MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)
  • Αρχική
  • CV
  • Υπηρεσίες
    • Μάρκετινγκ Προϊόντων
    • Μάρκετινγκ Υπηρεσιών
    • B2B Μάρκετινγκ
    • Personal Branding
    • Διευθυντής μάρκετινγκ (εξωτερικός)
    • Ψηφιακό Μάρκετινγκ
    • Marketing Plan
    • Social Media Content
    • Εξειδικευμένες υπηρεσίες
      • Έρευνες Μάρκετινγκ
      • F&B Consulting and Marketing
  • Βιβλία
    • 32 Φράσεις πελατών που αγαπάμε να μισούμε – Εκδόσεις Rosili
    • Η εργαλειοθήκη του σύγχρονου επιχειρηματία – Εκδόσεις Rosili
    • Το μάρκετινγκ της επιχείρησής σας! – Εκδόσεις Rosili
    • Το μάρκετινγκ σε 10 + 2 ερωτήσεις
    • Η Συμπεριφορά του Καταναλωτή
    • 16 Μυστικά επιτυχίας για το Μάρκετινγκ
    • 9+1 ερωτήσεις για την επιχείρηση
  • Σεμινάρια & Ομιλίες
    • Σεμινάρια
      • Σεμινάρια Μάρκετινγκ
        • Webinar: Η Σιωπηλή Δύναμη της Επιρροής στις Πωλήσεις
        • Free Mini Webinar: Στρατηγικές Αποτελεσματικής Τιμολόγησης Υπηρεσιών
        • Summer Business Camp 2024
        • Online Marketing Masterclass & Consulting On Demand
        • Webinar: Τεχνικές Τηλεφωνικών Πωλήσεων
        • Webinar: 3 & 4 τεχνικές για περισσότερες πωλήσεις
        • Webinar: Η ψυχολογία του σύγχρονου πελάτη!
        • Webinar: Διαχειριστείτε την κριτική!
      • Εκπαίδευση Προσωπικού
    • Ομιλίες
      • 2025 – Ομιλία Αθήνα: Ανακαλύπτοντας τις Αόρατες Τάσεις του Marketing
      • 2025 – Ομιλία Θεσσαλονίκη: Ανακαλύπτοντας τις Αόρατες Τάσεις του Marketing
      • Ομιλία Θεσσαλονίκη: Τάσεις Μάρκετινγκ 2024. Ανοίξτε το δρόμο για νέους πελάτες!
      • Ομιλία Αθήνα: Τάσεις Μάρκετινγκ 2024. Ανοίξτε το δρόμο για νέους πελάτες!
      • Ομιλία: 2023 – 5 έξυπνες δράσεις μάρκετινγκ για απόκτηση νέων πελατών
      • ΕΕΘ Masterclasses
      • Workshop: 2022: Τεχνικές Πωλήσεων & Μάρκετινγκ
      • Ομιλία: Δράση σήμερα, ανάπτυξη αύριο!
      • Videos ομιλιών
    • Πρόγραμμα Ομιλιών – Σεμιναρίων
      • Πρόγραμμα Ομιλιών – Σεμιναρίων (πριν το 2022)
  • e-Shop
  • ΜΜΕ
    • TV
      • Αρχείο Εκπομπών TV
    • Podcasts
    • Συνεντεύξεις
    • Radio
      • Αρχείο Εκπομπών Alpha Radio 989
      • Kanali 1
        • Αρχείο Εκπομπών Radio Κανάλι 1
      • Amagi Radio
  • App
  • Πελάτες
    • Testimonials Πελατών
  • Άρθρα
  • Contact
  • Αγγλικα
  • Ελληνικα
0

€0,00

✕

Δίνετε συνέντευξη σε ΜΜΕ; Μην κοπείτε στο μοντάζ.

Author Θέμης Σαρανταένας at 9 Μαρτίου 2022
Θα δώσετε συνέντευξη σε κάποιο ΜΜΕ; Προετοιμαστείτε καλύτερα.

Θα δώσετε συνέντευξη σε κάποιο ΜΜΕ; Προετοιμαστείτε καλύτερα.

Όταν ξεκινάτε μία startup ή οποιαδήποτε άλλη επιχείρηση, έχετε όνειρα. Όνειρα ανάπτυξης, όνειρα καθιέρωσης, όνειρα επιτυχίας, όνειρα για το πρώτο κατάστημα, το δεύτερο, το δέκατο, το άνοιγμα στο εξωτερικό, κλπ. Πολύ σπάνια όμως το όνειρό σας είναι εξαρχής να δώσετε συνέντευξη σε κάποιο ΜΜΕ – εκτός φυσικά αν είστε YouTuber ή Tik-Toker και οι συνεντεύξεις είναι “μέρος της δουλειάς”.

Θα δώσετε συνέντευξη σε κάποιο ΜΜΕ; Προετοιμαστείτε καλύτερα.

Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα, όταν έρθει η ώρα να αντιμετωπίσετε τα media (και σίγουρα θα έρθει αν είστε entrepreneur με ταλέντο) να είστε σχετικά απροετοίμαστοι και να κάνετε, κάποιες φορές λάθη που δεν θα έπρεπε. Η συνέντευξη φαίνεται εύκολη, αλλά δεν είναι!

Δείτε στο άρθρο μου που ακολουθεί συμβουλές για να προετοιμαστείτε καλύτερα και… καλή σας συνέντευξη!

Μείνετε στο αντικείμενό σας

Ό,τι λέτε σε μία συνέντευξη, καταγράφεται, και πλέον χάρη στο διαδίκτυο, δεν σβήνεται σχεδόν ποτέ. Ο πρώτος, απαράβατος κανόνας, είναι να μην τοποθετείστε εκτός του αντικειμένου σας. Το μικρόφωνο και η κάμερα πολλές φορές ασκούν γοητεία. Είναι σειρήνες που χαλαρώνουν το πνεύμα και “λύνουν” τη γλώσσα.

Ακριβώς για αυτό, όταν τοποθετείστε εκτός του αντικειμένου που κατέχετε καλύτερα από τον καθένα, είναι πολύ πιθανό να υποπέσετε σε ένα από τα 4 βασικά σφάλματα. Δείτε στη συνέχεια ποια είναι τα τέσσερα μεγάλα “ΜΗ”.

Τα τέσσερα ”MH”

ΜΗΝ σχολιάζετε τα τρέχοντα κοινωνικά θέματα, ιδίως του αστυνομικού δελτίου. Δεν έχετε τίποτα να κερδίσετε, αλλά έχετε πολλά να χάσετε.

ΜΗΝ κάνετε χιούμορ με ιστορίες της επικαιρότητας, ακόμα και αν το χιούμορ σας είναι (ή εσείς νομίζετε ότι είναι) καλοπροαίρετο. Το δικό σας αστείο ίσως είναι θανάσιμη προσβολή για κάποιον άλλον.

ΜΗΝ επαναλαμβάνετε θεωρίες συνωμοσίας και οτιδήποτε έχει “καφενειακή” λογική, ειδικά από ανώνυμα ποσταρίσματα στα social media.

Και πάνω από όλα, ΜΗΝ τοποθετείστε πολιτικά. Ούτε υπέρ, ούτε κατά, ούτε για τα εγχώρια, ούτε για τα διεθνή δρώμενα. Εάν δημιουργείτε μία ανερχόμενη αυτοκρατορία ζαχαροπλαστικής, μιλήστε με πάθος για τα μακαρόν και όχι για τον Μακρόν.

Ο ρυθμός είναι το παν

Τα ατελείωτα χάσματα, τα πολλά “εεε…”, οι προτάσεις που αρχίζουν χωρίς να τελειώνουν κλπ είναι συνταγή για την αποτυχία. Σε μία συνέντευξη ο ρυθμός είναι το παν. Πριν απαντήσετε, δώστε μισό με ένα δευτερόλεπτο στον εαυτό σας για να ολοκληρώσετε την απάντηση μέσα στο μυαλό σας και κατόπιν δώστε την και στον συνομιλητή σας.

Βάλτε μία άνω τελεία

Ένα από τα πιο συνηθισμένα λάθη στις συνεντεύξεις, ειδικά των “πρωτάρηδων” είναι η τάση να απαντούν επ’ άπειρον. Πολλές φορές, ενώ έχει ήδη απαντηθεί η ερώτηση, ο συνεντευξιαζόμενος επαναλαμβάνει την απάντηση με άλλο τρόπο. Και αν στις μαγνητοσκοπημένες εκπομπές, αυτό μπορεί να κοπεί στο μοντάζ, στις ζωντανές είναι ό,τι χειρότερο. Βάλτε λοιπόν μία άνω τελεία όπου χρειαστεί και μετά μία τελεία.

Απαντήστε στις δύσκολες ερωτήσεις

Είναι πάρα πολύ σημαντικό να απαντήσετε σε όλες τις ερωτήσεις, ακόμα και στις δύσκολες. Αυτό μάλιστα πρέπει να το κάνετε με ηρεμία, με στιλ, και ποτέ με σαρκασμό, πνεύμα αντιλογίας ή εχθρική διάθεση προς τον άνθρωπο που σας παίρνει συνέντευξη. Αν σας κάνει δύσκολες ερωτήσεις, σημαίνει ότι κάνει τη δουλειά του σωστά. Ο σκοπός σας είναι να δείξετε ότι εσείς, όπως η επιχείρησή σας, έχετε απαντήσεις στα πάντα.

Προσέξτε τη γκαρνταρόμπα σας

Κάθε λεπτομέρεια μετρά. Δείξτε επιφυλακτικότητα και αν πρόκειται να κάνετε κάποιο ενδυματολογικό λάθος, είναι καλύτερο να σφάλλετε επί το ασφαλέστερον. Αυτό σημαίνει ότι συντηρητικές “all weather” επιλογές σακακιού, πουκαμίσου, ταγιέρ, παπουτσιού κλπ είναι προτιμότερες από έντονα, περίεργα ή “παρδαλά” χρώματα. Τα παραπάνω ισχύουν και για το χτένισμα. Και κάτι ακόμα – αν πρόκειται για τηλεοπτική συνέντευξη, αποφύγετε ρίγες ή καρό. Θα ζαλίσετε τον θεατή.

Προετοιμαστείτε σαν να είναι διαγώνισμα στο σχολείο

Τέλος, σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να πάτε απροετοίμαστος στη συνέντευξη. Στις περισσότερες συνεντεύξεις, θα σας έχει δοθεί ήδη από πριν μία λίστα ερωτήσεων. Μην καταπιαστείτε μαζί τους κατά τη διάρκεια της συνέντευξης, αυτοσχεδιάζοντας. Διατρέχετε τον κίνδυνο να φανείτε αδιάβαστος, ή, ακόμα χειρότερα, άσχετος.

Μελετήστε τις ερωτήσεις και προετοιμαστείτε, όπως ακριβώς προετοιμαζόσασταν για τα διαγωνίσματα στο σχολείο. Και είμαι σίγουρος ότι θα περάσετε με άριστα!

Ενδιαφέροντα άρθρα

3 ανορθόδοξες τεχνικές πώλησης που δουλεύουν.
16 Ιουνίου 2025

Άσπρη γάτα – μαύρη γάτα!


Διαβάστε περισσότερα
Προσλαμβάνετε στελέχη στο μάρκετινγκ; Τι ερωτήσεις να κάνετε.
5 Ιουνίου 2025

Καλέ μου άνθρωπε, ξέρεις από μάρκετινγκ;


Διαβάστε περισσότερα
Συμβουλές για διαχείριση κρίσεων
19 Μαΐου 2025

Μην πιαστείτε απροετοίμαστοι στην επόμενη κρίση!


Διαβάστε περισσότερα

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Διακρίσεις

Πιστοποιημένος Senior Consultant από τον ΣΕΣΜΑ
Μέλος της Διεθνούς Μένσα
Πιστοποιημένος
Social Media Marketing Associate CSMA
Μέλος του Συνδέσμου Συμβούλων    Επιχειρήσεων (ΣΥΠΕΠ)
Best Marketing Consultant 2019
Best Marketing Consultant 2021
Best Aesthetics Marketing Consultant 2022
Visionary Marketing Consultant Award 2025

Επικοινωνία

Αθήνα: +30 2117706299

Θεσσαλονίκη: +30 2311118477‬

Social Media

Αριθμός Γ.Ε.ΜΗ:

122524803000

Εγγραφείτε στο Newsletter

για να λαμβάνετε νέα, ιδέες & tips μάρκετινγκ!

Κατεβάστε την εφαρμογή

buttonapplestore
buttongoogleplay
Privacy Policy – Terms and Conditions
Copyright © 2025 E. Sarantaenas. All Rights Reserved.
    0

    €0,00

    • No translations available for this page
      ✕

      Σύνδεση

      Χάσατε τον κωδικό σας;

      ✕

      Καλάθι

      Ολοκλήρωση Παραγγελίας
      Συνεχίστε τις αγορές Καλάθι
      Χρησιμοποιούμε τις πληροφορίες που συλλέγονται μέσω cookies και παρόμοιων τεχνολογιών για να βελτιώσουμε την εμπειρία σας στην ιστοσελίδα μας, να αναλύσουμε τον τρόπο που τη χρησιμοποιείτε και για σκοπούς μάρκετινγκ.
      Τήρηση προσωπικών δεδομένων

      Οι ρυθμίσεις προσωπικού απορρήτου σας

      Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τα στοιχεία που συλλέγονται μέσω cookies και παρόμοιων τεχνολογιών για να βελτιώσουμε την εμπειρία σας στον ιστότοπό μας, να αναλύσουμε τον τρόπο χρήσης του και για διαφημιστικούς σκοπούς. Επειδή θαυμαστείτε το δικαίωμά σας στην προσωπική ζωή, μπορείτε να επιλέξετε να μην επιτρέπετε κάποιους τύπους cookies. Ωστόσο, η αποκλεισμός κάποιων τύπων cookies μπορεί να επηρεάσει την εμπειρία σας στον ιστότοπο και τις υπηρεσίες που μπορούμε να σας προσφέρουμε. Σε κάποιες περιπτώσεις, οι δεδομένα που προέρχονται από cookies κοινοποιούνται με τρίτους για λόγους ανάλυσης ή διαφήμισης. Μπορείτε να εκπαιδεύσετε το δικαίωμά σας να εξαιρεθείτε από το διαμοιρασμό και πάντα με την απενεργοποίηση των cookies.
      Τήρηση προσωπικών δεδομένων
      Απενεργοποίηση όλων Αποδοχή Όλων

      Διαχείριση προτιμήσεων συγκατάθεσης

      Απαραίτητο

      Πάντα ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΜΕΝΟ
      Αυτά τα cookies και τα scripts είναι απαραίτητα για να λειτουργεί η ιστοσελίδα και δεν μπορούν να απενεργοποιηθούν. Συνήθως ρυθμίζονται μόνο σε απάντηση σε ενέργειες που κάνετε, οι οποίες προσομοιώνουν αίτημα για υπηρεσίες, όπως την ρύθμιση των προτιμήσεων ιδιωτικού απορρήτου, την είσοδο ή την συμπλήρωση φόρμων. Μπορείτε να ρυθμίσετε τον browser σας να μπλοκάρει ή να σας ειδοποιεί για αυτά τα cookies, αλλά μερικά τμήματα της ιστοσελίδας δεν θα λειτουργούν. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν κανένα προσωπικά διακριτικά στοιχεία.

      Αναλυτικές

      Αυτά τα cookies και τα scripts επιτρέπουν σε εμάς να μετράμε τις επισκέψεις και τις πηγές των κινήσεων, έτσι ώστε να μετράμε και να βελτιώνουμε την απόδοση της ιστοσελίδας μας. Σας βοηθούν να ξέρουμε ποιες σελίδες είναι οι πιο και λιγότερο δημοφιλείς και να δούμε πως οι επισκέπτες κινούνται στην ιστοσελίδα. Όλες οι πληροφορίες που συλλέγονται από αυτά τα cookies είναι συγκεντρωμένες και επομένως ανώνυμες. Εάν δεν επιτρέψετε τα cookies και τα scripts, δεν θα ξέρουμε όταν επισκεφτήκατε την ιστοσελίδα μας.

      Ενσωματωμένα βίντεο

      Αυτά τα cookies και scripts μπορούν να εγκατασταθούν μέσω της ιστοσελίδας μας από εξωτερικές υπηρεσίες hosting βίντεο όπως το YouTube ή το Vimeo. Μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την παροχή περιεχομένου βίντεο στην ιστοσελίδα μας. Είναι δυνατό για τον παροχέα βίντεο να δημιουργήσει μια διάταξη των ενδιαφερόντων σας και να σας εμφανίσει σχετικές διαφημίσεις σε αυτή την ιστοσελίδα ή σε άλλες. Δεν αποθηκεύουν προσωπικές πληροφορίες απευθείας, αλλά βασίζονται στο να διευκρινίζουν μοναδικά τον φυλλομετρητή σας και τη συσκευή του διαδικτύου. Εάν δεν επιτρέπετε αυτά τα cookies ή scripts, είναι πιθανό η ενσωματωμένη βίντεο να μην λειτουργεί όπως αναμενόταν.

      Google Fonts

      Τα Google Fonts είναι μια βιβλιοθήκη υπηρεσιών ενσωμάτωσης γραμματοσειρών. Τα Google Fonts αποθηκεύονται στην CDN της Google. Η API των Google Fonts έχει σχεδιαστεί για να περιορίσει τη συλλογή, την αποθήκευση και τη χρήση των δεδομένων των τελικών χρηστών μόνο σε αυτό που είναι απαραίτητο για την εύκολη διανομή γραμματοσειρών. Η χρήση της API των Google Fonts δεν απαιτεί ταυτοποίηση. Καμία cookie δεν στέλνεται από τους επισκέπτες της ιστοσελίδας στην API των Google Fonts. Οι αιτήσεις στην API των Google Fonts γίνονται σε ειδικούς τομείς των πόρων, όπως τα fonts.googleapis.com ή τα fonts.gstatic.com. Αυτό σημαίνει ότι οι αιτήσεις γραμματοσειρών σας είναι ξεχωριστές και δεν περιέχουν καμία πιστοποίηση που στέλνετε στο google.com ενώ χρησιμοποιείτε άλλες υπηρεσίες της Google που απαιτούν ταυτοποίηση, όπως το Gmail.

      Μάρκετινγκ

      Αυτά τα cookies και τα scripts μπορεί να οριστούν μέσα από την ιστοσελίδα μας από τους συνεργάτες μας στην διαφήμιση. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν από αυτές τις εταιρείες για να δημιουργήσουν ένα προφίλ των ενδιαφερόντων σας και να σας εμφανίσουν σχετικές διαφημίσεις σε άλλες ιστοσελίδες. Δεν αποθηκεύουν άμεσα προσωπικές πληροφορίες, αλλά βασίζονται στην μοναδική αναγνώριση του προγράμματος περιήγησης και της συσκευής διαδικτύου σας. Αν δεν επιτρέψετε αυτά τα cookies και τα scripts, θα εμπειρεύεστε λιγότερη εξατομικευμένη διαφήμιση.

      Facebook Advanced Matching

      Η Προηγμένη Αντιστοίχιση του Facebook μπορεί να βελτιώσει την αφαίρεση των διαφημίσεων και την παρακολούθηση μετατροπών. Μπορεί να μας βοηθήσει να επιτευχθούν καλύτερα στοχευμένες προσαρμοσμένες ομάδες μέσω των διαφημίσεων μας. Όταν είναι δυνατό, θα μοιραστούμε με το Facebook κατακερματισμένες πληροφορίες όπως το όνομά σας, τηλέφωνο, email ή διεύθυνση.

      Facebook CAPI

      Τα Συμβάντα της Προηγμένης Αντιστοίχισης του Facebook (CAPI) μας βοηθούν να κατανοήσουμε καλύτερα πως αλληλεπιδράτε με τις ιστοσελίδες μας. Σας επιτρέπουν να μετρήσουμε την επίδραση των διαφημίσεων μας στις μετατροπές της ιστοσελίδας και να βελτιώσουν την στοχευμένη διαφήμιση μέσω προσαρμοσμένων ομάδων. Όταν είναι δυνατό, ίσως μοιραστούμε με το Facebook πληροφορίες όπως όνομα, email, τηλέφωνο, διεύθυνση.
      Επιβεβαιώνω τις επιλογές μου Αποδοχή Όλων Απενεργοποίηση όλων
      Verified by ConsentMagic
      X