MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)
  • Αρχική
  • CV
  • Υπηρεσίες
    • Μάρκετινγκ Προϊόντων
    • Μάρκετινγκ Υπηρεσιών
    • B2B Μάρκετινγκ
    • Personal Branding
    • Διευθυντής μάρκετινγκ (εξωτερικός)
    • Ψηφιακό Μάρκετινγκ
    • Marketing Plan
    • Social Media Content
    • Εξειδικευμένες υπηρεσίες
      • Έρευνες Μάρκετινγκ
      • F&B Consulting and Marketing
  • Βιβλία
    • 32 Φράσεις πελατών που αγαπάμε να μισούμε – Εκδόσεις Rosili
    • Η εργαλειοθήκη του σύγχρονου επιχειρηματία – Εκδόσεις Rosili
    • Το μάρκετινγκ της επιχείρησής σας! – Εκδόσεις Rosili
    • Το μάρκετινγκ σε 10 + 2 ερωτήσεις
    • Η Συμπεριφορά του Καταναλωτή
    • 16 Μυστικά επιτυχίας για το Μάρκετινγκ
    • 9+1 ερωτήσεις για την επιχείρηση
  • Σεμινάρια & Ομιλίες
    • Σεμινάρια
      • Σεμινάρια Μάρκετινγκ
        • Webinar: Η Σιωπηλή Δύναμη της Επιρροής στις Πωλήσεις
        • Free Mini Webinar: Στρατηγικές Αποτελεσματικής Τιμολόγησης Υπηρεσιών
        • Summer Business Camp 2024
        • Online Marketing Masterclass & Consulting On Demand
        • Webinar: Τεχνικές Τηλεφωνικών Πωλήσεων
        • Webinar: 3 & 4 τεχνικές για περισσότερες πωλήσεις
        • Webinar: Η ψυχολογία του σύγχρονου πελάτη!
        • Webinar: Διαχειριστείτε την κριτική!
      • Εκπαίδευση Προσωπικού
    • Ομιλίες
      • 2025 – Ομιλία Αθήνα: Ανακαλύπτοντας τις Αόρατες Τάσεις του Marketing
      • 2025 – Ομιλία Θεσσαλονίκη: Ανακαλύπτοντας τις Αόρατες Τάσεις του Marketing
      • Ομιλία Θεσσαλονίκη: Τάσεις Μάρκετινγκ 2024. Ανοίξτε το δρόμο για νέους πελάτες!
      • Ομιλία Αθήνα: Τάσεις Μάρκετινγκ 2024. Ανοίξτε το δρόμο για νέους πελάτες!
      • Ομιλία: 2023 – 5 έξυπνες δράσεις μάρκετινγκ για απόκτηση νέων πελατών
      • ΕΕΘ Masterclasses
      • Workshop: 2022: Τεχνικές Πωλήσεων & Μάρκετινγκ
      • Ομιλία: Δράση σήμερα, ανάπτυξη αύριο!
      • Videos ομιλιών
    • Πρόγραμμα Ομιλιών – Σεμιναρίων
      • Πρόγραμμα Ομιλιών – Σεμιναρίων (πριν το 2022)
  • e-Shop
  • ΜΜΕ
    • TV
      • Αρχείο Εκπομπών TV
    • Podcasts
    • Συνεντεύξεις
    • Radio
      • Αρχείο Εκπομπών Alpha Radio 989
      • Kanali 1
        • Αρχείο Εκπομπών Radio Κανάλι 1
      • Amagi Radio
  • App
  • Πελάτες
    • Testimonials Πελατών
  • Άρθρα
  • Contact
  • Αγγλικα
  • Ελληνικα
0

€0,00

✕

Όσκαρ πρώτου επιχειρηματικού ρόλου: Εσείς!

Author Θέμης Σαρανταένας at 17 Μαρτίου 2021
Η σημασία των διακριτών ρόλων στην επιχείρηση.

Η σημασία των διακριτών ρόλων στην επιχείρηση.

Σε κάθε ταινία ή θεατρικό έργο που αγαπήθηκε από το κοινό, οι ρόλοι των ηθοποιών είναι πάντα συγκεκριμένοι και διακριτοί. Ο James είναι πάντα ο James και θα πιει το martini του shaken, not stirred. Ο Joker θα είναι πάντοτε παρανοϊκός και κρυψίνους και ποτέ δεν θα μάθουμε την πραγματική του ταυτότητα και προέλευση.

Η σημασία των διακριτών ρόλων στην επιχείρηση.

Πρώτη δημοσίευση άρθρου μου: epixeiro.gr

Υπάρχουν άραγε ταινίες και θεατρικά έργα χωρίς ρόλους; Πιθανόν, σε κάποιες ταινίες “πειραματικού κινηματογράφου”. Οι ρόλοι κάνουν τη διαφορά! Και όσο πιο ξεκάθαροι και συγκεκριμένοι, τόσο το καλύτερο για την ταινία.

Το ίδιο και για την επιχείρησή σας.

Επιχείρηση χωρίς διακριτούς ρόλους είναι σαν επιχείρηση χωρίς ΑΦΜ. Και όμως, είναι ένα από τα λάθη που γίνονται και επαναλαμβάνονται συχνά στο επιχειρείν, ακόμη και από έμπειρους entrepreneurs. Διαβάστε παρακάτω γιατί οι ρόλοι σε μία επιχείρηση είναι ιδιαίτερα σημαντικοί.

Job description

Η λανθασμένη εκτίμηση πολλών επιχειρηματιών για τον ρόλο του εργαζόμενου φαίνεται στο job description. Κάποιες φορές, διαβάζω αγγελίες για ρόλους που απλά με κάνουν έξω φρενών. Αγαπητέ μου επιχειρηματία, δεν μπορείς να ζητάς βοηθό αποθηκάριο με άδεια χειριστή κλαρκ, δίπλωμα ΙΧ και μοτό, εμπειρία σε Excel και Power Point, γνώσεις στα social media και άριστη γνώση Photoshop (ή το πιο συνηθισμένο marketing που να εκτελεί και χρέη γραμματείας)!

Ειδικά για εσάς που ξεκινάτε τώρα τη startup σας, πριν φτιάξετε οτιδήποτε άλλο στην επιχείρησή σας, πριν φτιάξετε τα γραφεία, τα μηχανήματα, τον ψύκτη, την κουζίνα, τους servers, τη συνδρομή σας στο cloud, φτιάξτε πρώτα τους ρόλους. Αποφασίστε με ακρίβεια, σαφήνεια και κοινή λογική για το ποιος κάνει τι.

Εάν έχετε ήδη επιχείρηση, κάνετε ένα ξεσκαρτάρισμα ρόλων. Είναι πολύ πιθανό να ανακαλύψετε ότι κάποια άτομα στην εταιρεία απλά δεν έχουν ρόλο, ενώ κάποια άλλα έχουν δύο ή και τρεις ρόλους – κάτι που μας φέρνει στο επόμενο σημείο που θέλω να θίξω και πρέπει να προσέξετε.

Ποτέ δύο ρόλοι για έναν

Ένα παλιό ρητό του επιχειρείν λέει ότι όσα χρήματα και να δώσεις στον καλό υπάλληλο, θα είναι πάντα λιγότερα από αυτά που πρέπει (και αντιστρόφως για τον κακό υπάλληλο). Όμως, ένα από τα λάθη του επιχειρείν είναι να δίνουμε σε έναν πραγματικά ξεχωριστό και ταλαντούχο υπάλληλο δύο, τρεις ή και παραπάνω ρόλους.

Έχετε μια μικρή διαφημιστική με έναν πραγματικά εμπνευσμένο κειμενογράφο που έχει και εξαιρετική αισθητική. Μην τον κάνετε και γραφίστα. Και αν αυτός ο άνθρωπος έχει και το χάρισμα του επικοινωνείν, μην τον κάνετε και client service. Και αν τυχαίνει να οδηγεί και μηχανάκι, μην τον κάνετε και κούριερ!

Όταν οι ρόλοι επικαλύπτονται, δημιουργούνται κενά

Φανταστείτε μία υποθετική συμφωνική ορχήστρα όπου ένα μέρος της σύνθεσης μπορεί να παιχτεί είτε από τα βιολιά είτε από τα πνευστά. Το πιθανότερο είναι να μην παιχτεί από κανένα από τα δύο. Εάν οι ρόλοι στην επιχείρηση δεν είναι ξεκάθαροι, τότε, πολλές φορές επαφίεστε στον “πατριωτισμό” των ανθρώπων σας για το αν θα γίνει ή όχι κάποιο task.

Όμως, για κάθε “πατριώτη”, υπάρχει πάντα άλλος ένας ή και περισσότεροι που λένε “δεν είναι δουλειά μου”. Κάποιοι μπορεί απλά να οχυρώνονται πίσω από την ασάφεια των ρόλων, αλλά κάποιοι άλλοι, δυστυχώς για εσάς, είναι πολύ πιθανό να έχουν δίκιο. Ξεκαθαρίστε λοιπόν τον ρόλο του καθενός στην επιχείρηση και αποφύγετε τα κενά.

Ο δικός σας ρόλος

Και πάμε τώρα στον σημαντικότερο ρόλο: τον δικό σας. Οι διακριτοί ρόλοι στην επιχείρηση πρέπει να αρχίζουν από την κορυφή, δηλαδή από εσάς. Είστε στην επιχείρηση για να διοικείτε, να εμπνέετε, να καθοδηγείτε, να χαράζετε την στρατηγική και να παίρνετε τις σημαντικές αποφάσεις.

Ο ρόλος σας δεν είναι να μπαίνετε στα παπούτσια των πωλητών σας, να κάνετε τη δουλειά τους ή τη δουλειά του marketing ή να σηκώνετε εσείς τα τηλέφωνα αντί για τη γραμματέα. Οριοθετήστε λοιπόν, πρώτα από όλα, τον δικό σας ρόλο στην εταιρεία και αμέσως θα έχετε κάνει ένα σημαντικό βήμα μπροστά.

Ενδιαφέροντα άρθρα

3 ανορθόδοξες τεχνικές πώλησης που δουλεύουν.
16 Ιουνίου 2025

Άσπρη γάτα – μαύρη γάτα!


Διαβάστε περισσότερα
Προσλαμβάνετε στελέχη στο μάρκετινγκ; Τι ερωτήσεις να κάνετε.
5 Ιουνίου 2025

Καλέ μου άνθρωπε, ξέρεις από μάρκετινγκ;


Διαβάστε περισσότερα
Συμβουλές για διαχείριση κρίσεων
19 Μαΐου 2025

Μην πιαστείτε απροετοίμαστοι στην επόμενη κρίση!


Διαβάστε περισσότερα

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Διακρίσεις

Πιστοποιημένος Senior Consultant από τον ΣΕΣΜΑ
Μέλος της Διεθνούς Μένσα
Πιστοποιημένος
Social Media Marketing Associate CSMA
Μέλος του Συνδέσμου Συμβούλων    Επιχειρήσεων (ΣΥΠΕΠ)
Best Marketing Consultant 2019
Best Marketing Consultant 2021
Best Aesthetics Marketing Consultant 2022
Visionary Marketing Consultant Award 2025

Επικοινωνία

Αθήνα: +30 2117706299

Θεσσαλονίκη: +30 2311118477‬

Social Media

Αριθμός Γ.Ε.ΜΗ:

122524803000

Εγγραφείτε στο Newsletter

για να λαμβάνετε νέα, ιδέες & tips μάρκετινγκ!

Κατεβάστε την εφαρμογή

buttonapplestore
buttongoogleplay
Privacy Policy – Terms and Conditions
Copyright © 2025 E. Sarantaenas. All Rights Reserved.
    0

    €0,00

    • No translations available for this page
      ✕

      Σύνδεση

      Χάσατε τον κωδικό σας;

      ✕

      Καλάθι

      Ολοκλήρωση Παραγγελίας
      Συνεχίστε τις αγορές Καλάθι
      Χρησιμοποιούμε τις πληροφορίες που συλλέγονται μέσω cookies και παρόμοιων τεχνολογιών για να βελτιώσουμε την εμπειρία σας στην ιστοσελίδα μας, να αναλύσουμε τον τρόπο που τη χρησιμοποιείτε και για σκοπούς μάρκετινγκ.
      Τήρηση προσωπικών δεδομένων

      Οι ρυθμίσεις προσωπικού απορρήτου σας

      Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τα στοιχεία που συλλέγονται μέσω cookies και παρόμοιων τεχνολογιών για να βελτιώσουμε την εμπειρία σας στον ιστότοπό μας, να αναλύσουμε τον τρόπο χρήσης του και για διαφημιστικούς σκοπούς. Επειδή θαυμαστείτε το δικαίωμά σας στην προσωπική ζωή, μπορείτε να επιλέξετε να μην επιτρέπετε κάποιους τύπους cookies. Ωστόσο, η αποκλεισμός κάποιων τύπων cookies μπορεί να επηρεάσει την εμπειρία σας στον ιστότοπο και τις υπηρεσίες που μπορούμε να σας προσφέρουμε. Σε κάποιες περιπτώσεις, οι δεδομένα που προέρχονται από cookies κοινοποιούνται με τρίτους για λόγους ανάλυσης ή διαφήμισης. Μπορείτε να εκπαιδεύσετε το δικαίωμά σας να εξαιρεθείτε από το διαμοιρασμό και πάντα με την απενεργοποίηση των cookies.
      Τήρηση προσωπικών δεδομένων
      Απενεργοποίηση όλων Αποδοχή Όλων

      Διαχείριση προτιμήσεων συγκατάθεσης

      Απαραίτητο

      Πάντα ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΜΕΝΟ
      Αυτά τα cookies και τα scripts είναι απαραίτητα για να λειτουργεί η ιστοσελίδα και δεν μπορούν να απενεργοποιηθούν. Συνήθως ρυθμίζονται μόνο σε απάντηση σε ενέργειες που κάνετε, οι οποίες προσομοιώνουν αίτημα για υπηρεσίες, όπως την ρύθμιση των προτιμήσεων ιδιωτικού απορρήτου, την είσοδο ή την συμπλήρωση φόρμων. Μπορείτε να ρυθμίσετε τον browser σας να μπλοκάρει ή να σας ειδοποιεί για αυτά τα cookies, αλλά μερικά τμήματα της ιστοσελίδας δεν θα λειτουργούν. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν κανένα προσωπικά διακριτικά στοιχεία.

      Αναλυτικές

      Αυτά τα cookies και τα scripts επιτρέπουν σε εμάς να μετράμε τις επισκέψεις και τις πηγές των κινήσεων, έτσι ώστε να μετράμε και να βελτιώνουμε την απόδοση της ιστοσελίδας μας. Σας βοηθούν να ξέρουμε ποιες σελίδες είναι οι πιο και λιγότερο δημοφιλείς και να δούμε πως οι επισκέπτες κινούνται στην ιστοσελίδα. Όλες οι πληροφορίες που συλλέγονται από αυτά τα cookies είναι συγκεντρωμένες και επομένως ανώνυμες. Εάν δεν επιτρέψετε τα cookies και τα scripts, δεν θα ξέρουμε όταν επισκεφτήκατε την ιστοσελίδα μας.

      Ενσωματωμένα βίντεο

      Αυτά τα cookies και scripts μπορούν να εγκατασταθούν μέσω της ιστοσελίδας μας από εξωτερικές υπηρεσίες hosting βίντεο όπως το YouTube ή το Vimeo. Μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την παροχή περιεχομένου βίντεο στην ιστοσελίδα μας. Είναι δυνατό για τον παροχέα βίντεο να δημιουργήσει μια διάταξη των ενδιαφερόντων σας και να σας εμφανίσει σχετικές διαφημίσεις σε αυτή την ιστοσελίδα ή σε άλλες. Δεν αποθηκεύουν προσωπικές πληροφορίες απευθείας, αλλά βασίζονται στο να διευκρινίζουν μοναδικά τον φυλλομετρητή σας και τη συσκευή του διαδικτύου. Εάν δεν επιτρέπετε αυτά τα cookies ή scripts, είναι πιθανό η ενσωματωμένη βίντεο να μην λειτουργεί όπως αναμενόταν.

      Google Fonts

      Τα Google Fonts είναι μια βιβλιοθήκη υπηρεσιών ενσωμάτωσης γραμματοσειρών. Τα Google Fonts αποθηκεύονται στην CDN της Google. Η API των Google Fonts έχει σχεδιαστεί για να περιορίσει τη συλλογή, την αποθήκευση και τη χρήση των δεδομένων των τελικών χρηστών μόνο σε αυτό που είναι απαραίτητο για την εύκολη διανομή γραμματοσειρών. Η χρήση της API των Google Fonts δεν απαιτεί ταυτοποίηση. Καμία cookie δεν στέλνεται από τους επισκέπτες της ιστοσελίδας στην API των Google Fonts. Οι αιτήσεις στην API των Google Fonts γίνονται σε ειδικούς τομείς των πόρων, όπως τα fonts.googleapis.com ή τα fonts.gstatic.com. Αυτό σημαίνει ότι οι αιτήσεις γραμματοσειρών σας είναι ξεχωριστές και δεν περιέχουν καμία πιστοποίηση που στέλνετε στο google.com ενώ χρησιμοποιείτε άλλες υπηρεσίες της Google που απαιτούν ταυτοποίηση, όπως το Gmail.

      Μάρκετινγκ

      Αυτά τα cookies και τα scripts μπορεί να οριστούν μέσα από την ιστοσελίδα μας από τους συνεργάτες μας στην διαφήμιση. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν από αυτές τις εταιρείες για να δημιουργήσουν ένα προφίλ των ενδιαφερόντων σας και να σας εμφανίσουν σχετικές διαφημίσεις σε άλλες ιστοσελίδες. Δεν αποθηκεύουν άμεσα προσωπικές πληροφορίες, αλλά βασίζονται στην μοναδική αναγνώριση του προγράμματος περιήγησης και της συσκευής διαδικτύου σας. Αν δεν επιτρέψετε αυτά τα cookies και τα scripts, θα εμπειρεύεστε λιγότερη εξατομικευμένη διαφήμιση.

      Facebook Advanced Matching

      Η Προηγμένη Αντιστοίχιση του Facebook μπορεί να βελτιώσει την αφαίρεση των διαφημίσεων και την παρακολούθηση μετατροπών. Μπορεί να μας βοηθήσει να επιτευχθούν καλύτερα στοχευμένες προσαρμοσμένες ομάδες μέσω των διαφημίσεων μας. Όταν είναι δυνατό, θα μοιραστούμε με το Facebook κατακερματισμένες πληροφορίες όπως το όνομά σας, τηλέφωνο, email ή διεύθυνση.

      Facebook CAPI

      Τα Συμβάντα της Προηγμένης Αντιστοίχισης του Facebook (CAPI) μας βοηθούν να κατανοήσουμε καλύτερα πως αλληλεπιδράτε με τις ιστοσελίδες μας. Σας επιτρέπουν να μετρήσουμε την επίδραση των διαφημίσεων μας στις μετατροπές της ιστοσελίδας και να βελτιώσουν την στοχευμένη διαφήμιση μέσω προσαρμοσμένων ομάδων. Όταν είναι δυνατό, ίσως μοιραστούμε με το Facebook πληροφορίες όπως όνομα, email, τηλέφωνο, διεύθυνση.
      Επιβεβαιώνω τις επιλογές μου Αποδοχή Όλων Απενεργοποίηση όλων
      Verified by ConsentMagic
      X