MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)
  • Αρχική
  • CV
  • Υπηρεσίες
    • Μάρκετινγκ Προϊόντων
    • Μάρκετινγκ Υπηρεσιών
    • B2B Μάρκετινγκ
    • Personal Branding
    • Διευθυντής μάρκετινγκ (εξωτερικός)
    • Ψηφιακό Μάρκετινγκ
    • Marketing Plan
    • Social Media Content
    • Εξειδικευμένες υπηρεσίες
      • Έρευνες Μάρκετινγκ
      • F&B Consulting and Marketing
  • Βιβλία
    • 32 Φράσεις πελατών που αγαπάμε να μισούμε – Εκδόσεις Rosili
    • Η εργαλειοθήκη του σύγχρονου επιχειρηματία – Εκδόσεις Rosili
    • Το μάρκετινγκ της επιχείρησής σας! – Εκδόσεις Rosili
    • Το μάρκετινγκ σε 10 + 2 ερωτήσεις
    • Η Συμπεριφορά του Καταναλωτή
    • 16 Μυστικά επιτυχίας για το Μάρκετινγκ
    • 9+1 ερωτήσεις για την επιχείρηση
  • Σεμινάρια & Ομιλίες
    • Σεμινάρια
      • Σεμινάρια Μάρκετινγκ
        • Webinar: Η Σιωπηλή Δύναμη της Επιρροής στις Πωλήσεις
        • Free Mini Webinar: Στρατηγικές Αποτελεσματικής Τιμολόγησης Υπηρεσιών
        • Summer Business Camp 2024
        • Online Marketing Masterclass & Consulting On Demand
        • Webinar: Τεχνικές Τηλεφωνικών Πωλήσεων
        • Webinar: 3 & 4 τεχνικές για περισσότερες πωλήσεις
        • Webinar: Η ψυχολογία του σύγχρονου πελάτη!
        • Webinar: Διαχειριστείτε την κριτική!
      • Εκπαίδευση Προσωπικού
    • Ομιλίες
      • 2025 – Ομιλία Αθήνα: Ανακαλύπτοντας τις Αόρατες Τάσεις του Marketing
      • 2025 – Ομιλία Θεσσαλονίκη: Ανακαλύπτοντας τις Αόρατες Τάσεις του Marketing
      • Ομιλία Θεσσαλονίκη: Τάσεις Μάρκετινγκ 2024. Ανοίξτε το δρόμο για νέους πελάτες!
      • Ομιλία Αθήνα: Τάσεις Μάρκετινγκ 2024. Ανοίξτε το δρόμο για νέους πελάτες!
      • Ομιλία: 2023 – 5 έξυπνες δράσεις μάρκετινγκ για απόκτηση νέων πελατών
      • ΕΕΘ Masterclasses
      • Workshop: 2022: Τεχνικές Πωλήσεων & Μάρκετινγκ
      • Ομιλία: Δράση σήμερα, ανάπτυξη αύριο!
      • Videos ομιλιών
    • Πρόγραμμα Ομιλιών – Σεμιναρίων
      • Πρόγραμμα Ομιλιών – Σεμιναρίων (πριν το 2022)
  • e-Shop
  • ΜΜΕ
    • TV
      • Αρχείο Εκπομπών TV
    • Podcasts
    • Συνεντεύξεις
    • Radio
      • Αρχείο Εκπομπών Alpha Radio 989
      • Kanali 1
        • Αρχείο Εκπομπών Radio Κανάλι 1
      • Amagi Radio
  • App
  • Πελάτες
    • Testimonials Πελατών
  • Άρθρα
  • Contact
  • Αγγλικα
  • Ελληνικα
0

€0,00

✕

Οι 3 βασικές προκλήσεις που θα αντιμετωπίσουν οι επιχειρήσεις το 2016

Author Θέμης Σαρανταένας at 22 Ιανουαρίου 2016
challenges

Το 2015 ήταν μια περίεργη χρονιά, η πολιτική αστάθεια, οι απανωτές εκλογές, ο περιορισμός στην κίνηση των κεφαλαίων, η αδυναμία της νέας κυβέρνησης να υποστηρίξει την επιχειρηματική πρωτοβουλία ανάγκασαν πολλούς επιχειρηματίες να αναθεωρήσουν την στρατηγική τους για τις επιχειρήσεις τους. Παρόλα αυτά όμως, η επιχειρηματικότητα συνεχίζει να υπάρχει και θα υπάρχει με όλες τις δυσκολίες και τις αρνητικές προβλέψεις. Σε κάθε ύφεση υπάρχουν ευκαιρίες που δημιουργούνται από την σωστή διαχείριση των πόρων και των δυνατοτήτων που υπάρχουν σε κάθε κλάδο. Δεν νομίζω πως περιγράφει τίποτε καλύτερα αυτό που σας γράφω από την φράση που διάβασα σε μία καταχώρηση της Deloitte “economic recession or big opportunity?”.

challenges

Ειδικότερα οι τρεις μεγαλύτερες προκλήσεις που θεωρώ πως θα αντιμετωπίσουν οι επιχειρήσεις τη νέα χρονιά είναι…

Πρώτη Δημοσίευση: Περιοδικό Franchise Business Φεβρουάριος 2016

Frachise Business 2016Franchise Business 2016 7Franchise Business 2016 8

η αύξηση του τζίρου τους, η αποτελεσματική διαχείριση προσωπικού τόσο στις προσλήψεις όσο και στην μεγιστοποίηση της παραγωγικότητας τους και φυσικά η διατήρηση και αύξηση του κέρδους τους. Σαφώς αυτά οι επιχειρήσεις τα αντιμετωπίζουν κάθε χρόνο, όμως συγκεκριμένα για την επόμενη χρονιά τα πράγματα δεν θα είναι εύκολα σε κανέναν από τους τρεις αυτούς τομείς και γι αυτό απαιτείται μελέτη και πλάνο!

Σε ότι αφορά στην αύξηση του τζίρου των επιχειρήσεων, παρ’ ότι ο ΙΟΕΒΕ καταγράφει οριακή βελτίωση του οικονομικού κλίματος στην Ελλάδα, όπου ο δείκτης οικονομικού κλίματος ενισχύθηκε οριακά στις 87,1 μονάδες έναντι 86,5 μονάδων τον Νοέμβριο, οι καταναλωτές δεν έχουν μεγάλο διαθέσιμο εισόδημα για αγορές και κατ’ επέκταση αυτό συρρικνώνει τις δυναμικές. Οι καταναλωτές αλλά και οι επιχειρήσεις στη συνέχεια επιλέγουν προσεκτικά που θα δαπανήσουν τα χρήματα τους και ποιον θα επιλέξουν. Ωστόσο υπάρχουν ευκαιρίες για να μπορέσουν οι επιχειρήσεις να είναι αυτές που θα επιλέξουν οι πελάτες τους και όχι τον ανταγωνισμό τους. Οι τάσεις στο μάρκετινγκ για την νέα χρονιά δείχνουν να είναι η βελτίωση της εμπειρίας των πελατών, η στρατολόγηση νέων πελατών, το χτίσιμο ισχυρής σχέσης και η εισαγωγή σε νέες αγορές ή κανάλια διανομής. Ωστόσο, σε ό,τι αφορά το χτίσιμο σχέσεων αποφύγετε να εστιάσετε σε μεγάλους πελάτες μόνο, γιατί το ρίσκο σας είναι υψηλότερο – αν αυτοί διακόψουν την συνεργασία. Προτείνετε (αναλόγως τον κλάδο πάντα) η διασπορά του ρίσκου σε πολλούς και διαφορετικής δυναμικής πελάτες. Ακόμα, είναι απαραίτητο να εστιάσετε στο δικό σας target group. Εντοπίστε το και … «κυνηγήστε το». Και νομίζω είμαι από τους λίγους που υποστηρίζουν θερμά, πως τα Social Media δεν είναι ο μόνος τρόπος για να προσεγγίσετε το target group σας. Είναι ένας από τους τρόπους και ίσως και να μην σας ταιριάζει! Βρείτε εναλλακτικά κανάλια για να προσεγγίσετε το κοινό σας, πάντα μέσα στα αυστηρά πλαίσια του προϋπολογισμού σας στο μάρκετινγκ. Τέλος, αποφύγετε να διαχειρίζεστε οι ίδιοι όλες τις σχέσεις με τους πελάτες σας. Συνήθως αυτή η τάση κάνει τις μικρές επιχειρήσεις λιγότερο πετυχημένες. Αυτό συμβαίνει καθώς η προσωπική επαφή και σχέση σας αποσπά προσοχή από το Όραμα και την Αποστολή της επιχείρησής σας.

Ακόμα, για το 2016 πρέπει να δώσετε έμφαση στο ανθρώπινο δυναμικό σας. Είναι σημαντικό να γνωρίζετε πότε πρέπει να προσλάβετε κάποιο συνεργάτη ώστε πραγματικά να αυξάνεται η παραγωγικότητά του και να «φέρνει τα λεφτά του». Έτσι η επιλογή πρέπει να γίνεται προσεκτικά και αξιοκρατικά. Βρείτε τρόπους να ανακαλύπτετε τα «παθητικά ταλέντα» και χρησιμοποιήστε τον online κόσμο για να προσελκύσετε βιογραφικά. Να θυμάστε πως το προσωπικό σας είναι αυτό που θα συντελέσει στην ανάπτυξη του τζίρου σας και στην ικανοποίηση των πελατών σας!

Παράλληλα, σκεφτείτε πως μπορείτε να αυξήσετε τα κέρδη σας. Δημιουργήστε ένα Business Plan για να θέσετε στόχους και να διαπιστώσετε την υγεία της επιχείρησής σας. Εκμεταλλευτείτε τις τεχνικές τιμολόγησης υπέρ σας και δώστε πολύ προσοχή στο να «μαζεύετε» τα λεφτά σας. Σημασία δεν έχει να πουλάμε μόνο, σημασία έχει να εισπράττουμε κιόλας!

Οι προκλήσεις είναι πολλές. Το όραμα, ο προγραμματισμός, το ανοιχτό μυαλό και η στρατηγική θα σας βοηθήσουν όσο δεν φαντάζεστε!

Καλή επιτυχία!

Ενδιαφέροντα άρθρα

3 ανορθόδοξες τεχνικές πώλησης που δουλεύουν.
16 Ιουνίου 2025

Άσπρη γάτα – μαύρη γάτα!


Διαβάστε περισσότερα
Προσλαμβάνετε στελέχη στο μάρκετινγκ; Τι ερωτήσεις να κάνετε.
5 Ιουνίου 2025

Καλέ μου άνθρωπε, ξέρεις από μάρκετινγκ;


Διαβάστε περισσότερα
Συμβουλές για διαχείριση κρίσεων
19 Μαΐου 2025

Μην πιαστείτε απροετοίμαστοι στην επόμενη κρίση!


Διαβάστε περισσότερα

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Διακρίσεις

Πιστοποιημένος Senior Consultant από τον ΣΕΣΜΑ
Μέλος της Διεθνούς Μένσα
Πιστοποιημένος
Social Media Marketing Associate CSMA
Μέλος του Συνδέσμου Συμβούλων    Επιχειρήσεων (ΣΥΠΕΠ)
Best Marketing Consultant 2019
Best Marketing Consultant 2021
Best Aesthetics Marketing Consultant 2022
Visionary Marketing Consultant Award 2025

Επικοινωνία

Αθήνα: +30 2117706299

Θεσσαλονίκη: +30 2311118477‬

Social Media

Αριθμός Γ.Ε.ΜΗ:

122524803000

Εγγραφείτε στο Newsletter

για να λαμβάνετε νέα, ιδέες & tips μάρκετινγκ!

Κατεβάστε την εφαρμογή

buttonapplestore
buttongoogleplay
Privacy Policy – Terms and Conditions
Copyright © 2025 E. Sarantaenas. All Rights Reserved.
    0

    €0,00

    • No translations available for this page
      ✕

      Σύνδεση

      Χάσατε τον κωδικό σας;

      ✕

      Καλάθι

      Ολοκλήρωση Παραγγελίας
      Συνεχίστε τις αγορές Καλάθι
      Χρησιμοποιούμε τις πληροφορίες που συλλέγονται μέσω cookies και παρόμοιων τεχνολογιών για να βελτιώσουμε την εμπειρία σας στην ιστοσελίδα μας, να αναλύσουμε τον τρόπο που τη χρησιμοποιείτε και για σκοπούς μάρκετινγκ.
      Τήρηση προσωπικών δεδομένων

      Οι ρυθμίσεις προσωπικού απορρήτου σας

      Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τα στοιχεία που συλλέγονται μέσω cookies και παρόμοιων τεχνολογιών για να βελτιώσουμε την εμπειρία σας στον ιστότοπό μας, να αναλύσουμε τον τρόπο χρήσης του και για διαφημιστικούς σκοπούς. Επειδή θαυμαστείτε το δικαίωμά σας στην προσωπική ζωή, μπορείτε να επιλέξετε να μην επιτρέπετε κάποιους τύπους cookies. Ωστόσο, η αποκλεισμός κάποιων τύπων cookies μπορεί να επηρεάσει την εμπειρία σας στον ιστότοπο και τις υπηρεσίες που μπορούμε να σας προσφέρουμε. Σε κάποιες περιπτώσεις, οι δεδομένα που προέρχονται από cookies κοινοποιούνται με τρίτους για λόγους ανάλυσης ή διαφήμισης. Μπορείτε να εκπαιδεύσετε το δικαίωμά σας να εξαιρεθείτε από το διαμοιρασμό και πάντα με την απενεργοποίηση των cookies.
      Τήρηση προσωπικών δεδομένων
      Απενεργοποίηση όλων Αποδοχή Όλων

      Διαχείριση προτιμήσεων συγκατάθεσης

      Απαραίτητο

      Πάντα ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΜΕΝΟ
      Αυτά τα cookies και τα scripts είναι απαραίτητα για να λειτουργεί η ιστοσελίδα και δεν μπορούν να απενεργοποιηθούν. Συνήθως ρυθμίζονται μόνο σε απάντηση σε ενέργειες που κάνετε, οι οποίες προσομοιώνουν αίτημα για υπηρεσίες, όπως την ρύθμιση των προτιμήσεων ιδιωτικού απορρήτου, την είσοδο ή την συμπλήρωση φόρμων. Μπορείτε να ρυθμίσετε τον browser σας να μπλοκάρει ή να σας ειδοποιεί για αυτά τα cookies, αλλά μερικά τμήματα της ιστοσελίδας δεν θα λειτουργούν. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν κανένα προσωπικά διακριτικά στοιχεία.

      Αναλυτικές

      Αυτά τα cookies και τα scripts επιτρέπουν σε εμάς να μετράμε τις επισκέψεις και τις πηγές των κινήσεων, έτσι ώστε να μετράμε και να βελτιώνουμε την απόδοση της ιστοσελίδας μας. Σας βοηθούν να ξέρουμε ποιες σελίδες είναι οι πιο και λιγότερο δημοφιλείς και να δούμε πως οι επισκέπτες κινούνται στην ιστοσελίδα. Όλες οι πληροφορίες που συλλέγονται από αυτά τα cookies είναι συγκεντρωμένες και επομένως ανώνυμες. Εάν δεν επιτρέψετε τα cookies και τα scripts, δεν θα ξέρουμε όταν επισκεφτήκατε την ιστοσελίδα μας.

      Ενσωματωμένα βίντεο

      Αυτά τα cookies και scripts μπορούν να εγκατασταθούν μέσω της ιστοσελίδας μας από εξωτερικές υπηρεσίες hosting βίντεο όπως το YouTube ή το Vimeo. Μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την παροχή περιεχομένου βίντεο στην ιστοσελίδα μας. Είναι δυνατό για τον παροχέα βίντεο να δημιουργήσει μια διάταξη των ενδιαφερόντων σας και να σας εμφανίσει σχετικές διαφημίσεις σε αυτή την ιστοσελίδα ή σε άλλες. Δεν αποθηκεύουν προσωπικές πληροφορίες απευθείας, αλλά βασίζονται στο να διευκρινίζουν μοναδικά τον φυλλομετρητή σας και τη συσκευή του διαδικτύου. Εάν δεν επιτρέπετε αυτά τα cookies ή scripts, είναι πιθανό η ενσωματωμένη βίντεο να μην λειτουργεί όπως αναμενόταν.

      Google Fonts

      Τα Google Fonts είναι μια βιβλιοθήκη υπηρεσιών ενσωμάτωσης γραμματοσειρών. Τα Google Fonts αποθηκεύονται στην CDN της Google. Η API των Google Fonts έχει σχεδιαστεί για να περιορίσει τη συλλογή, την αποθήκευση και τη χρήση των δεδομένων των τελικών χρηστών μόνο σε αυτό που είναι απαραίτητο για την εύκολη διανομή γραμματοσειρών. Η χρήση της API των Google Fonts δεν απαιτεί ταυτοποίηση. Καμία cookie δεν στέλνεται από τους επισκέπτες της ιστοσελίδας στην API των Google Fonts. Οι αιτήσεις στην API των Google Fonts γίνονται σε ειδικούς τομείς των πόρων, όπως τα fonts.googleapis.com ή τα fonts.gstatic.com. Αυτό σημαίνει ότι οι αιτήσεις γραμματοσειρών σας είναι ξεχωριστές και δεν περιέχουν καμία πιστοποίηση που στέλνετε στο google.com ενώ χρησιμοποιείτε άλλες υπηρεσίες της Google που απαιτούν ταυτοποίηση, όπως το Gmail.

      Μάρκετινγκ

      Αυτά τα cookies και τα scripts μπορεί να οριστούν μέσα από την ιστοσελίδα μας από τους συνεργάτες μας στην διαφήμιση. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν από αυτές τις εταιρείες για να δημιουργήσουν ένα προφίλ των ενδιαφερόντων σας και να σας εμφανίσουν σχετικές διαφημίσεις σε άλλες ιστοσελίδες. Δεν αποθηκεύουν άμεσα προσωπικές πληροφορίες, αλλά βασίζονται στην μοναδική αναγνώριση του προγράμματος περιήγησης και της συσκευής διαδικτύου σας. Αν δεν επιτρέψετε αυτά τα cookies και τα scripts, θα εμπειρεύεστε λιγότερη εξατομικευμένη διαφήμιση.

      Facebook Advanced Matching

      Η Προηγμένη Αντιστοίχιση του Facebook μπορεί να βελτιώσει την αφαίρεση των διαφημίσεων και την παρακολούθηση μετατροπών. Μπορεί να μας βοηθήσει να επιτευχθούν καλύτερα στοχευμένες προσαρμοσμένες ομάδες μέσω των διαφημίσεων μας. Όταν είναι δυνατό, θα μοιραστούμε με το Facebook κατακερματισμένες πληροφορίες όπως το όνομά σας, τηλέφωνο, email ή διεύθυνση.

      Facebook CAPI

      Τα Συμβάντα της Προηγμένης Αντιστοίχισης του Facebook (CAPI) μας βοηθούν να κατανοήσουμε καλύτερα πως αλληλεπιδράτε με τις ιστοσελίδες μας. Σας επιτρέπουν να μετρήσουμε την επίδραση των διαφημίσεων μας στις μετατροπές της ιστοσελίδας και να βελτιώσουν την στοχευμένη διαφήμιση μέσω προσαρμοσμένων ομάδων. Όταν είναι δυνατό, ίσως μοιραστούμε με το Facebook πληροφορίες όπως όνομα, email, τηλέφωνο, διεύθυνση.
      Επιβεβαιώνω τις επιλογές μου Αποδοχή Όλων Απενεργοποίηση όλων
      Verified by ConsentMagic
      X