Πέντε τρόποι για να κάνετε την Σχολή Χορού σας να διαφέρει!
![σχολές χορού](https://marketingconsultant.gr/wp-content/uploads/2011/11/5_tropoi_sxolh_xwrou1-1.png)
Η Σχολή Χορού είναι προσωπική υπόθεση του Ιδιοκτήτη δασκάλου, χορευτή, ή χορογράφου. Δεν υπάρχουν μαγικές λύσεις. Όμως κάθε Σχολή χρειάζεται το σωστό και διαφορετικό χειρισμό για να είναι επικερδής, αποδοτική και αγαπητή στους μαθητές της.
Πρώτη δημοσίευση: 22 Νοεμβρίου 2011 στο www.dancepress.gr
Η κάθε Σχολή Χορού είναι μια συμπαγής επιχείρηση: με έσοδα, με έξοδα και με ανθρώπινο δυναμικό. Είναι σημαντικό να ισορροπήσετε την αγάπη σας για το χορό με τις εκατοντάδες λεπτομέρειες που χρειάζονται για τη διαχείριση της Σχολής: ως επιχείρηση. Η Σχολή Χορού είναι προσωπική υπόθεση του Ιδιοκτήτη δασκάλου, χορευτή, ή χορογράφου. Δεν υπάρχουν μαγικές λύσεις. Όμως κάθε Σχολή χρειάζεται το σωστό και διαφορετικό χειρισμό για να είναι επικερδής, αποδοτική και αγαπητή στους μαθητές της. Πάνω σ’ αυτό σας αναφέρω πέντε βασικούς τρόπους για να βελτιώσετε την παροχή της υπηρεσίας που προσφέρετε:
1. Να είστε προσιτοί (accessibility)
Ζούμε σε έναν κόσμο που περιστρέφεται γύρω από το Ιnternet. Πλέον ο περισσότερος κόσμος έχει κάποιο smartphone, ή i-phone και συνεπώς η αναζήτηση διαφόρων πληροφοριών γίνεται και μέσω αυτών. Εκμεταλλευτείτε την τεχνολογία για να είστε παρόντες σ’ αυτές τις αναζητήσεις. Με ένα website ενημερωμένο και χρηστικό μπορείτε να είστε εσείς η επιλογή που θα κάνει ο υποψήφιος μαθητής που ψάχνει για μαθήματα Χορού. Δώστε βάση στο Facebook, στο Twitter και στο Youtube. Προσοχή όμως! Να σέβεστε πάντα τους κανόνες των social media και τον ειδικό χειρισμό που χρειάζονται για να γίνουν αποδοτικά εργαλεία. Μεταδώστε στους μαθητές σας – και μέσω της τεχνολογίας- τη χαρά του χορού, και δώστε τους την πληροφόρηση που χρειάζονται για να κάνουν την επιλογή τους.
2. Υποστηρίξτε τη φήμη σας (word-of-mouth)
Να θυμάστε πως οι άνθρωποι δεν ξεχνούν πότε το πώς τους κάναμε να αισθανθούν. Ειδικά στην τέχνη του Χορού οι μαθητές, σας επιλέγουν όχι μόνο για την υπηρεσία που προσφέρετε, αλλά και γιατί νιώθουν άνετα μαζί σας, με το χώρο σας και με τους συνεργάτες σας. Δώστε τους ένα μοναδικό περιβάλλον, κάντε τους να νιώσουν όμορφα και δώστε τους την προσοχή που τους αρμόζει. Έτσι θα δομήσετε και θα υποστηρίξετε επιτυχημένα τη φήμη σας στην κοινωνία που δραστηριοποιείστε! Θα μιλούν στους φίλους και γνωστούς τους για εσάς, καθώς σαν καταναλωτές πάντα μεταφέρουμε την εμπειρία μας από τις συναλλαγές μας.
3. Επικοινωνήστε την εκπαίδευση σας (communicate education)
O Χορός είναι μια εξελισσόμενη τέχνη. Οι περισσότεροι ιδιοκτήτες Σχολών Χορού ενημερώνονται διαρκώς, ειδικεύονται, εξελίσσονται εκπαιδευτικά και καλλιτεχνικά. Ο μαθητής θα σας επιλέξει και για όλα τα παραπάνω… αρκεί να τα γνωρίζει. Έτσι, είναι σημαντικό να επικοινωνείτε με κάθε τρόπο όλα τα εκπαιδευτικά σας νέα: μέσω της ιστοσελίδας σας, του Facebook, της διαπροσωπικης σας επικοινωνίας και γιατί όχι και με κάποια ανάρτηση στον πίνακα ανοικοινώσεων της Σχολής σας. Οι μαθητές σας, με την σειρά τους, να νιώθουν αυτοπεποίθηση ότι στην σχολή σας λαμβάνουν ό,τι καλύτερο θα μπορούσαν από μια Σχολή του κλάδου.
4. Μην είστε συγκεντρωτικοί (decentralization)
Μη ξοδεύετε πολλές ώρες κάνοντας πράγματα που δεν είναι του τομέα σας. Δεν είμαστε σε όλα καλοί και ακόμα καλύτερα μπορούμε να κερδίσουμε περισσότερα αν βρούμε τους κατάλληλους ανθρώπους για την κατάλληλη δουλειά. H επιχείρηση δεν είναι one man show! Βρείτε τον κατάλληλο γραφίστα για την επικοινωνία σας, τον κατάλληλο για τη διοργάνωση των εκδηλώσεων σας, τον κατάλληλο για την προώθηση της επιχείρησής σας. Έτσι θα επικεντρωθείτε στην Τέχνη σας και θα βελτιώσετε την παρεχόμενη υπηρεσία σας προς του μαθητές σας.
5. Ασκήστε Ενεργητική Ακοή (feedback)
Ρωτήστε τους μαθητές σας, τους γονείς τους, τους συνεργάτες σας και τους συμμετέχοντες στις παραστάσεις και τις εκδηλώσεις σας για την εμπειρία τους μαζί σας. Με έρευνες (χωρίς κόστος) θα μπορέσετε να έχετε πρόσβαση σε πληροφόρηση που θα βελτιώσει την παρεχόμενη υπηρεσία σας και θα εξελίξει τη Σχολή σας. Είναι σημαντικό να αξιολογήσετε κάθε πτυχή της επιχείρησής σας. Προσοχή όμως ! Οι έρευνες να γίνονται με τη σωστή μεθοδολογία για βγαίνουν και στα σωστά συμπεράσματα!
Κλείνοντας, αναγνωρίστε την αξία σας, κάντε τις απαραίτητες, έξυπνες και οικονομικές κινήσεις για να διατηρηθείτε με τις λιγότερες απώλειες μέχρι να ξεκινήσει η οικονομική ανάκαμψη. Παρέχετε εκπαίδευση, διασκέδαση, εξέλιξη και μάθηση μέσα από την τέχνη. Και όχι μόνο αυτό, στην δύσκολη αυτή οικονομική συγκυρία για την Ελλάδα, δίνετε ένα φως διαφορετικότητας μέσα από την Τέχνη σας. Ο χορός δίνει χαρά σε άτομα όλων των ηλικιών. Δώστε στους μαθητές σας την χορευτική εμπειρία που δεν θα ξεχάσουν ποτέ.
Πρώτη δημοσίευση: 22 Νοεμβρίου 2011 στο www.dancepress.gr