MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)
  • Αρχική
  • CV
  • Υπηρεσίες
    • Μάρκετινγκ Προϊόντων
    • Μάρκετινγκ Υπηρεσιών
    • B2B Μάρκετινγκ
    • Personal Branding
    • Διευθυντής μάρκετινγκ (εξωτερικός)
    • Ψηφιακό Μάρκετινγκ
    • Marketing Plan
    • Social Media Content
    • Εξειδικευμένες υπηρεσίες
      • Έρευνες Μάρκετινγκ
      • F&B Consulting and Marketing
  • Βιβλία
    • 32 Φράσεις πελατών που αγαπάμε να μισούμε – Εκδόσεις Rosili
    • Η εργαλειοθήκη του σύγχρονου επιχειρηματία – Εκδόσεις Rosili
    • Το μάρκετινγκ της επιχείρησής σας! – Εκδόσεις Rosili
    • Το μάρκετινγκ σε 10 + 2 ερωτήσεις
    • Η Συμπεριφορά του Καταναλωτή
    • 16 Μυστικά επιτυχίας για το Μάρκετινγκ
    • 9+1 ερωτήσεις για την επιχείρηση
  • Σεμινάρια & Ομιλίες
    • Σεμινάρια
      • Σεμινάρια Μάρκετινγκ
        • Webinar: Η Σιωπηλή Δύναμη της Επιρροής στις Πωλήσεις
        • Free Mini Webinar: Στρατηγικές Αποτελεσματικής Τιμολόγησης Υπηρεσιών
        • Summer Business Camp 2024
        • Online Marketing Masterclass & Consulting On Demand
        • Webinar: Τεχνικές Τηλεφωνικών Πωλήσεων
        • Webinar: 3 & 4 τεχνικές για περισσότερες πωλήσεις
        • Webinar: Η ψυχολογία του σύγχρονου πελάτη!
        • Webinar: Διαχειριστείτε την κριτική!
      • Εκπαίδευση Προσωπικού
    • Ομιλίες
      • 2025 – Ομιλία Αθήνα: Ανακαλύπτοντας τις Αόρατες Τάσεις του Marketing
      • 2025 – Ομιλία Θεσσαλονίκη: Ανακαλύπτοντας τις Αόρατες Τάσεις του Marketing
      • Ομιλία Θεσσαλονίκη: Τάσεις Μάρκετινγκ 2024. Ανοίξτε το δρόμο για νέους πελάτες!
      • Ομιλία Αθήνα: Τάσεις Μάρκετινγκ 2024. Ανοίξτε το δρόμο για νέους πελάτες!
      • Ομιλία: 2023 – 5 έξυπνες δράσεις μάρκετινγκ για απόκτηση νέων πελατών
      • ΕΕΘ Masterclasses
      • Workshop: 2022: Τεχνικές Πωλήσεων & Μάρκετινγκ
      • Ομιλία: Δράση σήμερα, ανάπτυξη αύριο!
      • Videos ομιλιών
    • Πρόγραμμα Ομιλιών – Σεμιναρίων
      • Πρόγραμμα Ομιλιών – Σεμιναρίων (πριν το 2022)
  • e-Shop
  • ΜΜΕ
    • TV
      • Αρχείο Εκπομπών TV
    • Podcasts
    • Συνεντεύξεις
    • Radio
      • Αρχείο Εκπομπών Alpha Radio 989
      • Kanali 1
        • Αρχείο Εκπομπών Radio Κανάλι 1
      • Amagi Radio
  • App
  • Πελάτες
    • Testimonials Πελατών
  • Άρθρα
  • Contact
  • Αγγλικα
  • Ελληνικα
0

€0,00

✕

Καλέ μου άνθρωπε, ξέρεις από μάρκετινγκ;

Author Θέμης Σαρανταένας at 5 Ιουνίου 2025
Προσλαμβάνετε στελέχη στο μάρκετινγκ; Τι ερωτήσεις να κάνετε.

Προσλαμβάνετε στελέχη στο μάρκετινγκ; Τι ερωτήσεις να κάνετε.

Το ποιος τρέχει το μάρκετινγκ μιας ελληνικής εταιρείας ήταν, και ακόμη είναι, σε πολλές περιπτώσεις, μια πονεμένη ιστορία. Βλέπετε, καθώς, το ποσοστό των οικογενειακών εταιρειών στη χώρα μας, είναι δυσθεώρητα μεγαλύτερο σε σχέση με άλλες κοινωνίες, υπήρχε ανέκαθεν η τάση το μάρκετινγκ να πηγαίνει ιεραρχικά, απλά στον μικρότερο αδελφό, ανιψιό, εγγονό κλπ της οικογένειας, ανεξαρτήτως άλλων προσόντων.

Αυτό, χωρίς να είναι απαραίτητα κακό για την εταιρεία, καθώς όλα μαθαίνονται στην πράξη, έχει πάντα ρίσκο. Μέχρι να μάθει τα dos και τα don’ts, ο Βενιαμίν της οικογένειας ενδέχεται να έχει κοστίσει στην εταιρεία ουκ ολίγα εκατομμύρια. Και αυτό σημαίνει ότι, στο τέλος της ημέρας, πάντα έρχεται η στιγμή του επαγγελματία του μάρκετινγκ.

Ξέρετε όμως αν είναι αληθινός επαγγελματίας;

Προσλαμβάνετε στελέχη στο μάρκετινγκ; Τι ερωτήσεις να κάνετε.

Δείτε στο άρθρο αυτό, κάποιες ερωτήσεις που οφείλετε να κάνετε στον άνθρωπο που θα εμπιστευθείτε τις τύχες του μάρκετινγκ. Αν κάποιες από αυτές, σας φαίνονται κάπως τεχνικές, και ίσως ακόμη και ακατανόητες, προσπαθήστε να κάνετε ένα μικρό “φροντιστήριο”, αναζητώντας τους σχετικούς όρους και τις εξηγήσεις τους online.

Ερωτήσεις για τη στρατηγική μάρκετινγκ

Η πρώτη σας ερώτηση, και αυτή από την οποία θα κριθεί εάν θα συνεχίσετε το interview επί μακρόν ή θα το διακόψετε όσο νωρίτερα μπορείτε, αφορά τη στρατηγική μάρκετινγκ. Η στρατηγική αυτή περιγράφει τους πρωταρχικούς στόχους των προσπαθειών μάρκετινγκ μιας επιχείρησης, παρέχει έναν οδικό χάρτη για το πώς θα επιτευχθούν και λαμβάνει υπόψη παράγοντες όπως το κοινό-στόχο, τον ανταγωνισμό, τους διαθέσιμους πόρους, κλπ. Εδώ θα θέλατε να ρωτήσετε τα εξής:

“Πώς αναπτύσσετε μία στρατηγική μάρκετινγκ;”

“Ποια KPI λαμβάνετε υπόψη όταν μετράτε την επιτυχία μιας στρατηγικής μάρκετινγκ;”

Οι απαντήσεις για έναν επαγγελματία του μάρκετινγκ στις παραπάνω ερωτήσεις δεν είναι δύσκολες. Εάν τις λάβετε αμέσως, και μάλιστα με παραδείγματα από ρόλους του ερωτώμενου σε προηγούμενες εταιρείες, φαίνεται να έχετε πέσει σε “διαμάντι του μάρκετινγκ”. Κλείστε το πριν σας το πάρουν.

Ερωτήσεις για το brand positioning

Το brand positioning αναφέρεται στη στρατηγική διαδικασία δημιουργίας μιας ξεχωριστής αντίληψης για μια μάρκα στο μυαλό των καταναλωτών, σε σχέση με τους ανταγωνιστές της. Στην πιο καθαρή του μορφή, το brand positioning φτάνει έως και να ταυτιστεί με μία λέξη: “αντοχή”, “παράδοση”, “προέλευση”, “τεχνολογία” και πολλά ακόμη. Εδώ μπορείτε να ρωτήσετε τα εξής:

“Τι πιστεύετε για το brand positioning της εταιρείας μας;”

“Έχετε ένα παράδειγμα brand positioning στο οποίο δουλέψατε εσείς;”

Οι ερωτήσεις αυτές μπορεί να σας δώσουν αποκαλυπτικές απαντήσεις για την ίδια σας την εταιρεία. Αν, για παράδειγμα, δεν έχετε κανένα απολύτως brand positioning, (γιατί μέχρι τώρα έτρεχε το μάρκετινγκ ο ανιψιός σας που “ξέρει από computer”), ένας ειλικρινής συνομιλητής θα σας φέρει σε άβολη θέση. Από την άλλη πλευρά, ίσως είναι ακριβώς και το άτομο που χρειάζεστε για να στήσετε γύρω του το τμήμα μάρκετινγκ.

Ερωτήσεις για το ψηφιακό μάρκετινγκ

Το ψηφιακό μάρκετινγκ στις μέρες μας, είναι ένα συνεχώς εξελισσόμενο τοπίο. Οι πλατφόρμες ψηφιακού μάρκετινγκ, οι αλγόριθμοι και οι βέλτιστες πρακτικές εξελίσσονται συνεχώς, καθιστώντας τεράστια πρόκληση για τον επαγγελματία το να παραμένει ενημερωμένος με τις τελευταίες τάσεις και αλλαγές (ειδικά αν έχει ένα πολύ φορτωμένο day to day). Ωστόσο, η καλή γνώση του θέματος είναι εκ των ων ουκ άνευ. Εδώ μπορείτε να ρωτήσετε τα εξής:

“Έχετε ασχοληθεί με διαφορετικά κανάλια ψηφιακού μάρκετινγκ και ποια;”

“Πώς παραμένετε ενημερωμένοι για τις τελευταίες τάσεις και αλλαγές στο ψηφιακό μάρκετινγκ;”

Μέχρι πριν λίγα χρόνια, οι επαγγελματίες του χώρου μπορεί να φαίνονταν λίγο “μαγκωμένοι” σε τέτοιου είδους ερωτήσεις, έχοντας συνηθίσει το προ ψηφιακής εποχής μάρκετινγκ. Ωστόσο, καθώς η αγορά εξελίσσεται και ο ανταγωνισμός για μια περίοπτη θέση μάρκετινγκ (όπως αυτή που θα προσφέρετε εσείς!) είναι μεγάλος, κανείς σοβαρός επαγγελματίας πλέον δεν έχει άγνοια του ψηφιακού μάρκετινγκ.

Επίλογος

Κάνοντας τις παραπάνω ερωτήσεις, μαζί φυσικά με πολλές άλλες που εσείς επιθυμείτε και άπτονται των ιδιαιτέρων χαρακτηριστικών της επιχείρησής σας (προφανώς αν ασχολείστε με το online gambling, θα θέλετε ο συνομιλητής σας να ξέρει τι είναι το παρολί), θα κάνετε τη σωστή επιλογή, και δεν θα βρεθείτε στη δυσάρεστη να ψάχνετε κάθε 6 μήνες για νέο υπεύθυνο μάρκετινγκ.

Καλή σας τύχη!

Ενδιαφέροντα άρθρα

Συμβουλές για διαχείριση κρίσεων
19 Μαΐου 2025

Μην πιαστείτε απροετοίμαστοι στην επόμενη κρίση!


Διαβάστε περισσότερα
Είστε πιο επιτυχημένοι από ό,τι νομίζετε εάν…απαντήσετε“ναι” στις παρακάτω ερωτήσεις.
2 Μαΐου 2025

Είστε πιο επιτυχημένοι από ό,τι νομίζετε εάν…


Διαβάστε περισσότερα
Πώς θα εμπνευστείτε για την επόμενη μεγάλη επιχειρηματική ιδέα, σε ένα ανταγωνιστικό περιβάλλον.
6 Απριλίου 2025

Κάθε λιμάνι και καημός, κάθε καημός και ιδέα.


Διαβάστε περισσότερα

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Διακρίσεις

Πιστοποιημένος Senior Consultant από τον ΣΕΣΜΑ
Μέλος της Διεθνούς Μένσα
Πιστοποιημένος
Social Media Marketing Associate CSMA
Μέλος του Συνδέσμου Συμβούλων    Επιχειρήσεων (ΣΥΠΕΠ)
Best Marketing Consultant 2019
Best Marketing Consultant 2021
Best Aesthetics Marketing Consultant 2022
Visionary Marketing Consultant Award 2025

Επικοινωνία

Αθήνα: +30 2117706299

Θεσσαλονίκη: +30 2311118477‬

Social Media

Αριθμός Γ.Ε.ΜΗ:

122524803000

Εγγραφείτε στο Newsletter

για να λαμβάνετε νέα, ιδέες & tips μάρκετινγκ!

Κατεβάστε την εφαρμογή

buttonapplestore
buttongoogleplay
Privacy Policy – Terms and Conditions
Copyright © 2025 E. Sarantaenas. All Rights Reserved.
    0

    €0,00

    • No translations available for this page
      ✕

      Σύνδεση

      Χάσατε τον κωδικό σας;

      ✕

      Καλάθι

      Ολοκλήρωση Παραγγελίας
      Συνεχίστε τις αγορές Καλάθι
      Χρησιμοποιούμε τις πληροφορίες που συλλέγονται μέσω cookies και παρόμοιων τεχνολογιών για να βελτιώσουμε την εμπειρία σας στην ιστοσελίδα μας, να αναλύσουμε τον τρόπο που τη χρησιμοποιείτε και για σκοπούς μάρκετινγκ.
      Τήρηση προσωπικών δεδομένων

      Οι ρυθμίσεις προσωπικού απορρήτου σας

      Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τα στοιχεία που συλλέγονται μέσω cookies και παρόμοιων τεχνολογιών για να βελτιώσουμε την εμπειρία σας στον ιστότοπό μας, να αναλύσουμε τον τρόπο χρήσης του και για διαφημιστικούς σκοπούς. Επειδή θαυμαστείτε το δικαίωμά σας στην προσωπική ζωή, μπορείτε να επιλέξετε να μην επιτρέπετε κάποιους τύπους cookies. Ωστόσο, η αποκλεισμός κάποιων τύπων cookies μπορεί να επηρεάσει την εμπειρία σας στον ιστότοπο και τις υπηρεσίες που μπορούμε να σας προσφέρουμε. Σε κάποιες περιπτώσεις, οι δεδομένα που προέρχονται από cookies κοινοποιούνται με τρίτους για λόγους ανάλυσης ή διαφήμισης. Μπορείτε να εκπαιδεύσετε το δικαίωμά σας να εξαιρεθείτε από το διαμοιρασμό και πάντα με την απενεργοποίηση των cookies.
      Τήρηση προσωπικών δεδομένων
      Απενεργοποίηση όλων Αποδοχή Όλων

      Διαχείριση προτιμήσεων συγκατάθεσης

      Απαραίτητο
      Πάντα ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΜΕΝΟ
      Αυτά τα cookies και τα scripts είναι απαραίτητα για να λειτουργεί η ιστοσελίδα και δεν μπορούν να απενεργοποιηθούν. Συνήθως ρυθμίζονται μόνο σε απάντηση σε ενέργειες που κάνετε, οι οποίες προσομοιώνουν αίτημα για υπηρεσίες, όπως την ρύθμιση των προτιμήσεων ιδιωτικού απορρήτου, την είσοδο ή την συμπλήρωση φόρμων. Μπορείτε να ρυθμίσετε τον browser σας να μπλοκάρει ή να σας ειδοποιεί για αυτά τα cookies, αλλά μερικά τμήματα της ιστοσελίδας δεν θα λειτουργούν. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν κανένα προσωπικά διακριτικά στοιχεία.
      Αναλυτικές
      Αυτά τα cookies και τα scripts επιτρέπουν σε εμάς να μετράμε τις επισκέψεις και τις πηγές των κινήσεων, έτσι ώστε να μετράμε και να βελτιώνουμε την απόδοση της ιστοσελίδας μας. Σας βοηθούν να ξέρουμε ποιες σελίδες είναι οι πιο και λιγότερο δημοφιλείς και να δούμε πως οι επισκέπτες κινούνται στην ιστοσελίδα. Όλες οι πληροφορίες που συλλέγονται από αυτά τα cookies είναι συγκεντρωμένες και επομένως ανώνυμες. Εάν δεν επιτρέψετε τα cookies και τα scripts, δεν θα ξέρουμε όταν επισκεφτήκατε την ιστοσελίδα μας.
      Ενσωματωμένα βίντεο
      Αυτά τα cookies και scripts μπορούν να εγκατασταθούν μέσω της ιστοσελίδας μας από εξωτερικές υπηρεσίες hosting βίντεο όπως το YouTube ή το Vimeo. Μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την παροχή περιεχομένου βίντεο στην ιστοσελίδα μας. Είναι δυνατό για τον παροχέα βίντεο να δημιουργήσει μια διάταξη των ενδιαφερόντων σας και να σας εμφανίσει σχετικές διαφημίσεις σε αυτή την ιστοσελίδα ή σε άλλες. Δεν αποθηκεύουν προσωπικές πληροφορίες απευθείας, αλλά βασίζονται στο να διευκρινίζουν μοναδικά τον φυλλομετρητή σας και τη συσκευή του διαδικτύου. Εάν δεν επιτρέπετε αυτά τα cookies ή scripts, είναι πιθανό η ενσωματωμένη βίντεο να μην λειτουργεί όπως αναμενόταν.
      Google Fonts
      Τα Google Fonts είναι μια βιβλιοθήκη υπηρεσιών ενσωμάτωσης γραμματοσειρών. Τα Google Fonts αποθηκεύονται στην CDN της Google. Η API των Google Fonts έχει σχεδιαστεί για να περιορίσει τη συλλογή, την αποθήκευση και τη χρήση των δεδομένων των τελικών χρηστών μόνο σε αυτό που είναι απαραίτητο για την εύκολη διανομή γραμματοσειρών. Η χρήση της API των Google Fonts δεν απαιτεί ταυτοποίηση. Καμία cookie δεν στέλνεται από τους επισκέπτες της ιστοσελίδας στην API των Google Fonts. Οι αιτήσεις στην API των Google Fonts γίνονται σε ειδικούς τομείς των πόρων, όπως τα fonts.googleapis.com ή τα fonts.gstatic.com. Αυτό σημαίνει ότι οι αιτήσεις γραμματοσειρών σας είναι ξεχωριστές και δεν περιέχουν καμία πιστοποίηση που στέλνετε στο google.com ενώ χρησιμοποιείτε άλλες υπηρεσίες της Google που απαιτούν ταυτοποίηση, όπως το Gmail.
      Μάρκετινγκ
      Αυτά τα cookies και τα scripts μπορεί να οριστούν μέσα από την ιστοσελίδα μας από τους συνεργάτες μας στην διαφήμιση. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν από αυτές τις εταιρείες για να δημιουργήσουν ένα προφίλ των ενδιαφερόντων σας και να σας εμφανίσουν σχετικές διαφημίσεις σε άλλες ιστοσελίδες. Δεν αποθηκεύουν άμεσα προσωπικές πληροφορίες, αλλά βασίζονται στην μοναδική αναγνώριση του προγράμματος περιήγησης και της συσκευής διαδικτύου σας. Αν δεν επιτρέψετε αυτά τα cookies και τα scripts, θα εμπειρεύεστε λιγότερη εξατομικευμένη διαφήμιση.
      Facebook Advanced Matching
      Η Προηγμένη Αντιστοίχιση του Facebook μπορεί να βελτιώσει την αφαίρεση των διαφημίσεων και την παρακολούθηση μετατροπών. Μπορεί να μας βοηθήσει να επιτευχθούν καλύτερα στοχευμένες προσαρμοσμένες ομάδες μέσω των διαφημίσεων μας. Όταν είναι δυνατό, θα μοιραστούμε με το Facebook κατακερματισμένες πληροφορίες όπως το όνομά σας, τηλέφωνο, email ή διεύθυνση.
      Facebook CAPI
      Τα Συμβάντα της Προηγμένης Αντιστοίχισης του Facebook (CAPI) μας βοηθούν να κατανοήσουμε καλύτερα πως αλληλεπιδράτε με τις ιστοσελίδες μας. Σας επιτρέπουν να μετρήσουμε την επίδραση των διαφημίσεων μας στις μετατροπές της ιστοσελίδας και να βελτιώσουν την στοχευμένη διαφήμιση μέσω προσαρμοσμένων ομάδων. Όταν είναι δυνατό, ίσως μοιραστούμε με το Facebook πληροφορίες όπως όνομα, email, τηλέφωνο, διεύθυνση.
      Επιβεβαιώνω τις επιλογές μου Αποδοχή Όλων Απενεργοποίηση όλων
      Verified by ConsentMagic
      X