MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)
  • Αρχική
  • CV
  • Υπηρεσίες
    • Μάρκετινγκ Προϊόντων
    • Μάρκετινγκ Υπηρεσιών
    • B2B Μάρκετινγκ
    • Personal Branding
    • Διευθυντής μάρκετινγκ (εξωτερικός)
    • Ψηφιακό Μάρκετινγκ
    • Marketing Plan
    • Social Media Content
    • Εξειδικευμένες υπηρεσίες
      • Έρευνες Μάρκετινγκ
      • F&B Consulting and Marketing
  • Βιβλία
    • 32 Φράσεις πελατών που αγαπάμε να μισούμε – Εκδόσεις Rosili
    • Η εργαλειοθήκη του σύγχρονου επιχειρηματία – Εκδόσεις Rosili
    • Το μάρκετινγκ της επιχείρησής σας! – Εκδόσεις Rosili
    • Το μάρκετινγκ σε 10 + 2 ερωτήσεις
    • Η Συμπεριφορά του Καταναλωτή
    • 16 Μυστικά επιτυχίας για το Μάρκετινγκ
    • 9+1 ερωτήσεις για την επιχείρηση
  • Σεμινάρια & Ομιλίες
    • Σεμινάρια
      • Σεμινάρια Μάρκετινγκ
        • Webinar: Η Σιωπηλή Δύναμη της Επιρροής στις Πωλήσεις
        • Free Mini Webinar: Στρατηγικές Αποτελεσματικής Τιμολόγησης Υπηρεσιών
        • Summer Business Camp 2024
        • Online Marketing Masterclass & Consulting On Demand
        • Webinar: Τεχνικές Τηλεφωνικών Πωλήσεων
        • Webinar: 3 & 4 τεχνικές για περισσότερες πωλήσεις
        • Webinar: Η ψυχολογία του σύγχρονου πελάτη!
        • Webinar: Διαχειριστείτε την κριτική!
      • Εκπαίδευση Προσωπικού
    • Ομιλίες
      • 2025 – Ομιλία Αθήνα: Ανακαλύπτοντας τις Αόρατες Τάσεις του Marketing
      • 2025 – Ομιλία Θεσσαλονίκη: Ανακαλύπτοντας τις Αόρατες Τάσεις του Marketing
      • Ομιλία Θεσσαλονίκη: Τάσεις Μάρκετινγκ 2024. Ανοίξτε το δρόμο για νέους πελάτες!
      • Ομιλία Αθήνα: Τάσεις Μάρκετινγκ 2024. Ανοίξτε το δρόμο για νέους πελάτες!
      • Ομιλία: 2023 – 5 έξυπνες δράσεις μάρκετινγκ για απόκτηση νέων πελατών
      • ΕΕΘ Masterclasses
      • Workshop: 2022: Τεχνικές Πωλήσεων & Μάρκετινγκ
      • Ομιλία: Δράση σήμερα, ανάπτυξη αύριο!
      • Videos ομιλιών
    • Πρόγραμμα Ομιλιών – Σεμιναρίων
      • Πρόγραμμα Ομιλιών – Σεμιναρίων (πριν το 2022)
  • e-Shop
  • ΜΜΕ
    • TV
      • Αρχείο Εκπομπών TV
    • Podcasts
    • Συνεντεύξεις
    • Radio
      • Αρχείο Εκπομπών Alpha Radio 989
      • Kanali 1
        • Αρχείο Εκπομπών Radio Κανάλι 1
      • Amagi Radio
  • App
  • Πελάτες
    • Testimonials Πελατών
  • Άρθρα
  • Contact
  • Αγγλικα
  • Ελληνικα
0

€0,00

✕

Storytelling & Μάρκετινγκ. Η επιτυχία έχει τη δική της ιστορία. Γράψτε τη σωστά!

Author Θέμης Σαρανταένας at 30 Οκτωβρίου 2018
Storytelling & Μάρκετινγκ. Η επιτυχία έχει τη δική της ιστορία.

Είναι σημαντικό να προσφέρετε μία καινοτόμο υπηρεσία στους πελάτες σας. Είναι ακόμη πιο σημαντικό και ενδιαφέρον όμως να τους αποκαλύψετε το γιατί οδηγηθήκατε στη δημιουργία αυτής της υπηρεσίας. Αυτή είναι η ουσία του Storytelling ή αλλιώς η επίτευξη στόχων που θέτετε για την επιχείρησή σας, μέσα από την εξιστόρηση ιστοριών στο κοινό. Μάθετε να το κάνετε καλά!

Storytelling & Μάρκετινγκ. Η επιτυχία έχει τη δική της ιστορία.

Πρώτη δημοσίευση: Huffington Post

Συναίσθημα; Μοιραστείτε το!

Ένα απαραίτητο στοιχείο για μία σωστή εξιστόρηση είναι το συναίσθημα. Το αληθινό συναίσθημα. Το δικό σας συναίσθημα! Ανοιχτείτε και επικοινωνήστε τους τις ελπίδες, τις χαρές αλλά και τους προβληματισμούς που βρίσκονται πίσω από το brandτης επιχείρησής σας. Πίσω από το λογότυπο ή την επωνυμία μίας επιχείρησης υπάρχει πάντα ο παράγοντας άνθρωπος. Αναδείξτε αυτόν τον παράγοντα και μοιραστείτε τον με το κοινό που απευθύνεστε, “χτυπώντας” στην καρδιά της συναισθηματικής τους νοημοσύνης. Η συναισθηματική προσέγγιση μέσα από μία ιστορία είναι πάντα τόσο ισχυρή που πολλές φορές ξεπερνάει τα αυτούσια και ρεαλιστικά πλεονεκτήματα του προϊόντος ή της υπηρεσίας που θέλει να προωθήσει μία επιχείρηση. Παράλληλα, προσδίδει αξιοπιστία και αλήθεια στην ιστορία που εξιστορείτε επιτρέποντας ταυτόχρονα τη συναισθηματική ταύτιση των πελατών με εσάς και την επιχείρησή σας.

 

Μία καλή ιστορία δεν έχει σύνορα.

            Αν κάποιος γνωρίζει πού βρίσκεται το δάσος όπου εκτυλίσσεται η ιστορία της κοκκινοσκουφίτσας, ας το μοιραστεί μαζί μας, αφού βεβαίως πρώτα μας πει σε ποια εκδοχή της αναφέρεται. Των αδερφών Γκριμ, του Περώ, του Καλβίνο; Μία επιτυχημένη ιστορία δεν έχει σύνορα ούτε οριοθετείται γεωγραφικά. Γιατί το νόημα και η ουσία της ξεπερνά κατά πολύ τα όρια που οι άνθρωποι συνηθίζουμε να βάζουμε ξεκινώντας μία εξιστόρηση. Η ιστορία σας δεν πρέπει να έχει όρια, σύνορα και περιορισμούς αλλά να αναδεικνύει την ουσία και τον πυρήνα εκείνων που θέλετε να επικοινωνήσετε. Είναι λάθος να ξεκινάτε την ιστορία σας οριοθετώντας το πλαίσιο μέσα από το οποίο θα την εξελίξετε καθώς με αυτό τον τρόπο λειτουργείτε αποτρεπτικά για ένα μεγάλο μέρος του κοινού που απευθύνεστε. Μοιραστείτε την ιστορία σας με σκοπό να κερδίσετε την προσοχή του κοινού και όχι με το σκεπτικό του να απευθυνθείτε σε πελάτες που για παράδειγμα δραστηριοποιούνται κοντά στην έδρα της επιχείρησής σας. Η ιστορία σας ίσως να έχει πολύ μεγαλύτερη δυναμική από αυτή που στοχεύατε αρχικά. Αφήστε τη να αναπνεύσει και να είστε σίγουροι πως αν είναι τόσο επιτυχημένη, οι πελάτες θα βρουν το δρόμο για την επιχείρησή σας ακόμη και από το εξωτερικό!

 

Κι εζήσαν αυτοί καλά…

            Αρχή, μέση, τέλος. Αυτά είναι τα 3 τμήματα που πρέπει να αποτελούν την ιστορία σας ώστε να είναι σωστή, κατανοητή και αποτελεσματική. Η ιστορία σας πρέπει πάντα να καταλήγει μέσα από μία ομαλή πορεία σε κάποιο συμπέρασμα ώστε να έχει τα επιθυμητά αποτελέσματα γι’ αυτό και είναι απαραίτητο να έχετε σκεφθεί εξαρχής το νοηματικό σκελετό της. Έτσι λοιπόν στην αρχή πρέπει να κερδίσετε το ενδιαφέρον του κοινού ενεργοποιώντας το αισθητήριο της περιέργειας. Ποτέ μην ξεκινάτε την ιστορία σας προσπαθώντας να πουλήσετε. Είναι σίγουρο πως αυτομάτως θα μετατρέψετε την ιστορία σας σε μία αποτυχημένη προσπάθεια πώλησης που θα απορριφθεί από το κοινό. Κερδίστε αρχικά το ενδιαφέρον των ανθρώπων και στη συνέχεια προχωρήστε στην εξιστόρηση. Μεταφέρετε με έξυπνο και δημιουργικό τρόπο τις πληροφορίες που επιθυμείτε χωρίς όμως να έχετε στο μυαλό σας πως κάθε επιλεγμένη λέξη που θα χρησιμοποιήσετε πρέπει να οδηγεί στο ταμείο της επιχείρησής σας. Στόχος σας δεν είναι να κερδίσετε τον πελάτη αλλά τον άνθρωπο. Αν το καταφέρετε αυτό είναι δεδομένο πως έχετε εξασφαλίσει και την πελατειακή του ιδιότητα. Ολοκληρώστε την ιστορία σας αφήνοντας την αίσθηση πως μοιραστήκατε τις σκέψεις και τις ιδέες σας, με κάποιο πρόσωπο του φιλικού σας περιβάλλοντος και όχι με ένα σύνολο αγνώστων που ίσως δεν ξαναέρθετε ποτέ σε επαφή. Να θυμάστε πως ο επίλογός σας πρέπει να αναδεικνύει πως το storytelling δεν είναι απλώς ένα εργαλείο του Μάρκετινγκ. Είναι μία δεξιότητα που θέλετε να τη μοιραστείτε με ανθρώπους που είτε γνωρίζουν την επιχείρησή σας και θέλουν να τη μάθουν καλύτερα, είτε δε γνωρίζουν την επιχείρησή σας και θέλουν να την ανακαλύψουν.

Ενδιαφέροντα άρθρα

3 ανορθόδοξες τεχνικές πώλησης που δουλεύουν.
16 Ιουνίου 2025

Άσπρη γάτα – μαύρη γάτα!


Διαβάστε περισσότερα
Προσλαμβάνετε στελέχη στο μάρκετινγκ; Τι ερωτήσεις να κάνετε.
5 Ιουνίου 2025

Καλέ μου άνθρωπε, ξέρεις από μάρκετινγκ;


Διαβάστε περισσότερα
Συμβουλές για διαχείριση κρίσεων
19 Μαΐου 2025

Μην πιαστείτε απροετοίμαστοι στην επόμενη κρίση!


Διαβάστε περισσότερα

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Διακρίσεις

Πιστοποιημένος Senior Consultant από τον ΣΕΣΜΑ
Μέλος της Διεθνούς Μένσα
Πιστοποιημένος
Social Media Marketing Associate CSMA
Μέλος του Συνδέσμου Συμβούλων    Επιχειρήσεων (ΣΥΠΕΠ)
Best Marketing Consultant 2019
Best Marketing Consultant 2021
Best Aesthetics Marketing Consultant 2022
Visionary Marketing Consultant Award 2025

Επικοινωνία

Αθήνα: +30 2117706299

Θεσσαλονίκη: +30 2311118477‬

Social Media

Αριθμός Γ.Ε.ΜΗ:

122524803000

Εγγραφείτε στο Newsletter

για να λαμβάνετε νέα, ιδέες & tips μάρκετινγκ!

Κατεβάστε την εφαρμογή

buttonapplestore
buttongoogleplay
Privacy Policy – Terms and Conditions
Copyright © 2025 E. Sarantaenas. All Rights Reserved.
    0

    €0,00

    • No translations available for this page
      ✕

      Σύνδεση

      Χάσατε τον κωδικό σας;

      ✕

      Καλάθι

      Ολοκλήρωση Παραγγελίας
      Συνεχίστε τις αγορές Καλάθι
      Χρησιμοποιούμε τις πληροφορίες που συλλέγονται μέσω cookies και παρόμοιων τεχνολογιών για να βελτιώσουμε την εμπειρία σας στην ιστοσελίδα μας, να αναλύσουμε τον τρόπο που τη χρησιμοποιείτε και για σκοπούς μάρκετινγκ.
      Τήρηση προσωπικών δεδομένων

      Οι ρυθμίσεις προσωπικού απορρήτου σας

      Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τα στοιχεία που συλλέγονται μέσω cookies και παρόμοιων τεχνολογιών για να βελτιώσουμε την εμπειρία σας στον ιστότοπό μας, να αναλύσουμε τον τρόπο χρήσης του και για διαφημιστικούς σκοπούς. Επειδή θαυμαστείτε το δικαίωμά σας στην προσωπική ζωή, μπορείτε να επιλέξετε να μην επιτρέπετε κάποιους τύπους cookies. Ωστόσο, η αποκλεισμός κάποιων τύπων cookies μπορεί να επηρεάσει την εμπειρία σας στον ιστότοπο και τις υπηρεσίες που μπορούμε να σας προσφέρουμε. Σε κάποιες περιπτώσεις, οι δεδομένα που προέρχονται από cookies κοινοποιούνται με τρίτους για λόγους ανάλυσης ή διαφήμισης. Μπορείτε να εκπαιδεύσετε το δικαίωμά σας να εξαιρεθείτε από το διαμοιρασμό και πάντα με την απενεργοποίηση των cookies.
      Τήρηση προσωπικών δεδομένων
      Απενεργοποίηση όλων Αποδοχή Όλων

      Διαχείριση προτιμήσεων συγκατάθεσης

      Απαραίτητο

      Πάντα ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΜΕΝΟ
      Αυτά τα cookies και τα scripts είναι απαραίτητα για να λειτουργεί η ιστοσελίδα και δεν μπορούν να απενεργοποιηθούν. Συνήθως ρυθμίζονται μόνο σε απάντηση σε ενέργειες που κάνετε, οι οποίες προσομοιώνουν αίτημα για υπηρεσίες, όπως την ρύθμιση των προτιμήσεων ιδιωτικού απορρήτου, την είσοδο ή την συμπλήρωση φόρμων. Μπορείτε να ρυθμίσετε τον browser σας να μπλοκάρει ή να σας ειδοποιεί για αυτά τα cookies, αλλά μερικά τμήματα της ιστοσελίδας δεν θα λειτουργούν. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν κανένα προσωπικά διακριτικά στοιχεία.

      Αναλυτικές

      Αυτά τα cookies και τα scripts επιτρέπουν σε εμάς να μετράμε τις επισκέψεις και τις πηγές των κινήσεων, έτσι ώστε να μετράμε και να βελτιώνουμε την απόδοση της ιστοσελίδας μας. Σας βοηθούν να ξέρουμε ποιες σελίδες είναι οι πιο και λιγότερο δημοφιλείς και να δούμε πως οι επισκέπτες κινούνται στην ιστοσελίδα. Όλες οι πληροφορίες που συλλέγονται από αυτά τα cookies είναι συγκεντρωμένες και επομένως ανώνυμες. Εάν δεν επιτρέψετε τα cookies και τα scripts, δεν θα ξέρουμε όταν επισκεφτήκατε την ιστοσελίδα μας.

      Ενσωματωμένα βίντεο

      Αυτά τα cookies και scripts μπορούν να εγκατασταθούν μέσω της ιστοσελίδας μας από εξωτερικές υπηρεσίες hosting βίντεο όπως το YouTube ή το Vimeo. Μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την παροχή περιεχομένου βίντεο στην ιστοσελίδα μας. Είναι δυνατό για τον παροχέα βίντεο να δημιουργήσει μια διάταξη των ενδιαφερόντων σας και να σας εμφανίσει σχετικές διαφημίσεις σε αυτή την ιστοσελίδα ή σε άλλες. Δεν αποθηκεύουν προσωπικές πληροφορίες απευθείας, αλλά βασίζονται στο να διευκρινίζουν μοναδικά τον φυλλομετρητή σας και τη συσκευή του διαδικτύου. Εάν δεν επιτρέπετε αυτά τα cookies ή scripts, είναι πιθανό η ενσωματωμένη βίντεο να μην λειτουργεί όπως αναμενόταν.

      Google Fonts

      Τα Google Fonts είναι μια βιβλιοθήκη υπηρεσιών ενσωμάτωσης γραμματοσειρών. Τα Google Fonts αποθηκεύονται στην CDN της Google. Η API των Google Fonts έχει σχεδιαστεί για να περιορίσει τη συλλογή, την αποθήκευση και τη χρήση των δεδομένων των τελικών χρηστών μόνο σε αυτό που είναι απαραίτητο για την εύκολη διανομή γραμματοσειρών. Η χρήση της API των Google Fonts δεν απαιτεί ταυτοποίηση. Καμία cookie δεν στέλνεται από τους επισκέπτες της ιστοσελίδας στην API των Google Fonts. Οι αιτήσεις στην API των Google Fonts γίνονται σε ειδικούς τομείς των πόρων, όπως τα fonts.googleapis.com ή τα fonts.gstatic.com. Αυτό σημαίνει ότι οι αιτήσεις γραμματοσειρών σας είναι ξεχωριστές και δεν περιέχουν καμία πιστοποίηση που στέλνετε στο google.com ενώ χρησιμοποιείτε άλλες υπηρεσίες της Google που απαιτούν ταυτοποίηση, όπως το Gmail.

      Μάρκετινγκ

      Αυτά τα cookies και τα scripts μπορεί να οριστούν μέσα από την ιστοσελίδα μας από τους συνεργάτες μας στην διαφήμιση. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν από αυτές τις εταιρείες για να δημιουργήσουν ένα προφίλ των ενδιαφερόντων σας και να σας εμφανίσουν σχετικές διαφημίσεις σε άλλες ιστοσελίδες. Δεν αποθηκεύουν άμεσα προσωπικές πληροφορίες, αλλά βασίζονται στην μοναδική αναγνώριση του προγράμματος περιήγησης και της συσκευής διαδικτύου σας. Αν δεν επιτρέψετε αυτά τα cookies και τα scripts, θα εμπειρεύεστε λιγότερη εξατομικευμένη διαφήμιση.

      Facebook Advanced Matching

      Η Προηγμένη Αντιστοίχιση του Facebook μπορεί να βελτιώσει την αφαίρεση των διαφημίσεων και την παρακολούθηση μετατροπών. Μπορεί να μας βοηθήσει να επιτευχθούν καλύτερα στοχευμένες προσαρμοσμένες ομάδες μέσω των διαφημίσεων μας. Όταν είναι δυνατό, θα μοιραστούμε με το Facebook κατακερματισμένες πληροφορίες όπως το όνομά σας, τηλέφωνο, email ή διεύθυνση.

      Facebook CAPI

      Τα Συμβάντα της Προηγμένης Αντιστοίχισης του Facebook (CAPI) μας βοηθούν να κατανοήσουμε καλύτερα πως αλληλεπιδράτε με τις ιστοσελίδες μας. Σας επιτρέπουν να μετρήσουμε την επίδραση των διαφημίσεων μας στις μετατροπές της ιστοσελίδας και να βελτιώσουν την στοχευμένη διαφήμιση μέσω προσαρμοσμένων ομάδων. Όταν είναι δυνατό, ίσως μοιραστούμε με το Facebook πληροφορίες όπως όνομα, email, τηλέφωνο, διεύθυνση.
      Επιβεβαιώνω τις επιλογές μου Αποδοχή Όλων Απενεργοποίηση όλων
      Verified by ConsentMagic
      X