MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)
  • Αρχική
  • CV
  • Υπηρεσίες
    • Μάρκετινγκ Προϊόντων
    • Μάρκετινγκ Υπηρεσιών
    • B2B Μάρκετινγκ
    • Personal Branding
    • Διευθυντής μάρκετινγκ (εξωτερικός)
    • Ψηφιακό Μάρκετινγκ
    • Marketing Plan
    • Social Media Content
    • Εξειδικευμένες υπηρεσίες
      • Έρευνες Μάρκετινγκ
      • F&B Consulting and Marketing
  • Βιβλία
    • 32 Φράσεις πελατών που αγαπάμε να μισούμε – Εκδόσεις Rosili
    • Η εργαλειοθήκη του σύγχρονου επιχειρηματία – Εκδόσεις Rosili
    • Το μάρκετινγκ της επιχείρησής σας! – Εκδόσεις Rosili
    • Το μάρκετινγκ σε 10 + 2 ερωτήσεις
    • Η Συμπεριφορά του Καταναλωτή
    • 16 Μυστικά επιτυχίας για το Μάρκετινγκ
    • 9+1 ερωτήσεις για την επιχείρηση
  • Σεμινάρια & Ομιλίες
    • Σεμινάρια
      • Σεμινάρια Μάρκετινγκ
        • Webinar: Η Σιωπηλή Δύναμη της Επιρροής στις Πωλήσεις
        • Free Mini Webinar: Στρατηγικές Αποτελεσματικής Τιμολόγησης Υπηρεσιών
        • Summer Business Camp 2024
        • Online Marketing Masterclass & Consulting On Demand
        • Webinar: Τεχνικές Τηλεφωνικών Πωλήσεων
        • Webinar: 3 & 4 τεχνικές για περισσότερες πωλήσεις
        • Webinar: Η ψυχολογία του σύγχρονου πελάτη!
        • Webinar: Διαχειριστείτε την κριτική!
      • Εκπαίδευση Προσωπικού
    • Ομιλίες
      • 2025 – Ομιλία Αθήνα: Ανακαλύπτοντας τις Αόρατες Τάσεις του Marketing
      • 2025 – Ομιλία Θεσσαλονίκη: Ανακαλύπτοντας τις Αόρατες Τάσεις του Marketing
      • Ομιλία Θεσσαλονίκη: Τάσεις Μάρκετινγκ 2024. Ανοίξτε το δρόμο για νέους πελάτες!
      • Ομιλία Αθήνα: Τάσεις Μάρκετινγκ 2024. Ανοίξτε το δρόμο για νέους πελάτες!
      • Ομιλία: 2023 – 5 έξυπνες δράσεις μάρκετινγκ για απόκτηση νέων πελατών
      • ΕΕΘ Masterclasses
      • Workshop: 2022: Τεχνικές Πωλήσεων & Μάρκετινγκ
      • Ομιλία: Δράση σήμερα, ανάπτυξη αύριο!
      • Videos ομιλιών
    • Πρόγραμμα Ομιλιών – Σεμιναρίων
      • Πρόγραμμα Ομιλιών – Σεμιναρίων (πριν το 2022)
  • e-Shop
  • ΜΜΕ
    • TV
      • Αρχείο Εκπομπών TV
    • Podcasts
    • Συνεντεύξεις
    • Radio
      • Αρχείο Εκπομπών Alpha Radio 989
      • Kanali 1
        • Αρχείο Εκπομπών Radio Κανάλι 1
      • Amagi Radio
  • App
  • Πελάτες
    • Testimonials Πελατών
  • Άρθρα
  • Contact
  • Αγγλικα
  • Ελληνικα
0

€0,00

✕

Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη και Πωλήσεις

Author Θέμης Σαρανταένας at 13 Απριλίου 2022
Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη και Πωλήσεις. Η σχέση είναι άμεση.

Η σχέση είναι άμεση.

Μπορείτε να φανταστείτε το επιχειρείν, χωρίς ενέργειες και δράσεις Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης; Δύσκολο έως αδύνατον. Στις μέρες μας, 80% και πλέον των 250 μεγαλύτερων εταιρειών του κόσμου εκδίδουν ετήσιες εκθέσεις σχετικά με τις προσπάθειές τους για αειφορία και προστασία του περιβάλλοντος.

Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη και Πωλήσεις. Η σχέση είναι άμεση.

Ο Howard Bowen, Αμερικανός οικονομολόγος και καθηγητής, που πιστώθηκε με την επινόηση του όρου CSR (Corporate Social Responsibility – Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη) το 1953, με το βιβλίο του ορόσημο “Social Responsibilities of the Businessman” θα ήταν περήφανος το 2022.

Ωστόσο, αυτό που θα έκανε ιδιαίτερη εντύπωση στον Bowen σήμερα αλλά και σε κάθε οικονομολόγο του χθες, δεν είναι μόνο η έκταση και διασπορά των Ενεργειών Κοινωνικής Ευθύνης, αλλά και η άμεση σύνδεσή τους πλέον με τις πωλήσεις. Δείτε περισσότερα στο άρθρο μου που ακολουθεί.

Οι αριθμοί λένε πάντα την αλήθεια

Ο πιο γρήγορος τρόπος για να φτάσεις στην αλήθεια είναι μέσω των αριθμών. Ας δούμε κάποιους από αυτούς, σύμφωνα με στοιχεία από το έγκυρο Forbes:

  • 70% των καταναλωτών πιστεύουν ότι είναι σημαντικό τα brands να παίρνουν δημόσια θέσεις σε κοινωνικά και πολιτικά ζητήματα.
  • 55% των ερωτηθέντων σε παγκόσμια έρευνα δήλωσε ότι είναι πρόθυμοι να πληρώσουν επιπλέον για προϊόντα και υπηρεσίες από εταιρείες που έχουν δεσμευτεί για θετικές κοινωνικές και περιβαλλοντικές επιπτώσεις.
  • 56% των συμμετεχόντων σε έρευνα δήλωσε ότι οι κοινωνικές αξίες ενός brand αποτελούν ένα από τα κορυφαία κριτήρια επιλογής.
  • Τέλος, η κοινωνική ευθύνη οδηγεί ακόμη και στη διατήρηση των εργαζομένων. Το 75% των εργαζομένων που συμμετέχουν σε προγράμματα εταιρικής προσφοράς τείνουν να μένουν στην εταιρεία περισσότερο.

Δεν υπάρχει “πολύ μικρή” επιχείρηση

Ίσως κάποιοι επιχειρηματίες, ιδιαίτερα μικρομεσαίοι, να θεωρούν ότι είναι “πολύ μικροί για κάτι τόσο μεγάλο”, όσο, για παράδειγμα, η προστασία του περιβάλλοντος. Λάθος! Σε θέματα που στο τέλος της ημέρας αφορούν τον καθένα από εμάς σε προσωπικό επίπεδο, αλλά και τις επόμενες γενιές, κανείς δεν είναι πολύ μικρός.

Στην πραγματικότητα, οι πελάτες σας θα δουν με ακόμη πιο θετικό μάτι τις δικές σας δράσεις κοινωνικής ευθύνης από ό,τι αυτές μίας μεγάλης πολυεθνικής εταιρείας. Οι κοινωνικές ενέργειες από έναν “μεγάλο παίκτη”, είναι, κατά κάποιο τρόπο αναμενόμενες.

Τι πρέπει να προσέξετε

Ζούμε σε μία εποχή όπου, περισσότερο από ποτέ, ο καταναλωτής είναι “βασιλιάς, κριτής και δικαστής”. Οι ενέργειες και δράσεις Κοινωνικής Ευθύνης στις οποίες θα προβείτε, πρέπει να ικανοποιούν κάποια βασικά κριτήρια. Δείτε τα δύο σημαντικότερα.

Ειλικρίνεια

Δεν μπορεί να “κόπτεστε” για το περιβάλλον και το φουγάρο της επιχείρησής σας να βγάζει μαύρο καπνό. Παρομοίως, δεν είναι λογικό για μια φίρμα αθλητικών ειδών να υπερασπίζεται τα δικαιώματα του ανθρώπου, ενώ στα εργοστάσια όπου φτιάχνονται τα αθλητικά της υποδήματα, γυναίκες εργάτριες γυαλίζουν τις σόλες των παπουτσιών με τα χέρια τους.

Η έννοια της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης σημαίνει πίστη στον συγκεκριμένο σκοπό και αναδιάρθρωση της εταιρείας από την “κορυφή μέχρι την αποθήκη” για να υπηρετηθούν οι κοινωνικές αξίες. Ανακυκλώνετε; Έχετε λαμπτήρες led στα γραφεία σας; Συντηρείτε τα θερμαντικά σας σώματα; Διαθέτετε περιβαλλοντικό ISO; Κάνετε διανομή αλληλογραφίας από διανομέα με ποδήλατο; Ποιο είναι το ανθρακικό σας αποτύπωμα; Και πολλές ακόμη ερωτήσεις, στις οποίες πρέπει να δώσετε πραγματικές απαντήσεις.

Διαφάνεια

Αστοχίες του παρελθόντος έχουν οδηγήσει αρκετούς καταναλωτές σε μία στάση δυσπιστίας απέναντι σε επιχειρήσεις και τις δράσεις τους για έναν κοινωνικό σκοπό. Αυτό φαίνεται ότι σταδιακά αλλάζει, καθώς, παγκοσμίως, οι επιχειρήσεις γίνονται πιο “διάφανες”. Τι σημαίνει αυτό για εσάς;

Δεν αρκεί να έχετε μία ενότητα στο site σας που να περιγράφει τη δέσμευσή σας σε ενέργειες κοινωνικής δράσης ή ένα footer στο email σας που να παρακαλεί να “μην τυπωθεί” αυτό το ψηφιακό έγγραφο. Πρέπει να είστε έτοιμοι ανά πάσα στιγμή να εξηγήσετε στους πελάτες σας ότι η Χ ενέργεια εξοικονόμησε Υ φιάλες πλαστικού ή ανακύκλωσε Ζ μπαταρίες ή τόσα δένδρα. Εξηγήστε λοιπόν τι κάνετε και κερδίστε πελάτες.

Υστερόγραφο

Διαβάστε τον ορισμό της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης, σύμφωνα με την Πράσινο Βίβλο της Ευρωπαϊκής Ένωσης:

“H Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη (ΕΚΕ) είναι η έννοια σύμφωνα με την οποία οι επιχειρήσεις ενσωματώνουν σε εθελοντική βάση περιβαλλοντικούς και κοινωνικούς προβληματισμούς στην επιχειρηματική τους δραστηριότητα και στις επαφές τους με άλλα ενδιαφερόμενα μέρη, καθώς αντιλαμβάνονται ότι η υπεύθυνη συμπεριφορά οδηγεί στην αειφόρο επιχειρηματική επιτυχία”.

Ενδιαφέροντα άρθρα

Είστε πιο επιτυχημένοι από ό,τι νομίζετε εάν…απαντήσετε“ναι” στις παρακάτω ερωτήσεις.
2 Μαΐου 2025

Είστε πιο επιτυχημένοι από ό,τι νομίζετε εάν…


Διαβάστε περισσότερα
Πώς θα εμπνευστείτε για την επόμενη μεγάλη επιχειρηματική ιδέα, σε ένα ανταγωνιστικό περιβάλλον.
6 Απριλίου 2025

Κάθε λιμάνι και καημός, κάθε καημός και ιδέα.


Διαβάστε περισσότερα
Από τα social media στις ανθρώπινες σχέσεις.
26 Μαρτίου 2025

Από τα social media στις ανθρώπινες σχέσεις.


Διαβάστε περισσότερα

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Διακρίσεις

Πιστοποιημένος Senior Consultant από τον ΣΕΣΜΑ
Μέλος της Διεθνούς Μένσα
Πιστοποιημένος
Social Media Marketing Associate CSMA
Μέλος του Συνδέσμου Συμβούλων    Επιχειρήσεων (ΣΥΠΕΠ)
Best Marketing Consultant 2019
Best Marketing Consultant 2021
Best Aesthetics Marketing Consultant 2022
Visionary Marketing Consultant Award 2025

Επικοινωνία

Αθήνα: +30 2117706299

Θεσσαλονίκη: +30 2311118477‬

Social Media

Αριθμός Γ.Ε.ΜΗ:

122524803000

Εγγραφείτε στο Newsletter

για να λαμβάνετε νέα, ιδέες & tips μάρκετινγκ!

Κατεβάστε την εφαρμογή

buttonapplestore
buttongoogleplay
Privacy Policy – Terms and Conditions
Copyright © 2025 E. Sarantaenas. All Rights Reserved.
    0

    €0,00

    • No translations available for this page
      ✕

      Σύνδεση

      Χάσατε τον κωδικό σας;

      ✕

      Καλάθι

      Ολοκλήρωση Παραγγελίας
      Συνεχίστε τις αγορές Καλάθι
      Ομιλία Αθήνα: Ανακαλύπτοντας τις Αόρατες Τάσεις του Marketing
      Χρησιμοποιούμε τις πληροφορίες που συλλέγονται μέσω cookies και παρόμοιων τεχνολογιών για να βελτιώσουμε την εμπειρία σας στην ιστοσελίδα μας, να αναλύσουμε τον τρόπο που τη χρησιμοποιείτε και για σκοπούς μάρκετινγκ.
      Τήρηση προσωπικών δεδομένων

      Οι ρυθμίσεις προσωπικού απορρήτου σας

      Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τα στοιχεία που συλλέγονται μέσω cookies και παρόμοιων τεχνολογιών για να βελτιώσουμε την εμπειρία σας στον ιστότοπό μας, να αναλύσουμε τον τρόπο χρήσης του και για διαφημιστικούς σκοπούς. Επειδή θαυμαστείτε το δικαίωμά σας στην προσωπική ζωή, μπορείτε να επιλέξετε να μην επιτρέπετε κάποιους τύπους cookies. Ωστόσο, η αποκλεισμός κάποιων τύπων cookies μπορεί να επηρεάσει την εμπειρία σας στον ιστότοπο και τις υπηρεσίες που μπορούμε να σας προσφέρουμε. Σε κάποιες περιπτώσεις, οι δεδομένα που προέρχονται από cookies κοινοποιούνται με τρίτους για λόγους ανάλυσης ή διαφήμισης. Μπορείτε να εκπαιδεύσετε το δικαίωμά σας να εξαιρεθείτε από το διαμοιρασμό και πάντα με την απενεργοποίηση των cookies.
      Τήρηση προσωπικών δεδομένων
      Απενεργοποίηση όλων Αποδοχή Όλων

      Διαχείριση προτιμήσεων συγκατάθεσης

      Απαραίτητο
      Πάντα ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΜΕΝΟ
      Αυτά τα cookies και τα scripts είναι απαραίτητα για να λειτουργεί η ιστοσελίδα και δεν μπορούν να απενεργοποιηθούν. Συνήθως ρυθμίζονται μόνο σε απάντηση σε ενέργειες που κάνετε, οι οποίες προσομοιώνουν αίτημα για υπηρεσίες, όπως την ρύθμιση των προτιμήσεων ιδιωτικού απορρήτου, την είσοδο ή την συμπλήρωση φόρμων. Μπορείτε να ρυθμίσετε τον browser σας να μπλοκάρει ή να σας ειδοποιεί για αυτά τα cookies, αλλά μερικά τμήματα της ιστοσελίδας δεν θα λειτουργούν. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν κανένα προσωπικά διακριτικά στοιχεία.
      Αναλυτικές
      Αυτά τα cookies και τα scripts επιτρέπουν σε εμάς να μετράμε τις επισκέψεις και τις πηγές των κινήσεων, έτσι ώστε να μετράμε και να βελτιώνουμε την απόδοση της ιστοσελίδας μας. Σας βοηθούν να ξέρουμε ποιες σελίδες είναι οι πιο και λιγότερο δημοφιλείς και να δούμε πως οι επισκέπτες κινούνται στην ιστοσελίδα. Όλες οι πληροφορίες που συλλέγονται από αυτά τα cookies είναι συγκεντρωμένες και επομένως ανώνυμες. Εάν δεν επιτρέψετε τα cookies και τα scripts, δεν θα ξέρουμε όταν επισκεφτήκατε την ιστοσελίδα μας.
      Ενσωματωμένα βίντεο
      Αυτά τα cookies και scripts μπορούν να εγκατασταθούν μέσω της ιστοσελίδας μας από εξωτερικές υπηρεσίες hosting βίντεο όπως το YouTube ή το Vimeo. Μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την παροχή περιεχομένου βίντεο στην ιστοσελίδα μας. Είναι δυνατό για τον παροχέα βίντεο να δημιουργήσει μια διάταξη των ενδιαφερόντων σας και να σας εμφανίσει σχετικές διαφημίσεις σε αυτή την ιστοσελίδα ή σε άλλες. Δεν αποθηκεύουν προσωπικές πληροφορίες απευθείας, αλλά βασίζονται στο να διευκρινίζουν μοναδικά τον φυλλομετρητή σας και τη συσκευή του διαδικτύου. Εάν δεν επιτρέπετε αυτά τα cookies ή scripts, είναι πιθανό η ενσωματωμένη βίντεο να μην λειτουργεί όπως αναμενόταν.
      Google Fonts
      Τα Google Fonts είναι μια βιβλιοθήκη υπηρεσιών ενσωμάτωσης γραμματοσειρών. Τα Google Fonts αποθηκεύονται στην CDN της Google. Η API των Google Fonts έχει σχεδιαστεί για να περιορίσει τη συλλογή, την αποθήκευση και τη χρήση των δεδομένων των τελικών χρηστών μόνο σε αυτό που είναι απαραίτητο για την εύκολη διανομή γραμματοσειρών. Η χρήση της API των Google Fonts δεν απαιτεί ταυτοποίηση. Καμία cookie δεν στέλνεται από τους επισκέπτες της ιστοσελίδας στην API των Google Fonts. Οι αιτήσεις στην API των Google Fonts γίνονται σε ειδικούς τομείς των πόρων, όπως τα fonts.googleapis.com ή τα fonts.gstatic.com. Αυτό σημαίνει ότι οι αιτήσεις γραμματοσειρών σας είναι ξεχωριστές και δεν περιέχουν καμία πιστοποίηση που στέλνετε στο google.com ενώ χρησιμοποιείτε άλλες υπηρεσίες της Google που απαιτούν ταυτοποίηση, όπως το Gmail.
      Μάρκετινγκ
      Αυτά τα cookies και τα scripts μπορεί να οριστούν μέσα από την ιστοσελίδα μας από τους συνεργάτες μας στην διαφήμιση. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν από αυτές τις εταιρείες για να δημιουργήσουν ένα προφίλ των ενδιαφερόντων σας και να σας εμφανίσουν σχετικές διαφημίσεις σε άλλες ιστοσελίδες. Δεν αποθηκεύουν άμεσα προσωπικές πληροφορίες, αλλά βασίζονται στην μοναδική αναγνώριση του προγράμματος περιήγησης και της συσκευής διαδικτύου σας. Αν δεν επιτρέψετε αυτά τα cookies και τα scripts, θα εμπειρεύεστε λιγότερη εξατομικευμένη διαφήμιση.
      Facebook Advanced Matching
      Η Προηγμένη Αντιστοίχιση του Facebook μπορεί να βελτιώσει την αφαίρεση των διαφημίσεων και την παρακολούθηση μετατροπών. Μπορεί να μας βοηθήσει να επιτευχθούν καλύτερα στοχευμένες προσαρμοσμένες ομάδες μέσω των διαφημίσεων μας. Όταν είναι δυνατό, θα μοιραστούμε με το Facebook κατακερματισμένες πληροφορίες όπως το όνομά σας, τηλέφωνο, email ή διεύθυνση.
      Facebook CAPI
      Τα Συμβάντα της Προηγμένης Αντιστοίχισης του Facebook (CAPI) μας βοηθούν να κατανοήσουμε καλύτερα πως αλληλεπιδράτε με τις ιστοσελίδες μας. Σας επιτρέπουν να μετρήσουμε την επίδραση των διαφημίσεων μας στις μετατροπές της ιστοσελίδας και να βελτιώσουν την στοχευμένη διαφήμιση μέσω προσαρμοσμένων ομάδων. Όταν είναι δυνατό, ίσως μοιραστούμε με το Facebook πληροφορίες όπως όνομα, email, τηλέφωνο, διεύθυνση.
      Επιβεβαιώνω τις επιλογές μου Αποδοχή Όλων Απενεργοποίηση όλων
      Verified by ConsentMagic
      X