MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)
  • Αρχική
  • CV
  • Υπηρεσίες
    • Μάρκετινγκ Προϊόντων
    • Μάρκετινγκ Υπηρεσιών
    • B2B Μάρκετινγκ
    • Personal Branding
    • Διευθυντής μάρκετινγκ (εξωτερικός)
    • Ψηφιακό Μάρκετινγκ
    • Marketing Plan
    • Social Media Content
    • Εξειδικευμένες υπηρεσίες
      • Έρευνες Μάρκετινγκ
      • F&B Consulting and Marketing
  • Βιβλία
    • 32 Φράσεις πελατών που αγαπάμε να μισούμε – Εκδόσεις Rosili
    • Η εργαλειοθήκη του σύγχρονου επιχειρηματία – Εκδόσεις Rosili
    • Το μάρκετινγκ της επιχείρησής σας! – Εκδόσεις Rosili
    • Το μάρκετινγκ σε 10 + 2 ερωτήσεις
    • Η Συμπεριφορά του Καταναλωτή
    • 16 Μυστικά επιτυχίας για το Μάρκετινγκ
    • 9+1 ερωτήσεις για την επιχείρηση
  • Σεμινάρια & Ομιλίες
    • Σεμινάρια
      • Σεμινάρια Μάρκετινγκ
        • Webinar: Η Σιωπηλή Δύναμη της Επιρροής στις Πωλήσεις
        • Free Mini Webinar: Στρατηγικές Αποτελεσματικής Τιμολόγησης Υπηρεσιών
        • Summer Business Camp 2024
        • Online Marketing Masterclass & Consulting On Demand
        • Webinar: Τεχνικές Τηλεφωνικών Πωλήσεων
        • Webinar: 3 & 4 τεχνικές για περισσότερες πωλήσεις
        • Webinar: Η ψυχολογία του σύγχρονου πελάτη!
        • Webinar: Διαχειριστείτε την κριτική!
      • Εκπαίδευση Προσωπικού
    • Ομιλίες
      • 2025 – Ομιλία Αθήνα: Ανακαλύπτοντας τις Αόρατες Τάσεις του Marketing
      • 2025 – Ομιλία Θεσσαλονίκη: Ανακαλύπτοντας τις Αόρατες Τάσεις του Marketing
      • Ομιλία Θεσσαλονίκη: Τάσεις Μάρκετινγκ 2024. Ανοίξτε το δρόμο για νέους πελάτες!
      • Ομιλία Αθήνα: Τάσεις Μάρκετινγκ 2024. Ανοίξτε το δρόμο για νέους πελάτες!
      • Ομιλία: 2023 – 5 έξυπνες δράσεις μάρκετινγκ για απόκτηση νέων πελατών
      • ΕΕΘ Masterclasses
      • Workshop: 2022: Τεχνικές Πωλήσεων & Μάρκετινγκ
      • Ομιλία: Δράση σήμερα, ανάπτυξη αύριο!
      • Videos ομιλιών
    • Πρόγραμμα Ομιλιών – Σεμιναρίων
      • Πρόγραμμα Ομιλιών – Σεμιναρίων (πριν το 2022)
  • e-Shop
  • ΜΜΕ
    • TV
      • Αρχείο Εκπομπών TV
    • Podcasts
    • Συνεντεύξεις
    • Radio
      • Αρχείο Εκπομπών Alpha Radio 989
      • Kanali 1
        • Αρχείο Εκπομπών Radio Κανάλι 1
      • Amagi Radio
  • App
  • Πελάτες
    • Testimonials Πελατών
  • Άρθρα
  • Contact
  • Αγγλικα
  • Ελληνικα
0

€0,00

✕

Τρεις ιστορίες για αυτές τις δύσκολες –επιχειρηματικά- ημέρες

Author Θέμης Σαρανταένας at 15 Ιουλίου 2015
3 επιχειρηματικές ιστορίες

Όλοι αντιλαμβανόμαστε την κρισιμότητα της σημερινής κατάστασης στην οικονομία και όλοι σκεφτόμαστε το μέλλον των επιχειρήσεων μας. Υπάρχουν εκτιμήσεις πως το χρηματοπιστωτικό σύστημα με τα σημερινά δεδομένα θα συνεχίσει να ταλαντεύεται για το επόμενο 6μηνο με πιθανή μείωση στους τζίρους -κυρίως των καταστημάτων- περίπου στο 20-25%. Σαφώς, η ξαφνική αλλαγή στις πολιτικές και οικονομικές συνθήκες, θα μας αναγκάσει να αναθεωρήσουμε τα δεδομένα και να τα δουλέψουμε σε μια διαφορετική βάση. Σε κάθε περίπτωση όμως οι κινήσεις σας πρέπει να είναι μελετημένες και ουσιαστικές. Σ’ αυτό το πλαίσιο σας παραθέτω τρεις ιστορίες, προσαρμοσμένες από το βιβλίο «99 Inspiring Stories” του Barry Powell, που θα σας βοηθήσουν να δείτε τα πράγματα διαφορετικά!

3 επιχειρηματικές ιστορίες

Αναδημοσιεύσεις:

epixeiro.gr 30 Ιουλίου 2015

Three Stories epixeiro.gr

startup.gr 15 Ιουνίου 2015

Three Stories startup.gr

Περιοδικό Food Service Ιαν-Μαρ 2017

FoodService 2017

Πρώτη Ιστορία: Το γαϊδούρι που έπεσε στο πηγάδι

3 επιχειρηματικές ιστορίες“Ένας αγρότης είχε ένα γέρικο γαϊδούρι. Μια νύχτα το γαϊδούρι αυτό έπεσε κατά λάθος μέσα στο παλιό πηγάδι του κτήματος. Ο αγρότης, ξαφνικά, άκουσε τον θόρυβο που έβγαινε από το πηγάδι και διαπίστωσε σε πόση δύσκολη κατάσταση ήταν πλέον ο γέρικος φίλος του.

Ο αγρότης έπρεπε να βρει μια λύση για το γαϊδούρι του και παρ’ ότι το αγαπούσε πολύ καθώς τον βοηθούσε τόσα χρόνια, αποφάσισε πως ούτε ο τετράποδος γέρικος βοηθός του αλλά ούτε και το –σχεδόν ξερό- πηγάδι άξιζαν την προσπάθεια για να σωθούν. Έτσι, φώναξε τους γιους του και τους ζήτησε να τον βοηθήσουν να ρίξουν χώματα μέσα στο πηγάδι, ώστε να θάψουν το ταλαιπωρημένο ζωντανό μέσα στο πηγάδι και να το γλιτώσουν από την δυστυχία του.

Στην αρχή, όταν ο γάιδαρος ένιωσε το χώμα να πέφτει με ορμή στην πλάτη και στο κεφάλι του, πανικοβλήθηκε. Καθώς όμως οι τρεις άντρες συνέχιζαν να φτυαρίζουν, μια ιδέα ήρθε στο μυαλό του: κάθε φορά που έπεφτε στην πλάτη του μια φτυαριά με χώμα θα το τίναζε από πάνω του και ανέβαινε πάνω στα πεσμένα χώματα.

Και αυτό έκανε! Τίναζε τα χώματα και ανέβαινε πάνω. Συνέχιζε να το κάνει και να το επαναλαμβάνει στον εαυτό του συνέχεια και συνέχεια για να παίρνει κουράγιο. Κάθε φτυαριά τον πονούσε και η κατάσταση ήταν πολύ δύσκολη, αλλά ο γάιδαρος έμενε προσηλωμένος στον στόχο του, για να διώξει τον πανικό, να τινάξει τα χώματα και να ανέβει πάνω τους.
Μετά από λίγο, εξαντλημένος πια, ο γάιδαρος κατάφερε να βγει από το πηγάδι. Τι ανακούφιση! Τα χώματα που θα τον έθαβαν ζωντανό, στην πραγματικότητα τον βοήθησαν να σωθεί. O γάιδαρος αντιμετώπισε αυτήν την αντιξοότητα με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.»

Αν αντιμετωπίζετε τα προβλήματα σας (και δεν κρύβεστε από αυτά), αρνείστε να παραδοθείτε στον πανικό, βρείτε μια λύση και συγκεντρωθείτε σε αυτήν: τότε να είστε σίγουροι πως θα μπορέσετε να αντιμετωπίσετε κάθε δύσκολη περίσταση με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.

Δεύτερη Ιστορία: Τρία ψάρια σε μια λίμνη

3 επιχειρηματικές ιστορίες

Μια φορά και έναν καιρό, ζούσαν τρία ψάρια σε μια λίμνη. Το πρώτο ψάρι το έλεγαν «Σχεδιάζω», το δεύτερο το έλεγαν «Σκέφτομαι Γρήγορα» και το τρίτο «Περιμένω και Αποφασίζω».

Μια μέρα άκουσαν δύο άντρες να συζητούν μεταξύ τους και να λένε πως θα πήγαιναν για ψάρεμα στην λίμνη χρησιμοποιώντας δίχτυα.
Ο «Σχεδιάζω» είπε «απόψε, θα κολυμπήσω προς το ποτάμι και θα κρυφτώ»,
ο «Σκέφτομαι Γρήγορα» είπε « Είμαι σίγουρος πως κάτι θα σκεφτώ την τελευταία στιγμή!» και
ο «Περιμένω και Αποφασίζω» είπε βαριεστημένα «Δεν μπορώ να ασχοληθώ μ’ αυτό τώρα, θα το σκεφτώ αύριο αφού δω την κατάσταση!»

Την επόμενη μέρα ο δύο ψαράδες έφτασαν στην λίμνη νωρίς το πρωί. Ο «Σχεδιάζω» δεν ήταν πια στην λίμνη, αλλά τα άλλα δύο ψάρια πιάστηκαν στα δίχτυα. Ο «Σκέφτομαι Γρήγορα», γύρισε αμέσως ανάποδα και δεν κουνιόταν, κάνοντας τον ψόφιο. «Α! Αυτό το ψάρι ήταν ήδη ψόφιο όταν το πιάσαμε, δεν μας κάνει» αναφώνησε ο ένας ψαράς και το πέταξε πάλι στην λίμνη. Αλλά το τρίτο ψάρι, ο «Περιμένω και Αποφασίζω, κατέληξε στην ψαραγορά….

Σε περιόδους αβεβαιότητας ή κινδύνου, σχεδιάστε εκ των προτέρων τις κινήσεις σας ή να είστε σε ετοιμότητα να σκεφτείτε γρήγορα και άμεσα εναλλακτικές.

Τρίτη Ιστορία: Οι βάτραχοι και οι διαγωνισμός ανάβασης

3 επιχειρηματικές ιστορίες«Πριν καιρό, ένα τσούρμο βάτραχοι αποφάσισαν να συμμετάσχουν σ’ έναν διαγωνισμό ανάβασης. Ο βάτραχος που θα έφτανε μέχρι την κορυφή του πιο ψηλού πύργου της πόλης θα ήταν ο νικητής. Πλήθος κόσμου μαζεύτηκε να δει τον αγώνα και να εμψυχώσει τους αθλούμενους.

Ο πύργος ήταν όντως πολύ ψηλός, και κανείς από τους παρευρισκόμενους δεν πίστευε πως κάποιο βατράχι θα έφτανε μέχρι την κορυφή.
Κατά την διάρκεια του αγώνα, το πλήθος φώναζε:
«Με τίποτα! Αυτό είναι πολύ δύσκολο!»
«Δεν θα τα καταφέρουν. Δεν υπάρχει καμία περίπτωση!»
«Θα είναι μάλλον ηλίθιοι για να νομίζουν πως θα φτάσουν μέχρι την κορυφή!»

Οι βάτραχοι άκουγαν το πλήθος δυνατά και καθαρά. Στην πορεία, ένας – ένας εγκατέλειπαν την προσπάθεια. Μερικοί όμως συνέχιζαν και μερικοί κατάφεραν να φτάσουν ψηλότερα και ψηλότερα. Το πλήθος συνέχιζε να φωνάζει «Δεν θα τα καταφέρουν, αποκλείεται, είναι πολύ δύσκολο!».

Οπότε, ακόμα και οι βάτραχοι που επέμειναν περισσότερο από τους άλλους, κουράστηκαν και τα παράτησαν. Στο τέλος, έμεινε ένας βάτραχος, μικρός αλλά πεισματάρης, που κατάφερε μετά από πολύ προσπάθεια να φτάσει στην κορυφή και να βγει νικητής!

Ένας άλλος βάτραχος τον ρώτησε, πως βρήκε την δύναμη να πετύχει κάτι τόσο δύσκολο για όλους τους άλλους; Ο νικητής βάτραχος όμως δεν απάντησε. Δεν απάντησε για ήταν κουφός…»

Μην ακούτε τις γνώμες και τις απόψεις του κόσμου. Τίποτε δεν είναι ακατόρθωτο. Αν το πιστεύετε ΕΣΕΙΣ τότε μπορείτε και να το πετύχετε.

** Διαβάστε περισσότερα σε άλλο άρθρο μου για το πώς μπορούν οι επιχειρήσεις να αντιμετωπίσουν τα capital controls.

Ενδιαφέροντα άρθρα

3 ανορθόδοξες τεχνικές πώλησης που δουλεύουν.
16 Ιουνίου 2025

Άσπρη γάτα – μαύρη γάτα!


Διαβάστε περισσότερα
Προσλαμβάνετε στελέχη στο μάρκετινγκ; Τι ερωτήσεις να κάνετε.
5 Ιουνίου 2025

Καλέ μου άνθρωπε, ξέρεις από μάρκετινγκ;


Διαβάστε περισσότερα
Συμβουλές για διαχείριση κρίσεων
19 Μαΐου 2025

Μην πιαστείτε απροετοίμαστοι στην επόμενη κρίση!


Διαβάστε περισσότερα

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Διακρίσεις

Πιστοποιημένος Senior Consultant από τον ΣΕΣΜΑ
Μέλος της Διεθνούς Μένσα
Πιστοποιημένος
Social Media Marketing Associate CSMA
Μέλος του Συνδέσμου Συμβούλων    Επιχειρήσεων (ΣΥΠΕΠ)
Best Marketing Consultant 2019
Best Marketing Consultant 2021
Best Aesthetics Marketing Consultant 2022
Visionary Marketing Consultant Award 2025

Επικοινωνία

Αθήνα: +30 2117706299

Θεσσαλονίκη: +30 2311118477‬

Social Media

Αριθμός Γ.Ε.ΜΗ:

122524803000

Εγγραφείτε στο Newsletter

για να λαμβάνετε νέα, ιδέες & tips μάρκετινγκ!

Κατεβάστε την εφαρμογή

buttonapplestore
buttongoogleplay
Privacy Policy – Terms and Conditions
Copyright © 2025 E. Sarantaenas. All Rights Reserved.
    0

    €0,00

    • No translations available for this page
      ✕

      Σύνδεση

      Χάσατε τον κωδικό σας;

      ✕

      Καλάθι

      Ολοκλήρωση Παραγγελίας
      Συνεχίστε τις αγορές Καλάθι
      Χρησιμοποιούμε τις πληροφορίες που συλλέγονται μέσω cookies και παρόμοιων τεχνολογιών για να βελτιώσουμε την εμπειρία σας στην ιστοσελίδα μας, να αναλύσουμε τον τρόπο που τη χρησιμοποιείτε και για σκοπούς μάρκετινγκ.
      Τήρηση προσωπικών δεδομένων

      Οι ρυθμίσεις προσωπικού απορρήτου σας

      Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τα στοιχεία που συλλέγονται μέσω cookies και παρόμοιων τεχνολογιών για να βελτιώσουμε την εμπειρία σας στον ιστότοπό μας, να αναλύσουμε τον τρόπο χρήσης του και για διαφημιστικούς σκοπούς. Επειδή θαυμαστείτε το δικαίωμά σας στην προσωπική ζωή, μπορείτε να επιλέξετε να μην επιτρέπετε κάποιους τύπους cookies. Ωστόσο, η αποκλεισμός κάποιων τύπων cookies μπορεί να επηρεάσει την εμπειρία σας στον ιστότοπο και τις υπηρεσίες που μπορούμε να σας προσφέρουμε. Σε κάποιες περιπτώσεις, οι δεδομένα που προέρχονται από cookies κοινοποιούνται με τρίτους για λόγους ανάλυσης ή διαφήμισης. Μπορείτε να εκπαιδεύσετε το δικαίωμά σας να εξαιρεθείτε από το διαμοιρασμό και πάντα με την απενεργοποίηση των cookies.
      Τήρηση προσωπικών δεδομένων
      Απενεργοποίηση όλων Αποδοχή Όλων

      Διαχείριση προτιμήσεων συγκατάθεσης

      Απαραίτητο

      Πάντα ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΜΕΝΟ
      Αυτά τα cookies και τα scripts είναι απαραίτητα για να λειτουργεί η ιστοσελίδα και δεν μπορούν να απενεργοποιηθούν. Συνήθως ρυθμίζονται μόνο σε απάντηση σε ενέργειες που κάνετε, οι οποίες προσομοιώνουν αίτημα για υπηρεσίες, όπως την ρύθμιση των προτιμήσεων ιδιωτικού απορρήτου, την είσοδο ή την συμπλήρωση φόρμων. Μπορείτε να ρυθμίσετε τον browser σας να μπλοκάρει ή να σας ειδοποιεί για αυτά τα cookies, αλλά μερικά τμήματα της ιστοσελίδας δεν θα λειτουργούν. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν κανένα προσωπικά διακριτικά στοιχεία.

      Αναλυτικές

      Αυτά τα cookies και τα scripts επιτρέπουν σε εμάς να μετράμε τις επισκέψεις και τις πηγές των κινήσεων, έτσι ώστε να μετράμε και να βελτιώνουμε την απόδοση της ιστοσελίδας μας. Σας βοηθούν να ξέρουμε ποιες σελίδες είναι οι πιο και λιγότερο δημοφιλείς και να δούμε πως οι επισκέπτες κινούνται στην ιστοσελίδα. Όλες οι πληροφορίες που συλλέγονται από αυτά τα cookies είναι συγκεντρωμένες και επομένως ανώνυμες. Εάν δεν επιτρέψετε τα cookies και τα scripts, δεν θα ξέρουμε όταν επισκεφτήκατε την ιστοσελίδα μας.

      Ενσωματωμένα βίντεο

      Αυτά τα cookies και scripts μπορούν να εγκατασταθούν μέσω της ιστοσελίδας μας από εξωτερικές υπηρεσίες hosting βίντεο όπως το YouTube ή το Vimeo. Μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την παροχή περιεχομένου βίντεο στην ιστοσελίδα μας. Είναι δυνατό για τον παροχέα βίντεο να δημιουργήσει μια διάταξη των ενδιαφερόντων σας και να σας εμφανίσει σχετικές διαφημίσεις σε αυτή την ιστοσελίδα ή σε άλλες. Δεν αποθηκεύουν προσωπικές πληροφορίες απευθείας, αλλά βασίζονται στο να διευκρινίζουν μοναδικά τον φυλλομετρητή σας και τη συσκευή του διαδικτύου. Εάν δεν επιτρέπετε αυτά τα cookies ή scripts, είναι πιθανό η ενσωματωμένη βίντεο να μην λειτουργεί όπως αναμενόταν.

      Google Fonts

      Τα Google Fonts είναι μια βιβλιοθήκη υπηρεσιών ενσωμάτωσης γραμματοσειρών. Τα Google Fonts αποθηκεύονται στην CDN της Google. Η API των Google Fonts έχει σχεδιαστεί για να περιορίσει τη συλλογή, την αποθήκευση και τη χρήση των δεδομένων των τελικών χρηστών μόνο σε αυτό που είναι απαραίτητο για την εύκολη διανομή γραμματοσειρών. Η χρήση της API των Google Fonts δεν απαιτεί ταυτοποίηση. Καμία cookie δεν στέλνεται από τους επισκέπτες της ιστοσελίδας στην API των Google Fonts. Οι αιτήσεις στην API των Google Fonts γίνονται σε ειδικούς τομείς των πόρων, όπως τα fonts.googleapis.com ή τα fonts.gstatic.com. Αυτό σημαίνει ότι οι αιτήσεις γραμματοσειρών σας είναι ξεχωριστές και δεν περιέχουν καμία πιστοποίηση που στέλνετε στο google.com ενώ χρησιμοποιείτε άλλες υπηρεσίες της Google που απαιτούν ταυτοποίηση, όπως το Gmail.

      Μάρκετινγκ

      Αυτά τα cookies και τα scripts μπορεί να οριστούν μέσα από την ιστοσελίδα μας από τους συνεργάτες μας στην διαφήμιση. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν από αυτές τις εταιρείες για να δημιουργήσουν ένα προφίλ των ενδιαφερόντων σας και να σας εμφανίσουν σχετικές διαφημίσεις σε άλλες ιστοσελίδες. Δεν αποθηκεύουν άμεσα προσωπικές πληροφορίες, αλλά βασίζονται στην μοναδική αναγνώριση του προγράμματος περιήγησης και της συσκευής διαδικτύου σας. Αν δεν επιτρέψετε αυτά τα cookies και τα scripts, θα εμπειρεύεστε λιγότερη εξατομικευμένη διαφήμιση.

      Facebook Advanced Matching

      Η Προηγμένη Αντιστοίχιση του Facebook μπορεί να βελτιώσει την αφαίρεση των διαφημίσεων και την παρακολούθηση μετατροπών. Μπορεί να μας βοηθήσει να επιτευχθούν καλύτερα στοχευμένες προσαρμοσμένες ομάδες μέσω των διαφημίσεων μας. Όταν είναι δυνατό, θα μοιραστούμε με το Facebook κατακερματισμένες πληροφορίες όπως το όνομά σας, τηλέφωνο, email ή διεύθυνση.

      Facebook CAPI

      Τα Συμβάντα της Προηγμένης Αντιστοίχισης του Facebook (CAPI) μας βοηθούν να κατανοήσουμε καλύτερα πως αλληλεπιδράτε με τις ιστοσελίδες μας. Σας επιτρέπουν να μετρήσουμε την επίδραση των διαφημίσεων μας στις μετατροπές της ιστοσελίδας και να βελτιώσουν την στοχευμένη διαφήμιση μέσω προσαρμοσμένων ομάδων. Όταν είναι δυνατό, ίσως μοιραστούμε με το Facebook πληροφορίες όπως όνομα, email, τηλέφωνο, διεύθυνση.
      Επιβεβαιώνω τις επιλογές μου Αποδοχή Όλων Απενεργοποίηση όλων
      Verified by ConsentMagic
      X