MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)
  • Αρχική
  • CV
  • Υπηρεσίες
    • Μάρκετινγκ Προϊόντων
    • Μάρκετινγκ Υπηρεσιών
    • B2B Μάρκετινγκ
    • Personal Branding
    • Διευθυντής μάρκετινγκ (εξωτερικός)
    • Ψηφιακό Μάρκετινγκ
    • Marketing Plan
    • Social Media Content
    • Εξειδικευμένες υπηρεσίες
      • Έρευνες Μάρκετινγκ
      • F&B Consulting and Marketing
  • Βιβλία
    • 32 Φράσεις πελατών που αγαπάμε να μισούμε – Εκδόσεις Rosili
    • Η εργαλειοθήκη του σύγχρονου επιχειρηματία – Εκδόσεις Rosili
    • Το μάρκετινγκ της επιχείρησής σας! – Εκδόσεις Rosili
    • Το μάρκετινγκ σε 10 + 2 ερωτήσεις
    • Η Συμπεριφορά του Καταναλωτή
    • 16 Μυστικά επιτυχίας για το Μάρκετινγκ
    • 9+1 ερωτήσεις για την επιχείρηση
  • Σεμινάρια & Ομιλίες
    • Σεμινάρια
      • Σεμινάρια Μάρκετινγκ
        • Webinar: Η Σιωπηλή Δύναμη της Επιρροής στις Πωλήσεις
        • Free Mini Webinar: Στρατηγικές Αποτελεσματικής Τιμολόγησης Υπηρεσιών
        • Summer Business Camp 2024
        • Online Marketing Masterclass & Consulting On Demand
        • Webinar: Τεχνικές Τηλεφωνικών Πωλήσεων
        • Webinar: 3 & 4 τεχνικές για περισσότερες πωλήσεις
        • Webinar: Η ψυχολογία του σύγχρονου πελάτη!
        • Webinar: Διαχειριστείτε την κριτική!
      • Εκπαίδευση Προσωπικού
    • Ομιλίες
      • 2025 – Ομιλία Αθήνα: Ανακαλύπτοντας τις Αόρατες Τάσεις του Marketing
      • 2025 – Ομιλία Θεσσαλονίκη: Ανακαλύπτοντας τις Αόρατες Τάσεις του Marketing
      • Ομιλία Θεσσαλονίκη: Τάσεις Μάρκετινγκ 2024. Ανοίξτε το δρόμο για νέους πελάτες!
      • Ομιλία Αθήνα: Τάσεις Μάρκετινγκ 2024. Ανοίξτε το δρόμο για νέους πελάτες!
      • Ομιλία: 2023 – 5 έξυπνες δράσεις μάρκετινγκ για απόκτηση νέων πελατών
      • ΕΕΘ Masterclasses
      • Workshop: 2022: Τεχνικές Πωλήσεων & Μάρκετινγκ
      • Ομιλία: Δράση σήμερα, ανάπτυξη αύριο!
      • Videos ομιλιών
    • Πρόγραμμα Ομιλιών – Σεμιναρίων
      • Πρόγραμμα Ομιλιών – Σεμιναρίων (πριν το 2022)
  • e-Shop
  • ΜΜΕ
    • TV
      • Αρχείο Εκπομπών TV
    • Podcasts
    • Συνεντεύξεις
    • Radio
      • Αρχείο Εκπομπών Alpha Radio 989
      • Kanali 1
        • Αρχείο Εκπομπών Radio Κανάλι 1
      • Amagi Radio
  • App
  • Πελάτες
    • Testimonials Πελατών
  • Άρθρα
  • Contact
  • Αγγλικα
  • Ελληνικα
0

€0,00

✕

“Γιατί μπαμπά;”

Author Θέμης Σαρανταένας at 2 Μαρτίου 2020
Αναπτυχθήκατε κάνοντας ερωτήσεις. Το ίδιο συμβαίνει και με την επιχείρησή σας!

Αναπτυχθήκατε κάνοντας ερωτήσεις. Το ίδιο συμβαίνει και με την επιχείρησή σας!

7 ερωτήσεις που πρέπει να κάνετε στον εαυτό σας τώρα.

Αναπτυχθήκατε κάνοντας ερωτήσεις. Το ίδιο συμβαίνει και με την επιχείρησή σας!

Πρώτη δημοσίευση άρθρου μου: huffingtonpost.gr

Γιατί ο ουρανός είναι μπλε; Πώς πετούν τα αεροπλάνα; Υπάρχει Αι Βασίλης; Ίσως να μην το θυμάστε, αλλά ερωτήσεις σαν τις παραπάνω, σας επέτρεψαν να αναπτυχθείτε, να κατανοήσετε τον κόσμο, και στο τέλος να γίνετε ο επιτυχημένος άνθρωπος και επιχειρηματίας που είστε σήμερα.

Fast forward λοιπόν στο 2020 και σε αυτό που σας καίει: την πρόοδο και την ανάπτυξη της επιχείρησής σας. Διαβάστε στο άρθρο μου που ακολουθεί 7 ερωτήσεις που πρέπει να κάνετε στον εαυτό σας για να εντοπίσετε, τώρα, τις δυνάμεις σας και τις αδυναμίες σας. Και οι 7 είναι υπέροχες!

Ποιο είναι το υπ’ αριθμόν 1 εμπόδιό μου;

Είναι περίεργο, αλλά πολλές φορές μέχρι να γίνει αυτή η ερώτηση, τα εμπόδιά μας φαντάζουν σαν ένα ασαφές σύνολο χωρίς όρια, περίπου σαν την επίθεση του γαλατικού χωριού του Αστερίξ. Δεν είναι όμως έτσι. Φτιάξτε ένα short list και μετά επιλέξτε το πραγματικό σας εμπόδιο.

Χρόνος; Ρευστότητα; Λογιστική υποστήριξη; Φτωχό marketing; Μέτρια ποιότητα; Βρείτε το υπ’ αριθμόν 1 εμπόδιό σας, κόψτε το “κεφάλι του τέρατος” και όλα θα γίνουν ευκολότερα.

Ποιοι είναι οι στόχοι μου;

Φυσικά, να έχετε υγεία και να πηγαίνουν καλά οι δουλειές. Όμως, ενώ αυτό είναι αρκετό για μια ευχή την Πρωτοχρονιά, δεν είναι αρκετό για το μέλλον της επιχείρησης. Χαρτί, μολύβι ή xls και φύγαμε! Στόχοι οικονομικοί, στόχοι ενδοεταιρικοί, στόχοι κοινωνικής ευθύνης, σημειώστε τα πάντα.

Ιδανικά, κάνετε στοχοποίηση για φέτος, για την τριετία και για την πενταετία. Και κάθε χρόνο ανανεώστε.

Ποιο είναι το Plan B μου;

Θα γυρίσετε στο χωριό στα οικογενειακά κτήματα; Θα αναζητήσετε την τύχη σας στους συγγενείς στην Αυστραλία; Μπορεί, αλλά όλα αυτά μας ακούγονται μάλλον σαν Plan Z. Η επιχείρησή σας μπορεί και πρέπει να έχει ένα Plan B για οποιαδήποτε ανάγκη και περίσταση.

Μην ξεχνάτε ότι στο επιχειρείν, η αποτυχία μπορεί να είναι αιτία μίας ημέρας, ενός container ή ενός μικρού χρηματικού ποσού. Το Plan B μπορεί να σας δώσει αυτό το έξτρα επιπλέον σπρώξιμο που χρειάζεστε για να “ξεπεράσετε τον κάβο”.

Μήπως χρειάζομαι συνεργάτες;

Ο μικρομεσαίος επιχειρηματίας, εκ φύσεως, δεν απασχολεί μεγάλο αριθμό συνεργατών και κάνει ο ίδιος, πολλές φορές, “δουλειά για τρεις”. Κάποιες φορές είναι αναγκαίο, αλλά δεν είναι πάντα σωστό. Εάν για να γράψετε ο ίδιος το newsletter της επιχείρησής σας (σε άψογα ελληνικά και μπράβο σας) σας πήρε 6 ώρες, κάνετε κάτι αντιπαραγωγικό.

Εξετάστε σε ποιους τομείς ένας εξωτερικός συνεργάτης μπορεί να δώσει στην επιχείρησή σας το κάτι παραπάνω, χωρίς ιδιαίτερη οικονομική επιβάρυνση για εσάς.

Κάνω το marketing που χρειάζομαι;

Δεν είναι όλα τα δάχτυλα ίδια, δεν είναι όλες οι επιχειρήσεις ίδιες και δεν είναι όλα τα κανάλια επικοινωνίας ίδια. Εάν λειτουργείτε ως B2B στην αγορά υδραυλικών συστημάτων και καυστήρων, είναι αμφίβολο ότι θα πάρετε το κάτι παραπάνω από μία καμπάνια στο Instagram με φωτογραφίες ιταλικών καυστήρων, όσο και αν σας φαίνονται πανέμορφοι.

Χρησιμοποιήστε κοινή λογική, μην πάρετε τη γνώμη των συγγενών και των φίλων σας, και απευθυνθείτε, εάν νομίζετε ότι το χρειάζεστε, σε έναν ειδικό της επικοινωνίας.

Ποιος είναι ο πελάτης μου;

Όχι, δεν είναι “όλοι”! Θα θέλατε να είναι “όλοι”, αλλά για τον μικρομεσαίο επιχειρηματία, αυτό είναι 9 φορές στις 10 ανέφικτο, λόγω της φύσης της επιχείρησης. Εάν έχετε μία αλυσίδα κομμωτηρίων που ειδικεύονται στη βαφή, ξέρετε πολύ καλύτερα από τον καθένα ποιος είναι ο πελάτης σας (περισσότερο στην περίπτωση αυτή η πελάτισσά σας).

Ξεκαθαρίστε 100% σε ποιους απευθύνεστε και εντείνετε την προσπάθειά σας να τους δώσετε κάτι ιδιαίτερο που μόνο από εσάς μπορούν να έχουν. Για τους άλλους “δεν θα μπορέσετε” και δεν πειράζει!

Ποια είναι η ιστορία μου;

Άφησα για το τέλος τη σημαντικότερη ερώτηση που πρέπει να κάνετε στον εαυτό σας. Ποια είναι η ιστορία της μάρκας μου; Ποιος είναι ο μύθος μου; Τον καλλιεργώ όπως πρέπει; Τον αναπτύσσω; Προσθέτω κάθε χρόνο και νέα στοιχεία; Ποτέ στην ιστορία δεν υπήρξε προϊόν ή υπηρεσία χωρίς ανθρώπους από πίσω που το δημιούργησαν, το καλλιέργησαν και έκτισαν τη φήμη και την αξία του.

Η επιχειρηματική σας ιστορία πρέπει να είναι γνωστή στο κοινό σας, να συνάδει με τις επιθυμίες του και να απαντά στα ερωτήματά του. Δεν πουλάτε ένα brand. Πουλάτε ένα brand με συγκεκριμένη ιστορία.

Ενδιαφέροντα άρθρα

3 ανορθόδοξες τεχνικές πώλησης που δουλεύουν.
16 Ιουνίου 2025

Άσπρη γάτα – μαύρη γάτα!


Διαβάστε περισσότερα
Προσλαμβάνετε στελέχη στο μάρκετινγκ; Τι ερωτήσεις να κάνετε.
5 Ιουνίου 2025

Καλέ μου άνθρωπε, ξέρεις από μάρκετινγκ;


Διαβάστε περισσότερα
Συμβουλές για διαχείριση κρίσεων
19 Μαΐου 2025

Μην πιαστείτε απροετοίμαστοι στην επόμενη κρίση!


Διαβάστε περισσότερα

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Διακρίσεις

Πιστοποιημένος Senior Consultant από τον ΣΕΣΜΑ
Μέλος της Διεθνούς Μένσα
Πιστοποιημένος
Social Media Marketing Associate CSMA
Μέλος του Συνδέσμου Συμβούλων    Επιχειρήσεων (ΣΥΠΕΠ)
Best Marketing Consultant 2019
Best Marketing Consultant 2021
Best Aesthetics Marketing Consultant 2022
Visionary Marketing Consultant Award 2025

Επικοινωνία

Αθήνα: +30 2117706299

Θεσσαλονίκη: +30 2311118477‬

Social Media

Αριθμός Γ.Ε.ΜΗ:

122524803000

Εγγραφείτε στο Newsletter

για να λαμβάνετε νέα, ιδέες & tips μάρκετινγκ!

Κατεβάστε την εφαρμογή

buttonapplestore
buttongoogleplay
Privacy Policy – Terms and Conditions
Copyright © 2025 E. Sarantaenas. All Rights Reserved.
    0

    €0,00

    • No translations available for this page
      ✕

      Σύνδεση

      Χάσατε τον κωδικό σας;

      ✕

      Καλάθι

      Ολοκλήρωση Παραγγελίας
      Συνεχίστε τις αγορές Καλάθι
      Χρησιμοποιούμε τις πληροφορίες που συλλέγονται μέσω cookies και παρόμοιων τεχνολογιών για να βελτιώσουμε την εμπειρία σας στην ιστοσελίδα μας, να αναλύσουμε τον τρόπο που τη χρησιμοποιείτε και για σκοπούς μάρκετινγκ.
      Τήρηση προσωπικών δεδομένων

      Οι ρυθμίσεις προσωπικού απορρήτου σας

      Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τα στοιχεία που συλλέγονται μέσω cookies και παρόμοιων τεχνολογιών για να βελτιώσουμε την εμπειρία σας στον ιστότοπό μας, να αναλύσουμε τον τρόπο χρήσης του και για διαφημιστικούς σκοπούς. Επειδή θαυμαστείτε το δικαίωμά σας στην προσωπική ζωή, μπορείτε να επιλέξετε να μην επιτρέπετε κάποιους τύπους cookies. Ωστόσο, η αποκλεισμός κάποιων τύπων cookies μπορεί να επηρεάσει την εμπειρία σας στον ιστότοπο και τις υπηρεσίες που μπορούμε να σας προσφέρουμε. Σε κάποιες περιπτώσεις, οι δεδομένα που προέρχονται από cookies κοινοποιούνται με τρίτους για λόγους ανάλυσης ή διαφήμισης. Μπορείτε να εκπαιδεύσετε το δικαίωμά σας να εξαιρεθείτε από το διαμοιρασμό και πάντα με την απενεργοποίηση των cookies.
      Τήρηση προσωπικών δεδομένων
      Απενεργοποίηση όλων Αποδοχή Όλων

      Διαχείριση προτιμήσεων συγκατάθεσης

      Απαραίτητο

      Πάντα ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΜΕΝΟ
      Αυτά τα cookies και τα scripts είναι απαραίτητα για να λειτουργεί η ιστοσελίδα και δεν μπορούν να απενεργοποιηθούν. Συνήθως ρυθμίζονται μόνο σε απάντηση σε ενέργειες που κάνετε, οι οποίες προσομοιώνουν αίτημα για υπηρεσίες, όπως την ρύθμιση των προτιμήσεων ιδιωτικού απορρήτου, την είσοδο ή την συμπλήρωση φόρμων. Μπορείτε να ρυθμίσετε τον browser σας να μπλοκάρει ή να σας ειδοποιεί για αυτά τα cookies, αλλά μερικά τμήματα της ιστοσελίδας δεν θα λειτουργούν. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν κανένα προσωπικά διακριτικά στοιχεία.

      Αναλυτικές

      Αυτά τα cookies και τα scripts επιτρέπουν σε εμάς να μετράμε τις επισκέψεις και τις πηγές των κινήσεων, έτσι ώστε να μετράμε και να βελτιώνουμε την απόδοση της ιστοσελίδας μας. Σας βοηθούν να ξέρουμε ποιες σελίδες είναι οι πιο και λιγότερο δημοφιλείς και να δούμε πως οι επισκέπτες κινούνται στην ιστοσελίδα. Όλες οι πληροφορίες που συλλέγονται από αυτά τα cookies είναι συγκεντρωμένες και επομένως ανώνυμες. Εάν δεν επιτρέψετε τα cookies και τα scripts, δεν θα ξέρουμε όταν επισκεφτήκατε την ιστοσελίδα μας.

      Ενσωματωμένα βίντεο

      Αυτά τα cookies και scripts μπορούν να εγκατασταθούν μέσω της ιστοσελίδας μας από εξωτερικές υπηρεσίες hosting βίντεο όπως το YouTube ή το Vimeo. Μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την παροχή περιεχομένου βίντεο στην ιστοσελίδα μας. Είναι δυνατό για τον παροχέα βίντεο να δημιουργήσει μια διάταξη των ενδιαφερόντων σας και να σας εμφανίσει σχετικές διαφημίσεις σε αυτή την ιστοσελίδα ή σε άλλες. Δεν αποθηκεύουν προσωπικές πληροφορίες απευθείας, αλλά βασίζονται στο να διευκρινίζουν μοναδικά τον φυλλομετρητή σας και τη συσκευή του διαδικτύου. Εάν δεν επιτρέπετε αυτά τα cookies ή scripts, είναι πιθανό η ενσωματωμένη βίντεο να μην λειτουργεί όπως αναμενόταν.

      Google Fonts

      Τα Google Fonts είναι μια βιβλιοθήκη υπηρεσιών ενσωμάτωσης γραμματοσειρών. Τα Google Fonts αποθηκεύονται στην CDN της Google. Η API των Google Fonts έχει σχεδιαστεί για να περιορίσει τη συλλογή, την αποθήκευση και τη χρήση των δεδομένων των τελικών χρηστών μόνο σε αυτό που είναι απαραίτητο για την εύκολη διανομή γραμματοσειρών. Η χρήση της API των Google Fonts δεν απαιτεί ταυτοποίηση. Καμία cookie δεν στέλνεται από τους επισκέπτες της ιστοσελίδας στην API των Google Fonts. Οι αιτήσεις στην API των Google Fonts γίνονται σε ειδικούς τομείς των πόρων, όπως τα fonts.googleapis.com ή τα fonts.gstatic.com. Αυτό σημαίνει ότι οι αιτήσεις γραμματοσειρών σας είναι ξεχωριστές και δεν περιέχουν καμία πιστοποίηση που στέλνετε στο google.com ενώ χρησιμοποιείτε άλλες υπηρεσίες της Google που απαιτούν ταυτοποίηση, όπως το Gmail.

      Μάρκετινγκ

      Αυτά τα cookies και τα scripts μπορεί να οριστούν μέσα από την ιστοσελίδα μας από τους συνεργάτες μας στην διαφήμιση. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν από αυτές τις εταιρείες για να δημιουργήσουν ένα προφίλ των ενδιαφερόντων σας και να σας εμφανίσουν σχετικές διαφημίσεις σε άλλες ιστοσελίδες. Δεν αποθηκεύουν άμεσα προσωπικές πληροφορίες, αλλά βασίζονται στην μοναδική αναγνώριση του προγράμματος περιήγησης και της συσκευής διαδικτύου σας. Αν δεν επιτρέψετε αυτά τα cookies και τα scripts, θα εμπειρεύεστε λιγότερη εξατομικευμένη διαφήμιση.

      Facebook Advanced Matching

      Η Προηγμένη Αντιστοίχιση του Facebook μπορεί να βελτιώσει την αφαίρεση των διαφημίσεων και την παρακολούθηση μετατροπών. Μπορεί να μας βοηθήσει να επιτευχθούν καλύτερα στοχευμένες προσαρμοσμένες ομάδες μέσω των διαφημίσεων μας. Όταν είναι δυνατό, θα μοιραστούμε με το Facebook κατακερματισμένες πληροφορίες όπως το όνομά σας, τηλέφωνο, email ή διεύθυνση.

      Facebook CAPI

      Τα Συμβάντα της Προηγμένης Αντιστοίχισης του Facebook (CAPI) μας βοηθούν να κατανοήσουμε καλύτερα πως αλληλεπιδράτε με τις ιστοσελίδες μας. Σας επιτρέπουν να μετρήσουμε την επίδραση των διαφημίσεων μας στις μετατροπές της ιστοσελίδας και να βελτιώσουν την στοχευμένη διαφήμιση μέσω προσαρμοσμένων ομάδων. Όταν είναι δυνατό, ίσως μοιραστούμε με το Facebook πληροφορίες όπως όνομα, email, τηλέφωνο, διεύθυνση.
      Επιβεβαιώνω τις επιλογές μου Αποδοχή Όλων Απενεργοποίηση όλων
      Verified by ConsentMagic
      X