MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)
  • Αρχική
  • CV
  • Υπηρεσίες
    • Μάρκετινγκ Προϊόντων
    • Μάρκετινγκ Υπηρεσιών
    • B2B Μάρκετινγκ
    • Personal Branding
    • Διευθυντής μάρκετινγκ (εξωτερικός)
    • Ψηφιακό Μάρκετινγκ
    • Marketing Plan
    • Social Media Content
    • Εξειδικευμένες υπηρεσίες
      • Έρευνες Μάρκετινγκ
      • F&B Consulting and Marketing
  • Βιβλία
    • 32 Φράσεις πελατών που αγαπάμε να μισούμε – Εκδόσεις Rosili
    • Η εργαλειοθήκη του σύγχρονου επιχειρηματία – Εκδόσεις Rosili
    • Το μάρκετινγκ της επιχείρησής σας! – Εκδόσεις Rosili
    • Το μάρκετινγκ σε 10 + 2 ερωτήσεις
    • Η Συμπεριφορά του Καταναλωτή
    • 16 Μυστικά επιτυχίας για το Μάρκετινγκ
    • 9+1 ερωτήσεις για την επιχείρηση
  • Σεμινάρια & Ομιλίες
    • Σεμινάρια
      • Σεμινάρια Μάρκετινγκ
        • Webinar: Η Σιωπηλή Δύναμη της Επιρροής στις Πωλήσεις
        • Free Mini Webinar: Στρατηγικές Αποτελεσματικής Τιμολόγησης Υπηρεσιών
        • Summer Business Camp 2024
        • Online Marketing Masterclass & Consulting On Demand
        • Webinar: Τεχνικές Τηλεφωνικών Πωλήσεων
        • Webinar: 3 & 4 τεχνικές για περισσότερες πωλήσεις
        • Webinar: Η ψυχολογία του σύγχρονου πελάτη!
        • Webinar: Διαχειριστείτε την κριτική!
      • Εκπαίδευση Προσωπικού
    • Ομιλίες
      • 2025 – Ομιλία Αθήνα: Ανακαλύπτοντας τις Αόρατες Τάσεις του Marketing
      • 2025 – Ομιλία Θεσσαλονίκη: Ανακαλύπτοντας τις Αόρατες Τάσεις του Marketing
      • Ομιλία Θεσσαλονίκη: Τάσεις Μάρκετινγκ 2024. Ανοίξτε το δρόμο για νέους πελάτες!
      • Ομιλία Αθήνα: Τάσεις Μάρκετινγκ 2024. Ανοίξτε το δρόμο για νέους πελάτες!
      • Ομιλία: 2023 – 5 έξυπνες δράσεις μάρκετινγκ για απόκτηση νέων πελατών
      • ΕΕΘ Masterclasses
      • Workshop: 2022: Τεχνικές Πωλήσεων & Μάρκετινγκ
      • Ομιλία: Δράση σήμερα, ανάπτυξη αύριο!
      • Videos ομιλιών
    • Πρόγραμμα Ομιλιών – Σεμιναρίων
      • Πρόγραμμα Ομιλιών – Σεμιναρίων (πριν το 2022)
  • e-Shop
  • ΜΜΕ
    • TV
      • Αρχείο Εκπομπών TV
    • Podcasts
    • Συνεντεύξεις
    • Radio
      • Αρχείο Εκπομπών Alpha Radio 989
      • Kanali 1
        • Αρχείο Εκπομπών Radio Κανάλι 1
      • Amagi Radio
  • App
  • Πελάτες
    • Testimonials Πελατών
  • Άρθρα
  • Contact
  • Αγγλικα
  • Ελληνικα
0

€0,00

✕

Αρώματα: Ιστορία, Είδη, Κατανάλωση

Author Θέμης Σαρανταένας at 24 Οκτωβρίου 2011
Θέμης Σαρανταένας Σύμβουλος Μάρκετινγκ - Μάρκετινγκ Αρωμάτων

Η χρήση αρωμάτων στην καθημερινότητά μας προσδίδει γοητεία, είναι προέκταση της περιποίησης και είναι αυτό που μας διαφοροποιεί δίνοντας το προσωπικό μας στίγμα.

Θέμης Σαρανταένας Σύμβουλος Μάρκετινγκ - Μάρκετινγκ Αρωμάτων

Το σώμα μας, όμως, αναδύει μία οσμή που καθορίζεται από τα γονίδια μας. Οι άνθρωποι, από ένστικτο, αναζητούν οσμές διαφορετικές από την δικιά τους. Γι αυτό και δεν υπάρχει έλξη μεταξύ συγγενών καθώς οι οσμές είναι κοντινές λόγω ομοίων γονιδίων. Η μετάδοση αυτών των πληροφοριών γίνεται με τις φερομόνες , ουσίες δηλαδή – κυρίως πτητικές- που αναδύονται από βασικούς αδένες του σώματός μας. Χαρακτηριστικό παράδειγμα αυτού του μηχανισμού βρίσκουμε στις ενστικτώδεις αντιδράσεις των ζώων που ζευγαρώνουν βάσει της όσφρησής τους.

H ιστορία των αρωμάτων - Θέμης Σαρανταένας Σύμβουλος Μάρκετινγκ

Το κάθε άρωμα, που εμείς επιλέγουμε, αναμιγνύεται με τη φυσική μυρωδιά του σώματός μας και έτσι οι φερομόνες ενδιαφέρουν πολύ την βιομηχανία των αρωμάτων που τελικός στόχος της είναι να μας κάνει πιο θελκτικούς!

Η ιστορία των αρωμάτων, παλιά και μαγική μας ταξιδεύει σε εποχές μοναδικές. Από τα αρχαία χρόνια μέχρι και σήμερα, όλοι οι πολιτισμοί, σ’ όλο τον κόσμο λάτρεψαν το άρωμα. Ποιητές το ύμνησαν, γυναίκες φιλονίκησαν για να το έχουν και οι πιστοί σε όλες τις θρησκείες το προσέφεραν στους θεούς τους.

Θρησκεία – Απόλαυση

Η πρώτη μορφή αρώματος ήταν το λιβάνι. Ανακαλύφθηκε στη Μεσοποταμία πριν από 4,000 χρόνια. Η πρώτη καταγεγραμμένη αρωματοποιός στον κόσμο ήταν γυναίκα με το όνομα Etruscan, της οποία το όνομα βρέθηκε σκαλισμένο σε ανασκαφές στην Κύπρο.

Οι Αρχαίοι Αιγύπτιοι άλειφαν το σώμα τους με κανέλα, οι Πέρσες χρησιμοποιούσαν μύρο, γιασεμί και βιολέτες, και οι Αρχαίοι Έλληνες είχαν συνδυάσει τα αρώματα με την θρησκεία τους.

Συναντάμε την τακτική τους χρήση στον Όμηρο και στις μαρτυρίες ότι άλειφαν τους νεκρούς με αιθέρια έλαια. Ακόμα οι νύφες φορούσαν κορόνες φτιαγμένες από υάκινθους. Τέλος, οι Αρχαίοι Ρωμαίοι είναι γνωστοί για τα υπέροχα αρωματικά τους λουτρά!

Τον 6ο αιώνα, με τη διάδοση του ισλαμικού πολιτισμού, οι μουσουλμάνοι ασχολήθηκαν πολύ με τα αρώματα καθώς ήταν βασικό στοιχείο για την θρησκεία τους. Παρότι δεν είναι ξεκάθαρη οδηγία στο Κοράνι, η προσευχή της Παρασκευής είχε ιδιαίτερη αρωματική προετοιμασία για τους άντρες.
Ακολουθώντας τη γραμμή της ιστορίας, βλέπουμε τους Σταυροφόρους να φέρνουν στην Ευρώπη από την Ινδία και τις άλλες χώρες μπαχαρικά, με αποτέλεσμα οι μυρωδιές να αυξάνονται. Κατά την περίοδο της βασιλείας των Valois, η χρήση των αρωμάτων ξεπέρασε κάθε όριο. Ο Louis XIV, όμως, απαγόρευσε την χρήση αρωμάτων και η συνήθεια της χρήσης τους ξανάρχισε στην εποχή της αντιβασιλείας του Philippe II, Duke of Orléans.
Ακόμα, ο Ναπολέων συνήθιζε να κάνει καθημερινά «λουτρό» με το άρωμα Eau de Cologne από τον οίκο Roger & Gallet. Ήταν τόσο φανατικός αυτού του αρώματος που κατασκευάστηκε ειδικό μπουκάλι για να το έχει πάντα μαζί του (το μπουκάλι ονομάστηκε Rouleau de l’Empereur).

Μια άλλη πτυχή των αρωμάτων είναι η χρήση τους ως θεραπευτικό μέσο. Στην Αρχαία Ελλάδα ξεκίνησαν να εξερευνούν τις θεραπευτικές ιδιότητες των αρωμάτων. Η αρωματοθεραπεία αποτελεί κλάδο της Βοτανοθεραπείας, δηλαδή θεραπεία με αρώματα. Τα αιθέρια έλαια είναι αγνά αποστάγματα διαφόρων φυτών, γνωστά πλέον για τις φυσικές, χημικές & θεραπευτικές τους ιδιότητες. Ουσιαστικά στόχος τους είναι να επιδράσουν σε οργανικό, ψυχολογικό και φαρμακολογικό επίπεδο ώστε να βελτιωθεί η πνευματική & ψυχική υγεία.

Σύγχρονη Εποχή

Το πρώτο αρωματοποιείο άνοιξε στο Λονδίνο (το 1760) και μετά ο ίδιος οίκος μεταφέρθηκε στο Παρίσι (το 1854). Ωστόσο στο Παρίσι το πρώτο αρωματοποιείο άνοιξε από τους Roger&Gallet (1806) και ακολούθησε ο Pierre-Francois Pascal Guerlain (1828).
Η πελατεία εντυπωσιακή για την εποχή. Βασιλείς, αυλικοί και πλούσιοι αγόραζαν εξατομικευμένα αρώματα (ανάμεσα τους ο Γεώργιος Γ’, η βασίλισσα Βικτορία και η πριγκίπισσα Σίσι της Αυστρίας). Στις αρχές του 20ου αιώνα το άρωμα γίνεται απαραίτητο αξεσουάρ περιποίησης και μαζικοποιείται καθώς αρχίζει να γίνεται προϊόν πολυτελείας.
Μιλάμε για την εποχή της απελευθέρωσης του αρώματος! Οι διάφοροι οίκοι κρατούν μυστικές τις συνταγές των αρωμάτων τους. Ποιος μπορεί να αντισταθεί στα αρώματα θρύλους όπως το Chanel No 5,to Opium του Yves Saint Laurent, το Tresor της Lancome, Poison του Dior, το Shalimar του οίκου Guerlain;
Σήμερα ζούμε στην εποχή του perfume marketing:

H ιστορία των αρωμάτων - Θέμης Σαρανταένας Σύμβουλος Μάρκετινγκ

irmH ιστορία των αρωμάτων - Θέμης Σαρανταένας Σύμβουλος Μάρκετινγκ

Βασικές Έννοιες Αρωμάτων

Το βασικό στοιχείο κάθε αρώματος είναι η πρωτογενής του ύλη. Έτσι οι πρώτες ύλες χωρίζονται σε:

  • ΆΝΘΗ
    • Το Τριαντάφυλλο
    • To Γιασεμί – Ίριδα – Λεβάντα, Μιμόζα, Ανθός Πορτοκαλιού, Νάρκισσος, Υάκινθος – Αγιόκλημα
  • ΠΡΑΣΙΝΕΣ – Βασιλικός, Εστραγκόν, Δάφνη, Μύρτος, Δεντρολίβανο, Φασκόμηλο, Δυόσμος
  • ΜΥΡΟΣ, ΛΙΒΑΝΙ, ΡΕΤΣΙΝΕΣ ΚΑΙ ΒΑΛΣΑΜΙΚΟΙ ΧΥΜΟΙ
  • ΚΑΡΠΟΙ – Εσπεριδοειδή – Ροδάκινο, Αχλάδι, Πεπόνι, Φραγκοστάφυλο
  • ΣΠΟΡΟΙ – Πιπέρι, Μπαχάρια, Μοσχοκάρυδο
  • ΞΥΛΑ – Κέδρος, Ροδόξυλο, Σανταλόξυλο, Σημύδα
  • ΒΡΥΑ, ΛΕΙΧΗΝΕΣ
  • ΡΙΖΕΣ – Βετιβέρ, Ιρις, Αγγελική
  • ΦΛΟΙΟΙ ΔΕΝΤΡΩΝ ΚΑΙ ΦΥΤΩΝ – Κανέλα, Σύμηδα
  • ΖΩΙΚΑ – Musk – Civette – Ambre Gris (Amber) – Castoréum
  • ΣΥΝΘΕΤΙΚΑ – Coumarine – Hédione – Aldéhydes

Πώς φτιάχνεται ένα άρωμα!

 Ένα άρωμα μοιάζει με μια μουσική σύνθεση, είναι μια σύνθεση από αρωματικές νότες, από πτητικά αρωματικά στοιχεία των αιθέριων ελαίων. Οι αρωματοποιοί έχουν στο μυαλό τους συγχορδίες, όργανα μουσικά, αρμονικούς συνδυασμούς.

Κάθε άρωμα δημιουργείται από κορυφαίες, μεσαίες και χαμηλές νότες.

• Οι νότες κορυφής (notes de tête) είναι οι πιο πτητικές της σύνθεσης, οι πρώτες που μυρίζουμε και οι πρώτες που εξαφανίζονται. Αυτές είναι που δίνουν την πρώτη εντύπωση!
• Οι μεσαίες νότες ή νότες της ‘καρδιάς’ (notes de cœur) είναι η καρδιά του αρώματος. Διαρκούν περισσότερο. Είναι αυτές που δίνουν πληρότητα και χαρακτήρα στο άρωμα.
• Οι χαμηλές νότες (notes de fond) έχουν διπλή λειτουργία. Αναδύονται πιο αργά απ’ ολες, το άρωμά τους διαρκεί περισσότερο γι’αυτό και χρειάζεται προσοχή στην επιλογή τους. Ακόμα καθυστερούν την αποδυνάμωση του αρώματος.

Στάδια Παρασκευής

1. Συλλογή πρώτων υλών
2. Εξαγωγή αιθέριων ελαίων από τις πρώτες ύλες με μια από τις ακόλουθες μεθόδους: απόσταξη με υδρατμούς, εκχύλιση με διαλύτη, απορρόφηση, πίεση (συμπίεση της ύλης μέχρι να βγει το έλαιο που εμπεριέχεται)

Τα αιθέρια έλαια είναι πολυσύνθετες ενώσεις, και αναλόγα χωρίζονται σε νότες. Όμως λόγω της πολυπλοκότητας των ενώσεων αυτών η κατηγοριοποίηση δεν είναι ευδιάκριτη. Μία γρήγορη όμως ματιά:

  • Σε Νότες κορυφής μπορούν να καταταχθούν τα αιθέρια έλαια εσπεριδοειδών, κωνοφόρων, μέντα, βασιλικός, πτι-γκρέιν, τζίντζερ, δενδρολίβανο, μάραθος.
  • Σε Μεσαίες νότες μπορούν να καταταχθούν τα αιθέρια έλαια ανθέων όπως χαμομήλι, γεράνιο, λεβάντα, ylang ylang, βιολέτα, τριαντάφυλλο, γιασεμί, νερολί και παλμαρόζα, ιεροβότανο, θυμάρι, γαρίφαλο, κανέλα, μαύρο πιπέρι, μοσχοκάρυδο, ματζουράνα, μελισσόχορτο.
  • Σε Χαμηλές νότες μπορούν να καταταχθούν κυρίως τα ξυλώδη αιθέρια (ροδόξυλο, σανταλόξυλο, κέδρος), τα έλαια από ρητίνες ( λιβάνι, μύρο, βενζόη), βανίλια, πατσουλί, βετιβέρ, βρύο βελανιδιάς, λάβδανο.

H ιστορία των αρωμάτων - Θέμης Σαρανταένας Σύμβουλος Μάρκετινγκ

3. Μίξη. Συνδυασμός των ελαίων βάσει της σύνθεσης που έχει οραματιστεί ο αρωματοποιός. Μπορεί να χρειαστούν μέχρι και 800 διαφορετικά συστατικά για να επιτευχθεί το επιθυμητό αποτέλεσμα.

Μόλις επιτευχθεί το αποτέλεσμα γίνεται η μίξη με το alcohol & νερό. Το ποσοστό του alcohol καθορίζει το είδος του αρώματος:

  • PERFUME EXTRACT 15-40 % καθαρό άρωμα
  • ESPRIT DE PARFUM 15-30% καθαρό άρωμα
  • EAU DE PARFUM 15-20% καθαρό άρωμα
  • EAU DE TOILETTE 2-15% καθαρό άρωμα
  • ΕAU DE COLOGNE 3-5% καθαρό άρωμα

H ιστορία των αρωμάτων - Θέμης Σαρανταένας Σύμβουλος Μάρκετινγκ


4. Γήρανση. Μερικά αρώματα (υπερβολικά ακριβά) χρειάζονται μήνες ή και χρόνια για να τελειοποιηθεί το αποτέλεσμα της αρχικής μίξης.
Les familles olfactives

Τα αρώματα ταξινομούνται σε οσφρητικές (Les familles olfactives) οικογένειες με βάση το ‘υλικό’ που κυριαρχεί. Παραδοσιακά λοιπόν και σύμφωνα με την ταξινόμηση της Société Française des Parfumeurs ένα άρωμα μπορεί να ανήκει στην οικογένεια (αναφέρονται μόνο οι βασικες):

  • ΕΣΠΕΡΙΔΟΕΙΔΗ: με τη φρεσκάδα των εσπεριδοειδών, το κύριο συστατικό των eau de Cologne (Jean-Marie Farina, CK, Eau Sauvage, Ô de Lancôme)
  • ΦΛΟΡΑΛ: κυριαρχούν νότες λουλουδιών (Trésor, Paris, L’Air du Temps, Anaïs-Anaïs)
  • CHYPRÉS: με κύρια στοιχεία: περγαμόντο, τριαντάφυλλο, βρύο βελανιδιάς, πατσουλί & λάβδανο (Chypre de Coty (1917), Miss Dior, Femme de Rochas, Aromatics Elixir, Paloma Picasso)
  • BOISÉS: Ξυλώδη, σάνταλο και κέδρο
  • Vétiver: (Guerlain, Carven, Givenchy, Lanvin)
  • AMBRÉS: Οριεντάλ με κύρια στοιχεία τη βανίλια και τα έλαια από ρητίνες (Shalimar, Samsara, Opium,Poison, Magie Noire)

Ακόμα άλλες οικογένειες είναι οι: Aldéhydé, Frais, Fruité, Marine, Poudré, CUIR

ΟΔΗΓΙΕΣ ΠΡΟΣ… ΜΥΡΩΔΑΤΟΥΣ!

• Το καλοκαίρι προτιμήστε απαλά αρώματα Eau de Toilette και Eau fraîche• Στην εργασία προτιμείστε απαλά αρώματα όπως φλοραλ & fruite φρουτώδη, το βράδυ πιο έντονα ενώ στο γυμναστήριο (αν και δεν συνίσταται) οι πιο κατάλληλες είναι οι ζωηρές νότες εσπεριδοειδών
• Η ποσότητα του αρώματος που χρησιμοποιείτε έχει μεγάλη σημασία. Λίγο και καλό! Μην σας μυρίζουν πριν σας δουν….
• Στις ερωτικές συνευρέσεις σας προτιμείστε αρώματα με τις κατάλληλες φερεμόνες. Για μαγικές στιγμες!
• Μην αναμιγνύετε αρώματα. Προσπαθήστε να έχετε αρωματική αρμονία χρησιμοποιώντας καλλυντικά με την ίδια αρωματική νότα
• Το άρωμα το εφαρμόζουμε εκεί που χτυπά ο σφυγμός – π.χ. το εσωτερικό των καρπών, λαιμός ή σβέρκο, πίσω από τους αγκώνες και τα γόνατα. Δεν αρωματίζουμε τα ρούχα μας & τα μαλλια.
• Δεν τρίβουμε τα σημεία στα οποία εφαρμόζουμε το άρωμα γιατί θα ερεθίσετε την επιδερμίδα σας. Χρησιμοποιήστε αρωματική λοσιόν για να «απλώσετε» το άρωμα αν το επιθυμείτε.

TIP: Μια καλή μέθοδος για ήπια εφαρμογή αρώματος (ειδικά στα έντονα αρώματα) είναι να ψεκάσετε στον αέρα και περάσετε μέσα από τις αιωρούμενες σταγόνες.

 

Ενδιαφέροντα άρθρα

Η εμπειρία του πελάτη είναι η πρόκληση του μέλλοντος.
7 Ιουλίου 2025

CX. Τα πιο σημαντικά γράμματα στο αλφάβητο του επιχειρείν.


Διαβάστε περισσότερα
Ήρεμα μιλάω: Εισαγωγή στο Marketing. Back to basics.
27 Ιουνίου 2025

Ήρεμα μιλάω: Εισαγωγή στο Marketing. Back to basics.


Διαβάστε περισσότερα
3 ανορθόδοξες τεχνικές πώλησης που δουλεύουν.
16 Ιουνίου 2025

Άσπρη γάτα – μαύρη γάτα!


Διαβάστε περισσότερα

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Διακρίσεις

Πιστοποιημένος Senior Consultant από τον ΣΕΣΜΑ
Μέλος της Διεθνούς Μένσα
Πιστοποιημένος
Social Media Marketing Associate CSMA
Μέλος του Συνδέσμου Συμβούλων    Επιχειρήσεων (ΣΥΠΕΠ)
Best Marketing Consultant 2019
Best Marketing Consultant 2021
Best Aesthetics Marketing Consultant 2022
Visionary Marketing Consultant Award 2025

Επικοινωνία

Αθήνα: +30 2117706299

Θεσσαλονίκη: +30 2311118477‬

Social Media

Αριθμός Γ.Ε.ΜΗ:

122524803000

Εγγραφείτε στο Newsletter

για να λαμβάνετε νέα, ιδέες & tips μάρκετινγκ!

Κατεβάστε την εφαρμογή

buttonapplestore
buttongoogleplay
Privacy Policy – Terms and Conditions
Copyright © 2025 E. Sarantaenas. All Rights Reserved.
    0

    €0,00

    • No translations available for this page
      ✕

      Σύνδεση

      Χάσατε τον κωδικό σας;

      ✕

      Καλάθι

      Ολοκλήρωση Παραγγελίας
      Συνεχίστε τις αγορές Καλάθι
      Χρησιμοποιούμε τις πληροφορίες που συλλέγονται μέσω cookies και παρόμοιων τεχνολογιών για να βελτιώσουμε την εμπειρία σας στην ιστοσελίδα μας, να αναλύσουμε τον τρόπο που τη χρησιμοποιείτε και για σκοπούς μάρκετινγκ.
      Τήρηση προσωπικών δεδομένων

      Οι ρυθμίσεις προσωπικού απορρήτου σας

      Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τα στοιχεία που συλλέγονται μέσω cookies και παρόμοιων τεχνολογιών για να βελτιώσουμε την εμπειρία σας στον ιστότοπό μας, να αναλύσουμε τον τρόπο χρήσης του και για διαφημιστικούς σκοπούς. Επειδή θαυμαστείτε το δικαίωμά σας στην προσωπική ζωή, μπορείτε να επιλέξετε να μην επιτρέπετε κάποιους τύπους cookies. Ωστόσο, η αποκλεισμός κάποιων τύπων cookies μπορεί να επηρεάσει την εμπειρία σας στον ιστότοπο και τις υπηρεσίες που μπορούμε να σας προσφέρουμε. Σε κάποιες περιπτώσεις, οι δεδομένα που προέρχονται από cookies κοινοποιούνται με τρίτους για λόγους ανάλυσης ή διαφήμισης. Μπορείτε να εκπαιδεύσετε το δικαίωμά σας να εξαιρεθείτε από το διαμοιρασμό και πάντα με την απενεργοποίηση των cookies.
      Τήρηση προσωπικών δεδομένων
      Απενεργοποίηση όλων Αποδοχή Όλων

      Διαχείριση προτιμήσεων συγκατάθεσης

      Απαραίτητο

      Πάντα ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΜΕΝΟ
      Αυτά τα cookies και τα scripts είναι απαραίτητα για να λειτουργεί η ιστοσελίδα και δεν μπορούν να απενεργοποιηθούν. Συνήθως ρυθμίζονται μόνο σε απάντηση σε ενέργειες που κάνετε, οι οποίες προσομοιώνουν αίτημα για υπηρεσίες, όπως την ρύθμιση των προτιμήσεων ιδιωτικού απορρήτου, την είσοδο ή την συμπλήρωση φόρμων. Μπορείτε να ρυθμίσετε τον browser σας να μπλοκάρει ή να σας ειδοποιεί για αυτά τα cookies, αλλά μερικά τμήματα της ιστοσελίδας δεν θα λειτουργούν. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν κανένα προσωπικά διακριτικά στοιχεία.

      Αναλυτικές

      Αυτά τα cookies και τα scripts επιτρέπουν σε εμάς να μετράμε τις επισκέψεις και τις πηγές των κινήσεων, έτσι ώστε να μετράμε και να βελτιώνουμε την απόδοση της ιστοσελίδας μας. Σας βοηθούν να ξέρουμε ποιες σελίδες είναι οι πιο και λιγότερο δημοφιλείς και να δούμε πως οι επισκέπτες κινούνται στην ιστοσελίδα. Όλες οι πληροφορίες που συλλέγονται από αυτά τα cookies είναι συγκεντρωμένες και επομένως ανώνυμες. Εάν δεν επιτρέψετε τα cookies και τα scripts, δεν θα ξέρουμε όταν επισκεφτήκατε την ιστοσελίδα μας.

      Ενσωματωμένα βίντεο

      Αυτά τα cookies και scripts μπορούν να εγκατασταθούν μέσω της ιστοσελίδας μας από εξωτερικές υπηρεσίες hosting βίντεο όπως το YouTube ή το Vimeo. Μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την παροχή περιεχομένου βίντεο στην ιστοσελίδα μας. Είναι δυνατό για τον παροχέα βίντεο να δημιουργήσει μια διάταξη των ενδιαφερόντων σας και να σας εμφανίσει σχετικές διαφημίσεις σε αυτή την ιστοσελίδα ή σε άλλες. Δεν αποθηκεύουν προσωπικές πληροφορίες απευθείας, αλλά βασίζονται στο να διευκρινίζουν μοναδικά τον φυλλομετρητή σας και τη συσκευή του διαδικτύου. Εάν δεν επιτρέπετε αυτά τα cookies ή scripts, είναι πιθανό η ενσωματωμένη βίντεο να μην λειτουργεί όπως αναμενόταν.

      Google Fonts

      Τα Google Fonts είναι μια βιβλιοθήκη υπηρεσιών ενσωμάτωσης γραμματοσειρών. Τα Google Fonts αποθηκεύονται στην CDN της Google. Η API των Google Fonts έχει σχεδιαστεί για να περιορίσει τη συλλογή, την αποθήκευση και τη χρήση των δεδομένων των τελικών χρηστών μόνο σε αυτό που είναι απαραίτητο για την εύκολη διανομή γραμματοσειρών. Η χρήση της API των Google Fonts δεν απαιτεί ταυτοποίηση. Καμία cookie δεν στέλνεται από τους επισκέπτες της ιστοσελίδας στην API των Google Fonts. Οι αιτήσεις στην API των Google Fonts γίνονται σε ειδικούς τομείς των πόρων, όπως τα fonts.googleapis.com ή τα fonts.gstatic.com. Αυτό σημαίνει ότι οι αιτήσεις γραμματοσειρών σας είναι ξεχωριστές και δεν περιέχουν καμία πιστοποίηση που στέλνετε στο google.com ενώ χρησιμοποιείτε άλλες υπηρεσίες της Google που απαιτούν ταυτοποίηση, όπως το Gmail.

      Μάρκετινγκ

      Αυτά τα cookies και τα scripts μπορεί να οριστούν μέσα από την ιστοσελίδα μας από τους συνεργάτες μας στην διαφήμιση. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν από αυτές τις εταιρείες για να δημιουργήσουν ένα προφίλ των ενδιαφερόντων σας και να σας εμφανίσουν σχετικές διαφημίσεις σε άλλες ιστοσελίδες. Δεν αποθηκεύουν άμεσα προσωπικές πληροφορίες, αλλά βασίζονται στην μοναδική αναγνώριση του προγράμματος περιήγησης και της συσκευής διαδικτύου σας. Αν δεν επιτρέψετε αυτά τα cookies και τα scripts, θα εμπειρεύεστε λιγότερη εξατομικευμένη διαφήμιση.

      Facebook Advanced Matching

      Η Προηγμένη Αντιστοίχιση του Facebook μπορεί να βελτιώσει την αφαίρεση των διαφημίσεων και την παρακολούθηση μετατροπών. Μπορεί να μας βοηθήσει να επιτευχθούν καλύτερα στοχευμένες προσαρμοσμένες ομάδες μέσω των διαφημίσεων μας. Όταν είναι δυνατό, θα μοιραστούμε με το Facebook κατακερματισμένες πληροφορίες όπως το όνομά σας, τηλέφωνο, email ή διεύθυνση.

      Facebook CAPI

      Τα Συμβάντα της Προηγμένης Αντιστοίχισης του Facebook (CAPI) μας βοηθούν να κατανοήσουμε καλύτερα πως αλληλεπιδράτε με τις ιστοσελίδες μας. Σας επιτρέπουν να μετρήσουμε την επίδραση των διαφημίσεων μας στις μετατροπές της ιστοσελίδας και να βελτιώσουν την στοχευμένη διαφήμιση μέσω προσαρμοσμένων ομάδων. Όταν είναι δυνατό, ίσως μοιραστούμε με το Facebook πληροφορίες όπως όνομα, email, τηλέφωνο, διεύθυνση.
      Επιβεβαιώνω τις επιλογές μου Αποδοχή Όλων Απενεργοποίηση όλων
      Verified by ConsentMagic
      X