MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)
  • Αρχική
  • CV
  • Υπηρεσίες
    • Μάρκετινγκ Προϊόντων
    • Μάρκετινγκ Υπηρεσιών
    • B2B Μάρκετινγκ
    • Personal Branding
    • Διευθυντής μάρκετινγκ (εξωτερικός)
    • Ψηφιακό Μάρκετινγκ
    • Marketing Plan
    • Social Media Content
    • Εξειδικευμένες υπηρεσίες
      • Έρευνες Μάρκετινγκ
      • F&B Consulting and Marketing
  • Βιβλία
    • 32 Φράσεις πελατών που αγαπάμε να μισούμε – Εκδόσεις Rosili
    • Η εργαλειοθήκη του σύγχρονου επιχειρηματία – Εκδόσεις Rosili
    • Το μάρκετινγκ της επιχείρησής σας! – Εκδόσεις Rosili
    • Το μάρκετινγκ σε 10 + 2 ερωτήσεις
    • Η Συμπεριφορά του Καταναλωτή
    • 16 Μυστικά επιτυχίας για το Μάρκετινγκ
    • 9+1 ερωτήσεις για την επιχείρηση
  • Σεμινάρια & Ομιλίες
    • Σεμινάρια
      • Σεμινάρια Μάρκετινγκ
        • Webinar: Η Σιωπηλή Δύναμη της Επιρροής στις Πωλήσεις
        • Free Mini Webinar: Στρατηγικές Αποτελεσματικής Τιμολόγησης Υπηρεσιών
        • Summer Business Camp 2024
        • Online Marketing Masterclass & Consulting On Demand
        • Webinar: Τεχνικές Τηλεφωνικών Πωλήσεων
        • Webinar: 3 & 4 τεχνικές για περισσότερες πωλήσεις
        • Webinar: Η ψυχολογία του σύγχρονου πελάτη!
        • Webinar: Διαχειριστείτε την κριτική!
      • Εκπαίδευση Προσωπικού
    • Ομιλίες
      • 2025 – Ομιλία Αθήνα: Ανακαλύπτοντας τις Αόρατες Τάσεις του Marketing
      • 2025 – Ομιλία Θεσσαλονίκη: Ανακαλύπτοντας τις Αόρατες Τάσεις του Marketing
      • Ομιλία Θεσσαλονίκη: Τάσεις Μάρκετινγκ 2024. Ανοίξτε το δρόμο για νέους πελάτες!
      • Ομιλία Αθήνα: Τάσεις Μάρκετινγκ 2024. Ανοίξτε το δρόμο για νέους πελάτες!
      • Ομιλία: 2023 – 5 έξυπνες δράσεις μάρκετινγκ για απόκτηση νέων πελατών
      • ΕΕΘ Masterclasses
      • Workshop: 2022: Τεχνικές Πωλήσεων & Μάρκετινγκ
      • Ομιλία: Δράση σήμερα, ανάπτυξη αύριο!
      • Videos ομιλιών
    • Πρόγραμμα Ομιλιών – Σεμιναρίων
      • Πρόγραμμα Ομιλιών – Σεμιναρίων (πριν το 2022)
  • e-Shop
  • ΜΜΕ
    • TV
      • Αρχείο Εκπομπών TV
    • Podcasts
    • Συνεντεύξεις
    • Radio
      • Αρχείο Εκπομπών Alpha Radio 989
      • Kanali 1
        • Αρχείο Εκπομπών Radio Κανάλι 1
      • Amagi Radio
  • App
  • Πελάτες
    • Testimonials Πελατών
  • Άρθρα
  • Contact
  • Αγγλικα
  • Ελληνικα
0

€0,00

✕

Όλοι χρειάζονται branding, αλλά κάποιοι χρειάζονται rebranding.

Author Θέμης Σαρανταένας at 2 Φεβρουαρίου 2022
Τι είναι το rebranding και πότε πρέπει να το κάνουμε.

Τι είναι το rebranding και πότε πρέπει να το κάνουμε.

Το branding είναι απαραίτητο για κάθε επιχείρηση, ανεξαρτήτως μεγέθους, δραστηριότητας ή πελατολογίου. Αυτό είναι κάτι στο οποίο συμφωνούν όλα τα εγχειρίδια του marketing και όλοι οι ειδικοί της επικοινωνίας. Χωρίς branding, η επιχείρηση μοιάζει με αυτοκίνητο που προσπαθεί να τρέξει στον αυτοκινητόδρομο χρησιμοποιώντας μόνο πρώτη ταχύτητα. Ακόμα και μία Ferrari δεν θα τα καταφέρει.

Τι είναι το rebranding και πότε πρέπει να το κάνουμε.

Όλοι χρειάζονται branding, όμως κάποιοι χρειάζονται rebranding. Είτε για να σταματήσει η μάρκα να πληρώνει “αμαρτίες του παρελθόντος”, είτε επειδή ο καιρός έχει ωριμάσει, έρχεται, για κάθε brand, κάποια στιγμή το πλήρωμα του χρόνου. Η παλιά μάρκα έχει κάνει τον κύκλο της και η ανάγκη του rebranding είναι επιβεβλημένη.

Δείτε στο άρθρο μου που ακολουθεί σε ποιες περιπτώσεις πρέπει να γίνεται rebranding.

Ο ορισμός του rebranding

Rebranding ονομάζουμε τη διαδικασία κατά την οποία μία εταιρεία επανασχεδιάζει εκ του μηδενός ή κάνει αλλαγές, μικρές ή εκτεταμένες, στα βασικά στοιχεία του brand: λογότυπο, χρωματική παλέτα, γραμματοσειρές, συσκευασία, καταστήματα κλπ. Σε κάποιες περιπτώσεις, το rebranding μπορεί να είναι τόσο σαρωτικό, ώστε να φτάσει μέχρι και σε αλλαγή του ονόματος της εταιρείας (πολύ συνηθισμένο σε online applications).

Πότε πρέπει να γίνεται rebranding;

Απομόνωσα και σας παρουσιάζω 6 σημαντικούς λόγους. Αν η εταιρεία σας ανήκει σε κάποια από τις παρακάτω 6 κατηγορίες, σκεφθείτε σοβαρά το ενδεχόμενο rebranding.

Η εταιρεία δείχνει “παλαιική”

Έχετε δει αυτά τα πολύ ενδιαφέροντα, vintage λογότυπα της δεκαετίας του 60; Ας πούμε αυτά της ESKIMO (“σπίτι πλένει η Eskimo”) και της ΙΖΟΛΑ; Για την εποχή τους, ήταν πρωτοποριακά. Σήμερα όμως, θα έδειχναν παλαιικά, σχεδόν απαρχαιωμένα. Εάν η εταιρεία σας είναι δεύτερης ή τρίτης γενιάς και δεν έχετε κάνει ποτέ rebranding, ήδη μένετε πίσω χωρίς να το ξέρετε.

Το υπάρχον branding δεν είναι web και social media friendly

Ακόμη και αν δεν είστε εταιρεία 3 ή 4 γενιών, ακόμη και αν το brand σας δημιουργήθηκε κάποια στιγμή την τελευταία 20ετία, υπάρχει μεγάλος κίνδυνος να μην είστε φιλικοί στη νέα ψηφιακή πραγματικότητα. Η επανάσταση της τελευταίας 20ετίας οδήγησε στην κατανάλωση επικοινωνίας σε όλο και μικρότερες επιφάνειες, όλο και μικρότερες οθόνες.

Τα περίεργα λογότυπα με τα μεγάλα σήματα και τα δυσανάγνωστα γράμματα κυριολεκτικά εξαφανίζονται στο σημερινό digital περιβάλλον. Μην κουράζετε τους πελάτες σας, και κυρίως, μην απογοητεύετε τους πιθανούς νέους πελάτες, επιμένοντας να χρησιμοποιείτε στοιχεία που δεν έχουν θέση στο σήμερα.

Μπαίνετε σε ένα νέο industry

Εάν ξεκινήσατε ένα πολύ επιτυχημένο brand πουλώντας βιβλία πριν 25 χρόνια, αλλά σήμερα έχετε ήδη ξεκινήσει να προσφέρετε λάστιχα ποτίσματος και είδη κήπου, το λογότυπο με το ανοιχτό βιβλίο και τα αρχικά σας δεν σας καλύπτει πλέον. Εάν οι ορίζοντές σας είναι τόσο πλατιοί ώστε να μπείτε σε ένα νέο κλάδο, η σκέψη σας δεν θα πρέπει να είναι τόσο στενή, ώστε να κρατήσετε το λογότυπο και τα υπόλοιπα στοιχεία branding της αρχικής σας δραστηριότητας.

Αλλάζετε το Brand Positioning Statement

Στις περιπτώσεις που το Brand Positioning Statement αλλάζει, το rebranding δεν είναι μόνο επιθυμητό – είναι υπεραπαραίτητο. Εάν το εστιατόριό σας από “πιατέλες θαλασσινών στη μέση” για casual diners γίνεται upscale και προσφέρει πλέον συναγρίδα από σεφ με χρυσό σκούφο, τότε το λογότυπό σας που θυμίζει fish and chips πρέπει να φύγει. Μαζί με αυτό και η πολυχρωμία και οι fun αφίσες στους τοίχους με τα χέρια που αρπάζουν γαρίδες, κλπ.

Ίσως το branding σας να ήταν εξαρχής προβληματικό

Κανείς δεν έχει συμβόλαιο με την επιτυχία. Κάποιες φορές, αν και το προϊόν ή η υπηρεσία σας είναι εξαίρετη, δεν είχατε εξαρχής το καλό branding που οφείλατε να έχετε – και αυτό τώρα σας τραβάει πίσω. Αυτή είναι μία περίπτωση αρκετά εύκολη για να τη διαπιστώσετε: σε ατομικό επίπεδο, το προϊόν σας αρέσει, αλλά συλλογικά, οι πωλήσεις είναι χλωμές. Τι χρειάζεστε; Rebranding, τώρα.

Rebranding εξαιτίας κακής φήμης

Τέλος, μία από τις πιο άτυχες στιγμές για έναν entrepreneur ή μία εταιρία είναι η ανάγκη του rebranding επειδή η εταιρεία έχει μέτρια προς κακή φήμη. Όμως δεν είναι πάντα το τέλος του κόσμου! Στις τελευταίες δεκαετίες του 20ου αιώνα, η κορεατική εταιρία Goldstar είχε τη φήμη της κατασκευής, στην καλύτερη περίπτωση, μετρίων συσκευών ήχου και εικόνας.

Μετά από ένα εκτεταμένο rebranding περιλαμβανομένης αλλαγής ονόματος, η εταιρεία αυτή είναι σήμερα η τέταρτη μεγαλύτερη πολυεθνική εταιρεία της Κορέας. Το όνομά της; LG Corporation.

Ενδιαφέροντα άρθρα

3 ανορθόδοξες τεχνικές πώλησης που δουλεύουν.
16 Ιουνίου 2025

Άσπρη γάτα – μαύρη γάτα!


Διαβάστε περισσότερα
Προσλαμβάνετε στελέχη στο μάρκετινγκ; Τι ερωτήσεις να κάνετε.
5 Ιουνίου 2025

Καλέ μου άνθρωπε, ξέρεις από μάρκετινγκ;


Διαβάστε περισσότερα
Συμβουλές για διαχείριση κρίσεων
19 Μαΐου 2025

Μην πιαστείτε απροετοίμαστοι στην επόμενη κρίση!


Διαβάστε περισσότερα

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Διακρίσεις

Πιστοποιημένος Senior Consultant από τον ΣΕΣΜΑ
Μέλος της Διεθνούς Μένσα
Πιστοποιημένος
Social Media Marketing Associate CSMA
Μέλος του Συνδέσμου Συμβούλων    Επιχειρήσεων (ΣΥΠΕΠ)
Best Marketing Consultant 2019
Best Marketing Consultant 2021
Best Aesthetics Marketing Consultant 2022
Visionary Marketing Consultant Award 2025

Επικοινωνία

Αθήνα: +30 2117706299

Θεσσαλονίκη: +30 2311118477‬

Social Media

Αριθμός Γ.Ε.ΜΗ:

122524803000

Εγγραφείτε στο Newsletter

για να λαμβάνετε νέα, ιδέες & tips μάρκετινγκ!

Κατεβάστε την εφαρμογή

buttonapplestore
buttongoogleplay
Privacy Policy – Terms and Conditions
Copyright © 2025 E. Sarantaenas. All Rights Reserved.
    0

    €0,00

    • No translations available for this page
      ✕

      Σύνδεση

      Χάσατε τον κωδικό σας;

      ✕

      Καλάθι

      Ολοκλήρωση Παραγγελίας
      Συνεχίστε τις αγορές Καλάθι
      Χρησιμοποιούμε τις πληροφορίες που συλλέγονται μέσω cookies και παρόμοιων τεχνολογιών για να βελτιώσουμε την εμπειρία σας στην ιστοσελίδα μας, να αναλύσουμε τον τρόπο που τη χρησιμοποιείτε και για σκοπούς μάρκετινγκ.
      Τήρηση προσωπικών δεδομένων

      Οι ρυθμίσεις προσωπικού απορρήτου σας

      Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τα στοιχεία που συλλέγονται μέσω cookies και παρόμοιων τεχνολογιών για να βελτιώσουμε την εμπειρία σας στον ιστότοπό μας, να αναλύσουμε τον τρόπο χρήσης του και για διαφημιστικούς σκοπούς. Επειδή θαυμαστείτε το δικαίωμά σας στην προσωπική ζωή, μπορείτε να επιλέξετε να μην επιτρέπετε κάποιους τύπους cookies. Ωστόσο, η αποκλεισμός κάποιων τύπων cookies μπορεί να επηρεάσει την εμπειρία σας στον ιστότοπο και τις υπηρεσίες που μπορούμε να σας προσφέρουμε. Σε κάποιες περιπτώσεις, οι δεδομένα που προέρχονται από cookies κοινοποιούνται με τρίτους για λόγους ανάλυσης ή διαφήμισης. Μπορείτε να εκπαιδεύσετε το δικαίωμά σας να εξαιρεθείτε από το διαμοιρασμό και πάντα με την απενεργοποίηση των cookies.
      Τήρηση προσωπικών δεδομένων
      Απενεργοποίηση όλων Αποδοχή Όλων

      Διαχείριση προτιμήσεων συγκατάθεσης

      Απαραίτητο

      Πάντα ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΜΕΝΟ
      Αυτά τα cookies και τα scripts είναι απαραίτητα για να λειτουργεί η ιστοσελίδα και δεν μπορούν να απενεργοποιηθούν. Συνήθως ρυθμίζονται μόνο σε απάντηση σε ενέργειες που κάνετε, οι οποίες προσομοιώνουν αίτημα για υπηρεσίες, όπως την ρύθμιση των προτιμήσεων ιδιωτικού απορρήτου, την είσοδο ή την συμπλήρωση φόρμων. Μπορείτε να ρυθμίσετε τον browser σας να μπλοκάρει ή να σας ειδοποιεί για αυτά τα cookies, αλλά μερικά τμήματα της ιστοσελίδας δεν θα λειτουργούν. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν κανένα προσωπικά διακριτικά στοιχεία.

      Αναλυτικές

      Αυτά τα cookies και τα scripts επιτρέπουν σε εμάς να μετράμε τις επισκέψεις και τις πηγές των κινήσεων, έτσι ώστε να μετράμε και να βελτιώνουμε την απόδοση της ιστοσελίδας μας. Σας βοηθούν να ξέρουμε ποιες σελίδες είναι οι πιο και λιγότερο δημοφιλείς και να δούμε πως οι επισκέπτες κινούνται στην ιστοσελίδα. Όλες οι πληροφορίες που συλλέγονται από αυτά τα cookies είναι συγκεντρωμένες και επομένως ανώνυμες. Εάν δεν επιτρέψετε τα cookies και τα scripts, δεν θα ξέρουμε όταν επισκεφτήκατε την ιστοσελίδα μας.

      Ενσωματωμένα βίντεο

      Αυτά τα cookies και scripts μπορούν να εγκατασταθούν μέσω της ιστοσελίδας μας από εξωτερικές υπηρεσίες hosting βίντεο όπως το YouTube ή το Vimeo. Μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την παροχή περιεχομένου βίντεο στην ιστοσελίδα μας. Είναι δυνατό για τον παροχέα βίντεο να δημιουργήσει μια διάταξη των ενδιαφερόντων σας και να σας εμφανίσει σχετικές διαφημίσεις σε αυτή την ιστοσελίδα ή σε άλλες. Δεν αποθηκεύουν προσωπικές πληροφορίες απευθείας, αλλά βασίζονται στο να διευκρινίζουν μοναδικά τον φυλλομετρητή σας και τη συσκευή του διαδικτύου. Εάν δεν επιτρέπετε αυτά τα cookies ή scripts, είναι πιθανό η ενσωματωμένη βίντεο να μην λειτουργεί όπως αναμενόταν.

      Google Fonts

      Τα Google Fonts είναι μια βιβλιοθήκη υπηρεσιών ενσωμάτωσης γραμματοσειρών. Τα Google Fonts αποθηκεύονται στην CDN της Google. Η API των Google Fonts έχει σχεδιαστεί για να περιορίσει τη συλλογή, την αποθήκευση και τη χρήση των δεδομένων των τελικών χρηστών μόνο σε αυτό που είναι απαραίτητο για την εύκολη διανομή γραμματοσειρών. Η χρήση της API των Google Fonts δεν απαιτεί ταυτοποίηση. Καμία cookie δεν στέλνεται από τους επισκέπτες της ιστοσελίδας στην API των Google Fonts. Οι αιτήσεις στην API των Google Fonts γίνονται σε ειδικούς τομείς των πόρων, όπως τα fonts.googleapis.com ή τα fonts.gstatic.com. Αυτό σημαίνει ότι οι αιτήσεις γραμματοσειρών σας είναι ξεχωριστές και δεν περιέχουν καμία πιστοποίηση που στέλνετε στο google.com ενώ χρησιμοποιείτε άλλες υπηρεσίες της Google που απαιτούν ταυτοποίηση, όπως το Gmail.

      Μάρκετινγκ

      Αυτά τα cookies και τα scripts μπορεί να οριστούν μέσα από την ιστοσελίδα μας από τους συνεργάτες μας στην διαφήμιση. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν από αυτές τις εταιρείες για να δημιουργήσουν ένα προφίλ των ενδιαφερόντων σας και να σας εμφανίσουν σχετικές διαφημίσεις σε άλλες ιστοσελίδες. Δεν αποθηκεύουν άμεσα προσωπικές πληροφορίες, αλλά βασίζονται στην μοναδική αναγνώριση του προγράμματος περιήγησης και της συσκευής διαδικτύου σας. Αν δεν επιτρέψετε αυτά τα cookies και τα scripts, θα εμπειρεύεστε λιγότερη εξατομικευμένη διαφήμιση.

      Facebook Advanced Matching

      Η Προηγμένη Αντιστοίχιση του Facebook μπορεί να βελτιώσει την αφαίρεση των διαφημίσεων και την παρακολούθηση μετατροπών. Μπορεί να μας βοηθήσει να επιτευχθούν καλύτερα στοχευμένες προσαρμοσμένες ομάδες μέσω των διαφημίσεων μας. Όταν είναι δυνατό, θα μοιραστούμε με το Facebook κατακερματισμένες πληροφορίες όπως το όνομά σας, τηλέφωνο, email ή διεύθυνση.

      Facebook CAPI

      Τα Συμβάντα της Προηγμένης Αντιστοίχισης του Facebook (CAPI) μας βοηθούν να κατανοήσουμε καλύτερα πως αλληλεπιδράτε με τις ιστοσελίδες μας. Σας επιτρέπουν να μετρήσουμε την επίδραση των διαφημίσεων μας στις μετατροπές της ιστοσελίδας και να βελτιώσουν την στοχευμένη διαφήμιση μέσω προσαρμοσμένων ομάδων. Όταν είναι δυνατό, ίσως μοιραστούμε με το Facebook πληροφορίες όπως όνομα, email, τηλέφωνο, διεύθυνση.
      Επιβεβαιώνω τις επιλογές μου Αποδοχή Όλων Απενεργοποίηση όλων
      Verified by ConsentMagic
      X