MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)
  • Αρχική
  • CV
  • Υπηρεσίες
    • Μάρκετινγκ Προϊόντων
    • Μάρκετινγκ Υπηρεσιών
    • B2B Μάρκετινγκ
    • Personal Branding
    • Διευθυντής μάρκετινγκ (εξωτερικός)
    • Ψηφιακό Μάρκετινγκ
    • Marketing Plan
    • Social Media Content
    • Εξειδικευμένες υπηρεσίες
      • Έρευνες Μάρκετινγκ
      • F&B Consulting and Marketing
  • Βιβλία
    • 32 Φράσεις πελατών που αγαπάμε να μισούμε – Εκδόσεις Rosili
    • Η εργαλειοθήκη του σύγχρονου επιχειρηματία – Εκδόσεις Rosili
    • Το μάρκετινγκ της επιχείρησής σας! – Εκδόσεις Rosili
    • Το μάρκετινγκ σε 10 + 2 ερωτήσεις
    • Η Συμπεριφορά του Καταναλωτή
    • 16 Μυστικά επιτυχίας για το Μάρκετινγκ
    • 9+1 ερωτήσεις για την επιχείρηση
  • Σεμινάρια & Ομιλίες
    • Σεμινάρια
      • Σεμινάρια Μάρκετινγκ
        • Webinar: Η Σιωπηλή Δύναμη της Επιρροής στις Πωλήσεις
        • Free Mini Webinar: Στρατηγικές Αποτελεσματικής Τιμολόγησης Υπηρεσιών
        • Summer Business Camp 2024
        • Online Marketing Masterclass & Consulting On Demand
        • Webinar: Τεχνικές Τηλεφωνικών Πωλήσεων
        • Webinar: 3 & 4 τεχνικές για περισσότερες πωλήσεις
        • Webinar: Η ψυχολογία του σύγχρονου πελάτη!
        • Webinar: Διαχειριστείτε την κριτική!
      • Εκπαίδευση Προσωπικού
    • Ομιλίες
      • 2025 – Ομιλία Αθήνα: Ανακαλύπτοντας τις Αόρατες Τάσεις του Marketing
      • 2025 – Ομιλία Θεσσαλονίκη: Ανακαλύπτοντας τις Αόρατες Τάσεις του Marketing
      • Ομιλία Θεσσαλονίκη: Τάσεις Μάρκετινγκ 2024. Ανοίξτε το δρόμο για νέους πελάτες!
      • Ομιλία Αθήνα: Τάσεις Μάρκετινγκ 2024. Ανοίξτε το δρόμο για νέους πελάτες!
      • Ομιλία: 2023 – 5 έξυπνες δράσεις μάρκετινγκ για απόκτηση νέων πελατών
      • ΕΕΘ Masterclasses
      • Workshop: 2022: Τεχνικές Πωλήσεων & Μάρκετινγκ
      • Ομιλία: Δράση σήμερα, ανάπτυξη αύριο!
      • Videos ομιλιών
    • Πρόγραμμα Ομιλιών – Σεμιναρίων
      • Πρόγραμμα Ομιλιών – Σεμιναρίων (πριν το 2022)
  • e-Shop
  • ΜΜΕ
    • TV
      • Αρχείο Εκπομπών TV
    • Podcasts
    • Συνεντεύξεις
    • Radio
      • Αρχείο Εκπομπών Alpha Radio 989
      • Kanali 1
        • Αρχείο Εκπομπών Radio Κανάλι 1
      • Amagi Radio
  • App
  • Πελάτες
    • Testimonials Πελατών
  • Άρθρα
  • Contact
  • Αγγλικα
  • Ελληνικα
0

€0,00

✕

Μετεκπαίδευση, ο πολύτιμος σύμμαχος του σύγχρονου Κομμωτή

Author Θέμης Σαρανταένας at 5 Δεκεμβρίου 2012
Θέμης Σαρανταένας Σύμβουλος Μάρκετινγκ Μετεκπαίδευση Αντίδοτο την Κρίση Περιοδικό Estetica

Τρόποι και μέθοδοι για την “άμυνα” στις αρνητικές επιπτώσεις της κρίσης υπάρχουν. Οι έξυπνες τακτικές μάρκετινγκ, η μείωση των εξόδων, ο εξορθολογισμός στα κόστη είναι μερικές μέθοδοι που μπορούν να αποδειχτούν σωτήριες. Όμως, στο κομμωτήριο, ο πελάτης εισπράττει αρχικά την ικανότητα και την τέχνη του Κομμωτή. Σαφώς το ταλέντο είναι σημαντικό, όμως οι τάσεις και οι ανάγκες εξελίσσονται. Είναι απαραίτητο ο σύγχρονος Κομμωτής, όπως και ο κάθε επαγγελματίας, να ενημερώνει, να βελτιώνει και να εξελίσσει τις γνώσεις και την τεχνική του με σύγχρονα και ποικίλα προγράμματα μετεκπαίδευσης.

Θέμης Σαρανταένας Σύμβουλος Μάρκετινγκ Μετεκπαίδευση Αντίδοτο την Κρίση Περιοδικό EsteticaΘέμης Σαρανταένας Σύμβουλος Μάρκετινγκ Μετεκπαίδευση Αντίδοτο την Κρίση Περιοδικό EsteticaΘέμης Σαρανταένας Σύμβουλος Μάρκετινγκ Μετεκπαίδευση Αντίδοτο την Κρίση Περιοδικό Estetica

Πρώτη δημοσίευση: Νοέμβριος 2012 στο περιοδικό Estetica

Σε μια οικονομία που συνεχίζει να είναι σε ύφεση, με τις εισόδους να μειώνονται και την επανάληψη των βαφών στο κομμωτήριο να αραιώνει και να αντικαθίσταται με βαφές από την ευρεία διανομή (Σούπερ Μάρκετς), η ανάγκη για λύσεις άμεσες και αποδοτικές είναι εκείνη που θα μας βοηθήσει να βρούμε την “έξοδο από το μαύρο τούνελ”. Ο σύγχρονος κομμωτής, επιχειρηματίας ή συνεργάτης, οφείλει να βρει οικονομικούς τρόπους να αντισταθμίσει την πτωτική τάση, να βελτιώσει τις υπηρεσίες του και να αυξήσει την εκλαμβανόμενη αξία που εισπράττει ο πελάτης με την εμπειρία του μέσα στο Κομμωτήριο. Τρόποι και μέθοδοι για την “άμυνα” στις αρνητικές επιπτώσεις της κρίσης υπάρχουν. Οι έξυπνες τακτικές μάρκετινγκ, η μείωση των εξόδων, ο εξορθολογισμός στα κόστη είναι μερικές μέθοδοι που μπορούν να αποδειχτούν σωτήριες. Όμως, στο κομμωτήριο, ο πελάτης εισπράττει αρχικά την ικανότητα και την τέχνη του Κομμωτή. Σαφώς το ταλέντο είναι σημαντικό, όμως οι τάσεις και οι ανάγκες εξελίσσονται. Είναι απαραίτητο ο σύγχρονος Κομμωτής, όπως και ο κάθε επαγγελματίας, να ενημερώνει, να βελτιώνει και να εξελίσσει τις γνώσεις και την τεχνική του με σύγχρονα και ποικίλα προγράμματα μετεκπαίδευσης.

graduates-hairdressing-training-liverpool

Για τον κλάδο της Κομμωτικής, θα μπορούσα να διαχωρίσω δύο είδη μετεκπαίδευσης: την τεχνική και την επιχειρηματική. Η τεχνική είναι πολύ βασική καθώς μ΄ αυτή μπορείτε να προσφέρετε στους πελάτες σας νέες προτάσεις, να τους εντυπωσιάσετε και να τους τονίσετε την εξειδίκευσή σας! Η μόδα αλλάζει ταχύτατα και είναι υποχρέωση αλλά και δέσμευση του σύγχρονου κομμωτή, να είναι ενήμερος, να την ακολουθεί και να μπορεί να την εφαρμόζει με επιτυχία στις ανάγκες και στις αναζητήσεις των πελατισσών του. Αυτό θα οδηγήσει στην ικανοποίηση των πελατισσών και στη συνέχεια σε συχνότερες και/ή πιο σταθερές επισκέψεις στο κομμωτήριο. Επιπροσθέτως ένα καλά εκπαιδευμένο προσωπικό, που συνεχώς ανανεώνει τις γνώσεις του γίνεται πιο παραγωγικό. Βασικά, σήμερα, όσα πιο πολλά εκπαιδευτικά εφόδια έχει ένας επαγγελματίας, τόσο πιο εύκολο είναι να βρει δουλειά και να απασχοληθεί. Είναι πλέον δεδομένο ότι η τυπική εκπαίδευση δεν μπορεί να ανταποκριθεί στις σημερινές απαιτήσεις και χρειάζεται μια διαρκής αναβάθμιση γνώσεων και δεξιοτήτων. Υπάρχουν πολυάριθμες σχολές στην Ελλάδα και στο Εξωτερικό που μπορούν να σας μετεκπαιδεύσουν κατάλληλα και να σας γεμίσουν νέες ιδέες και τεχνικές.

Η εκπαίδευσή μας, είναι ένας από τους προσδιοριστικούς παράγοντες της επαγγελματικής μας εικόνας. Η επαγγελματική μας εικόνα διαφέρει από την προσωπική κατά πολύ. Βασικά, δημιουργεί επιθυμία για τις υπηρεσίες μας, δημιουργεί πιστότητα, καλύπτει πιθανά λάθη μας και ενθαρρύνει τη θετική στάση του πελάτη ακόμα κι όταν προκύπτουν προβλήματα κατά την υλοποίηση της υπηρεσίας. Μέρος της, εκτός από την συμπεριφορά και την εμφάνισή μας, είναι η εκπαιδευτική μας κατάρτιση. Έτσι, με την συνεχόμενη εκπαίδευση ανεβάζουμε το κύρος μας και γινόμαστε ειδικοί στον χώρο μας. Συμβουλευτικά, θα σας πρότεινα, κάθε φορά που παρακολουθείτε μια εκπαίδευση να ζητάτε πάντα πιστοποιητικό και βγάζετε άφθονες φωτογραφίες. Η μετεκπαίδευση σας είναι σημαντικό να επικοινωνηθεί στο πελάτη σας ώστε να αυξήσετε το κύρος σας και την εξειδίκευσή σας. Αυτό μπορεί να γίνει μέσα στο κομμωτήριο με ανάρτηση του πιστοποιητικού παρακολούθησης πίσω από την ρεσεψιόν ή με word-of-mouth (στόμα – με – στόμα) καθώς όπως και την ημέρα της εκπαίδευσή σας (εάν είναι καθημερινή και το κομμωτήριο είναι σε λειτουργία) όποιος σας καλεί στο κομμωτήριο, να ενημερώνεται από την ρεσεψιόν ότι βρίσκεστε σε μετεκπαιδευτικό πρόγραμμα. Ακόμα, τα περισσότερα κομμωτήρια σήμερα διαθέτουν μια fan page στο Facebook. Δεδομένου ότι στο Facebook αποφεύγουμε να κάνουμε απευθείας διαφήμιση αλλά παράγουμε περιεχόμενο (content), θα ήταν δόκιμη ιδέα να post-αρετε ότι θα λείψετε σε εκπαίδευση, και θα ήταν ακόμα πιο ενδιαφέρον να ανεβάσετε φωτογραφίες από την μετεκπαίδευσή σας: είτε την στιγμή που τις “τραβάτε” με την βοήθεια ενός smart phone ή το βράδυ της ίδιας μέρας. Μην ξεχαστείτε όμως, είναι σημαντικό να ανεβάσετε τις φωτογραφίες άμεσα. Σας θυμίζω ότι η λέξη κλειδί σε ό,τι έχει να κάνει με το διαδίκτυο είναι η αμεσότητα, η ταχύτητα και το άμεσος συγχρονισμός με την επικαιρότητα.

Η δεύτερη κατηγορία μετεκπαίδευσης, αφορά την επιχειρηματική εκπαίδευση. Ο σύγχρονος κομμωτής είναι κατά βάση καλλιτέχνης και “τεχνίτης”. Όμως πολλές φορές καλείται να λειτουργήσει και ως επιχειρηματίας καθώς διατηρεί την Επιχείρηση- Κομμωτήριο, με έσοδα, έξοδα και ανθρώπινο δυναμικό. Σ’ αυτό το πλαίσιο είναι απαραίτητη η γνώση βασικών αρχών επιχειρηματικότητας, οργάνωσης και μάρκετινγκ μίας Μικρής Επιχείρησης. Ειδικά σήμερα, στην εποχή της Οικονομικής Κρίσης οι επιχειρηματικές γνώσεις είναι απαραίτητες για την βιωσιμότητα κάθε επιχείρησης. Υπάρχουν πολλές εταιρίες επαγγελματικών προϊόντων (L’ Oreal Professionnel, Wella κ.α.) που παρέχουν τέτοιου είδους σεμινάρια. Από την άλλη υπάρχουν και ανεξάρτητοι φορείς που παρέχουν επιχειρηματικές & μάρκετινγκ γνώσεις σε Μικρές και Μεσαίες Επιχειρήσεις. Με την σωστή επιχειρηματικότητα, μπορείτε να μειώσετε σωστά τα κόστη σας, να διαχειριστείτε με επιτυχία και πειθώ τους συνεργάτες σας, να κερδίσετε από την επικοινωνία σας με τους πελάτες και τους προμηθευτές σας, να μεγιστοποιήσετε τα κέρδη σας και να οργανώσετε μήνα μήνα τους τζίρους σας. Από την άλλη, με τα σεμινάρια μάρκετινγκ, θα μπορέσετε να εστιάσετε σε μεθόδους και τεχνικές, ανάλογα φυσικά με τα χρήματα που θέλετε να δαπανήσετε, ώστε να βρείτε νέους πελάτες, να ικανοποιήσετε τους υπάρχοντες ή λανσάρετε μια νέα υπηρεσία ή ένα νέο προϊόν. Σήμερα, οι καταναλωτικές έρευνες δείχνουν ότι 84% των καταναλωτών αγοράζει από τις διαφημίσεις που βλέπει. Εδώ να σημειώσω ότι με τον όρο διαφήμιση εννοούμε κάθε προωθητική ενέργεια (πχ φυλλάδιο, κάρτες πιστότητας, κάρτες συστάσεων κ.α.) και όχι μόνο τις ακριβές διαφημίσεις σε περιοδικά. Αυτό το ποσοστό μας δείχνει ότι, σήμερα, είναι η εποχή που πρέπει να επενδύσουμε στο μάρκετινγκ της επιχείρησής μας, με οικονομικά και εφικτούς στόχους για να κερδίσουμε μερίδιο στην αγορά. Γνωρίζω πολύ καλά από τους συναδέλφους σας πελάτες μου, ότι το να ασχοληθείτε με το μάρκετινγκ της επιχείρησης σας είναι έξτρα χρόνος που δεν υπάρχει και δεν διαθέτετε. Όμως είναι σημαντικό να έχετε τις βασικές γνώσεις, ώστε ακόμα και εάν αναθέσετε το μάρκετινγκ του κομμωτηρίου σας σ΄ ένα σύμβουλο, να μπορείτε αφενός να αξιολογείτε με ακρίβεια και σωστά τις προτάσεις του και αφετέρου να μιλάτε την ίδια γλώσσα για ταχύτητα και αμεσότητα.

Η μετεκπαίδευση απαιτεί χρόνο, υπομονή και … στρατηγική. Είναι ένα ουσιαστικό -για την τεχνική σας- αλλά και επικοινωνιακό εργαλείο για να το “πουλήσετε” στους πελάτες σας. Σίγουρα το κόστος της μετεκπαίδευσής σας θα σας γυρίσει πίσω διπλό και τριπλό αρκεί να το εκμεταλλευτείτε στο έπακρο. Δείτε το σαν μια επένδυση που θα σας κάνει καλύτερους επαγγελματίες και θα φέρει και χρήματα στο ταμείο σας. Κλείνοντας, θυμηθείτε πως οι πελάτες σήμερα αναζητούν την καλύτερη ποιότητα στην χαμηλότερη τιμή. Η καλύτερη ποιότητα είναι σαφώς το αποτέλεσμα της δουλειά σας, που αποτελείται όμως, όχι μόνο από το τελικό αποτέλεσμα, αλλά και από την συνολική εμπειρία που έζησε ο πελάτης μαζί σας. Αναβαθμίστε λοιπόν την εμπειρία με τεχνική και επιχειρηματική εκπαίδευση και ξεπεράστε τους ανταγωνιστές σας!

Πρώτη δημοσίευση: Νοέμβριος 2012 στο περιοδικό Estetica

Ενδιαφέροντα άρθρα

Η εμπειρία του πελάτη είναι η πρόκληση του μέλλοντος.
7 Ιουλίου 2025

CX. Τα πιο σημαντικά γράμματα στο αλφάβητο του επιχειρείν.


Διαβάστε περισσότερα
Ήρεμα μιλάω: Εισαγωγή στο Marketing. Back to basics.
27 Ιουνίου 2025

Ήρεμα μιλάω: Εισαγωγή στο Marketing. Back to basics.


Διαβάστε περισσότερα
3 ανορθόδοξες τεχνικές πώλησης που δουλεύουν.
16 Ιουνίου 2025

Άσπρη γάτα – μαύρη γάτα!


Διαβάστε περισσότερα

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Διακρίσεις

Πιστοποιημένος Senior Consultant από τον ΣΕΣΜΑ
Μέλος της Διεθνούς Μένσα
Πιστοποιημένος
Social Media Marketing Associate CSMA
Μέλος του Συνδέσμου Συμβούλων    Επιχειρήσεων (ΣΥΠΕΠ)
Best Marketing Consultant 2019
Best Marketing Consultant 2021
Best Aesthetics Marketing Consultant 2022
Visionary Marketing Consultant Award 2025

Επικοινωνία

Αθήνα: +30 2117706299

Θεσσαλονίκη: +30 2311118477‬

Social Media

Αριθμός Γ.Ε.ΜΗ:

122524803000

Εγγραφείτε στο Newsletter

για να λαμβάνετε νέα, ιδέες & tips μάρκετινγκ!

Κατεβάστε την εφαρμογή

buttonapplestore
buttongoogleplay
Privacy Policy – Terms and Conditions
Copyright © 2025 E. Sarantaenas. All Rights Reserved.
    0

    €0,00

    • No translations available for this page
      ✕

      Σύνδεση

      Χάσατε τον κωδικό σας;

      ✕

      Καλάθι

      Ολοκλήρωση Παραγγελίας
      Συνεχίστε τις αγορές Καλάθι
      Χρησιμοποιούμε τις πληροφορίες που συλλέγονται μέσω cookies και παρόμοιων τεχνολογιών για να βελτιώσουμε την εμπειρία σας στην ιστοσελίδα μας, να αναλύσουμε τον τρόπο που τη χρησιμοποιείτε και για σκοπούς μάρκετινγκ.
      Τήρηση προσωπικών δεδομένων

      Οι ρυθμίσεις προσωπικού απορρήτου σας

      Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τα στοιχεία που συλλέγονται μέσω cookies και παρόμοιων τεχνολογιών για να βελτιώσουμε την εμπειρία σας στον ιστότοπό μας, να αναλύσουμε τον τρόπο χρήσης του και για διαφημιστικούς σκοπούς. Επειδή θαυμαστείτε το δικαίωμά σας στην προσωπική ζωή, μπορείτε να επιλέξετε να μην επιτρέπετε κάποιους τύπους cookies. Ωστόσο, η αποκλεισμός κάποιων τύπων cookies μπορεί να επηρεάσει την εμπειρία σας στον ιστότοπο και τις υπηρεσίες που μπορούμε να σας προσφέρουμε. Σε κάποιες περιπτώσεις, οι δεδομένα που προέρχονται από cookies κοινοποιούνται με τρίτους για λόγους ανάλυσης ή διαφήμισης. Μπορείτε να εκπαιδεύσετε το δικαίωμά σας να εξαιρεθείτε από το διαμοιρασμό και πάντα με την απενεργοποίηση των cookies.
      Τήρηση προσωπικών δεδομένων
      Απενεργοποίηση όλων Αποδοχή Όλων

      Διαχείριση προτιμήσεων συγκατάθεσης

      Απαραίτητο

      Πάντα ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΜΕΝΟ
      Αυτά τα cookies και τα scripts είναι απαραίτητα για να λειτουργεί η ιστοσελίδα και δεν μπορούν να απενεργοποιηθούν. Συνήθως ρυθμίζονται μόνο σε απάντηση σε ενέργειες που κάνετε, οι οποίες προσομοιώνουν αίτημα για υπηρεσίες, όπως την ρύθμιση των προτιμήσεων ιδιωτικού απορρήτου, την είσοδο ή την συμπλήρωση φόρμων. Μπορείτε να ρυθμίσετε τον browser σας να μπλοκάρει ή να σας ειδοποιεί για αυτά τα cookies, αλλά μερικά τμήματα της ιστοσελίδας δεν θα λειτουργούν. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν κανένα προσωπικά διακριτικά στοιχεία.

      Αναλυτικές

      Αυτά τα cookies και τα scripts επιτρέπουν σε εμάς να μετράμε τις επισκέψεις και τις πηγές των κινήσεων, έτσι ώστε να μετράμε και να βελτιώνουμε την απόδοση της ιστοσελίδας μας. Σας βοηθούν να ξέρουμε ποιες σελίδες είναι οι πιο και λιγότερο δημοφιλείς και να δούμε πως οι επισκέπτες κινούνται στην ιστοσελίδα. Όλες οι πληροφορίες που συλλέγονται από αυτά τα cookies είναι συγκεντρωμένες και επομένως ανώνυμες. Εάν δεν επιτρέψετε τα cookies και τα scripts, δεν θα ξέρουμε όταν επισκεφτήκατε την ιστοσελίδα μας.

      Ενσωματωμένα βίντεο

      Αυτά τα cookies και scripts μπορούν να εγκατασταθούν μέσω της ιστοσελίδας μας από εξωτερικές υπηρεσίες hosting βίντεο όπως το YouTube ή το Vimeo. Μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την παροχή περιεχομένου βίντεο στην ιστοσελίδα μας. Είναι δυνατό για τον παροχέα βίντεο να δημιουργήσει μια διάταξη των ενδιαφερόντων σας και να σας εμφανίσει σχετικές διαφημίσεις σε αυτή την ιστοσελίδα ή σε άλλες. Δεν αποθηκεύουν προσωπικές πληροφορίες απευθείας, αλλά βασίζονται στο να διευκρινίζουν μοναδικά τον φυλλομετρητή σας και τη συσκευή του διαδικτύου. Εάν δεν επιτρέπετε αυτά τα cookies ή scripts, είναι πιθανό η ενσωματωμένη βίντεο να μην λειτουργεί όπως αναμενόταν.

      Google Fonts

      Τα Google Fonts είναι μια βιβλιοθήκη υπηρεσιών ενσωμάτωσης γραμματοσειρών. Τα Google Fonts αποθηκεύονται στην CDN της Google. Η API των Google Fonts έχει σχεδιαστεί για να περιορίσει τη συλλογή, την αποθήκευση και τη χρήση των δεδομένων των τελικών χρηστών μόνο σε αυτό που είναι απαραίτητο για την εύκολη διανομή γραμματοσειρών. Η χρήση της API των Google Fonts δεν απαιτεί ταυτοποίηση. Καμία cookie δεν στέλνεται από τους επισκέπτες της ιστοσελίδας στην API των Google Fonts. Οι αιτήσεις στην API των Google Fonts γίνονται σε ειδικούς τομείς των πόρων, όπως τα fonts.googleapis.com ή τα fonts.gstatic.com. Αυτό σημαίνει ότι οι αιτήσεις γραμματοσειρών σας είναι ξεχωριστές και δεν περιέχουν καμία πιστοποίηση που στέλνετε στο google.com ενώ χρησιμοποιείτε άλλες υπηρεσίες της Google που απαιτούν ταυτοποίηση, όπως το Gmail.

      Μάρκετινγκ

      Αυτά τα cookies και τα scripts μπορεί να οριστούν μέσα από την ιστοσελίδα μας από τους συνεργάτες μας στην διαφήμιση. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν από αυτές τις εταιρείες για να δημιουργήσουν ένα προφίλ των ενδιαφερόντων σας και να σας εμφανίσουν σχετικές διαφημίσεις σε άλλες ιστοσελίδες. Δεν αποθηκεύουν άμεσα προσωπικές πληροφορίες, αλλά βασίζονται στην μοναδική αναγνώριση του προγράμματος περιήγησης και της συσκευής διαδικτύου σας. Αν δεν επιτρέψετε αυτά τα cookies και τα scripts, θα εμπειρεύεστε λιγότερη εξατομικευμένη διαφήμιση.

      Facebook Advanced Matching

      Η Προηγμένη Αντιστοίχιση του Facebook μπορεί να βελτιώσει την αφαίρεση των διαφημίσεων και την παρακολούθηση μετατροπών. Μπορεί να μας βοηθήσει να επιτευχθούν καλύτερα στοχευμένες προσαρμοσμένες ομάδες μέσω των διαφημίσεων μας. Όταν είναι δυνατό, θα μοιραστούμε με το Facebook κατακερματισμένες πληροφορίες όπως το όνομά σας, τηλέφωνο, email ή διεύθυνση.

      Facebook CAPI

      Τα Συμβάντα της Προηγμένης Αντιστοίχισης του Facebook (CAPI) μας βοηθούν να κατανοήσουμε καλύτερα πως αλληλεπιδράτε με τις ιστοσελίδες μας. Σας επιτρέπουν να μετρήσουμε την επίδραση των διαφημίσεων μας στις μετατροπές της ιστοσελίδας και να βελτιώσουν την στοχευμένη διαφήμιση μέσω προσαρμοσμένων ομάδων. Όταν είναι δυνατό, ίσως μοιραστούμε με το Facebook πληροφορίες όπως όνομα, email, τηλέφωνο, διεύθυνση.
      Επιβεβαιώνω τις επιλογές μου Αποδοχή Όλων Απενεργοποίηση όλων
      Verified by ConsentMagic
      X