MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)
  • Αρχική
  • CV
  • Υπηρεσίες
    • Μάρκετινγκ Προϊόντων
    • Μάρκετινγκ Υπηρεσιών
    • B2B Μάρκετινγκ
    • Personal Branding
    • Διευθυντής μάρκετινγκ (εξωτερικός)
    • Ψηφιακό Μάρκετινγκ
    • Marketing Plan
    • Social Media Content
    • Εξειδικευμένες υπηρεσίες
      • Έρευνες Μάρκετινγκ
      • F&B Consulting and Marketing
  • Βιβλία
    • 32 Φράσεις πελατών που αγαπάμε να μισούμε – Εκδόσεις Rosili
    • Η εργαλειοθήκη του σύγχρονου επιχειρηματία – Εκδόσεις Rosili
    • Το μάρκετινγκ της επιχείρησής σας! – Εκδόσεις Rosili
    • Το μάρκετινγκ σε 10 + 2 ερωτήσεις
    • Η Συμπεριφορά του Καταναλωτή
    • 16 Μυστικά επιτυχίας για το Μάρκετινγκ
    • 9+1 ερωτήσεις για την επιχείρηση
  • Σεμινάρια & Ομιλίες
    • Σεμινάρια
      • Σεμινάρια Μάρκετινγκ
        • Webinar: Η Σιωπηλή Δύναμη της Επιρροής στις Πωλήσεις
        • Free Mini Webinar: Στρατηγικές Αποτελεσματικής Τιμολόγησης Υπηρεσιών
        • Summer Business Camp 2024
        • Online Marketing Masterclass & Consulting On Demand
        • Webinar: Τεχνικές Τηλεφωνικών Πωλήσεων
        • Webinar: 3 & 4 τεχνικές για περισσότερες πωλήσεις
        • Webinar: Η ψυχολογία του σύγχρονου πελάτη!
        • Webinar: Διαχειριστείτε την κριτική!
      • Εκπαίδευση Προσωπικού
    • Ομιλίες
      • 2025 – Ομιλία Αθήνα: Ανακαλύπτοντας τις Αόρατες Τάσεις του Marketing
      • 2025 – Ομιλία Θεσσαλονίκη: Ανακαλύπτοντας τις Αόρατες Τάσεις του Marketing
      • Ομιλία Θεσσαλονίκη: Τάσεις Μάρκετινγκ 2024. Ανοίξτε το δρόμο για νέους πελάτες!
      • Ομιλία Αθήνα: Τάσεις Μάρκετινγκ 2024. Ανοίξτε το δρόμο για νέους πελάτες!
      • Ομιλία: 2023 – 5 έξυπνες δράσεις μάρκετινγκ για απόκτηση νέων πελατών
      • ΕΕΘ Masterclasses
      • Workshop: 2022: Τεχνικές Πωλήσεων & Μάρκετινγκ
      • Ομιλία: Δράση σήμερα, ανάπτυξη αύριο!
      • Videos ομιλιών
    • Πρόγραμμα Ομιλιών – Σεμιναρίων
      • Πρόγραμμα Ομιλιών – Σεμιναρίων (πριν το 2022)
  • e-Shop
  • ΜΜΕ
    • TV
      • Αρχείο Εκπομπών TV
    • Podcasts
    • Συνεντεύξεις
    • Radio
      • Αρχείο Εκπομπών Alpha Radio 989
      • Kanali 1
        • Αρχείο Εκπομπών Radio Κανάλι 1
      • Amagi Radio
  • App
  • Πελάτες
    • Testimonials Πελατών
  • Άρθρα
  • Contact
  • Αγγλικα
  • Ελληνικα
0

€0,00

✕

Πείστε τον μπαμπά (ή θείο) σας να δεχτεί το μάρκετινγκ στην οικογενειακή επιχείρηση!

Author Θέμης Σαρανταένας at 2 Απριλίου 2014
Οικογενειακές Επιχειρήσεις Θέμης Σαρανταένας Σύμβουλος Μάρκετινγκ

Έχετε αρχίσει να ασχολείστε δειλά-δειλά με την οικογενειακή σας επιχείρηση. Έχετε όρεξη, όραμα και πολλές ιδέες. Διαβάζετε, ψάχνετε στο Ίντερνετ, σκέφτεστε, συγκρίνετε, παρακολουθείτε τον ανταγωνισμό και είστε τόσο σίγουροι ότι οι προτάσεις σας θα βοηθήσουν στην ανάπτυξη και στην αλλαγή της επιχείρηση. Προτάσεις και ιδέες που τις περισσότερες φορές όμως, “τρώνε πόρτα” από… τους πρεσβύτερους.

Οικογενειακές Επιχειρήσεις Θέμης Σαρανταένας Σύμβουλος Μάρκετινγκ

Πρώτη δημοσίευση: epixeiro.gr 4 Απριλίου 2014

Μάρκετινγκ Οικογενειακές Επιχειρήσεις Θέμης Σαρανταένας

Γιατί; Γιατί πιθανόν οι αποφάσεις δεν λαμβάνονται με την πλήρη πλειοψηφία των εμπλεκομένων, γιατί πιθανόν οι πρεσβύτεροι “γνωρίζουν τα πάντα” καθώς τόσο καιρό είχαν επιτυχία, γιατί πιθανόν να γίνεται εστίαση στην σημερινή επιβίωση της επιχείρησης και όχι στην χάραξη της στρατηγικής για το μέλλον, γιατί πιθανόν να υπάρχει άγνοια και φόβος για κάθε τι νέο και μη δοκιμασμένο! Λόγοι και παράγοντες απολύτως σεβαστοί και κατανοητοί.

Αν όμως έχετε μια πολύ δυνατή ιδέα και θέλετε να “την περάσετε” με κάθε τρόπο θα πρέπει να χρησιμοποιήσετε τη δύναμη του μυαλού σας και μερικές έξυπνες τακτικές. Αρχικά, χρησιμοποιήστε μεταφορές: οι μεταφορές είναι ο ιδανικότερος τρόπος για να κάνετε κάποιον που δεν είναι εξοικειωμένος με μια έννοια να την κατανοήσει. Έτσι για να χρησιμοποιήσετε σύγχρονες ορολογίες του μάρκετινγκ, χρησιμοποιήστε “συνώνυμα” της δεκαετίας του 1990: πχ αντί retweet = πείτε προσωπική σύσταση, αντί να πείτε viral = πείτε προώθηση στόμα με στόμα online, αντί να πείτε adwords = πείτε διαφήμιση που πληρώνεις μόνο για κάθε έναν που την βλέπει και μπαίνει στο site, αντί να πείτε Facebook Like= πείτε δημόσια υποστήριξη των πελατών μας & φίλων της επιχείρησης, αντί να πείτε Facebook Page = πείτε να φτιάξουμε δωρεάν οnline σελίδα υποστήριξης κ.ο.κ.

Ακόμα, καλό θα είναι να μιλάτε με αριθμούς. Οι “παλιοί” καταλαβαίνουν ΠΟΛΥ καλά τους αριθμούς (και εδώ που τα λέμε αυτός είναι και ο σωστός τρόπος προσέγγισης στην επιχειρηματικότητα και στο μάρκετινγκ = τι σου κοστίζει, τι σου φέρνει και για πόσο καιρό στο φέρνει). Έτσι αναγνωρίστε από νωρίς τι ενδιαφέρει περισσότερο αυτόν που θέλετε να πείσετε (αύξηση τζίρου; αύξηση κερδών; μείωση στα κόστη; αύξηση αποδείξεων; αύξηση εισόδων κλπ) Προετοιμαστείτε, κάντε τα σενάρια σας και να θυμάστε πως εύκολα κάποιος μπορεί να απορρίψει μια ιδέα που δεν είναι τεκμηριωμένη: όμως τα νούμερα πάντα μιλούν (και πείθουν) από μόνα τους!

Επιπρόσθετα, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε παραδείγματα και μελέτες περιπτώσεων από άλλες επιχειρήσεις (προσοχή εφάμιλλες επιχειρήσεις με την δική σας) . Έτσι θα μπορέσετε να βρείτε το υλικό, να το τυπώσετε και να το δείξετε καθώς επιχειρηματολογείτε. Μια εικόνα ίσον χίλιες λέξεις! Συμπληρωματικά αποφύγετε τα ακρωνύμια και ορολογίες όπως “SEO”, “Inbound Marketing”, “Leads” και μιλήστε με απλές περιφραστικές φράσεις. Σημασία έχει να φτάσει το μήνυμα με επιτυχία στον δέκτη, και αυτό επιτυγχάνεται μόνο όταν ο δέκτης το κατανοήσει (αλλιώς τις περισσότερες φορές για την αποτυχία ευθύνεται ο πομπός).

Τέλος, να είστε πολύ καλά διαβασμένοι. Να περιμένετε όλες τις πιθανές ερωτήσεις και να έχετε τις κατάλληλες απαντήσεις. Αν εντοπιστεί πως έχετε άγνοια σε κάποιο θέμα ή δεν είστε ακριβείς στην απάντησή σας ή δεν έχετε την απαιτούμενη αυτοπεποίθηση δύσκολα θα σας εμπιστευτεί ο συνομιλητής σας. Άρα, ρωτήστε φίλους και γνωστούς, πείτε τους την ιδέα σας και ακούστε τις ερωτήσεις τους. Είναι σίγουρο πως θα σας αποκαλύψουν πτυχές τις ιδέα σας που δεν είχατε καν σκεφτεί να προετοιμάσετε!

Και μαζί με όλα αυτά θέλει υπομονή, επιμονή και θάρρος. Η αλλαγή θέλει χρόνο και πάντα φέρνει αντίσταση γιατί απλούστατα το άγνωστο και το ξεβόλεμα δεν το προτιμάει κανείς, σταδιακά όμως και με προσήλωση στον στόχο σας είναι σίγουρο πως θα τα καταφέρετε!

Ενδιαφέροντα άρθρα

3 ανορθόδοξες τεχνικές πώλησης που δουλεύουν.
16 Ιουνίου 2025

Άσπρη γάτα – μαύρη γάτα!


Διαβάστε περισσότερα
Προσλαμβάνετε στελέχη στο μάρκετινγκ; Τι ερωτήσεις να κάνετε.
5 Ιουνίου 2025

Καλέ μου άνθρωπε, ξέρεις από μάρκετινγκ;


Διαβάστε περισσότερα
Συμβουλές για διαχείριση κρίσεων
19 Μαΐου 2025

Μην πιαστείτε απροετοίμαστοι στην επόμενη κρίση!


Διαβάστε περισσότερα

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Διακρίσεις

Πιστοποιημένος Senior Consultant από τον ΣΕΣΜΑ
Μέλος της Διεθνούς Μένσα
Πιστοποιημένος
Social Media Marketing Associate CSMA
Μέλος του Συνδέσμου Συμβούλων    Επιχειρήσεων (ΣΥΠΕΠ)
Best Marketing Consultant 2019
Best Marketing Consultant 2021
Best Aesthetics Marketing Consultant 2022
Visionary Marketing Consultant Award 2025

Επικοινωνία

Αθήνα: +30 2117706299

Θεσσαλονίκη: +30 2311118477‬

Social Media

Αριθμός Γ.Ε.ΜΗ:

122524803000

Εγγραφείτε στο Newsletter

για να λαμβάνετε νέα, ιδέες & tips μάρκετινγκ!

Κατεβάστε την εφαρμογή

buttonapplestore
buttongoogleplay
Privacy Policy – Terms and Conditions
Copyright © 2025 E. Sarantaenas. All Rights Reserved.
    0

    €0,00

    • No translations available for this page
      ✕

      Σύνδεση

      Χάσατε τον κωδικό σας;

      ✕

      Καλάθι

      Ολοκλήρωση Παραγγελίας
      Συνεχίστε τις αγορές Καλάθι
      Χρησιμοποιούμε τις πληροφορίες που συλλέγονται μέσω cookies και παρόμοιων τεχνολογιών για να βελτιώσουμε την εμπειρία σας στην ιστοσελίδα μας, να αναλύσουμε τον τρόπο που τη χρησιμοποιείτε και για σκοπούς μάρκετινγκ.
      Τήρηση προσωπικών δεδομένων

      Οι ρυθμίσεις προσωπικού απορρήτου σας

      Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τα στοιχεία που συλλέγονται μέσω cookies και παρόμοιων τεχνολογιών για να βελτιώσουμε την εμπειρία σας στον ιστότοπό μας, να αναλύσουμε τον τρόπο χρήσης του και για διαφημιστικούς σκοπούς. Επειδή θαυμαστείτε το δικαίωμά σας στην προσωπική ζωή, μπορείτε να επιλέξετε να μην επιτρέπετε κάποιους τύπους cookies. Ωστόσο, η αποκλεισμός κάποιων τύπων cookies μπορεί να επηρεάσει την εμπειρία σας στον ιστότοπο και τις υπηρεσίες που μπορούμε να σας προσφέρουμε. Σε κάποιες περιπτώσεις, οι δεδομένα που προέρχονται από cookies κοινοποιούνται με τρίτους για λόγους ανάλυσης ή διαφήμισης. Μπορείτε να εκπαιδεύσετε το δικαίωμά σας να εξαιρεθείτε από το διαμοιρασμό και πάντα με την απενεργοποίηση των cookies.
      Τήρηση προσωπικών δεδομένων
      Απενεργοποίηση όλων Αποδοχή Όλων

      Διαχείριση προτιμήσεων συγκατάθεσης

      Απαραίτητο

      Πάντα ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΜΕΝΟ
      Αυτά τα cookies και τα scripts είναι απαραίτητα για να λειτουργεί η ιστοσελίδα και δεν μπορούν να απενεργοποιηθούν. Συνήθως ρυθμίζονται μόνο σε απάντηση σε ενέργειες που κάνετε, οι οποίες προσομοιώνουν αίτημα για υπηρεσίες, όπως την ρύθμιση των προτιμήσεων ιδιωτικού απορρήτου, την είσοδο ή την συμπλήρωση φόρμων. Μπορείτε να ρυθμίσετε τον browser σας να μπλοκάρει ή να σας ειδοποιεί για αυτά τα cookies, αλλά μερικά τμήματα της ιστοσελίδας δεν θα λειτουργούν. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν κανένα προσωπικά διακριτικά στοιχεία.

      Αναλυτικές

      Αυτά τα cookies και τα scripts επιτρέπουν σε εμάς να μετράμε τις επισκέψεις και τις πηγές των κινήσεων, έτσι ώστε να μετράμε και να βελτιώνουμε την απόδοση της ιστοσελίδας μας. Σας βοηθούν να ξέρουμε ποιες σελίδες είναι οι πιο και λιγότερο δημοφιλείς και να δούμε πως οι επισκέπτες κινούνται στην ιστοσελίδα. Όλες οι πληροφορίες που συλλέγονται από αυτά τα cookies είναι συγκεντρωμένες και επομένως ανώνυμες. Εάν δεν επιτρέψετε τα cookies και τα scripts, δεν θα ξέρουμε όταν επισκεφτήκατε την ιστοσελίδα μας.

      Ενσωματωμένα βίντεο

      Αυτά τα cookies και scripts μπορούν να εγκατασταθούν μέσω της ιστοσελίδας μας από εξωτερικές υπηρεσίες hosting βίντεο όπως το YouTube ή το Vimeo. Μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την παροχή περιεχομένου βίντεο στην ιστοσελίδα μας. Είναι δυνατό για τον παροχέα βίντεο να δημιουργήσει μια διάταξη των ενδιαφερόντων σας και να σας εμφανίσει σχετικές διαφημίσεις σε αυτή την ιστοσελίδα ή σε άλλες. Δεν αποθηκεύουν προσωπικές πληροφορίες απευθείας, αλλά βασίζονται στο να διευκρινίζουν μοναδικά τον φυλλομετρητή σας και τη συσκευή του διαδικτύου. Εάν δεν επιτρέπετε αυτά τα cookies ή scripts, είναι πιθανό η ενσωματωμένη βίντεο να μην λειτουργεί όπως αναμενόταν.

      Google Fonts

      Τα Google Fonts είναι μια βιβλιοθήκη υπηρεσιών ενσωμάτωσης γραμματοσειρών. Τα Google Fonts αποθηκεύονται στην CDN της Google. Η API των Google Fonts έχει σχεδιαστεί για να περιορίσει τη συλλογή, την αποθήκευση και τη χρήση των δεδομένων των τελικών χρηστών μόνο σε αυτό που είναι απαραίτητο για την εύκολη διανομή γραμματοσειρών. Η χρήση της API των Google Fonts δεν απαιτεί ταυτοποίηση. Καμία cookie δεν στέλνεται από τους επισκέπτες της ιστοσελίδας στην API των Google Fonts. Οι αιτήσεις στην API των Google Fonts γίνονται σε ειδικούς τομείς των πόρων, όπως τα fonts.googleapis.com ή τα fonts.gstatic.com. Αυτό σημαίνει ότι οι αιτήσεις γραμματοσειρών σας είναι ξεχωριστές και δεν περιέχουν καμία πιστοποίηση που στέλνετε στο google.com ενώ χρησιμοποιείτε άλλες υπηρεσίες της Google που απαιτούν ταυτοποίηση, όπως το Gmail.

      Μάρκετινγκ

      Αυτά τα cookies και τα scripts μπορεί να οριστούν μέσα από την ιστοσελίδα μας από τους συνεργάτες μας στην διαφήμιση. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν από αυτές τις εταιρείες για να δημιουργήσουν ένα προφίλ των ενδιαφερόντων σας και να σας εμφανίσουν σχετικές διαφημίσεις σε άλλες ιστοσελίδες. Δεν αποθηκεύουν άμεσα προσωπικές πληροφορίες, αλλά βασίζονται στην μοναδική αναγνώριση του προγράμματος περιήγησης και της συσκευής διαδικτύου σας. Αν δεν επιτρέψετε αυτά τα cookies και τα scripts, θα εμπειρεύεστε λιγότερη εξατομικευμένη διαφήμιση.

      Facebook Advanced Matching

      Η Προηγμένη Αντιστοίχιση του Facebook μπορεί να βελτιώσει την αφαίρεση των διαφημίσεων και την παρακολούθηση μετατροπών. Μπορεί να μας βοηθήσει να επιτευχθούν καλύτερα στοχευμένες προσαρμοσμένες ομάδες μέσω των διαφημίσεων μας. Όταν είναι δυνατό, θα μοιραστούμε με το Facebook κατακερματισμένες πληροφορίες όπως το όνομά σας, τηλέφωνο, email ή διεύθυνση.

      Facebook CAPI

      Τα Συμβάντα της Προηγμένης Αντιστοίχισης του Facebook (CAPI) μας βοηθούν να κατανοήσουμε καλύτερα πως αλληλεπιδράτε με τις ιστοσελίδες μας. Σας επιτρέπουν να μετρήσουμε την επίδραση των διαφημίσεων μας στις μετατροπές της ιστοσελίδας και να βελτιώσουν την στοχευμένη διαφήμιση μέσω προσαρμοσμένων ομάδων. Όταν είναι δυνατό, ίσως μοιραστούμε με το Facebook πληροφορίες όπως όνομα, email, τηλέφωνο, διεύθυνση.
      Επιβεβαιώνω τις επιλογές μου Αποδοχή Όλων Απενεργοποίηση όλων
      Verified by ConsentMagic
      X