MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)
  • Αρχική
  • CV
  • Υπηρεσίες
    • Μάρκετινγκ Προϊόντων
    • Μάρκετινγκ Υπηρεσιών
    • B2B Μάρκετινγκ
    • Personal Branding
    • Διευθυντής μάρκετινγκ (εξωτερικός)
    • Ψηφιακό Μάρκετινγκ
    • Marketing Plan
    • Social Media Content
    • Εξειδικευμένες υπηρεσίες
      • Έρευνες Μάρκετινγκ
      • F&B Consulting and Marketing
  • Βιβλία
    • 32 Φράσεις πελατών που αγαπάμε να μισούμε – Εκδόσεις Rosili
    • Η εργαλειοθήκη του σύγχρονου επιχειρηματία – Εκδόσεις Rosili
    • Το μάρκετινγκ της επιχείρησής σας! – Εκδόσεις Rosili
    • Το μάρκετινγκ σε 10 + 2 ερωτήσεις
    • Η Συμπεριφορά του Καταναλωτή
    • 16 Μυστικά επιτυχίας για το Μάρκετινγκ
    • 9+1 ερωτήσεις για την επιχείρηση
  • Σεμινάρια & Ομιλίες
    • Σεμινάρια
      • Σεμινάρια Μάρκετινγκ
        • Webinar: Η Σιωπηλή Δύναμη της Επιρροής στις Πωλήσεις
        • Free Mini Webinar: Στρατηγικές Αποτελεσματικής Τιμολόγησης Υπηρεσιών
        • Summer Business Camp 2024
        • Online Marketing Masterclass & Consulting On Demand
        • Webinar: Τεχνικές Τηλεφωνικών Πωλήσεων
        • Webinar: 3 & 4 τεχνικές για περισσότερες πωλήσεις
        • Webinar: Η ψυχολογία του σύγχρονου πελάτη!
        • Webinar: Διαχειριστείτε την κριτική!
      • Εκπαίδευση Προσωπικού
    • Ομιλίες
      • 2025 – Ομιλία Αθήνα: Ανακαλύπτοντας τις Αόρατες Τάσεις του Marketing
      • 2025 – Ομιλία Θεσσαλονίκη: Ανακαλύπτοντας τις Αόρατες Τάσεις του Marketing
      • Ομιλία Θεσσαλονίκη: Τάσεις Μάρκετινγκ 2024. Ανοίξτε το δρόμο για νέους πελάτες!
      • Ομιλία Αθήνα: Τάσεις Μάρκετινγκ 2024. Ανοίξτε το δρόμο για νέους πελάτες!
      • Ομιλία: 2023 – 5 έξυπνες δράσεις μάρκετινγκ για απόκτηση νέων πελατών
      • ΕΕΘ Masterclasses
      • Workshop: 2022: Τεχνικές Πωλήσεων & Μάρκετινγκ
      • Ομιλία: Δράση σήμερα, ανάπτυξη αύριο!
      • Videos ομιλιών
    • Πρόγραμμα Ομιλιών – Σεμιναρίων
      • Πρόγραμμα Ομιλιών – Σεμιναρίων (πριν το 2022)
  • e-Shop
  • ΜΜΕ
    • TV
      • Αρχείο Εκπομπών TV
    • Podcasts
    • Συνεντεύξεις
    • Radio
      • Αρχείο Εκπομπών Alpha Radio 989
      • Kanali 1
        • Αρχείο Εκπομπών Radio Κανάλι 1
      • Amagi Radio
  • App
  • Πελάτες
    • Testimonials Πελατών
  • Άρθρα
  • Contact
  • Αγγλικα
  • Ελληνικα
0

€0,00

✕

Προγράμματα ανταμοιβής πελατών. Βάλτε τα σε πρόγραμμα!

Author Θέμης Σαρανταένας at 8 Ιουλίου 2017
προγραμμα ανταμοιβής Θέμης Σαρανταένας

Προσφορές, οφέλη, δώρα και παροχές είναι λίγα από τα μέσα που χρησιμοποιούν όλο και περισσότερες επιχειρήσεις σαν οχήματα επικοινωνίας αλλά και δέλεαρ, για τα προγράμματα επιβράβευσης των πελατών τους. Στόχος όχι μόνο η ενίσχυση της πιστότητας των ήδη πελατών τους αλλά ταυτόχρονα και η προσέλκυση ενός απολύτως νέου πελατολογίου που επιθυμεί να γίνει μέρος όλων εκείνων των προνομίων που επιθυμείτε να του προσφέρετε. Αν λοιπόν σκοπεύετε να αξιοποιήσετε τη δυναμική που έχει ένα πρόγραμμα επιβράβευσης για τους πελάτες της επιχείρησής σας, διαβάστε 3 βασικά στοιχεία που πρέπει να εμπεριέχει η ενέργεια μάρκετινγκ που ετοιμάζετε!

προγραμμα ανταμοιβής Θέμης Σαρανταένας

Έχει δύναμη η προσφορά σας;

Άλλο διαθέτω, άλλο παρέχω άλλο προσφέρω. Είστε σίγουροι πως η προσφορά σας αποτελεί μία πραγματική ευκαιρία για τους πελάτες σας; Το κυριότερο στοιχείο σε ένα πρόγραμμα ανταμοιβής είναι η αξία της ίδιας της προσφοράς. Αυτή πρέπει να είναι σημαντική, ουσιαστική και εντυπωσιακή ώστε να ξεχωρίζει και να διαφοροποιείται από τις υπόλοιπες ενέργειες μάρκετινγκ της επιχείρησής σας. Το να προσφέρετε στους πελάτες σας ακόμη μία προσφορά, ίδια με εκείνες που τους έχετε συνηθίσει στο παρελθόν, όχι μόνο δε θα έχει τα αναμενόμενα οφέλη αλλά αντιθέτως θα δημιουργήσει και αρνητική αίσθηση για τον “φθηνό” κυριολεκτικά και μεταφορικά, τρόπο, με τον οποίο προσπαθείτε να κερδίσετε το ενδιαφέρον και την εμπιστοσύνη τους. Όπως καταλαβαίνετε οι ισορροπίες είναι αρκετά λεπτές και σε πολλές περιπτώσεις η ζημιά για τον επιχειρηματία μπορεί να περιλαμβάνει από το οικονομικό κόστος μίας υπέρμετρης ή λανθασμένα υπολογισμένης προσφοράς που και θα κοστίσει πολλά στην ίδια την επιχείρηση αλλά ταυτόχρονα μπορεί και να της χαρίσει ένα άσχημο όνομα στην αγορά. Εδώ έγκειται και ο ρόλος του συμβούλου μάρκετινγκ o οποίος έχει τις γνώσεις και τις εμπειρίες ώστε να μπορεί να αξιολογήσει όλα τα δεδομένα μίας τέτοιας ενέργειας μάρκετινγκ προφυλάσσοντας την επιχείρηση από ανεπιθύμητες εκπλήξεις.

Επιβράβευση με συνεργασίες!

Το να δείξετε το ενδιαφέρον σας για τους πελάτες σας και τις ανάγκες τους δεν περιορίζεται μόνο σε προϊόντα και υπηρεσίες που προέρχονται αποκλειστικά και από τη δική σας επιχείρηση. Σαν επιβράβευση μπορεί να θεωρηθεί και η προσφορά προϊόντων – υπηρεσιών από μία άλλη συνεργαζόμενη με εσάς, τοπική επιχείρηση! Στα προγράμματα επιβράβευσης είναι σημαντικό να διασφαλίζουμε συνεργασίες και με άλλες επιχειρήσεις, το αντικείμενο των οποίων πραγματικά μπορεί να εκτοξεύσει τα αποτελέσματα της ενέργειάς σας! Δε πρέπει να ξεχνάτε πως ο σκοπός ενός προγράμματος επιβράβευσης δεν είναι τόσο η άμεση πώληση ενός προϊόντος ή μίας υπηρεσίας αλλά η πολυεπίπεδη ανάδειξη της επιχείρησής σας στη συνείδηση του υπάρχοντος αλλά και του εν δυνάμει πελατολογίου σας. Δείξτε και αποδείξτε πως νοιάζεστε για τις ανάγκες των πελατών σας, επιβραβεύοντάς τους ακόμη και με προνόμια που δεν προέρχονται άμεσα από την επιχείρησή σας!

“Αυτή η προσφορά είναι για σένα!”

Όλοι οι άνθρωποι έχουν την ανάγκη να αισθανθούν ξεχωριστοί. Να αισθανθούν πως αποτελούν ένα ιδιαίτερο κομμάτι ενός ευρύτερου συνόλου. Με αυτό το σκεπτικό πρέπει να αντιμετωπίσετε τους πελάτες σας, κάνοντας τους να νιώσουν ξεχωριστοί. Στο μάρκετινγκ τίποτα δεν είναι τυχαίο και πολύ περισσότερο η ύπαρξη κάποιων πολύ γνωστών σε όλους μας όρων, όπως Exclusive, VIP κτλ. Αυτοί οι όροι, δημιουργούν μία ζώνη προνομίων μέσα στην οποία μπορούν να βρεθούν επιλεγμένοι και μόνο πελάτες. Προσοχή! Αυτά τα προνόμια όπως σας ανέφερα και παραπάνω, πρέπει να είναι πραγματικά και να έχουν ουσιαστική αξία για τους πελάτες σας. Οποιαδήποτε άλλη προσέγγιση με υποτυπώδεις προσφορές δεν μπορεί να λογιστεί σαν μία προσφορά για λίγους και εκλεκτούς αλλά σαν μία προσπάθεια εξαπάτησης, κάτι που αργά η γρήγορα θα γυρίσει εναντίον σας. Με απλά λόγια, στόχος σας είναι να ανταμείψετε τους πελάτες οι οποίοι με την προτίμησή τους, έχουν ανταμείψει και εσάς με την εμπιστοσύνη τους ή σκοπεύουν στο άμεσο μέλλον να το κάνουν με σκοπό τα οφέλη και τα προνόμια που θα τους προσφέρετε!

Ενδιαφέροντα άρθρα

3 ανορθόδοξες τεχνικές πώλησης που δουλεύουν.
16 Ιουνίου 2025

Άσπρη γάτα – μαύρη γάτα!


Διαβάστε περισσότερα
Προσλαμβάνετε στελέχη στο μάρκετινγκ; Τι ερωτήσεις να κάνετε.
5 Ιουνίου 2025

Καλέ μου άνθρωπε, ξέρεις από μάρκετινγκ;


Διαβάστε περισσότερα
Συμβουλές για διαχείριση κρίσεων
19 Μαΐου 2025

Μην πιαστείτε απροετοίμαστοι στην επόμενη κρίση!


Διαβάστε περισσότερα

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Διακρίσεις

Πιστοποιημένος Senior Consultant από τον ΣΕΣΜΑ
Μέλος της Διεθνούς Μένσα
Πιστοποιημένος
Social Media Marketing Associate CSMA
Μέλος του Συνδέσμου Συμβούλων    Επιχειρήσεων (ΣΥΠΕΠ)
Best Marketing Consultant 2019
Best Marketing Consultant 2021
Best Aesthetics Marketing Consultant 2022
Visionary Marketing Consultant Award 2025

Επικοινωνία

Αθήνα: +30 2117706299

Θεσσαλονίκη: +30 2311118477‬

Social Media

Αριθμός Γ.Ε.ΜΗ:

122524803000

Εγγραφείτε στο Newsletter

για να λαμβάνετε νέα, ιδέες & tips μάρκετινγκ!

Κατεβάστε την εφαρμογή

buttonapplestore
buttongoogleplay
Privacy Policy – Terms and Conditions
Copyright © 2025 E. Sarantaenas. All Rights Reserved.
    0

    €0,00

    • No translations available for this page
      ✕

      Σύνδεση

      Χάσατε τον κωδικό σας;

      ✕

      Καλάθι

      Ολοκλήρωση Παραγγελίας
      Συνεχίστε τις αγορές Καλάθι
      Χρησιμοποιούμε τις πληροφορίες που συλλέγονται μέσω cookies και παρόμοιων τεχνολογιών για να βελτιώσουμε την εμπειρία σας στην ιστοσελίδα μας, να αναλύσουμε τον τρόπο που τη χρησιμοποιείτε και για σκοπούς μάρκετινγκ.
      Τήρηση προσωπικών δεδομένων

      Οι ρυθμίσεις προσωπικού απορρήτου σας

      Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τα στοιχεία που συλλέγονται μέσω cookies και παρόμοιων τεχνολογιών για να βελτιώσουμε την εμπειρία σας στον ιστότοπό μας, να αναλύσουμε τον τρόπο χρήσης του και για διαφημιστικούς σκοπούς. Επειδή θαυμαστείτε το δικαίωμά σας στην προσωπική ζωή, μπορείτε να επιλέξετε να μην επιτρέπετε κάποιους τύπους cookies. Ωστόσο, η αποκλεισμός κάποιων τύπων cookies μπορεί να επηρεάσει την εμπειρία σας στον ιστότοπο και τις υπηρεσίες που μπορούμε να σας προσφέρουμε. Σε κάποιες περιπτώσεις, οι δεδομένα που προέρχονται από cookies κοινοποιούνται με τρίτους για λόγους ανάλυσης ή διαφήμισης. Μπορείτε να εκπαιδεύσετε το δικαίωμά σας να εξαιρεθείτε από το διαμοιρασμό και πάντα με την απενεργοποίηση των cookies.
      Τήρηση προσωπικών δεδομένων
      Απενεργοποίηση όλων Αποδοχή Όλων

      Διαχείριση προτιμήσεων συγκατάθεσης

      Απαραίτητο

      Πάντα ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΜΕΝΟ
      Αυτά τα cookies και τα scripts είναι απαραίτητα για να λειτουργεί η ιστοσελίδα και δεν μπορούν να απενεργοποιηθούν. Συνήθως ρυθμίζονται μόνο σε απάντηση σε ενέργειες που κάνετε, οι οποίες προσομοιώνουν αίτημα για υπηρεσίες, όπως την ρύθμιση των προτιμήσεων ιδιωτικού απορρήτου, την είσοδο ή την συμπλήρωση φόρμων. Μπορείτε να ρυθμίσετε τον browser σας να μπλοκάρει ή να σας ειδοποιεί για αυτά τα cookies, αλλά μερικά τμήματα της ιστοσελίδας δεν θα λειτουργούν. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν κανένα προσωπικά διακριτικά στοιχεία.

      Αναλυτικές

      Αυτά τα cookies και τα scripts επιτρέπουν σε εμάς να μετράμε τις επισκέψεις και τις πηγές των κινήσεων, έτσι ώστε να μετράμε και να βελτιώνουμε την απόδοση της ιστοσελίδας μας. Σας βοηθούν να ξέρουμε ποιες σελίδες είναι οι πιο και λιγότερο δημοφιλείς και να δούμε πως οι επισκέπτες κινούνται στην ιστοσελίδα. Όλες οι πληροφορίες που συλλέγονται από αυτά τα cookies είναι συγκεντρωμένες και επομένως ανώνυμες. Εάν δεν επιτρέψετε τα cookies και τα scripts, δεν θα ξέρουμε όταν επισκεφτήκατε την ιστοσελίδα μας.

      Ενσωματωμένα βίντεο

      Αυτά τα cookies και scripts μπορούν να εγκατασταθούν μέσω της ιστοσελίδας μας από εξωτερικές υπηρεσίες hosting βίντεο όπως το YouTube ή το Vimeo. Μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την παροχή περιεχομένου βίντεο στην ιστοσελίδα μας. Είναι δυνατό για τον παροχέα βίντεο να δημιουργήσει μια διάταξη των ενδιαφερόντων σας και να σας εμφανίσει σχετικές διαφημίσεις σε αυτή την ιστοσελίδα ή σε άλλες. Δεν αποθηκεύουν προσωπικές πληροφορίες απευθείας, αλλά βασίζονται στο να διευκρινίζουν μοναδικά τον φυλλομετρητή σας και τη συσκευή του διαδικτύου. Εάν δεν επιτρέπετε αυτά τα cookies ή scripts, είναι πιθανό η ενσωματωμένη βίντεο να μην λειτουργεί όπως αναμενόταν.

      Google Fonts

      Τα Google Fonts είναι μια βιβλιοθήκη υπηρεσιών ενσωμάτωσης γραμματοσειρών. Τα Google Fonts αποθηκεύονται στην CDN της Google. Η API των Google Fonts έχει σχεδιαστεί για να περιορίσει τη συλλογή, την αποθήκευση και τη χρήση των δεδομένων των τελικών χρηστών μόνο σε αυτό που είναι απαραίτητο για την εύκολη διανομή γραμματοσειρών. Η χρήση της API των Google Fonts δεν απαιτεί ταυτοποίηση. Καμία cookie δεν στέλνεται από τους επισκέπτες της ιστοσελίδας στην API των Google Fonts. Οι αιτήσεις στην API των Google Fonts γίνονται σε ειδικούς τομείς των πόρων, όπως τα fonts.googleapis.com ή τα fonts.gstatic.com. Αυτό σημαίνει ότι οι αιτήσεις γραμματοσειρών σας είναι ξεχωριστές και δεν περιέχουν καμία πιστοποίηση που στέλνετε στο google.com ενώ χρησιμοποιείτε άλλες υπηρεσίες της Google που απαιτούν ταυτοποίηση, όπως το Gmail.

      Μάρκετινγκ

      Αυτά τα cookies και τα scripts μπορεί να οριστούν μέσα από την ιστοσελίδα μας από τους συνεργάτες μας στην διαφήμιση. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν από αυτές τις εταιρείες για να δημιουργήσουν ένα προφίλ των ενδιαφερόντων σας και να σας εμφανίσουν σχετικές διαφημίσεις σε άλλες ιστοσελίδες. Δεν αποθηκεύουν άμεσα προσωπικές πληροφορίες, αλλά βασίζονται στην μοναδική αναγνώριση του προγράμματος περιήγησης και της συσκευής διαδικτύου σας. Αν δεν επιτρέψετε αυτά τα cookies και τα scripts, θα εμπειρεύεστε λιγότερη εξατομικευμένη διαφήμιση.

      Facebook Advanced Matching

      Η Προηγμένη Αντιστοίχιση του Facebook μπορεί να βελτιώσει την αφαίρεση των διαφημίσεων και την παρακολούθηση μετατροπών. Μπορεί να μας βοηθήσει να επιτευχθούν καλύτερα στοχευμένες προσαρμοσμένες ομάδες μέσω των διαφημίσεων μας. Όταν είναι δυνατό, θα μοιραστούμε με το Facebook κατακερματισμένες πληροφορίες όπως το όνομά σας, τηλέφωνο, email ή διεύθυνση.

      Facebook CAPI

      Τα Συμβάντα της Προηγμένης Αντιστοίχισης του Facebook (CAPI) μας βοηθούν να κατανοήσουμε καλύτερα πως αλληλεπιδράτε με τις ιστοσελίδες μας. Σας επιτρέπουν να μετρήσουμε την επίδραση των διαφημίσεων μας στις μετατροπές της ιστοσελίδας και να βελτιώσουν την στοχευμένη διαφήμιση μέσω προσαρμοσμένων ομάδων. Όταν είναι δυνατό, ίσως μοιραστούμε με το Facebook πληροφορίες όπως όνομα, email, τηλέφωνο, διεύθυνση.
      Επιβεβαιώνω τις επιλογές μου Αποδοχή Όλων Απενεργοποίηση όλων
      Verified by ConsentMagic
      X