MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)
  • Αρχική
  • CV
  • Υπηρεσίες
    • Μάρκετινγκ Προϊόντων
    • Μάρκετινγκ Υπηρεσιών
    • B2B Μάρκετινγκ
    • Personal Branding
    • Διευθυντής μάρκετινγκ (εξωτερικός)
    • Ψηφιακό Μάρκετινγκ
    • Marketing Plan
    • Social Media Content
    • Εξειδικευμένες υπηρεσίες
      • Έρευνες Μάρκετινγκ
      • F&B Consulting and Marketing
  • Βιβλία
    • 32 Φράσεις πελατών που αγαπάμε να μισούμε – Εκδόσεις Rosili
    • Η εργαλειοθήκη του σύγχρονου επιχειρηματία – Εκδόσεις Rosili
    • Το μάρκετινγκ της επιχείρησής σας! – Εκδόσεις Rosili
    • Το μάρκετινγκ σε 10 + 2 ερωτήσεις
    • Η Συμπεριφορά του Καταναλωτή
    • 16 Μυστικά επιτυχίας για το Μάρκετινγκ
    • 9+1 ερωτήσεις για την επιχείρηση
  • Σεμινάρια & Ομιλίες
    • Σεμινάρια
      • Σεμινάρια Μάρκετινγκ
        • Webinar: Η Σιωπηλή Δύναμη της Επιρροής στις Πωλήσεις
        • Free Mini Webinar: Στρατηγικές Αποτελεσματικής Τιμολόγησης Υπηρεσιών
        • Summer Business Camp 2024
        • Online Marketing Masterclass & Consulting On Demand
        • Webinar: Τεχνικές Τηλεφωνικών Πωλήσεων
        • Webinar: 3 & 4 τεχνικές για περισσότερες πωλήσεις
        • Webinar: Η ψυχολογία του σύγχρονου πελάτη!
        • Webinar: Διαχειριστείτε την κριτική!
      • Εκπαίδευση Προσωπικού
    • Ομιλίες
      • 2025 – Ομιλία Αθήνα: Ανακαλύπτοντας τις Αόρατες Τάσεις του Marketing
      • 2025 – Ομιλία Θεσσαλονίκη: Ανακαλύπτοντας τις Αόρατες Τάσεις του Marketing
      • Ομιλία Θεσσαλονίκη: Τάσεις Μάρκετινγκ 2024. Ανοίξτε το δρόμο για νέους πελάτες!
      • Ομιλία Αθήνα: Τάσεις Μάρκετινγκ 2024. Ανοίξτε το δρόμο για νέους πελάτες!
      • Ομιλία: 2023 – 5 έξυπνες δράσεις μάρκετινγκ για απόκτηση νέων πελατών
      • ΕΕΘ Masterclasses
      • Workshop: 2022: Τεχνικές Πωλήσεων & Μάρκετινγκ
      • Ομιλία: Δράση σήμερα, ανάπτυξη αύριο!
      • Videos ομιλιών
    • Πρόγραμμα Ομιλιών – Σεμιναρίων
      • Πρόγραμμα Ομιλιών – Σεμιναρίων (πριν το 2022)
  • e-Shop
  • ΜΜΕ
    • TV
      • Αρχείο Εκπομπών TV
    • Podcasts
    • Συνεντεύξεις
    • Radio
      • Αρχείο Εκπομπών Alpha Radio 989
      • Kanali 1
        • Αρχείο Εκπομπών Radio Κανάλι 1
      • Amagi Radio
  • App
  • Πελάτες
    • Testimonials Πελατών
  • Άρθρα
  • Contact
  • Αγγλικα
  • Ελληνικα
0

€0,00

✕

Ποια συμβουλή για την επιχείρησή σου είναι η σωστή;

Author Θέμης Σαρανταένας at 15 Δεκεμβρίου 2023
Ποια συμβουλή για την επιχείρησή σου είναι η σωστή;

Πριν ακούσεις συμβουλές άκουσε τι πρέπει να κάνεις πριν τις συμβουλές.

Θέλω να κάνετε μία υπόθεση εργασίας. Ας υποθέσουμε ότι κάνετε θεραπευτικές συνεδρίες με έναν πολύ καλό ψυχολόγο. Πόσο καλό; Ας πούμε ότι πρόκειται για τον καλύτερο ψυχαναλυτή του κόσμου, με βιβλία που έχουν ξεπεράσει τα δεκάδες εκατομμύρια πωλήσεων παγκοσμίως. Ας υποθέσουμε επίσης ότι το οικονομικό δεν είναι το πρόβλημα, μπορείτε να έχετε όσες συνεδρίες και όσες συμβουλές επιθυμείτε, εφ’ όρου ζωής.

Ποια συμβουλή για την επιχείρησή σου είναι η σωστή;

Τώρα, ας πούμε ότι βρίσκεστε στον γνωστό καναπέ, με τον γκουρού της ψυχανάλυσης με το μπλοκάκι ή το iPad ανοιχτό, έτοιμο να ακούσει την ιστορία σας. Εσείς όμως, σε αυτό το σημείο, για κάποιο περίεργο λόγο, αρχίζετε να περιγράφετε, αντί για τον εαυτό σας, τον… αδελφό σας. Επαγγελματικά, προσωπικά, οικογενειακά.

Θα εκπλαγείτε μετά αν ανακαλύψετε ότι οι συμβουλές του καλύτερου ψυχαναλυτή στον πλανήτη δεν σας ωφελούν;

Το ίδιο συμβαίνει και με το επιχειρείν. Για να πάρετε σωστές συμβουλές για την επιχείρησή σας από οποιονδήποτε ειδικό, υπάρχουν κάποια πράγματα που πρέπει να κάνετε προκαταβολικά. Δείτε ποια στη συνέχεια του άρθρου μου.

#01. Ανοίξτε στις προτάσεις των άλλων

Στην καριέρα μου έχω συναναστραφεί με εκατοντάδες επιχειρηματίες, κάθε προσωπικού στιλ: εξωστρεφείς, εσωστρεφείς, και ενδιάμεσου στιλ. Ωστόσο, ακόμη και ο πιο “έξω καρδιά” επιχειρηματίας είναι δύσκολο να ανοιχτεί αμέσως στις προτάσεις των άλλων. Έχοντας κτίσει κάτι από το μηδέν ή, στην περίπτωση των οικογενειακών επιχειρήσεων, διατηρώντας το εν ζωή, αποκτάτε την αίσθηση ότι ο καλύτερος σύμβουλός σας είναι μόνο ο εαυτός σας.

Όμως, αν πρόκειται να προσλάβετε ένα στρατό από επαγγελματίες και συμβούλους marketing για να κάνετε στο τέλος αυτό που είχατε αποφασίσει εξαρχής, κάνετε ένα μεγάλο λάθος. Εσείς χάνετε τα χρήματά σας και οι σύμβουλοι χάνουν τον χρόνο τους. Πριν λοιπόν πάρετε οποιαδήποτε συμβουλή, βεβαιωθείτε ότι θέλετε να πάρετε μια συμβουλή. Αλλιώς θα ήσαστε σαν τον ξεροκέφαλο που “ξεχνάει” να πάρει τα φάρμακά του και δεν βελτιώνεται ποτέ.

#02. Παραδεχθείτε τις αδυναμίες σας

Κανένας δεν είναι τέλειος, ακόμη και εσείς. Πριν προχωρήσετε στο να πάρετε συμβουλές πρέπει να προσδιορίσετε και να γνωρίζετε καλά τα αδύνατά σας σημεία. Δεν είναι εύκολο! Πολλές φορές η αδράνεια ενός συστήματος είναι τόσο μεγάλη που δεν επιτρέπει την εύρεση αδυναμιών (δυστυχώς, για αυτό τον λόγο έχουν γίνει και οι περισσότερες τραγωδίες της NASA, και όχι μόνο, που θα μπορούσαν να είχαν αποφευχθεί).

Άλλες φορές πάλι, το επιχειρείν αντικαθίσταται από το “στρουθοκαμηλίζειν”. Αρνείστε να γίνετε ειλικρινείς με τον εαυτό σας και δεν παραδέχεστε ότι ενώ μπορεί να είστε σπουδαίοι, ακόμη και διεθνούς κλάσης στις πωλήσεις, ίσως παίρνετε κάτω από τη βάση στις προσλήψεις, και μπορεί από εκεί να ξεκινάνε όλα τα δεινά σας. Επιπλέον, το να παραδεχθείτε τις αδυναμίες σας, θα σας φέρει και ένα πολυπόθητο peace of mind που θα επεκταθεί και στην προσωπική σας ζωή.

#03. Περιορίστε τον κύκλο σας

Όπου λαλούν πολλοί σύμβουλοι, αργεί να ξημερώσει. Καλώς αποφασίσατε ότι θα χρειαστείτε συμβουλές για τα θέματα που σας βασανίζουν. Όμως, εάν πάρετε 50 γνώμες, θα δυσκολευθείτε πολύ να διακρίνετε ποια συμβουλή για την επιχείρησή σας είναι η σωστή. Αντί να αναλύσετε, θα παραλύσετε. Η πρότασή μου είναι να πάρετε το πολύ μέχρι 3 συμβουλές – οτιδήποτε από εκεί και πάνω είναι πλήθος.

Επιπλέον, η αναζήτηση συμβουλών από τον στενό οικογενειακό σας κύκλο, ενώ έχει πλεονεκτήματα (σας ξέρουν καλύτερα από τον καθένα), μπορεί λόγω των καλών προθέσεών τους ή και του φόβου τους για την ψυχική και σωματική σας υγεία, να απέχει πολύ από αυτό που πραγματικά χρειάζεται η επιχείρησή σας. Ναι, πίσω από κάθε μεγάλο άνδρα υπάρχει μία μεγάλη γυναίκα (και το αντίστροφο), αλλά πολλές φορές υπάρχει ένας καλός εξωτερικός σύμβουλος.

#04. Πηγαίνετε πίσω στις ρίζες σας

Ίσως πρόκειται για τον πρώτο σας συνέταιρο, που αφήνοντας την επιχείρηση σε εσάς, καλλιεργεί αμέριμνος τον κήπο με τα ζουμπούλια του στο χωριό του. Ή μπορεί να είναι ο πρώτος σας γραφίστας, που πριν 20 χρόνια σας έφτιαξε το αρχικό σας λογότυπο και τα πρώτα σας έντυπα, στην προ social media εποχή, τον οποίο πάντα εμπιστευόσασταν.

Όποιος και είναι όμως, είναι σίγουρο ότι δεν δημιουργήσατε την επιχείρησή σας μόνος σας. Δεν είστε θεός, όσο και αν μερικές φορές το νομίζετε. Άνθρωποι που γνωρίζουν καλά το DNA της επιχείρησής σας, τις αξίες της και την πορεία της μπορεί να αποδειχθούν εξαιρετικοί σύμβουλοι σε μια δύσκολη στιγμή. Και ακόμη και αν δεν πάρετε τη συμβουλή του πρώην συνέταιρού σας, μπορείτε τουλάχιστον να πάτε για τσίπουρα μαζί του, στην ταβέρνα του χωριού. Καθόλου άσχημα!

#05. Φέρετε μέσα εξωτερικούς συνεργάτες

Αυτή η κίνηση είναι πολλές φορές η δυσκολότερη όλων. Σε μία εποχή που το προβάδισμα ενός προϊόντος ή μίας υπηρεσίας διαρκεί πλέον μόλις εβδομάδες ή ακόμη και μέρες, κανείς δεν θέλει να αποκαλύπτει στον “έξω κόσμο” περισσότερα από όσα είναι απολύτως απαραίτητα.

Ωστόσο, η καθαρή ματιά ενός εξωτερικού συνεργάτη είναι πολλές φορές απαραίτητη. Μην ξεχνάτε ότι εσείς δεν μπορείτε να δείτε το σημείο στο οποίο στέκεστε, ενώ οι άλλοι μπορούν. Φυσικά, ο συνεργάτης σας πρέπει να είναι εχέμυθος, αλλά η πραγματικότητα είναι ότι αν ένας καλός συνεργάτης δεν ήταν εχέμυθος, δεν θα είχε φτιάξει τη φήμη που τον ακολουθεί.

Κάνετε λοιπόν τις παραπάνω κινήσεις και είναι σίγουρο ότι θα πάρετε τις καλύτερες συμβουλές.

Ενδιαφέροντα άρθρα

Η εμπειρία του πελάτη είναι η πρόκληση του μέλλοντος.
7 Ιουλίου 2025

CX. Τα πιο σημαντικά γράμματα στο αλφάβητο του επιχειρείν.


Διαβάστε περισσότερα
Ήρεμα μιλάω: Εισαγωγή στο Marketing. Back to basics.
27 Ιουνίου 2025

Ήρεμα μιλάω: Εισαγωγή στο Marketing. Back to basics.


Διαβάστε περισσότερα
3 ανορθόδοξες τεχνικές πώλησης που δουλεύουν.
16 Ιουνίου 2025

Άσπρη γάτα – μαύρη γάτα!


Διαβάστε περισσότερα

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Διακρίσεις

Πιστοποιημένος Senior Consultant από τον ΣΕΣΜΑ
Μέλος της Διεθνούς Μένσα
Πιστοποιημένος
Social Media Marketing Associate CSMA
Μέλος του Συνδέσμου Συμβούλων    Επιχειρήσεων (ΣΥΠΕΠ)
Best Marketing Consultant 2019
Best Marketing Consultant 2021
Best Aesthetics Marketing Consultant 2022
Visionary Marketing Consultant Award 2025

Επικοινωνία

Αθήνα: +30 2117706299

Θεσσαλονίκη: +30 2311118477‬

Social Media

Αριθμός Γ.Ε.ΜΗ:

122524803000

Εγγραφείτε στο Newsletter

για να λαμβάνετε νέα, ιδέες & tips μάρκετινγκ!

Κατεβάστε την εφαρμογή

buttonapplestore
buttongoogleplay
Privacy Policy – Terms and Conditions
Copyright © 2025 E. Sarantaenas. All Rights Reserved.
    0

    €0,00

    • No translations available for this page
      ✕

      Σύνδεση

      Χάσατε τον κωδικό σας;

      ✕

      Καλάθι

      Ολοκλήρωση Παραγγελίας
      Συνεχίστε τις αγορές Καλάθι
      Χρησιμοποιούμε τις πληροφορίες που συλλέγονται μέσω cookies και παρόμοιων τεχνολογιών για να βελτιώσουμε την εμπειρία σας στην ιστοσελίδα μας, να αναλύσουμε τον τρόπο που τη χρησιμοποιείτε και για σκοπούς μάρκετινγκ.
      Τήρηση προσωπικών δεδομένων

      Οι ρυθμίσεις προσωπικού απορρήτου σας

      Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τα στοιχεία που συλλέγονται μέσω cookies και παρόμοιων τεχνολογιών για να βελτιώσουμε την εμπειρία σας στον ιστότοπό μας, να αναλύσουμε τον τρόπο χρήσης του και για διαφημιστικούς σκοπούς. Επειδή θαυμαστείτε το δικαίωμά σας στην προσωπική ζωή, μπορείτε να επιλέξετε να μην επιτρέπετε κάποιους τύπους cookies. Ωστόσο, η αποκλεισμός κάποιων τύπων cookies μπορεί να επηρεάσει την εμπειρία σας στον ιστότοπο και τις υπηρεσίες που μπορούμε να σας προσφέρουμε. Σε κάποιες περιπτώσεις, οι δεδομένα που προέρχονται από cookies κοινοποιούνται με τρίτους για λόγους ανάλυσης ή διαφήμισης. Μπορείτε να εκπαιδεύσετε το δικαίωμά σας να εξαιρεθείτε από το διαμοιρασμό και πάντα με την απενεργοποίηση των cookies.
      Τήρηση προσωπικών δεδομένων
      Απενεργοποίηση όλων Αποδοχή Όλων

      Διαχείριση προτιμήσεων συγκατάθεσης

      Απαραίτητο

      Πάντα ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΜΕΝΟ
      Αυτά τα cookies και τα scripts είναι απαραίτητα για να λειτουργεί η ιστοσελίδα και δεν μπορούν να απενεργοποιηθούν. Συνήθως ρυθμίζονται μόνο σε απάντηση σε ενέργειες που κάνετε, οι οποίες προσομοιώνουν αίτημα για υπηρεσίες, όπως την ρύθμιση των προτιμήσεων ιδιωτικού απορρήτου, την είσοδο ή την συμπλήρωση φόρμων. Μπορείτε να ρυθμίσετε τον browser σας να μπλοκάρει ή να σας ειδοποιεί για αυτά τα cookies, αλλά μερικά τμήματα της ιστοσελίδας δεν θα λειτουργούν. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν κανένα προσωπικά διακριτικά στοιχεία.

      Αναλυτικές

      Αυτά τα cookies και τα scripts επιτρέπουν σε εμάς να μετράμε τις επισκέψεις και τις πηγές των κινήσεων, έτσι ώστε να μετράμε και να βελτιώνουμε την απόδοση της ιστοσελίδας μας. Σας βοηθούν να ξέρουμε ποιες σελίδες είναι οι πιο και λιγότερο δημοφιλείς και να δούμε πως οι επισκέπτες κινούνται στην ιστοσελίδα. Όλες οι πληροφορίες που συλλέγονται από αυτά τα cookies είναι συγκεντρωμένες και επομένως ανώνυμες. Εάν δεν επιτρέψετε τα cookies και τα scripts, δεν θα ξέρουμε όταν επισκεφτήκατε την ιστοσελίδα μας.

      Ενσωματωμένα βίντεο

      Αυτά τα cookies και scripts μπορούν να εγκατασταθούν μέσω της ιστοσελίδας μας από εξωτερικές υπηρεσίες hosting βίντεο όπως το YouTube ή το Vimeo. Μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την παροχή περιεχομένου βίντεο στην ιστοσελίδα μας. Είναι δυνατό για τον παροχέα βίντεο να δημιουργήσει μια διάταξη των ενδιαφερόντων σας και να σας εμφανίσει σχετικές διαφημίσεις σε αυτή την ιστοσελίδα ή σε άλλες. Δεν αποθηκεύουν προσωπικές πληροφορίες απευθείας, αλλά βασίζονται στο να διευκρινίζουν μοναδικά τον φυλλομετρητή σας και τη συσκευή του διαδικτύου. Εάν δεν επιτρέπετε αυτά τα cookies ή scripts, είναι πιθανό η ενσωματωμένη βίντεο να μην λειτουργεί όπως αναμενόταν.

      Google Fonts

      Τα Google Fonts είναι μια βιβλιοθήκη υπηρεσιών ενσωμάτωσης γραμματοσειρών. Τα Google Fonts αποθηκεύονται στην CDN της Google. Η API των Google Fonts έχει σχεδιαστεί για να περιορίσει τη συλλογή, την αποθήκευση και τη χρήση των δεδομένων των τελικών χρηστών μόνο σε αυτό που είναι απαραίτητο για την εύκολη διανομή γραμματοσειρών. Η χρήση της API των Google Fonts δεν απαιτεί ταυτοποίηση. Καμία cookie δεν στέλνεται από τους επισκέπτες της ιστοσελίδας στην API των Google Fonts. Οι αιτήσεις στην API των Google Fonts γίνονται σε ειδικούς τομείς των πόρων, όπως τα fonts.googleapis.com ή τα fonts.gstatic.com. Αυτό σημαίνει ότι οι αιτήσεις γραμματοσειρών σας είναι ξεχωριστές και δεν περιέχουν καμία πιστοποίηση που στέλνετε στο google.com ενώ χρησιμοποιείτε άλλες υπηρεσίες της Google που απαιτούν ταυτοποίηση, όπως το Gmail.

      Μάρκετινγκ

      Αυτά τα cookies και τα scripts μπορεί να οριστούν μέσα από την ιστοσελίδα μας από τους συνεργάτες μας στην διαφήμιση. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν από αυτές τις εταιρείες για να δημιουργήσουν ένα προφίλ των ενδιαφερόντων σας και να σας εμφανίσουν σχετικές διαφημίσεις σε άλλες ιστοσελίδες. Δεν αποθηκεύουν άμεσα προσωπικές πληροφορίες, αλλά βασίζονται στην μοναδική αναγνώριση του προγράμματος περιήγησης και της συσκευής διαδικτύου σας. Αν δεν επιτρέψετε αυτά τα cookies και τα scripts, θα εμπειρεύεστε λιγότερη εξατομικευμένη διαφήμιση.

      Facebook Advanced Matching

      Η Προηγμένη Αντιστοίχιση του Facebook μπορεί να βελτιώσει την αφαίρεση των διαφημίσεων και την παρακολούθηση μετατροπών. Μπορεί να μας βοηθήσει να επιτευχθούν καλύτερα στοχευμένες προσαρμοσμένες ομάδες μέσω των διαφημίσεων μας. Όταν είναι δυνατό, θα μοιραστούμε με το Facebook κατακερματισμένες πληροφορίες όπως το όνομά σας, τηλέφωνο, email ή διεύθυνση.

      Facebook CAPI

      Τα Συμβάντα της Προηγμένης Αντιστοίχισης του Facebook (CAPI) μας βοηθούν να κατανοήσουμε καλύτερα πως αλληλεπιδράτε με τις ιστοσελίδες μας. Σας επιτρέπουν να μετρήσουμε την επίδραση των διαφημίσεων μας στις μετατροπές της ιστοσελίδας και να βελτιώσουν την στοχευμένη διαφήμιση μέσω προσαρμοσμένων ομάδων. Όταν είναι δυνατό, ίσως μοιραστούμε με το Facebook πληροφορίες όπως όνομα, email, τηλέφωνο, διεύθυνση.
      Επιβεβαιώνω τις επιλογές μου Αποδοχή Όλων Απενεργοποίηση όλων
      Verified by ConsentMagic
      X