MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)
  • Αρχική
  • CV
  • Υπηρεσίες
    • Μάρκετινγκ Προϊόντων
    • Μάρκετινγκ Υπηρεσιών
    • B2B Μάρκετινγκ
    • Personal Branding
    • Διευθυντής μάρκετινγκ (εξωτερικός)
    • Ψηφιακό Μάρκετινγκ
    • Marketing Plan
    • Social Media Content
    • Εξειδικευμένες υπηρεσίες
      • Έρευνες Μάρκετινγκ
      • F&B Consulting and Marketing
  • Βιβλία
    • 32 Φράσεις πελατών που αγαπάμε να μισούμε – Εκδόσεις Rosili
    • Η εργαλειοθήκη του σύγχρονου επιχειρηματία – Εκδόσεις Rosili
    • Το μάρκετινγκ της επιχείρησής σας! – Εκδόσεις Rosili
    • Το μάρκετινγκ σε 10 + 2 ερωτήσεις
    • Η Συμπεριφορά του Καταναλωτή
    • 16 Μυστικά επιτυχίας για το Μάρκετινγκ
    • 9+1 ερωτήσεις για την επιχείρηση
  • Σεμινάρια & Ομιλίες
    • Σεμινάρια
      • Σεμινάρια Μάρκετινγκ
        • Webinar: Η Σιωπηλή Δύναμη της Επιρροής στις Πωλήσεις
        • Free Mini Webinar: Στρατηγικές Αποτελεσματικής Τιμολόγησης Υπηρεσιών
        • Summer Business Camp 2024
        • Online Marketing Masterclass & Consulting On Demand
        • Webinar: Τεχνικές Τηλεφωνικών Πωλήσεων
        • Webinar: 3 & 4 τεχνικές για περισσότερες πωλήσεις
        • Webinar: Η ψυχολογία του σύγχρονου πελάτη!
        • Webinar: Διαχειριστείτε την κριτική!
      • Εκπαίδευση Προσωπικού
    • Ομιλίες
      • 2025 – Ομιλία Αθήνα: Ανακαλύπτοντας τις Αόρατες Τάσεις του Marketing
      • 2025 – Ομιλία Θεσσαλονίκη: Ανακαλύπτοντας τις Αόρατες Τάσεις του Marketing
      • Ομιλία Θεσσαλονίκη: Τάσεις Μάρκετινγκ 2024. Ανοίξτε το δρόμο για νέους πελάτες!
      • Ομιλία Αθήνα: Τάσεις Μάρκετινγκ 2024. Ανοίξτε το δρόμο για νέους πελάτες!
      • Ομιλία: 2023 – 5 έξυπνες δράσεις μάρκετινγκ για απόκτηση νέων πελατών
      • ΕΕΘ Masterclasses
      • Workshop: 2022: Τεχνικές Πωλήσεων & Μάρκετινγκ
      • Ομιλία: Δράση σήμερα, ανάπτυξη αύριο!
      • Videos ομιλιών
    • Πρόγραμμα Ομιλιών – Σεμιναρίων
      • Πρόγραμμα Ομιλιών – Σεμιναρίων (πριν το 2022)
  • e-Shop
  • ΜΜΕ
    • TV
      • Αρχείο Εκπομπών TV
    • Podcasts
    • Συνεντεύξεις
    • Radio
      • Αρχείο Εκπομπών Alpha Radio 989
      • Kanali 1
        • Αρχείο Εκπομπών Radio Κανάλι 1
      • Amagi Radio
  • App
  • Πελάτες
    • Testimonials Πελατών
  • Άρθρα
  • Contact
  • Αγγλικα
  • Ελληνικα
0

€0,00

✕

“Μήτσο, we need a backup”

Author Θέμης Σαρανταένας at 13 Σεπτεμβρίου 2021
Ακούστε σε αυτό το marketing podcast από τον σύμβουλο μάρκετινγκ Θέμη Σαρανταένα μαι διαφορετική προσέγγιση για την ανάπτυξη της επιχείρησής σας!

Αναπτύξτε και βελτιώστε τη database των πελατών σας.

Η database των πελατών μίας επιχείρησης, στην πιο απλή της μορφή φαίνεται κάτι απλό. Μοιάζει, ας πούμε, με τον παρακάτω πίνακα:

ΠΕΛΑΤΗΣ EMAIL

  • Σαρανταένας – sarantaenas@sarantaenas.gr
  • Μοσχοβάκη – moschovaki@moschovaki.gr
  • Παπαδόπουλος-  papadopoulos@papadopoulos.gr

“Pull over the gaidar”

Όμως στο επιχειρείν, όπως και στη ζωή, τίποτα δεν είναι απλό. Η database των πελατών σας που με τόσο κόπο δημιουργήθηκε μέσα από προσπάθειες ετών ή και δεκαετιών για τους πιο παλιούς, είναι πιθανό να αρχίζει να χάνει νερά. Ο Σαρανταένας άλλαξε email, η Μοσχοβάκη έχει πλέον άλλο επίθετο και ο Παπαδόπουλος μετακόμισε στο Λουξεμβούργο χωρίς (άκουσον, άκουσον!) να μπει στον κόπο να σας ενημερώσει.

Όπως θα έλεγε λοιπόν και ο θρυλικός αστυνομικός στην προ 15ετίας διαφήμιση “Pull over the gaidar” της NOVA …

We need a backup.

Δείτε στη συνέχεια του άρθρου μου πώς θα διατηρήσετε, θα βελτιώσετε και θα κάνετε ξανά τη database των πελατών σας “πηγή οξυγόνου” για την επιχείρησή σας.

Αναθέστε το έργο

Η συντήρηση, διατήρηση, εξέλιξη και βελτίωση της database είναι project. Χρειάζεται λοιπόν project manager, και πολλές φορές 2 ή 3 άτομα επιφορτισμένα με το έργο. Μην προσπαθήσετε να πάρετε το έργο πάνω σας. Έχει πολλή “λεπτοδουλειά” και σύντομα θα σας φέρει στη δυσάρεστη θέση να αμελείτε άλλα σημαντικά καθήκοντα ή (το συνηθέστερο όλων) απλά να το παρατάτε.

Κάνετε λοιπόν τη database μέρος του job description κάποιου ή κάποιων από τους ανθρώπους σας. Σε αυτό το καθήκον θα πρέπει να περιλαμβάνεται οπωσδήποτε και η εκπαίδευση νέων στελεχών στη συντήρηση της database.

Συστηθείτε ξανά

Εάν έχετε πολύ καιρό να έρθετε σε επαφή με τους πελάτες σας ηλεκτρονικά, είναι η ώρα να συστηθείτε ξανά. Οι αφορμές μπορεί να είναι πολλές: τα εταιρικά σας γενέθλια, ένα νέο, μοναδικό προϊόν ή υπηρεσία που λανσάρατε πρόσφατα ή, αν δεν υπάρχει τίποτα από όλα αυτά, ακόμη και ένα τίμιο “long time no see”.

Καθαρίστε τη database σας

Οι παραμελημένες database μοιάζουν με τους παραμελημένους κήπους – χρειάζονται πρώτα ξεχορτάριασμα. Εάν στείλετε ένα μαζικό mail μετά από καιρό, θα εκπλαγείτε όταν διαπιστώσετε πόσα πολλά mail κάνουν “bounce” (σας έρχονται δηλαδή πίσω επειδή ο παραλήπτης δεν βρέθηκε). Βρείτε τον χρόνο για να διαγράψετε αυτά τα email. Μία database για να είναι ωφέλιμη, πρέπει πάντα να συντηρείται.

Διεξάγετε έρευνες

Εάν μία έρευνα διεξαχθεί σωστά, μπορεί να μετατρέψει τη database των πελατών σας σε φλέβα χρυσού. Προσοχή όμως! Δεν “ερευνούμε για να ερευνούμε”, ο χρόνος του πελάτη σας (όπως φυσικά και του συνεργάτη σας αν πρόκειται για B2B database) είναι πολύ σημαντικός και δεν πρέπει να ξοδεύεται άσκοπα.

Tip: πάντα ενημερώνετε τον παραλήπτη για τη διάρκεια διεξαγωγής της έρευνας. Εάν κάποιος δει στην οθόνη του το μήνυμα “εκτιμώμενος χρόνος έρευνας 2 λεπτά” είναι πολύ πιο πιθανό να σας κάνει την τιμή να συμμετάσχει. Γενικά, ο κόσμος δεν έχει πρόβλημα να διαθέσει ένα ή δύο λεπτά από τη ζωή του, αλλά έχει πάντα την αντίληψη ότι μία “έρευνα” κρατά πολλή ώρα.

Συνδέστε τη database με τα social media σας

Στο σύγχρονο marketing, δεν υπάρχουν πλέον στεγανά. Μπορείτε, και θα έπρεπε, να χρησιμοποιήσετε τη database των πελατών σας τόσο για να πριμοδοτήσετε τις επισκέψεις τους στα social media σας, όσο και για να βγάλετε δημογραφικά συμπεράσματα για την επόμενη digital καμπάνια σας.

Για παράδειγμα, εάν η database σας δείχνει ότι η πελατεία σας είναι μεταξύ 18 και 21 ετών, χρειάζεστε πολύ περισσότερο TikTok από LinkedIn.

Κάνετε συχνά backup

Τέλος, μία εκτεταμένη database χρειάζεται πολύ χρόνο και πολύ κόπο για να δημιουργηθεί. Δεν είναι κρίμα όλος αυτός ο κόπος, καθώς και τα στοιχεία δεκάδων ή και εκατοντάδων χιλιάδων πελατών να χαθούν από ένα τεχνικό λάθος; Κάνετε συχνά backup της database σας και επωφεληθείτε από τα πολλά online εργαλεία που υπάρχουν για αυτόν ακριβώς τον σκοπό.

Καλή επιτυχία!

Ενδιαφέροντα άρθρα

3 ανορθόδοξες τεχνικές πώλησης που δουλεύουν.
16 Ιουνίου 2025

Άσπρη γάτα – μαύρη γάτα!


Διαβάστε περισσότερα
Προσλαμβάνετε στελέχη στο μάρκετινγκ; Τι ερωτήσεις να κάνετε.
5 Ιουνίου 2025

Καλέ μου άνθρωπε, ξέρεις από μάρκετινγκ;


Διαβάστε περισσότερα
Συμβουλές για διαχείριση κρίσεων
19 Μαΐου 2025

Μην πιαστείτε απροετοίμαστοι στην επόμενη κρίση!


Διαβάστε περισσότερα

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Διακρίσεις

Πιστοποιημένος Senior Consultant από τον ΣΕΣΜΑ
Μέλος της Διεθνούς Μένσα
Πιστοποιημένος
Social Media Marketing Associate CSMA
Μέλος του Συνδέσμου Συμβούλων    Επιχειρήσεων (ΣΥΠΕΠ)
Best Marketing Consultant 2019
Best Marketing Consultant 2021
Best Aesthetics Marketing Consultant 2022
Visionary Marketing Consultant Award 2025

Επικοινωνία

Αθήνα: +30 2117706299

Θεσσαλονίκη: +30 2311118477‬

Social Media

Αριθμός Γ.Ε.ΜΗ:

122524803000

Εγγραφείτε στο Newsletter

για να λαμβάνετε νέα, ιδέες & tips μάρκετινγκ!

Κατεβάστε την εφαρμογή

buttonapplestore
buttongoogleplay
Privacy Policy – Terms and Conditions
Copyright © 2025 E. Sarantaenas. All Rights Reserved.
    0

    €0,00

    • No translations available for this page
      ✕

      Σύνδεση

      Χάσατε τον κωδικό σας;

      ✕

      Καλάθι

      Ολοκλήρωση Παραγγελίας
      Συνεχίστε τις αγορές Καλάθι
      Χρησιμοποιούμε τις πληροφορίες που συλλέγονται μέσω cookies και παρόμοιων τεχνολογιών για να βελτιώσουμε την εμπειρία σας στην ιστοσελίδα μας, να αναλύσουμε τον τρόπο που τη χρησιμοποιείτε και για σκοπούς μάρκετινγκ.
      Τήρηση προσωπικών δεδομένων

      Οι ρυθμίσεις προσωπικού απορρήτου σας

      Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τα στοιχεία που συλλέγονται μέσω cookies και παρόμοιων τεχνολογιών για να βελτιώσουμε την εμπειρία σας στον ιστότοπό μας, να αναλύσουμε τον τρόπο χρήσης του και για διαφημιστικούς σκοπούς. Επειδή θαυμαστείτε το δικαίωμά σας στην προσωπική ζωή, μπορείτε να επιλέξετε να μην επιτρέπετε κάποιους τύπους cookies. Ωστόσο, η αποκλεισμός κάποιων τύπων cookies μπορεί να επηρεάσει την εμπειρία σας στον ιστότοπο και τις υπηρεσίες που μπορούμε να σας προσφέρουμε. Σε κάποιες περιπτώσεις, οι δεδομένα που προέρχονται από cookies κοινοποιούνται με τρίτους για λόγους ανάλυσης ή διαφήμισης. Μπορείτε να εκπαιδεύσετε το δικαίωμά σας να εξαιρεθείτε από το διαμοιρασμό και πάντα με την απενεργοποίηση των cookies.
      Τήρηση προσωπικών δεδομένων
      Απενεργοποίηση όλων Αποδοχή Όλων

      Διαχείριση προτιμήσεων συγκατάθεσης

      Απαραίτητο

      Πάντα ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΜΕΝΟ
      Αυτά τα cookies και τα scripts είναι απαραίτητα για να λειτουργεί η ιστοσελίδα και δεν μπορούν να απενεργοποιηθούν. Συνήθως ρυθμίζονται μόνο σε απάντηση σε ενέργειες που κάνετε, οι οποίες προσομοιώνουν αίτημα για υπηρεσίες, όπως την ρύθμιση των προτιμήσεων ιδιωτικού απορρήτου, την είσοδο ή την συμπλήρωση φόρμων. Μπορείτε να ρυθμίσετε τον browser σας να μπλοκάρει ή να σας ειδοποιεί για αυτά τα cookies, αλλά μερικά τμήματα της ιστοσελίδας δεν θα λειτουργούν. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν κανένα προσωπικά διακριτικά στοιχεία.

      Αναλυτικές

      Αυτά τα cookies και τα scripts επιτρέπουν σε εμάς να μετράμε τις επισκέψεις και τις πηγές των κινήσεων, έτσι ώστε να μετράμε και να βελτιώνουμε την απόδοση της ιστοσελίδας μας. Σας βοηθούν να ξέρουμε ποιες σελίδες είναι οι πιο και λιγότερο δημοφιλείς και να δούμε πως οι επισκέπτες κινούνται στην ιστοσελίδα. Όλες οι πληροφορίες που συλλέγονται από αυτά τα cookies είναι συγκεντρωμένες και επομένως ανώνυμες. Εάν δεν επιτρέψετε τα cookies και τα scripts, δεν θα ξέρουμε όταν επισκεφτήκατε την ιστοσελίδα μας.

      Ενσωματωμένα βίντεο

      Αυτά τα cookies και scripts μπορούν να εγκατασταθούν μέσω της ιστοσελίδας μας από εξωτερικές υπηρεσίες hosting βίντεο όπως το YouTube ή το Vimeo. Μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την παροχή περιεχομένου βίντεο στην ιστοσελίδα μας. Είναι δυνατό για τον παροχέα βίντεο να δημιουργήσει μια διάταξη των ενδιαφερόντων σας και να σας εμφανίσει σχετικές διαφημίσεις σε αυτή την ιστοσελίδα ή σε άλλες. Δεν αποθηκεύουν προσωπικές πληροφορίες απευθείας, αλλά βασίζονται στο να διευκρινίζουν μοναδικά τον φυλλομετρητή σας και τη συσκευή του διαδικτύου. Εάν δεν επιτρέπετε αυτά τα cookies ή scripts, είναι πιθανό η ενσωματωμένη βίντεο να μην λειτουργεί όπως αναμενόταν.

      Google Fonts

      Τα Google Fonts είναι μια βιβλιοθήκη υπηρεσιών ενσωμάτωσης γραμματοσειρών. Τα Google Fonts αποθηκεύονται στην CDN της Google. Η API των Google Fonts έχει σχεδιαστεί για να περιορίσει τη συλλογή, την αποθήκευση και τη χρήση των δεδομένων των τελικών χρηστών μόνο σε αυτό που είναι απαραίτητο για την εύκολη διανομή γραμματοσειρών. Η χρήση της API των Google Fonts δεν απαιτεί ταυτοποίηση. Καμία cookie δεν στέλνεται από τους επισκέπτες της ιστοσελίδας στην API των Google Fonts. Οι αιτήσεις στην API των Google Fonts γίνονται σε ειδικούς τομείς των πόρων, όπως τα fonts.googleapis.com ή τα fonts.gstatic.com. Αυτό σημαίνει ότι οι αιτήσεις γραμματοσειρών σας είναι ξεχωριστές και δεν περιέχουν καμία πιστοποίηση που στέλνετε στο google.com ενώ χρησιμοποιείτε άλλες υπηρεσίες της Google που απαιτούν ταυτοποίηση, όπως το Gmail.

      Μάρκετινγκ

      Αυτά τα cookies και τα scripts μπορεί να οριστούν μέσα από την ιστοσελίδα μας από τους συνεργάτες μας στην διαφήμιση. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν από αυτές τις εταιρείες για να δημιουργήσουν ένα προφίλ των ενδιαφερόντων σας και να σας εμφανίσουν σχετικές διαφημίσεις σε άλλες ιστοσελίδες. Δεν αποθηκεύουν άμεσα προσωπικές πληροφορίες, αλλά βασίζονται στην μοναδική αναγνώριση του προγράμματος περιήγησης και της συσκευής διαδικτύου σας. Αν δεν επιτρέψετε αυτά τα cookies και τα scripts, θα εμπειρεύεστε λιγότερη εξατομικευμένη διαφήμιση.

      Facebook Advanced Matching

      Η Προηγμένη Αντιστοίχιση του Facebook μπορεί να βελτιώσει την αφαίρεση των διαφημίσεων και την παρακολούθηση μετατροπών. Μπορεί να μας βοηθήσει να επιτευχθούν καλύτερα στοχευμένες προσαρμοσμένες ομάδες μέσω των διαφημίσεων μας. Όταν είναι δυνατό, θα μοιραστούμε με το Facebook κατακερματισμένες πληροφορίες όπως το όνομά σας, τηλέφωνο, email ή διεύθυνση.

      Facebook CAPI

      Τα Συμβάντα της Προηγμένης Αντιστοίχισης του Facebook (CAPI) μας βοηθούν να κατανοήσουμε καλύτερα πως αλληλεπιδράτε με τις ιστοσελίδες μας. Σας επιτρέπουν να μετρήσουμε την επίδραση των διαφημίσεων μας στις μετατροπές της ιστοσελίδας και να βελτιώσουν την στοχευμένη διαφήμιση μέσω προσαρμοσμένων ομάδων. Όταν είναι δυνατό, ίσως μοιραστούμε με το Facebook πληροφορίες όπως όνομα, email, τηλέφωνο, διεύθυνση.
      Επιβεβαιώνω τις επιλογές μου Αποδοχή Όλων Απενεργοποίηση όλων
      Verified by ConsentMagic
      X