MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)
  • Αρχική
  • CV
  • Υπηρεσίες
    • Μάρκετινγκ Προϊόντων
    • Μάρκετινγκ Υπηρεσιών
    • B2B Μάρκετινγκ
    • Personal Branding
    • Διευθυντής μάρκετινγκ (εξωτερικός)
    • Ψηφιακό Μάρκετινγκ
    • Marketing Plan
    • Social Media Content
    • Εξειδικευμένες υπηρεσίες
      • Έρευνες Μάρκετινγκ
      • F&B Consulting and Marketing
  • Βιβλία
    • 32 Φράσεις πελατών που αγαπάμε να μισούμε – Εκδόσεις Rosili
    • Η εργαλειοθήκη του σύγχρονου επιχειρηματία – Εκδόσεις Rosili
    • Το μάρκετινγκ της επιχείρησής σας! – Εκδόσεις Rosili
    • Το μάρκετινγκ σε 10 + 2 ερωτήσεις
    • Η Συμπεριφορά του Καταναλωτή
    • 16 Μυστικά επιτυχίας για το Μάρκετινγκ
    • 9+1 ερωτήσεις για την επιχείρηση
  • Σεμινάρια & Ομιλίες
    • Σεμινάρια
      • Σεμινάρια Μάρκετινγκ
        • Webinar: Η Σιωπηλή Δύναμη της Επιρροής στις Πωλήσεις
        • Free Mini Webinar: Στρατηγικές Αποτελεσματικής Τιμολόγησης Υπηρεσιών
        • Summer Business Camp 2024
        • Online Marketing Masterclass & Consulting On Demand
        • Webinar: Τεχνικές Τηλεφωνικών Πωλήσεων
        • Webinar: 3 & 4 τεχνικές για περισσότερες πωλήσεις
        • Webinar: Η ψυχολογία του σύγχρονου πελάτη!
        • Webinar: Διαχειριστείτε την κριτική!
      • Εκπαίδευση Προσωπικού
    • Ομιλίες
      • 2025 – Ομιλία Αθήνα: Ανακαλύπτοντας τις Αόρατες Τάσεις του Marketing
      • 2025 – Ομιλία Θεσσαλονίκη: Ανακαλύπτοντας τις Αόρατες Τάσεις του Marketing
      • Ομιλία Θεσσαλονίκη: Τάσεις Μάρκετινγκ 2024. Ανοίξτε το δρόμο για νέους πελάτες!
      • Ομιλία Αθήνα: Τάσεις Μάρκετινγκ 2024. Ανοίξτε το δρόμο για νέους πελάτες!
      • Ομιλία: 2023 – 5 έξυπνες δράσεις μάρκετινγκ για απόκτηση νέων πελατών
      • ΕΕΘ Masterclasses
      • Workshop: 2022: Τεχνικές Πωλήσεων & Μάρκετινγκ
      • Ομιλία: Δράση σήμερα, ανάπτυξη αύριο!
      • Videos ομιλιών
    • Πρόγραμμα Ομιλιών – Σεμιναρίων
      • Πρόγραμμα Ομιλιών – Σεμιναρίων (πριν το 2022)
  • e-Shop
  • ΜΜΕ
    • TV
      • Αρχείο Εκπομπών TV
    • Podcasts
    • Συνεντεύξεις
    • Radio
      • Αρχείο Εκπομπών Alpha Radio 989
      • Kanali 1
        • Αρχείο Εκπομπών Radio Κανάλι 1
      • Amagi Radio
  • App
  • Πελάτες
    • Testimonials Πελατών
  • Άρθρα
  • Contact
  • Αγγλικα
  • Ελληνικα
0

€0,00

✕

Κάθε λιμάνι και καημός, κάθε καημός και ιδέα.

Author Θέμης Σαρανταένας at 6 Απριλίου 2025
Πώς θα εμπνευστείτε για την επόμενη μεγάλη επιχειρηματική ιδέα, σε ένα ανταγωνιστικό περιβάλλον.

Πώς θα εμπνευστείτε για την επόμενη μεγάλη επιχειρηματική ιδέα, σε ένα ανταγωνιστικό περιβάλλον.

Λένε ότι η αρχή είναι το ήμισυ του παντός. Διαφωνώ! Στο επιχειρείν, το ήμισυ του παντός, και κάποιες φορές το ίδιο το παν, είναι αυτό που συμβαίνει πριν την αρχή, πριν το άνοιγμα της εταιρείας, πριν τον ΑΦΜ, πριν τον πρώτο πελάτη, πριν την πρώτη πρόσληψη. Είναι η επιχειρηματική ιδέα.

Πώς θα εμπνευστείτε για την επόμενη μεγάλη επιχειρηματική ιδέα, σε ένα ανταγωνιστικό περιβάλλον.

Στις μέρες μας, και σε ένα επιχειρηματικό περιβάλλον που μοιάζει πλέον με κάθε λιμάνι και καημό, κάθε καημό και startup, για να παραφράσω το αθάνατο τραγούδι του Γιώργου Κατσαρού, η επιχειρηματική ιδέα είναι πιο σημαντική από όλα. Και εδώ τίθεται το ερώτημα: πώς βρίσκεις την έμπνευση για αυτήν την ιδέα; Δείτε κάποιους τρόπους στο άρθρο μου που ακολουθεί.

Δώστε λύσεις σε προσωπικά προβλήματα

Γνωρίζετε τον Travis Kalanick; To 2008 ήταν ένας απλός Αμερικανός τουρίστας που δεν μπορούσε να βρει ταξί στο Παρίσι (και που να ερχόταν στο Παγκράτι). Σήμερα, είναι δισεκατομμυριούχος, συνιδρυτής της Uber. Παρομοίως οι Brian Chesky και Joe Gebbia ξεκίνησαν την Airbnb, καθώς δεν μπορούσαν να βρουν στέγη στο Σαν Φρανσίσκο.

Κάποιες φορές λοιπόν, η επόμενη μεγάλη επιχειρηματική ιδέα είναι η απάντηση σε ένα προσωπικό μας πρόβλημα. Η δυσαρέσκεια μπορεί να γίνει ευκαιρία. Εσείς αλήθεια τι πρόβλημα αντιμετωπίζετε στην καθημερινότητα, και μπορεί άραγε από αυτό να γεννηθεί μία μεγάλη ιδέα; Food for thought!

Βελτιώστε ένα υπάρχον concept

Πολλές φορές δεν χρειάζεται να ανακαλύψεις τον τροχό, αλλά να φτιάξεις έναν διαφορετικό τροχό. Σε αυτή την περιοχή, υπάρχει μία τεράστια δεξαμενή επιχειρηματικών ιδεών που απαιτεί από εσάς απλά να δείτε το οικείο και να σκεφθείτε πώς θα το μετατρέψετε σε φρέσκο.

Να κάνετε δηλαδή αυτό που έκαναν εταιρίες όπως η Google (υπήρχε η AltaVista), η Netflix (υπήρχε η Blockbuster), η Apple με το iPhone (υπήρχε το Blackberry), ή η Facebook και νυν Meta (υπήρχε η MySpace). Το ότι τα ονόματα στην παραπάνω λίστα είναι τόσο τεράστια, δείχνει και πόσο τεράστιες είναι και οι ευκαιρίες.

Αλληλοεπιδράστε με διαφορετικούς ανθρώπους

Εάν έχετε έναν μικρό κύκλο λίγων ατόμων που τους βλέπετε πεισματικά, από την εποχή του δημοτικού μέχρι σήμερα, ίσως είναι ο καιρός να βγείτε από το καβούκι σας – τουλάχιστον εάν ψάχνετε για μία επιχειρηματική ιδέα που θα κάνει τη διαφορά. Όταν αλληλεπιδράτε με διαφορετικούς ανθρώπους, από έναν οδηγό ταξί μέχρι έναν οδηγό ελικοπτέρου, θα μπορέσετε να εντοπίσετε πιθανές ανεκπλήρωτες ανάγκες, που δεν μπορούσατε ούτε καν να φανταστείτε ότι υπάρχουν.

Η κατανόηση αυτών των αναγκών και των προκλήσεων μπορεί να πυροδοτήσει τη δημιουργικότητά σας και να εμπνεύσει λύσεις που θα οδηγήσουν στην επόμενη μεγάλη επιχείρηση.

Χρησιμοποιήστε έρευνες και focus groups

Κάποιοι θεωρούν ότι οι καλύτερες επιχειρηματικές ιδέες έρχονται ενώ περπατάς στην εξοχή, εισπνέοντας καθαρό αέρα και ανοίγοντας το μυαλό σου στην έμπνευση “που έρχεται από ψηλά”. Δεν συμφωνώ! Αν και, φυσικά, κάποιες ιδέες μπορεί να σας έρθουν στην εξοχή, ακόμη περισσότερες θα σας έρθουν στην πόλη, όταν μελετάτε έρευνες και παρατηρείτε focus groups.

Οι έρευνες και τα focus groups είναι εξαιρετικές περιπτώσεις για να δημιουργήσετε ιδέες για startup, επειδή σας δίνουν άμεσο feedback από πιθανούς πελάτες. Οι άνθρωποι έχουν ανεκπλήρωτες ανάγκες και τους αρέσει να μιλάνε για αυτές. Εσείς, αρκεί να είστε στο σωστό σημείο για να τις καταγράψετε και να τις μετατρέψετε σε επιχειρηματικές ιδέες.

Αξιολογήστε τις ιδέες με κριτικό τρόπο

Σας άφησα το πιο σημαντικό για το τέλος. Υπάρχει ένας μύθος που λέει ότι είναι δύσκολο να σκεφθείς μία νέα ιδέα. Λάθος! Είναι πάρα πολύ εύκολο να σκεφθείς μία νέα ιδέα. Για παράδειγμα, το να ανοίξεις μία νέα εταιρεία στον χώρο της υγιεινής διατροφής, που παρασκευάζει έτοιμα γεύματα με μηδέν αλάτι και μηδέν ελαιόλαδο, είναι όντως μία νέα ιδέα. Πιθανόν αυτή η ιδέα να σου εξασφαλίσει ένα συμβόλαιο με τον Ευαγγελισμό για τους ασθενείς μετά από χειρουργείο, αλλά δύσκολα θα πείσει το ευρύ κοινό.

Οι επιχειρηματίες συχνά παλεύουν όχι με την έλλειψη ιδεών, αλλά με την αφθονία τους. Αυτό που είναι ιδιαίτερα δύσκολο είναι να αξιολογήσεις μία νέα ιδέα, να δεις αν έχει δυναμικό, και αν δεν έχει να την πετάξεις στον κάλαθο των αχρήστων χωρίς δεύτερη σκέψη, έστω και αν φαινομενικά είναι “πολλά υποσχόμενη”.

Ενδιαφέροντα άρθρα

3 ανορθόδοξες τεχνικές πώλησης που δουλεύουν.
16 Ιουνίου 2025

Άσπρη γάτα – μαύρη γάτα!


Διαβάστε περισσότερα
Προσλαμβάνετε στελέχη στο μάρκετινγκ; Τι ερωτήσεις να κάνετε.
5 Ιουνίου 2025

Καλέ μου άνθρωπε, ξέρεις από μάρκετινγκ;


Διαβάστε περισσότερα
Συμβουλές για διαχείριση κρίσεων
19 Μαΐου 2025

Μην πιαστείτε απροετοίμαστοι στην επόμενη κρίση!


Διαβάστε περισσότερα

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Διακρίσεις

Πιστοποιημένος Senior Consultant από τον ΣΕΣΜΑ
Μέλος της Διεθνούς Μένσα
Πιστοποιημένος
Social Media Marketing Associate CSMA
Μέλος του Συνδέσμου Συμβούλων    Επιχειρήσεων (ΣΥΠΕΠ)
Best Marketing Consultant 2019
Best Marketing Consultant 2021
Best Aesthetics Marketing Consultant 2022
Visionary Marketing Consultant Award 2025

Επικοινωνία

Αθήνα: +30 2117706299

Θεσσαλονίκη: +30 2311118477‬

Social Media

Αριθμός Γ.Ε.ΜΗ:

122524803000

Εγγραφείτε στο Newsletter

για να λαμβάνετε νέα, ιδέες & tips μάρκετινγκ!

Κατεβάστε την εφαρμογή

buttonapplestore
buttongoogleplay
Privacy Policy – Terms and Conditions
Copyright © 2025 E. Sarantaenas. All Rights Reserved.
    0

    €0,00

    • No translations available for this page
      ✕

      Σύνδεση

      Χάσατε τον κωδικό σας;

      ✕

      Καλάθι

      Ολοκλήρωση Παραγγελίας
      Συνεχίστε τις αγορές Καλάθι
      Χρησιμοποιούμε τις πληροφορίες που συλλέγονται μέσω cookies και παρόμοιων τεχνολογιών για να βελτιώσουμε την εμπειρία σας στην ιστοσελίδα μας, να αναλύσουμε τον τρόπο που τη χρησιμοποιείτε και για σκοπούς μάρκετινγκ.
      Τήρηση προσωπικών δεδομένων

      Οι ρυθμίσεις προσωπικού απορρήτου σας

      Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τα στοιχεία που συλλέγονται μέσω cookies και παρόμοιων τεχνολογιών για να βελτιώσουμε την εμπειρία σας στον ιστότοπό μας, να αναλύσουμε τον τρόπο χρήσης του και για διαφημιστικούς σκοπούς. Επειδή θαυμαστείτε το δικαίωμά σας στην προσωπική ζωή, μπορείτε να επιλέξετε να μην επιτρέπετε κάποιους τύπους cookies. Ωστόσο, η αποκλεισμός κάποιων τύπων cookies μπορεί να επηρεάσει την εμπειρία σας στον ιστότοπο και τις υπηρεσίες που μπορούμε να σας προσφέρουμε. Σε κάποιες περιπτώσεις, οι δεδομένα που προέρχονται από cookies κοινοποιούνται με τρίτους για λόγους ανάλυσης ή διαφήμισης. Μπορείτε να εκπαιδεύσετε το δικαίωμά σας να εξαιρεθείτε από το διαμοιρασμό και πάντα με την απενεργοποίηση των cookies.
      Τήρηση προσωπικών δεδομένων
      Απενεργοποίηση όλων Αποδοχή Όλων

      Διαχείριση προτιμήσεων συγκατάθεσης

      Απαραίτητο

      Πάντα ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΜΕΝΟ
      Αυτά τα cookies και τα scripts είναι απαραίτητα για να λειτουργεί η ιστοσελίδα και δεν μπορούν να απενεργοποιηθούν. Συνήθως ρυθμίζονται μόνο σε απάντηση σε ενέργειες που κάνετε, οι οποίες προσομοιώνουν αίτημα για υπηρεσίες, όπως την ρύθμιση των προτιμήσεων ιδιωτικού απορρήτου, την είσοδο ή την συμπλήρωση φόρμων. Μπορείτε να ρυθμίσετε τον browser σας να μπλοκάρει ή να σας ειδοποιεί για αυτά τα cookies, αλλά μερικά τμήματα της ιστοσελίδας δεν θα λειτουργούν. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν κανένα προσωπικά διακριτικά στοιχεία.

      Αναλυτικές

      Αυτά τα cookies και τα scripts επιτρέπουν σε εμάς να μετράμε τις επισκέψεις και τις πηγές των κινήσεων, έτσι ώστε να μετράμε και να βελτιώνουμε την απόδοση της ιστοσελίδας μας. Σας βοηθούν να ξέρουμε ποιες σελίδες είναι οι πιο και λιγότερο δημοφιλείς και να δούμε πως οι επισκέπτες κινούνται στην ιστοσελίδα. Όλες οι πληροφορίες που συλλέγονται από αυτά τα cookies είναι συγκεντρωμένες και επομένως ανώνυμες. Εάν δεν επιτρέψετε τα cookies και τα scripts, δεν θα ξέρουμε όταν επισκεφτήκατε την ιστοσελίδα μας.

      Ενσωματωμένα βίντεο

      Αυτά τα cookies και scripts μπορούν να εγκατασταθούν μέσω της ιστοσελίδας μας από εξωτερικές υπηρεσίες hosting βίντεο όπως το YouTube ή το Vimeo. Μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την παροχή περιεχομένου βίντεο στην ιστοσελίδα μας. Είναι δυνατό για τον παροχέα βίντεο να δημιουργήσει μια διάταξη των ενδιαφερόντων σας και να σας εμφανίσει σχετικές διαφημίσεις σε αυτή την ιστοσελίδα ή σε άλλες. Δεν αποθηκεύουν προσωπικές πληροφορίες απευθείας, αλλά βασίζονται στο να διευκρινίζουν μοναδικά τον φυλλομετρητή σας και τη συσκευή του διαδικτύου. Εάν δεν επιτρέπετε αυτά τα cookies ή scripts, είναι πιθανό η ενσωματωμένη βίντεο να μην λειτουργεί όπως αναμενόταν.

      Google Fonts

      Τα Google Fonts είναι μια βιβλιοθήκη υπηρεσιών ενσωμάτωσης γραμματοσειρών. Τα Google Fonts αποθηκεύονται στην CDN της Google. Η API των Google Fonts έχει σχεδιαστεί για να περιορίσει τη συλλογή, την αποθήκευση και τη χρήση των δεδομένων των τελικών χρηστών μόνο σε αυτό που είναι απαραίτητο για την εύκολη διανομή γραμματοσειρών. Η χρήση της API των Google Fonts δεν απαιτεί ταυτοποίηση. Καμία cookie δεν στέλνεται από τους επισκέπτες της ιστοσελίδας στην API των Google Fonts. Οι αιτήσεις στην API των Google Fonts γίνονται σε ειδικούς τομείς των πόρων, όπως τα fonts.googleapis.com ή τα fonts.gstatic.com. Αυτό σημαίνει ότι οι αιτήσεις γραμματοσειρών σας είναι ξεχωριστές και δεν περιέχουν καμία πιστοποίηση που στέλνετε στο google.com ενώ χρησιμοποιείτε άλλες υπηρεσίες της Google που απαιτούν ταυτοποίηση, όπως το Gmail.

      Μάρκετινγκ

      Αυτά τα cookies και τα scripts μπορεί να οριστούν μέσα από την ιστοσελίδα μας από τους συνεργάτες μας στην διαφήμιση. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν από αυτές τις εταιρείες για να δημιουργήσουν ένα προφίλ των ενδιαφερόντων σας και να σας εμφανίσουν σχετικές διαφημίσεις σε άλλες ιστοσελίδες. Δεν αποθηκεύουν άμεσα προσωπικές πληροφορίες, αλλά βασίζονται στην μοναδική αναγνώριση του προγράμματος περιήγησης και της συσκευής διαδικτύου σας. Αν δεν επιτρέψετε αυτά τα cookies και τα scripts, θα εμπειρεύεστε λιγότερη εξατομικευμένη διαφήμιση.

      Facebook Advanced Matching

      Η Προηγμένη Αντιστοίχιση του Facebook μπορεί να βελτιώσει την αφαίρεση των διαφημίσεων και την παρακολούθηση μετατροπών. Μπορεί να μας βοηθήσει να επιτευχθούν καλύτερα στοχευμένες προσαρμοσμένες ομάδες μέσω των διαφημίσεων μας. Όταν είναι δυνατό, θα μοιραστούμε με το Facebook κατακερματισμένες πληροφορίες όπως το όνομά σας, τηλέφωνο, email ή διεύθυνση.

      Facebook CAPI

      Τα Συμβάντα της Προηγμένης Αντιστοίχισης του Facebook (CAPI) μας βοηθούν να κατανοήσουμε καλύτερα πως αλληλεπιδράτε με τις ιστοσελίδες μας. Σας επιτρέπουν να μετρήσουμε την επίδραση των διαφημίσεων μας στις μετατροπές της ιστοσελίδας και να βελτιώσουν την στοχευμένη διαφήμιση μέσω προσαρμοσμένων ομάδων. Όταν είναι δυνατό, ίσως μοιραστούμε με το Facebook πληροφορίες όπως όνομα, email, τηλέφωνο, διεύθυνση.
      Επιβεβαιώνω τις επιλογές μου Αποδοχή Όλων Απενεργοποίηση όλων
      Verified by ConsentMagic
      X