MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)
  • Αρχική
  • CV
  • Υπηρεσίες
    • Μάρκετινγκ Προϊόντων
    • Μάρκετινγκ Υπηρεσιών
    • B2B Μάρκετινγκ
    • Personal Branding
    • Διευθυντής μάρκετινγκ (εξωτερικός)
    • Ψηφιακό Μάρκετινγκ
    • Marketing Plan
    • Social Media Content
    • Εξειδικευμένες υπηρεσίες
      • Έρευνες Μάρκετινγκ
      • F&B Consulting and Marketing
  • Βιβλία
    • 32 Φράσεις πελατών που αγαπάμε να μισούμε – Εκδόσεις Rosili
    • Η εργαλειοθήκη του σύγχρονου επιχειρηματία – Εκδόσεις Rosili
    • Το μάρκετινγκ της επιχείρησής σας! – Εκδόσεις Rosili
    • Το μάρκετινγκ σε 10 + 2 ερωτήσεις
    • Η Συμπεριφορά του Καταναλωτή
    • 16 Μυστικά επιτυχίας για το Μάρκετινγκ
    • 9+1 ερωτήσεις για την επιχείρηση
  • Σεμινάρια & Ομιλίες
    • Σεμινάρια
      • Σεμινάρια Μάρκετινγκ
        • Webinar: Η Σιωπηλή Δύναμη της Επιρροής στις Πωλήσεις
        • Free Mini Webinar: Στρατηγικές Αποτελεσματικής Τιμολόγησης Υπηρεσιών
        • Summer Business Camp 2024
        • Online Marketing Masterclass & Consulting On Demand
        • Webinar: Τεχνικές Τηλεφωνικών Πωλήσεων
        • Webinar: 3 & 4 τεχνικές για περισσότερες πωλήσεις
        • Webinar: Η ψυχολογία του σύγχρονου πελάτη!
        • Webinar: Διαχειριστείτε την κριτική!
      • Εκπαίδευση Προσωπικού
    • Ομιλίες
      • 2025 – Ομιλία Αθήνα: Ανακαλύπτοντας τις Αόρατες Τάσεις του Marketing
      • 2025 – Ομιλία Θεσσαλονίκη: Ανακαλύπτοντας τις Αόρατες Τάσεις του Marketing
      • Ομιλία Θεσσαλονίκη: Τάσεις Μάρκετινγκ 2024. Ανοίξτε το δρόμο για νέους πελάτες!
      • Ομιλία Αθήνα: Τάσεις Μάρκετινγκ 2024. Ανοίξτε το δρόμο για νέους πελάτες!
      • Ομιλία: 2023 – 5 έξυπνες δράσεις μάρκετινγκ για απόκτηση νέων πελατών
      • ΕΕΘ Masterclasses
      • Workshop: 2022: Τεχνικές Πωλήσεων & Μάρκετινγκ
      • Ομιλία: Δράση σήμερα, ανάπτυξη αύριο!
      • Videos ομιλιών
    • Πρόγραμμα Ομιλιών – Σεμιναρίων
      • Πρόγραμμα Ομιλιών – Σεμιναρίων (πριν το 2022)
  • e-Shop
  • ΜΜΕ
    • TV
      • Αρχείο Εκπομπών TV
    • Podcasts
    • Συνεντεύξεις
    • Radio
      • Αρχείο Εκπομπών Alpha Radio 989
      • Kanali 1
        • Αρχείο Εκπομπών Radio Κανάλι 1
      • Amagi Radio
  • App
  • Πελάτες
    • Testimonials Πελατών
  • Άρθρα
  • Contact
  • Αγγλικα
  • Ελληνικα
0

€0,00

✕

Η συσκευασία είναι το 63% του παντός.

Author Θέμης Σαρανταένας at 19 Ιανουαρίου 2022
Η σημασία της συσκευασίας και tips.

Η σημασία της συσκευασίας και tips.

Τις προάλλες ήμουν στο αγαπημένο μου κατάστημα ξηρών καρπών στη Νέα Ιωνία. Παραγγέλνοντας κάσιους, αλατισμένα αμύγδαλα, αλλά και το σπάνιο χαρμάνι ελληνικού καφέ του καταστήματος, το μάτι μου έπεσε σε ένα νέο προϊόν: μία φιάλη μαστίχας με λεμόνι, με λευκό design, προστατευτικό διχτάκι, μοντέρνα γραφή και υπέροχο σχήμα.

Η σημασία της συσκευασίας και tips.

Ένας λάτρης της μαστίχας δεν θα μπορούσε να αποφύγει τον πειρασμό να την αγοράσει. Και αυτό ακριβώς έκανα και εγώ – έστω και αν ΔΕΝ πίνω μαστίχα.

Δεν είναι τυχαίο. Οι έρευνες δείχνουν ότι το 70% των καταναλωτών, δηλαδή περισσότεροι από δύο στους τρεις, σχηματίζουν μία εικόνα για ένα brand μόνο και μόνο από τη συσκευασία του. Επιπλέον το 63% θεωρεί ότι η συσκευασία είναι τόσο σημαντική όσο και το ίδιο το brand.

Για αυτό, η συσκευασία δεν είναι το ήμισυ, αλλά το 63% του παντός. Δείτε στη συνέχεια του άρθρου μου περισσότερα για τη σημασία της συσκευασίας καθώς και κάποιες πρακτικές συμβουλές.

Ποτέ δεν έχεις μία δεύτερη ευκαιρία να κάνεις μία πρώτη εντύπωση

Στον σημερινό κόσμο, με τον συνεχή βομβαρδισμό brands, προϊόντων και υπηρεσιών, ο καταναλωτής έχει μεγαλύτερες επιλογές, αλλά μικρότερο attention span. Η προσοχή του, εκεί που δίνεται η μάχη, στο ράφι με τα προϊόντα, είναι στραμμένη προς αυτά που ήδη ξέρει και εμπιστεύεται.

Σε μία θάλασσα λοιπόν παρεμφερών προϊόντων, η συσκευασία σας πρέπει να μπορεί να ξεχωρίσει με την πρώτη ματιά, ώστε ο καταναλωτής να κάνει, έστω, το πρώτο βήμα: να τη σηκώσει από το ράφι και να της δώσει λίγα ακόμα από τα πολύτιμα δευτερόλεπτά του, μελετώντας την.

Σε αυτά τα λίγα δευτερόλεπτα, η συσκευασία πρέπει να “μιλήσει” στον καταναλωτή και να του πει τον μύθο του brand.

Η συσκευασία ως εργαλείο marketing

Η συσκευασία σας δεν μπορεί να είναι αποκομμένη από τον χαρακτήρα του brand σας. Εάν το προϊόν σας απευθύνεται στη γενιά του TikTok, μην τσιγκουνευτείτε το χρώμα. Εάν προσφέρετε κάτι premium, μην το συσκευάσετε σε κάτι φτωχό. Είναι αλήθεια ότι μία premium συσκευασία μπορεί να κοστίζει παραπάνω, αλλά πιστέψτε με, είναι το τελευταίο πράγμα στο οποίο θα θέλατε να κάνετε περικοπές budget.

Πείτε όχι στο overdesign

Υπάρχει κάποιος λόγος που τα βιβλία του Stephen King σχεδόν πάντα γράφουν με τεράστια γράμματα τόσο στη ράχη, όσο και στο εξώφυλλο του βιβλίου το όνομα του συγγραφέα και με πολύ μικρότερο μέγεθος τον τίτλο του εκάστοτε βιβλίου. Το brand είναι o Stephen King με τα εκατομμύρια αναγνωστών που θα αγόραζαν το οποιοδήποτε βιβλίο του, ανεξαρτήτως τίτλου.

Κάτι τέτοιο θα έπρεπε να συμβαίνει και με το brand σας. Προσωπικά, έχω αναρίθμητα παραδείγματα όπου είμαι στο super market και κρατώ μία συσκευασία, πραγματικά υπέροχη σε design, αλλά με πάρα πολύ φτωχό branding. Μία δυό φορές μάλιστα, καθώς κουνούσα το κεφάλι απογοητευμένος, κάποιες κυρίες με ρώτησαν “δεν είναι καλό;”

Το προϊόν μπορεί να είναι καλό, εξαίρετο, μία, ας πούμε μαρμελάδα, χωρίς πηκτίνη, χωρίς ζάχαρη, με ολόκληρα κομμάτια φράουλας. Αλλά… με αυτό το “καλλιτεχνικό” στιλ στο λογότυπο και αυτή τη δύσκολη ελεύθερη γραφή, σε 5 λεπτά θα αναρωτιέστε “μα πώς την έλεγαν τη μαρμελάδα;”.

Πείτε ένα μεγάλο “όχι” στο overdesign. Ο σκοπός του brand σας δεν είναι να κερδίσει βραβεία γραφιστικής, αλλά την προτίμηση του καταναλωτή.

Μην βάζετε τον καταναλωτή να μαντεύει

Η συσκευασία σας πρέπει αμέσως να δίνει στοιχεία και απαραίτητες πληροφορίες. Εάν η συσκευασμένη σαλάτα σας είναι κομμένη, έτοιμη για το τραπέζι και για κατανάλωση, αναφέρετέ το – μην βάζετε τον καταναλωτή στη διαδικασία να σκεφτεί αν η ρόκα σας χρειάζεται πλύσιμο και ότι αν δεν την πλύνει θα δηλητηριάσει τα παιδάκια του.

Ακούστε τον πλανήτη – και τον καταναλωτή

Η οικολογική συνείδηση, τόσο του καταναλωτή, όσο και η δική σας είναι πλέον ιδιαίτερα ανεπτυγμένη. Το κοινό προτιμά, όλο και περισσότερο, συσκευασίες ανακυκλώσιμες με ελάχιστο αποτύπωμα στο περιβάλλον. Κινηθείτε προς αυτή την κατεύθυνση και ο καταναλωτής θα σας ανταμείψει – το ίδιο και η συνείδησή σας!

Σκεφθείτε τα υλικά των συσκευασιών σας

Έστω και αν σε πολλές περιπτώσεις, η πλαστική συσκευασία (έστω και από ανακυκλώσιμο πλαστικό) είναι μονόδρομος, σκεφθείτε άλλα υλικά συσκευασιών που θα μπορούσαν ίσως να “κάνουν τη δουλειά” για εσάς, ακόμη και για μία περιορισμένη σειρά προϊόντων. Ξύλο, γυαλί, φελλός ή χαρτί μπορούν να δώσουν μία διαφορετική, ποιοτική και πιο σπάνια εικόνα σε κάθε προϊόν.

Η ίδια η συσκευασία ως κανάλι επικοινωνίας

Τέλος, μην ξεχνάτε ότι η συσκευασία σας είναι ένα κανάλι επικοινωνίας προς το κοινό. Κάποιες φορές, πραγματικά “μιλά” με τον καταναλωτή, μέσα από ένα flash ή ένα sticker. Βεβαιωθείτε ότι τα μηνύματά σας σε αυτές τις περιπτώσεις συνάδουν με το brand. Εάν προσφέρετε ένα παλαιωμένο κονιάκ 50 ετών, μην βάλετε τρία θαυμαστικά στο συνοδευτικό στικεράκι:

“Παλαιωμένο κονιάκ 50 ετών σε ειδική προσφορά!!!”

Tip: γενικά αποφύγετε τα 3 θαυμαστικά παντού!!!

😁

Ενδιαφέροντα άρθρα

3 ανορθόδοξες τεχνικές πώλησης που δουλεύουν.
16 Ιουνίου 2025

Άσπρη γάτα – μαύρη γάτα!


Διαβάστε περισσότερα
Προσλαμβάνετε στελέχη στο μάρκετινγκ; Τι ερωτήσεις να κάνετε.
5 Ιουνίου 2025

Καλέ μου άνθρωπε, ξέρεις από μάρκετινγκ;


Διαβάστε περισσότερα
Συμβουλές για διαχείριση κρίσεων
19 Μαΐου 2025

Μην πιαστείτε απροετοίμαστοι στην επόμενη κρίση!


Διαβάστε περισσότερα

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Διακρίσεις

Πιστοποιημένος Senior Consultant από τον ΣΕΣΜΑ
Μέλος της Διεθνούς Μένσα
Πιστοποιημένος
Social Media Marketing Associate CSMA
Μέλος του Συνδέσμου Συμβούλων    Επιχειρήσεων (ΣΥΠΕΠ)
Best Marketing Consultant 2019
Best Marketing Consultant 2021
Best Aesthetics Marketing Consultant 2022
Visionary Marketing Consultant Award 2025

Επικοινωνία

Αθήνα: +30 2117706299

Θεσσαλονίκη: +30 2311118477‬

Social Media

Αριθμός Γ.Ε.ΜΗ:

122524803000

Εγγραφείτε στο Newsletter

για να λαμβάνετε νέα, ιδέες & tips μάρκετινγκ!

Κατεβάστε την εφαρμογή

buttonapplestore
buttongoogleplay
Privacy Policy – Terms and Conditions
Copyright © 2025 E. Sarantaenas. All Rights Reserved.
    0

    €0,00

    • No translations available for this page
      ✕

      Σύνδεση

      Χάσατε τον κωδικό σας;

      ✕

      Καλάθι

      Ολοκλήρωση Παραγγελίας
      Συνεχίστε τις αγορές Καλάθι
      Χρησιμοποιούμε τις πληροφορίες που συλλέγονται μέσω cookies και παρόμοιων τεχνολογιών για να βελτιώσουμε την εμπειρία σας στην ιστοσελίδα μας, να αναλύσουμε τον τρόπο που τη χρησιμοποιείτε και για σκοπούς μάρκετινγκ.
      Τήρηση προσωπικών δεδομένων

      Οι ρυθμίσεις προσωπικού απορρήτου σας

      Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τα στοιχεία που συλλέγονται μέσω cookies και παρόμοιων τεχνολογιών για να βελτιώσουμε την εμπειρία σας στον ιστότοπό μας, να αναλύσουμε τον τρόπο χρήσης του και για διαφημιστικούς σκοπούς. Επειδή θαυμαστείτε το δικαίωμά σας στην προσωπική ζωή, μπορείτε να επιλέξετε να μην επιτρέπετε κάποιους τύπους cookies. Ωστόσο, η αποκλεισμός κάποιων τύπων cookies μπορεί να επηρεάσει την εμπειρία σας στον ιστότοπο και τις υπηρεσίες που μπορούμε να σας προσφέρουμε. Σε κάποιες περιπτώσεις, οι δεδομένα που προέρχονται από cookies κοινοποιούνται με τρίτους για λόγους ανάλυσης ή διαφήμισης. Μπορείτε να εκπαιδεύσετε το δικαίωμά σας να εξαιρεθείτε από το διαμοιρασμό και πάντα με την απενεργοποίηση των cookies.
      Τήρηση προσωπικών δεδομένων
      Απενεργοποίηση όλων Αποδοχή Όλων

      Διαχείριση προτιμήσεων συγκατάθεσης

      Απαραίτητο

      Πάντα ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΜΕΝΟ
      Αυτά τα cookies και τα scripts είναι απαραίτητα για να λειτουργεί η ιστοσελίδα και δεν μπορούν να απενεργοποιηθούν. Συνήθως ρυθμίζονται μόνο σε απάντηση σε ενέργειες που κάνετε, οι οποίες προσομοιώνουν αίτημα για υπηρεσίες, όπως την ρύθμιση των προτιμήσεων ιδιωτικού απορρήτου, την είσοδο ή την συμπλήρωση φόρμων. Μπορείτε να ρυθμίσετε τον browser σας να μπλοκάρει ή να σας ειδοποιεί για αυτά τα cookies, αλλά μερικά τμήματα της ιστοσελίδας δεν θα λειτουργούν. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν κανένα προσωπικά διακριτικά στοιχεία.

      Αναλυτικές

      Αυτά τα cookies και τα scripts επιτρέπουν σε εμάς να μετράμε τις επισκέψεις και τις πηγές των κινήσεων, έτσι ώστε να μετράμε και να βελτιώνουμε την απόδοση της ιστοσελίδας μας. Σας βοηθούν να ξέρουμε ποιες σελίδες είναι οι πιο και λιγότερο δημοφιλείς και να δούμε πως οι επισκέπτες κινούνται στην ιστοσελίδα. Όλες οι πληροφορίες που συλλέγονται από αυτά τα cookies είναι συγκεντρωμένες και επομένως ανώνυμες. Εάν δεν επιτρέψετε τα cookies και τα scripts, δεν θα ξέρουμε όταν επισκεφτήκατε την ιστοσελίδα μας.

      Ενσωματωμένα βίντεο

      Αυτά τα cookies και scripts μπορούν να εγκατασταθούν μέσω της ιστοσελίδας μας από εξωτερικές υπηρεσίες hosting βίντεο όπως το YouTube ή το Vimeo. Μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την παροχή περιεχομένου βίντεο στην ιστοσελίδα μας. Είναι δυνατό για τον παροχέα βίντεο να δημιουργήσει μια διάταξη των ενδιαφερόντων σας και να σας εμφανίσει σχετικές διαφημίσεις σε αυτή την ιστοσελίδα ή σε άλλες. Δεν αποθηκεύουν προσωπικές πληροφορίες απευθείας, αλλά βασίζονται στο να διευκρινίζουν μοναδικά τον φυλλομετρητή σας και τη συσκευή του διαδικτύου. Εάν δεν επιτρέπετε αυτά τα cookies ή scripts, είναι πιθανό η ενσωματωμένη βίντεο να μην λειτουργεί όπως αναμενόταν.

      Google Fonts

      Τα Google Fonts είναι μια βιβλιοθήκη υπηρεσιών ενσωμάτωσης γραμματοσειρών. Τα Google Fonts αποθηκεύονται στην CDN της Google. Η API των Google Fonts έχει σχεδιαστεί για να περιορίσει τη συλλογή, την αποθήκευση και τη χρήση των δεδομένων των τελικών χρηστών μόνο σε αυτό που είναι απαραίτητο για την εύκολη διανομή γραμματοσειρών. Η χρήση της API των Google Fonts δεν απαιτεί ταυτοποίηση. Καμία cookie δεν στέλνεται από τους επισκέπτες της ιστοσελίδας στην API των Google Fonts. Οι αιτήσεις στην API των Google Fonts γίνονται σε ειδικούς τομείς των πόρων, όπως τα fonts.googleapis.com ή τα fonts.gstatic.com. Αυτό σημαίνει ότι οι αιτήσεις γραμματοσειρών σας είναι ξεχωριστές και δεν περιέχουν καμία πιστοποίηση που στέλνετε στο google.com ενώ χρησιμοποιείτε άλλες υπηρεσίες της Google που απαιτούν ταυτοποίηση, όπως το Gmail.

      Μάρκετινγκ

      Αυτά τα cookies και τα scripts μπορεί να οριστούν μέσα από την ιστοσελίδα μας από τους συνεργάτες μας στην διαφήμιση. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν από αυτές τις εταιρείες για να δημιουργήσουν ένα προφίλ των ενδιαφερόντων σας και να σας εμφανίσουν σχετικές διαφημίσεις σε άλλες ιστοσελίδες. Δεν αποθηκεύουν άμεσα προσωπικές πληροφορίες, αλλά βασίζονται στην μοναδική αναγνώριση του προγράμματος περιήγησης και της συσκευής διαδικτύου σας. Αν δεν επιτρέψετε αυτά τα cookies και τα scripts, θα εμπειρεύεστε λιγότερη εξατομικευμένη διαφήμιση.

      Facebook Advanced Matching

      Η Προηγμένη Αντιστοίχιση του Facebook μπορεί να βελτιώσει την αφαίρεση των διαφημίσεων και την παρακολούθηση μετατροπών. Μπορεί να μας βοηθήσει να επιτευχθούν καλύτερα στοχευμένες προσαρμοσμένες ομάδες μέσω των διαφημίσεων μας. Όταν είναι δυνατό, θα μοιραστούμε με το Facebook κατακερματισμένες πληροφορίες όπως το όνομά σας, τηλέφωνο, email ή διεύθυνση.

      Facebook CAPI

      Τα Συμβάντα της Προηγμένης Αντιστοίχισης του Facebook (CAPI) μας βοηθούν να κατανοήσουμε καλύτερα πως αλληλεπιδράτε με τις ιστοσελίδες μας. Σας επιτρέπουν να μετρήσουμε την επίδραση των διαφημίσεων μας στις μετατροπές της ιστοσελίδας και να βελτιώσουν την στοχευμένη διαφήμιση μέσω προσαρμοσμένων ομάδων. Όταν είναι δυνατό, ίσως μοιραστούμε με το Facebook πληροφορίες όπως όνομα, email, τηλέφωνο, διεύθυνση.
      Επιβεβαιώνω τις επιλογές μου Αποδοχή Όλων Απενεργοποίηση όλων
      Verified by ConsentMagic
      X