MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)
  • Αρχική
  • CV
  • Υπηρεσίες
    • Μάρκετινγκ Προϊόντων
    • Μάρκετινγκ Υπηρεσιών
    • B2B Μάρκετινγκ
    • Personal Branding
    • Διευθυντής μάρκετινγκ (εξωτερικός)
    • Ψηφιακό Μάρκετινγκ
    • Marketing Plan
    • Social Media Content
    • Εξειδικευμένες υπηρεσίες
      • Έρευνες Μάρκετινγκ
      • F&B Consulting and Marketing
  • Βιβλία
    • 32 Φράσεις πελατών που αγαπάμε να μισούμε – Εκδόσεις Rosili
    • Η εργαλειοθήκη του σύγχρονου επιχειρηματία – Εκδόσεις Rosili
    • Το μάρκετινγκ της επιχείρησής σας! – Εκδόσεις Rosili
    • Το μάρκετινγκ σε 10 + 2 ερωτήσεις
    • Η Συμπεριφορά του Καταναλωτή
    • 16 Μυστικά επιτυχίας για το Μάρκετινγκ
    • 9+1 ερωτήσεις για την επιχείρηση
  • Σεμινάρια & Ομιλίες
    • Σεμινάρια
      • Σεμινάρια Μάρκετινγκ
        • Webinar: Η Σιωπηλή Δύναμη της Επιρροής στις Πωλήσεις
        • Free Mini Webinar: Στρατηγικές Αποτελεσματικής Τιμολόγησης Υπηρεσιών
        • Summer Business Camp 2024
        • Online Marketing Masterclass & Consulting On Demand
        • Webinar: Τεχνικές Τηλεφωνικών Πωλήσεων
        • Webinar: 3 & 4 τεχνικές για περισσότερες πωλήσεις
        • Webinar: Η ψυχολογία του σύγχρονου πελάτη!
        • Webinar: Διαχειριστείτε την κριτική!
      • Εκπαίδευση Προσωπικού
    • Ομιλίες
      • 2025 – Ομιλία Αθήνα: Ανακαλύπτοντας τις Αόρατες Τάσεις του Marketing
      • 2025 – Ομιλία Θεσσαλονίκη: Ανακαλύπτοντας τις Αόρατες Τάσεις του Marketing
      • Ομιλία Θεσσαλονίκη: Τάσεις Μάρκετινγκ 2024. Ανοίξτε το δρόμο για νέους πελάτες!
      • Ομιλία Αθήνα: Τάσεις Μάρκετινγκ 2024. Ανοίξτε το δρόμο για νέους πελάτες!
      • Ομιλία: 2023 – 5 έξυπνες δράσεις μάρκετινγκ για απόκτηση νέων πελατών
      • ΕΕΘ Masterclasses
      • Workshop: 2022: Τεχνικές Πωλήσεων & Μάρκετινγκ
      • Ομιλία: Δράση σήμερα, ανάπτυξη αύριο!
      • Videos ομιλιών
    • Πρόγραμμα Ομιλιών – Σεμιναρίων
      • Πρόγραμμα Ομιλιών – Σεμιναρίων (πριν το 2022)
  • e-Shop
  • ΜΜΕ
    • TV
      • Αρχείο Εκπομπών TV
    • Podcasts
    • Συνεντεύξεις
    • Radio
      • Αρχείο Εκπομπών Alpha Radio 989
      • Kanali 1
        • Αρχείο Εκπομπών Radio Κανάλι 1
      • Amagi Radio
  • App
  • Πελάτες
    • Testimonials Πελατών
  • Άρθρα
  • Contact
  • Αγγλικα
  • Ελληνικα
0

€0,00

✕

8 επιχειρηματικές τακτικές για επιχειρήσεις ομορφιάς!

Author Θέμης Σαρανταένας at 10 Ιουνίου 2012
Θέμης Σαρανταένας 8 επιχειρηματικές τακτικές για επιχειρήσεις ομορφιάς

Ο κλάδος της ομορφιάς, σήμερα, είναι όσο ποτέ ανταγωνιστικός! Καθώς το διαθέσιμο εισόδημα των καταναλωτών έχει μειωθεί, και όλοι σχεδόν αναζητούν περισσότερη αξία με τα ίδια ή και με λιγότερα χρήματα, οι επιχειρήσεις ομορφιάς πρέπει να είναι ένα βήμα μπροστά για να μπορέσουν να ανταποκριθούν. Ο κάθε επιχειρηματίας ομορφιάς καλείται σήμερα να προσδιορίσει τον λόγο ύπαρξής του στον κλάδο, να εντοπίσει τα ανταγωνιστικά του πλεονεκτήματα και να επωφεληθεί από αυτά. Με αυτό μου το άρθρο, θα ήθελα να σας γνωρίσω 8 βασικές επιχειρηματικές τακτικές, που μπορείτε άμεσα να χρησιμοποιήσετε στην επιχείρησή σας και ταιριάζουν στα σημερινά νέα δεδομένα.

Θέμης Σαρανταένας 8 επιχειρηματικές τακτικές για επιχειρήσεις ομορφιάςΘέμης Σαρανταένας 8 επιχειρηματικές τακτικές για επιχειρήσεις ομορφιάςΘέμης Σαρανταένας 8 επιχειρηματικές τακτικές για επιχειρήσεις ομορφιάς

Πρώτη δημοσίευση: Μαϊος 2012 στο περιοδικό Les Nouvelles Estetiques & Spa.

Το άρθρο αυτό είναι καθαρά εκπαιδευτικό και δεν παρέχει συμβουλές για επενδύσεις ή σίγουρο κέρδος. Χρειάζεται μελέτη, στρατηγική και επιμονή για την επιτυχία. Μην ξεχνάτε, πως κάθε επιχείρηση είναι διαφορετική και χρειάζεται εξατομικευμένη προσέγγιση, γι’ αυτό και πάντα ενδείκνυται η συμβουλή ειδικών.

Θέμης Σαρανταένας Επιχειρηματικές Τακτικές

1. Κατασκευάστε μια ιστοσελίδα! Ουσιαστικά, η ιστοσελίδα είναι μια “πόρτα” που ανοίγει μια επιχείρηση σ΄ ένα μεγάλο ποσοστό του πληθυσμού. Μια ιστοσελίδα για να είναι ένα αποτελεσματικό εργαλείο επικοινωνίας και προώθησης πρέπει να ακολουθεί συγκεκριμένους κανόνες. Αρχικά το περιεχόμενο είναι πολύ σημαντικό. Πρέπει να σκεφτείτε σε ποιόν μιλάτε, τι πληροφοριακές ανάγκες τους θέλετε να καλύψετε, πώς θα απαντήσετε σε αυτές τις ανάγκες και πώς θα τονίσετε τα στοιχεία που σας διαφοροποιούν από τον ανταγωνισμό. Μην ξεχνάτε ότι πρέπει αλλάζει εύκολα το περιεχόμενο από εσάς, ώστε να το ανανεώνετε μόνοι σας και συχνά. Το internet απαιτεί συχνή ροή ενημέρωσης και αλλαγής των πληροφοριών. Μην ξεχνάτε να μαζεύετε τα emails των επισκεπτών σας (πάντα με την άδειά τους και την ενημέρωση της Αρχής Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων για την τήρηση αρχείου) γιατί θα σας βοηθήσει να επικοινωνήσετε τα νέα σας εύκολα και οικονομικά στο μέλλον. Βέβαια, η κατασκευή της ιστοσελίδας και η συχνή ενημέρωσή της είναι μόνο η αρχή. Για να λειτουργήσει ως εργαλείο προώθησης πρέπει να κάνετε Internet Marketing. Δύο πολύ σημαντικές τεχνικές του Internet Marketing είναι το S.E.O. (Search Engine Optimization) και τα Adwords. Σαφώς όμως η επένδυση σ’ αυτές τις δυο τεχνικές έχει να κάνει με τον στόχο για τον οποίο δημιουργήσατε την ιστοσελίδα σας. Για παράδειγμα, δεν έχουν εφαρμογή σε μικρές περιφερειακές πόλεις, καθώς η ζώνη πελατείας είναι τοπική.
2. Ρωτήστε τους πελάτες σας! Είναι σημαντικό να μάθετε τι γνώμη έχουν για εσάς, τι τους αρέσει, τι θα άλλαζαν ή τι θα περίμεναν περισσότερο από εσάς. Η κατάλληλη μέθοδος είναι μέσω ενός ερωτηματολογίου ή με σωστά μελετημένες κατ’ ιδίαν συζητήσεις! Οι έρευνες ικανοποίησης πελατών είναι ένα αναπόσπαστο εργαλείο του μάρκετινγκ. Ζώντας στην εποχή του υψηλού ανταγωνισμού η έρευνα αγοράς αποκτά όλο και μεγαλύτερο ενδιαφέρον. Η συστηματική συλλογή και ανάλυση δεδομένων, τα οποία πηγάζουν από τον κατάλληλο σχεδιασμό και εκπόνηση ερευνητικής μελέτης στον τομέα της καταναλωτικής συμπεριφοράς θα σας δείξουν πολύ ενδιαφέροντα και σημαντικά πράγματα για τις υπηρεσίες που προσφέρετε και για τις συνεχόμενες αλλαγές στην καταναλωτική διάθεση. Μην σας τρομάζει να ακούσετε την γνώμη των πελατών σας. Θα σας βοηθήσει να γίνετε καλύτεροι σ’ αυτό που προσφέρετε και ουσιαστικά να ικανοποιήσετε ακόμα περισσότερο τους πελάτες σας και να τους κάνετε ακόμα πιο πιστούς στην επιχείρησή σας.
3. Να είστε γεμάτοι ενθουσιασμό! Είναι σημαντικό να αγαπάτε αυτό που κάνετε, και κάθε μέρα να δίνετε τον καλύτερο εαυτό στην εργασία σας. Κάθε επαφή με κάποιον πελάτη είναι και διαφορετική. Οι υπηρεσίες από την φύση τους δεν τυποποιούνται καθώς η διάθεση του πελάτη και η δική σας σε συνδυασμό με την χημεία μεταξύ σας αλλάζει συνέχεια. Ο ενθουσιασμός και η αγάπη για την δουλειά σας είναι μεταδοτικά συναισθήματα! Αν πραγματικά λάμπετε στο κάθε σας ραντεβού θα ανταποκριθεί και ο πελάτης αντίστοιχα. Θα είναι πιο δεκτικός, θα ακούει περισσότερο και θα μπορέσετε να του προτείνετε να “αγοράσει” κι άλλες υπηρεσίες που θα του ταίριαζαν. Σκεφτείτε κι εσείς πως η διάθεσή σας αλλάζει (ακόμα κι αν είστε θυμωμένοι) όταν κάποιος σας προσεγγίσει με ενδιαφέρον και έκδηλη καλή διάθεση! Μην αγνοείτε ότι στην δική σας δουλεία χρησιμοποιείτε το “άγγιγμα” ως εργαλείο δουλειάς. Το άγγιγμα είναι μια ανθρώπινη ανάγκη για την οποία πασχίζουμε από τα πρώτες ημέρες της ύπαρξής μας ως έμβρυο στη μήτρα. Ένας από τους λόγους που το άγγιγμα έχει τόση δύναμη, είναι ότι μπορεί να επικοινωνήσει ένα μεγαλύτερο εύρος συναισθημάτων από ό,τι θα μπορούσαν να μεταφέρουν οι λέξεις και οι χειρονομίες. Ακόμα το παραμικρό άγγιγμα μπορεί να μεταδώσει άμεσα πολλά συναισθήματα. Ένα άγγιγμα συμπαράστασης από ένα χέρι στον ώμο, ένα χτύπημα στην πλάτη, μια αγκαλιά, μεταδίδουν πολλά και διαφορετικά συναισθήματα.
4. Είναι σημαντικό να γνωρίζετε πόσες επισκέψεις έχετε (γυναικείες/αντρικές), πόσες υπηρεσίες πραγματοποιήσατε (και ποιες), πόσοι νέοι πελάτες ήρθαν κλπ. Έτσι θα μπορέσετε να συγκρίνετε την απόδοση σας χρόνο με τον χρόνο (και αν υπάρχουν στοιχεία και με τα επίπεδα της αγοράς) και αναλόγως των αναγκών να προσαρμόσετε την στρατηγική σας. Για παράδειγμα αν δείτε ότι οι περιποιήσεις προσώπου είναι πτωτικές ίσως θα πρέπει να εστιάσετε τις ενέργειες μάρκετινγκ σας προς αυτήν την κατεύθυνση αν θεωρείτε ότι το δυνατό σας χαρτί είναι οι περιποιήσεις προσώπου ή σας φέρνουν περισσότερο τζίρο κ.ο.κ.! Γενικότερα με τα στατιστικά στοιχεία μπορείτε να αξιολογήσετε τους δείκτες παραγωγικότητας τους δικούς σας αλλά και των συνεργατών σας και να πάρετε στρατηγικές αποφάσεις για την βιωσιμότητα της επιχείρησής σας. Ακόμα τα στατιστικά μας δείχνουν τα δυνατά και αδύνατα σημεία μας όπως και τους τομείς προς βελτίωση. Είναι ουσιαστικά ο Έλεγχος που παίρναμε στο σχολείο και βλέπαμε την πορεία και εξέλιξη μας.
5. Να έχετε όραμα! Είναι σημαντικό να γνωρίζετε για ποιο λόγο βρίσκεστε σ’ αυτή τη δουλειά. Τα δυνατά σας σημεία και που στοχεύετε. Η εσωτερική αναζήτηση και η απάντηση σε μερικά από τα αυτά ερωτήματα θα σας δείξει την δρόμο. Με το προσωπικό και επαγγελματικό σας όραμα θα μπορέσετε να εμπνεύσετε τον εαυτό σας και τους συνεργάτες σας και θα ξέρετε προς τα που είναι το “λιμάνι προορισμού” σας για να χαράξετε και την ανάλογη “πορεία”.
6. Μην δέχεστε ότι μειώνετε η δουλεία! H πιο συνήθης φράση που ακούγεται αυτές τις ημέρες είναι ότι η δουλειά και ο τζίρος μειώνονται. Λογιστικά αυτό συμβαίνει όμως η αλήθεια είναι μας δίνεται η δυνατότητα να μηδενίσουμε το κοντέρ και να ξεκινήσουμε από την αρχή. Οι καταναλωτές μας έχουν αλλάξει, έχουν άλλες ανάγκες, άλλες προτεραιότητες και φυσικά λιγότερα χρήματα να διαθέσουν στις υπηρεσίες μας. Δείτε το ποτήρι μισογεμάτο και σκεφτείτε τρόπους για να προσεγγίσετε αυτούς τους καταναλωτές και να τους κάνετε δικούς σας. Πάντα υπάρχει τρόπος, όχι απαραίτητα δαπανηρός. Χρειάζεται σωστή σκέψη ευελιξία, ανοιχτά μάτια και αυτιά και να αφουγκράζεστε ότι συμβαίνει γύρω σας ώστε να το εντάξετε στην επιχείρησή σας και να είστε πάντα μπροστά από τον ανταγωνισμό. Η δουλειά σας δεν μειώνεται, τροποποιείται σε σχέση με ότι είχατε συνηθίσει.
7. Ανταμείψτε τους πελάτες σας! Σήμερα όσο ποτέ, πρέπει να διατηρήσουμε τους πελάτες μας και να μην τους χάσουμε. Η ανάγκη για επιβράβευσή τους είναι αναγκαία. Όλες οι καταναλωτικές έρευνες μας έχουν δείξει πως οι καταναλωτές επιθυμούν να πληρώνουν λιγότερα και να λαμβάνουν περισσότερα. Ακόμα έχουν δείξει πρόθεση να επιβραβεύονται με τις αγορές τους. Ίσως, τώρα από πότε, να είναι ανάγκη να τους σκεφτείτε και με διάφορους μηχανισμούς να τους ανταμείψετε για την επιλογή τους να αγοράζουν τις υπηρεσίες σας. Το “δέσιμο” του πελάτη με την επιχείρηση είναι πολύ σημαντικό καθώς μπορεί να οδηγήσει σε καλύτερη συχνότητα αγορών, σε αύξηση του καλαθιού αγοράς και στο ουσιαστικότερο σε μεγαλύτερη πιστότητα!
8. Δικτυωθείτε! Οι περισσότερες επιχειρήσεις ομορφιάς είναι τοπικές. Απευθύνονται λοιπόν στην περιοχή τους και ίσως στις γειτονικές περιοχές. Είναι καλό να δικτυωθείτε με άλλες (διαφορετικές από εσάς) επιχειρήσεις της περιοχής και να δημιουργήσετε αμοιβαίες κερδοφόρες σχέσεις συνεργασίας. Δώστε κίνητρο στους άλλους επιχειρηματίες να σας στείλουν πελάτες και κάντε το κι εσείς. Είναι ένας εύκολος και οικονομικός τρόπος να προσελκύσετε κόσμο. Πολλές φορές τέτοιες συνεργασίες έχουν αποτύχει. Το μυστικό της επιτυχίας όμως, κρύβεται στην αμοιβαία κατανόηση και αλληλοϋποστήριξη των επιχειρηματιών, γι αυτό κάντε καλή επιλογή πριν προσεγγίσετε ένα γείτονα επιχειρηματία. Η ενέργεια, για να πετύχει, πρέπει να γίνει σωστά και ολοκληρωμένα όπως ορίζουν οι κανόνες του Μάρκετινγκ Δικτύωσης.
Καλή σας Επιτυχία!
 
Πρώτη δημοσίευση: Μαϊος 2012 στο περιοδικό Les Nouvelles Estetiques & Spa.

Ενδιαφέροντα άρθρα

Στρατηγική αστάθεια (strategy fatigue)
13 Ιουλίου 2025

Στρατηγική αστάθεια (strategy fatigue).


Διαβάστε περισσότερα
Η εμπειρία του πελάτη είναι η πρόκληση του μέλλοντος.
7 Ιουλίου 2025

CX. Τα πιο σημαντικά γράμματα στο αλφάβητο του επιχειρείν.


Διαβάστε περισσότερα
Ήρεμα μιλάω: Εισαγωγή στο Marketing. Back to basics.
27 Ιουνίου 2025

Ήρεμα μιλάω: Εισαγωγή στο Marketing. Back to basics.


Διαβάστε περισσότερα

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Διακρίσεις

Πιστοποιημένος Senior Consultant από τον ΣΕΣΜΑ
Μέλος της Διεθνούς Μένσα
Πιστοποιημένος
Social Media Marketing Associate CSMA
Μέλος του Συνδέσμου Συμβούλων    Επιχειρήσεων (ΣΥΠΕΠ)
Best Marketing Consultant 2019
Best Marketing Consultant 2021
Best Aesthetics Marketing Consultant 2022
Visionary Marketing Consultant Award 2025

Επικοινωνία

Αθήνα: +30 2117706299

Θεσσαλονίκη: +30 2311118477‬

Social Media

Αριθμός Γ.Ε.ΜΗ:

122524803000

Εγγραφείτε στο Newsletter

για να λαμβάνετε νέα, ιδέες & tips μάρκετινγκ!

Κατεβάστε την εφαρμογή

buttonapplestore
buttongoogleplay
Privacy Policy – Terms and Conditions
Copyright © 2025 E. Sarantaenas. All Rights Reserved.
    0

    €0,00

    • No translations available for this page
      ✕

      Σύνδεση

      Χάσατε τον κωδικό σας;

      ✕

      Καλάθι

      Ολοκλήρωση Παραγγελίας
      Συνεχίστε τις αγορές Καλάθι
      Χρησιμοποιούμε τις πληροφορίες που συλλέγονται μέσω cookies και παρόμοιων τεχνολογιών για να βελτιώσουμε την εμπειρία σας στην ιστοσελίδα μας, να αναλύσουμε τον τρόπο που τη χρησιμοποιείτε και για σκοπούς μάρκετινγκ.
      Τήρηση προσωπικών δεδομένων

      Οι ρυθμίσεις προσωπικού απορρήτου σας

      Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τα στοιχεία που συλλέγονται μέσω cookies και παρόμοιων τεχνολογιών για να βελτιώσουμε την εμπειρία σας στον ιστότοπό μας, να αναλύσουμε τον τρόπο χρήσης του και για διαφημιστικούς σκοπούς. Επειδή θαυμαστείτε το δικαίωμά σας στην προσωπική ζωή, μπορείτε να επιλέξετε να μην επιτρέπετε κάποιους τύπους cookies. Ωστόσο, η αποκλεισμός κάποιων τύπων cookies μπορεί να επηρεάσει την εμπειρία σας στον ιστότοπο και τις υπηρεσίες που μπορούμε να σας προσφέρουμε. Σε κάποιες περιπτώσεις, οι δεδομένα που προέρχονται από cookies κοινοποιούνται με τρίτους για λόγους ανάλυσης ή διαφήμισης. Μπορείτε να εκπαιδεύσετε το δικαίωμά σας να εξαιρεθείτε από το διαμοιρασμό και πάντα με την απενεργοποίηση των cookies.
      Τήρηση προσωπικών δεδομένων
      Απενεργοποίηση όλων Αποδοχή Όλων

      Διαχείριση προτιμήσεων συγκατάθεσης

      Απαραίτητο

      Πάντα ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΜΕΝΟ
      Αυτά τα cookies και τα scripts είναι απαραίτητα για να λειτουργεί η ιστοσελίδα και δεν μπορούν να απενεργοποιηθούν. Συνήθως ρυθμίζονται μόνο σε απάντηση σε ενέργειες που κάνετε, οι οποίες προσομοιώνουν αίτημα για υπηρεσίες, όπως την ρύθμιση των προτιμήσεων ιδιωτικού απορρήτου, την είσοδο ή την συμπλήρωση φόρμων. Μπορείτε να ρυθμίσετε τον browser σας να μπλοκάρει ή να σας ειδοποιεί για αυτά τα cookies, αλλά μερικά τμήματα της ιστοσελίδας δεν θα λειτουργούν. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν κανένα προσωπικά διακριτικά στοιχεία.

      Αναλυτικές

      Αυτά τα cookies και τα scripts επιτρέπουν σε εμάς να μετράμε τις επισκέψεις και τις πηγές των κινήσεων, έτσι ώστε να μετράμε και να βελτιώνουμε την απόδοση της ιστοσελίδας μας. Σας βοηθούν να ξέρουμε ποιες σελίδες είναι οι πιο και λιγότερο δημοφιλείς και να δούμε πως οι επισκέπτες κινούνται στην ιστοσελίδα. Όλες οι πληροφορίες που συλλέγονται από αυτά τα cookies είναι συγκεντρωμένες και επομένως ανώνυμες. Εάν δεν επιτρέψετε τα cookies και τα scripts, δεν θα ξέρουμε όταν επισκεφτήκατε την ιστοσελίδα μας.

      Ενσωματωμένα βίντεο

      Αυτά τα cookies και scripts μπορούν να εγκατασταθούν μέσω της ιστοσελίδας μας από εξωτερικές υπηρεσίες hosting βίντεο όπως το YouTube ή το Vimeo. Μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την παροχή περιεχομένου βίντεο στην ιστοσελίδα μας. Είναι δυνατό για τον παροχέα βίντεο να δημιουργήσει μια διάταξη των ενδιαφερόντων σας και να σας εμφανίσει σχετικές διαφημίσεις σε αυτή την ιστοσελίδα ή σε άλλες. Δεν αποθηκεύουν προσωπικές πληροφορίες απευθείας, αλλά βασίζονται στο να διευκρινίζουν μοναδικά τον φυλλομετρητή σας και τη συσκευή του διαδικτύου. Εάν δεν επιτρέπετε αυτά τα cookies ή scripts, είναι πιθανό η ενσωματωμένη βίντεο να μην λειτουργεί όπως αναμενόταν.

      Google Fonts

      Τα Google Fonts είναι μια βιβλιοθήκη υπηρεσιών ενσωμάτωσης γραμματοσειρών. Τα Google Fonts αποθηκεύονται στην CDN της Google. Η API των Google Fonts έχει σχεδιαστεί για να περιορίσει τη συλλογή, την αποθήκευση και τη χρήση των δεδομένων των τελικών χρηστών μόνο σε αυτό που είναι απαραίτητο για την εύκολη διανομή γραμματοσειρών. Η χρήση της API των Google Fonts δεν απαιτεί ταυτοποίηση. Καμία cookie δεν στέλνεται από τους επισκέπτες της ιστοσελίδας στην API των Google Fonts. Οι αιτήσεις στην API των Google Fonts γίνονται σε ειδικούς τομείς των πόρων, όπως τα fonts.googleapis.com ή τα fonts.gstatic.com. Αυτό σημαίνει ότι οι αιτήσεις γραμματοσειρών σας είναι ξεχωριστές και δεν περιέχουν καμία πιστοποίηση που στέλνετε στο google.com ενώ χρησιμοποιείτε άλλες υπηρεσίες της Google που απαιτούν ταυτοποίηση, όπως το Gmail.

      Μάρκετινγκ

      Αυτά τα cookies και τα scripts μπορεί να οριστούν μέσα από την ιστοσελίδα μας από τους συνεργάτες μας στην διαφήμιση. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν από αυτές τις εταιρείες για να δημιουργήσουν ένα προφίλ των ενδιαφερόντων σας και να σας εμφανίσουν σχετικές διαφημίσεις σε άλλες ιστοσελίδες. Δεν αποθηκεύουν άμεσα προσωπικές πληροφορίες, αλλά βασίζονται στην μοναδική αναγνώριση του προγράμματος περιήγησης και της συσκευής διαδικτύου σας. Αν δεν επιτρέψετε αυτά τα cookies και τα scripts, θα εμπειρεύεστε λιγότερη εξατομικευμένη διαφήμιση.

      Facebook Advanced Matching

      Η Προηγμένη Αντιστοίχιση του Facebook μπορεί να βελτιώσει την αφαίρεση των διαφημίσεων και την παρακολούθηση μετατροπών. Μπορεί να μας βοηθήσει να επιτευχθούν καλύτερα στοχευμένες προσαρμοσμένες ομάδες μέσω των διαφημίσεων μας. Όταν είναι δυνατό, θα μοιραστούμε με το Facebook κατακερματισμένες πληροφορίες όπως το όνομά σας, τηλέφωνο, email ή διεύθυνση.

      Facebook CAPI

      Τα Συμβάντα της Προηγμένης Αντιστοίχισης του Facebook (CAPI) μας βοηθούν να κατανοήσουμε καλύτερα πως αλληλεπιδράτε με τις ιστοσελίδες μας. Σας επιτρέπουν να μετρήσουμε την επίδραση των διαφημίσεων μας στις μετατροπές της ιστοσελίδας και να βελτιώσουν την στοχευμένη διαφήμιση μέσω προσαρμοσμένων ομάδων. Όταν είναι δυνατό, ίσως μοιραστούμε με το Facebook πληροφορίες όπως όνομα, email, τηλέφωνο, διεύθυνση.
      Επιβεβαιώνω τις επιλογές μου Αποδοχή Όλων Απενεργοποίηση όλων
      Verified by ConsentMagic
      X