MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)
  • Αρχική
  • CV
  • Υπηρεσίες
    • Μάρκετινγκ Προϊόντων
    • Μάρκετινγκ Υπηρεσιών
    • B2B Μάρκετινγκ
    • Personal Branding
    • Διευθυντής μάρκετινγκ (εξωτερικός)
    • Ψηφιακό Μάρκετινγκ
    • Marketing Plan
    • Social Media Content
    • Εξειδικευμένες υπηρεσίες
      • Έρευνες Μάρκετινγκ
      • F&B Consulting and Marketing
  • Βιβλία
    • 32 Φράσεις πελατών που αγαπάμε να μισούμε – Εκδόσεις Rosili
    • Η εργαλειοθήκη του σύγχρονου επιχειρηματία – Εκδόσεις Rosili
    • Το μάρκετινγκ της επιχείρησής σας! – Εκδόσεις Rosili
    • Το μάρκετινγκ σε 10 + 2 ερωτήσεις
    • Η Συμπεριφορά του Καταναλωτή
    • 16 Μυστικά επιτυχίας για το Μάρκετινγκ
    • 9+1 ερωτήσεις για την επιχείρηση
  • Σεμινάρια & Ομιλίες
    • Σεμινάρια
      • Σεμινάρια Μάρκετινγκ
        • Webinar: Η Σιωπηλή Δύναμη της Επιρροής στις Πωλήσεις
        • Free Mini Webinar: Στρατηγικές Αποτελεσματικής Τιμολόγησης Υπηρεσιών
        • Summer Business Camp 2024
        • Online Marketing Masterclass & Consulting On Demand
        • Webinar: Τεχνικές Τηλεφωνικών Πωλήσεων
        • Webinar: 3 & 4 τεχνικές για περισσότερες πωλήσεις
        • Webinar: Η ψυχολογία του σύγχρονου πελάτη!
        • Webinar: Διαχειριστείτε την κριτική!
      • Εκπαίδευση Προσωπικού
    • Ομιλίες
      • 2025 – Ομιλία Αθήνα: Ανακαλύπτοντας τις Αόρατες Τάσεις του Marketing
      • 2025 – Ομιλία Θεσσαλονίκη: Ανακαλύπτοντας τις Αόρατες Τάσεις του Marketing
      • Ομιλία Θεσσαλονίκη: Τάσεις Μάρκετινγκ 2024. Ανοίξτε το δρόμο για νέους πελάτες!
      • Ομιλία Αθήνα: Τάσεις Μάρκετινγκ 2024. Ανοίξτε το δρόμο για νέους πελάτες!
      • Ομιλία: 2023 – 5 έξυπνες δράσεις μάρκετινγκ για απόκτηση νέων πελατών
      • ΕΕΘ Masterclasses
      • Workshop: 2022: Τεχνικές Πωλήσεων & Μάρκετινγκ
      • Ομιλία: Δράση σήμερα, ανάπτυξη αύριο!
      • Videos ομιλιών
    • Πρόγραμμα Ομιλιών – Σεμιναρίων
      • Πρόγραμμα Ομιλιών – Σεμιναρίων (πριν το 2022)
  • e-Shop
  • ΜΜΕ
    • TV
      • Αρχείο Εκπομπών TV
    • Podcasts
    • Συνεντεύξεις
    • Radio
      • Αρχείο Εκπομπών Alpha Radio 989
      • Kanali 1
        • Αρχείο Εκπομπών Radio Κανάλι 1
      • Amagi Radio
  • App
  • Πελάτες
    • Testimonials Πελατών
  • Άρθρα
  • Contact
  • Αγγλικα
  • Ελληνικα
0

€0,00

✕

Δεν υπάρχει τέλειο λανσάρισμα.

Author Θέμης Σαρανταένας at 5 Δεκεμβρίου 2022
Υπάρχει όμως το σωστό λανσάρισμα. Δείτε πώς θα το πετύχετε.

Υπάρχει όμως το σωστό λανσάρισμα. Δείτε πώς θα το πετύχετε.

Αλήθεια, έχετε ποτέ σκεφτεί ποιο ήταν το σημαντικότερο λανσάρισμα όλων των εποχών; Κανένα άλλο, από αυτό της ίδιας της ύλης, είτε μέσα από το Big Bang των κοσμολόγων πριν 13 και πλέον δισεκατομμύρια χρόνια, είτε μέσα από το “στην αρχή δημιούργησε ο Θεός τον ουρανό και τη γη” των θεολόγων.

Όμως και στις δύο περιπτώσεις, το λανσάρισμα, αν και εξαιρετικό, δεν υπήρξε τέλειο. Οι μεν κοσμολόγοι ανακάλυψαν ότι εκτός από ύλη, το Big Bang δημιούργησε και ένα συνεχώς επεκτεινόμενο σύμπαν, το οποίο κάποια στιγμή θα κάνει όλα τα άστρα που βλέπουμε αόρατα, οι δε θεολόγοι είχαν πάντοτε να αντιμετωπίσουν το προπατορικό αμάρτημα.

Υπάρχει όμως το σωστό λανσάρισμα. Δείτε πώς θα το πετύχετε.

Μετά από αυτή την εισαγωγή, θέλω να πιστεύω ότι βλέπετε περισσότερο τα πράγματα στη σωστή τους διάσταση, όσον αφορά το δικό σας λανσάρισμα. Πάρτε μια βαθιά ανάσα λοιπόν, χαλαρώστε και δείτε τις συμβουλές μου για σωστό λανσάρισμα που ακολουθούν.

Βεβαιωθείτε ότι το προϊόν δουλεύει

Δεν μπορώ να θυμηθώ τον αριθμό των πελατών που μου έχουν εκμυστηρευθεί ότι κάποιο τους λανσάρισμα απέτυχε, γιατί το προϊόν ήταν ανώριμο, ανέτοιμο ή προβληματικό. Και αν σκέφτεστε ότι αυτό είναι πρόβλημα μόνο των μικρών εταιρειών, σκεφτείτε ξανά!

Το πιο πρόσφατο παράδειγμα που μπορώ να φέρω, ήταν η παταγώδης αποτυχία συνδρομητικής πλατφόρμας μεγάλου ελληνικού τηλεοπτικού καναλιού στο Παγκόσμιο Κύπελλο Ποδοσφαίρου. Ονόματα δεν λέω, υπολήψεις δεν θίγω, αλλά η ελλειπής προετοιμασία της πλατφόρμας (η οποία προϋπήρχε, αλλά ουσιαστικά λανσαρίστηκε στο ευρύ κοινό με την ευκαιρία του μουντιάλ) οδήγησε σε πλήγμα φήμης και, φυσικά, εσόδων.

Βεβαιωθείτε ότι το προϊόν κάνει τη διαφορά

Δεν σας λέω να εφεύρετε τις ζώνες ασφαλείας, ούτε να φέρετε στην αγορά το νέο iPhone. Ωστόσο, έχω δει πάρα πολλά “me too” προϊόντα και υπηρεσίες, που, στο σκοπό του γρήγορου κέρδους, αντιγράφουν τον επιτυχημένο της αγοράς. Η συντριπτική πλειοψηφία από αυτά, έξι μήνες μετά το λανσάρισμά τους έχει σβήσει. Εν κατακλείδι, είναι απαραίτητο για το προϊόν σας να κάνει κάποια διαφορά. Αυτή μπορεί να είναι μία διαφορά:

  • Μοναδικότητας (το “ιερό δισκοπότηρο” του USP)
  • Καινοτομίας
  • Χρηστικότητας
  • Design
  • Πρακτικότητας
  • Τιμής προς τα κάτω
  • Τιμής προς τα πάνω (premium)
  • Κλπ.

Να είστε φειδωλοί με το budget λανσαρίσματος

Το λανσάρισμα ενός προϊόντος, ακόμη και υπό τις καλύτερες συνθήκες, δεν παύει να είναι μία “ζαριά”. Εάν έχετε ένα εξαιρετικό προϊόν, μία πολύ δυνατή ομάδα marketing και κάποιους γκουρού της επικοινωνίας στην ομάδα σας, είναι σίγουρο ότι τα ζάρια θα είναι “πειραγμένα” προς όφελός σας.

Ωστόσο, κανείς ποτέ δεν θα μπορέσει να σας εγγυηθεί 100% επιτυχία λανσαρίσματος και όποιος το κάνει, δεν είναι αυτός που θέλει το καλό σας. Κινηθείτε φειδωλά με το budget λανσαρίσματος και ωφεληθείτε διπλά. Αφενός, εάν το brand πάει καλά από τον πρώτο μήνα, θα έχετε υπόλοιπο budget για να επιμείνετε επικοινωνιακά. Αφετέρου, αν το brand αποτύχει, θα έχετε τουλάχιστον μικρότερη ζημιά.

Επενδύστε στο product launch event

Μπορεί να έχετε ήδη αρχίσει με ένα soft launch του προϊόντος ή υπηρεσίας σας και να πηγαίνετε ήδη καλά. Από την άλλη, μπορεί το προϊόν σαν να μην έχει ακόμη αγγιχθεί από πελάτη. Και στις 2 περιπτώσεις, επενδύστε σε ένα product launch event. Οι λόγοι πολλοί! Σας αναφέρω συνοπτικά τους κυριότερους:

  • Θα δημιουργήσετε buzz και ενθουσιασμό.
  • Θα δώσετε την ευκαιρία στους πελάτες να μάθουν το νέο προϊόν – τι είναι, πώς λειτουργεί, ποιες δυνατότητες διαθέτει, κλπ.
  • Θα εμφανίσετε το προϊόν σας στην πιο ελκυστική και “απαστράπτουσα” μορφή του.
  • Θα δημιουργήσετε ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στην αγορά σας από την πρώτη ημέρα.
  • Θα αυξήσετε γενικότερα την προβολή της εταιρείας σας και θα προσελκύσετε νέους πελάτες και για άλλα σας προϊόντα.

Δημιουργήστε brand voice

Μην περιμένετε να δημιουργήσετε ένα brand voice μετά το λανσάρισμα. Δεν είναι σωστό να μπείτε στην αγορά χωρίς να γνωρίζετε ποιος είστε και πώς θέλετε να αλληλοεπιδράσετε με τον κόσμο. Η συνέπεια είναι το κλειδί για κάθε brand. Το brand voice, δηλαδή η ξεχωριστή και μοναδική προσωπικότητα του brand, πρέπει να διέπει όλα τα υλικά σας, marketing και πωλήσεων, αλλά και οποιοδήποτε επαφή, εσάς ή των ανθρώπων σας, με το κοινό σας.

Παραδείγματα εταιρειών με επιτυχημένο brand voice:

  • Coca-Cola
  • Dove
  • Harley-Davidson
  • Nike
  • Slack
  • Starbucks
  • Uber

Προσφέρετε κίνητρα αγοράς

Κάποιοι πελάτες μου αποφεύγουν να προσφέρουν κίνητρα αγοράς νέων προϊόντων κατά τη διάρκεια του λανσαρίσματος, θεωρώντας ότι “φθηναίνουν” τη μάρκα. Αν και σε κάποιες περιπτώσεις, αυτό όντως ισχύει (για παράδειγμα, τα νέα μοντέλα αυτοκινήτων σπάνια προσφέρονται με κίνητρο αγοράς), η γνώμη μου είναι ότι το λανσάρισμά σας θα βοηθηθεί με τέτοιας λογικής boost.

Προσφέρετε εκπτώσεις για προπαραγγελίες, δωρεάν χρήσεις για την πρώτη φορά κλπ. Θα κάνετε ιδιαίτερο θόρυβο για το brand, και αν έχετε πράγματι κάτι καλό να προσφέρετε, θα το βοηθήσετε να “σταθεί στα πόδια του” πιο νωρίς.

Σκεφθείτε την περίπτωση του MVP (Minimum Viable Product)

Ως πατέρας ή μητέρα της ιδέας σας, είναι λογικό και ανθρώπινο να πιστεύετε ότι όλοι θα αγοράσουν το προϊόν σας. Όμως, η πραγματικότητα πολλές φορές συγκρούεται με τις πεποιθήσεις και δυστυχώς από τη σύγκρουση αυτή δεν βγαίνει τραυματισμένη η πραγματικότητα.

Δημιουργώντας ένα MVP (Minimum Viable Product), δηλαδή ένα προϊόν με τα ελάχιστα δυνατά χαρακτηριστικά που το καθιστούν βιώσιμο, θα καταφέρετε να πάρετε feedback από τους αρχικούς χρήστες, έτσι ώστε να προχωρήσετε σε αλλαγές, τροποποιήσεις και βελτιώσεις. Ειδικά, εάν ασχολείστε με startups στον digital τομέα, μην το σκέφτεστε: MVP χτες!

Ενδιαφέροντα άρθρα

3 ανορθόδοξες τεχνικές πώλησης που δουλεύουν.
16 Ιουνίου 2025

Άσπρη γάτα – μαύρη γάτα!


Διαβάστε περισσότερα
Προσλαμβάνετε στελέχη στο μάρκετινγκ; Τι ερωτήσεις να κάνετε.
5 Ιουνίου 2025

Καλέ μου άνθρωπε, ξέρεις από μάρκετινγκ;


Διαβάστε περισσότερα
Συμβουλές για διαχείριση κρίσεων
19 Μαΐου 2025

Μην πιαστείτε απροετοίμαστοι στην επόμενη κρίση!


Διαβάστε περισσότερα

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Διακρίσεις

Πιστοποιημένος Senior Consultant από τον ΣΕΣΜΑ
Μέλος της Διεθνούς Μένσα
Πιστοποιημένος
Social Media Marketing Associate CSMA
Μέλος του Συνδέσμου Συμβούλων    Επιχειρήσεων (ΣΥΠΕΠ)
Best Marketing Consultant 2019
Best Marketing Consultant 2021
Best Aesthetics Marketing Consultant 2022
Visionary Marketing Consultant Award 2025

Επικοινωνία

Αθήνα: +30 2117706299

Θεσσαλονίκη: +30 2311118477‬

Social Media

Αριθμός Γ.Ε.ΜΗ:

122524803000

Εγγραφείτε στο Newsletter

για να λαμβάνετε νέα, ιδέες & tips μάρκετινγκ!

Κατεβάστε την εφαρμογή

buttonapplestore
buttongoogleplay
Privacy Policy – Terms and Conditions
Copyright © 2025 E. Sarantaenas. All Rights Reserved.
    0

    €0,00

    • No translations available for this page
      ✕

      Σύνδεση

      Χάσατε τον κωδικό σας;

      ✕

      Καλάθι

      Ολοκλήρωση Παραγγελίας
      Συνεχίστε τις αγορές Καλάθι
      Χρησιμοποιούμε τις πληροφορίες που συλλέγονται μέσω cookies και παρόμοιων τεχνολογιών για να βελτιώσουμε την εμπειρία σας στην ιστοσελίδα μας, να αναλύσουμε τον τρόπο που τη χρησιμοποιείτε και για σκοπούς μάρκετινγκ.
      Τήρηση προσωπικών δεδομένων

      Οι ρυθμίσεις προσωπικού απορρήτου σας

      Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τα στοιχεία που συλλέγονται μέσω cookies και παρόμοιων τεχνολογιών για να βελτιώσουμε την εμπειρία σας στον ιστότοπό μας, να αναλύσουμε τον τρόπο χρήσης του και για διαφημιστικούς σκοπούς. Επειδή θαυμαστείτε το δικαίωμά σας στην προσωπική ζωή, μπορείτε να επιλέξετε να μην επιτρέπετε κάποιους τύπους cookies. Ωστόσο, η αποκλεισμός κάποιων τύπων cookies μπορεί να επηρεάσει την εμπειρία σας στον ιστότοπο και τις υπηρεσίες που μπορούμε να σας προσφέρουμε. Σε κάποιες περιπτώσεις, οι δεδομένα που προέρχονται από cookies κοινοποιούνται με τρίτους για λόγους ανάλυσης ή διαφήμισης. Μπορείτε να εκπαιδεύσετε το δικαίωμά σας να εξαιρεθείτε από το διαμοιρασμό και πάντα με την απενεργοποίηση των cookies.
      Τήρηση προσωπικών δεδομένων
      Απενεργοποίηση όλων Αποδοχή Όλων

      Διαχείριση προτιμήσεων συγκατάθεσης

      Απαραίτητο

      Πάντα ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΜΕΝΟ
      Αυτά τα cookies και τα scripts είναι απαραίτητα για να λειτουργεί η ιστοσελίδα και δεν μπορούν να απενεργοποιηθούν. Συνήθως ρυθμίζονται μόνο σε απάντηση σε ενέργειες που κάνετε, οι οποίες προσομοιώνουν αίτημα για υπηρεσίες, όπως την ρύθμιση των προτιμήσεων ιδιωτικού απορρήτου, την είσοδο ή την συμπλήρωση φόρμων. Μπορείτε να ρυθμίσετε τον browser σας να μπλοκάρει ή να σας ειδοποιεί για αυτά τα cookies, αλλά μερικά τμήματα της ιστοσελίδας δεν θα λειτουργούν. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν κανένα προσωπικά διακριτικά στοιχεία.

      Αναλυτικές

      Αυτά τα cookies και τα scripts επιτρέπουν σε εμάς να μετράμε τις επισκέψεις και τις πηγές των κινήσεων, έτσι ώστε να μετράμε και να βελτιώνουμε την απόδοση της ιστοσελίδας μας. Σας βοηθούν να ξέρουμε ποιες σελίδες είναι οι πιο και λιγότερο δημοφιλείς και να δούμε πως οι επισκέπτες κινούνται στην ιστοσελίδα. Όλες οι πληροφορίες που συλλέγονται από αυτά τα cookies είναι συγκεντρωμένες και επομένως ανώνυμες. Εάν δεν επιτρέψετε τα cookies και τα scripts, δεν θα ξέρουμε όταν επισκεφτήκατε την ιστοσελίδα μας.

      Ενσωματωμένα βίντεο

      Αυτά τα cookies και scripts μπορούν να εγκατασταθούν μέσω της ιστοσελίδας μας από εξωτερικές υπηρεσίες hosting βίντεο όπως το YouTube ή το Vimeo. Μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την παροχή περιεχομένου βίντεο στην ιστοσελίδα μας. Είναι δυνατό για τον παροχέα βίντεο να δημιουργήσει μια διάταξη των ενδιαφερόντων σας και να σας εμφανίσει σχετικές διαφημίσεις σε αυτή την ιστοσελίδα ή σε άλλες. Δεν αποθηκεύουν προσωπικές πληροφορίες απευθείας, αλλά βασίζονται στο να διευκρινίζουν μοναδικά τον φυλλομετρητή σας και τη συσκευή του διαδικτύου. Εάν δεν επιτρέπετε αυτά τα cookies ή scripts, είναι πιθανό η ενσωματωμένη βίντεο να μην λειτουργεί όπως αναμενόταν.

      Google Fonts

      Τα Google Fonts είναι μια βιβλιοθήκη υπηρεσιών ενσωμάτωσης γραμματοσειρών. Τα Google Fonts αποθηκεύονται στην CDN της Google. Η API των Google Fonts έχει σχεδιαστεί για να περιορίσει τη συλλογή, την αποθήκευση και τη χρήση των δεδομένων των τελικών χρηστών μόνο σε αυτό που είναι απαραίτητο για την εύκολη διανομή γραμματοσειρών. Η χρήση της API των Google Fonts δεν απαιτεί ταυτοποίηση. Καμία cookie δεν στέλνεται από τους επισκέπτες της ιστοσελίδας στην API των Google Fonts. Οι αιτήσεις στην API των Google Fonts γίνονται σε ειδικούς τομείς των πόρων, όπως τα fonts.googleapis.com ή τα fonts.gstatic.com. Αυτό σημαίνει ότι οι αιτήσεις γραμματοσειρών σας είναι ξεχωριστές και δεν περιέχουν καμία πιστοποίηση που στέλνετε στο google.com ενώ χρησιμοποιείτε άλλες υπηρεσίες της Google που απαιτούν ταυτοποίηση, όπως το Gmail.

      Μάρκετινγκ

      Αυτά τα cookies και τα scripts μπορεί να οριστούν μέσα από την ιστοσελίδα μας από τους συνεργάτες μας στην διαφήμιση. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν από αυτές τις εταιρείες για να δημιουργήσουν ένα προφίλ των ενδιαφερόντων σας και να σας εμφανίσουν σχετικές διαφημίσεις σε άλλες ιστοσελίδες. Δεν αποθηκεύουν άμεσα προσωπικές πληροφορίες, αλλά βασίζονται στην μοναδική αναγνώριση του προγράμματος περιήγησης και της συσκευής διαδικτύου σας. Αν δεν επιτρέψετε αυτά τα cookies και τα scripts, θα εμπειρεύεστε λιγότερη εξατομικευμένη διαφήμιση.

      Facebook Advanced Matching

      Η Προηγμένη Αντιστοίχιση του Facebook μπορεί να βελτιώσει την αφαίρεση των διαφημίσεων και την παρακολούθηση μετατροπών. Μπορεί να μας βοηθήσει να επιτευχθούν καλύτερα στοχευμένες προσαρμοσμένες ομάδες μέσω των διαφημίσεων μας. Όταν είναι δυνατό, θα μοιραστούμε με το Facebook κατακερματισμένες πληροφορίες όπως το όνομά σας, τηλέφωνο, email ή διεύθυνση.

      Facebook CAPI

      Τα Συμβάντα της Προηγμένης Αντιστοίχισης του Facebook (CAPI) μας βοηθούν να κατανοήσουμε καλύτερα πως αλληλεπιδράτε με τις ιστοσελίδες μας. Σας επιτρέπουν να μετρήσουμε την επίδραση των διαφημίσεων μας στις μετατροπές της ιστοσελίδας και να βελτιώσουν την στοχευμένη διαφήμιση μέσω προσαρμοσμένων ομάδων. Όταν είναι δυνατό, ίσως μοιραστούμε με το Facebook πληροφορίες όπως όνομα, email, τηλέφωνο, διεύθυνση.
      Επιβεβαιώνω τις επιλογές μου Αποδοχή Όλων Απενεργοποίηση όλων
      Verified by ConsentMagic
      X