MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)
  • Αρχική
  • CV
  • Υπηρεσίες
    • Μάρκετινγκ Προϊόντων
    • Μάρκετινγκ Υπηρεσιών
    • B2B Μάρκετινγκ
    • Personal Branding
    • Διευθυντής μάρκετινγκ (εξωτερικός)
    • Ψηφιακό Μάρκετινγκ
    • Marketing Plan
    • Social Media Content
    • Εξειδικευμένες υπηρεσίες
      • Έρευνες Μάρκετινγκ
      • F&B Consulting and Marketing
  • Βιβλία
    • 32 Φράσεις πελατών που αγαπάμε να μισούμε – Εκδόσεις Rosili
    • Η εργαλειοθήκη του σύγχρονου επιχειρηματία – Εκδόσεις Rosili
    • Το μάρκετινγκ της επιχείρησής σας! – Εκδόσεις Rosili
    • Το μάρκετινγκ σε 10 + 2 ερωτήσεις
    • Η Συμπεριφορά του Καταναλωτή
    • 16 Μυστικά επιτυχίας για το Μάρκετινγκ
    • 9+1 ερωτήσεις για την επιχείρηση
  • Σεμινάρια & Ομιλίες
    • Σεμινάρια
      • Σεμινάρια Μάρκετινγκ
        • Webinar: Η Σιωπηλή Δύναμη της Επιρροής στις Πωλήσεις
        • Free Mini Webinar: Στρατηγικές Αποτελεσματικής Τιμολόγησης Υπηρεσιών
        • Summer Business Camp 2024
        • Online Marketing Masterclass & Consulting On Demand
        • Webinar: Τεχνικές Τηλεφωνικών Πωλήσεων
        • Webinar: 3 & 4 τεχνικές για περισσότερες πωλήσεις
        • Webinar: Η ψυχολογία του σύγχρονου πελάτη!
        • Webinar: Διαχειριστείτε την κριτική!
      • Εκπαίδευση Προσωπικού
    • Ομιλίες
      • 2025 – Ομιλία Αθήνα: Ανακαλύπτοντας τις Αόρατες Τάσεις του Marketing
      • 2025 – Ομιλία Θεσσαλονίκη: Ανακαλύπτοντας τις Αόρατες Τάσεις του Marketing
      • Ομιλία Θεσσαλονίκη: Τάσεις Μάρκετινγκ 2024. Ανοίξτε το δρόμο για νέους πελάτες!
      • Ομιλία Αθήνα: Τάσεις Μάρκετινγκ 2024. Ανοίξτε το δρόμο για νέους πελάτες!
      • Ομιλία: 2023 – 5 έξυπνες δράσεις μάρκετινγκ για απόκτηση νέων πελατών
      • ΕΕΘ Masterclasses
      • Workshop: 2022: Τεχνικές Πωλήσεων & Μάρκετινγκ
      • Ομιλία: Δράση σήμερα, ανάπτυξη αύριο!
      • Videos ομιλιών
    • Πρόγραμμα Ομιλιών – Σεμιναρίων
      • Πρόγραμμα Ομιλιών – Σεμιναρίων (πριν το 2022)
  • e-Shop
  • ΜΜΕ
    • TV
      • Αρχείο Εκπομπών TV
    • Podcasts
    • Συνεντεύξεις
    • Radio
      • Αρχείο Εκπομπών Alpha Radio 989
      • Kanali 1
        • Αρχείο Εκπομπών Radio Κανάλι 1
      • Amagi Radio
  • App
  • Πελάτες
    • Testimonials Πελατών
  • Άρθρα
  • Contact
  • Αγγλικα
  • Ελληνικα
0

€0,00

✕

Παραδοσιακό Μarketing. Γιατί το χρειάζεστε ακόμα!

Author Θέμης Σαρανταένας at 11 Μαρτίου 2018

Η ψηφιακή επανάσταση επαναπροσδιόρισε, κυριολεκτικά από το μηδέν το μάρκετινγκ όπως το ξέραμε. Αυτό που στην αρχή της digital εποχής αποτελούσε μία φτωχή προσπάθεια αξιοποίησης των ψηφιακών μέσων (αρκεί να δείτε ιστοσελίδες των πιο σημαντικών brands του κόσμου από τις αρχές της δεκαετίας του 2000 που πλέον μοιάζουν με μουσειακά ευρήματα) έχει εκτοξευτεί, μέσα σε μόλις 2 δεκαετίες στη στρατόσφαιρα.

Πρώτη δημοσίευση: περιοδικό ΕΥΡΩκέρδος

Όπως σε κάθε επανάσταση βέβαια, πολλοί επιχειρηματίες, marketers και decision makers έφτασαν στο άλλο άκρο, φτιάχνοντας, με την παραμικρή ευκαιρία, ένα ακόμα διαγωνισμό στο Facebook και ποστάροντας ανελέητα στο Instagram. Έχουμε νέα! Το Internet, τα social media και το ψηφιακό marketing, όσο απίστευτο και εάν ακούγεται, δεν είναι πανάκεια. Όχι, δεν θα δείτε θαύματα μπαίνοντας στον θαυμαστό κόσμο των Google AdWords, oύτε θα συρρεύσουν τα πλήθη στην επιχείρησή σας επειδή κάνετε 10 tweets την ημέρα.

Σε αυτό μας το άρθρο λοιπόν, θα εστιάσω στο γιατί χρειάζεστε ακόμη το παραδοσιακό marketing στο marketing mix σας. Ας διευκρινίσω ότι με τον όρο “παραδοσιακό marketing” εννοώ ενέργειες direct mail, τύπου, τηλεόρασης, ραδιοφώνου, outdoor, in store promotions, events και word of mouth και ας ξεκινήσουμε.

Δοκιμασμένη Φόρμουλα!

Υπήρχε ζωή πριν το Internet και το κινητό τηλέφωνο; Κάποιοι από εμάς, έστω και με κίνδυνο να αποκαλύψουμε την ηλικία μας, θυμόμαστε ότι όχι μόνο υπήρχε, αλλά ήταν και ιδιαίτερα έντονη. Το ίδιο ισχύει και για το παραδοσιακό marketing. Όχι απλά υπήρχε, αλλά δοκιμασμένο και τελειοποιημένο μέσα σε ένα ολόκληρο αιώνα, δημιούργησε εντέλει μια φόρμουλα που δουλεύει.

Ναι, είναι σίγουρο ότι ένα σωστό flyer μπορεί να κάνει δουλειά για την επιχείρηση εστίασής σας! Ναι, είναι σίγουρο ότι φτιάχνοντας ένα ραδιοφωνικό σποτ στη μικρή πόλη όπου έχετε το κατάστημα ελαστικών σας, θα μιλήσετε στο κοινό που σας ενδιαφέρει, τους οδηγούς αυτοκινήτων, ταχύτερα και αποτελεσματικότερα από οποιοδήποτε άλλο μέσο.

Και επιπλέον, μην ξεχνάτε ότι προβαίνοντας σε ενέργειες παραδοσιακού marketing, έχετε το πλεονέκτημα ότι κάνετε ΕΣΕΙΣ κάτι για το κοινό που σας ενδιαφέρει, σε αντίθεση με το online marketing όπου ζητάτε από το κοινό σας να κάνει αυτό κάτι, όπως να επισκεφθεί το site σας ή τη σελίδα σας στο Facebook.

Ψηφιακή Κόπωση

Αυτό που ξεκίνησε σαν ρυάκι και κατόπιν “σιγανό” ποταμάκι έχει εξελιχθεί πλέον σε έναν “υπερποταμό” που κυριολεκτικά κοντεύει να παρασύρει τους πάντες! Εάν σκεφθείτε τον εαυτό σας, όχι σαν επιχειρηματία, αλλά από την πλευρά του καταναλωτή, θα δείτε ότι σε εικοσιτετράωρη βάση, υπάρχει συνεχώς κάτι για εσάς στον ψηφιακό κόσμο.

Απρόσκλητα pop ups εμφανίζονται από παντού, υπενθυμίζοντάς σας την προσφορά για την πίτσα της ημέρας στο timeline σας, έχετε πάντα μία ή δύο προσφορές για να βελτιώσετε τα αγγλικά σας, όποτε και να το τσεκάρετε. Και ο κατάλογος είναι ατελείωτος! Βάλλεστε από παντού. Το να παρακολουθείτε, ή ακόμα δυσκολότερα, να είστε μέρος των online ενεργειών marketing που απευθύνονται σε εσάς, δεν σας προκαλεί πλέον απλή κόπωση, αλλά συνεχή υπερκόπωση.

Όλα αυτά, έχουν οδηγήσει ένα σημαντικό μέρος της κοινωνίας, ιδιαίτερα στον ανεπτυγμένο κόσμο, στον επαναπροσδιορισμό των αξιών. Η τεχνολογία δεν είναι πλέον το ιερό δισκοπότηρο, αλλά παράγοντας απομόνωσης. Μία κοινωνία όπου εμείς, ή ακόμα χειρότερα τα παιδιά μας, θα ζούμε σε αόρατα μεν, αλλά υπαρκτά κελιά, με συντροφιά την οθόνη ενός κινητού, αρχίζει να φαντάζει σαν ένας άσχημος εφιάλτης.

Ίσως λοιπόν και εσείς οι ίδιοι, όπως πολλοί από τους συνανθρώπους σας και πελάτες σας, να αρχίσετε να λέτε “έως εδώ” στην ψηφιακή επέλαση και να αναζητήσετε εναλλακτικές πηγές πληροφορίας. Και εδώ είναι που το παραδοσιακό marketing μπορεί να κάνει τη διαφορά.

Φυσικά, δεν λέω να μετατραπείτε σε “Λουδίτες” και να σπάσετε τους τεχνολογικά προηγμένους αργαλειούς, όπως συνέβη στην Αγγλία το 1811. Η πρόοδος δεν σταματά και το ποτάμι δεν γυρίζει πίσω. Ωστόσο, απέχουμε πολύ από την εποχή (εάν ποτέ φτάσουμε σε αυτή) όπου το παραδοσιακό marketing δεν θα είναι πλέον χρήσιμο. Επενδύστε λοιπόν σε έναν συνδυασμό παραδοσιακού και online marketing και θα είστε διπλά κερδισμένοι!

Ενδιαφέροντα άρθρα

3 ανορθόδοξες τεχνικές πώλησης που δουλεύουν.
16 Ιουνίου 2025

Άσπρη γάτα – μαύρη γάτα!


Διαβάστε περισσότερα
Προσλαμβάνετε στελέχη στο μάρκετινγκ; Τι ερωτήσεις να κάνετε.
5 Ιουνίου 2025

Καλέ μου άνθρωπε, ξέρεις από μάρκετινγκ;


Διαβάστε περισσότερα
Συμβουλές για διαχείριση κρίσεων
19 Μαΐου 2025

Μην πιαστείτε απροετοίμαστοι στην επόμενη κρίση!


Διαβάστε περισσότερα

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Διακρίσεις

Πιστοποιημένος Senior Consultant από τον ΣΕΣΜΑ
Μέλος της Διεθνούς Μένσα
Πιστοποιημένος
Social Media Marketing Associate CSMA
Μέλος του Συνδέσμου Συμβούλων    Επιχειρήσεων (ΣΥΠΕΠ)
Best Marketing Consultant 2019
Best Marketing Consultant 2021
Best Aesthetics Marketing Consultant 2022
Visionary Marketing Consultant Award 2025

Επικοινωνία

Αθήνα: +30 2117706299

Θεσσαλονίκη: +30 2311118477‬

Social Media

Αριθμός Γ.Ε.ΜΗ:

122524803000

Εγγραφείτε στο Newsletter

για να λαμβάνετε νέα, ιδέες & tips μάρκετινγκ!

Κατεβάστε την εφαρμογή

buttonapplestore
buttongoogleplay
Privacy Policy – Terms and Conditions
Copyright © 2025 E. Sarantaenas. All Rights Reserved.
    0

    €0,00

    • No translations available for this page
      ✕

      Σύνδεση

      Χάσατε τον κωδικό σας;

      ✕

      Καλάθι

      Ολοκλήρωση Παραγγελίας
      Συνεχίστε τις αγορές Καλάθι
      Χρησιμοποιούμε τις πληροφορίες που συλλέγονται μέσω cookies και παρόμοιων τεχνολογιών για να βελτιώσουμε την εμπειρία σας στην ιστοσελίδα μας, να αναλύσουμε τον τρόπο που τη χρησιμοποιείτε και για σκοπούς μάρκετινγκ.
      Τήρηση προσωπικών δεδομένων

      Οι ρυθμίσεις προσωπικού απορρήτου σας

      Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τα στοιχεία που συλλέγονται μέσω cookies και παρόμοιων τεχνολογιών για να βελτιώσουμε την εμπειρία σας στον ιστότοπό μας, να αναλύσουμε τον τρόπο χρήσης του και για διαφημιστικούς σκοπούς. Επειδή θαυμαστείτε το δικαίωμά σας στην προσωπική ζωή, μπορείτε να επιλέξετε να μην επιτρέπετε κάποιους τύπους cookies. Ωστόσο, η αποκλεισμός κάποιων τύπων cookies μπορεί να επηρεάσει την εμπειρία σας στον ιστότοπο και τις υπηρεσίες που μπορούμε να σας προσφέρουμε. Σε κάποιες περιπτώσεις, οι δεδομένα που προέρχονται από cookies κοινοποιούνται με τρίτους για λόγους ανάλυσης ή διαφήμισης. Μπορείτε να εκπαιδεύσετε το δικαίωμά σας να εξαιρεθείτε από το διαμοιρασμό και πάντα με την απενεργοποίηση των cookies.
      Τήρηση προσωπικών δεδομένων
      Απενεργοποίηση όλων Αποδοχή Όλων

      Διαχείριση προτιμήσεων συγκατάθεσης

      Απαραίτητο

      Πάντα ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΜΕΝΟ
      Αυτά τα cookies και τα scripts είναι απαραίτητα για να λειτουργεί η ιστοσελίδα και δεν μπορούν να απενεργοποιηθούν. Συνήθως ρυθμίζονται μόνο σε απάντηση σε ενέργειες που κάνετε, οι οποίες προσομοιώνουν αίτημα για υπηρεσίες, όπως την ρύθμιση των προτιμήσεων ιδιωτικού απορρήτου, την είσοδο ή την συμπλήρωση φόρμων. Μπορείτε να ρυθμίσετε τον browser σας να μπλοκάρει ή να σας ειδοποιεί για αυτά τα cookies, αλλά μερικά τμήματα της ιστοσελίδας δεν θα λειτουργούν. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν κανένα προσωπικά διακριτικά στοιχεία.

      Αναλυτικές

      Αυτά τα cookies και τα scripts επιτρέπουν σε εμάς να μετράμε τις επισκέψεις και τις πηγές των κινήσεων, έτσι ώστε να μετράμε και να βελτιώνουμε την απόδοση της ιστοσελίδας μας. Σας βοηθούν να ξέρουμε ποιες σελίδες είναι οι πιο και λιγότερο δημοφιλείς και να δούμε πως οι επισκέπτες κινούνται στην ιστοσελίδα. Όλες οι πληροφορίες που συλλέγονται από αυτά τα cookies είναι συγκεντρωμένες και επομένως ανώνυμες. Εάν δεν επιτρέψετε τα cookies και τα scripts, δεν θα ξέρουμε όταν επισκεφτήκατε την ιστοσελίδα μας.

      Ενσωματωμένα βίντεο

      Αυτά τα cookies και scripts μπορούν να εγκατασταθούν μέσω της ιστοσελίδας μας από εξωτερικές υπηρεσίες hosting βίντεο όπως το YouTube ή το Vimeo. Μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την παροχή περιεχομένου βίντεο στην ιστοσελίδα μας. Είναι δυνατό για τον παροχέα βίντεο να δημιουργήσει μια διάταξη των ενδιαφερόντων σας και να σας εμφανίσει σχετικές διαφημίσεις σε αυτή την ιστοσελίδα ή σε άλλες. Δεν αποθηκεύουν προσωπικές πληροφορίες απευθείας, αλλά βασίζονται στο να διευκρινίζουν μοναδικά τον φυλλομετρητή σας και τη συσκευή του διαδικτύου. Εάν δεν επιτρέπετε αυτά τα cookies ή scripts, είναι πιθανό η ενσωματωμένη βίντεο να μην λειτουργεί όπως αναμενόταν.

      Google Fonts

      Τα Google Fonts είναι μια βιβλιοθήκη υπηρεσιών ενσωμάτωσης γραμματοσειρών. Τα Google Fonts αποθηκεύονται στην CDN της Google. Η API των Google Fonts έχει σχεδιαστεί για να περιορίσει τη συλλογή, την αποθήκευση και τη χρήση των δεδομένων των τελικών χρηστών μόνο σε αυτό που είναι απαραίτητο για την εύκολη διανομή γραμματοσειρών. Η χρήση της API των Google Fonts δεν απαιτεί ταυτοποίηση. Καμία cookie δεν στέλνεται από τους επισκέπτες της ιστοσελίδας στην API των Google Fonts. Οι αιτήσεις στην API των Google Fonts γίνονται σε ειδικούς τομείς των πόρων, όπως τα fonts.googleapis.com ή τα fonts.gstatic.com. Αυτό σημαίνει ότι οι αιτήσεις γραμματοσειρών σας είναι ξεχωριστές και δεν περιέχουν καμία πιστοποίηση που στέλνετε στο google.com ενώ χρησιμοποιείτε άλλες υπηρεσίες της Google που απαιτούν ταυτοποίηση, όπως το Gmail.

      Μάρκετινγκ

      Αυτά τα cookies και τα scripts μπορεί να οριστούν μέσα από την ιστοσελίδα μας από τους συνεργάτες μας στην διαφήμιση. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν από αυτές τις εταιρείες για να δημιουργήσουν ένα προφίλ των ενδιαφερόντων σας και να σας εμφανίσουν σχετικές διαφημίσεις σε άλλες ιστοσελίδες. Δεν αποθηκεύουν άμεσα προσωπικές πληροφορίες, αλλά βασίζονται στην μοναδική αναγνώριση του προγράμματος περιήγησης και της συσκευής διαδικτύου σας. Αν δεν επιτρέψετε αυτά τα cookies και τα scripts, θα εμπειρεύεστε λιγότερη εξατομικευμένη διαφήμιση.

      Facebook Advanced Matching

      Η Προηγμένη Αντιστοίχιση του Facebook μπορεί να βελτιώσει την αφαίρεση των διαφημίσεων και την παρακολούθηση μετατροπών. Μπορεί να μας βοηθήσει να επιτευχθούν καλύτερα στοχευμένες προσαρμοσμένες ομάδες μέσω των διαφημίσεων μας. Όταν είναι δυνατό, θα μοιραστούμε με το Facebook κατακερματισμένες πληροφορίες όπως το όνομά σας, τηλέφωνο, email ή διεύθυνση.

      Facebook CAPI

      Τα Συμβάντα της Προηγμένης Αντιστοίχισης του Facebook (CAPI) μας βοηθούν να κατανοήσουμε καλύτερα πως αλληλεπιδράτε με τις ιστοσελίδες μας. Σας επιτρέπουν να μετρήσουμε την επίδραση των διαφημίσεων μας στις μετατροπές της ιστοσελίδας και να βελτιώσουν την στοχευμένη διαφήμιση μέσω προσαρμοσμένων ομάδων. Όταν είναι δυνατό, ίσως μοιραστούμε με το Facebook πληροφορίες όπως όνομα, email, τηλέφωνο, διεύθυνση.
      Επιβεβαιώνω τις επιλογές μου Αποδοχή Όλων Απενεργοποίηση όλων
      Verified by ConsentMagic
      X