MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)
  • Αρχική
  • CV
  • Υπηρεσίες
    • Μάρκετινγκ Προϊόντων
    • Μάρκετινγκ Υπηρεσιών
    • B2B Μάρκετινγκ
    • Personal Branding
    • Διευθυντής μάρκετινγκ (εξωτερικός)
    • Ψηφιακό Μάρκετινγκ
    • Marketing Plan
    • Social Media Content
    • Εξειδικευμένες υπηρεσίες
      • Έρευνες Μάρκετινγκ
      • F&B Consulting and Marketing
  • Βιβλία
    • 32 Φράσεις πελατών που αγαπάμε να μισούμε – Εκδόσεις Rosili
    • Η εργαλειοθήκη του σύγχρονου επιχειρηματία – Εκδόσεις Rosili
    • Το μάρκετινγκ της επιχείρησής σας! – Εκδόσεις Rosili
    • Το μάρκετινγκ σε 10 + 2 ερωτήσεις
    • Η Συμπεριφορά του Καταναλωτή
    • 16 Μυστικά επιτυχίας για το Μάρκετινγκ
    • 9+1 ερωτήσεις για την επιχείρηση
  • Σεμινάρια & Ομιλίες
    • Σεμινάρια
      • Σεμινάρια Μάρκετινγκ
        • Webinar: Η Σιωπηλή Δύναμη της Επιρροής στις Πωλήσεις
        • Free Mini Webinar: Στρατηγικές Αποτελεσματικής Τιμολόγησης Υπηρεσιών
        • Summer Business Camp 2024
        • Online Marketing Masterclass & Consulting On Demand
        • Webinar: Τεχνικές Τηλεφωνικών Πωλήσεων
        • Webinar: 3 & 4 τεχνικές για περισσότερες πωλήσεις
        • Webinar: Η ψυχολογία του σύγχρονου πελάτη!
        • Webinar: Διαχειριστείτε την κριτική!
      • Εκπαίδευση Προσωπικού
    • Ομιλίες
      • 2025 – Ομιλία Αθήνα: Ανακαλύπτοντας τις Αόρατες Τάσεις του Marketing
      • 2025 – Ομιλία Θεσσαλονίκη: Ανακαλύπτοντας τις Αόρατες Τάσεις του Marketing
      • Ομιλία Θεσσαλονίκη: Τάσεις Μάρκετινγκ 2024. Ανοίξτε το δρόμο για νέους πελάτες!
      • Ομιλία Αθήνα: Τάσεις Μάρκετινγκ 2024. Ανοίξτε το δρόμο για νέους πελάτες!
      • Ομιλία: 2023 – 5 έξυπνες δράσεις μάρκετινγκ για απόκτηση νέων πελατών
      • ΕΕΘ Masterclasses
      • Workshop: 2022: Τεχνικές Πωλήσεων & Μάρκετινγκ
      • Ομιλία: Δράση σήμερα, ανάπτυξη αύριο!
      • Videos ομιλιών
    • Πρόγραμμα Ομιλιών – Σεμιναρίων
      • Πρόγραμμα Ομιλιών – Σεμιναρίων (πριν το 2022)
  • e-Shop
  • ΜΜΕ
    • TV
      • Αρχείο Εκπομπών TV
    • Podcasts
    • Συνεντεύξεις
    • Radio
      • Αρχείο Εκπομπών Alpha Radio 989
      • Kanali 1
        • Αρχείο Εκπομπών Radio Κανάλι 1
      • Amagi Radio
  • App
  • Πελάτες
    • Testimonials Πελατών
  • Άρθρα
  • Contact
  • Αγγλικα
  • Ελληνικα
0

€0,00

✕

Επιχειρηματίας και επιχείρηση. Δεν είναι “ένα και το αυτό”!

Author Θέμης Σαρανταένας at 3 Μαρτίου 2022
Επιχειρηματίας και επιχείρηση. Δεν είναι “ένα και το αυτό”!

Δείτε τις διαφορές μεταξύ του επιχειρηματικού και του personal brand.

Εάν είστε επιχειρηματίας, και ιδιαίτερα μικρομεσαίος, είναι πολύ πιθανό να περνάτε στην επιχείρησή σας διψήφιο αριθμό ωρών κάθε μέρα και να εργάζεστε και τα Σαββατοκύριακα. Μάλιστα, για πολλούς από εσάς τα Σαββατοκύριακα ίσως είναι και η καλύτερη περίοδος για να “βγάλετε δουλειά” χωρίς περισπασμούς συναντήσεων, Teams, Skype, Zoom κλπ.

Επιχειρηματίας και επιχείρηση. Δεν είναι “ένα και το αυτό”!

Σε μία πρόταση, η επιχείρησή σας είναι, σχεδόν κυριολεκτικά, η ζωή σας. Όμως, δεν πρέπει και η ζωή σας να είναι η επιχείρησή σας. Τι εννοώ; Υπάρχει μία “κόκκινη γραμμή” μεταξύ της επιχειρηματικής σας περσόνας και αυτού που αποτελεί εσάς ως άνθρωπο, με ιδέες, απόψεις, δόγματα κλπ. Δείτε περισσότερα στο άρθρο μου που ακολουθεί.

Το σύνηθες σφάλμα

Το πιο συνηθισμένο λάθος όταν τα σύνορα μεταξύ business και personal brand είναι δυσδιάκριτα είναι η τοποθέτησή σας, ή η εκφορά άποψης και γνώμης με τον μανδύα του brand σας ενώ δεν χρειάζεται. Ειλικρινά, όταν είστε στη συνεδρίαση του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων, είναι προτιμότερο να μιλήσετε σαν πατέρας του μικρού Γιαννάκη Αλεξίου παρά σαν ιδιοκτήτης της εταιρείας ελαστικών Αλεξίου. Θα ολισθήσετε επικίνδυνα.

Αυτό ισχύει και για όλες τις άλλες περιπτώσεις – και είναι χιλιάδες – όπου καλείστε να τοποθετηθείτε προσωπικά, αλλά εσείς (κακώς) τοποθετείστε με την επαγγελματική σας ιδιότητα. Δεν χρειάζεται να υπογράφετε κάθε σας tweet με hashtag #elastikaalexiou. Δεν υπάρχει λόγος η φωτογραφία προφίλ σας στο Facebook να είναι το λογότυπο Αλεξίου με το λάστιχο και το πιστόνι. Και τόσα ακόμα.

Γιατί όμως είναι λάθος;

Γιατί όμως είναι λάθος να πριμοδοτείτε το business brand σας με κάθε ευκαιρία; Είναι σχεδόν σαν να ακούω κάποιους από εσάς: “Εσείς κύριε Σαρανταένα, μας λέτε σε κάθε ευκαιρία, ότι το branding είναι η νούμερο ένα υποχρέωσή μας. Τι κακό υπάρχει στο να μάθουν το brand μου και άνθρωποι που το αγνοούν;”

Η απάντηση είναι ότι οι θέσεις της επιχείρησης και οι δικές σας μπορεί να είναι εντελώς διαφορετικές και μάλιστα, πολλές φορές αντικρουόμενες. Είναι πολλές φορές πιο πιθανό να βλάψετε τη μάρκα σας με προσωπικές τοποθετήσεις (ιδίως όχι mainstream) παρά να ωφεληθείτε από το μικρό branding που θα κάνετε.

Και ο Elon Musk πώς το κάνει;

Ίσως κάποιοι μου πείτε, και δεν θα έχετε άδικο, ότι ο Elon Musk έχει μπλέξει την Tesla, τη SpaceX, το Dogecoin, την προσωπική του ζωή και τις αντισυμβατικές του πεποιθήσεις και συνεντεύξεις σε ένα τεράστιο κουβάρι – και δεν φαίνεται να βγαίνει χαμένος. Η απάντηση είναι πολλές φορές βγαίνει χαμένος με τη μετοχή της Tesla να κατρακυλά από κάποια άστοχη δήλωση.

Επιπλέον, ο Νοτιοαφρικάνος entrepreneur είναι ένας μύθος που επιβεβαιώνει τον κανόνα. Εάν τα Ελαστικά Αλεξίου φτάσουν στο σημείο να γίνουν αποκλειστικός προμηθευτής της Tesla παγκοσμίως, τότε, ναι ίσως μπορείτε και εσείς να το κάνετε, και το ξανασυζητάμε.

Πρακτικές συμβουλές

Για να απεγκλωβίσετε το personal brand από το business, ακολουθήστε τα παρακάτω 3 tips.

1.Τα social της επιχείρησης αφορούν την επιχείρηση

Κανόνας #01 και απαράβατος. Όχι, ΔΕΝ χρειάζεται να ποστάρετε στον εταιρικό λογαριασμό σας στο Instagram τη φωτογραφία από το χιονοδρομικό στο Μαίναλο που είχε τόσο χιόνι – ούτε τα παϊδάκια που καταβροχθίσατε στη συνέχεια συν γυναιξί και τέκνοις στη διπλανή Βυτίνα.

2. Δανειστείτε από το business για το personal

Ίσως σας είναι δύσκολο να απεμπλακείτε από την επιχειρηματική σας ιδιότητα όταν διαποτίζει σχεδόν κάθε στιγμή της ζωής σας. Ωστόσο, μπορείτε να κάνετε το εξής: χρησιμοποιήστε την επαγγελματική σας πείρα, εμπειρία και γνώση για να τονώσετε το personal brand σας.

Για να επιστρέψουμε στο παράδειγμα της εταιρείας ελαστικών, εάν η προστασία του περιβάλλοντος είναι μέσα στα ενδιαφέροντά σας, γιατί να μη ποστάρετε ένα ωραίο video στο YouTube για το πώς τα καλά συντηρημένα ελαστικά προστατεύουν το περιβάλλον;

3. Δημιουργήστε το δικό σας domain

Όταν λέω το δικό σας, εννοώ το δικό σας με ονοματεπώνυμο (όπως για παράδειγμα θα ήταν το g.alexiou.com). Για ανθρώπους εξωστρεφείς και δραστήριους, όπως είναι η πλειοψηφία των επιχειρηματιών, ένα προσωπικό domain όπου μπορούν να “ξεκλειδώσουν” κάθε τους επιθυμία ή ακόμη και να “απασφαλίσουν” είναι η βαλβίδα ασφαλείας που χρειάζεται.

Το domain σας μπορεί να είναι ένα blog, ένα mini site ή μια τεράστια συλλογή φωτογραφιών. Μπορεί να το ενημερώνετε κάθε μέρα, πολλές φορές τη μέρα ή μία μέρα το μήνα. Μπορείτε ακόμη και να το παρατήσετε – δικό σας είναι, ό,τι θέλετε το κάνετε. Το σίγουρο είναι ότι θα σας βοηθήσει να πετύχετε τον σημαντικό διαχωρισμό μεταξύ του business και του personal brand.

Ενδιαφέροντα άρθρα

3 ανορθόδοξες τεχνικές πώλησης που δουλεύουν.
16 Ιουνίου 2025

Άσπρη γάτα – μαύρη γάτα!


Διαβάστε περισσότερα
Προσλαμβάνετε στελέχη στο μάρκετινγκ; Τι ερωτήσεις να κάνετε.
5 Ιουνίου 2025

Καλέ μου άνθρωπε, ξέρεις από μάρκετινγκ;


Διαβάστε περισσότερα
Συμβουλές για διαχείριση κρίσεων
19 Μαΐου 2025

Μην πιαστείτε απροετοίμαστοι στην επόμενη κρίση!


Διαβάστε περισσότερα

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Διακρίσεις

Πιστοποιημένος Senior Consultant από τον ΣΕΣΜΑ
Μέλος της Διεθνούς Μένσα
Πιστοποιημένος
Social Media Marketing Associate CSMA
Μέλος του Συνδέσμου Συμβούλων    Επιχειρήσεων (ΣΥΠΕΠ)
Best Marketing Consultant 2019
Best Marketing Consultant 2021
Best Aesthetics Marketing Consultant 2022
Visionary Marketing Consultant Award 2025

Επικοινωνία

Αθήνα: +30 2117706299

Θεσσαλονίκη: +30 2311118477‬

Social Media

Αριθμός Γ.Ε.ΜΗ:

122524803000

Εγγραφείτε στο Newsletter

για να λαμβάνετε νέα, ιδέες & tips μάρκετινγκ!

Κατεβάστε την εφαρμογή

buttonapplestore
buttongoogleplay
Privacy Policy – Terms and Conditions
Copyright © 2025 E. Sarantaenas. All Rights Reserved.
    0

    €0,00

    • No translations available for this page
      ✕

      Σύνδεση

      Χάσατε τον κωδικό σας;

      ✕

      Καλάθι

      Ολοκλήρωση Παραγγελίας
      Συνεχίστε τις αγορές Καλάθι
      Χρησιμοποιούμε τις πληροφορίες που συλλέγονται μέσω cookies και παρόμοιων τεχνολογιών για να βελτιώσουμε την εμπειρία σας στην ιστοσελίδα μας, να αναλύσουμε τον τρόπο που τη χρησιμοποιείτε και για σκοπούς μάρκετινγκ.
      Τήρηση προσωπικών δεδομένων

      Οι ρυθμίσεις προσωπικού απορρήτου σας

      Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τα στοιχεία που συλλέγονται μέσω cookies και παρόμοιων τεχνολογιών για να βελτιώσουμε την εμπειρία σας στον ιστότοπό μας, να αναλύσουμε τον τρόπο χρήσης του και για διαφημιστικούς σκοπούς. Επειδή θαυμαστείτε το δικαίωμά σας στην προσωπική ζωή, μπορείτε να επιλέξετε να μην επιτρέπετε κάποιους τύπους cookies. Ωστόσο, η αποκλεισμός κάποιων τύπων cookies μπορεί να επηρεάσει την εμπειρία σας στον ιστότοπο και τις υπηρεσίες που μπορούμε να σας προσφέρουμε. Σε κάποιες περιπτώσεις, οι δεδομένα που προέρχονται από cookies κοινοποιούνται με τρίτους για λόγους ανάλυσης ή διαφήμισης. Μπορείτε να εκπαιδεύσετε το δικαίωμά σας να εξαιρεθείτε από το διαμοιρασμό και πάντα με την απενεργοποίηση των cookies.
      Τήρηση προσωπικών δεδομένων
      Απενεργοποίηση όλων Αποδοχή Όλων

      Διαχείριση προτιμήσεων συγκατάθεσης

      Απαραίτητο

      Πάντα ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΜΕΝΟ
      Αυτά τα cookies και τα scripts είναι απαραίτητα για να λειτουργεί η ιστοσελίδα και δεν μπορούν να απενεργοποιηθούν. Συνήθως ρυθμίζονται μόνο σε απάντηση σε ενέργειες που κάνετε, οι οποίες προσομοιώνουν αίτημα για υπηρεσίες, όπως την ρύθμιση των προτιμήσεων ιδιωτικού απορρήτου, την είσοδο ή την συμπλήρωση φόρμων. Μπορείτε να ρυθμίσετε τον browser σας να μπλοκάρει ή να σας ειδοποιεί για αυτά τα cookies, αλλά μερικά τμήματα της ιστοσελίδας δεν θα λειτουργούν. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν κανένα προσωπικά διακριτικά στοιχεία.

      Αναλυτικές

      Αυτά τα cookies και τα scripts επιτρέπουν σε εμάς να μετράμε τις επισκέψεις και τις πηγές των κινήσεων, έτσι ώστε να μετράμε και να βελτιώνουμε την απόδοση της ιστοσελίδας μας. Σας βοηθούν να ξέρουμε ποιες σελίδες είναι οι πιο και λιγότερο δημοφιλείς και να δούμε πως οι επισκέπτες κινούνται στην ιστοσελίδα. Όλες οι πληροφορίες που συλλέγονται από αυτά τα cookies είναι συγκεντρωμένες και επομένως ανώνυμες. Εάν δεν επιτρέψετε τα cookies και τα scripts, δεν θα ξέρουμε όταν επισκεφτήκατε την ιστοσελίδα μας.

      Ενσωματωμένα βίντεο

      Αυτά τα cookies και scripts μπορούν να εγκατασταθούν μέσω της ιστοσελίδας μας από εξωτερικές υπηρεσίες hosting βίντεο όπως το YouTube ή το Vimeo. Μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την παροχή περιεχομένου βίντεο στην ιστοσελίδα μας. Είναι δυνατό για τον παροχέα βίντεο να δημιουργήσει μια διάταξη των ενδιαφερόντων σας και να σας εμφανίσει σχετικές διαφημίσεις σε αυτή την ιστοσελίδα ή σε άλλες. Δεν αποθηκεύουν προσωπικές πληροφορίες απευθείας, αλλά βασίζονται στο να διευκρινίζουν μοναδικά τον φυλλομετρητή σας και τη συσκευή του διαδικτύου. Εάν δεν επιτρέπετε αυτά τα cookies ή scripts, είναι πιθανό η ενσωματωμένη βίντεο να μην λειτουργεί όπως αναμενόταν.

      Google Fonts

      Τα Google Fonts είναι μια βιβλιοθήκη υπηρεσιών ενσωμάτωσης γραμματοσειρών. Τα Google Fonts αποθηκεύονται στην CDN της Google. Η API των Google Fonts έχει σχεδιαστεί για να περιορίσει τη συλλογή, την αποθήκευση και τη χρήση των δεδομένων των τελικών χρηστών μόνο σε αυτό που είναι απαραίτητο για την εύκολη διανομή γραμματοσειρών. Η χρήση της API των Google Fonts δεν απαιτεί ταυτοποίηση. Καμία cookie δεν στέλνεται από τους επισκέπτες της ιστοσελίδας στην API των Google Fonts. Οι αιτήσεις στην API των Google Fonts γίνονται σε ειδικούς τομείς των πόρων, όπως τα fonts.googleapis.com ή τα fonts.gstatic.com. Αυτό σημαίνει ότι οι αιτήσεις γραμματοσειρών σας είναι ξεχωριστές και δεν περιέχουν καμία πιστοποίηση που στέλνετε στο google.com ενώ χρησιμοποιείτε άλλες υπηρεσίες της Google που απαιτούν ταυτοποίηση, όπως το Gmail.

      Μάρκετινγκ

      Αυτά τα cookies και τα scripts μπορεί να οριστούν μέσα από την ιστοσελίδα μας από τους συνεργάτες μας στην διαφήμιση. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν από αυτές τις εταιρείες για να δημιουργήσουν ένα προφίλ των ενδιαφερόντων σας και να σας εμφανίσουν σχετικές διαφημίσεις σε άλλες ιστοσελίδες. Δεν αποθηκεύουν άμεσα προσωπικές πληροφορίες, αλλά βασίζονται στην μοναδική αναγνώριση του προγράμματος περιήγησης και της συσκευής διαδικτύου σας. Αν δεν επιτρέψετε αυτά τα cookies και τα scripts, θα εμπειρεύεστε λιγότερη εξατομικευμένη διαφήμιση.

      Facebook Advanced Matching

      Η Προηγμένη Αντιστοίχιση του Facebook μπορεί να βελτιώσει την αφαίρεση των διαφημίσεων και την παρακολούθηση μετατροπών. Μπορεί να μας βοηθήσει να επιτευχθούν καλύτερα στοχευμένες προσαρμοσμένες ομάδες μέσω των διαφημίσεων μας. Όταν είναι δυνατό, θα μοιραστούμε με το Facebook κατακερματισμένες πληροφορίες όπως το όνομά σας, τηλέφωνο, email ή διεύθυνση.

      Facebook CAPI

      Τα Συμβάντα της Προηγμένης Αντιστοίχισης του Facebook (CAPI) μας βοηθούν να κατανοήσουμε καλύτερα πως αλληλεπιδράτε με τις ιστοσελίδες μας. Σας επιτρέπουν να μετρήσουμε την επίδραση των διαφημίσεων μας στις μετατροπές της ιστοσελίδας και να βελτιώσουν την στοχευμένη διαφήμιση μέσω προσαρμοσμένων ομάδων. Όταν είναι δυνατό, ίσως μοιραστούμε με το Facebook πληροφορίες όπως όνομα, email, τηλέφωνο, διεύθυνση.
      Επιβεβαιώνω τις επιλογές μου Αποδοχή Όλων Απενεργοποίηση όλων
      Verified by ConsentMagic
      X