MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)
  • Αρχική
  • CV
  • Υπηρεσίες
    • Μάρκετινγκ Προϊόντων
    • Μάρκετινγκ Υπηρεσιών
    • B2B Μάρκετινγκ
    • Personal Branding
    • Διευθυντής μάρκετινγκ (εξωτερικός)
    • Ψηφιακό Μάρκετινγκ
    • Marketing Plan
    • Social Media Content
    • Εξειδικευμένες υπηρεσίες
      • Έρευνες Μάρκετινγκ
      • F&B Consulting and Marketing
  • Βιβλία
    • 32 Φράσεις πελατών που αγαπάμε να μισούμε – Εκδόσεις Rosili
    • Η εργαλειοθήκη του σύγχρονου επιχειρηματία – Εκδόσεις Rosili
    • Το μάρκετινγκ της επιχείρησής σας! – Εκδόσεις Rosili
    • Το μάρκετινγκ σε 10 + 2 ερωτήσεις
    • Η Συμπεριφορά του Καταναλωτή
    • 16 Μυστικά επιτυχίας για το Μάρκετινγκ
    • 9+1 ερωτήσεις για την επιχείρηση
  • Σεμινάρια & Ομιλίες
    • Σεμινάρια
      • Σεμινάρια Μάρκετινγκ
        • Webinar: Η Σιωπηλή Δύναμη της Επιρροής στις Πωλήσεις
        • Free Mini Webinar: Στρατηγικές Αποτελεσματικής Τιμολόγησης Υπηρεσιών
        • Summer Business Camp 2024
        • Online Marketing Masterclass & Consulting On Demand
        • Webinar: Τεχνικές Τηλεφωνικών Πωλήσεων
        • Webinar: 3 & 4 τεχνικές για περισσότερες πωλήσεις
        • Webinar: Η ψυχολογία του σύγχρονου πελάτη!
        • Webinar: Διαχειριστείτε την κριτική!
      • Εκπαίδευση Προσωπικού
    • Ομιλίες
      • 2025 – Ομιλία Αθήνα: Ανακαλύπτοντας τις Αόρατες Τάσεις του Marketing
      • 2025 – Ομιλία Θεσσαλονίκη: Ανακαλύπτοντας τις Αόρατες Τάσεις του Marketing
      • Ομιλία Θεσσαλονίκη: Τάσεις Μάρκετινγκ 2024. Ανοίξτε το δρόμο για νέους πελάτες!
      • Ομιλία Αθήνα: Τάσεις Μάρκετινγκ 2024. Ανοίξτε το δρόμο για νέους πελάτες!
      • Ομιλία: 2023 – 5 έξυπνες δράσεις μάρκετινγκ για απόκτηση νέων πελατών
      • ΕΕΘ Masterclasses
      • Workshop: 2022: Τεχνικές Πωλήσεων & Μάρκετινγκ
      • Ομιλία: Δράση σήμερα, ανάπτυξη αύριο!
      • Videos ομιλιών
    • Πρόγραμμα Ομιλιών – Σεμιναρίων
      • Πρόγραμμα Ομιλιών – Σεμιναρίων (πριν το 2022)
  • e-Shop
  • ΜΜΕ
    • TV
      • Αρχείο Εκπομπών TV
    • Podcasts
    • Συνεντεύξεις
    • Radio
      • Αρχείο Εκπομπών Alpha Radio 989
      • Kanali 1
        • Αρχείο Εκπομπών Radio Κανάλι 1
      • Amagi Radio
  • App
  • Πελάτες
    • Testimonials Πελατών
  • Άρθρα
  • Contact
  • Αγγλικα
  • Ελληνικα
0

€0,00

✕

“Κάνε μου καλύτερη τιμή” – Φράσεις πελατών που αγαπάμε να μισούμε.

Author Θέμης Σαρανταένας at 27 Απριλίου 2022
“Κάνε μου καλύτερη τιμή” - Φράσεις πελατών που αγαπάμε να μισούμε.

Σε οποιαδήποτε επιχειρηματική συναλλαγή, ο οικονομικός παράγοντας παίζει σημαντικό ρόλο και πολλές φορές τον πρώτο. Όλοι οι επιχειρηματίες θα προτιμούσαν, αν μπορούσαν, να αγοράζουν τις πρώτες ύλες σε μία φθηνότερη τιμή και να προσφέρουν τις υπηρεσίες τους σε μία ακριβότερη.

Με αυτή τη λογική, ίσως ακούγεται παράδοξη η επιλογή της φράσης “που αγαπάμε να μισούμε” για αυτόν τον μήνα. Πρόκειται για το…

“Κάνε μου καλύτερη τιμή”

“Κάνε μου καλύτερη τιμή” - Φράσεις πελατών που αγαπάμε να μισούμε.

Και όμως δεν είναι καθόλου παράδοξο! Στον κατάλογο μάλιστα των 12 και πλέον φράσεων που αγαπάμε να μισούμε, και που έχουμε αναλύσει από την αρχή της στήλης, εγώ την τοποθετώ το ίδιο εκνευριστικά ψηλά με το “θα πάρω κι από αλλού προσφορές”. Δείτε γιατί στο άρθρο μου που ακολουθεί.

Η αγωνία του τερματοφύλακα πριν από το πέναλτι

Η αγωνία του τερματοφύλακα πριν από το πέναλτι δεν μπορεί ποτέ να συγκριθεί με την αγωνία του επιχειρηματία μετά την παρουσίαση. Αυτή του επιχειρηματία είναι σαφώς μεγαλύτερη. Κόποι εβδομάδων, μηνών, κάποιες φορές και ετών, εξετάζονται και απορρίπτονται ή εγκρίνονται σε ένα διάστημα ωρών.

Το πρόβλημα λοιπόν πρωτίστως με το “κάνε μου καλύτερη τιμή” είναι ψυχολογικό. Όταν το ακούς, η πρώτη σου αντίδραση είναι να πεις τα εξής: “Σου έχω κάνει μια άκρως επαγγελματική παρουσίαση, διεθνούς επιπέδου, που δίνει λύσεις και απαντήσεις σε θέματα που σε βασανίζουν από την πρώτη γενιά της επιχείρησης και το μόνο που βρίσκεις να μου πεις είναι να σου κάνω μια καλύτερη τιμή;”

Η πραγματική σου όμως αντίδραση, πολλές φορές, είναι “βεβαίως!”.

Γιατί όμως;

Η παγίδα της “καλύτερης τιμής”

Σε μία διαπραγμάτευση, η στιγμή που ακούτε το “κάνε μου μία καλύτερη τιμή”, πέρα από τη δυσαρέσκεια ή ακόμη και την αλλεργία που πολλές φορές σας προκαλεί, και την οποία σας είναι τρομερά δύσκολο να κρύψετε, δεν παύει να σηματοδοτεί κάτι: ότι πουλήσατε. Και αυτός δεν είναι ο στόχος στο τέλος της ημέρας;

Η ικανοποίηση από την πώληση μπορεί να οδηγήσει έναν entrepreneur, ειδικά στον χώρο των start-ups, να “ενδώσει” και να κάνει μία καλύτερη τιμή, πολλές φορές χωρίς να έχει ακούσει δέσμευση αγοράς από την πλευρά του πελάτη. Κάποιες φορές μάλιστα, αντί να πουλήσει, σχεδόν χαρίζει.

Χρειάζονται πολλά χρόνια διαπραγματευτικών ικανοτήτων για να καταφέρετε να ξεπεράσετε τον σκόπελο του “κάνε μου καλύτερη τιμή” – μάλιστα, μερικοί δεν το καταφέρνουν ποτέ και κάνουν “καλύτερες τιμές” μέχρι τη συνταξιοδότηση. Όμως, σε κάθε περίπτωση, το “κάνε μου καλύτερη τιμή” είναι κάτι που ο παθών μισεί αμέσως. Hate at first sight.

Και δύο ακόμη λόγοι να το μισείτε

Όμως, οι φράσεις που αγαπάμε να μισούμε έχουν πάντοτε δεύτερες αναγνώσεις, σημασίες και ερμηνείες. Και αυτές ακριβώς αναλύω σε κάθε μου άρθρο. Τι συμβαίνει λοιπόν με το “κάνε μου καλύτερη τιμή;”

Επιτακτικότητα

Είναι εκνευριστικό για κάτι να σας θεωρούν “σίγουρο”, είτε πρόκειται για προσωπικό επίπεδο, όπου η οικογένειά σας θεωρεί σίγουρο ότι εσείς θα κάνετε τον σοφέρ του θείου που ήρθε από την Αμερική μετά από 40 χρόνια (από, προς το αεροδρόμιο και κατά την παραμονή του) είτε σε επιχειρηματικό επίπεδο.

Ο επιτακτικός τόνος, σχεδόν σαν διαταγή, αφενός σας δείχνει ότι δεν υπάρχουν περιθώρια διαπραγματευτικών ελιγμών και αφετέρου σας αποθαρρύνει, υποσκάπτοντας ύπουλα την πίστη σας στον εαυτό σας και αυτό που πουλάτε (“μήπως δεν τους άρεσε και θέλουν καλύτερη τιμή;).

Αγένεια

Ένας επιχειρηματίας παλαιάς κοπής θα σας επαινούσε για τουλάχιστον τρία λεπτά μετά την παρουσίασή σας και θα χρησιμοποιούσε τους πιο διπλωματικούς τόνους και ευγενικό ύφος για να κατεβάσει την τιμή σας. Η προστακτική ενικού του τύπου “κάνε αυτό” εμπεριέχει σαφώς μία δόση αγένειας μέσα της. Και ίσως, θα πρέπει να σας κάνει και πολύ προσεκτικό για τη συνέχεια της συνεργασίας.

Τελικά, θα του κάνετε καλύτερη τιμή;

Οι πιθανότητες δεν είναι με το μέρος σας και το ξέρετε. Έστω και αν το “κάνε μου καλύτερη τιμή” σας κάθεται στο στομάχι σαν καπουτσίνο με γάλα κινόα, μάλλον θα κάνετε καλύτερη τιμή. Προσοχή όμως: δεν είναι ανάγκη να επιστρέψετε την προστακτική ενικού στον συνομιλητή σας – όσο πιο “slang” ο διάλογός σας, τόσο καλύτερες οι τιμές που θα αναγκάζεστε να κάνετε.

Κάντε μια καλύτερη τιμή, με σοβαρότητα, αξιοπρέπεια και τέλος!

Εάν έχετε και εσείς κάποια φράση πελάτη σας που “αγαπάτε να μισείτε”, στείλτε τη μου εδώ και είναι πιθανόν να γράψω ένα άρθρο για αυτήν!

Ενδιαφέροντα άρθρα

3 ανορθόδοξες τεχνικές πώλησης που δουλεύουν.
16 Ιουνίου 2025

Άσπρη γάτα – μαύρη γάτα!


Διαβάστε περισσότερα
Προσλαμβάνετε στελέχη στο μάρκετινγκ; Τι ερωτήσεις να κάνετε.
5 Ιουνίου 2025

Καλέ μου άνθρωπε, ξέρεις από μάρκετινγκ;


Διαβάστε περισσότερα
Συμβουλές για διαχείριση κρίσεων
19 Μαΐου 2025

Μην πιαστείτε απροετοίμαστοι στην επόμενη κρίση!


Διαβάστε περισσότερα

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Διακρίσεις

Πιστοποιημένος Senior Consultant από τον ΣΕΣΜΑ
Μέλος της Διεθνούς Μένσα
Πιστοποιημένος
Social Media Marketing Associate CSMA
Μέλος του Συνδέσμου Συμβούλων    Επιχειρήσεων (ΣΥΠΕΠ)
Best Marketing Consultant 2019
Best Marketing Consultant 2021
Best Aesthetics Marketing Consultant 2022
Visionary Marketing Consultant Award 2025

Επικοινωνία

Αθήνα: +30 2117706299

Θεσσαλονίκη: +30 2311118477‬

Social Media

Αριθμός Γ.Ε.ΜΗ:

122524803000

Εγγραφείτε στο Newsletter

για να λαμβάνετε νέα, ιδέες & tips μάρκετινγκ!

Κατεβάστε την εφαρμογή

buttonapplestore
buttongoogleplay
Privacy Policy – Terms and Conditions
Copyright © 2025 E. Sarantaenas. All Rights Reserved.
    0

    €0,00

    • No translations available for this page
      ✕

      Σύνδεση

      Χάσατε τον κωδικό σας;

      ✕

      Καλάθι

      Ολοκλήρωση Παραγγελίας
      Συνεχίστε τις αγορές Καλάθι
      Χρησιμοποιούμε τις πληροφορίες που συλλέγονται μέσω cookies και παρόμοιων τεχνολογιών για να βελτιώσουμε την εμπειρία σας στην ιστοσελίδα μας, να αναλύσουμε τον τρόπο που τη χρησιμοποιείτε και για σκοπούς μάρκετινγκ.
      Τήρηση προσωπικών δεδομένων

      Οι ρυθμίσεις προσωπικού απορρήτου σας

      Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τα στοιχεία που συλλέγονται μέσω cookies και παρόμοιων τεχνολογιών για να βελτιώσουμε την εμπειρία σας στον ιστότοπό μας, να αναλύσουμε τον τρόπο χρήσης του και για διαφημιστικούς σκοπούς. Επειδή θαυμαστείτε το δικαίωμά σας στην προσωπική ζωή, μπορείτε να επιλέξετε να μην επιτρέπετε κάποιους τύπους cookies. Ωστόσο, η αποκλεισμός κάποιων τύπων cookies μπορεί να επηρεάσει την εμπειρία σας στον ιστότοπο και τις υπηρεσίες που μπορούμε να σας προσφέρουμε. Σε κάποιες περιπτώσεις, οι δεδομένα που προέρχονται από cookies κοινοποιούνται με τρίτους για λόγους ανάλυσης ή διαφήμισης. Μπορείτε να εκπαιδεύσετε το δικαίωμά σας να εξαιρεθείτε από το διαμοιρασμό και πάντα με την απενεργοποίηση των cookies.
      Τήρηση προσωπικών δεδομένων
      Απενεργοποίηση όλων Αποδοχή Όλων

      Διαχείριση προτιμήσεων συγκατάθεσης

      Απαραίτητο

      Πάντα ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΜΕΝΟ
      Αυτά τα cookies και τα scripts είναι απαραίτητα για να λειτουργεί η ιστοσελίδα και δεν μπορούν να απενεργοποιηθούν. Συνήθως ρυθμίζονται μόνο σε απάντηση σε ενέργειες που κάνετε, οι οποίες προσομοιώνουν αίτημα για υπηρεσίες, όπως την ρύθμιση των προτιμήσεων ιδιωτικού απορρήτου, την είσοδο ή την συμπλήρωση φόρμων. Μπορείτε να ρυθμίσετε τον browser σας να μπλοκάρει ή να σας ειδοποιεί για αυτά τα cookies, αλλά μερικά τμήματα της ιστοσελίδας δεν θα λειτουργούν. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν κανένα προσωπικά διακριτικά στοιχεία.

      Αναλυτικές

      Αυτά τα cookies και τα scripts επιτρέπουν σε εμάς να μετράμε τις επισκέψεις και τις πηγές των κινήσεων, έτσι ώστε να μετράμε και να βελτιώνουμε την απόδοση της ιστοσελίδας μας. Σας βοηθούν να ξέρουμε ποιες σελίδες είναι οι πιο και λιγότερο δημοφιλείς και να δούμε πως οι επισκέπτες κινούνται στην ιστοσελίδα. Όλες οι πληροφορίες που συλλέγονται από αυτά τα cookies είναι συγκεντρωμένες και επομένως ανώνυμες. Εάν δεν επιτρέψετε τα cookies και τα scripts, δεν θα ξέρουμε όταν επισκεφτήκατε την ιστοσελίδα μας.

      Ενσωματωμένα βίντεο

      Αυτά τα cookies και scripts μπορούν να εγκατασταθούν μέσω της ιστοσελίδας μας από εξωτερικές υπηρεσίες hosting βίντεο όπως το YouTube ή το Vimeo. Μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την παροχή περιεχομένου βίντεο στην ιστοσελίδα μας. Είναι δυνατό για τον παροχέα βίντεο να δημιουργήσει μια διάταξη των ενδιαφερόντων σας και να σας εμφανίσει σχετικές διαφημίσεις σε αυτή την ιστοσελίδα ή σε άλλες. Δεν αποθηκεύουν προσωπικές πληροφορίες απευθείας, αλλά βασίζονται στο να διευκρινίζουν μοναδικά τον φυλλομετρητή σας και τη συσκευή του διαδικτύου. Εάν δεν επιτρέπετε αυτά τα cookies ή scripts, είναι πιθανό η ενσωματωμένη βίντεο να μην λειτουργεί όπως αναμενόταν.

      Google Fonts

      Τα Google Fonts είναι μια βιβλιοθήκη υπηρεσιών ενσωμάτωσης γραμματοσειρών. Τα Google Fonts αποθηκεύονται στην CDN της Google. Η API των Google Fonts έχει σχεδιαστεί για να περιορίσει τη συλλογή, την αποθήκευση και τη χρήση των δεδομένων των τελικών χρηστών μόνο σε αυτό που είναι απαραίτητο για την εύκολη διανομή γραμματοσειρών. Η χρήση της API των Google Fonts δεν απαιτεί ταυτοποίηση. Καμία cookie δεν στέλνεται από τους επισκέπτες της ιστοσελίδας στην API των Google Fonts. Οι αιτήσεις στην API των Google Fonts γίνονται σε ειδικούς τομείς των πόρων, όπως τα fonts.googleapis.com ή τα fonts.gstatic.com. Αυτό σημαίνει ότι οι αιτήσεις γραμματοσειρών σας είναι ξεχωριστές και δεν περιέχουν καμία πιστοποίηση που στέλνετε στο google.com ενώ χρησιμοποιείτε άλλες υπηρεσίες της Google που απαιτούν ταυτοποίηση, όπως το Gmail.

      Μάρκετινγκ

      Αυτά τα cookies και τα scripts μπορεί να οριστούν μέσα από την ιστοσελίδα μας από τους συνεργάτες μας στην διαφήμιση. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν από αυτές τις εταιρείες για να δημιουργήσουν ένα προφίλ των ενδιαφερόντων σας και να σας εμφανίσουν σχετικές διαφημίσεις σε άλλες ιστοσελίδες. Δεν αποθηκεύουν άμεσα προσωπικές πληροφορίες, αλλά βασίζονται στην μοναδική αναγνώριση του προγράμματος περιήγησης και της συσκευής διαδικτύου σας. Αν δεν επιτρέψετε αυτά τα cookies και τα scripts, θα εμπειρεύεστε λιγότερη εξατομικευμένη διαφήμιση.

      Facebook Advanced Matching

      Η Προηγμένη Αντιστοίχιση του Facebook μπορεί να βελτιώσει την αφαίρεση των διαφημίσεων και την παρακολούθηση μετατροπών. Μπορεί να μας βοηθήσει να επιτευχθούν καλύτερα στοχευμένες προσαρμοσμένες ομάδες μέσω των διαφημίσεων μας. Όταν είναι δυνατό, θα μοιραστούμε με το Facebook κατακερματισμένες πληροφορίες όπως το όνομά σας, τηλέφωνο, email ή διεύθυνση.

      Facebook CAPI

      Τα Συμβάντα της Προηγμένης Αντιστοίχισης του Facebook (CAPI) μας βοηθούν να κατανοήσουμε καλύτερα πως αλληλεπιδράτε με τις ιστοσελίδες μας. Σας επιτρέπουν να μετρήσουμε την επίδραση των διαφημίσεων μας στις μετατροπές της ιστοσελίδας και να βελτιώσουν την στοχευμένη διαφήμιση μέσω προσαρμοσμένων ομάδων. Όταν είναι δυνατό, ίσως μοιραστούμε με το Facebook πληροφορίες όπως όνομα, email, τηλέφωνο, διεύθυνση.
      Επιβεβαιώνω τις επιλογές μου Αποδοχή Όλων Απενεργοποίηση όλων
      Verified by ConsentMagic
      X