MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)
  • Αρχική
  • CV
  • Υπηρεσίες
    • Μάρκετινγκ Προϊόντων
    • Μάρκετινγκ Υπηρεσιών
    • B2B Μάρκετινγκ
    • Personal Branding
    • Διευθυντής μάρκετινγκ (εξωτερικός)
    • Ψηφιακό Μάρκετινγκ
    • Marketing Plan
    • Social Media Content
    • Εξειδικευμένες υπηρεσίες
      • Έρευνες Μάρκετινγκ
      • F&B Consulting and Marketing
  • Βιβλία
    • 32 Φράσεις πελατών που αγαπάμε να μισούμε – Εκδόσεις Rosili
    • Η εργαλειοθήκη του σύγχρονου επιχειρηματία – Εκδόσεις Rosili
    • Το μάρκετινγκ της επιχείρησής σας! – Εκδόσεις Rosili
    • Το μάρκετινγκ σε 10 + 2 ερωτήσεις
    • Η Συμπεριφορά του Καταναλωτή
    • 16 Μυστικά επιτυχίας για το Μάρκετινγκ
    • 9+1 ερωτήσεις για την επιχείρηση
  • Σεμινάρια & Ομιλίες
    • Σεμινάρια
      • Σεμινάρια Μάρκετινγκ
        • Webinar: Η Σιωπηλή Δύναμη της Επιρροής στις Πωλήσεις
        • Free Mini Webinar: Στρατηγικές Αποτελεσματικής Τιμολόγησης Υπηρεσιών
        • Summer Business Camp 2024
        • Online Marketing Masterclass & Consulting On Demand
        • Webinar: Τεχνικές Τηλεφωνικών Πωλήσεων
        • Webinar: 3 & 4 τεχνικές για περισσότερες πωλήσεις
        • Webinar: Η ψυχολογία του σύγχρονου πελάτη!
        • Webinar: Διαχειριστείτε την κριτική!
      • Εκπαίδευση Προσωπικού
    • Ομιλίες
      • 2025 – Ομιλία Αθήνα: Ανακαλύπτοντας τις Αόρατες Τάσεις του Marketing
      • 2025 – Ομιλία Θεσσαλονίκη: Ανακαλύπτοντας τις Αόρατες Τάσεις του Marketing
      • Ομιλία Θεσσαλονίκη: Τάσεις Μάρκετινγκ 2024. Ανοίξτε το δρόμο για νέους πελάτες!
      • Ομιλία Αθήνα: Τάσεις Μάρκετινγκ 2024. Ανοίξτε το δρόμο για νέους πελάτες!
      • Ομιλία: 2023 – 5 έξυπνες δράσεις μάρκετινγκ για απόκτηση νέων πελατών
      • ΕΕΘ Masterclasses
      • Workshop: 2022: Τεχνικές Πωλήσεων & Μάρκετινγκ
      • Ομιλία: Δράση σήμερα, ανάπτυξη αύριο!
      • Videos ομιλιών
    • Πρόγραμμα Ομιλιών – Σεμιναρίων
      • Πρόγραμμα Ομιλιών – Σεμιναρίων (πριν το 2022)
  • e-Shop
  • ΜΜΕ
    • TV
      • Αρχείο Εκπομπών TV
    • Podcasts
    • Συνεντεύξεις
    • Radio
      • Αρχείο Εκπομπών Alpha Radio 989
      • Kanali 1
        • Αρχείο Εκπομπών Radio Κανάλι 1
      • Amagi Radio
  • App
  • Πελάτες
    • Testimonials Πελατών
  • Άρθρα
  • Contact
  • Αγγλικα
  • Ελληνικα
0

€0,00

✕

Πιστεύετε πως το offline μάρκετινγκ έχει πεθάνει; Αφήστε το φτυάρι στην άκρη!

Author Θέμης Σαρανταένας at 20 Δεκεμβρίου 2017
shovel

Και εκεί που πολλοί πίστεψαν πως οι παραδοσιακές μέθοδοι μάρκετινγκ ολοκλήρωσαν τον κύκλο της ζωής τους, δίνοντας τη σκυτάλη στις online ενέργειες, όλο και περισσότεροι επιχειρηματίες αρχίζουν να αντιλαμβάνονται ότι τα πράγματα είναι λίγο πιο σύνθετα. Ασφαλώς και το online μάρκετινγκ αποτελεί αιχμή του δόρατος για κάθε σύγχρονη επιχείρηση αλλά για να είναι αιχμηρό αυτό το δόρυ, χρειάζεται ακόνισμα. Και οι offline ενέργειες, είναι το ακόνι κάθε επιχείρησης!

shovel

Πρώτη δημοσίεση: sigmalive.com

Κυριολεκτικά, το ακόνισμα επιτυγχάνεται μέσω της τριβής. Το ίδιο ισχύει και σε μεταφορικό επίπεδο για μία επιχείρηση η οποία και πρέπει να έχει συχνή “τριβή” με τους πελάτες της. Ενεργούς αλλά και εν δυνάμει. Για να το καταφέρει αυτό, ο επιχειρηματίας πρέπει να μπορεί να προσφέρει στους πελάτες του, μια σφαιρική και ολοκληρωμένη εμπειρία αλληλεπίδρασης των προϊόντων και των υπηρεσιών του, με το κοινό που απευθύνεται. Ευτυχώς ή δυστυχώς αυτό δεν μπορεί να επιτευχθεί αποκλειστικά και μόνο μέσω μίας οθόνης. Κανείς δεν αρνείται τη δυναμική που έχουν οι online ενέργειες στον τζίρο και την αναγνωρισιμότητα μίας επιχείρησης όπως επίσης κανένας επιχειρηματίας δεν μπορεί να μην αναγνωρίσει τη δύναμη που έχει η άμεση επαφή του πελάτη με το προϊόν που τον ενδιαφέρει.

Νομίζετε είναι τυχαίο το γεγονός, πως μεγάλες εταιρείες, για παράδειγμα εταιρείες καλλυντικών, προσφέρουν στα καταστήματά τους τη δυνατότητα δειγματισμού στις πελάτισσές τους ή θεωρείτε πως ο δειγματισμός γίνεται μόνο για να επιτευχθεί εκείνη τη στιγμή η πώληση; Πιστέψτε με, όχι! Μπορεί μία εταιρεία να έχει ένα υπερπλήρες site και online κατάστημα αλλά οπωσδήποτε πρέπει να είναι σε θέση να προσφέρει στην πράξη, την εμπειρία που υπόσχεται στις πελάτισσές της. Συνδυάζει λοιπόν τις online ενέργειες με τις offline, καλύπτοντας ολοκληρωμένα τον τομέα του μάρκετινγκ. Αυτό είναι και το μυστικό. Η ενοποίηση και αλληλοϋποστήριξη των online και offline ενεργειών, δημιουργώντας ένα ενιαίο επικοινωνιακό μέτωπο ανάπτυξης και κερδοφορίας.

Μέσα από την παραπάνω ενοποίηση του μάρκετινγκ, η επιχείρηση κερδίζει πολυεπίπεδα, καθώς από τη μία πλευρά μπορεί να επικοινωνήσει άμεσα, στοχευμένα και μέσα από πολλαπλά κανάλια και πλατφόρμες τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της, ενώ ταυτόχρονα με την offline παρουσία της μπορεί να κερδίσει την εμπιστοσύνη του κοινού της, ενεργώντας μέσα από δράσεις που αναδεικνύουν τη φυσική της παρουσία. Οι πελάτες έχουν ανάγκη να γνωρίζουν πως πίσω από το διαφημιστικό banner που εμφανίζεται στην οθόνη του κινητού τους, υπάρχουν άνθρωποι οι οποίοι μπορούν να τους εξυπηρετήσουν και να ανταποκριθούν στις απορίες και τα ερωτήματά τους. Γι’ αυτό άλλωστε οι μεγάλες εταιρείες αναδεικνύουν πολλές φορές με offline ενέργειες και το προσωπικό τους αλλά και προωθούν την ανθρωποκεντρική τους εικόνα. Βλέπετε, οι πελάτες έχουν ανάγκη να νιώσουν εμπιστοσύνη όχι μόνο στα προϊόντα και τις υπηρεσίες που αγοράζουν αλλά και προς τα πρόσωπα από τα οποία τα αγοράζουν. Εξάλλου, όσο και αν έχει προχωρήσει η τεχνολογία, μία τηλεφωνική γραμμή πάντα υφίσταται, από τη μικρότερη μέχρι και τη μεγαλύτερη εταιρεία. Γιατί; Επειδή πολύ απλά ο πελάτης πρέπει να αισθάνεται πως έχει τη δυνατότητα της προσωπική επαφής με την επιχείρηση που επέλεξε.

Είναι λογικό, θεμιτό και ας είμαστε ειλικρινείς, αποτελεσματικό για μια επιχείρηση, να αξιοποιεί τις online δυνατότητες που προσφέρει το σύγχρονο μάρκετινγκ. Αρκεί βεβαίως να βλέπει τη μεγάλη εικόνα και όχι μόνο τα pixels αυτής. Επενδύστε στο online μάρκετινγκ φροντίζοντας όμως να έχετε το offline υπόβαθρο το οποίο θα ενδυναμώσει και θα αναδείξει όλες αυτές τις κινήσεις που προβαίνετε. Είναι πραγματικά κρίμα, πολλές επιχειρήσεις να επενδύουν σε online ενέργειες χωρίς όμως πρώτα να έχουν διασφαλίσει το offline προφίλ τους και όλα εκείνα που αργά ή γρήγορα θα θελήσει να απολαύσει ο πελάτης όταν τις επισκεφθεί και βρεθεί αυτοπροσώπως στο χώρο τους.

 

Ενδιαφέροντα άρθρα

3 ανορθόδοξες τεχνικές πώλησης που δουλεύουν.
16 Ιουνίου 2025

Άσπρη γάτα – μαύρη γάτα!


Διαβάστε περισσότερα
Προσλαμβάνετε στελέχη στο μάρκετινγκ; Τι ερωτήσεις να κάνετε.
5 Ιουνίου 2025

Καλέ μου άνθρωπε, ξέρεις από μάρκετινγκ;


Διαβάστε περισσότερα
Συμβουλές για διαχείριση κρίσεων
19 Μαΐου 2025

Μην πιαστείτε απροετοίμαστοι στην επόμενη κρίση!


Διαβάστε περισσότερα

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Διακρίσεις

Πιστοποιημένος Senior Consultant από τον ΣΕΣΜΑ
Μέλος της Διεθνούς Μένσα
Πιστοποιημένος
Social Media Marketing Associate CSMA
Μέλος του Συνδέσμου Συμβούλων    Επιχειρήσεων (ΣΥΠΕΠ)
Best Marketing Consultant 2019
Best Marketing Consultant 2021
Best Aesthetics Marketing Consultant 2022
Visionary Marketing Consultant Award 2025

Επικοινωνία

Αθήνα: +30 2117706299

Θεσσαλονίκη: +30 2311118477‬

Social Media

Αριθμός Γ.Ε.ΜΗ:

122524803000

Εγγραφείτε στο Newsletter

για να λαμβάνετε νέα, ιδέες & tips μάρκετινγκ!

Κατεβάστε την εφαρμογή

buttonapplestore
buttongoogleplay
Privacy Policy – Terms and Conditions
Copyright © 2025 E. Sarantaenas. All Rights Reserved.
    0

    €0,00

    • No translations available for this page
      ✕

      Σύνδεση

      Χάσατε τον κωδικό σας;

      ✕

      Καλάθι

      Ολοκλήρωση Παραγγελίας
      Συνεχίστε τις αγορές Καλάθι
      Χρησιμοποιούμε τις πληροφορίες που συλλέγονται μέσω cookies και παρόμοιων τεχνολογιών για να βελτιώσουμε την εμπειρία σας στην ιστοσελίδα μας, να αναλύσουμε τον τρόπο που τη χρησιμοποιείτε και για σκοπούς μάρκετινγκ.
      Τήρηση προσωπικών δεδομένων

      Οι ρυθμίσεις προσωπικού απορρήτου σας

      Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τα στοιχεία που συλλέγονται μέσω cookies και παρόμοιων τεχνολογιών για να βελτιώσουμε την εμπειρία σας στον ιστότοπό μας, να αναλύσουμε τον τρόπο χρήσης του και για διαφημιστικούς σκοπούς. Επειδή θαυμαστείτε το δικαίωμά σας στην προσωπική ζωή, μπορείτε να επιλέξετε να μην επιτρέπετε κάποιους τύπους cookies. Ωστόσο, η αποκλεισμός κάποιων τύπων cookies μπορεί να επηρεάσει την εμπειρία σας στον ιστότοπο και τις υπηρεσίες που μπορούμε να σας προσφέρουμε. Σε κάποιες περιπτώσεις, οι δεδομένα που προέρχονται από cookies κοινοποιούνται με τρίτους για λόγους ανάλυσης ή διαφήμισης. Μπορείτε να εκπαιδεύσετε το δικαίωμά σας να εξαιρεθείτε από το διαμοιρασμό και πάντα με την απενεργοποίηση των cookies.
      Τήρηση προσωπικών δεδομένων
      Απενεργοποίηση όλων Αποδοχή Όλων

      Διαχείριση προτιμήσεων συγκατάθεσης

      Απαραίτητο

      Πάντα ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΜΕΝΟ
      Αυτά τα cookies και τα scripts είναι απαραίτητα για να λειτουργεί η ιστοσελίδα και δεν μπορούν να απενεργοποιηθούν. Συνήθως ρυθμίζονται μόνο σε απάντηση σε ενέργειες που κάνετε, οι οποίες προσομοιώνουν αίτημα για υπηρεσίες, όπως την ρύθμιση των προτιμήσεων ιδιωτικού απορρήτου, την είσοδο ή την συμπλήρωση φόρμων. Μπορείτε να ρυθμίσετε τον browser σας να μπλοκάρει ή να σας ειδοποιεί για αυτά τα cookies, αλλά μερικά τμήματα της ιστοσελίδας δεν θα λειτουργούν. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν κανένα προσωπικά διακριτικά στοιχεία.

      Αναλυτικές

      Αυτά τα cookies και τα scripts επιτρέπουν σε εμάς να μετράμε τις επισκέψεις και τις πηγές των κινήσεων, έτσι ώστε να μετράμε και να βελτιώνουμε την απόδοση της ιστοσελίδας μας. Σας βοηθούν να ξέρουμε ποιες σελίδες είναι οι πιο και λιγότερο δημοφιλείς και να δούμε πως οι επισκέπτες κινούνται στην ιστοσελίδα. Όλες οι πληροφορίες που συλλέγονται από αυτά τα cookies είναι συγκεντρωμένες και επομένως ανώνυμες. Εάν δεν επιτρέψετε τα cookies και τα scripts, δεν θα ξέρουμε όταν επισκεφτήκατε την ιστοσελίδα μας.

      Ενσωματωμένα βίντεο

      Αυτά τα cookies και scripts μπορούν να εγκατασταθούν μέσω της ιστοσελίδας μας από εξωτερικές υπηρεσίες hosting βίντεο όπως το YouTube ή το Vimeo. Μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την παροχή περιεχομένου βίντεο στην ιστοσελίδα μας. Είναι δυνατό για τον παροχέα βίντεο να δημιουργήσει μια διάταξη των ενδιαφερόντων σας και να σας εμφανίσει σχετικές διαφημίσεις σε αυτή την ιστοσελίδα ή σε άλλες. Δεν αποθηκεύουν προσωπικές πληροφορίες απευθείας, αλλά βασίζονται στο να διευκρινίζουν μοναδικά τον φυλλομετρητή σας και τη συσκευή του διαδικτύου. Εάν δεν επιτρέπετε αυτά τα cookies ή scripts, είναι πιθανό η ενσωματωμένη βίντεο να μην λειτουργεί όπως αναμενόταν.

      Google Fonts

      Τα Google Fonts είναι μια βιβλιοθήκη υπηρεσιών ενσωμάτωσης γραμματοσειρών. Τα Google Fonts αποθηκεύονται στην CDN της Google. Η API των Google Fonts έχει σχεδιαστεί για να περιορίσει τη συλλογή, την αποθήκευση και τη χρήση των δεδομένων των τελικών χρηστών μόνο σε αυτό που είναι απαραίτητο για την εύκολη διανομή γραμματοσειρών. Η χρήση της API των Google Fonts δεν απαιτεί ταυτοποίηση. Καμία cookie δεν στέλνεται από τους επισκέπτες της ιστοσελίδας στην API των Google Fonts. Οι αιτήσεις στην API των Google Fonts γίνονται σε ειδικούς τομείς των πόρων, όπως τα fonts.googleapis.com ή τα fonts.gstatic.com. Αυτό σημαίνει ότι οι αιτήσεις γραμματοσειρών σας είναι ξεχωριστές και δεν περιέχουν καμία πιστοποίηση που στέλνετε στο google.com ενώ χρησιμοποιείτε άλλες υπηρεσίες της Google που απαιτούν ταυτοποίηση, όπως το Gmail.

      Μάρκετινγκ

      Αυτά τα cookies και τα scripts μπορεί να οριστούν μέσα από την ιστοσελίδα μας από τους συνεργάτες μας στην διαφήμιση. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν από αυτές τις εταιρείες για να δημιουργήσουν ένα προφίλ των ενδιαφερόντων σας και να σας εμφανίσουν σχετικές διαφημίσεις σε άλλες ιστοσελίδες. Δεν αποθηκεύουν άμεσα προσωπικές πληροφορίες, αλλά βασίζονται στην μοναδική αναγνώριση του προγράμματος περιήγησης και της συσκευής διαδικτύου σας. Αν δεν επιτρέψετε αυτά τα cookies και τα scripts, θα εμπειρεύεστε λιγότερη εξατομικευμένη διαφήμιση.

      Facebook Advanced Matching

      Η Προηγμένη Αντιστοίχιση του Facebook μπορεί να βελτιώσει την αφαίρεση των διαφημίσεων και την παρακολούθηση μετατροπών. Μπορεί να μας βοηθήσει να επιτευχθούν καλύτερα στοχευμένες προσαρμοσμένες ομάδες μέσω των διαφημίσεων μας. Όταν είναι δυνατό, θα μοιραστούμε με το Facebook κατακερματισμένες πληροφορίες όπως το όνομά σας, τηλέφωνο, email ή διεύθυνση.

      Facebook CAPI

      Τα Συμβάντα της Προηγμένης Αντιστοίχισης του Facebook (CAPI) μας βοηθούν να κατανοήσουμε καλύτερα πως αλληλεπιδράτε με τις ιστοσελίδες μας. Σας επιτρέπουν να μετρήσουμε την επίδραση των διαφημίσεων μας στις μετατροπές της ιστοσελίδας και να βελτιώσουν την στοχευμένη διαφήμιση μέσω προσαρμοσμένων ομάδων. Όταν είναι δυνατό, ίσως μοιραστούμε με το Facebook πληροφορίες όπως όνομα, email, τηλέφωνο, διεύθυνση.
      Επιβεβαιώνω τις επιλογές μου Αποδοχή Όλων Απενεργοποίηση όλων
      Verified by ConsentMagic
      X