MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)
  • Αρχική
  • CV
  • Υπηρεσίες
    • Μάρκετινγκ Προϊόντων
    • Μάρκετινγκ Υπηρεσιών
    • B2B Μάρκετινγκ
    • Personal Branding
    • Διευθυντής μάρκετινγκ (εξωτερικός)
    • Ψηφιακό Μάρκετινγκ
    • Marketing Plan
    • Social Media Content
    • Εξειδικευμένες υπηρεσίες
      • Έρευνες Μάρκετινγκ
      • F&B Consulting and Marketing
  • Βιβλία
    • 32 Φράσεις πελατών που αγαπάμε να μισούμε – Εκδόσεις Rosili
    • Η εργαλειοθήκη του σύγχρονου επιχειρηματία – Εκδόσεις Rosili
    • Το μάρκετινγκ της επιχείρησής σας! – Εκδόσεις Rosili
    • Το μάρκετινγκ σε 10 + 2 ερωτήσεις
    • Η Συμπεριφορά του Καταναλωτή
    • 16 Μυστικά επιτυχίας για το Μάρκετινγκ
    • 9+1 ερωτήσεις για την επιχείρηση
  • Σεμινάρια & Ομιλίες
    • Σεμινάρια
      • Σεμινάρια Μάρκετινγκ
        • Webinar: Η Σιωπηλή Δύναμη της Επιρροής στις Πωλήσεις
        • Free Mini Webinar: Στρατηγικές Αποτελεσματικής Τιμολόγησης Υπηρεσιών
        • Summer Business Camp 2024
        • Online Marketing Masterclass & Consulting On Demand
        • Webinar: Τεχνικές Τηλεφωνικών Πωλήσεων
        • Webinar: 3 & 4 τεχνικές για περισσότερες πωλήσεις
        • Webinar: Η ψυχολογία του σύγχρονου πελάτη!
        • Webinar: Διαχειριστείτε την κριτική!
      • Εκπαίδευση Προσωπικού
    • Ομιλίες
      • 2025 – Ομιλία Αθήνα: Ανακαλύπτοντας τις Αόρατες Τάσεις του Marketing
      • 2025 – Ομιλία Θεσσαλονίκη: Ανακαλύπτοντας τις Αόρατες Τάσεις του Marketing
      • Ομιλία Θεσσαλονίκη: Τάσεις Μάρκετινγκ 2024. Ανοίξτε το δρόμο για νέους πελάτες!
      • Ομιλία Αθήνα: Τάσεις Μάρκετινγκ 2024. Ανοίξτε το δρόμο για νέους πελάτες!
      • Ομιλία: 2023 – 5 έξυπνες δράσεις μάρκετινγκ για απόκτηση νέων πελατών
      • ΕΕΘ Masterclasses
      • Workshop: 2022: Τεχνικές Πωλήσεων & Μάρκετινγκ
      • Ομιλία: Δράση σήμερα, ανάπτυξη αύριο!
      • Videos ομιλιών
    • Πρόγραμμα Ομιλιών – Σεμιναρίων
      • Πρόγραμμα Ομιλιών – Σεμιναρίων (πριν το 2022)
  • e-Shop
  • ΜΜΕ
    • TV
      • Αρχείο Εκπομπών TV
    • Podcasts
    • Συνεντεύξεις
    • Radio
      • Αρχείο Εκπομπών Alpha Radio 989
      • Kanali 1
        • Αρχείο Εκπομπών Radio Κανάλι 1
      • Amagi Radio
  • App
  • Πελάτες
    • Testimonials Πελατών
  • Άρθρα
  • Contact
  • Αγγλικα
  • Ελληνικα
0

€0,00

✕

Πουλάτε πάγο στους Εσκιμώους. Μπορείτε να πουλήσετε όμως την επιχείρησή σας;

Author Θέμης Σαρανταένας at 15 Νοεμβρίου 2022
Συμβουλές για την πώληση μιας επιχείρησης

Συμβουλές για την πώληση μιας επιχείρησης

Σαν επιχειρηματίας, ασχολείστε από το πρωί μέχρι το βράδυ, και κάποιες φορές από το βράδυ μέχρι το πρωί, με αγορές και πωλήσεις. Είναι σίγουρα κάτι που το γνωρίζετε καλά. Για αυτό, όταν, για τον οποιοδήποτε λόγο, έρθει η στιγμή της πώλησης της επιχείρησης, είναι πιθανόν να θεωρείτε ότι δεν χρειάζεστε συμβουλές – αφού ξέρετε να πουλάτε.

Το πρόβλημα είναι ότι θα πουλήσετε, κατά πάσα πιθανότητα σε κάποιους που ξέρουν να αγοράζουν. Και αν δεν το έχετε προετοιμάσει σωστά, μπορεί να μην πουλήσετε ή να πουλήσετε κάτω από τις προσδοκίες σας. Για αυτό, δείτε σε αυτό το άρθρο μου 5 βήματα που πρέπει να κάνετε πριν την πώληση της επιχείρησης για να ανοίξετε σαμπάνιες μετά την πώληση.

Συμβουλές για την πώληση μιας επιχείρησης

#01. Βεβαιωθείτε για το είδος της πώλησης που σας ενδιαφέρει

Οι ερωτήσεις πολλές. Μήπως θέλετε να πουλήσετε και να “ρίξετε μαύρη πέτρα”; Μήπως, αντίθετα, θέλετε να διατηρηθεί η υστεροφημία σας και ο τρόπος σκέψης σας στην επιχείρηση; Επιθυμείτε να διατηρήσετε ένα μικρό ποσοστό; Σκοπεύετε να αποκαταστήσετε κάποια μέλη της οικογένειάς σας με θέσεις ή μετοχές στη νέα εταιρεία;

Εάν έχετε τις απαντήσεις στις παραπάνω ερωτήσεις, θα βρείτε και τον κατάλληλο αγοραστή. Αν όμως τα πράγματα είναι συγκεχυμένα στο μυαλό σας και το μόνο στο οποίο έχετε καταλήξει είναι η γενικότητα “πουλάω την επιχείρηση”, θα ανακαλύψετε ότι όσες προσφορές και να σας γίνουν, δεν θα έρθει ποτέ το offer you can’t refuse.

#02. Διαφοροποιήστε τις πηγές εσόδων σας

Εάν είσαστε one-trick pony, όσο υγιή και να είναι τα οικονομικά σας και όσο καλό το κλίμα στην επιχείρηση, θα διαπιστώσετε μεγάλη απροθυμία στην αγορά, ιδίως από πεπειραμένους υποψήφιους. Εάν τα έσοδά σας έρχονται στη συντριπτική τους πλειοψηφία από ένα και μόνο προϊόν, η επιχείρησή σας θα μοιάζει με ποδήλατο με μία ρόδα. Αν το προσπαθήσεις πολύ, θα ισορροπήσεις σε αυτό, αλλά μπορείς να το πουλήσεις;

Καθώς η πώληση της επιχείρησης είναι μία διαδικασία που θέλει χρόνο, τόσο για να ωριμάσει, όσο και για να γίνει πραγματικότητα, υπάρχει περιθώριο, αν βρίσκεστε ήδη σε μία κατάσταση “μονοκαλλιέργειας”, να αλλάξετε ρότα και να διαφοροποιήσετε προϊόντα, πελατολόγιο, ακόμη και τη γεωγραφία των δραστηριοτήτων σας.

#03. Βγείτε από τον τρόπο σκέψης του “one man show”

Στη μεγαλύτερη πλειοψηφία των περιπτώσεων πωλήσεων επιχειρήσεων, ο πωλητής είναι συνήθως και ο ιδρυτής και η ψυχή και το μυαλό της επιχείρησης. Χωρίς αυτόν, δεν θα υπήρχε τίποτα. Εάν ανήκετε σε αυτή την κατηγορία, πρέπει να βγείτε από το αυτό τον τρόπο σκέψης πριν από την πώληση, και μάλιστα με αποδείξεις.

Ο υποψήφιος αγοραστής ενδιαφέρεται να αγοράσει την επιχείρησή σας και όχι εσάς. Εάν έχετε δημιουργήσει ένα φαραωνικό σύστημα, όπου τα πάντα περνάνε από τα χέρια σας και το μυαλό σας, θα προβληματίσετε κάθε πιθανό αγοραστή. Αντίθετα, εάν έχετε δημιουργήσει τις ομάδες και τις διαδικασίες που θα διασφαλίσουν ότι η επιχείρηση θα μπορέσει να συνεχίσει και χωρίς εσάς, θα πουλήσετε πολύ ευκολότερα.

#04. Προετοιμαστείτε φορολογικά και νομικά

Μην επαφίεστε στο “ας δώσουμε τα χέρια και θα τα βρούμε μετά”. Μία από τις πιο σημαντικές κινήσεις σας πριν την πώληση, οφείλει να είναι η συνεργασία σας με τον φορολογικό και νομικό σας σύμβουλο. Θα γλυτώσετε από παγίδες που ενδέχεται ακόμη και να ακυρώσουν την πώληση ενώ θα έχετε επιπλέον όφελος: με τη σωστή φορολογική στρατηγική από έναν πεπειραμένο σύμβουλο, θα βεβαιωθείτε ότι τα χρήματα που θα εισπράξετε από την πώληση δεν θα πάνε όλα στο αδηφάγο κράτος.

#05. Συνεχίστε την απρόσκοπτη λειτουργία της επιχείρησης

Τέλος, κάτι ιδιαίτερα σημαντικό: όσο προετοιμάζεστε για την πώληση της επιχείρησης, μην σταματήσετε λεπτό να τη λειτουργείτε και να την επιβλέπετε κανονικότατα, όπως κάνατε πάντα. Μία “παρατημένη” επιχείρηση διακρίνεται εύκολα και κάνει άσχημη εντύπωση σε έναν υποψήφιο αγοραστή. Στην καλύτερη περίπτωση, θα κάνει δραστική μείωση της προσφοράς του και στη χειρότερη θα ακυρώσει το deal.

Συνεχίστε με business as usual και εστιάστε στο αστείρευτο δυναμικό που έχει το μέλλον της εταιρείας σας. Δείξτε ότι η επιχείρησή σας μπορεί να φτάσει στα άστρα και ίσως μπορέσετε να την πουλήσετε σε αστρονομική τιμή!

Ενδιαφέροντα άρθρα

3 ανορθόδοξες τεχνικές πώλησης που δουλεύουν.
16 Ιουνίου 2025

Άσπρη γάτα – μαύρη γάτα!


Διαβάστε περισσότερα
Προσλαμβάνετε στελέχη στο μάρκετινγκ; Τι ερωτήσεις να κάνετε.
5 Ιουνίου 2025

Καλέ μου άνθρωπε, ξέρεις από μάρκετινγκ;


Διαβάστε περισσότερα
Συμβουλές για διαχείριση κρίσεων
19 Μαΐου 2025

Μην πιαστείτε απροετοίμαστοι στην επόμενη κρίση!


Διαβάστε περισσότερα

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Διακρίσεις

Πιστοποιημένος Senior Consultant από τον ΣΕΣΜΑ
Μέλος της Διεθνούς Μένσα
Πιστοποιημένος
Social Media Marketing Associate CSMA
Μέλος του Συνδέσμου Συμβούλων    Επιχειρήσεων (ΣΥΠΕΠ)
Best Marketing Consultant 2019
Best Marketing Consultant 2021
Best Aesthetics Marketing Consultant 2022
Visionary Marketing Consultant Award 2025

Επικοινωνία

Αθήνα: +30 2117706299

Θεσσαλονίκη: +30 2311118477‬

Social Media

Αριθμός Γ.Ε.ΜΗ:

122524803000

Εγγραφείτε στο Newsletter

για να λαμβάνετε νέα, ιδέες & tips μάρκετινγκ!

Κατεβάστε την εφαρμογή

buttonapplestore
buttongoogleplay
Privacy Policy – Terms and Conditions
Copyright © 2025 E. Sarantaenas. All Rights Reserved.
    0

    €0,00

    • No translations available for this page
      ✕

      Σύνδεση

      Χάσατε τον κωδικό σας;

      ✕

      Καλάθι

      Ολοκλήρωση Παραγγελίας
      Συνεχίστε τις αγορές Καλάθι
      Χρησιμοποιούμε τις πληροφορίες που συλλέγονται μέσω cookies και παρόμοιων τεχνολογιών για να βελτιώσουμε την εμπειρία σας στην ιστοσελίδα μας, να αναλύσουμε τον τρόπο που τη χρησιμοποιείτε και για σκοπούς μάρκετινγκ.
      Τήρηση προσωπικών δεδομένων

      Οι ρυθμίσεις προσωπικού απορρήτου σας

      Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τα στοιχεία που συλλέγονται μέσω cookies και παρόμοιων τεχνολογιών για να βελτιώσουμε την εμπειρία σας στον ιστότοπό μας, να αναλύσουμε τον τρόπο χρήσης του και για διαφημιστικούς σκοπούς. Επειδή θαυμαστείτε το δικαίωμά σας στην προσωπική ζωή, μπορείτε να επιλέξετε να μην επιτρέπετε κάποιους τύπους cookies. Ωστόσο, η αποκλεισμός κάποιων τύπων cookies μπορεί να επηρεάσει την εμπειρία σας στον ιστότοπο και τις υπηρεσίες που μπορούμε να σας προσφέρουμε. Σε κάποιες περιπτώσεις, οι δεδομένα που προέρχονται από cookies κοινοποιούνται με τρίτους για λόγους ανάλυσης ή διαφήμισης. Μπορείτε να εκπαιδεύσετε το δικαίωμά σας να εξαιρεθείτε από το διαμοιρασμό και πάντα με την απενεργοποίηση των cookies.
      Τήρηση προσωπικών δεδομένων
      Απενεργοποίηση όλων Αποδοχή Όλων

      Διαχείριση προτιμήσεων συγκατάθεσης

      Απαραίτητο

      Πάντα ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΜΕΝΟ
      Αυτά τα cookies και τα scripts είναι απαραίτητα για να λειτουργεί η ιστοσελίδα και δεν μπορούν να απενεργοποιηθούν. Συνήθως ρυθμίζονται μόνο σε απάντηση σε ενέργειες που κάνετε, οι οποίες προσομοιώνουν αίτημα για υπηρεσίες, όπως την ρύθμιση των προτιμήσεων ιδιωτικού απορρήτου, την είσοδο ή την συμπλήρωση φόρμων. Μπορείτε να ρυθμίσετε τον browser σας να μπλοκάρει ή να σας ειδοποιεί για αυτά τα cookies, αλλά μερικά τμήματα της ιστοσελίδας δεν θα λειτουργούν. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν κανένα προσωπικά διακριτικά στοιχεία.

      Αναλυτικές

      Αυτά τα cookies και τα scripts επιτρέπουν σε εμάς να μετράμε τις επισκέψεις και τις πηγές των κινήσεων, έτσι ώστε να μετράμε και να βελτιώνουμε την απόδοση της ιστοσελίδας μας. Σας βοηθούν να ξέρουμε ποιες σελίδες είναι οι πιο και λιγότερο δημοφιλείς και να δούμε πως οι επισκέπτες κινούνται στην ιστοσελίδα. Όλες οι πληροφορίες που συλλέγονται από αυτά τα cookies είναι συγκεντρωμένες και επομένως ανώνυμες. Εάν δεν επιτρέψετε τα cookies και τα scripts, δεν θα ξέρουμε όταν επισκεφτήκατε την ιστοσελίδα μας.

      Ενσωματωμένα βίντεο

      Αυτά τα cookies και scripts μπορούν να εγκατασταθούν μέσω της ιστοσελίδας μας από εξωτερικές υπηρεσίες hosting βίντεο όπως το YouTube ή το Vimeo. Μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την παροχή περιεχομένου βίντεο στην ιστοσελίδα μας. Είναι δυνατό για τον παροχέα βίντεο να δημιουργήσει μια διάταξη των ενδιαφερόντων σας και να σας εμφανίσει σχετικές διαφημίσεις σε αυτή την ιστοσελίδα ή σε άλλες. Δεν αποθηκεύουν προσωπικές πληροφορίες απευθείας, αλλά βασίζονται στο να διευκρινίζουν μοναδικά τον φυλλομετρητή σας και τη συσκευή του διαδικτύου. Εάν δεν επιτρέπετε αυτά τα cookies ή scripts, είναι πιθανό η ενσωματωμένη βίντεο να μην λειτουργεί όπως αναμενόταν.

      Google Fonts

      Τα Google Fonts είναι μια βιβλιοθήκη υπηρεσιών ενσωμάτωσης γραμματοσειρών. Τα Google Fonts αποθηκεύονται στην CDN της Google. Η API των Google Fonts έχει σχεδιαστεί για να περιορίσει τη συλλογή, την αποθήκευση και τη χρήση των δεδομένων των τελικών χρηστών μόνο σε αυτό που είναι απαραίτητο για την εύκολη διανομή γραμματοσειρών. Η χρήση της API των Google Fonts δεν απαιτεί ταυτοποίηση. Καμία cookie δεν στέλνεται από τους επισκέπτες της ιστοσελίδας στην API των Google Fonts. Οι αιτήσεις στην API των Google Fonts γίνονται σε ειδικούς τομείς των πόρων, όπως τα fonts.googleapis.com ή τα fonts.gstatic.com. Αυτό σημαίνει ότι οι αιτήσεις γραμματοσειρών σας είναι ξεχωριστές και δεν περιέχουν καμία πιστοποίηση που στέλνετε στο google.com ενώ χρησιμοποιείτε άλλες υπηρεσίες της Google που απαιτούν ταυτοποίηση, όπως το Gmail.

      Μάρκετινγκ

      Αυτά τα cookies και τα scripts μπορεί να οριστούν μέσα από την ιστοσελίδα μας από τους συνεργάτες μας στην διαφήμιση. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν από αυτές τις εταιρείες για να δημιουργήσουν ένα προφίλ των ενδιαφερόντων σας και να σας εμφανίσουν σχετικές διαφημίσεις σε άλλες ιστοσελίδες. Δεν αποθηκεύουν άμεσα προσωπικές πληροφορίες, αλλά βασίζονται στην μοναδική αναγνώριση του προγράμματος περιήγησης και της συσκευής διαδικτύου σας. Αν δεν επιτρέψετε αυτά τα cookies και τα scripts, θα εμπειρεύεστε λιγότερη εξατομικευμένη διαφήμιση.

      Facebook Advanced Matching

      Η Προηγμένη Αντιστοίχιση του Facebook μπορεί να βελτιώσει την αφαίρεση των διαφημίσεων και την παρακολούθηση μετατροπών. Μπορεί να μας βοηθήσει να επιτευχθούν καλύτερα στοχευμένες προσαρμοσμένες ομάδες μέσω των διαφημίσεων μας. Όταν είναι δυνατό, θα μοιραστούμε με το Facebook κατακερματισμένες πληροφορίες όπως το όνομά σας, τηλέφωνο, email ή διεύθυνση.

      Facebook CAPI

      Τα Συμβάντα της Προηγμένης Αντιστοίχισης του Facebook (CAPI) μας βοηθούν να κατανοήσουμε καλύτερα πως αλληλεπιδράτε με τις ιστοσελίδες μας. Σας επιτρέπουν να μετρήσουμε την επίδραση των διαφημίσεων μας στις μετατροπές της ιστοσελίδας και να βελτιώσουν την στοχευμένη διαφήμιση μέσω προσαρμοσμένων ομάδων. Όταν είναι δυνατό, ίσως μοιραστούμε με το Facebook πληροφορίες όπως όνομα, email, τηλέφωνο, διεύθυνση.
      Επιβεβαιώνω τις επιλογές μου Αποδοχή Όλων Απενεργοποίηση όλων
      Verified by ConsentMagic
      X