MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)
  • Αρχική
  • CV
  • Υπηρεσίες
    • Μάρκετινγκ Προϊόντων
    • Μάρκετινγκ Υπηρεσιών
    • B2B Μάρκετινγκ
    • Personal Branding
    • Διευθυντής μάρκετινγκ (εξωτερικός)
    • Ψηφιακό Μάρκετινγκ
    • Marketing Plan
    • Social Media Content
    • Εξειδικευμένες υπηρεσίες
      • Έρευνες Μάρκετινγκ
      • F&B Consulting and Marketing
  • Βιβλία
    • 32 Φράσεις πελατών που αγαπάμε να μισούμε – Εκδόσεις Rosili
    • Η εργαλειοθήκη του σύγχρονου επιχειρηματία – Εκδόσεις Rosili
    • Το μάρκετινγκ της επιχείρησής σας! – Εκδόσεις Rosili
    • Το μάρκετινγκ σε 10 + 2 ερωτήσεις
    • Η Συμπεριφορά του Καταναλωτή
    • 16 Μυστικά επιτυχίας για το Μάρκετινγκ
    • 9+1 ερωτήσεις για την επιχείρηση
  • Σεμινάρια & Ομιλίες
    • Σεμινάρια
      • Σεμινάρια Μάρκετινγκ
        • Webinar: Η Σιωπηλή Δύναμη της Επιρροής στις Πωλήσεις
        • Free Mini Webinar: Στρατηγικές Αποτελεσματικής Τιμολόγησης Υπηρεσιών
        • Summer Business Camp 2024
        • Online Marketing Masterclass & Consulting On Demand
        • Webinar: Τεχνικές Τηλεφωνικών Πωλήσεων
        • Webinar: 3 & 4 τεχνικές για περισσότερες πωλήσεις
        • Webinar: Η ψυχολογία του σύγχρονου πελάτη!
        • Webinar: Διαχειριστείτε την κριτική!
      • Εκπαίδευση Προσωπικού
    • Ομιλίες
      • 2025 – Ομιλία Αθήνα: Ανακαλύπτοντας τις Αόρατες Τάσεις του Marketing
      • 2025 – Ομιλία Θεσσαλονίκη: Ανακαλύπτοντας τις Αόρατες Τάσεις του Marketing
      • Ομιλία Θεσσαλονίκη: Τάσεις Μάρκετινγκ 2024. Ανοίξτε το δρόμο για νέους πελάτες!
      • Ομιλία Αθήνα: Τάσεις Μάρκετινγκ 2024. Ανοίξτε το δρόμο για νέους πελάτες!
      • Ομιλία: 2023 – 5 έξυπνες δράσεις μάρκετινγκ για απόκτηση νέων πελατών
      • ΕΕΘ Masterclasses
      • Workshop: 2022: Τεχνικές Πωλήσεων & Μάρκετινγκ
      • Ομιλία: Δράση σήμερα, ανάπτυξη αύριο!
      • Videos ομιλιών
    • Πρόγραμμα Ομιλιών – Σεμιναρίων
      • Πρόγραμμα Ομιλιών – Σεμιναρίων (πριν το 2022)
  • e-Shop
  • ΜΜΕ
    • TV
      • Αρχείο Εκπομπών TV
    • Podcasts
    • Συνεντεύξεις
    • Radio
      • Αρχείο Εκπομπών Alpha Radio 989
      • Kanali 1
        • Αρχείο Εκπομπών Radio Κανάλι 1
      • Amagi Radio
  • App
  • Πελάτες
    • Testimonials Πελατών
  • Άρθρα
  • Contact
  • Αγγλικα
  • Ελληνικα
0

€0,00

✕

Είστε CEO; Βγάλτε όμως και καμιά φωτοτυπία.

Author Θέμης Σαρανταένας at 25 Σεπτεμβρίου 2024
Εκτός από “στρατηγοί” πρέπει να είστε και “στρατιώτες”.

Εκτός από “στρατηγοί” πρέπει να είστε και “στρατιώτες”.

Αν είστε επιχειρηματίας, φιλόδοξος startupper, CEO, γενικός διευθυντής κλπ, ίσως ο τίτλος του άρθρου μου να σας ξένισε. “Αν είναι να βγάζουμε εμείς τις φωτοτυπίες, γιατί πληρώνουμε βοηθούς και γραμματείς;” Πρώτα από όλα μην εκνευρίζεστε. Δεν σας ζήτησα να πιάσετε τη σφουγγαρίστρα! (αν και τώρα που το σκέφτομαι…)

Αυτό που θέλω να σας δείξω με το παραπάνω σχήμα λόγου είναι ότι ασχέτως του πόσο φτασμένος είστε, πόσα χρόνια πείρας έχετε, πόσες προαγωγές έχετε πάρει και πόσα ψηφία έχει ο μισθός σας, το να έχετε ενεργή συμμετοχή σε όλες τις εργασίες της επιχείρησης, και να μην είστε κλεισμένος στο γωνιακό σας γραφείο παρέα με το μπονζάι σας, θα κάνει καλό και σε εσάς και στην εταιρεία. Δείτε πώς εξηγείται αυτό το win-win στο άρθρο μου που ακολουθεί.

Εκτός από “στρατηγοί” πρέπει να είστε και “στρατιώτες”.

1. Καλύτερη κατανόηση των καθημερινών λειτουργιών

Σίγουρα δεν μπορείτε να είστε όλη την ημέρα πάνω από το κεφάλι του Operations Manager ή του R&D. Το πιθανότερο είναι ότι θα τους εκνευρίσετε κιόλας. Όμως το να καταλαβαίνετε τη γενική λειτουργία του κάθε τμήματος θα σας βοηθήσει να αποκτήσετε μία βαθύτερη κατανόηση των καθημερινών λειτουργιών της εταιρείας.

Αυτή η εμπειρία από πρώτο χέρι θα σας επιτρέψει να δείτε πού υπάρχει αναποτελεσματικότητα, να κατανοήσετε τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι άνθρωποί σας και να εντοπίσετε τομείς προς βελτίωση.

2. Βελτιωμένο ηθικό και σεβασμός των εργαζομένων

Ένας Διευθύνων Σύμβουλος που είναι πρόθυμος να εργαστεί δίπλα στους υπαλλήλους του επιδεικνύει ταπεινότητα και ισχυρή εργασιακή ηθική. Αυτό μπορεί να τονώσει σημαντικά το ηθικό των εργαζομένων, καθώς αισθάνονται ότι ο ηγέτης τους ενδιαφέρεται πραγματικά και κατανοεί τους ρόλους τους.

Προωθεί επίσης μια κουλτούρα αμοιβαίου σεβασμού, όπου, αν εσείς κάνετε ένα παραπάνω μίλι, οι άνθρωποί σας είναι πολύ πιο πιθανό να το κάνουν και αυτοί, βλέποντας ότι οι προσπάθειές τους αναγνωρίζονται και εκτιμώνται από την ανώτατη ηγεσία.

3. Ισχυρότερη επικοινωνία και συνεργασία

Πώς τον λένε άραγε εκείνο τον δραστήριο νεαρό στο procurement; Τιμόθεο; Κώστα; Τιμόθεο Κώνστα; Η ενασχόλησή σας με κάθε τμήμα, θα σας δώσει την ευκαιρία να επικοινωνήσετε απευθείας με τους εργαζόμενους σε όλα τα επίπεδα, ενισχύοντας ένα πιο ανοιχτό και συνεργατικό περιβάλλον. Αυτό μπορεί να οδηγήσει σε καλύτερη ανταλλαγή ιδεών, καινοτόμες λύσεις και μια πιο δεμένη συνολικά ομάδα.

4. Καλύτερες λήψεις αποφάσεων

Εάν έχετε περάσει τους τελευταίους 12 μήνες μεταξύ του γραφείου σας και της αίθουσας συνεδριάσεων (όπου κανένας δεν μιλάει πολύ), πόσο καλές, θεωρείτε, ότι θα είναι οι αποφάσεις που θα πάρετε; Συμμετέχοντας ως “στρατιώτης” στις εργασίες κάθε τμήματος, θα πάρετε αυτό που όλοι ψάχνουν και δύσκολα βρίσκουν: μία 360 θεώρηση των πραγμάτων, η οποία θα οδηγήσει σε πιο ρεαλιστική και αποτελεσματική λήψη αποφάσεων.

5. Διοικείν δια του παραδείγματος

Οι Διευθύνοντες Σύμβουλοι που ασχολούνται με εργασίες κάτω από το “C Level” αποτελούν ισχυρό παράδειγμα για τους υπαλλήλους τους. Δείχνουν ότι κανένα έργο δεν είναι πολύ μικρό ή ασήμαντο και ότι κάθε ρόλος μέσα στην εταιρεία εκτιμάται. Αυτό το είδος ηγεσίας, όπου διοικείτε δια του παραδείγματος, θα εμπνεύσει τους ανθρώπους σας και θα τους κάνει να επιδιώξουν το ίδιο επίπεδο αφοσίωσης και δέσμευσης που επιδεικνύετε και εσείς.

6. Καλύτερη διαχείριση κρίσεων

Σε περιόδους κρίσης, ένας Διευθύνων Σύμβουλος που κατανοεί τις περιπλοκές των λειτουργιών της εταιρείας είναι καλύτερα εξοπλισμένος για να αντιμετωπίσει τις προκλήσεις. Η εμπειρία που αποκομίζετε, ασχολούμενος με κάθε τμήμα, θα σας δώσει γνώσεις για τη λήψη γρήγορων αποφάσεων και την αποτελεσματική εφαρμογή λύσεων. Εάν κάνετε τον γύρο των τμημάτων συχνά, δύσκολα θα πείτε “και τώρα τι κάνουμε;” σε περίοδο κρίσης.

7. Αυξημένη καινοτομία

Οι καλύτερες ιδέες έρχονται πολλές φορές από εκείνους που δεν περιμένεις. Όταν εμπλέκεστε με τις εργασίες κάθε τμήματος, θα πάρετε από τους ανθρώπους σας νέες προοπτικές, που μπορούν να οδηγήσουν σε καινοτόμες σκέψεις. Η καλύτερη ιδέα μάρκετινγκ ίσως έρθει τελικά από την κουβέντα που θα κάνετε με την γραμματέα της εταιρείας, την ώρα που βγάζετε φωτοτυπίες!

Ενδιαφέροντα άρθρα

3 ανορθόδοξες τεχνικές πώλησης που δουλεύουν.
16 Ιουνίου 2025

Άσπρη γάτα – μαύρη γάτα!


Διαβάστε περισσότερα
Προσλαμβάνετε στελέχη στο μάρκετινγκ; Τι ερωτήσεις να κάνετε.
5 Ιουνίου 2025

Καλέ μου άνθρωπε, ξέρεις από μάρκετινγκ;


Διαβάστε περισσότερα
Συμβουλές για διαχείριση κρίσεων
19 Μαΐου 2025

Μην πιαστείτε απροετοίμαστοι στην επόμενη κρίση!


Διαβάστε περισσότερα

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Διακρίσεις

Πιστοποιημένος Senior Consultant από τον ΣΕΣΜΑ
Μέλος της Διεθνούς Μένσα
Πιστοποιημένος
Social Media Marketing Associate CSMA
Μέλος του Συνδέσμου Συμβούλων    Επιχειρήσεων (ΣΥΠΕΠ)
Best Marketing Consultant 2019
Best Marketing Consultant 2021
Best Aesthetics Marketing Consultant 2022
Visionary Marketing Consultant Award 2025

Επικοινωνία

Αθήνα: +30 2117706299

Θεσσαλονίκη: +30 2311118477‬

Social Media

Αριθμός Γ.Ε.ΜΗ:

122524803000

Εγγραφείτε στο Newsletter

για να λαμβάνετε νέα, ιδέες & tips μάρκετινγκ!

Κατεβάστε την εφαρμογή

buttonapplestore
buttongoogleplay
Privacy Policy – Terms and Conditions
Copyright © 2025 E. Sarantaenas. All Rights Reserved.
    0

    €0,00

    • No translations available for this page
      ✕

      Σύνδεση

      Χάσατε τον κωδικό σας;

      ✕

      Καλάθι

      Ολοκλήρωση Παραγγελίας
      Συνεχίστε τις αγορές Καλάθι
      Χρησιμοποιούμε τις πληροφορίες που συλλέγονται μέσω cookies και παρόμοιων τεχνολογιών για να βελτιώσουμε την εμπειρία σας στην ιστοσελίδα μας, να αναλύσουμε τον τρόπο που τη χρησιμοποιείτε και για σκοπούς μάρκετινγκ.
      Τήρηση προσωπικών δεδομένων

      Οι ρυθμίσεις προσωπικού απορρήτου σας

      Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τα στοιχεία που συλλέγονται μέσω cookies και παρόμοιων τεχνολογιών για να βελτιώσουμε την εμπειρία σας στον ιστότοπό μας, να αναλύσουμε τον τρόπο χρήσης του και για διαφημιστικούς σκοπούς. Επειδή θαυμαστείτε το δικαίωμά σας στην προσωπική ζωή, μπορείτε να επιλέξετε να μην επιτρέπετε κάποιους τύπους cookies. Ωστόσο, η αποκλεισμός κάποιων τύπων cookies μπορεί να επηρεάσει την εμπειρία σας στον ιστότοπο και τις υπηρεσίες που μπορούμε να σας προσφέρουμε. Σε κάποιες περιπτώσεις, οι δεδομένα που προέρχονται από cookies κοινοποιούνται με τρίτους για λόγους ανάλυσης ή διαφήμισης. Μπορείτε να εκπαιδεύσετε το δικαίωμά σας να εξαιρεθείτε από το διαμοιρασμό και πάντα με την απενεργοποίηση των cookies.
      Τήρηση προσωπικών δεδομένων
      Απενεργοποίηση όλων Αποδοχή Όλων

      Διαχείριση προτιμήσεων συγκατάθεσης

      Απαραίτητο

      Πάντα ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΜΕΝΟ
      Αυτά τα cookies και τα scripts είναι απαραίτητα για να λειτουργεί η ιστοσελίδα και δεν μπορούν να απενεργοποιηθούν. Συνήθως ρυθμίζονται μόνο σε απάντηση σε ενέργειες που κάνετε, οι οποίες προσομοιώνουν αίτημα για υπηρεσίες, όπως την ρύθμιση των προτιμήσεων ιδιωτικού απορρήτου, την είσοδο ή την συμπλήρωση φόρμων. Μπορείτε να ρυθμίσετε τον browser σας να μπλοκάρει ή να σας ειδοποιεί για αυτά τα cookies, αλλά μερικά τμήματα της ιστοσελίδας δεν θα λειτουργούν. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν κανένα προσωπικά διακριτικά στοιχεία.

      Αναλυτικές

      Αυτά τα cookies και τα scripts επιτρέπουν σε εμάς να μετράμε τις επισκέψεις και τις πηγές των κινήσεων, έτσι ώστε να μετράμε και να βελτιώνουμε την απόδοση της ιστοσελίδας μας. Σας βοηθούν να ξέρουμε ποιες σελίδες είναι οι πιο και λιγότερο δημοφιλείς και να δούμε πως οι επισκέπτες κινούνται στην ιστοσελίδα. Όλες οι πληροφορίες που συλλέγονται από αυτά τα cookies είναι συγκεντρωμένες και επομένως ανώνυμες. Εάν δεν επιτρέψετε τα cookies και τα scripts, δεν θα ξέρουμε όταν επισκεφτήκατε την ιστοσελίδα μας.

      Ενσωματωμένα βίντεο

      Αυτά τα cookies και scripts μπορούν να εγκατασταθούν μέσω της ιστοσελίδας μας από εξωτερικές υπηρεσίες hosting βίντεο όπως το YouTube ή το Vimeo. Μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την παροχή περιεχομένου βίντεο στην ιστοσελίδα μας. Είναι δυνατό για τον παροχέα βίντεο να δημιουργήσει μια διάταξη των ενδιαφερόντων σας και να σας εμφανίσει σχετικές διαφημίσεις σε αυτή την ιστοσελίδα ή σε άλλες. Δεν αποθηκεύουν προσωπικές πληροφορίες απευθείας, αλλά βασίζονται στο να διευκρινίζουν μοναδικά τον φυλλομετρητή σας και τη συσκευή του διαδικτύου. Εάν δεν επιτρέπετε αυτά τα cookies ή scripts, είναι πιθανό η ενσωματωμένη βίντεο να μην λειτουργεί όπως αναμενόταν.

      Google Fonts

      Τα Google Fonts είναι μια βιβλιοθήκη υπηρεσιών ενσωμάτωσης γραμματοσειρών. Τα Google Fonts αποθηκεύονται στην CDN της Google. Η API των Google Fonts έχει σχεδιαστεί για να περιορίσει τη συλλογή, την αποθήκευση και τη χρήση των δεδομένων των τελικών χρηστών μόνο σε αυτό που είναι απαραίτητο για την εύκολη διανομή γραμματοσειρών. Η χρήση της API των Google Fonts δεν απαιτεί ταυτοποίηση. Καμία cookie δεν στέλνεται από τους επισκέπτες της ιστοσελίδας στην API των Google Fonts. Οι αιτήσεις στην API των Google Fonts γίνονται σε ειδικούς τομείς των πόρων, όπως τα fonts.googleapis.com ή τα fonts.gstatic.com. Αυτό σημαίνει ότι οι αιτήσεις γραμματοσειρών σας είναι ξεχωριστές και δεν περιέχουν καμία πιστοποίηση που στέλνετε στο google.com ενώ χρησιμοποιείτε άλλες υπηρεσίες της Google που απαιτούν ταυτοποίηση, όπως το Gmail.

      Μάρκετινγκ

      Αυτά τα cookies και τα scripts μπορεί να οριστούν μέσα από την ιστοσελίδα μας από τους συνεργάτες μας στην διαφήμιση. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν από αυτές τις εταιρείες για να δημιουργήσουν ένα προφίλ των ενδιαφερόντων σας και να σας εμφανίσουν σχετικές διαφημίσεις σε άλλες ιστοσελίδες. Δεν αποθηκεύουν άμεσα προσωπικές πληροφορίες, αλλά βασίζονται στην μοναδική αναγνώριση του προγράμματος περιήγησης και της συσκευής διαδικτύου σας. Αν δεν επιτρέψετε αυτά τα cookies και τα scripts, θα εμπειρεύεστε λιγότερη εξατομικευμένη διαφήμιση.

      Facebook Advanced Matching

      Η Προηγμένη Αντιστοίχιση του Facebook μπορεί να βελτιώσει την αφαίρεση των διαφημίσεων και την παρακολούθηση μετατροπών. Μπορεί να μας βοηθήσει να επιτευχθούν καλύτερα στοχευμένες προσαρμοσμένες ομάδες μέσω των διαφημίσεων μας. Όταν είναι δυνατό, θα μοιραστούμε με το Facebook κατακερματισμένες πληροφορίες όπως το όνομά σας, τηλέφωνο, email ή διεύθυνση.

      Facebook CAPI

      Τα Συμβάντα της Προηγμένης Αντιστοίχισης του Facebook (CAPI) μας βοηθούν να κατανοήσουμε καλύτερα πως αλληλεπιδράτε με τις ιστοσελίδες μας. Σας επιτρέπουν να μετρήσουμε την επίδραση των διαφημίσεων μας στις μετατροπές της ιστοσελίδας και να βελτιώσουν την στοχευμένη διαφήμιση μέσω προσαρμοσμένων ομάδων. Όταν είναι δυνατό, ίσως μοιραστούμε με το Facebook πληροφορίες όπως όνομα, email, τηλέφωνο, διεύθυνση.
      Επιβεβαιώνω τις επιλογές μου Αποδοχή Όλων Απενεργοποίηση όλων
      Verified by ConsentMagic
      X