MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)
  • Αρχική
  • CV
  • Υπηρεσίες
    • Μάρκετινγκ Προϊόντων
    • Μάρκετινγκ Υπηρεσιών
    • B2B Μάρκετινγκ
    • Personal Branding
    • Διευθυντής μάρκετινγκ (εξωτερικός)
    • Ψηφιακό Μάρκετινγκ
    • Marketing Plan
    • Social Media Content
    • Εξειδικευμένες υπηρεσίες
      • Έρευνες Μάρκετινγκ
      • F&B Consulting and Marketing
  • Βιβλία
    • 32 Φράσεις πελατών που αγαπάμε να μισούμε – Εκδόσεις Rosili
    • Η εργαλειοθήκη του σύγχρονου επιχειρηματία – Εκδόσεις Rosili
    • Το μάρκετινγκ της επιχείρησής σας! – Εκδόσεις Rosili
    • Το μάρκετινγκ σε 10 + 2 ερωτήσεις
    • Η Συμπεριφορά του Καταναλωτή
    • 16 Μυστικά επιτυχίας για το Μάρκετινγκ
    • 9+1 ερωτήσεις για την επιχείρηση
  • Σεμινάρια & Ομιλίες
    • Σεμινάρια
      • Σεμινάρια Μάρκετινγκ
        • Webinar: Η Σιωπηλή Δύναμη της Επιρροής στις Πωλήσεις
        • Free Mini Webinar: Στρατηγικές Αποτελεσματικής Τιμολόγησης Υπηρεσιών
        • Summer Business Camp 2024
        • Online Marketing Masterclass & Consulting On Demand
        • Webinar: Τεχνικές Τηλεφωνικών Πωλήσεων
        • Webinar: 3 & 4 τεχνικές για περισσότερες πωλήσεις
        • Webinar: Η ψυχολογία του σύγχρονου πελάτη!
        • Webinar: Διαχειριστείτε την κριτική!
      • Εκπαίδευση Προσωπικού
    • Ομιλίες
      • 2025 – Ομιλία Αθήνα: Ανακαλύπτοντας τις Αόρατες Τάσεις του Marketing
      • 2025 – Ομιλία Θεσσαλονίκη: Ανακαλύπτοντας τις Αόρατες Τάσεις του Marketing
      • Ομιλία Θεσσαλονίκη: Τάσεις Μάρκετινγκ 2024. Ανοίξτε το δρόμο για νέους πελάτες!
      • Ομιλία Αθήνα: Τάσεις Μάρκετινγκ 2024. Ανοίξτε το δρόμο για νέους πελάτες!
      • Ομιλία: 2023 – 5 έξυπνες δράσεις μάρκετινγκ για απόκτηση νέων πελατών
      • ΕΕΘ Masterclasses
      • Workshop: 2022: Τεχνικές Πωλήσεων & Μάρκετινγκ
      • Ομιλία: Δράση σήμερα, ανάπτυξη αύριο!
      • Videos ομιλιών
    • Πρόγραμμα Ομιλιών – Σεμιναρίων
      • Πρόγραμμα Ομιλιών – Σεμιναρίων (πριν το 2022)
  • e-Shop
  • ΜΜΕ
    • TV
      • Αρχείο Εκπομπών TV
    • Podcasts
    • Συνεντεύξεις
    • Radio
      • Αρχείο Εκπομπών Alpha Radio 989
      • Kanali 1
        • Αρχείο Εκπομπών Radio Κανάλι 1
      • Amagi Radio
  • App
  • Πελάτες
    • Testimonials Πελατών
  • Άρθρα
  • Contact
  • Αγγλικα
  • Ελληνικα
0

€0,00

✕

Πιστότητα Πελατών. Μήπως η απιστία ξεκινάει από εμάς τους ίδιους!

Author Θέμης Σαρανταένας at 10 Οκτωβρίου 2016
loyalty 2016

Αγάπη; Ικανοποίηση; Αφοσίωση; Εμμονή; Όποιο και αν είναι εκείνο το στοιχείο που οδηγεί έναν πελάτη στο να παραμένει αφοσιωμένος στα προϊόντα, τις υπηρεσίες και το χαρακτήρα μίας επιχείρησης, η Πιστότητα αποτελούσε και αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα στοιχεία που απασχολούν ή θα έπρεπε να απασχολούν κάθε σύγχρονη επιχείρηση. Γι’ αυτό όλο και περισσότεροι επιχειρηματίες ενσωματώνουν πλέον στις προωθητικές τους ενέργειες μία σειρά από προγράμματα πιστότητας. Κάποια από αυτά πετυχαίνουν. Κάποια άλλα όχι. Για την πρώτη κατηγορία, μπορούμε να πούμε πολλά. Για τη δεύτερη, ακόμη περισσότερα!

loyalty 2016

Πρώτη δημοσίευση: Περιοδικό Franchise Business Οκτώβριος 2016

loyalty franchise business

Αναδημοσίευση: linguaglobe.com Οκτώβριος 2016

Linguaglobe Θέμης Σαρανταένας Πιστότητα Πελατών

Αναδημοσίευση: www.franchise.gr Οκτώβριος 2016

franchise.gr πιστότητα Θέμης Σαρανταένας

Για ευνόητους λόγους είναι πολύ σημαντικό μία επιχείρηση να έχει πιστούς πελάτες οι οποίοι εκτός από έσοδα, της προσφέρουν υστεροφημία αλλά και διαφήμιση στο επίπεδο του word of mouth. Πολλές φορές όμως και ενώ υπάρχουν όλα τα εχέγγυα για να ισχυροποιήσει μία επιχείρηση την αφοσίωση των πελατών της, παρατηρούμε πως κάτι τέτοιο δεν επιτυγχάνεται. Γιατί άραγε;

Όταν επιδιώκουμε πιστότητα από τους πελάτες μας, πρέπει πρώτα εμείς οι ίδιοι να είμαστε σε θέση να την προσφέρουμε σε εμάς τους ίδιους και την επιχείρησή μας! Ναι, καλά διαβάσατε. Η πιστότητα ξεκινάει από την καρδιά της επιχείρησης, δηλαδή από τον ίδιο τον επιχειρηματία. Ο ίδιος ο επιχειρηματίας θα πρέπει όχι μόνο να έχει θέσει τις σταθερές, τις αξίες και τα πρότυπα μέσω των οποίων θα προωθήσει τα προϊόντα και τις υπηρεσίες του αλλά να παραμένει και πιστός σε αυτά. Πολλές φορές ερχόμαστε αντιμέτωποι με αλληλοσυγκρουόμενες πρακτικές επιχειρήσεων οι οποίες αλληλοαναιρούν τη χαραγμένη πολιτική τους. Για παράδειγμα, αν ένας επιχειρηματίας θέλει να προχωρήσει σε μία προσφορά ενός προϊόντος που εμπορεύεται πρέπει να θεωρείται αυτονόητο πως οι υπάλληλοι της επιχείρησης είναι ενημερωμένοι πως αυτό το προϊόν είναι σε προσφορά. Πόσες φορές όμως έχετε βρεθεί σαν πελάτης να κρατάτε ένα φυλλάδιο προσφοράς και στην επιχείρηση που έχετε επισκεφθεί οι υπάλληλοι να αγνοούν πως «τρέχει» αυτή η ενέργεια; Αυτό το παράδειγμα υποδηλώνει πως υπάρχει μια εσωτερική απιστία στην οργάνωση και στην επικοινωνία αυτής της επιχείρησης κάτι που οδηγήσει τον πελάτη στο να μην εμπιστευθεί την επιχείρηση ακόμη και αν κατά το παρελθόν, το έχει κάνει! Μην ξεχνάτε πως οι αφοσιωμένοι πελάτες είναι και οι πιο απαιτητικοί, καθώς επιδιώκουν με διάφορους τρόπους την εξαργύρωση της αφοσίωσής τους. Η πιστότητα ξεκινάει από την ίδια την επιχείρηση και τους υπαλλήλους της.

Δεν είναι καθόλου τυχαίο που οι μεγάλες εταιρείες εφαρμόζουν κοινά ποιοτικά πρότυπα σε όλους τους τομείς εμπλοκής του προσωπικού τους. Από τις αποθήκες των προϊόντων, τους διανομείς, τους πωλητές, όλοι μοιράζονται ένα κοινό πλαίσιο μέσα από το οποίο προσφέρουν τις υπηρεσίες τους. Αν μία επιχείρηση λοιπόν έχει θέσει τον πήχη της ταχύτητας εξυπηρέτησης του πελάτη πολύ ψηλά, είναι λογικό όλη η αλυσίδα των υπαλλήλων να κινείται με γνώμονα την αμεσότητα της ικανοποίησης των αναγκών των πελατών της. Έτσι, ο υπεύθυνος αποθήκης θα πρέπει επακριβώς να ξέρει που βρίσκεται ένα προϊόν ώστε άμεσα να βρεθεί στα χέρια του πωλητή ο οποίος ακόμη πιο άμεσα θα πρέπει να «κλειδώσει» την πώληση καλύπτοντας την ανάγκη του πελάτη του σύμφωνα με τα πρότυπα της επιχείρησης, δηλαδή γρήγορα!

Κάθε επιχείρηση ηθελημένα αλλά και άθελά της, έχει πρότυπα τα οποία κάποιες φορές λειτουργούν θετικά και κάποιες άλλες, οδηγούν στην απώλεια πελατών. Το μυστικό για κάθε επιχειρηματία είναι να αποβάλλει ελαττωματικά πρότυπα και συνήθειες, να δημιουργήσει νέα και κυρίως να τα υπηρετήσει με αφοσίωση χτίζοντας με συνέπεια και σοβαρότητα το δικό του brand name στην αγορά που δραστηριοποιείται. Υπάρχουν γύρω μας εκατοντάδες παραδείγματα επιχειρήσεων που παρέμειναν πιστές στις αρχές που έθεσαν και βγήκαν κερδισμένες. Θα δείτε και εσείς πως αν μείνετε συνεπείς σε αυτό του θέλετε να προσφέρει η επιχείρησή σας στους πελάτες της, θα είναι και αυτοί συνεπείς προς εσάς.

 

Ενδιαφέροντα άρθρα

3 ανορθόδοξες τεχνικές πώλησης που δουλεύουν.
16 Ιουνίου 2025

Άσπρη γάτα – μαύρη γάτα!


Διαβάστε περισσότερα
Προσλαμβάνετε στελέχη στο μάρκετινγκ; Τι ερωτήσεις να κάνετε.
5 Ιουνίου 2025

Καλέ μου άνθρωπε, ξέρεις από μάρκετινγκ;


Διαβάστε περισσότερα
Συμβουλές για διαχείριση κρίσεων
19 Μαΐου 2025

Μην πιαστείτε απροετοίμαστοι στην επόμενη κρίση!


Διαβάστε περισσότερα

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Διακρίσεις

Πιστοποιημένος Senior Consultant από τον ΣΕΣΜΑ
Μέλος της Διεθνούς Μένσα
Πιστοποιημένος
Social Media Marketing Associate CSMA
Μέλος του Συνδέσμου Συμβούλων    Επιχειρήσεων (ΣΥΠΕΠ)
Best Marketing Consultant 2019
Best Marketing Consultant 2021
Best Aesthetics Marketing Consultant 2022
Visionary Marketing Consultant Award 2025

Επικοινωνία

Αθήνα: +30 2117706299

Θεσσαλονίκη: +30 2311118477‬

Social Media

Αριθμός Γ.Ε.ΜΗ:

122524803000

Εγγραφείτε στο Newsletter

για να λαμβάνετε νέα, ιδέες & tips μάρκετινγκ!

Κατεβάστε την εφαρμογή

buttonapplestore
buttongoogleplay
Privacy Policy – Terms and Conditions
Copyright © 2025 E. Sarantaenas. All Rights Reserved.
    0

    €0,00

    • No translations available for this page
      ✕

      Σύνδεση

      Χάσατε τον κωδικό σας;

      ✕

      Καλάθι

      Ολοκλήρωση Παραγγελίας
      Συνεχίστε τις αγορές Καλάθι
      Χρησιμοποιούμε τις πληροφορίες που συλλέγονται μέσω cookies και παρόμοιων τεχνολογιών για να βελτιώσουμε την εμπειρία σας στην ιστοσελίδα μας, να αναλύσουμε τον τρόπο που τη χρησιμοποιείτε και για σκοπούς μάρκετινγκ.
      Τήρηση προσωπικών δεδομένων

      Οι ρυθμίσεις προσωπικού απορρήτου σας

      Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τα στοιχεία που συλλέγονται μέσω cookies και παρόμοιων τεχνολογιών για να βελτιώσουμε την εμπειρία σας στον ιστότοπό μας, να αναλύσουμε τον τρόπο χρήσης του και για διαφημιστικούς σκοπούς. Επειδή θαυμαστείτε το δικαίωμά σας στην προσωπική ζωή, μπορείτε να επιλέξετε να μην επιτρέπετε κάποιους τύπους cookies. Ωστόσο, η αποκλεισμός κάποιων τύπων cookies μπορεί να επηρεάσει την εμπειρία σας στον ιστότοπο και τις υπηρεσίες που μπορούμε να σας προσφέρουμε. Σε κάποιες περιπτώσεις, οι δεδομένα που προέρχονται από cookies κοινοποιούνται με τρίτους για λόγους ανάλυσης ή διαφήμισης. Μπορείτε να εκπαιδεύσετε το δικαίωμά σας να εξαιρεθείτε από το διαμοιρασμό και πάντα με την απενεργοποίηση των cookies.
      Τήρηση προσωπικών δεδομένων
      Απενεργοποίηση όλων Αποδοχή Όλων

      Διαχείριση προτιμήσεων συγκατάθεσης

      Απαραίτητο

      Πάντα ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΜΕΝΟ
      Αυτά τα cookies και τα scripts είναι απαραίτητα για να λειτουργεί η ιστοσελίδα και δεν μπορούν να απενεργοποιηθούν. Συνήθως ρυθμίζονται μόνο σε απάντηση σε ενέργειες που κάνετε, οι οποίες προσομοιώνουν αίτημα για υπηρεσίες, όπως την ρύθμιση των προτιμήσεων ιδιωτικού απορρήτου, την είσοδο ή την συμπλήρωση φόρμων. Μπορείτε να ρυθμίσετε τον browser σας να μπλοκάρει ή να σας ειδοποιεί για αυτά τα cookies, αλλά μερικά τμήματα της ιστοσελίδας δεν θα λειτουργούν. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν κανένα προσωπικά διακριτικά στοιχεία.

      Αναλυτικές

      Αυτά τα cookies και τα scripts επιτρέπουν σε εμάς να μετράμε τις επισκέψεις και τις πηγές των κινήσεων, έτσι ώστε να μετράμε και να βελτιώνουμε την απόδοση της ιστοσελίδας μας. Σας βοηθούν να ξέρουμε ποιες σελίδες είναι οι πιο και λιγότερο δημοφιλείς και να δούμε πως οι επισκέπτες κινούνται στην ιστοσελίδα. Όλες οι πληροφορίες που συλλέγονται από αυτά τα cookies είναι συγκεντρωμένες και επομένως ανώνυμες. Εάν δεν επιτρέψετε τα cookies και τα scripts, δεν θα ξέρουμε όταν επισκεφτήκατε την ιστοσελίδα μας.

      Ενσωματωμένα βίντεο

      Αυτά τα cookies και scripts μπορούν να εγκατασταθούν μέσω της ιστοσελίδας μας από εξωτερικές υπηρεσίες hosting βίντεο όπως το YouTube ή το Vimeo. Μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την παροχή περιεχομένου βίντεο στην ιστοσελίδα μας. Είναι δυνατό για τον παροχέα βίντεο να δημιουργήσει μια διάταξη των ενδιαφερόντων σας και να σας εμφανίσει σχετικές διαφημίσεις σε αυτή την ιστοσελίδα ή σε άλλες. Δεν αποθηκεύουν προσωπικές πληροφορίες απευθείας, αλλά βασίζονται στο να διευκρινίζουν μοναδικά τον φυλλομετρητή σας και τη συσκευή του διαδικτύου. Εάν δεν επιτρέπετε αυτά τα cookies ή scripts, είναι πιθανό η ενσωματωμένη βίντεο να μην λειτουργεί όπως αναμενόταν.

      Google Fonts

      Τα Google Fonts είναι μια βιβλιοθήκη υπηρεσιών ενσωμάτωσης γραμματοσειρών. Τα Google Fonts αποθηκεύονται στην CDN της Google. Η API των Google Fonts έχει σχεδιαστεί για να περιορίσει τη συλλογή, την αποθήκευση και τη χρήση των δεδομένων των τελικών χρηστών μόνο σε αυτό που είναι απαραίτητο για την εύκολη διανομή γραμματοσειρών. Η χρήση της API των Google Fonts δεν απαιτεί ταυτοποίηση. Καμία cookie δεν στέλνεται από τους επισκέπτες της ιστοσελίδας στην API των Google Fonts. Οι αιτήσεις στην API των Google Fonts γίνονται σε ειδικούς τομείς των πόρων, όπως τα fonts.googleapis.com ή τα fonts.gstatic.com. Αυτό σημαίνει ότι οι αιτήσεις γραμματοσειρών σας είναι ξεχωριστές και δεν περιέχουν καμία πιστοποίηση που στέλνετε στο google.com ενώ χρησιμοποιείτε άλλες υπηρεσίες της Google που απαιτούν ταυτοποίηση, όπως το Gmail.

      Μάρκετινγκ

      Αυτά τα cookies και τα scripts μπορεί να οριστούν μέσα από την ιστοσελίδα μας από τους συνεργάτες μας στην διαφήμιση. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν από αυτές τις εταιρείες για να δημιουργήσουν ένα προφίλ των ενδιαφερόντων σας και να σας εμφανίσουν σχετικές διαφημίσεις σε άλλες ιστοσελίδες. Δεν αποθηκεύουν άμεσα προσωπικές πληροφορίες, αλλά βασίζονται στην μοναδική αναγνώριση του προγράμματος περιήγησης και της συσκευής διαδικτύου σας. Αν δεν επιτρέψετε αυτά τα cookies και τα scripts, θα εμπειρεύεστε λιγότερη εξατομικευμένη διαφήμιση.

      Facebook Advanced Matching

      Η Προηγμένη Αντιστοίχιση του Facebook μπορεί να βελτιώσει την αφαίρεση των διαφημίσεων και την παρακολούθηση μετατροπών. Μπορεί να μας βοηθήσει να επιτευχθούν καλύτερα στοχευμένες προσαρμοσμένες ομάδες μέσω των διαφημίσεων μας. Όταν είναι δυνατό, θα μοιραστούμε με το Facebook κατακερματισμένες πληροφορίες όπως το όνομά σας, τηλέφωνο, email ή διεύθυνση.

      Facebook CAPI

      Τα Συμβάντα της Προηγμένης Αντιστοίχισης του Facebook (CAPI) μας βοηθούν να κατανοήσουμε καλύτερα πως αλληλεπιδράτε με τις ιστοσελίδες μας. Σας επιτρέπουν να μετρήσουμε την επίδραση των διαφημίσεων μας στις μετατροπές της ιστοσελίδας και να βελτιώσουν την στοχευμένη διαφήμιση μέσω προσαρμοσμένων ομάδων. Όταν είναι δυνατό, ίσως μοιραστούμε με το Facebook πληροφορίες όπως όνομα, email, τηλέφωνο, διεύθυνση.
      Επιβεβαιώνω τις επιλογές μου Αποδοχή Όλων Απενεργοποίηση όλων
      Verified by ConsentMagic
      X