MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)
  • Αρχική
  • CV
  • Υπηρεσίες
    • Μάρκετινγκ Προϊόντων
    • Μάρκετινγκ Υπηρεσιών
    • B2B Μάρκετινγκ
    • Personal Branding
    • Διευθυντής μάρκετινγκ (εξωτερικός)
    • Ψηφιακό Μάρκετινγκ
    • Marketing Plan
    • Social Media Content
    • Εξειδικευμένες υπηρεσίες
      • Έρευνες Μάρκετινγκ
      • F&B Consulting and Marketing
  • Βιβλία
    • 32 Φράσεις πελατών που αγαπάμε να μισούμε – Εκδόσεις Rosili
    • Η εργαλειοθήκη του σύγχρονου επιχειρηματία – Εκδόσεις Rosili
    • Το μάρκετινγκ της επιχείρησής σας! – Εκδόσεις Rosili
    • Το μάρκετινγκ σε 10 + 2 ερωτήσεις
    • Η Συμπεριφορά του Καταναλωτή
    • 16 Μυστικά επιτυχίας για το Μάρκετινγκ
    • 9+1 ερωτήσεις για την επιχείρηση
  • Σεμινάρια & Ομιλίες
    • Σεμινάρια
      • Σεμινάρια Μάρκετινγκ
        • Webinar: Η Σιωπηλή Δύναμη της Επιρροής στις Πωλήσεις
        • Free Mini Webinar: Στρατηγικές Αποτελεσματικής Τιμολόγησης Υπηρεσιών
        • Summer Business Camp 2024
        • Online Marketing Masterclass & Consulting On Demand
        • Webinar: Τεχνικές Τηλεφωνικών Πωλήσεων
        • Webinar: 3 & 4 τεχνικές για περισσότερες πωλήσεις
        • Webinar: Η ψυχολογία του σύγχρονου πελάτη!
        • Webinar: Διαχειριστείτε την κριτική!
      • Εκπαίδευση Προσωπικού
    • Ομιλίες
      • 2025 – Ομιλία Αθήνα: Ανακαλύπτοντας τις Αόρατες Τάσεις του Marketing
      • 2025 – Ομιλία Θεσσαλονίκη: Ανακαλύπτοντας τις Αόρατες Τάσεις του Marketing
      • Ομιλία Θεσσαλονίκη: Τάσεις Μάρκετινγκ 2024. Ανοίξτε το δρόμο για νέους πελάτες!
      • Ομιλία Αθήνα: Τάσεις Μάρκετινγκ 2024. Ανοίξτε το δρόμο για νέους πελάτες!
      • Ομιλία: 2023 – 5 έξυπνες δράσεις μάρκετινγκ για απόκτηση νέων πελατών
      • ΕΕΘ Masterclasses
      • Workshop: 2022: Τεχνικές Πωλήσεων & Μάρκετινγκ
      • Ομιλία: Δράση σήμερα, ανάπτυξη αύριο!
      • Videos ομιλιών
    • Πρόγραμμα Ομιλιών – Σεμιναρίων
      • Πρόγραμμα Ομιλιών – Σεμιναρίων (πριν το 2022)
  • e-Shop
  • ΜΜΕ
    • TV
      • Αρχείο Εκπομπών TV
    • Podcasts
    • Συνεντεύξεις
    • Radio
      • Αρχείο Εκπομπών Alpha Radio 989
      • Kanali 1
        • Αρχείο Εκπομπών Radio Κανάλι 1
      • Amagi Radio
  • App
  • Πελάτες
    • Testimonials Πελατών
  • Άρθρα
  • Contact
  • Αγγλικα
  • Ελληνικα
0

€0,00

✕

Και το email έχει τα μυστικά του.

Author Θέμης Σαρανταένας at 20 Νοεμβρίου 2022
Και το email έχει τα μυστικά του.

10 συμβουλές συγγραφής επαγγελματικού email.

Ψάχνοντας στο Διαδίκτυο, θα ανακαλύψετε ότι πολλά πράγματα έχουν τα μυστικά τους. Το μπάρμπεκιου έχει τα μυστικά του, η καλλιέργεια κάκτων έχει τα μυστικά της, το ντεμακιγιάζ έχει τα μυστικά του, το ξαλμάρισμα του μπακαλιάρου έχει τα μυστικά του και φυσικά η παρασκευή του εθνικού μας ποτού (φραπές) έχει τα μυστικά της.

Και το email έχει τα μυστικά του.

Όμως τι γίνεται με τα emails μας; Πόσες φορές έχετε στείλει ένα email και εύχεστε να μην διαβαστεί από τον παραλήπτη; Πόσες φορές έχετε στείλει επόμενο email γιατί το πρώτο ήταν ελλιπές; Είμαι σίγουρος, πολλές. Για αυτό, επειδή και το email έχει τα μυστικά του, δείτε τις συμβουλές μου στο άρθρο μου που ακολουθεί.

#01 Το project πάντα στον τίτλο του email.

Γνωρίζω ότι βιάζεστε. Ότι πρέπει να στείλετε το email μέσα στο επόμενο λεπτό, ότι ίσως ήδη το έχετε καθυστερήσει. Παρ’ όλα αυτά, μην αμελείτε ποτέ την αναφορά του project στον τίτλο του email. Θα έρθει και θα σας στοιχειώσει όταν θα αναζητάτε το συγκεκριμένο email μετά από ένα ή δύο μήνες – και τότε, θα χάσετε πολύ περισσότερο χρόνο ψάχνοντας (και βρίζοντας).

#02. “Email manent”.

Θυμάστε από το σχολείο το ρητό “scripta manent” (πλήρης φράση “Verba volant, scripta manent”, τα λόγια πετούν, τα γραπτά μένουν); Το ίδιο ισχύει και για τα emails. Ό,τι γράφεται, μένει. Για αυτό θα πρέπει να χειρίζεστε τα email σας ανάλογα. Ποτέ προσβλητικοί. Ποτέ ειρωνικοί. Ποτέ αναιδείς ή θρασείς. Ακόμα και αν ο αποδέκτης του email είναι, κατά τη γνώμη σας, ανίκανος, άχρηστος ή απατεώνας, το email δεν είναι το μέσο για να εκτονωθείτε.

#03. Είναι email. Δεν είναι σεντόνι.

Οι έρευνες έχουν δείξει ότι σχεδόν 75% των επαγγελματιών περνούν 1 με 2 ώρες την ημέρα τσεκάροντας emails. Μην γράφετε τεράστια emails που αποθαρρύνουν τον αναγνώστη από το να τα διαβάσει από την πρώτη κιόλας στιγμή. Σκεφθείτε τη δική σας αντίδραση όταν βλέπετε τέτοια “σεντόνια”. Εάν έχετε πραγματικά τόσα πολλά να πείτε, οργανώστε είτε μία συνάντηση είτε ένα teleconference.

#04. Και η γραμματοσειρά παίζει τον ρόλο της.

Υπάρχουν κάποιες default, όχι πάνω από 5 με 6, γραμματοσειρές που χρησιμοποιούνται ευρύτατα. Διαλέξτε κάποια από αυτές. Εάν δεν σας αρέσει, ψάξτε για κάποια γραμματοσειρά που μπορεί να σας κάνει κλικ, αλλά αποφύγετε όλες τις χειρόγραφες, παιδικές, καλλιτεχνικές ή περίτεχνες. Θυμηθείτε ότι ένας μεγάλος αριθμός συνεργατών βλέπει τα emails του στο κινητό του – μην τους αναγκάζετε να σας καταριούνται επειδή δεν μπορούν να τα διαβάσουν καλά.

#05. Get to the point with bullet points.

Ο σκοπός ενός επαγγελματικού email είναι να μεταφέρει ένα μήνυμα στον αποδέκτη στον πιο σύντομο χρόνο με όση καλύτερη κατανόηση μπορεί να υπάρξει. Χρησιμοποιείστε bullet points αντί για “ελεύθερο κείμενο”. Θα ανακαλύψετε ότι και εσείς θα βάλετε τις σκέψεις σας σε πιο σωστή σειρά και θα βελτιώσετε κατά πολύ την αντίληψη του αποδέκτη σας.

#06. Υπογράφετε τα email σας.

Τα email σας πρέπει πάντα να υπογράφονται, με τον τελευταίο σας τίτλο και θέση στην εταιρεία. Ανανεώνετε κατά καιρούς την υπογραφή σας, όποτε χρειαστεί. Τυποποιήστε το κλείσιμο του email σας: η φράση “φιλικά” ή “best regards” στα αγγλικά είναι οι ασφαλέστερες επιλογές. Αποφύγετε τις μεγάλες φράσεις του στιλ “Παραμένω στη διάθεσή σας για κάθε πληροφορία” – μετά το τρίτο ή τέταρτο email γίνονται εκνευριστικές.

#07. Τσεκάρετε για ορθογραφικά και συντακτικά.

Ξέρω ότι (κατά πάσα πιθανότητα) δεν είστε φιλόλογος. Ωστόσο, αυτός δεν είναι λόγος να διαβάζουμε τα email σας και να “πονάνε” τα μάτια μας – και μαζί τους να πονάει και η ελληνική γλώσσα. Μόλις γράψετε το email σας, κάνετε πάντα ένα δεύτερο τσεκ (ειδικά στον τίτλο) και “ψαρέψτε” τουλάχιστον τα βασικά ορθογραφικά και συντακτικά λάθη.

#08. Όχι email για ψύλλου πήδημα.

Βάλτε ένα όριο στο τι μπορεί να είναι email και στο τι μπορεί να είναι τηλεφώνημα ή έως και μία φωνή στο απέναντι δωμάτιο. Δεν υπάρχει λόγος, εάν η γραμματέας σας έχει καθυστερήσει το πρωινό σας τσάι, να στείλετε email “Πού είναι το τσάι μου;”. Σας κάνει να δείχνετε λιγότερο σοβαροί από ό,τι θα θέλατε και, κατά πάσα πιθανότητα, δεν θα σας φέρει το τσάι σας ταχύτερα, καθώς η γραμματέας σας πρέπει να απαντήσει και στο email.

#09. Όχι παλαιότερο email για τρέχον project.

Κάποιες φορές, ίσως από βιασύνη, ίσως από ελλιπή γνώση του mailer της εταιρείας, ψάχνετε έναν αποδέκτη και τον βρίσκετε από ένα παλαιότερο email. Μην χρησιμοποιείτε αυτό το παλιό email για να επικοινωνήσετε για θέμα που σας αφορά σήμερα. Όλοι οι εμπλεκόμενοι ενδέχεται να μπερδευτούν και ο λογιστικός εφιάλτης δεν είναι μακριά.

#10. Κρατήστε το επαγγελματικό.

Τελευταίο, αλλά αρκετά σημαντικό – όσο εξωστρεφής και να είστε, όσο και να θέλετε να σχολιάσετε κάτι εκτός εργασίας, κάνετε το σε οτιδήποτε άλλο εκτός από το επαγγελματικό email. Πιστέψτε με, το να ολοκληρώνετε το ακριβές και λεπτομερές επαγγελματικό σας email με τη φράση “Α! Και δεν σας είπα! Η Ρουμανία σε αυτή τη Eurovision τα σπάει!” δεν είναι αυτό που πρέπει να κάνετε.

Ενδιαφέροντα άρθρα

3 ανορθόδοξες τεχνικές πώλησης που δουλεύουν.
16 Ιουνίου 2025

Άσπρη γάτα – μαύρη γάτα!


Διαβάστε περισσότερα
Προσλαμβάνετε στελέχη στο μάρκετινγκ; Τι ερωτήσεις να κάνετε.
5 Ιουνίου 2025

Καλέ μου άνθρωπε, ξέρεις από μάρκετινγκ;


Διαβάστε περισσότερα
Συμβουλές για διαχείριση κρίσεων
19 Μαΐου 2025

Μην πιαστείτε απροετοίμαστοι στην επόμενη κρίση!


Διαβάστε περισσότερα

2 Comments

  1. Ο/Η ορφανιδης αποστολος λέει:
    28 Νοεμβρίου 2022 στις 10:22

    ξαλμύρισμα μπακαλιαρου και το οχι …. ξαρμύρισμα του μπακαλιάρου

    Απάντηση
    • Ο/Η Θέμης Σαρανταένας λέει:
      28 Νοεμβρίου 2022 στις 10:27

      thanks το διόρθωσα!

      Απάντηση

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Διακρίσεις

Πιστοποιημένος Senior Consultant από τον ΣΕΣΜΑ
Μέλος της Διεθνούς Μένσα
Πιστοποιημένος
Social Media Marketing Associate CSMA
Μέλος του Συνδέσμου Συμβούλων    Επιχειρήσεων (ΣΥΠΕΠ)
Best Marketing Consultant 2019
Best Marketing Consultant 2021
Best Aesthetics Marketing Consultant 2022
Visionary Marketing Consultant Award 2025

Επικοινωνία

Αθήνα: +30 2117706299

Θεσσαλονίκη: +30 2311118477‬

Social Media

Αριθμός Γ.Ε.ΜΗ:

122524803000

Εγγραφείτε στο Newsletter

για να λαμβάνετε νέα, ιδέες & tips μάρκετινγκ!

Κατεβάστε την εφαρμογή

buttonapplestore
buttongoogleplay
Privacy Policy – Terms and Conditions
Copyright © 2025 E. Sarantaenas. All Rights Reserved.
    0

    €0,00

    • No translations available for this page
      ✕

      Σύνδεση

      Χάσατε τον κωδικό σας;

      ✕

      Καλάθι

      Ολοκλήρωση Παραγγελίας
      Συνεχίστε τις αγορές Καλάθι
      Χρησιμοποιούμε τις πληροφορίες που συλλέγονται μέσω cookies και παρόμοιων τεχνολογιών για να βελτιώσουμε την εμπειρία σας στην ιστοσελίδα μας, να αναλύσουμε τον τρόπο που τη χρησιμοποιείτε και για σκοπούς μάρκετινγκ.
      Τήρηση προσωπικών δεδομένων

      Οι ρυθμίσεις προσωπικού απορρήτου σας

      Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τα στοιχεία που συλλέγονται μέσω cookies και παρόμοιων τεχνολογιών για να βελτιώσουμε την εμπειρία σας στον ιστότοπό μας, να αναλύσουμε τον τρόπο χρήσης του και για διαφημιστικούς σκοπούς. Επειδή θαυμαστείτε το δικαίωμά σας στην προσωπική ζωή, μπορείτε να επιλέξετε να μην επιτρέπετε κάποιους τύπους cookies. Ωστόσο, η αποκλεισμός κάποιων τύπων cookies μπορεί να επηρεάσει την εμπειρία σας στον ιστότοπο και τις υπηρεσίες που μπορούμε να σας προσφέρουμε. Σε κάποιες περιπτώσεις, οι δεδομένα που προέρχονται από cookies κοινοποιούνται με τρίτους για λόγους ανάλυσης ή διαφήμισης. Μπορείτε να εκπαιδεύσετε το δικαίωμά σας να εξαιρεθείτε από το διαμοιρασμό και πάντα με την απενεργοποίηση των cookies.
      Τήρηση προσωπικών δεδομένων
      Απενεργοποίηση όλων Αποδοχή Όλων

      Διαχείριση προτιμήσεων συγκατάθεσης

      Απαραίτητο

      Πάντα ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΜΕΝΟ
      Αυτά τα cookies και τα scripts είναι απαραίτητα για να λειτουργεί η ιστοσελίδα και δεν μπορούν να απενεργοποιηθούν. Συνήθως ρυθμίζονται μόνο σε απάντηση σε ενέργειες που κάνετε, οι οποίες προσομοιώνουν αίτημα για υπηρεσίες, όπως την ρύθμιση των προτιμήσεων ιδιωτικού απορρήτου, την είσοδο ή την συμπλήρωση φόρμων. Μπορείτε να ρυθμίσετε τον browser σας να μπλοκάρει ή να σας ειδοποιεί για αυτά τα cookies, αλλά μερικά τμήματα της ιστοσελίδας δεν θα λειτουργούν. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν κανένα προσωπικά διακριτικά στοιχεία.

      Αναλυτικές

      Αυτά τα cookies και τα scripts επιτρέπουν σε εμάς να μετράμε τις επισκέψεις και τις πηγές των κινήσεων, έτσι ώστε να μετράμε και να βελτιώνουμε την απόδοση της ιστοσελίδας μας. Σας βοηθούν να ξέρουμε ποιες σελίδες είναι οι πιο και λιγότερο δημοφιλείς και να δούμε πως οι επισκέπτες κινούνται στην ιστοσελίδα. Όλες οι πληροφορίες που συλλέγονται από αυτά τα cookies είναι συγκεντρωμένες και επομένως ανώνυμες. Εάν δεν επιτρέψετε τα cookies και τα scripts, δεν θα ξέρουμε όταν επισκεφτήκατε την ιστοσελίδα μας.

      Ενσωματωμένα βίντεο

      Αυτά τα cookies και scripts μπορούν να εγκατασταθούν μέσω της ιστοσελίδας μας από εξωτερικές υπηρεσίες hosting βίντεο όπως το YouTube ή το Vimeo. Μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την παροχή περιεχομένου βίντεο στην ιστοσελίδα μας. Είναι δυνατό για τον παροχέα βίντεο να δημιουργήσει μια διάταξη των ενδιαφερόντων σας και να σας εμφανίσει σχετικές διαφημίσεις σε αυτή την ιστοσελίδα ή σε άλλες. Δεν αποθηκεύουν προσωπικές πληροφορίες απευθείας, αλλά βασίζονται στο να διευκρινίζουν μοναδικά τον φυλλομετρητή σας και τη συσκευή του διαδικτύου. Εάν δεν επιτρέπετε αυτά τα cookies ή scripts, είναι πιθανό η ενσωματωμένη βίντεο να μην λειτουργεί όπως αναμενόταν.

      Google Fonts

      Τα Google Fonts είναι μια βιβλιοθήκη υπηρεσιών ενσωμάτωσης γραμματοσειρών. Τα Google Fonts αποθηκεύονται στην CDN της Google. Η API των Google Fonts έχει σχεδιαστεί για να περιορίσει τη συλλογή, την αποθήκευση και τη χρήση των δεδομένων των τελικών χρηστών μόνο σε αυτό που είναι απαραίτητο για την εύκολη διανομή γραμματοσειρών. Η χρήση της API των Google Fonts δεν απαιτεί ταυτοποίηση. Καμία cookie δεν στέλνεται από τους επισκέπτες της ιστοσελίδας στην API των Google Fonts. Οι αιτήσεις στην API των Google Fonts γίνονται σε ειδικούς τομείς των πόρων, όπως τα fonts.googleapis.com ή τα fonts.gstatic.com. Αυτό σημαίνει ότι οι αιτήσεις γραμματοσειρών σας είναι ξεχωριστές και δεν περιέχουν καμία πιστοποίηση που στέλνετε στο google.com ενώ χρησιμοποιείτε άλλες υπηρεσίες της Google που απαιτούν ταυτοποίηση, όπως το Gmail.

      Μάρκετινγκ

      Αυτά τα cookies και τα scripts μπορεί να οριστούν μέσα από την ιστοσελίδα μας από τους συνεργάτες μας στην διαφήμιση. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν από αυτές τις εταιρείες για να δημιουργήσουν ένα προφίλ των ενδιαφερόντων σας και να σας εμφανίσουν σχετικές διαφημίσεις σε άλλες ιστοσελίδες. Δεν αποθηκεύουν άμεσα προσωπικές πληροφορίες, αλλά βασίζονται στην μοναδική αναγνώριση του προγράμματος περιήγησης και της συσκευής διαδικτύου σας. Αν δεν επιτρέψετε αυτά τα cookies και τα scripts, θα εμπειρεύεστε λιγότερη εξατομικευμένη διαφήμιση.

      Facebook Advanced Matching

      Η Προηγμένη Αντιστοίχιση του Facebook μπορεί να βελτιώσει την αφαίρεση των διαφημίσεων και την παρακολούθηση μετατροπών. Μπορεί να μας βοηθήσει να επιτευχθούν καλύτερα στοχευμένες προσαρμοσμένες ομάδες μέσω των διαφημίσεων μας. Όταν είναι δυνατό, θα μοιραστούμε με το Facebook κατακερματισμένες πληροφορίες όπως το όνομά σας, τηλέφωνο, email ή διεύθυνση.

      Facebook CAPI

      Τα Συμβάντα της Προηγμένης Αντιστοίχισης του Facebook (CAPI) μας βοηθούν να κατανοήσουμε καλύτερα πως αλληλεπιδράτε με τις ιστοσελίδες μας. Σας επιτρέπουν να μετρήσουμε την επίδραση των διαφημίσεων μας στις μετατροπές της ιστοσελίδας και να βελτιώσουν την στοχευμένη διαφήμιση μέσω προσαρμοσμένων ομάδων. Όταν είναι δυνατό, ίσως μοιραστούμε με το Facebook πληροφορίες όπως όνομα, email, τηλέφωνο, διεύθυνση.
      Επιβεβαιώνω τις επιλογές μου Αποδοχή Όλων Απενεργοποίηση όλων
      Verified by ConsentMagic
      X