MARKETING PLAN

Ξεπεράστε τον ανταγωνισμό σας, ξεχωρίστε με ένα συγκεκριμένο πλάνο μάρκετινγκ με δράσεις, τακτικές και με συγκεκριμένο προϋπολογισμό.

Το πλάνο μάρκετινγκ -με απλά λόγια- είναι η στρατηγική που θα ακολουθήσει η επιχείρηση στον τομέα του μάρκετινγκ. Περιλαμβάνει την μελέτη και την ανάλυση όλων των παραγόντων που θα επηρεάσουν τις δράσεις που πρέπει να ακολουθηθούν. Καταλήγει σε συγκεκριμένα συμπεράσματα για την επιχείρησή σας, εντοπίζοντας ευκαιρίες και απειλές, ενώ επισημαίνει τις δυνάμεις και τονίζει τις αδυναμίες προς βελτίωση.

Το πλάνο μάρκετινγκ οφείλει να είναι (τουλάχιστον) 12 μηνο με συγκεκριμένους και μετρήσιμους στόχους. Έτσι ο επιχειρηματίας γνωρίζει τι πρέπει να κάνει κάθε μήνα, πώς να το κάνει και πώς να το αξιολογήσει. Μια τέτοια οργάνωση, βγάζει τον επιχειρηματία από το καθημερινό άγχος της προώθησης της επιχείρησής του και τον γλιτώνει από πολλά και διάφορα έκτακτα έξοδα που μπορεί να εκτροχιάσουν τα έξοδα του.

Tip: Το μυστικό της επιτυχίας ενός πλάνου μάρκετινγκ είναι η σωστή εξωτερική και εσωτερική ανάλυση της κατάστασης.

Πότε χρειάζεται ένα πλάνο μάρκετινγκ;

Όταν σας απασχολεί:

  • Η επίτευξη των επιχειρηματικών στόχων μέσω τις αύξησης των πωλήσεων
  • Η δημιουργία επιχειρηματικών βάσεων για το μέλλον
  • Η αύξηση της αναγνωρισιμότητας και η εδραίωση στην αγορά
  • Το λανσάρισμα νέων προϊόντων ή υπηρεσιών

Το Πλάνο Μάρκετινγκ περιλαμβάνει:

 

  • Ανάλυση αγοράς & ανταγωνισμού - External Analysis (πρωτογενής ή μη)
  • Ανάλυση του προϊόντος/υπηρεσίας σας & του σημείου πώλησης - Internal Analysis
  • Συγκεκριμένες προτάσεις εμπορικής πολιτικής για την επιχείρησής σας / Στρατηγικός Σχεδιασμός - SWOT Analysis & Strategy
  • Συγκεκριμένες τακτικές μάρκετινγκ για την επίτευξη των στόχων (Tacticts) με συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα (calandar)
  • Εύκολες Μεθόδους μέτρησης αποτελεσμάτων (measurement of activities)

Αποκτήστε ένα εξατομικευμένο πλάνο μάρκετινγκ για την επιχείρησή σας!

Συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα για περισσότερες πληροφορίες