MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)
  • Αρχική
  • CV
  • Υπηρεσίες
    • Μάρκετινγκ Προϊόντων
    • Μάρκετινγκ Υπηρεσιών
    • B2B Μάρκετινγκ
    • Personal Branding
    • Διευθυντής μάρκετινγκ (εξωτερικός)
    • Ψηφιακό Μάρκετινγκ
    • Marketing Plan
    • Social Media Content
    • Εξειδικευμένες υπηρεσίες
      • Έρευνες Μάρκετινγκ
      • F&B Consulting and Marketing
  • Βιβλία
    • 32 Φράσεις πελατών που αγαπάμε να μισούμε – Εκδόσεις Rosili
    • Η εργαλειοθήκη του σύγχρονου επιχειρηματία – Εκδόσεις Rosili
    • Το μάρκετινγκ της επιχείρησής σας! – Εκδόσεις Rosili
    • Το μάρκετινγκ σε 10 + 2 ερωτήσεις
    • Η Συμπεριφορά του Καταναλωτή
    • 16 Μυστικά επιτυχίας για το Μάρκετινγκ
    • 9+1 ερωτήσεις για την επιχείρηση
  • Σεμινάρια & Ομιλίες
    • Σεμινάρια
      • Σεμινάρια Μάρκετινγκ
        • Webinar: Η Σιωπηλή Δύναμη της Επιρροής στις Πωλήσεις
        • Free Mini Webinar: Στρατηγικές Αποτελεσματικής Τιμολόγησης Υπηρεσιών
        • Summer Business Camp 2024
        • Online Marketing Masterclass & Consulting On Demand
        • Webinar: Τεχνικές Τηλεφωνικών Πωλήσεων
        • Webinar: 3 & 4 τεχνικές για περισσότερες πωλήσεις
        • Webinar: Η ψυχολογία του σύγχρονου πελάτη!
        • Webinar: Διαχειριστείτε την κριτική!
      • Εκπαίδευση Προσωπικού
    • Ομιλίες
      • 2025 – Ομιλία Αθήνα: Ανακαλύπτοντας τις Αόρατες Τάσεις του Marketing
      • 2025 – Ομιλία Θεσσαλονίκη: Ανακαλύπτοντας τις Αόρατες Τάσεις του Marketing
      • Ομιλία Θεσσαλονίκη: Τάσεις Μάρκετινγκ 2024. Ανοίξτε το δρόμο για νέους πελάτες!
      • Ομιλία Αθήνα: Τάσεις Μάρκετινγκ 2024. Ανοίξτε το δρόμο για νέους πελάτες!
      • Ομιλία: 2023 – 5 έξυπνες δράσεις μάρκετινγκ για απόκτηση νέων πελατών
      • ΕΕΘ Masterclasses
      • Workshop: 2022: Τεχνικές Πωλήσεων & Μάρκετινγκ
      • Ομιλία: Δράση σήμερα, ανάπτυξη αύριο!
      • Videos ομιλιών
    • Πρόγραμμα Ομιλιών – Σεμιναρίων
      • Πρόγραμμα Ομιλιών – Σεμιναρίων (πριν το 2022)
  • e-Shop
  • ΜΜΕ
    • TV
      • Αρχείο Εκπομπών TV
    • Podcasts
    • Συνεντεύξεις
    • Radio
      • Αρχείο Εκπομπών Alpha Radio 989
      • Kanali 1
        • Αρχείο Εκπομπών Radio Κανάλι 1
      • Amagi Radio
  • App
  • Πελάτες
    • Testimonials Πελατών
  • Άρθρα
  • Contact
  • Αγγλικα
  • Ελληνικα
0

€0,00

✕

Dragons’… “Δεν”.

Author Θέμης Σαρανταένας at 6 Μαρτίου 2023
Τι ΔΕΝ ψάχνουν οι επενδυτές (και τι ψάχνουν).

Τι ΔΕΝ ψάχνουν οι επενδυτές (και τι ψάχνουν).

Το παγκόσμιο reality Dragons’ Den που εμφανίστηκε για πρώτη φορά στην Ιαπωνία το 2001 (τότε με τον τίτλο “The Tigers of Money”) ήρθε πλέον και στη χώρα μας. Το concept είναι απλό: υποψήφιοι entrepreneurs παρουσιάζουν τις επιχειρηματικές τους ιδέες σε μια ομάδα επιχειρηματιών (τους “Dragons”) με την ελπίδα να εξασφαλίσουν επενδυτική χρηματοδότηση από αυτούς.

Τι ΔΕΝ ψάχνουν οι επενδυτές (και τι ψάχνουν).

Για να είμαι ειλικρινής, σε μία χώρα με όχι παγιωμένη επιχειρηματική κουλτούρα και, για να πούμε τα πράγματα με το όνομά τους, δυσπιστία απέναντι στο επιχειρείν, δεν θεωρώ ότι το reality, παρά το υψηλό επίπεδο των Dragons και της παραγωγής, θα καθηλώσει τους τηλεθεατές στις οθόνες τους. Μέχρι τώρα δικαιώνομαι, καθώς την ημέρα προβολής του Dragons’ Den, σχεδόν 3 φορές περισσότεροι θεατές προτιμούν τον Σασμό.

Παρ’ όλα αυτά, για εσάς που το ψάχνετε, που θέλετε να βρείτε τη δική σας πηγή επένδυσης και τον δικό σας Angel Investor, και που πιθανόν δεν βλέπετε Σασμό, κρατήστε σημειώσεις από το άρθρο μου που ακολουθεί, για το ποια είναι τα Dragons’… δεν. Τι δεν ψάχνουν δηλαδή οι επενδυτές, αλλά και τι ψάχνουν.

DRAGONS’ ΔΕΝ #01: Δεν ψάχνουν κάτι που δεν έχει γίνει ποτέ.

Υπάρχει μία παρανόηση στους νεαρούς startuppers που δυστυχώς έχει οδηγήσει σε πολλές νύχτες brainstorming (από τις οποίες έχουν βγει πλούσιοι μόνο οι ιδιοκτήτες των πιτσαριών που κάνουν delivery στους brainstormers). Οι επενδυτές δεν ψάχνουν απαραίτητα κάτι που δεν έχει γίνει ποτέ στην ιστορία της ανθρωπότητας.

Πριν με κατακλύσετε με επιχειρήματα για την Uber, την Airbnb, και άλλους μοναδικούς πρωτοπόρους, θα σας πω δύο πράγματα. Το πρώτο είναι ότι οι entrepreneurs, που έφεραν κάτι πραγματικά νέο στον καταναλωτή, είναι ένα απειροελάχιστο κλάσμα του συνόλου των επιχειρηματιών. Το να σας πέσει το λόττο είναι πολύ πιο πιθανό από το να σκεφθείτε κάτι παγκόσμια πρωτότυπο.

Όμως, ακόμη και αν σκεφθείτε κάτι που εσείς θεωρείτε παγκόσμιο πρωτότυπο, πόσοι άραγε άνθρωποι αυτή τη στιγμή στον πλανήτη σκέφτονται ακριβώς το ίδιο με εσάς; Η αίσθησή μου είναι ότι είναι αρκετοί. Πολλές φορές ένα προϊόν που θεωρούμε πρωτότυπο και μοναδικό δεν είναι παρά αυτό που “επέζησε” του αρχικού ανταγωνισμού. Πριν το Google υπήρχε το (RIP) Lycos. Πριν το Facebook, υπήρχε το (τώρα παραπαίον) MySpace.

DRAGONS’ ΔΕΝ #02: Δεν ψάχνουν ένα me too.

Το γεγονός ότι οι επενδυτές δεν σας ζητούν να ανακαλύψετε τον τροχό, δεν σημαίνει ότι θα σας χρηματοδοτήσουν επειδή φέρατε στο τραπέζι κάτι που έχει γίνει, με τον ίδιο τρόπο, εκατοντάδες χιλιάδες φορές. Κανείς δεν θα χρηματοδοτήσει την ιδέα σας για ένα νέο στέκι με τυρόπιτα και καφέ (εκτός ίσως από τους γονείς σας, και αυτούς με επιφυλάξεις). Σχεδόν αδύνατον να βρείτε investor για ένα νέο συνοικιακό κομμωτήριο με ειδίκευση σε μιζανπλί, ντεκαπάζ, περμανάντ. Ποιος θα βάλει χρήματα σε ένα ακόμα στέκι για τατουάζ;

Προσέξτε όμως την ειδοποιό διαφορά. Οι επενδυτές είναι πρόθυμοι να επενδύσουν παντού, ακόμη και στην κορεσμένη εστίαση, εάν τους πείσετε ότι φέρνετε κάτι νέο στην αγορά. Τι μπορεί να είναι αυτό το νέο; Από ένα concept που απευθύνεται για παράδειγμα μόνο στη Generation Z μέχρι έναν τρόπο πληρωμής που κανείς δεν είχε φανταστεί, ή ένα σπάνιο είδος καφέ που ξυπνάει και νεκρούς.

DRAGONS’ ΔΕΝ #03: Δεν ψάχνουν κάτι θεωρητικό.

Οι επενδυτές δεν είναι θεωρητικοί φυσικοί, ούτε (συνήθως) καθηγητές πανεπιστημίου. Δεν θα τοποθετήσουν τα ωραία τους χρήματα σε κάτι που ακούγεται ωραίο στη θεωρία, αλλά δεν έχει σαφές monetization. Εάν έχετε σκεφτεί ένα νέο μέσο κοινωνικής δικτύωσης, μπράβο σας, και μακάρι να αποδειχθεί το νέο Instagram, αλλά πρέπει να είναι ξεκάθαρο τόσο σε εσάς, όσο και σε αυτούς που θα σας ακούσουν πώς σκοπεύετε να βγάλετε χρήματα από την ιδέα σας.

DRAGONS’ ΔΕΝ #04: Δεν ψάχνουν κάτι χωρίς μέλλον.

Κάνατε την παρουσίασή σας και μπράβο σας. Δείξατε στους επενδυτές ότι υπάρχει χώρος στην αγορά για το προϊόν ή την υπηρεσία σας. Αλλά έχετε σκεφτεί πώς θα διατηρήσετε αυτή τη θέση ενώ παράλληλα θα αυξάνετε την εμβέλεια και την ανάπτυξή σας; Ένας από τους σημαντικότερους λόγους αποτυχίας μίας startup είναι η αδυναμία να “πάρει την αγορά”.

Θα σας δώσω ένα παράδειγμα. Όταν, περί το 1995, το Internet άρχισε να κάνει τα πρώτα, δειλά του βήματα στην Ελλάδα, εμφανίστηκαν στην αγορά αρκετοί Internet Service Providers που σε γενικές γραμμές, έκαναν όλοι την ίδια δουλειά. Σήμερα, δεν υπάρχει κανείς από αυτούς, με το τότε όνομά του. Έχουν επιβιώσει δε, οι ελάχιστοι που κατάφεραν να εξαγοραστούν. Επιχειρείν σημαίνει βλέπω το μέλλον, και αν δεν μπορείτε να το δείτε, δεν θα έχετε τύχη με τους επενδυτές.

DRAGONS’ ΔΕΝ #05: Δεν ψάχνουν το παιδί – θαύμα.

Στο τηλεοπτικό reality, κάνετε μόνος σας την παρουσίαση στους Dragons. Ωστόσο, στην πραγματική ζωή οι επενδυτές δεν αναζητούν τον νέο Τόμας Έντισον που θα εφεύρει τα πάντα μόνος του. Θέλουν να ακούσουν για την ομάδα σας. Όσο πιο εύρωστη, όσο πιο έμπειρη, όσο πιο ψαγμένη και όσο πιο κατάλληλη, τόσο το καλύτερο για εσάς. Tip: εμφανίστε την ομάδα σας στην παρουσίαση.

DRAGONS’ ΔΕΝ #06: Δεν ψάχνουν βαφτιστήρι.

Όσο και αν θα το επιθυμούσατε, ένας επενδυτής δεν είναι ο νονός σας και εσείς δεν είστε το βαφτιστήρι του, στο οποίο θα κάνει δώρα επ’ άπειρον. Καθώς, αρκετές φορές, οι επενδύσεις μπορεί να φτάσουν σε ποσά με πολύ μεγάλο αριθμό ψηφίων, κάθε επενδυτής πρέπει να έχει μία exit strategy. Σαν startupper, οφείλετε να έχετε μια τουλάχιστον στοιχειώδη κατανόηση του τρόπου με τον οποίο οι επενδυτές θα φύγουν και θα πάρουν πίσω την απόδοσή τους, σε ένα εύλογο χρονικό διάστημα. Περιγράψτε τη στρατηγική εξόδου στο business plan σας.

Ενδιαφέροντα άρθρα

3 ανορθόδοξες τεχνικές πώλησης που δουλεύουν.
16 Ιουνίου 2025

Άσπρη γάτα – μαύρη γάτα!


Διαβάστε περισσότερα
Προσλαμβάνετε στελέχη στο μάρκετινγκ; Τι ερωτήσεις να κάνετε.
5 Ιουνίου 2025

Καλέ μου άνθρωπε, ξέρεις από μάρκετινγκ;


Διαβάστε περισσότερα
Συμβουλές για διαχείριση κρίσεων
19 Μαΐου 2025

Μην πιαστείτε απροετοίμαστοι στην επόμενη κρίση!


Διαβάστε περισσότερα

8 Comments

  1. Ο/Η ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΟΠΟΥΛΟΣ λέει:
    7 Μαρτίου 2023 στις 18:33

    Εξαιρετικό άρθρο Θέμη. Όπως πάντα, πολύ δυνατός.

    Απάντηση
    • Ο/Η Θέμης Σαρανταένας λέει:
      7 Μαρτίου 2023 στις 18:46

      Ευχαριστώ πολύ!

      Απάντηση
  2. Ο/Η Εύα Παπαδοπούλου λέει:
    8 Μαρτίου 2023 στις 19:14

    Πολύ καλό! Ευχαριστούμε πολύ

    Απάντηση
    • Ο/Η Θέμης Σαρανταένας λέει:
      8 Μαρτίου 2023 στις 19:15

      Σας ευχαριστώ!

      Απάντηση
  3. Ο/Η Γιώργος Δουκάκης λέει:
    15 Μαρτίου 2023 στις 13:06

    Πως σου φαίνεται το reality Dragon στην ελληνική τηλεόραση; Πως βλέπεις και τις προτάσεις που έρχονται σε αυτούς;

    Απάντηση
    • Ο/Η Θέμης Σαρανταένας λέει:
      15 Μαρτίου 2023 στις 14:13

      Είναι κάτι νέο για την τηλεόραση, αλλά απευθύνεται σε συγκεκριμένο κοινό. Δεν φημιζόμαστε ως Έλληνες (στο σύνολο) για την επιχειρηματική μας κουλτούρα. Σε κάθε περίπτωση είναι ένα τηλεοπτικό format. Δεν αξιολογούνται έτσι άμεσα και “στο πόδι” οι επιχειρηματικές ιδέες. Μην ξεχνάς ότι πολλοί πηγαίνουν για να βγουν την τηλεόραση και το προϊόν τους να αποκτήσει αναγνωρισιμότητα.

      Απάντηση
  4. Ο/Η Γιώργος Δουκάκης λέει:
    16 Μαρτίου 2023 στις 10:05

    Συμφωνώ απολύτως, οι προτάσεις που βλέπουμε δεν είναι ιδιαίτερα “σοβαρές” και η αντιμετώπιση τους από Dragon δεν είναι η σωστή. Ίσως και αυτοί θα έπρεπε να είναι διαφορετικοί. Δε με πείθουν ιδιαίτερα και σε σχέση με ΄άλλες χώρες μου φαίνεται πολύ φτωχό.
    Από την άλλη και αυτό που είπες για την επιχειρηματική κουλτούρα στην Ελλάδα είναι απόλυτα σωστό. Είναι πολύ δύσκολο να βρεις επενδυτή και ας έχει ακολουθήσει τις 6 συμβουλές σου.

    Απάντηση
    • Ο/Η Θέμης Σαρανταένας λέει:
      16 Μαρτίου 2023 στις 10:35

      Βέβαια δεν είναι θέμα σοβαρότητας πρότασης, είναι κυρίως θέμα αντιμετώπισης. Κάθε ιδέα είναι σεβαστή αλλά σίγουρα όχι πάντα κερδοφόρα. Είναι τηλεοπτικό προϊόν, στοχεύει στην έκθεση για να έχει τηλεθέαση και να κάνει επιφανειακό buzz!

      Απάντηση

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Διακρίσεις

Πιστοποιημένος Senior Consultant από τον ΣΕΣΜΑ
Μέλος της Διεθνούς Μένσα
Πιστοποιημένος
Social Media Marketing Associate CSMA
Μέλος του Συνδέσμου Συμβούλων    Επιχειρήσεων (ΣΥΠΕΠ)
Best Marketing Consultant 2019
Best Marketing Consultant 2021
Best Aesthetics Marketing Consultant 2022
Visionary Marketing Consultant Award 2025

Επικοινωνία

Αθήνα: +30 2117706299

Θεσσαλονίκη: +30 2311118477‬

Social Media

Αριθμός Γ.Ε.ΜΗ:

122524803000

Εγγραφείτε στο Newsletter

για να λαμβάνετε νέα, ιδέες & tips μάρκετινγκ!

Κατεβάστε την εφαρμογή

buttonapplestore
buttongoogleplay
Privacy Policy – Terms and Conditions
Copyright © 2025 E. Sarantaenas. All Rights Reserved.
    0

    €0,00

    • No translations available for this page
      ✕

      Σύνδεση

      Χάσατε τον κωδικό σας;

      ✕

      Καλάθι

      Ολοκλήρωση Παραγγελίας
      Συνεχίστε τις αγορές Καλάθι
      Χρησιμοποιούμε τις πληροφορίες που συλλέγονται μέσω cookies και παρόμοιων τεχνολογιών για να βελτιώσουμε την εμπειρία σας στην ιστοσελίδα μας, να αναλύσουμε τον τρόπο που τη χρησιμοποιείτε και για σκοπούς μάρκετινγκ.
      Τήρηση προσωπικών δεδομένων

      Οι ρυθμίσεις προσωπικού απορρήτου σας

      Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τα στοιχεία που συλλέγονται μέσω cookies και παρόμοιων τεχνολογιών για να βελτιώσουμε την εμπειρία σας στον ιστότοπό μας, να αναλύσουμε τον τρόπο χρήσης του και για διαφημιστικούς σκοπούς. Επειδή θαυμαστείτε το δικαίωμά σας στην προσωπική ζωή, μπορείτε να επιλέξετε να μην επιτρέπετε κάποιους τύπους cookies. Ωστόσο, η αποκλεισμός κάποιων τύπων cookies μπορεί να επηρεάσει την εμπειρία σας στον ιστότοπο και τις υπηρεσίες που μπορούμε να σας προσφέρουμε. Σε κάποιες περιπτώσεις, οι δεδομένα που προέρχονται από cookies κοινοποιούνται με τρίτους για λόγους ανάλυσης ή διαφήμισης. Μπορείτε να εκπαιδεύσετε το δικαίωμά σας να εξαιρεθείτε από το διαμοιρασμό και πάντα με την απενεργοποίηση των cookies.
      Τήρηση προσωπικών δεδομένων
      Απενεργοποίηση όλων Αποδοχή Όλων

      Διαχείριση προτιμήσεων συγκατάθεσης

      Απαραίτητο

      Πάντα ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΜΕΝΟ
      Αυτά τα cookies και τα scripts είναι απαραίτητα για να λειτουργεί η ιστοσελίδα και δεν μπορούν να απενεργοποιηθούν. Συνήθως ρυθμίζονται μόνο σε απάντηση σε ενέργειες που κάνετε, οι οποίες προσομοιώνουν αίτημα για υπηρεσίες, όπως την ρύθμιση των προτιμήσεων ιδιωτικού απορρήτου, την είσοδο ή την συμπλήρωση φόρμων. Μπορείτε να ρυθμίσετε τον browser σας να μπλοκάρει ή να σας ειδοποιεί για αυτά τα cookies, αλλά μερικά τμήματα της ιστοσελίδας δεν θα λειτουργούν. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν κανένα προσωπικά διακριτικά στοιχεία.

      Αναλυτικές

      Αυτά τα cookies και τα scripts επιτρέπουν σε εμάς να μετράμε τις επισκέψεις και τις πηγές των κινήσεων, έτσι ώστε να μετράμε και να βελτιώνουμε την απόδοση της ιστοσελίδας μας. Σας βοηθούν να ξέρουμε ποιες σελίδες είναι οι πιο και λιγότερο δημοφιλείς και να δούμε πως οι επισκέπτες κινούνται στην ιστοσελίδα. Όλες οι πληροφορίες που συλλέγονται από αυτά τα cookies είναι συγκεντρωμένες και επομένως ανώνυμες. Εάν δεν επιτρέψετε τα cookies και τα scripts, δεν θα ξέρουμε όταν επισκεφτήκατε την ιστοσελίδα μας.

      Ενσωματωμένα βίντεο

      Αυτά τα cookies και scripts μπορούν να εγκατασταθούν μέσω της ιστοσελίδας μας από εξωτερικές υπηρεσίες hosting βίντεο όπως το YouTube ή το Vimeo. Μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την παροχή περιεχομένου βίντεο στην ιστοσελίδα μας. Είναι δυνατό για τον παροχέα βίντεο να δημιουργήσει μια διάταξη των ενδιαφερόντων σας και να σας εμφανίσει σχετικές διαφημίσεις σε αυτή την ιστοσελίδα ή σε άλλες. Δεν αποθηκεύουν προσωπικές πληροφορίες απευθείας, αλλά βασίζονται στο να διευκρινίζουν μοναδικά τον φυλλομετρητή σας και τη συσκευή του διαδικτύου. Εάν δεν επιτρέπετε αυτά τα cookies ή scripts, είναι πιθανό η ενσωματωμένη βίντεο να μην λειτουργεί όπως αναμενόταν.

      Google Fonts

      Τα Google Fonts είναι μια βιβλιοθήκη υπηρεσιών ενσωμάτωσης γραμματοσειρών. Τα Google Fonts αποθηκεύονται στην CDN της Google. Η API των Google Fonts έχει σχεδιαστεί για να περιορίσει τη συλλογή, την αποθήκευση και τη χρήση των δεδομένων των τελικών χρηστών μόνο σε αυτό που είναι απαραίτητο για την εύκολη διανομή γραμματοσειρών. Η χρήση της API των Google Fonts δεν απαιτεί ταυτοποίηση. Καμία cookie δεν στέλνεται από τους επισκέπτες της ιστοσελίδας στην API των Google Fonts. Οι αιτήσεις στην API των Google Fonts γίνονται σε ειδικούς τομείς των πόρων, όπως τα fonts.googleapis.com ή τα fonts.gstatic.com. Αυτό σημαίνει ότι οι αιτήσεις γραμματοσειρών σας είναι ξεχωριστές και δεν περιέχουν καμία πιστοποίηση που στέλνετε στο google.com ενώ χρησιμοποιείτε άλλες υπηρεσίες της Google που απαιτούν ταυτοποίηση, όπως το Gmail.

      Μάρκετινγκ

      Αυτά τα cookies και τα scripts μπορεί να οριστούν μέσα από την ιστοσελίδα μας από τους συνεργάτες μας στην διαφήμιση. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν από αυτές τις εταιρείες για να δημιουργήσουν ένα προφίλ των ενδιαφερόντων σας και να σας εμφανίσουν σχετικές διαφημίσεις σε άλλες ιστοσελίδες. Δεν αποθηκεύουν άμεσα προσωπικές πληροφορίες, αλλά βασίζονται στην μοναδική αναγνώριση του προγράμματος περιήγησης και της συσκευής διαδικτύου σας. Αν δεν επιτρέψετε αυτά τα cookies και τα scripts, θα εμπειρεύεστε λιγότερη εξατομικευμένη διαφήμιση.

      Facebook Advanced Matching

      Η Προηγμένη Αντιστοίχιση του Facebook μπορεί να βελτιώσει την αφαίρεση των διαφημίσεων και την παρακολούθηση μετατροπών. Μπορεί να μας βοηθήσει να επιτευχθούν καλύτερα στοχευμένες προσαρμοσμένες ομάδες μέσω των διαφημίσεων μας. Όταν είναι δυνατό, θα μοιραστούμε με το Facebook κατακερματισμένες πληροφορίες όπως το όνομά σας, τηλέφωνο, email ή διεύθυνση.

      Facebook CAPI

      Τα Συμβάντα της Προηγμένης Αντιστοίχισης του Facebook (CAPI) μας βοηθούν να κατανοήσουμε καλύτερα πως αλληλεπιδράτε με τις ιστοσελίδες μας. Σας επιτρέπουν να μετρήσουμε την επίδραση των διαφημίσεων μας στις μετατροπές της ιστοσελίδας και να βελτιώσουν την στοχευμένη διαφήμιση μέσω προσαρμοσμένων ομάδων. Όταν είναι δυνατό, ίσως μοιραστούμε με το Facebook πληροφορίες όπως όνομα, email, τηλέφωνο, διεύθυνση.
      Επιβεβαιώνω τις επιλογές μου Αποδοχή Όλων Απενεργοποίηση όλων
      Verified by ConsentMagic
      X