MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)
  • Αρχική
  • CV
  • Υπηρεσίες
    • Μάρκετινγκ Προϊόντων
    • Μάρκετινγκ Υπηρεσιών
    • B2B Μάρκετινγκ
    • Personal Branding
    • Διευθυντής μάρκετινγκ (εξωτερικός)
    • Ψηφιακό Μάρκετινγκ
    • Marketing Plan
    • Social Media Content
    • Εξειδικευμένες υπηρεσίες
      • Έρευνες Μάρκετινγκ
      • F&B Consulting and Marketing
  • Βιβλία
    • 32 Φράσεις πελατών που αγαπάμε να μισούμε – Εκδόσεις Rosili
    • Η εργαλειοθήκη του σύγχρονου επιχειρηματία – Εκδόσεις Rosili
    • Το μάρκετινγκ της επιχείρησής σας! – Εκδόσεις Rosili
    • Το μάρκετινγκ σε 10 + 2 ερωτήσεις
    • Η Συμπεριφορά του Καταναλωτή
    • 16 Μυστικά επιτυχίας για το Μάρκετινγκ
    • 9+1 ερωτήσεις για την επιχείρηση
  • Σεμινάρια & Ομιλίες
    • Σεμινάρια
      • Σεμινάρια Μάρκετινγκ
        • Webinar: Η Σιωπηλή Δύναμη της Επιρροής στις Πωλήσεις
        • Free Mini Webinar: Στρατηγικές Αποτελεσματικής Τιμολόγησης Υπηρεσιών
        • Summer Business Camp 2024
        • Online Marketing Masterclass & Consulting On Demand
        • Webinar: Τεχνικές Τηλεφωνικών Πωλήσεων
        • Webinar: 3 & 4 τεχνικές για περισσότερες πωλήσεις
        • Webinar: Η ψυχολογία του σύγχρονου πελάτη!
        • Webinar: Διαχειριστείτε την κριτική!
      • Εκπαίδευση Προσωπικού
    • Ομιλίες
      • 2025 – Ομιλία Αθήνα: Ανακαλύπτοντας τις Αόρατες Τάσεις του Marketing
      • 2025 – Ομιλία Θεσσαλονίκη: Ανακαλύπτοντας τις Αόρατες Τάσεις του Marketing
      • Ομιλία Θεσσαλονίκη: Τάσεις Μάρκετινγκ 2024. Ανοίξτε το δρόμο για νέους πελάτες!
      • Ομιλία Αθήνα: Τάσεις Μάρκετινγκ 2024. Ανοίξτε το δρόμο για νέους πελάτες!
      • Ομιλία: 2023 – 5 έξυπνες δράσεις μάρκετινγκ για απόκτηση νέων πελατών
      • ΕΕΘ Masterclasses
      • Workshop: 2022: Τεχνικές Πωλήσεων & Μάρκετινγκ
      • Ομιλία: Δράση σήμερα, ανάπτυξη αύριο!
      • Videos ομιλιών
    • Πρόγραμμα Ομιλιών – Σεμιναρίων
      • Πρόγραμμα Ομιλιών – Σεμιναρίων (πριν το 2022)
  • e-Shop
  • ΜΜΕ
    • TV
      • Αρχείο Εκπομπών TV
    • Podcasts
    • Συνεντεύξεις
    • Radio
      • Αρχείο Εκπομπών Alpha Radio 989
      • Kanali 1
        • Αρχείο Εκπομπών Radio Κανάλι 1
      • Amagi Radio
  • App
  • Πελάτες
    • Testimonials Πελατών
  • Άρθρα
  • Contact
  • Αγγλικα
  • Ελληνικα
0

€0,00

✕

Ο χειρότερος υπάλληλος είναι ο αδρανής υπάλληλος.

Author Θέμης Σαρανταένας at 27 Ιουνίου 2022
Πώς να κρατάτε τους υπαλλήλους σας ενεργοποιημένους.

Πώς να κρατάτε τους υπαλλήλους σας ενεργοποιημένους.

Κατά τη διάρκεια της καριέρας μου είχα την τύχη, που προσωπικά θα αποκαλούσα ευτυχία, να συναναστραφώ και να γνωρίσω από κοντά σημαντικούς Έλληνες entrepreneurs που έγραψαν ιστορία στο ελληνικό επιχειρείν. Ένας από αυτούς, κορυφαίος στον χώρο του, μου είχε κάποτε εκμυστηρευθεί μία από τις πιο μεγάλες του ανησυχίες.

Πώς να κρατάτε τους υπαλλήλους σας ενεργοποιημένους.

“Το πρώτο πράγμα που με απασχολεί κάθε πρωί δεν είναι τι δουλειές έχω εγώ, αλλά τι δουλειές έχουν οι άνθρωποί μου”. Και είχε απόλυτο δίκιο! Ο χειρότερος υπάλληλος είναι ο αδρανής ή απενεργοποιημένος υπάλληλος. Μοιάζει λίγο με τον στρατιώτη που δεν συμμετέχει σε γυμνάσια ή ασκήσεις και απλά παίρνει κιλά στον θάλαμο. Στην ώρα της μάχης, είναι δύσκολο να βασιστείς πάνω του.

Δείτε στο άρθρο μου που ακολουθεί κάποιες πρακτικές συμβουλές για να κρατάτε τους συνεργάτες σας πάντα ενεργοποιημένους.

Αρχίστε από τον εταιρικό σας μύθο

Μία εταιρεία είναι πολλά παραπάνω από ένα κτίριο με ένα γκαράζ στο υπόγειο και το δικό σας γραφείο στο ρετιρέ. Ο πιο σίγουρος τρόπος για να κρατήσετε τους υπαλλήλους σας ενεργούς είναι να τους κάνετε συνέταιρους στον εταιρικό σας μύθο (και ναι, εάν κάποιοι από αυτούς είναι ανεκτίμητα καλοί, και συνέταιρους στην επιχείρηση).

Σε μία εποχή που ο μέσος εργαζόμενος αλλάζει πολλαπλάσιες δουλειές από ό,τι ο πατέρας του, και που το γραφείο του καθενός μπορεί πια να είναι και το σπίτι του, είναι καθήκον σας να επενδύσετε στα λεγόμενα “intangibles”: τη φήμη σας, την ιστορία σας, την κουλτούρα σας και όλα αυτά που σας κάνουν να ξεχωρίζετε.

Εάν οι συνεργάτες – υπάλληλοί σας γίνουν μέρος του μύθου σας, δεν θα είναι σχεδόν ποτέ μέρος του προβλήματος.

Μειώστε τα στεγανά

Ένας υπάλληλος με απόλυτα οριοθετημένο job description διατρέχει κίνδυνο να περιχαρακωθεί γύρω από αυτό. Το αποτέλεσμα είναι η σταδιακή του απενεργοποίηση όσον αφορά τα πράγματα έξω από το στενό του comfort zone. Στις extreme περιπτώσεις, o άνθρωπός σας μπορεί να καταλήξει οχυρωμένος πίσω από το δημοσιοϋπαλληλικό “δεν είναι δουλειά μου”.

Όμως, έχετε αρκετά βάσανα και ταλαιπωρία με το δημόσιο, δεν είναι ανάγκη να αναπαράγετε τις παθογένειές του στην ίδια σας την εταιρεία! Κάνετε όλα τα τμήματα κοινωνούς των βασικών σας εταιρικών project και δώστε την ευκαιρία (αλλά και τη χαρά) της συμμετοχής στον καθένα, ανεξαρτήτως του τμήματος στο οποίο ανήκει.

Θα εκπλαγείτε μάλιστα όταν δείτε ότι κάποιες από τις καλύτερες ιδέες marketing δεν έρχονται από το τμήμα marketing.

Μην ξεχνάτε το face to face

Οι υπάλληλοί σας, ακόμα και οι καλύτεροι δεν είναι ρομπότ. Η ανθρώπινη φύση τους μπορεί να τους οδηγήσει σε αμφιβολίες και ανασφάλειες για το πόσο σωστά κάνουν τη δουλειά τους. Ένας υπάλληλος που αμφισβητεί τον εαυτό του και τις ικανότητές του είναι ένα βήμα πριν την απενεργοποίηση και δύο βήματα πριν την παραίτηση.

Είναι πάρα πολύ σημαντικό να σας βλέπουν, να σας ακούν! Ένα νεύμα, ένα φιλικό χτύπημα στην πλάτη, ένα ευήκοο ους, καθώς και η καλοπροαίρετη και εποικοδομητική κριτική μπορούν να κάνουν θαύματα.

Όσο πιο κοντά είστε στους ανθρώπους σας, τόσο πιο μακριά τους κρατάτε από την αδράνεια.

Να είστε σπάταλοι με τον έπαινο

Υπάρχει ο μύθος του “αυστηρού αλλά δίκαιου” επιχειρηματία που κάνει τα πάντα στην επιχείρηση να δουλεύουν ρολόι με την κοφτερή του ματιά, τις εκρήξεις θυμού και την απουσία χαμόγελου. Όμως, η αλήθεια είναι ότι αυτός ο τύπος ανθρώπου (hello Steve) είναι σπάνιος και απαιτεί συγκεκριμένα ανθρώπινα χαρακτηριστικά.

Αντίθετα, αυτό που μπορείτε να κάνετε για να κινητοποιήσετε, να ωθήσετε και ακόμη και να ενθουσιάσετε τους ανθρώπους σας είναι ένα μπαράζ επαίνων. Όταν κάνουν κάτι και το κάνουν καλά, κάντε τους και εσείς με τη σειρά σας ένα “λουτρό” επαίνων. Και όσο περισσότεροι άνθρωποί σας ακούνε τον έπαινό σας προς τον συνάδελφό τους, τόσο καλύτερα για εσάς.

Επαινώντας συχνά (αλλά πάντα δικαιολογημένα) τους ανθρώπους σας, τους δίνετε φτερά.

Πείτε “ευχαριστώ”

Η δύναμη του “ευχαριστώ” στη ζωή είναι πολύ μεγαλύτερη από όσο νομίζουμε. Τόσο στην προσωπική μας ζωή, όσο και στην επαγγελματική, ένα “ευχαριστώ” μπορεί να μας πάει πολύ μακριά. Εάν ο άνθρωπός σας έκανε σωστά το project και σας έστειλε ένα mail που καλύπτει όλα τα ζητούμενα, μία προσωπική απάντηση με ένα “καλή δουλειά” και ένα “ευχαριστώ” θα λειτουργήσει σαν ενεργειακό ποτό, δίνοντάς του απεριόριστη ενέργεια.

Πείτε “ευχαριστώ” στους ανθρώπους σας και είναι σίγουρο ότι θα σας πει “ευχαριστώ” η επιχείρησή σας.

Ενδιαφέροντα άρθρα

3 ανορθόδοξες τεχνικές πώλησης που δουλεύουν.
16 Ιουνίου 2025

Άσπρη γάτα – μαύρη γάτα!


Διαβάστε περισσότερα
Προσλαμβάνετε στελέχη στο μάρκετινγκ; Τι ερωτήσεις να κάνετε.
5 Ιουνίου 2025

Καλέ μου άνθρωπε, ξέρεις από μάρκετινγκ;


Διαβάστε περισσότερα
Συμβουλές για διαχείριση κρίσεων
19 Μαΐου 2025

Μην πιαστείτε απροετοίμαστοι στην επόμενη κρίση!


Διαβάστε περισσότερα

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Διακρίσεις

Πιστοποιημένος Senior Consultant από τον ΣΕΣΜΑ
Μέλος της Διεθνούς Μένσα
Πιστοποιημένος
Social Media Marketing Associate CSMA
Μέλος του Συνδέσμου Συμβούλων    Επιχειρήσεων (ΣΥΠΕΠ)
Best Marketing Consultant 2019
Best Marketing Consultant 2021
Best Aesthetics Marketing Consultant 2022
Visionary Marketing Consultant Award 2025

Επικοινωνία

Αθήνα: +30 2117706299

Θεσσαλονίκη: +30 2311118477‬

Social Media

Αριθμός Γ.Ε.ΜΗ:

122524803000

Εγγραφείτε στο Newsletter

για να λαμβάνετε νέα, ιδέες & tips μάρκετινγκ!

Κατεβάστε την εφαρμογή

buttonapplestore
buttongoogleplay
Privacy Policy – Terms and Conditions
Copyright © 2025 E. Sarantaenas. All Rights Reserved.
    0

    €0,00

    • No translations available for this page
      ✕

      Σύνδεση

      Χάσατε τον κωδικό σας;

      ✕

      Καλάθι

      Ολοκλήρωση Παραγγελίας
      Συνεχίστε τις αγορές Καλάθι
      Χρησιμοποιούμε τις πληροφορίες που συλλέγονται μέσω cookies και παρόμοιων τεχνολογιών για να βελτιώσουμε την εμπειρία σας στην ιστοσελίδα μας, να αναλύσουμε τον τρόπο που τη χρησιμοποιείτε και για σκοπούς μάρκετινγκ.
      Τήρηση προσωπικών δεδομένων

      Οι ρυθμίσεις προσωπικού απορρήτου σας

      Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τα στοιχεία που συλλέγονται μέσω cookies και παρόμοιων τεχνολογιών για να βελτιώσουμε την εμπειρία σας στον ιστότοπό μας, να αναλύσουμε τον τρόπο χρήσης του και για διαφημιστικούς σκοπούς. Επειδή θαυμαστείτε το δικαίωμά σας στην προσωπική ζωή, μπορείτε να επιλέξετε να μην επιτρέπετε κάποιους τύπους cookies. Ωστόσο, η αποκλεισμός κάποιων τύπων cookies μπορεί να επηρεάσει την εμπειρία σας στον ιστότοπο και τις υπηρεσίες που μπορούμε να σας προσφέρουμε. Σε κάποιες περιπτώσεις, οι δεδομένα που προέρχονται από cookies κοινοποιούνται με τρίτους για λόγους ανάλυσης ή διαφήμισης. Μπορείτε να εκπαιδεύσετε το δικαίωμά σας να εξαιρεθείτε από το διαμοιρασμό και πάντα με την απενεργοποίηση των cookies.
      Τήρηση προσωπικών δεδομένων
      Απενεργοποίηση όλων Αποδοχή Όλων

      Διαχείριση προτιμήσεων συγκατάθεσης

      Απαραίτητο

      Πάντα ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΜΕΝΟ
      Αυτά τα cookies και τα scripts είναι απαραίτητα για να λειτουργεί η ιστοσελίδα και δεν μπορούν να απενεργοποιηθούν. Συνήθως ρυθμίζονται μόνο σε απάντηση σε ενέργειες που κάνετε, οι οποίες προσομοιώνουν αίτημα για υπηρεσίες, όπως την ρύθμιση των προτιμήσεων ιδιωτικού απορρήτου, την είσοδο ή την συμπλήρωση φόρμων. Μπορείτε να ρυθμίσετε τον browser σας να μπλοκάρει ή να σας ειδοποιεί για αυτά τα cookies, αλλά μερικά τμήματα της ιστοσελίδας δεν θα λειτουργούν. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν κανένα προσωπικά διακριτικά στοιχεία.

      Αναλυτικές

      Αυτά τα cookies και τα scripts επιτρέπουν σε εμάς να μετράμε τις επισκέψεις και τις πηγές των κινήσεων, έτσι ώστε να μετράμε και να βελτιώνουμε την απόδοση της ιστοσελίδας μας. Σας βοηθούν να ξέρουμε ποιες σελίδες είναι οι πιο και λιγότερο δημοφιλείς και να δούμε πως οι επισκέπτες κινούνται στην ιστοσελίδα. Όλες οι πληροφορίες που συλλέγονται από αυτά τα cookies είναι συγκεντρωμένες και επομένως ανώνυμες. Εάν δεν επιτρέψετε τα cookies και τα scripts, δεν θα ξέρουμε όταν επισκεφτήκατε την ιστοσελίδα μας.

      Ενσωματωμένα βίντεο

      Αυτά τα cookies και scripts μπορούν να εγκατασταθούν μέσω της ιστοσελίδας μας από εξωτερικές υπηρεσίες hosting βίντεο όπως το YouTube ή το Vimeo. Μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την παροχή περιεχομένου βίντεο στην ιστοσελίδα μας. Είναι δυνατό για τον παροχέα βίντεο να δημιουργήσει μια διάταξη των ενδιαφερόντων σας και να σας εμφανίσει σχετικές διαφημίσεις σε αυτή την ιστοσελίδα ή σε άλλες. Δεν αποθηκεύουν προσωπικές πληροφορίες απευθείας, αλλά βασίζονται στο να διευκρινίζουν μοναδικά τον φυλλομετρητή σας και τη συσκευή του διαδικτύου. Εάν δεν επιτρέπετε αυτά τα cookies ή scripts, είναι πιθανό η ενσωματωμένη βίντεο να μην λειτουργεί όπως αναμενόταν.

      Google Fonts

      Τα Google Fonts είναι μια βιβλιοθήκη υπηρεσιών ενσωμάτωσης γραμματοσειρών. Τα Google Fonts αποθηκεύονται στην CDN της Google. Η API των Google Fonts έχει σχεδιαστεί για να περιορίσει τη συλλογή, την αποθήκευση και τη χρήση των δεδομένων των τελικών χρηστών μόνο σε αυτό που είναι απαραίτητο για την εύκολη διανομή γραμματοσειρών. Η χρήση της API των Google Fonts δεν απαιτεί ταυτοποίηση. Καμία cookie δεν στέλνεται από τους επισκέπτες της ιστοσελίδας στην API των Google Fonts. Οι αιτήσεις στην API των Google Fonts γίνονται σε ειδικούς τομείς των πόρων, όπως τα fonts.googleapis.com ή τα fonts.gstatic.com. Αυτό σημαίνει ότι οι αιτήσεις γραμματοσειρών σας είναι ξεχωριστές και δεν περιέχουν καμία πιστοποίηση που στέλνετε στο google.com ενώ χρησιμοποιείτε άλλες υπηρεσίες της Google που απαιτούν ταυτοποίηση, όπως το Gmail.

      Μάρκετινγκ

      Αυτά τα cookies και τα scripts μπορεί να οριστούν μέσα από την ιστοσελίδα μας από τους συνεργάτες μας στην διαφήμιση. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν από αυτές τις εταιρείες για να δημιουργήσουν ένα προφίλ των ενδιαφερόντων σας και να σας εμφανίσουν σχετικές διαφημίσεις σε άλλες ιστοσελίδες. Δεν αποθηκεύουν άμεσα προσωπικές πληροφορίες, αλλά βασίζονται στην μοναδική αναγνώριση του προγράμματος περιήγησης και της συσκευής διαδικτύου σας. Αν δεν επιτρέψετε αυτά τα cookies και τα scripts, θα εμπειρεύεστε λιγότερη εξατομικευμένη διαφήμιση.

      Facebook Advanced Matching

      Η Προηγμένη Αντιστοίχιση του Facebook μπορεί να βελτιώσει την αφαίρεση των διαφημίσεων και την παρακολούθηση μετατροπών. Μπορεί να μας βοηθήσει να επιτευχθούν καλύτερα στοχευμένες προσαρμοσμένες ομάδες μέσω των διαφημίσεων μας. Όταν είναι δυνατό, θα μοιραστούμε με το Facebook κατακερματισμένες πληροφορίες όπως το όνομά σας, τηλέφωνο, email ή διεύθυνση.

      Facebook CAPI

      Τα Συμβάντα της Προηγμένης Αντιστοίχισης του Facebook (CAPI) μας βοηθούν να κατανοήσουμε καλύτερα πως αλληλεπιδράτε με τις ιστοσελίδες μας. Σας επιτρέπουν να μετρήσουμε την επίδραση των διαφημίσεων μας στις μετατροπές της ιστοσελίδας και να βελτιώσουν την στοχευμένη διαφήμιση μέσω προσαρμοσμένων ομάδων. Όταν είναι δυνατό, ίσως μοιραστούμε με το Facebook πληροφορίες όπως όνομα, email, τηλέφωνο, διεύθυνση.
      Επιβεβαιώνω τις επιλογές μου Αποδοχή Όλων Απενεργοποίηση όλων
      Verified by ConsentMagic
      X