MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)
  • Αρχική
  • CV
  • Υπηρεσίες
    • Μάρκετινγκ Προϊόντων
    • Μάρκετινγκ Υπηρεσιών
    • B2B Μάρκετινγκ
    • Personal Branding
    • Διευθυντής μάρκετινγκ (εξωτερικός)
    • Ψηφιακό Μάρκετινγκ
    • Marketing Plan
    • Social Media Content
    • Εξειδικευμένες υπηρεσίες
      • Έρευνες Μάρκετινγκ
      • F&B Consulting and Marketing
  • Βιβλία
    • 32 Φράσεις πελατών που αγαπάμε να μισούμε – Εκδόσεις Rosili
    • Η εργαλειοθήκη του σύγχρονου επιχειρηματία – Εκδόσεις Rosili
    • Το μάρκετινγκ της επιχείρησής σας! – Εκδόσεις Rosili
    • Το μάρκετινγκ σε 10 + 2 ερωτήσεις
    • Η Συμπεριφορά του Καταναλωτή
    • 16 Μυστικά επιτυχίας για το Μάρκετινγκ
    • 9+1 ερωτήσεις για την επιχείρηση
  • Σεμινάρια & Ομιλίες
    • Σεμινάρια
      • Σεμινάρια Μάρκετινγκ
        • Webinar: Η Σιωπηλή Δύναμη της Επιρροής στις Πωλήσεις
        • Free Mini Webinar: Στρατηγικές Αποτελεσματικής Τιμολόγησης Υπηρεσιών
        • Summer Business Camp 2024
        • Online Marketing Masterclass & Consulting On Demand
        • Webinar: Τεχνικές Τηλεφωνικών Πωλήσεων
        • Webinar: 3 & 4 τεχνικές για περισσότερες πωλήσεις
        • Webinar: Η ψυχολογία του σύγχρονου πελάτη!
        • Webinar: Διαχειριστείτε την κριτική!
      • Εκπαίδευση Προσωπικού
    • Ομιλίες
      • 2025 – Ομιλία Αθήνα: Ανακαλύπτοντας τις Αόρατες Τάσεις του Marketing
      • 2025 – Ομιλία Θεσσαλονίκη: Ανακαλύπτοντας τις Αόρατες Τάσεις του Marketing
      • Ομιλία Θεσσαλονίκη: Τάσεις Μάρκετινγκ 2024. Ανοίξτε το δρόμο για νέους πελάτες!
      • Ομιλία Αθήνα: Τάσεις Μάρκετινγκ 2024. Ανοίξτε το δρόμο για νέους πελάτες!
      • Ομιλία: 2023 – 5 έξυπνες δράσεις μάρκετινγκ για απόκτηση νέων πελατών
      • ΕΕΘ Masterclasses
      • Workshop: 2022: Τεχνικές Πωλήσεων & Μάρκετινγκ
      • Ομιλία: Δράση σήμερα, ανάπτυξη αύριο!
      • Videos ομιλιών
    • Πρόγραμμα Ομιλιών – Σεμιναρίων
      • Πρόγραμμα Ομιλιών – Σεμιναρίων (πριν το 2022)
  • e-Shop
  • ΜΜΕ
    • TV
      • Αρχείο Εκπομπών TV
    • Podcasts
    • Συνεντεύξεις
    • Radio
      • Αρχείο Εκπομπών Alpha Radio 989
      • Kanali 1
        • Αρχείο Εκπομπών Radio Κανάλι 1
      • Amagi Radio
  • App
  • Πελάτες
    • Testimonials Πελατών
  • Άρθρα
  • Contact
  • Αγγλικα
  • Ελληνικα
0

€0,00

✕

Είναι πελάτης. Αλλά πριν από αυτό, είναι άνθρωπος!

Author Θέμης Σαρανταένας at 13 Ιουλίου 2020
Είναι πελάτης. Αλλά πριν από αυτό, είναι άνθρωπος!

Εξανθρωπισμός της αγοραστικής εμπειρίας.

Τα σύγχρονα εργαλεία του μάρκετινγκ έχουν βοηθήσει τους επιχειρηματίες να μιλήσουν σε κοινά και να φτάσουν σε ακροατήρια που πριν μόλις 20 χρόνια του ήταν εντελώς απρόσιτα. Όμως, η εισβολή της τεχνολογίας και ο πολλαπλασιασμός των καναλιών επαφής με τον καταναλωτή μας κάνει να ξεχνάμε, αρκετές φορές, κάτι σημαντικό.

Είναι πελάτης. Αλλά πριν από αυτό, είναι άνθρωπος!

Πρώτη δημοσίευση άρθρου μου: startup.gr

Τι; Ότι ο πελάτης είναι, πριν από όλα, και πάνω από όλα, άνθρωπος. Με τα ελαττώματά του, τα προτερήματά του και την παρορμητικότητα που τον κάνει να ξεχωρίζει, ευτυχώς, από ένα πρόγραμμα τεχνητής νοημοσύνης. Για αυτό, μελετήστε πως θα εξανθρωπίσετε, όσο περισσότερο μπορείτε την αγοραστική εμπειρία του πελάτη προς δικό σας όφελος!

Ο πελάτης σας κινείται κυκλικά

Ο πελάτης σας δεν είναι μονίμως ενθουσιασμένος ή δυσαρεστημένος για το προϊόν ή την υπηρεσία σας. Το ενδιαφέρον του, η επιθυμία του, αλλά και ο κορεσμός του λειτουργούν κυκλικά. Μην αναρωτιέστε γιατί η κυρία εκείνη που παρήγγελνε όλη τη σειρά σαπουνιών επί 3 μήνες από το eshop σας έχει εξαφανιστεί – μπορεί να πέρασε στα αφρόλουτρα.

Παρομοιάστε τον πελάτη σας με ένα ποτάμι: Το νερό είναι οι επιθυμίες του που συνεχώς αλλάζουν, έστω και αν αυτός είναι πάντα ο ίδιος. Μην υπεραντιδράτε λοιπόν όταν ο πελάτης είναι στο “κάτω μέρος” του κύκλου του. Μην του στέλνετε 2 sms την εβδομάδα και ΜΗΝ σπαμάρετε το email του. Θυμίστε του διακριτικά ότι είστε πάντα εκεί και όταν ανεβεί στο πάνω μέρος του κύκλου του, θα επιστρέψει στα σαπούνια σας.

Εντάξει με τα social media – με τα human media όμως;

Αρκετές φορές, ο επιχειρηματίας σκέφτεται την προσέγγιση του πελάτη του μέσα από λογικές social media. “Θα κάνω το άλφα στο Instagram και το βήτα στο YouTube. Και για να δω και αυτή την καινούρια τρέλα των νέων, το Tik Tok…”. Όμως, σας έχω νέα! Ο πελάτης σας δεν μπαίνει στα social media για εσάς, αλλά για τη δική του, συγκεκριμένη, ανθρώπινη εμπειρία.

Ως εκ τούτου, μην σκέφτεστε Instagram, Facebook κλπ. Σκεφθείτε την ανθρώπινη εμπειρία. Προσπαθήστε μέσα από κάθε σας ενέργεια marketing να δώσετε στον υπάρχοντα ή υποψήφιο πελάτη σας κάτι που αντιστοιχεί με μία ανθρώπινη εμπειρία. Μην ξεκινάτε με τη λογική “ένα post στο Facebook”, αλλά “ένα μήνυμα για τον πελάτη μου, που μπορεί ναι είναι ΚΑΙ στο Facebook”.

Τα νεύρα είναι ανθρώπινα

Είμαστε άνθρωποι και έχουμε νεύρα. Άλλωστε, κάπως έτσι γεννήθηκε και η φράση “ο πελάτης έχει πάντα δίκιο”. Μην περιμένετε ότι ο πελάτης σας σε μία κρίση νεύρων (που μπορεί να μην οφείλεται καν σε εσάς) θα σκεφτεί ότι είστε το αγαπημένο του προϊόν που έχει άσυλο. Ναι, μπορεί να ξεσπάσει πάνω σας, άνθρωπος είναι!

Αντιμετωπίστε την ανθρώπινη πλευρά του πελάτη, έχοντας πάντα ένα πλάνο για οποιαδήποτε αναποδιά. Ακόμη καλύτερα, προλάβετε τα “ξεσπάσματα” δημιουργώντας ασφαλιστικές δικλείδες και αναχώματα στην επικοινωνία μαζί του. Καθυστερεί η παραγγελία του; Ενημερώστε τον πρώτοι για το πώς και το γιατί, μην περιμένετε να σας κάνει unsubscribe για πάντα!

Και η κουβέντα ανθρώπινη είναι

Εάν ήμασταν ρομπότ, θα μιλούσαμε με “ναι”, “όχι”, άντε ίσως και ένα “ευχαριστώ” αν ο προγραμματιστής μας ήταν μερακλής. Όμως είμαστε άνθρωποι και μας αρέσει να μιλάμε. Και εσείς, αλλά και ο πελάτης που αγοράζει το προϊόν ή την υπηρεσία σας.

Μην το φοβάστε! Μιλήστε με τους πελάτες σας μέσα από τις εφαρμογές σας, τα newsletter σας, τις έρευνές σας. Ρωτήστε τους τι τους ενδιαφέρει, πάντοτε σε προσωπικό, ανθρώπινο επίπεδο (ποτέ με τη λογική “επιλεχθήκατε να συμμετάσχετε στην παρακάτω έρευνα”).

Δείτε τον πελάτη σαν άνθρωπο και σαν φίλο. Και όταν εξανθρωπίσετε την αγοραστική του εμπειρία, θα ισχυροποιήσετε και τη δική σας κερδοφορία!

Ενδιαφέροντα άρθρα

3 ανορθόδοξες τεχνικές πώλησης που δουλεύουν.
16 Ιουνίου 2025

Άσπρη γάτα – μαύρη γάτα!


Διαβάστε περισσότερα
Προσλαμβάνετε στελέχη στο μάρκετινγκ; Τι ερωτήσεις να κάνετε.
5 Ιουνίου 2025

Καλέ μου άνθρωπε, ξέρεις από μάρκετινγκ;


Διαβάστε περισσότερα
Συμβουλές για διαχείριση κρίσεων
19 Μαΐου 2025

Μην πιαστείτε απροετοίμαστοι στην επόμενη κρίση!


Διαβάστε περισσότερα

2 Comments

  1. Ο/Η Μαργαρίτα Γεροντοπούλου λέει:
    21 Ιουλίου 2020 στις 20:38

    Αγαπητέ κ.Σαρανταένα καλησπέρα σας,

    Ξεκίνησα να σας παρακολουθώ συστηματικά στις αρχές του έτους στην παρουσίαση που κάνατε για τις τάσεις στο marketing των ΜΜεπιχειρήσεων. Αγόρασα τα βιβλία σας και παρακολουθώ τα posts σας. Έχοντας διαγράψει μια αρκετά μεγάλη πορεία στο χώρο της Εξυπηρέτησης Πελατών και Διαμόρφωσης Εμπειρίας Πελάτη, θα ήθελα να σας μεταφέρω την άποψη μου. Μελετώντας τα κείμενα ή παρακολουθώντας τις ομιλίες σας βρίσκω τα γραφόμενα / λεγόμενα σας άκρως ρεαλιστικά και επίκαιρα, προσαρμοσμένα στις όποιες ιδιαιτερότητες της Ελληνικής αγοράς. Είναι σημαντικό ότι χρησιμοποιείτε εύστοχα παραδείγματα, κατανοητά ανεξάρτητα από τον κλάδο στον οποίο δραστηριοποιείται κάποιος ή το μέγεθος της εταιρίας του. Επίσης είναι σημαντικό για όποιους εφαρμόζουν ήδη ποικίλες δράσεις να επιβεβαιώνουν ότι είναι στο σωστό δρόμο…

    Και πάλι συγχαρητήρια για την αμεσότητα και τη θεματολογία.

    Απάντηση
    • Ο/Η Θέμης Σαρανταένας λέει:
      21 Ιουλίου 2020 στις 20:49

      Σας ευχαριστώ θερμά για τα καλά σας λόγια! Εκτιμώ πολύ όσα μου γράφετε!

      Απάντηση

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Διακρίσεις

Πιστοποιημένος Senior Consultant από τον ΣΕΣΜΑ
Μέλος της Διεθνούς Μένσα
Πιστοποιημένος
Social Media Marketing Associate CSMA
Μέλος του Συνδέσμου Συμβούλων    Επιχειρήσεων (ΣΥΠΕΠ)
Best Marketing Consultant 2019
Best Marketing Consultant 2021
Best Aesthetics Marketing Consultant 2022
Visionary Marketing Consultant Award 2025

Επικοινωνία

Αθήνα: +30 2117706299

Θεσσαλονίκη: +30 2311118477‬

Social Media

Αριθμός Γ.Ε.ΜΗ:

122524803000

Εγγραφείτε στο Newsletter

για να λαμβάνετε νέα, ιδέες & tips μάρκετινγκ!

Κατεβάστε την εφαρμογή

buttonapplestore
buttongoogleplay
Privacy Policy – Terms and Conditions
Copyright © 2025 E. Sarantaenas. All Rights Reserved.
    0

    €0,00

    • No translations available for this page
      ✕

      Σύνδεση

      Χάσατε τον κωδικό σας;

      ✕

      Καλάθι

      Ολοκλήρωση Παραγγελίας
      Συνεχίστε τις αγορές Καλάθι
      Χρησιμοποιούμε τις πληροφορίες που συλλέγονται μέσω cookies και παρόμοιων τεχνολογιών για να βελτιώσουμε την εμπειρία σας στην ιστοσελίδα μας, να αναλύσουμε τον τρόπο που τη χρησιμοποιείτε και για σκοπούς μάρκετινγκ.
      Τήρηση προσωπικών δεδομένων

      Οι ρυθμίσεις προσωπικού απορρήτου σας

      Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τα στοιχεία που συλλέγονται μέσω cookies και παρόμοιων τεχνολογιών για να βελτιώσουμε την εμπειρία σας στον ιστότοπό μας, να αναλύσουμε τον τρόπο χρήσης του και για διαφημιστικούς σκοπούς. Επειδή θαυμαστείτε το δικαίωμά σας στην προσωπική ζωή, μπορείτε να επιλέξετε να μην επιτρέπετε κάποιους τύπους cookies. Ωστόσο, η αποκλεισμός κάποιων τύπων cookies μπορεί να επηρεάσει την εμπειρία σας στον ιστότοπο και τις υπηρεσίες που μπορούμε να σας προσφέρουμε. Σε κάποιες περιπτώσεις, οι δεδομένα που προέρχονται από cookies κοινοποιούνται με τρίτους για λόγους ανάλυσης ή διαφήμισης. Μπορείτε να εκπαιδεύσετε το δικαίωμά σας να εξαιρεθείτε από το διαμοιρασμό και πάντα με την απενεργοποίηση των cookies.
      Τήρηση προσωπικών δεδομένων
      Απενεργοποίηση όλων Αποδοχή Όλων

      Διαχείριση προτιμήσεων συγκατάθεσης

      Απαραίτητο

      Πάντα ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΜΕΝΟ
      Αυτά τα cookies και τα scripts είναι απαραίτητα για να λειτουργεί η ιστοσελίδα και δεν μπορούν να απενεργοποιηθούν. Συνήθως ρυθμίζονται μόνο σε απάντηση σε ενέργειες που κάνετε, οι οποίες προσομοιώνουν αίτημα για υπηρεσίες, όπως την ρύθμιση των προτιμήσεων ιδιωτικού απορρήτου, την είσοδο ή την συμπλήρωση φόρμων. Μπορείτε να ρυθμίσετε τον browser σας να μπλοκάρει ή να σας ειδοποιεί για αυτά τα cookies, αλλά μερικά τμήματα της ιστοσελίδας δεν θα λειτουργούν. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν κανένα προσωπικά διακριτικά στοιχεία.

      Αναλυτικές

      Αυτά τα cookies και τα scripts επιτρέπουν σε εμάς να μετράμε τις επισκέψεις και τις πηγές των κινήσεων, έτσι ώστε να μετράμε και να βελτιώνουμε την απόδοση της ιστοσελίδας μας. Σας βοηθούν να ξέρουμε ποιες σελίδες είναι οι πιο και λιγότερο δημοφιλείς και να δούμε πως οι επισκέπτες κινούνται στην ιστοσελίδα. Όλες οι πληροφορίες που συλλέγονται από αυτά τα cookies είναι συγκεντρωμένες και επομένως ανώνυμες. Εάν δεν επιτρέψετε τα cookies και τα scripts, δεν θα ξέρουμε όταν επισκεφτήκατε την ιστοσελίδα μας.

      Ενσωματωμένα βίντεο

      Αυτά τα cookies και scripts μπορούν να εγκατασταθούν μέσω της ιστοσελίδας μας από εξωτερικές υπηρεσίες hosting βίντεο όπως το YouTube ή το Vimeo. Μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την παροχή περιεχομένου βίντεο στην ιστοσελίδα μας. Είναι δυνατό για τον παροχέα βίντεο να δημιουργήσει μια διάταξη των ενδιαφερόντων σας και να σας εμφανίσει σχετικές διαφημίσεις σε αυτή την ιστοσελίδα ή σε άλλες. Δεν αποθηκεύουν προσωπικές πληροφορίες απευθείας, αλλά βασίζονται στο να διευκρινίζουν μοναδικά τον φυλλομετρητή σας και τη συσκευή του διαδικτύου. Εάν δεν επιτρέπετε αυτά τα cookies ή scripts, είναι πιθανό η ενσωματωμένη βίντεο να μην λειτουργεί όπως αναμενόταν.

      Google Fonts

      Τα Google Fonts είναι μια βιβλιοθήκη υπηρεσιών ενσωμάτωσης γραμματοσειρών. Τα Google Fonts αποθηκεύονται στην CDN της Google. Η API των Google Fonts έχει σχεδιαστεί για να περιορίσει τη συλλογή, την αποθήκευση και τη χρήση των δεδομένων των τελικών χρηστών μόνο σε αυτό που είναι απαραίτητο για την εύκολη διανομή γραμματοσειρών. Η χρήση της API των Google Fonts δεν απαιτεί ταυτοποίηση. Καμία cookie δεν στέλνεται από τους επισκέπτες της ιστοσελίδας στην API των Google Fonts. Οι αιτήσεις στην API των Google Fonts γίνονται σε ειδικούς τομείς των πόρων, όπως τα fonts.googleapis.com ή τα fonts.gstatic.com. Αυτό σημαίνει ότι οι αιτήσεις γραμματοσειρών σας είναι ξεχωριστές και δεν περιέχουν καμία πιστοποίηση που στέλνετε στο google.com ενώ χρησιμοποιείτε άλλες υπηρεσίες της Google που απαιτούν ταυτοποίηση, όπως το Gmail.

      Μάρκετινγκ

      Αυτά τα cookies και τα scripts μπορεί να οριστούν μέσα από την ιστοσελίδα μας από τους συνεργάτες μας στην διαφήμιση. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν από αυτές τις εταιρείες για να δημιουργήσουν ένα προφίλ των ενδιαφερόντων σας και να σας εμφανίσουν σχετικές διαφημίσεις σε άλλες ιστοσελίδες. Δεν αποθηκεύουν άμεσα προσωπικές πληροφορίες, αλλά βασίζονται στην μοναδική αναγνώριση του προγράμματος περιήγησης και της συσκευής διαδικτύου σας. Αν δεν επιτρέψετε αυτά τα cookies και τα scripts, θα εμπειρεύεστε λιγότερη εξατομικευμένη διαφήμιση.

      Facebook Advanced Matching

      Η Προηγμένη Αντιστοίχιση του Facebook μπορεί να βελτιώσει την αφαίρεση των διαφημίσεων και την παρακολούθηση μετατροπών. Μπορεί να μας βοηθήσει να επιτευχθούν καλύτερα στοχευμένες προσαρμοσμένες ομάδες μέσω των διαφημίσεων μας. Όταν είναι δυνατό, θα μοιραστούμε με το Facebook κατακερματισμένες πληροφορίες όπως το όνομά σας, τηλέφωνο, email ή διεύθυνση.

      Facebook CAPI

      Τα Συμβάντα της Προηγμένης Αντιστοίχισης του Facebook (CAPI) μας βοηθούν να κατανοήσουμε καλύτερα πως αλληλεπιδράτε με τις ιστοσελίδες μας. Σας επιτρέπουν να μετρήσουμε την επίδραση των διαφημίσεων μας στις μετατροπές της ιστοσελίδας και να βελτιώσουν την στοχευμένη διαφήμιση μέσω προσαρμοσμένων ομάδων. Όταν είναι δυνατό, ίσως μοιραστούμε με το Facebook πληροφορίες όπως όνομα, email, τηλέφωνο, διεύθυνση.
      Επιβεβαιώνω τις επιλογές μου Αποδοχή Όλων Απενεργοποίηση όλων
      Verified by ConsentMagic
      X