MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)
  • Αρχική
  • CV
  • Υπηρεσίες
    • Μάρκετινγκ Προϊόντων
    • Μάρκετινγκ Υπηρεσιών
    • B2B Μάρκετινγκ
    • Personal Branding
    • Διευθυντής μάρκετινγκ (εξωτερικός)
    • Ψηφιακό Μάρκετινγκ
    • Marketing Plan
    • Social Media Content
    • Εξειδικευμένες υπηρεσίες
      • Έρευνες Μάρκετινγκ
      • F&B Consulting and Marketing
  • Βιβλία
    • 32 Φράσεις πελατών που αγαπάμε να μισούμε – Εκδόσεις Rosili
    • Η εργαλειοθήκη του σύγχρονου επιχειρηματία – Εκδόσεις Rosili
    • Το μάρκετινγκ της επιχείρησής σας! – Εκδόσεις Rosili
    • Το μάρκετινγκ σε 10 + 2 ερωτήσεις
    • Η Συμπεριφορά του Καταναλωτή
    • 16 Μυστικά επιτυχίας για το Μάρκετινγκ
    • 9+1 ερωτήσεις για την επιχείρηση
  • Σεμινάρια & Ομιλίες
    • Σεμινάρια
      • Σεμινάρια Μάρκετινγκ
        • Webinar: Η Σιωπηλή Δύναμη της Επιρροής στις Πωλήσεις
        • Free Mini Webinar: Στρατηγικές Αποτελεσματικής Τιμολόγησης Υπηρεσιών
        • Summer Business Camp 2024
        • Online Marketing Masterclass & Consulting On Demand
        • Webinar: Τεχνικές Τηλεφωνικών Πωλήσεων
        • Webinar: 3 & 4 τεχνικές για περισσότερες πωλήσεις
        • Webinar: Η ψυχολογία του σύγχρονου πελάτη!
        • Webinar: Διαχειριστείτε την κριτική!
      • Εκπαίδευση Προσωπικού
    • Ομιλίες
      • 2025 – Ομιλία Αθήνα: Ανακαλύπτοντας τις Αόρατες Τάσεις του Marketing
      • 2025 – Ομιλία Θεσσαλονίκη: Ανακαλύπτοντας τις Αόρατες Τάσεις του Marketing
      • Ομιλία Θεσσαλονίκη: Τάσεις Μάρκετινγκ 2024. Ανοίξτε το δρόμο για νέους πελάτες!
      • Ομιλία Αθήνα: Τάσεις Μάρκετινγκ 2024. Ανοίξτε το δρόμο για νέους πελάτες!
      • Ομιλία: 2023 – 5 έξυπνες δράσεις μάρκετινγκ για απόκτηση νέων πελατών
      • ΕΕΘ Masterclasses
      • Workshop: 2022: Τεχνικές Πωλήσεων & Μάρκετινγκ
      • Ομιλία: Δράση σήμερα, ανάπτυξη αύριο!
      • Videos ομιλιών
    • Πρόγραμμα Ομιλιών – Σεμιναρίων
      • Πρόγραμμα Ομιλιών – Σεμιναρίων (πριν το 2022)
  • e-Shop
  • ΜΜΕ
    • TV
      • Αρχείο Εκπομπών TV
    • Podcasts
    • Συνεντεύξεις
    • Radio
      • Αρχείο Εκπομπών Alpha Radio 989
      • Kanali 1
        • Αρχείο Εκπομπών Radio Κανάλι 1
      • Amagi Radio
  • App
  • Πελάτες
    • Testimonials Πελατών
  • Άρθρα
  • Contact
  • Αγγλικα
  • Ελληνικα
0

€0,00

✕

“Έλα σε ένα μήνα” – Φράσεις πελατών που αγαπάμε να μισούμε.

Author Θέμης Σαρανταένας at 5 Ιανουαρίου 2022
“Έλα σε ένα μήνα” - Φράσεις πελατών που αγαπάμε να μισούμε.

Πολλές φορές μας εκνευρίζουν. Μας θυμώνουν. Μας απογοητεύουν. Μας “κόβουν τα φτερά”. Μας αποδιοργανώνουν, μας βγάζουν από το πρόγραμμά μας και μας κάνουν να αναρωτιόμαστε για την ασημαντότητα της ανθρώπινης ύπαρξης και της Γης μέσα στο ορατό σύμπαν. Όμως, λίγες φράσεις μας “βραχυκυκλώνουν” τόσο πολύ με τη διφορούμενη έννοιά τους, όπως η φράση αυτού του μήνα.

“Έλα σε ένα μήνα”

“Έλα σε ένα μήνα” - Φράσεις πελατών που αγαπάμε να μισούμε.

(Για τη φράση του άρθρου ευχαριστώ πολύ την αναγνώστρια της στήλης κυρία Δωροθέα Σ., αργυροχρυσοχόο)

Ο μύθος του Σίσυφου

Αφήστε με να φρεσκάρω λίγο τις γνώσεις σας στη μυθολογία. Ο Σίσυφος, βασιλιάς στην περιοχή της Κορίνθου, καταδικάστηκε να κατέβει στον Άδη, όταν έπεσε στη δυσμένεια του Δία (κάτι που δεν ήταν ποτέ καλό εκείνες τις εποχές). Ο Σίσυφος, όντας ευφυής και πολυμήχανος, κατάφερε να ξεγελάσει τον ίδιο τον Θάνατο, με αποτέλεσμα την έντονη αναστάτωση των θεών.

Για την ασεβή του συμπεριφορά, ο Σίσυφος τιμωρήθηκε με ένα ιδιαίτερα απεχθές βασανιστήριο: να κουβαλά ένα βράχο στην πλάτη του, μέχρι την κορυφή ενός βουνού. Όμως, φτάνοντας στην κορυφή, ο βράχος κυλούσε κάτω και ο Σίσυφος έπρεπε να επαναλάβει ξανά τη διαδικασία – για πάντα. Αυτή ήταν η τιμωρία για τον νικητή του Άδη!

Ο CEO Σίσυφος

Ας περάσουμε στις μέρες μας. Ο “CEO Σίσυφος” είναι ο entrepreneur που ακούει τη φράση “έλα σε ένα μήνα”. Αυτό σημαίνει ότι έχει ήδη προηγηθεί ένα, δύο ή και περισσότερα ραντεβού (άρα έχει ήδη κουβαλήσει τον βράχο), ότι ο πελάτης γνωρίζει το προϊόν ή την υπηρεσία, αλλά απλά δεν έχει αποφασίσει.

Για κάποιο παράδοξο λόγο, η φράση είναι πάντοτε “έλα σε ένα μήνα” και σπάνια “έλα σε μια βδομάδα” (που θα ήταν αισιόδοξο) και ποτέ “έλα σε ένα χρόνο” (που θα ήταν αρνητικό και προσβλητικό). Αυτό την κάνει αρκετά διφορούμενη, ώστε ο entrepreneur να μην θεωρεί το παιχνίδι χαμένο.

Έλα σε άλλον ένα μήνα

Ένα ξεκάθαρο “όχι” από την πλευρά του πελάτη θα ήταν απείρως προτιμότερο από το “έλα σε ένα μήνα”. Πολλές φορές μάλιστα, όταν ο επιχειρηματίας, αισιόδοξος και συνεπής, επικοινωνεί όντως σε ένα μήνα, παίρνει περίπου την ίδια απάντηση – έλα σε άλλον ένα μήνα. Τίποτα δεν μοιάζει περισσότερο με τον βράχο του Σίσυφου στον 21ο αιώνα από αυτό!

Γιατί λέγεται;

Η φράση “έλα σε ένα μήνα” τις περισσότερες φορές λέγεται για 4 λόγους:

  • Ο πελάτης είναι αναποφάσιστος και θέλει να πάρει τον χρόνο του
  • Ο πελάτης δεν έχει σε άμεση προτεραιότητα την υπηρεσία ή το προϊόν σας
  • Ο πελάτης έχει τόσο φόρτο εργασίας που δεν μπορεί να ασχοληθεί με εσάς
  • Ο πελάτης δεν ενδιαφέρεται και απλά προσπαθεί να το αναβάλλει, ελπίζοντας ότι θα το ξεχάσετε.

Από τα 4 παραπάνω σενάρια, μόνο το πρώτο είναι, υπό όρους, ευνοϊκό για εσάς. Δυστυχώς, το “έλα σε ένα μήνα”, ενώ φαίνεται ότι αφήνει ένα παράθυρο ανοιχτό, στην πραγματικότητα είναι ένας τρόπος από τον πελάτη να κλωτσηθεί το τενεκεδάκι παρακάτω μέχρι να πέσει σε κάποια σχάρα στον δρόμο και να χαθεί.

Πώς να αντιδράσετε

Η αντίδρασή σας σε μια τέτοια φράση, εξαρτάται ιδιαίτερα από την ψυχοσύνθεσή σας και τον τρόπο που σας αρέσει να βλέπετε το ποτήρι. Εάν είστε αισιόδοξος άνθρωπος και το βλέπετε μισογεμάτο, θα δώσετε στον πελάτη το benefit of a doubt και θα επανέλθετε σε ένα μήνα.

Εάν είστε απαισιόδοξος ή απλά έχετε πείρα από αυτόν τον “ένα μήνα” που εντέλει πολλαπλασιάζεται μέχρι να πλησιάσει το άπειρο, θα θεωρήσετε την απάντηση ως μία δήλωση απόρριψης και θα συνεχίσετε τις επιχειρηματικές δραστηριότητές σας, διοχετεύοντας την ενέργειά σας αλλού.

Και θα πράξετε καλά. Το επιχειρείν έχει νίκες και ήττες και δεν υπάρχει λόγος να κυνηγάτε κάτι που έχει ελάχιστες πιθανότητες επιτυχίας.

Έλα σε ένα μήνα λοιπόν; Όχι, ευχαριστώ!

Εάν έχετε και εσείς κάποια φράση πελάτη σας που “αγαπάτε να μισείτε”, στείλτε τη μου εδώ στο και είναι πιθανόν να γράψω ένα άρθρο για αυτήν!

Ενδιαφέροντα άρθρα

3 ανορθόδοξες τεχνικές πώλησης που δουλεύουν.
16 Ιουνίου 2025

Άσπρη γάτα – μαύρη γάτα!


Διαβάστε περισσότερα
Προσλαμβάνετε στελέχη στο μάρκετινγκ; Τι ερωτήσεις να κάνετε.
5 Ιουνίου 2025

Καλέ μου άνθρωπε, ξέρεις από μάρκετινγκ;


Διαβάστε περισσότερα
Συμβουλές για διαχείριση κρίσεων
19 Μαΐου 2025

Μην πιαστείτε απροετοίμαστοι στην επόμενη κρίση!


Διαβάστε περισσότερα

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Διακρίσεις

Πιστοποιημένος Senior Consultant από τον ΣΕΣΜΑ
Μέλος της Διεθνούς Μένσα
Πιστοποιημένος
Social Media Marketing Associate CSMA
Μέλος του Συνδέσμου Συμβούλων    Επιχειρήσεων (ΣΥΠΕΠ)
Best Marketing Consultant 2019
Best Marketing Consultant 2021
Best Aesthetics Marketing Consultant 2022
Visionary Marketing Consultant Award 2025

Επικοινωνία

Αθήνα: +30 2117706299

Θεσσαλονίκη: +30 2311118477‬

Social Media

Αριθμός Γ.Ε.ΜΗ:

122524803000

Εγγραφείτε στο Newsletter

για να λαμβάνετε νέα, ιδέες & tips μάρκετινγκ!

Κατεβάστε την εφαρμογή

buttonapplestore
buttongoogleplay
Privacy Policy – Terms and Conditions
Copyright © 2025 E. Sarantaenas. All Rights Reserved.
    0

    €0,00

    • No translations available for this page
      ✕

      Σύνδεση

      Χάσατε τον κωδικό σας;

      ✕

      Καλάθι

      Ολοκλήρωση Παραγγελίας
      Συνεχίστε τις αγορές Καλάθι
      Χρησιμοποιούμε τις πληροφορίες που συλλέγονται μέσω cookies και παρόμοιων τεχνολογιών για να βελτιώσουμε την εμπειρία σας στην ιστοσελίδα μας, να αναλύσουμε τον τρόπο που τη χρησιμοποιείτε και για σκοπούς μάρκετινγκ.
      Τήρηση προσωπικών δεδομένων

      Οι ρυθμίσεις προσωπικού απορρήτου σας

      Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τα στοιχεία που συλλέγονται μέσω cookies και παρόμοιων τεχνολογιών για να βελτιώσουμε την εμπειρία σας στον ιστότοπό μας, να αναλύσουμε τον τρόπο χρήσης του και για διαφημιστικούς σκοπούς. Επειδή θαυμαστείτε το δικαίωμά σας στην προσωπική ζωή, μπορείτε να επιλέξετε να μην επιτρέπετε κάποιους τύπους cookies. Ωστόσο, η αποκλεισμός κάποιων τύπων cookies μπορεί να επηρεάσει την εμπειρία σας στον ιστότοπο και τις υπηρεσίες που μπορούμε να σας προσφέρουμε. Σε κάποιες περιπτώσεις, οι δεδομένα που προέρχονται από cookies κοινοποιούνται με τρίτους για λόγους ανάλυσης ή διαφήμισης. Μπορείτε να εκπαιδεύσετε το δικαίωμά σας να εξαιρεθείτε από το διαμοιρασμό και πάντα με την απενεργοποίηση των cookies.
      Τήρηση προσωπικών δεδομένων
      Απενεργοποίηση όλων Αποδοχή Όλων

      Διαχείριση προτιμήσεων συγκατάθεσης

      Απαραίτητο

      Πάντα ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΜΕΝΟ
      Αυτά τα cookies και τα scripts είναι απαραίτητα για να λειτουργεί η ιστοσελίδα και δεν μπορούν να απενεργοποιηθούν. Συνήθως ρυθμίζονται μόνο σε απάντηση σε ενέργειες που κάνετε, οι οποίες προσομοιώνουν αίτημα για υπηρεσίες, όπως την ρύθμιση των προτιμήσεων ιδιωτικού απορρήτου, την είσοδο ή την συμπλήρωση φόρμων. Μπορείτε να ρυθμίσετε τον browser σας να μπλοκάρει ή να σας ειδοποιεί για αυτά τα cookies, αλλά μερικά τμήματα της ιστοσελίδας δεν θα λειτουργούν. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν κανένα προσωπικά διακριτικά στοιχεία.

      Αναλυτικές

      Αυτά τα cookies και τα scripts επιτρέπουν σε εμάς να μετράμε τις επισκέψεις και τις πηγές των κινήσεων, έτσι ώστε να μετράμε και να βελτιώνουμε την απόδοση της ιστοσελίδας μας. Σας βοηθούν να ξέρουμε ποιες σελίδες είναι οι πιο και λιγότερο δημοφιλείς και να δούμε πως οι επισκέπτες κινούνται στην ιστοσελίδα. Όλες οι πληροφορίες που συλλέγονται από αυτά τα cookies είναι συγκεντρωμένες και επομένως ανώνυμες. Εάν δεν επιτρέψετε τα cookies και τα scripts, δεν θα ξέρουμε όταν επισκεφτήκατε την ιστοσελίδα μας.

      Ενσωματωμένα βίντεο

      Αυτά τα cookies και scripts μπορούν να εγκατασταθούν μέσω της ιστοσελίδας μας από εξωτερικές υπηρεσίες hosting βίντεο όπως το YouTube ή το Vimeo. Μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την παροχή περιεχομένου βίντεο στην ιστοσελίδα μας. Είναι δυνατό για τον παροχέα βίντεο να δημιουργήσει μια διάταξη των ενδιαφερόντων σας και να σας εμφανίσει σχετικές διαφημίσεις σε αυτή την ιστοσελίδα ή σε άλλες. Δεν αποθηκεύουν προσωπικές πληροφορίες απευθείας, αλλά βασίζονται στο να διευκρινίζουν μοναδικά τον φυλλομετρητή σας και τη συσκευή του διαδικτύου. Εάν δεν επιτρέπετε αυτά τα cookies ή scripts, είναι πιθανό η ενσωματωμένη βίντεο να μην λειτουργεί όπως αναμενόταν.

      Google Fonts

      Τα Google Fonts είναι μια βιβλιοθήκη υπηρεσιών ενσωμάτωσης γραμματοσειρών. Τα Google Fonts αποθηκεύονται στην CDN της Google. Η API των Google Fonts έχει σχεδιαστεί για να περιορίσει τη συλλογή, την αποθήκευση και τη χρήση των δεδομένων των τελικών χρηστών μόνο σε αυτό που είναι απαραίτητο για την εύκολη διανομή γραμματοσειρών. Η χρήση της API των Google Fonts δεν απαιτεί ταυτοποίηση. Καμία cookie δεν στέλνεται από τους επισκέπτες της ιστοσελίδας στην API των Google Fonts. Οι αιτήσεις στην API των Google Fonts γίνονται σε ειδικούς τομείς των πόρων, όπως τα fonts.googleapis.com ή τα fonts.gstatic.com. Αυτό σημαίνει ότι οι αιτήσεις γραμματοσειρών σας είναι ξεχωριστές και δεν περιέχουν καμία πιστοποίηση που στέλνετε στο google.com ενώ χρησιμοποιείτε άλλες υπηρεσίες της Google που απαιτούν ταυτοποίηση, όπως το Gmail.

      Μάρκετινγκ

      Αυτά τα cookies και τα scripts μπορεί να οριστούν μέσα από την ιστοσελίδα μας από τους συνεργάτες μας στην διαφήμιση. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν από αυτές τις εταιρείες για να δημιουργήσουν ένα προφίλ των ενδιαφερόντων σας και να σας εμφανίσουν σχετικές διαφημίσεις σε άλλες ιστοσελίδες. Δεν αποθηκεύουν άμεσα προσωπικές πληροφορίες, αλλά βασίζονται στην μοναδική αναγνώριση του προγράμματος περιήγησης και της συσκευής διαδικτύου σας. Αν δεν επιτρέψετε αυτά τα cookies και τα scripts, θα εμπειρεύεστε λιγότερη εξατομικευμένη διαφήμιση.

      Facebook Advanced Matching

      Η Προηγμένη Αντιστοίχιση του Facebook μπορεί να βελτιώσει την αφαίρεση των διαφημίσεων και την παρακολούθηση μετατροπών. Μπορεί να μας βοηθήσει να επιτευχθούν καλύτερα στοχευμένες προσαρμοσμένες ομάδες μέσω των διαφημίσεων μας. Όταν είναι δυνατό, θα μοιραστούμε με το Facebook κατακερματισμένες πληροφορίες όπως το όνομά σας, τηλέφωνο, email ή διεύθυνση.

      Facebook CAPI

      Τα Συμβάντα της Προηγμένης Αντιστοίχισης του Facebook (CAPI) μας βοηθούν να κατανοήσουμε καλύτερα πως αλληλεπιδράτε με τις ιστοσελίδες μας. Σας επιτρέπουν να μετρήσουμε την επίδραση των διαφημίσεων μας στις μετατροπές της ιστοσελίδας και να βελτιώσουν την στοχευμένη διαφήμιση μέσω προσαρμοσμένων ομάδων. Όταν είναι δυνατό, ίσως μοιραστούμε με το Facebook πληροφορίες όπως όνομα, email, τηλέφωνο, διεύθυνση.
      Επιβεβαιώνω τις επιλογές μου Αποδοχή Όλων Απενεργοποίηση όλων
      Verified by ConsentMagic
      X