MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)
  • Αρχική
  • CV
  • Υπηρεσίες
    • Μάρκετινγκ Προϊόντων
    • Μάρκετινγκ Υπηρεσιών
    • B2B Μάρκετινγκ
    • Personal Branding
    • Διευθυντής μάρκετινγκ (εξωτερικός)
    • Ψηφιακό Μάρκετινγκ
    • Marketing Plan
    • Social Media Content
    • Εξειδικευμένες υπηρεσίες
      • Έρευνες Μάρκετινγκ
      • F&B Consulting and Marketing
  • Βιβλία
    • 32 Φράσεις πελατών που αγαπάμε να μισούμε – Εκδόσεις Rosili
    • Η εργαλειοθήκη του σύγχρονου επιχειρηματία – Εκδόσεις Rosili
    • Το μάρκετινγκ της επιχείρησής σας! – Εκδόσεις Rosili
    • Το μάρκετινγκ σε 10 + 2 ερωτήσεις
    • Η Συμπεριφορά του Καταναλωτή
    • 16 Μυστικά επιτυχίας για το Μάρκετινγκ
    • 9+1 ερωτήσεις για την επιχείρηση
  • Σεμινάρια & Ομιλίες
    • Σεμινάρια
      • Σεμινάρια Μάρκετινγκ
        • Webinar: Η Σιωπηλή Δύναμη της Επιρροής στις Πωλήσεις
        • Free Mini Webinar: Στρατηγικές Αποτελεσματικής Τιμολόγησης Υπηρεσιών
        • Summer Business Camp 2024
        • Online Marketing Masterclass & Consulting On Demand
        • Webinar: Τεχνικές Τηλεφωνικών Πωλήσεων
        • Webinar: 3 & 4 τεχνικές για περισσότερες πωλήσεις
        • Webinar: Η ψυχολογία του σύγχρονου πελάτη!
        • Webinar: Διαχειριστείτε την κριτική!
      • Εκπαίδευση Προσωπικού
    • Ομιλίες
      • 2025 – Ομιλία Αθήνα: Ανακαλύπτοντας τις Αόρατες Τάσεις του Marketing
      • 2025 – Ομιλία Θεσσαλονίκη: Ανακαλύπτοντας τις Αόρατες Τάσεις του Marketing
      • Ομιλία Θεσσαλονίκη: Τάσεις Μάρκετινγκ 2024. Ανοίξτε το δρόμο για νέους πελάτες!
      • Ομιλία Αθήνα: Τάσεις Μάρκετινγκ 2024. Ανοίξτε το δρόμο για νέους πελάτες!
      • Ομιλία: 2023 – 5 έξυπνες δράσεις μάρκετινγκ για απόκτηση νέων πελατών
      • ΕΕΘ Masterclasses
      • Workshop: 2022: Τεχνικές Πωλήσεων & Μάρκετινγκ
      • Ομιλία: Δράση σήμερα, ανάπτυξη αύριο!
      • Videos ομιλιών
    • Πρόγραμμα Ομιλιών – Σεμιναρίων
      • Πρόγραμμα Ομιλιών – Σεμιναρίων (πριν το 2022)
  • e-Shop
  • ΜΜΕ
    • TV
      • Αρχείο Εκπομπών TV
    • Podcasts
    • Συνεντεύξεις
    • Radio
      • Αρχείο Εκπομπών Alpha Radio 989
      • Kanali 1
        • Αρχείο Εκπομπών Radio Κανάλι 1
      • Amagi Radio
  • App
  • Πελάτες
    • Testimonials Πελατών
  • Άρθρα
  • Contact
  • Αγγλικα
  • Ελληνικα
0

€0,00

✕

Κέντρα Ξένων Γλωσσών και Facebook

Author Θέμης Σαρανταένας at 27 Μαρτίου 2012
Κέντρα Ξένων Γλωσσών και Facebook Θέμης Σαρανταένας

To Facebook είναι μια πλατφόρμα δικτύωσης, ενημέρωσης και ανταλλαγής απόψεων. Θα ήταν πολύ χρήσιμο λοιπόν για ένα Κέντρο Ξένων Γλωσσών να έχει μια αντίστοιχη παρουσία κυρίως για επικοινωνιακούς λόγους.

 

Κέντρα Ξένων Γλωσσών και Facebook Θέμης ΣαρανταέναςΚέντρα Ξένων Γλωσσών και Facebook Θέμης Σαρανταένας

Πρώτη δημοσίευση: Μάρτιος 2012 www.linguaglobe.com

Η αύξηση της χρήση του Ίντερνετ, και ειδικά των Social Media, στην προσωπική μας καθημερινότητα έχει αλλάξει και τον τρόπο που η κάθε επιχείρηση επικοινωνεί με τους πελάτες της. Ειδικότερα με την παρουσία του Facebook στο Ίντερνετ, όπου στην Ελλάδα αριθμεί 3.647.000 χρήστες και βρίσκεται 42 θέση στην κατάταξη των Χωρών με διείσδυση 33% στον πληθυσμό και 73% (!!) στους χρήστες Ίντερνετ, έχει αλλάξει κατά πολύ τα δεδομένα. Η μεγάλη διαφορά με το παρελθόν, είναι ότι με μία πλατφόρμα σαν το Facebook, οι επιχειρήσεις δεν “στέλνουν” απλά το μήνυμά τους αλλά ανοίγουν διάλογο με τους πελάτες τους, καθώς εκείνοι απαντούν στο μήνυμα και δημιουργείται διάδραση. Ο καταναλωτής δεν είναι απλός δέκτης, γίνεται πομπός και σε πολλές περιπτώσεις αναμεταδότης μηνυμάτων. Πρέπει να έχει κάθε επιχείρηση σελίδα fan page στο Facebook; Μπορεί να βοηθήσει για παράδειγμα ένα Κέντρο Ξένων Γλωσσών;

To Facebook είναι μια πλατφόρμα δικτύωσης, ενημέρωσης και ανταλλαγής απόψεων. Θα ήταν πολύ χρήσιμο λοιπόν για ένα Κέντρο Ξένων Γλωσσών να έχει μια αντίστοιχη παρουσία κυρίως για επικοινωνιακούς λόγους. Κατά την γνώμη μου θα ήταν χρήσιμο η fan page να στοχεύει στους γονείς και όχι στους μαθητές. Δεν πιστεύω ότι χρειάζεται να ενισχύει ο παιδαγωγικός φορέας την χρήση των Social Networks περισσότερο από όσο ήδη χρησιμοποιούνται από τα παιδιά. Άρα σε αυτήν την λογική μια “κλειστή” ή “ανοιχτή” ομάδα για τους γονείς, στην οποία φυσικά δεν θα αποκλείονται οι μαθητές αλλά απλά δεν προσκαλούνται θα μπορούσε να λειτουργήσει θετικά.

Τα Social Networks απαιτούν ένα διαφορετικό είδος μάρκετινγκ πιο μοντέρνο και πιο νεανικό, καθώς ακολουθούν τους δικούς τους κανόνες. Ο τρόπος γραφής είναι διαφορετικός και η μαγική λέξη σε ότι αφορά το Facebook λέγεται “content”. Πρέπει λοιπόν να αποφεύγονται διαφημιστικά μηνύματα και να δημιουργείται περιεχόμενο που εμπλέκει τους γονείς και τους προκαλεί να σκεφτούν και να ανταλλάξουν απόψεις. Όλοι μας, όταν μπαίνουμε στο Facebook θέλουμε να χαλαρώσουμε και να ξεχαστούμε κι όχι να βομβαρδιστούμε με μηνύματα διαφήμισης και προώθησης. Άρα είναι σημαντικό , την διαχείριση της fan page να την έχει ένας ειδικός για να μεγιστοποιήσει τα οφέλη της. Ακόμα, δεν είναι σπάνιο, να σας προλάβουν οι μαθητές σας. Δηλαδή πριν εσείς δημιουργήσετε την “επίσημη” fan page του Κέντρου Ξένων Γλωσσών σας, να δημιουργήσουν πάνω στον ενθουσιασμό τους τα παιδιά μία fan page στην οποία εσείς δεν θα έχετε πρόσβαση και έλεγχο.

facebook themis sarantaenas

Με μία καλά οργανωμένη fan page μπορείτε να:

  • κοινοποιείτε νέα για το Κέντρο Ξένων Γλωσσών σας όπως επιτυχίες σε διαγωνίσματα, επιτυχίες σε εξετάσεις, νέοι καθηγητές, επιμόρφωση καθηγητών κ.α.
  • τονίζετε ειδικές δραστηριότητες που συμμετέχουν τα παιδιά όπως προβολές εκπαιδευτικών dvd, γιορτές κ.α.
  • προωθείτε επερχόμενα eventsενημερώνετε για τυχόν έκτακτα γεγονότα που δημιουργούν πρόβλημα στην λειτουργία του Κέντρου (πχ αποκλεισμός απο Χιόνια για Β. Προάστια, ακύρωση μαθήματος εκτάκτος κ.α.)
  • προκαλείτε συζητήσεις μεταξύ των fans για εκπαιδευτικά νέα.

Το μόνο που χρειάζεται προσοχή εδώ είναι στο uploading φωτογραφιών. Δεν ενδείκνυται να “ανεβάζετε” φωτογραφίες και video που φαίνονται τα πρόσωπα των παιδιών. Δυστυχώς το Ίντερνετ δεν είναι ασφαλές για την χρήση τέτοιων φωτογραφιών για πολλούς λόγους.

Φυσικά, καθώς το Facebook είναι διαδραστικό, θα υπάρξουν και σχόλια, άλλα θετικά κι άλλα αρνητικά. Μην σας φοβίζει, αυτή είναι η μαγεία. Γενικός κανόνας είναι ότι πότε δεν σβήνουμε κάποιο σχόλιο, αλλά απαντάμε και γυρίζουμε επικοινωνιακά το αρνητικό σε θετικό. Μόνο σε περίπτωση που το περιεχόμενο είναι προσβλητικό και άσεμνο επιβάλλεται να το κάνουμε “delete”. Γενικότερα, την αρνητική κριτική στο Facebook τη χειριζόμαστε με τους ακόλουθους τρόπους: ή επιβεβαιώνουμε ότι ο χρήστης έχει δίκιο και του εξηγούμε τι κάνουμε για να διορθώσουμε το “πρόβλημα” ή αν κάνει λάθος του εξηγούμε ότι κάνει λάθος και επιχειρηματολογούμε γιατί κάνει λάθος. Τέλος, όταν έχουμε αρκετούς fans αφήνουμε τους fans να απαντήσουν στην κριτική οι οποίοι τις περισσότερες φορές θα μας υποστηρίξουν!

Συνοψίζοντας, σχετικά με το εάν μπορεί μια σελίδα Facebook fan page να βοηθήσει ένα Κέντρο Ξένων Γλωσσών θα σας μεταφέρω τα ακόλουθα λόγια: “Instead of worrying about the message your school is sending on social media platforms, consider the message your school is sending by NOT engaging with social media at all.“

 

Πρώτη δημοσίευση: Μάρτιος 2012 www.linguaglobe.com

Ενδιαφέροντα άρθρα

Συμβουλές για διαχείριση κρίσεων
19 Μαΐου 2025

Μην πιαστείτε απροετοίμαστοι στην επόμενη κρίση!


Διαβάστε περισσότερα
Είστε πιο επιτυχημένοι από ό,τι νομίζετε εάν…απαντήσετε“ναι” στις παρακάτω ερωτήσεις.
2 Μαΐου 2025

Είστε πιο επιτυχημένοι από ό,τι νομίζετε εάν…


Διαβάστε περισσότερα
Πώς θα εμπνευστείτε για την επόμενη μεγάλη επιχειρηματική ιδέα, σε ένα ανταγωνιστικό περιβάλλον.
6 Απριλίου 2025

Κάθε λιμάνι και καημός, κάθε καημός και ιδέα.


Διαβάστε περισσότερα

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Διακρίσεις

Πιστοποιημένος Senior Consultant από τον ΣΕΣΜΑ
Μέλος της Διεθνούς Μένσα
Πιστοποιημένος
Social Media Marketing Associate CSMA
Μέλος του Συνδέσμου Συμβούλων    Επιχειρήσεων (ΣΥΠΕΠ)
Best Marketing Consultant 2019
Best Marketing Consultant 2021
Best Aesthetics Marketing Consultant 2022
Visionary Marketing Consultant Award 2025

Επικοινωνία

Αθήνα: +30 2117706299

Θεσσαλονίκη: +30 2311118477‬

Social Media

Αριθμός Γ.Ε.ΜΗ:

122524803000

Εγγραφείτε στο Newsletter

για να λαμβάνετε νέα, ιδέες & tips μάρκετινγκ!

Κατεβάστε την εφαρμογή

buttonapplestore
buttongoogleplay
Privacy Policy – Terms and Conditions
Copyright © 2025 E. Sarantaenas. All Rights Reserved.
    0

    €0,00

    • No translations available for this page
      ✕

      Σύνδεση

      Χάσατε τον κωδικό σας;

      ✕

      Καλάθι

      Ολοκλήρωση Παραγγελίας
      Συνεχίστε τις αγορές Καλάθι
      Ομιλία Αθήνα: Ανακαλύπτοντας τις Αόρατες Τάσεις του Marketing
      Χρησιμοποιούμε τις πληροφορίες που συλλέγονται μέσω cookies και παρόμοιων τεχνολογιών για να βελτιώσουμε την εμπειρία σας στην ιστοσελίδα μας, να αναλύσουμε τον τρόπο που τη χρησιμοποιείτε και για σκοπούς μάρκετινγκ.
      Τήρηση προσωπικών δεδομένων

      Οι ρυθμίσεις προσωπικού απορρήτου σας

      Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τα στοιχεία που συλλέγονται μέσω cookies και παρόμοιων τεχνολογιών για να βελτιώσουμε την εμπειρία σας στον ιστότοπό μας, να αναλύσουμε τον τρόπο χρήσης του και για διαφημιστικούς σκοπούς. Επειδή θαυμαστείτε το δικαίωμά σας στην προσωπική ζωή, μπορείτε να επιλέξετε να μην επιτρέπετε κάποιους τύπους cookies. Ωστόσο, η αποκλεισμός κάποιων τύπων cookies μπορεί να επηρεάσει την εμπειρία σας στον ιστότοπο και τις υπηρεσίες που μπορούμε να σας προσφέρουμε. Σε κάποιες περιπτώσεις, οι δεδομένα που προέρχονται από cookies κοινοποιούνται με τρίτους για λόγους ανάλυσης ή διαφήμισης. Μπορείτε να εκπαιδεύσετε το δικαίωμά σας να εξαιρεθείτε από το διαμοιρασμό και πάντα με την απενεργοποίηση των cookies.
      Τήρηση προσωπικών δεδομένων
      Απενεργοποίηση όλων Αποδοχή Όλων

      Διαχείριση προτιμήσεων συγκατάθεσης

      Απαραίτητο
      Πάντα ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΜΕΝΟ
      Αυτά τα cookies και τα scripts είναι απαραίτητα για να λειτουργεί η ιστοσελίδα και δεν μπορούν να απενεργοποιηθούν. Συνήθως ρυθμίζονται μόνο σε απάντηση σε ενέργειες που κάνετε, οι οποίες προσομοιώνουν αίτημα για υπηρεσίες, όπως την ρύθμιση των προτιμήσεων ιδιωτικού απορρήτου, την είσοδο ή την συμπλήρωση φόρμων. Μπορείτε να ρυθμίσετε τον browser σας να μπλοκάρει ή να σας ειδοποιεί για αυτά τα cookies, αλλά μερικά τμήματα της ιστοσελίδας δεν θα λειτουργούν. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν κανένα προσωπικά διακριτικά στοιχεία.
      Αναλυτικές
      Αυτά τα cookies και τα scripts επιτρέπουν σε εμάς να μετράμε τις επισκέψεις και τις πηγές των κινήσεων, έτσι ώστε να μετράμε και να βελτιώνουμε την απόδοση της ιστοσελίδας μας. Σας βοηθούν να ξέρουμε ποιες σελίδες είναι οι πιο και λιγότερο δημοφιλείς και να δούμε πως οι επισκέπτες κινούνται στην ιστοσελίδα. Όλες οι πληροφορίες που συλλέγονται από αυτά τα cookies είναι συγκεντρωμένες και επομένως ανώνυμες. Εάν δεν επιτρέψετε τα cookies και τα scripts, δεν θα ξέρουμε όταν επισκεφτήκατε την ιστοσελίδα μας.
      Ενσωματωμένα βίντεο
      Αυτά τα cookies και scripts μπορούν να εγκατασταθούν μέσω της ιστοσελίδας μας από εξωτερικές υπηρεσίες hosting βίντεο όπως το YouTube ή το Vimeo. Μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την παροχή περιεχομένου βίντεο στην ιστοσελίδα μας. Είναι δυνατό για τον παροχέα βίντεο να δημιουργήσει μια διάταξη των ενδιαφερόντων σας και να σας εμφανίσει σχετικές διαφημίσεις σε αυτή την ιστοσελίδα ή σε άλλες. Δεν αποθηκεύουν προσωπικές πληροφορίες απευθείας, αλλά βασίζονται στο να διευκρινίζουν μοναδικά τον φυλλομετρητή σας και τη συσκευή του διαδικτύου. Εάν δεν επιτρέπετε αυτά τα cookies ή scripts, είναι πιθανό η ενσωματωμένη βίντεο να μην λειτουργεί όπως αναμενόταν.
      Google Fonts
      Τα Google Fonts είναι μια βιβλιοθήκη υπηρεσιών ενσωμάτωσης γραμματοσειρών. Τα Google Fonts αποθηκεύονται στην CDN της Google. Η API των Google Fonts έχει σχεδιαστεί για να περιορίσει τη συλλογή, την αποθήκευση και τη χρήση των δεδομένων των τελικών χρηστών μόνο σε αυτό που είναι απαραίτητο για την εύκολη διανομή γραμματοσειρών. Η χρήση της API των Google Fonts δεν απαιτεί ταυτοποίηση. Καμία cookie δεν στέλνεται από τους επισκέπτες της ιστοσελίδας στην API των Google Fonts. Οι αιτήσεις στην API των Google Fonts γίνονται σε ειδικούς τομείς των πόρων, όπως τα fonts.googleapis.com ή τα fonts.gstatic.com. Αυτό σημαίνει ότι οι αιτήσεις γραμματοσειρών σας είναι ξεχωριστές και δεν περιέχουν καμία πιστοποίηση που στέλνετε στο google.com ενώ χρησιμοποιείτε άλλες υπηρεσίες της Google που απαιτούν ταυτοποίηση, όπως το Gmail.
      Μάρκετινγκ
      Αυτά τα cookies και τα scripts μπορεί να οριστούν μέσα από την ιστοσελίδα μας από τους συνεργάτες μας στην διαφήμιση. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν από αυτές τις εταιρείες για να δημιουργήσουν ένα προφίλ των ενδιαφερόντων σας και να σας εμφανίσουν σχετικές διαφημίσεις σε άλλες ιστοσελίδες. Δεν αποθηκεύουν άμεσα προσωπικές πληροφορίες, αλλά βασίζονται στην μοναδική αναγνώριση του προγράμματος περιήγησης και της συσκευής διαδικτύου σας. Αν δεν επιτρέψετε αυτά τα cookies και τα scripts, θα εμπειρεύεστε λιγότερη εξατομικευμένη διαφήμιση.
      Facebook Advanced Matching
      Η Προηγμένη Αντιστοίχιση του Facebook μπορεί να βελτιώσει την αφαίρεση των διαφημίσεων και την παρακολούθηση μετατροπών. Μπορεί να μας βοηθήσει να επιτευχθούν καλύτερα στοχευμένες προσαρμοσμένες ομάδες μέσω των διαφημίσεων μας. Όταν είναι δυνατό, θα μοιραστούμε με το Facebook κατακερματισμένες πληροφορίες όπως το όνομά σας, τηλέφωνο, email ή διεύθυνση.
      Facebook CAPI
      Τα Συμβάντα της Προηγμένης Αντιστοίχισης του Facebook (CAPI) μας βοηθούν να κατανοήσουμε καλύτερα πως αλληλεπιδράτε με τις ιστοσελίδες μας. Σας επιτρέπουν να μετρήσουμε την επίδραση των διαφημίσεων μας στις μετατροπές της ιστοσελίδας και να βελτιώσουν την στοχευμένη διαφήμιση μέσω προσαρμοσμένων ομάδων. Όταν είναι δυνατό, ίσως μοιραστούμε με το Facebook πληροφορίες όπως όνομα, email, τηλέφωνο, διεύθυνση.
      Επιβεβαιώνω τις επιλογές μου Αποδοχή Όλων Απενεργοποίηση όλων
      Verified by ConsentMagic
      X