάντα με βάση τα χρήματα. Το αντίθετο μάλιστα. Πολλές φορές ενεργούν χωρίς να περιμένουν κάποιο άμεσο όφελος. Ενδιαφέρονται περισσότερο για τη λύση που θα προσφέρουν και την υστεροφημία που θα τροφοδοτήσουν, παρά για την κυριολεκτική αμοιβή αυτής της λύσης. Μάθετε να προσφέρετε περισσότερα στους πελάτες σας χωρίς να αναμένετε την άμεση οικονομική εξαργύρωση της πράξης σας. Ο επιπλέον χρόνος που διαθέτετε και η προσπάθεια για να ανταποκριθείτε στις ανάγκες τους, μπορεί να σας επιστραφεί με πολλούς διαφορετικούς τρόπους!

6) Πότε θα πάψετε να παρασύρεστε;

Οι προσταγές της αγοράς είναι σαν τη μόδα. Κάτι που δεν “τράβηξε” πέρσι δε σημαίνει πως και φέτος δε θα είναι ανταποδοτικό. Ευθύνη σας είναι να αναγνωρίζετε αυτές τις προσταγές και να τις εφαρμόζετε ή να τις απορρίπτετε αντίστοιχα, βασιζόμενοι σε δεδομένα και όχι απλώς στο ένστικτό σας. Η διαμόρφωση και τήρηση ενός σωστού πλάνου μάρκετινγκ, αποτελεί την καλύτερη δικλείδα ασφαλείας για την εκπλήρωση των στόχων που θέτετε, διατηρώντας παράλληλα την ταυτότητα της επιχείρησής σας.

Καλή Χρονιά!

Ενδιαφέροντα άρθρα

3 ανορθόδοξες τεχνικές πώλησης που δουλεύουν.
16 Ιουνίου 2025

Άσπρη γάτα – μαύρη γάτα!


Διαβάστε περισσότερα
Προσλαμβάνετε στελέχη στο μάρκετινγκ; Τι ερωτήσεις να κάνετε.
5 Ιουνίου 2025

Καλέ μου άνθρωπε, ξέρεις από μάρκετινγκ;


Διαβάστε περισσότερα
Συμβουλές για διαχείριση κρίσεων
19 Μαΐου 2025

Μην πιαστείτε απροετοίμαστοι στην επόμενη κρίση!


Διαβάστε περισσότερα

2 Comments

  1. Ο/Η Κυριακή λέει:
    4 Ιανουαρίου 2023 στις 09:47

    Καλή προσπάθεια

    Απάντηση
  2. Ο/Η Κυριακή λέει:
    4 Ιανουαρίου 2023 στις 09:49

    Δεν ξέρω τί να γράψω….

    Απάντηση

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Διακρίσεις

Πιστοποιημένος Senior Consultant από τον ΣΕΣΜΑ
Μέλος της Διεθνούς Μένσα
Πιστοποιημένος
Social Media Marketing Associate CSMA
Μέλος του Συνδέσμου Συμβούλων    Επιχειρήσεων (ΣΥΠΕΠ)
Best Marketing Consultant 2019
Best Marketing Consultant 2021
Best Aesthetics Marketing Consultant 2022
Visionary Marketing Consultant Award 2025

Επικοινωνία

Αθήνα: +30 2117706299

Θεσσαλονίκη: +30 2311118477‬

Social Media

Αριθμός Γ.Ε.ΜΗ:

122524803000

Εγγραφείτε στο Newsletter

για να λαμβάνετε νέα, ιδέες & tips μάρκετινγκ!

Κατεβάστε την εφαρμογή

buttonapplestore
buttongoogleplay
Privacy Policy – Terms and Conditions
Copyright © 2025 E. Sarantaenas. All Rights Reserved.
    0

    €0,00

    • No translations available for this page
      ✕

      Σύνδεση

      Χάσατε τον κωδικό σας;

      ✕

      Καλάθι

      Ολοκλήρωση Παραγγελίας
      Συνεχίστε τις αγορές Καλάθι
      Χρησιμοποιούμε τις πληροφορίες που συλλέγονται μέσω cookies και παρόμοιων τεχνολογιών για να βελτιώσουμε την εμπειρία σας στην ιστοσελίδα μας, να αναλύσουμε τον τρόπο που τη χρησιμοποιείτε και για σκοπούς μάρκετινγκ.
      Τήρηση προσωπικών δεδομένων

      Οι ρυθμίσεις προσωπικού απορρήτου σας

      Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τα στοιχεία που συλλέγονται μέσω cookies και παρόμοιων τεχνολογιών για να βελτιώσουμε την εμπειρία σας στον ιστότοπό μας, να αναλύσουμε τον τρόπο χρήσης του και για διαφημιστικούς σκοπούς. Επειδή θαυμαστείτε το δικαίωμά σας στην προσωπική ζωή, μπορείτε να επιλέξετε να μην επιτρέπετε κάποιους τύπους cookies. Ωστόσο, η αποκλεισμός κάποιων τύπων cookies μπορεί να επηρεάσει την εμπειρία σας στον ιστότοπο και τις υπηρεσίες που μπορούμε να σας προσφέρουμε. Σε κάποιες περιπτώσεις, οι δεδομένα που προέρχονται από cookies κοινοποιούνται με τρίτους για λόγους ανάλυσης ή διαφήμισης. Μπορείτε να εκπαιδεύσετε το δικαίωμά σας να εξαιρεθείτε από το διαμοιρασμό και πάντα με την απενεργοποίηση των cookies.
      Τήρηση προσωπικών δεδομένων
      Απενεργοποίηση όλων Αποδοχή Όλων

      Διαχείριση προτιμήσεων συγκατάθεσης

      Απαραίτητο

      Πάντα ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΜΕΝΟ
      Αυτά τα cookies και τα scripts είναι απαραίτητα για να λειτουργεί η ιστοσελίδα και δεν μπορούν να απενεργοποιηθούν. Συνήθως ρυθμίζονται μόνο σε απάντηση σε ενέργειες που κάνετε, οι οποίες προσομοιώνουν αίτημα για υπηρεσίες, όπως την ρύθμιση των προτιμήσεων ιδιωτικού απορρήτου, την είσοδο ή την συμπλήρωση φόρμων. Μπορείτε να ρυθμίσετε τον browser σας να μπλοκάρει ή να σας ειδοποιεί για αυτά τα cookies, αλλά μερικά τμήματα της ιστοσελίδας δεν θα λειτουργούν. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν κανένα προσωπικά διακριτικά στοιχεία.

      Αναλυτικές

      Αυτά τα cookies και τα scripts επιτρέπουν σε εμάς να μετράμε τις επισκέψεις και τις πηγές των κινήσεων, έτσι ώστε να μετράμε και να βελτιώνουμε την απόδοση της ιστοσελίδας μας. Σας βοηθούν να ξέρουμε ποιες σελίδες είναι οι πιο και λιγότερο δημοφιλείς και να δούμε πως οι επισκέπτες κινούνται στην ιστοσελίδα. Όλες οι πληροφορίες που συλλέγονται από αυτά τα cookies είναι συγκεντρωμένες και επομένως ανώνυμες. Εάν δεν επιτρέψετε τα cookies και τα scripts, δεν θα ξέρουμε όταν επισκεφτήκατε την ιστοσελίδα μας.

      Ενσωματωμένα βίντεο

      Αυτά τα cookies και scripts μπορούν να εγκατασταθούν μέσω της ιστοσελίδας μας από εξωτερικές υπηρεσίες hosting βίντεο όπως το YouTube ή το Vimeo. Μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την παροχή περιεχομένου βίντεο στην ιστοσελίδα μας. Είναι δυνατό για τον παροχέα βίντεο να δημιουργήσει μια διάταξη των ενδιαφερόντων σας και να σας εμφανίσει σχετικές διαφημίσεις σε αυτή την ιστοσελίδα ή σε άλλες. Δεν αποθηκεύουν προσωπικές πληροφορίες απευθείας, αλλά βασίζονται στο να διευκρινίζουν μοναδικά τον φυλλομετρητή σας και τη συσκευή του διαδικτύου. Εάν δεν επιτρέπετε αυτά τα cookies ή scripts, είναι πιθανό η ενσωματωμένη βίντεο να μην λειτουργεί όπως αναμενόταν.

      Google Fonts

      Τα Google Fonts είναι μια βιβλιοθήκη υπηρεσιών ενσωμάτωσης γραμματοσειρών. Τα Google Fonts αποθηκεύονται στην CDN της Google. Η API των Google Fonts έχει σχεδιαστεί για να περιορίσει τη συλλογή, την αποθήκευση και τη χρήση των δεδομένων των τελικών χρηστών μόνο σε αυτό που είναι απαραίτητο για την εύκολη διανομή γραμματοσειρών. Η χρήση της API των Google Fonts δεν απαιτεί ταυτοποίηση. Καμία cookie δεν στέλνεται από τους επισκέπτες της ιστοσελίδας στην API των Google Fonts. Οι αιτήσεις στην API των Google Fonts γίνονται σε ειδικούς τομείς των πόρων, όπως τα fonts.googleapis.com ή τα fonts.gstatic.com. Αυτό σημαίνει ότι οι αιτήσεις γραμματοσειρών σας είναι ξεχωριστές και δεν περιέχουν καμία πιστοποίηση που στέλνετε στο google.com ενώ χρησιμοποιείτε άλλες υπηρεσίες της Google που απαιτούν ταυτοποίηση, όπως το Gmail.

      Μάρκετινγκ

      Αυτά τα cookies και τα scripts μπορεί να οριστούν μέσα από την ιστοσελίδα μας από τους συνεργάτες μας στην διαφήμιση. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν από αυτές τις εταιρείες για να δημιουργήσουν ένα προφίλ των ενδιαφερόντων σας και να σας εμφανίσουν σχετικές διαφημίσεις σε άλλες ιστοσελίδες. Δεν αποθηκεύουν άμεσα προσωπικές πληροφορίες, αλλά βασίζονται στην μοναδική αναγνώριση του προγράμματος περιήγησης και της συσκευής διαδικτύου σας. Αν δεν επιτρέψετε αυτά τα cookies και τα scripts, θα εμπειρεύεστε λιγότερη εξατομικευμένη διαφήμιση.

      Facebook Advanced Matching

      Η Προηγμένη Αντιστοίχιση του Facebook μπορεί να βελτιώσει την αφαίρεση των διαφημίσεων και την παρακολούθηση μετατροπών. Μπορεί να μας βοηθήσει να επιτευχθούν καλύτερα στοχευμένες προσαρμοσμένες ομάδες μέσω των διαφημίσεων μας. Όταν είναι δυνατό, θα μοιραστούμε με το Facebook κατακερματισμένες πληροφορίες όπως το όνομά σας, τηλέφωνο, email ή διεύθυνση.

      Facebook CAPI

      Τα Συμβάντα της Προηγμένης Αντιστοίχισης του Facebook (CAPI) μας βοηθούν να κατανοήσουμε καλύτερα πως αλληλεπιδράτε με τις ιστοσελίδες μας. Σας επιτρέπουν να μετρήσουμε την επίδραση των διαφημίσεων μας στις μετατροπές της ιστοσελίδας και να βελτιώσουν την στοχευμένη διαφήμιση μέσω προσαρμοσμένων ομάδων. Όταν είναι δυνατό, ίσως μοιραστούμε με το Facebook πληροφορίες όπως όνομα, email, τηλέφωνο, διεύθυνση.
      Επιβεβαιώνω τις επιλογές μου Αποδοχή Όλων Απενεργοποίηση όλων
      Verified by ConsentMagic
      X