MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)
  • Αρχική
  • CV
  • Υπηρεσίες
    • Μάρκετινγκ Προϊόντων
    • Μάρκετινγκ Υπηρεσιών
    • B2B Μάρκετινγκ
    • Personal Branding
    • Διευθυντής μάρκετινγκ (εξωτερικός)
    • Ψηφιακό Μάρκετινγκ
    • Marketing Plan
    • Social Media Content
    • Εξειδικευμένες υπηρεσίες
      • Έρευνες Μάρκετινγκ
      • F&B Consulting and Marketing
  • Βιβλία
    • 32 Φράσεις πελατών που αγαπάμε να μισούμε – Εκδόσεις Rosili
    • Η εργαλειοθήκη του σύγχρονου επιχειρηματία – Εκδόσεις Rosili
    • Το μάρκετινγκ της επιχείρησής σας! – Εκδόσεις Rosili
    • Το μάρκετινγκ σε 10 + 2 ερωτήσεις
    • Η Συμπεριφορά του Καταναλωτή
    • 16 Μυστικά επιτυχίας για το Μάρκετινγκ
    • 9+1 ερωτήσεις για την επιχείρηση
  • Σεμινάρια & Ομιλίες
    • Σεμινάρια
      • Σεμινάρια Μάρκετινγκ
        • Webinar: Η Σιωπηλή Δύναμη της Επιρροής στις Πωλήσεις
        • Free Mini Webinar: Στρατηγικές Αποτελεσματικής Τιμολόγησης Υπηρεσιών
        • Summer Business Camp 2024
        • Online Marketing Masterclass & Consulting On Demand
        • Webinar: Τεχνικές Τηλεφωνικών Πωλήσεων
        • Webinar: 3 & 4 τεχνικές για περισσότερες πωλήσεις
        • Webinar: Η ψυχολογία του σύγχρονου πελάτη!
        • Webinar: Διαχειριστείτε την κριτική!
      • Εκπαίδευση Προσωπικού
    • Ομιλίες
      • 2025 – Ομιλία Αθήνα: Ανακαλύπτοντας τις Αόρατες Τάσεις του Marketing
      • 2025 – Ομιλία Θεσσαλονίκη: Ανακαλύπτοντας τις Αόρατες Τάσεις του Marketing
      • Ομιλία Θεσσαλονίκη: Τάσεις Μάρκετινγκ 2024. Ανοίξτε το δρόμο για νέους πελάτες!
      • Ομιλία Αθήνα: Τάσεις Μάρκετινγκ 2024. Ανοίξτε το δρόμο για νέους πελάτες!
      • Ομιλία: 2023 – 5 έξυπνες δράσεις μάρκετινγκ για απόκτηση νέων πελατών
      • ΕΕΘ Masterclasses
      • Workshop: 2022: Τεχνικές Πωλήσεων & Μάρκετινγκ
      • Ομιλία: Δράση σήμερα, ανάπτυξη αύριο!
      • Videos ομιλιών
    • Πρόγραμμα Ομιλιών – Σεμιναρίων
      • Πρόγραμμα Ομιλιών – Σεμιναρίων (πριν το 2022)
  • e-Shop
  • ΜΜΕ
    • TV
      • Αρχείο Εκπομπών TV
    • Podcasts
    • Συνεντεύξεις
    • Radio
      • Αρχείο Εκπομπών Alpha Radio 989
      • Kanali 1
        • Αρχείο Εκπομπών Radio Κανάλι 1
      • Amagi Radio
  • App
  • Πελάτες
    • Testimonials Πελατών
  • Άρθρα
  • Contact
  • Αγγλικα
  • Ελληνικα
0

€0,00

✕

Οι 4 πυλώνες στρατηγικής για κάθε Startup

Author Θέμης Σαρανταένας at 25 Φεβρουαρίου 2018

Έχετε startup; Συγχαρητήρια! Αυτό σημαίνει ότι έχετε ήδη ανήσυχο, επιχειρηματικό πνεύμα, που συνοδεύεται, ίσως, από μία μεγάλη ιδέα, που θα κάνει τον κόσμο καλύτερο (και εσάς πλουσιότερους). Κάπου εδώ όμως παγώνουν τα καλά νέα. Βλέπετε, ανεξάρτητα του πόσο καλή είναι η ιδέα σας, πόσο παθιασμένα είναι τα μέλη της ομάδας σας και πόση Coca-Cola καταναλώνετε σε κάθε brainstorming, όλα αυτά δεν αρκούν, εάν δεν έχετε τη σωστή βάση για την επιχειρηματική στρατηγική σας!

Σε ένα κόσμο που κάθε δευτερόλεπτο ή δύο, γεννιέται μία νέα startup και όπου όλες οι startup αγωνίζονται για την ίδια “πίτα”, τον παγκόσμιο πληθυσμό (ή μέρος του), ο ανταγωνισμός είναι πολύ πιο σφοδρός από ό,τι νομίζετε. Διαβάστε λοιπόν στο άρθρο μου με τους 4 πυλώνες βάσης για μια επιχειρηματική στρατηγική που κάθε startup θα πρέπει να έχει “χαραγμένους” στο DNA της και δείτε τι έχετε και τι σας λείπει!

Ανακαλύψτε το όραμα σας

Εν αρχή ην το όραμα. Δεν υπάρχει εταιρία χωρίς απλό, ξεκάθαρο όραμα και αποστολή. Κάθε επιτυχημένη startup έχει ένα όραμα που μπορεί να συνοψιστεί σε ελάχιστες λέξεις, όπως για παράδειγμα: “θέλουμε να κάνουμε τον κόσμο καλύτερο, επιτρέποντάς στους πολίτες να βρίσκουν ταξί, όποτε αυτοί θέλουν εύκολα και γρήγορα, μέσα από το κινητό τους τηλέφωνο/ με μια κίνηση”.

Εταιρίες που προσπαθούν μέσα στο όραμα και στην αποστολή τους να ενσωματώσουν πολλά και πιθανώς διαφορετικά μηνύματα δεν έχουν καμία τύχη. Πιστέψτε με, τα “νεκροταφεία startups” είναι γεμάτα από εταιρίες με πάθος μεν, αλλά χωρίς όραμα δε.

Επικεντρωθείτε στον πελάτη σας

Μία από τις πιο συνηθισμένες παγίδες των startups είναι η ολική ενασχόληση και απορρόφηση όλων με το προϊόν και τις ιδιαιτερότητές του και η ελάχιστη γνώση του πελάτη που, στο τέλος της ημέρας, θα καταναλώσει το προϊόν (και θα πληρώσει για αυτό). Αποκλεισμένοι στο “γυάλινο κάστρο της δημιουργικότητας” και εμμονικοί σχεδόν στο να κάνετε το τέλειο τελειότερο, αδιαφορείτε συχνά για αυτό που θα έπρεπε να είναι η πρώτη σας προτεραιότητα!

Πάρτε λίγο χρόνο και ανακαλύψτε σε ποιους πραγματικά απευθύνεστε. Δείτε τις επιθυμίες τους, τις ανάγκες τους και τη συμπεριφορά τους όταν αγοράζουν. Αναλύστε την αγορά σας (με τη βοήθεια ειδικών συμβούλων αν θεωρείτε ότι είναι πάνω από τις δυνάμεις σας) και μάθετε τους πελάτες σας. Μόνο έτσι, θα μπορέσετε να πάτε τη startup σας στο επόμενο επίπεδο!

Ενοποιήστε τις ενέργειες marketing!

Η μαγική λέξη είναι “integration”. Πολλές φορές, οι επιχειρηματίες πίσω από μια startup θεωρούν ότι το λογότυπο που έφτιαξε για αυτούς ο γνωστός toyw που ξέρει και λίγο Photoshop είναι αρκετό και ότι ο κόσμος πλέον είναι δικός τους. Δυστυχώς, η πραγματικότητα είναι εντελώς διαφορετική – και αδυσώπητη.

Κάνετε ένα μικρό διάλειμμα και αναλογισθείτε σε τι κόσμο ζούμε, επικοινωνιακά! Έναν κόσμο με χιλιάδες, κυριολεκτικά, κανάλια επικοινωνίας, όπου, σε κάποιες περιπτώσεις, ακόμη και οι ειδικοί της επικοινωνίας δυσκολεύονται, πόσο μάλλον εσείς. Προσπαθήστε λοιπόν να ομογενοποιήσετε τις ενέργειες marketing σας (social media, παραδοσιακή διαφήμιση, προωθητικές ενέργειες, τηλεμάρκετινγκ κλπ) για να μεγαλώσετε το impact της επικοινωνίας σας.

Μην φοβάστε την αποτυχία!

Για κάθε επιχειρηματία, η αποτυχία είναι μέρος της επιτυχίας. Δεν είναι τυχαία άλλωστε η ύπαρξη τόσων πολλών ρητών για την αποτυχία. Θυμίζουμε εδώ το θρυλικό ρητό του Σάμουελ Μπέκετ: Πάντα προσπαθείς. Πάντα αποτυγχάνεις. Δεν πειράζει! Προσπάθησε ξανά. Απότυχε ξανά. Απότυχε καλύτερα.

Ειδικά, όσον αφορά τις startup, η αποτυχία, τουλάχιστον σε μια πρώιμη φάση ωριμότητας της εταιρίας είναι τόσο φυσική, όσο οι παιδικές ασθένειες. Αναπόφευκτα θα περάσετε και εσείς “ιλαρά” ή “ανεμοβλογιά” που θα σας κάνει να αναρωτηθείτε αν όλο αυτό αξίζει. Πάντα, πρέπει να σκέφτεστε ότι η αποτυχία είναι ευκαιρία για να δείτε τι δεν πήγε καλά, να το διορθώσετε και να συνεχίσετε!

Συμπέρασμα

Υπάρχουν δεκάδες στατιστικοί πίνακες που δείχνουν ότι οι πιθανότητες μίας startup να αποτύχει είναι περισσότερες από το να πετύχει. Ωστόσο, υπηρετώντας τους 4 σημαντικούς πυλώνες της στρατηγικής που σας ανέλυσα παραπάνω, μπορείτε και εσείς να κάνετε τις πιθανότητες να γυρίσουν προς το μέρος σας. Καλή τύχη!

Ενδιαφέροντα άρθρα

3 ανορθόδοξες τεχνικές πώλησης που δουλεύουν.
16 Ιουνίου 2025

Άσπρη γάτα – μαύρη γάτα!


Διαβάστε περισσότερα
Προσλαμβάνετε στελέχη στο μάρκετινγκ; Τι ερωτήσεις να κάνετε.
5 Ιουνίου 2025

Καλέ μου άνθρωπε, ξέρεις από μάρκετινγκ;


Διαβάστε περισσότερα
Συμβουλές για διαχείριση κρίσεων
19 Μαΐου 2025

Μην πιαστείτε απροετοίμαστοι στην επόμενη κρίση!


Διαβάστε περισσότερα

1 Comment

  1. Ο/Η Nefeli Ramantani λέει:
    13 Σεπτεμβρίου 2018 στις 16:16

    Θεωρώ πολύ σημαντικό το γεγονός οτι πλέον στην Ελλάδα, ιδέες νέων ανθρώπων προωθούνται απο προγράμματα και χρηματοδοτήσεις. Για παράδειγμα η Eurobank με το πρόγραμμα Egg στηρίζει νεοσύστατες εταιρείες να ορθοποδήσουν και να αποκτήσουν μια θέση στην αγορά.

    Απάντηση

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Διακρίσεις

Πιστοποιημένος Senior Consultant από τον ΣΕΣΜΑ
Μέλος της Διεθνούς Μένσα
Πιστοποιημένος
Social Media Marketing Associate CSMA
Μέλος του Συνδέσμου Συμβούλων    Επιχειρήσεων (ΣΥΠΕΠ)
Best Marketing Consultant 2019
Best Marketing Consultant 2021
Best Aesthetics Marketing Consultant 2022
Visionary Marketing Consultant Award 2025

Επικοινωνία

Αθήνα: +30 2117706299

Θεσσαλονίκη: +30 2311118477‬

Social Media

Αριθμός Γ.Ε.ΜΗ:

122524803000

Εγγραφείτε στο Newsletter

για να λαμβάνετε νέα, ιδέες & tips μάρκετινγκ!

Κατεβάστε την εφαρμογή

buttonapplestore
buttongoogleplay
Privacy Policy – Terms and Conditions
Copyright © 2025 E. Sarantaenas. All Rights Reserved.
    0

    €0,00

    • No translations available for this page
      ✕

      Σύνδεση

      Χάσατε τον κωδικό σας;

      ✕

      Καλάθι

      Ολοκλήρωση Παραγγελίας
      Συνεχίστε τις αγορές Καλάθι
      Χρησιμοποιούμε τις πληροφορίες που συλλέγονται μέσω cookies και παρόμοιων τεχνολογιών για να βελτιώσουμε την εμπειρία σας στην ιστοσελίδα μας, να αναλύσουμε τον τρόπο που τη χρησιμοποιείτε και για σκοπούς μάρκετινγκ.
      Τήρηση προσωπικών δεδομένων

      Οι ρυθμίσεις προσωπικού απορρήτου σας

      Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τα στοιχεία που συλλέγονται μέσω cookies και παρόμοιων τεχνολογιών για να βελτιώσουμε την εμπειρία σας στον ιστότοπό μας, να αναλύσουμε τον τρόπο χρήσης του και για διαφημιστικούς σκοπούς. Επειδή θαυμαστείτε το δικαίωμά σας στην προσωπική ζωή, μπορείτε να επιλέξετε να μην επιτρέπετε κάποιους τύπους cookies. Ωστόσο, η αποκλεισμός κάποιων τύπων cookies μπορεί να επηρεάσει την εμπειρία σας στον ιστότοπο και τις υπηρεσίες που μπορούμε να σας προσφέρουμε. Σε κάποιες περιπτώσεις, οι δεδομένα που προέρχονται από cookies κοινοποιούνται με τρίτους για λόγους ανάλυσης ή διαφήμισης. Μπορείτε να εκπαιδεύσετε το δικαίωμά σας να εξαιρεθείτε από το διαμοιρασμό και πάντα με την απενεργοποίηση των cookies.
      Τήρηση προσωπικών δεδομένων
      Απενεργοποίηση όλων Αποδοχή Όλων

      Διαχείριση προτιμήσεων συγκατάθεσης

      Απαραίτητο

      Πάντα ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΜΕΝΟ
      Αυτά τα cookies και τα scripts είναι απαραίτητα για να λειτουργεί η ιστοσελίδα και δεν μπορούν να απενεργοποιηθούν. Συνήθως ρυθμίζονται μόνο σε απάντηση σε ενέργειες που κάνετε, οι οποίες προσομοιώνουν αίτημα για υπηρεσίες, όπως την ρύθμιση των προτιμήσεων ιδιωτικού απορρήτου, την είσοδο ή την συμπλήρωση φόρμων. Μπορείτε να ρυθμίσετε τον browser σας να μπλοκάρει ή να σας ειδοποιεί για αυτά τα cookies, αλλά μερικά τμήματα της ιστοσελίδας δεν θα λειτουργούν. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν κανένα προσωπικά διακριτικά στοιχεία.

      Αναλυτικές

      Αυτά τα cookies και τα scripts επιτρέπουν σε εμάς να μετράμε τις επισκέψεις και τις πηγές των κινήσεων, έτσι ώστε να μετράμε και να βελτιώνουμε την απόδοση της ιστοσελίδας μας. Σας βοηθούν να ξέρουμε ποιες σελίδες είναι οι πιο και λιγότερο δημοφιλείς και να δούμε πως οι επισκέπτες κινούνται στην ιστοσελίδα. Όλες οι πληροφορίες που συλλέγονται από αυτά τα cookies είναι συγκεντρωμένες και επομένως ανώνυμες. Εάν δεν επιτρέψετε τα cookies και τα scripts, δεν θα ξέρουμε όταν επισκεφτήκατε την ιστοσελίδα μας.

      Ενσωματωμένα βίντεο

      Αυτά τα cookies και scripts μπορούν να εγκατασταθούν μέσω της ιστοσελίδας μας από εξωτερικές υπηρεσίες hosting βίντεο όπως το YouTube ή το Vimeo. Μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την παροχή περιεχομένου βίντεο στην ιστοσελίδα μας. Είναι δυνατό για τον παροχέα βίντεο να δημιουργήσει μια διάταξη των ενδιαφερόντων σας και να σας εμφανίσει σχετικές διαφημίσεις σε αυτή την ιστοσελίδα ή σε άλλες. Δεν αποθηκεύουν προσωπικές πληροφορίες απευθείας, αλλά βασίζονται στο να διευκρινίζουν μοναδικά τον φυλλομετρητή σας και τη συσκευή του διαδικτύου. Εάν δεν επιτρέπετε αυτά τα cookies ή scripts, είναι πιθανό η ενσωματωμένη βίντεο να μην λειτουργεί όπως αναμενόταν.

      Google Fonts

      Τα Google Fonts είναι μια βιβλιοθήκη υπηρεσιών ενσωμάτωσης γραμματοσειρών. Τα Google Fonts αποθηκεύονται στην CDN της Google. Η API των Google Fonts έχει σχεδιαστεί για να περιορίσει τη συλλογή, την αποθήκευση και τη χρήση των δεδομένων των τελικών χρηστών μόνο σε αυτό που είναι απαραίτητο για την εύκολη διανομή γραμματοσειρών. Η χρήση της API των Google Fonts δεν απαιτεί ταυτοποίηση. Καμία cookie δεν στέλνεται από τους επισκέπτες της ιστοσελίδας στην API των Google Fonts. Οι αιτήσεις στην API των Google Fonts γίνονται σε ειδικούς τομείς των πόρων, όπως τα fonts.googleapis.com ή τα fonts.gstatic.com. Αυτό σημαίνει ότι οι αιτήσεις γραμματοσειρών σας είναι ξεχωριστές και δεν περιέχουν καμία πιστοποίηση που στέλνετε στο google.com ενώ χρησιμοποιείτε άλλες υπηρεσίες της Google που απαιτούν ταυτοποίηση, όπως το Gmail.

      Μάρκετινγκ

      Αυτά τα cookies και τα scripts μπορεί να οριστούν μέσα από την ιστοσελίδα μας από τους συνεργάτες μας στην διαφήμιση. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν από αυτές τις εταιρείες για να δημιουργήσουν ένα προφίλ των ενδιαφερόντων σας και να σας εμφανίσουν σχετικές διαφημίσεις σε άλλες ιστοσελίδες. Δεν αποθηκεύουν άμεσα προσωπικές πληροφορίες, αλλά βασίζονται στην μοναδική αναγνώριση του προγράμματος περιήγησης και της συσκευής διαδικτύου σας. Αν δεν επιτρέψετε αυτά τα cookies και τα scripts, θα εμπειρεύεστε λιγότερη εξατομικευμένη διαφήμιση.

      Facebook Advanced Matching

      Η Προηγμένη Αντιστοίχιση του Facebook μπορεί να βελτιώσει την αφαίρεση των διαφημίσεων και την παρακολούθηση μετατροπών. Μπορεί να μας βοηθήσει να επιτευχθούν καλύτερα στοχευμένες προσαρμοσμένες ομάδες μέσω των διαφημίσεων μας. Όταν είναι δυνατό, θα μοιραστούμε με το Facebook κατακερματισμένες πληροφορίες όπως το όνομά σας, τηλέφωνο, email ή διεύθυνση.

      Facebook CAPI

      Τα Συμβάντα της Προηγμένης Αντιστοίχισης του Facebook (CAPI) μας βοηθούν να κατανοήσουμε καλύτερα πως αλληλεπιδράτε με τις ιστοσελίδες μας. Σας επιτρέπουν να μετρήσουμε την επίδραση των διαφημίσεων μας στις μετατροπές της ιστοσελίδας και να βελτιώσουν την στοχευμένη διαφήμιση μέσω προσαρμοσμένων ομάδων. Όταν είναι δυνατό, ίσως μοιραστούμε με το Facebook πληροφορίες όπως όνομα, email, τηλέφωνο, διεύθυνση.
      Επιβεβαιώνω τις επιλογές μου Αποδοχή Όλων Απενεργοποίηση όλων
      Verified by ConsentMagic
      X